Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 528 din 17 noiembrie 2006

privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1022 din 22 decembrie 2006



Având în vedere dispoziţiile art. 244 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice şi ale Hotărârii Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

văzând Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii Publice nr. E.N. 7.081/2006 şi Referatul de aprobare al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. D.G. 5.069/2006,

ministrul sănătăţii publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:

Art. I. - Anexele la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare a comisiei naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, a standardelor de evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 923 bis din 14 noiembrie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  Articolul 9 din anexa nr. 2 va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Unităţilor de Dializă Publice şi Private aprobă şi utilizează, după caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale."

2.  Articolul 9 din anexa nr. 3 va avea următorul cuprins:

„Art.   9.   -   Subcomisia   Naţională   de   Evaluare   a Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitalicească şi Transport Sanitar aprobă şi utilizează, după caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale."

3.  Articolul 9 din anexa nr. 4 va avea următorul cuprins:

„Art.   9.   -   Subcomisia   Naţională   de   Evaluare   a Furnizorilor de Dispozitive Medicale aprobă şi utilizează, după caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale."

4.  Articolul 7 din anexa nr. 5 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Spitatelor aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

5.  Articolul 7 din anexa nr. 6 va avea următorul cuprins:

„Art. 7.  - Comisiile de Evaluare a Spitatelor de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

6.  Articolul 7 din anexa nr. 7 va avea următorul cuprins:

„Art.   7.   -   Subcomisia   Naţională  de   Evaluare   a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurări de sănătate aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

7.  Articolul 7 din anexa nr. 8 va avea următorul cuprins:

„Art. 7.   -  Comisiile de  Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

8.  Articolul 7 din anexa nr. 9 va avea următorul cuprins:

„Art.   7.   -   Subcomisia   Naţională  de   Evaluare   a Farmaciilor aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

9.   Articolul 7 din anexa nr. 10 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Farmaciilor de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

10.   Articolul 7 din anexa nr. 11 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

11.   Articolul 7 din anexa nr. 12 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

12.   Articolul 7 din anexa nr. 13 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

13.   Articolul 7 din anexa nr. 14 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

14.   Articolul 7 din anexa nr. 15 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

15.   Articolul 7 din anexa nr. 16 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

16.   Articolul 7 din anexa nr. 17 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."

17.   Articolul 7 din anexa nr. 18 va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."

18.    La standardul III din anexa nr. 19 se elimină criteriul 10.

19.   La standardul I din anexa nr. 26, criteriul 3 va avea următorul cuprins:

„3. Spitalul are o structură organizatorică aprobată/ avizată de Ministerul Sănătăţii Publice."

20.  La standardul I din anexa nr. 26, se elimină criteriul 12, dându-se textelor o nouă numerotare.

21.  La standardul I din anexa nr. 29, se elimină criteriul 3, dându-se textelor o nouă numerotare.

22.  La articolul 4 din anexa nr. 33, literele a) şi h) vor avea următorul cuprins:

,,a) unitatea de dializă care solicită evaluarea face o cerere adresată SCNEUD, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEUD analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

h) SCNEUD emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

23.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a unităţilor de dializă publice şi private, cuprinse în anexa nr. 33, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin.

24.   La articolul 4 din anexa nr. 34, literele a) şi h) vor avea următorul cuprins:

,,a) furnizorul de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi transport sanitar care solicită evaluarea face o cerere adresată SCNEFAMUPTS, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEFAMUPTS analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

h) SCNEFAMUPTS emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

25.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi transport sanitar, cuprinse în anexa nr. 34, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin.

26.   La articolul 4 din anexa nr. 35, literele a) şi h) vor avea următorul cuprins:

,,a) furnizorul de dispozitive medicale care solicită evaluarea face o cerere adresată SCNEFDM, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEFDM analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

h) SCNEFDM emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

27.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, cuprinse în anexa nr. 35, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3 la prezentul ordin.

28.   La articolul 6 din anexa nr. 36, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) spitalul care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a spitalelor emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la spitalele care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de evaluare de către alţi evaluatori."

29.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a spitalelor, cuprinse în anexa nr. 36, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 la prezentul ordin.

30.   La articolul 6 din anexa nr. 37, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) furnizorul de îngrijiri medicale la domiciliu care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a furnizorilor de îngrijiri la domiciliu emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

31.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de îngrijiri medicale la domiciliu, cuprinse în anexa nr. 37, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5 la prezentul ordin.

32.   La articolul 6 din anexa nr. 38, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) farmacia care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a farmaciilor emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la farmaciile care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

33.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a farmaciilor, cuprinse în anexa nr. 38, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 6 la prezentul ordin.

34.   La articolul 6 din anexa nr. 39, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) cabinetul de medicină dentară care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a cabinetelor de medicină dentară emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la cabinetele de medicină dentară care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

35.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a cabinetelor de medicină dentară, cuprinse în anexa nr. 39, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin.

36.   La articolul 6 din anexa nr. 40, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) furnizorul de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

37.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală, cuprinse în anexa nr. 40, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 8 la prezentul ordin.

38.   La articolul 6 din anexa nr. 41, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) furnizorul de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

39.   După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator, cuprinse în anexa nr. 41, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 9 la prezentul ordin.

40.   La articolul 6 din anexa nr. 42, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:

,,a) cabinetul medical de medicină de familie, cabinetul medical  de  specialitate,   centrul   medical,   centrul  de diagnostic şi tratament sau centrul de sănătate care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;

.....................................................................................................................................

g) comisia de evaluare a cabinetelor medicale de medicină de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la cabinetele medicale de medicină de familie, cabinetele medicale de specialitate, centrele medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi centrele de sănătate care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."

41. După anexa nr. 6 la Normele metodologice de evaluare a cabinetelor medicale de medicină de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate, cuprinse în anexa nr. 42, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 10 la prezentul ordin.

Art. II. - Anexele nr. 1-10 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. III. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii publice,

Gheorghe Eugen Nicolăescu

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Cristian Vlădescu

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr.........................................

Data ...................................

Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A UNITĂŢILOR DE DIALIZĂ PUBLICE ŞI PRIVATE

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul  ........................................................................, aflat la adresa: str.................................. nr........, localitatea...................................., judeţul/sectorul................, având reprezentant legal pe ................................, Actul de înfiinţare sau de organizare nr..............., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr................, codul fiscal............., contul nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr...................., deschis la Banca..................................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

................................

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr..................................

Data ..............................

Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ASISTENŢĂ MEDICALĂ DE URGENŢĂ PRESPITALICEASCĂ Şl TRANSPORT SANITAR

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru  ........................................................., aflat la adresa: str........................  nr........, localitatea...................................., judeţul/sectorul................, având reprezentant legal pe .................................., având Actul de înfiinţare/organizare nr....................., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr................, codul fiscal............., contul nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr...................., deschis la Banca...................................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

..............................

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr............................

Data ........................

Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate

SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE RECUPERĂRII UNOR DEFICIENŢE ORGANICE SAU FUNCŢIONALE

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul  ...................................................................., aflat la adresa: str......................................... nr.............., localitatea ......................, judeţul/sectorul ......................., având reprezentant legal pe .........................................., cu Certificatul de înregistrare cu cod unic de înregistrare sau, după caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în vigoare ........................, Avizul de funcţionare emis de Ministerul Sănătăţii Publice nr.................., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr....................., contul nr.................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr...................., deschis la Banca ................................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

........................................

ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr.......................................

Data ...................................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Spitalul .............................................., aflat la adresa: str.................................. nr.............., localitatea ......................, judeţul/sectorul ......................., având reprezentant legal pe ......................................., Actul de înfiinţare sau de organizare nr....................., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr......................., codul fiscal ................ şi contul nr............................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr...................., deschis la Banca ...........................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

...................................

ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr.................................

Data .............................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru ................................................., aflat la adresa: str............................. nr................, localitatea .........................., judeţul/sectorul ..............., având reprezentant legal pe ..............., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale/Actul de înfiinţare sau de organizare nr............................., Autorizaţia de funcţionare nr.................., contul nr.................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr.................., deschis la Banca .............................., codul fiscal ..................................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

..............................................

ANEXA Nr. 6 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr.......................................

Data ...................................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Farmacia/Punctul de lucru ..........................................., aflată/aflat la adresa: str............................ nr................, localitatea ......................., judeţul/sectorul ..............., având reprezentant legal pe ..............., înregistrată la registrul comerţului ............... cu Certificatul de înmatriculare nr................, având contul nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr................, deschis la Banca ..............., codul fiscal ................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

...................................

ANEXA Nr. 7 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr....................................

Data ................................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARĂ

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Cabinetul de medicină dentară/Punctul de lucru ....................................., aflat la adresa: str............... nr......., localitatea ......................................, judeţul/sectorul ......, având reprezentant legal pe ...................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale .............. nr. ... sau Actul de înfiinţare ori de organizare a unităţii sanitare nr........, Autorizaţia sanitară de funcţionare nr........, contul nr.........., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr......., deschis la Banca ............., codul fiscal .............

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

.................................................

ANEXA Nr. 8 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr.................................

Data .............................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE INVESTIGAŢII MEDICALE PARACLINICE - RADIOLOGIE SI IMAGISTICĂ MEDICALĂ

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul  ...................................................., aflat la adresa: str.............. nr........, localitatea ..............., judeţul/sectorul ............, având reprezentant legal pe ..................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale ........... nr......., Actul de înfiinţare sau de organizare a unităţii sanitare nr......., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr......., Autorizaţia de funcţionare nr....................., contul nr......................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr..........., deschis la Banca ................., codul fiscal ............................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

................................

ANEXA Nr. 9 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr...............................

Data .............................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul  ......................................................, aflat la adresa: str.................................................... nr.............., localitatea   .................................., judeţul/sectorul .................................., având reprezentant legal pe .................................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale nr.............., Actul de înfiinţare sau de organizare a unităţii sanitare ...............................,   Autorizaţia sanitară de funcţionare nr............, Autorizaţia de funcţionare nr..............., contul nr........................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr.................., deschis la Banca.................................., codul fiscal ...............................

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

.....................................

ANEXA Nr. 10 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)

Nr................................

Data ............................

Antet Casa de Asigurări de Sănătate

COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ DE FAMILIE, CABINETELOR MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR MEDICALE, CENTRELOR DE DIAGNOSTIC ŞI TRATAMENT ŞI CENTRELOR DE SĂNĂTATE

DECIZIE   PROVIZORIE   DE   EVALUARE

Furnizorul/Punctul de lucru  ............................................, aflat la adresa: str......................................  nr........, localitatea   ............................, judeţul/sectorul ......................................., având reprezentant legal pe ....................................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale nr.................................. sau Actul de înfiinţare ori de organizare a unităţii sanitare ....................................., Autorizaţia sanitară de funcţionare nr......................................., contul nr..................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr......................, deschis la Banca ....................................., codul fiscal ...................................... .

In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.

Observaţii:

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.

Preşedinte,

..........................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 528/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 528 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 528/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu