ORDIN Nr. 528
din 17 noiembrie 2006
privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei
Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea
regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a
subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii
medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a
standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea
furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si
materiale sanitare
ACT EMIS DE:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 1022 din 22 decembrie 2006
Având în vedere dispoziţiile art. 244 din Legea nr.
95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea
nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi
completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 862/2006 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice şi ale Hotărârii
Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naţionale de
Asigurări de Sănătate,
văzând Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii
Publice nr. E.N. 7.081/2006 şi Referatul de aprobare al Casei Naţionale de
Asigurări de Sănătate nr. D.G. 5.069/2006,
ministrul sănătăţii publice şi preşedintele Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul
ordin:
Art. I. - Anexele la
Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al
preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.211/325/2006
pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare a comisiei
naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor
de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale
sanitare, a standardelor de evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru
evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de
medicamente şi materiale sanitare, publicate în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 923 bis
din 14 noiembrie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. Articolul 9 din anexa
nr. 2 va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Unităţilor de Dializă Publice
şi Private aprobă şi utilizează, după caz, formularele cererilor de evaluare,
formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare,
procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare,
notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform
reglementărilor legale."
2. Articolul 9 din anexa
nr. 3 va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de
Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitalicească şi Transport Sanitar aprobă şi
utilizează, după caz, formularele cererilor de evaluare, formularele aferente
vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de
evaluare, decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi
decizia de evaluare, aprobate conform reglementărilor legale."
3. Articolul 9 din anexa
nr. 4 va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de
Dispozitive Medicale aprobă şi utilizează, după caz, formularele cererilor de
evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare,
procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare,
notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform
reglementărilor legale."
4. Articolul 7 din anexa
nr. 5 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Spitatelor aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări
de Sănătate, chestionarele de evaluare."
5. Articolul 7 din
anexa nr. 6 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Spitatelor de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele
cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul
de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de
evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate
conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
6. Articolul 7 din anexa nr. 7 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de
Ingrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurări de sănătate aprobă,
la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare,
chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia
provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate
conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
7. Articolul 7 din anexa
nr. 8 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu de la nivelul caselor de asigurări de sănătate
utilizează formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de
evaluare, chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare,
decizia provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de
evaluare, aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel
naţional."
8. Articolul 7 din anexa
nr. 9 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de
Evaluare a Farmaciilor
aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate, chestionarele de evaluare."
9. Articolul 7 din anexa
nr. 10 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Farmaciilor de la
nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de
evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare,
procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare,
notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform
reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
10. Articolul 7 din
anexa nr. 11 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Cabinetelor de Medicină Dentară aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate, chestionarele de evaluare."
11. Articolul 7 din
anexa nr. 12 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor de
Medicină Dentară de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează
formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare,
chestionarul de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia
provizorie de evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare,
aprobate conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
12. Articolul 7 din anexa nr. 13 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică
Medicală aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate, chestionarele de evaluare."
13. Articolul 7 din anexa
nr. 14 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de
Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală de la
nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de
evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare,
procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare,
notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform
reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
14. Articolul 7 din anexa
nr. 15 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator
aprobă, la propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate, chestionarele de evaluare."
15. Articolul 7 din anexa
nr. 16 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Furnizorilor de
Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de
Laborator de la nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele
cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul
de evaluare, procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de
evaluare, notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate
conform reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
16. Articolul 7 din anexa
nr. 17 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de
Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate aprobă, la
propunerea reprezentanţilor Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
chestionarele de evaluare."
17. Articolul 7 din anexa
nr. 18 va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Comisiile de Evaluare a Cabinetelor Medicale
de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor
Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate de la
nivelul caselor de asigurări de sănătate utilizează formularele cererilor de
evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarul de evaluare,
procesul-verbal al vizitei de evaluare, decizia provizorie de evaluare,
notificarea privind evaluarea şi decizia de evaluare, aprobate conform
reglementărilor legale. Acestea sunt unice la nivel naţional."
18. La standardul III din
anexa nr. 19 se elimină criteriul 10.
19. La standardul I din anexa nr. 26, criteriul 3 va avea următorul cuprins:
„3. Spitalul are o structură organizatorică aprobată/
avizată de Ministerul Sănătăţii Publice."
20. La standardul I din
anexa nr. 26, se elimină criteriul 12, dându-se textelor o nouă numerotare.
21. La standardul I din
anexa nr. 29, se elimină criteriul 3, dându-se textelor o nouă numerotare.
22. La articolul 4 din
anexa nr. 33, literele a) şi h) vor avea următorul cuprins:
,,a) unitatea de dializă care solicită evaluarea face o
cerere adresată SCNEUD, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la
prezentele norme metodologice; SCNEUD analizează documentele anexate cererii de
evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului
prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
h) SCNEUD emite notificarea privind evaluarea, decizia
provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute
în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data
depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii
care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă
efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
23. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a unităţilor de dializă publice şi private,
cuprinse în anexa nr. 33, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei
model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
24. La articolul 4 din anexa nr. 34, literele a)
şi h) vor avea următorul cuprins:
,,a) furnizorul de asistenţă medicală de urgenţă
prespitalicească şi transport sanitar care solicită evaluarea face o cerere
adresată SCNEFAMUPTS, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele
norme metodologice; SCNEFAMUPTS analizează documentele anexate cererii de
evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform modelului
prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
h) SCNEFAMUPTS emite notificarea privind evaluarea,
decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt
prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la
data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la
furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se
recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
25. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de asistenţă medicală de
urgenţă prespitalicească şi transport sanitar, cuprinse în anexa nr. 34, se introduce o nouă anexă,
anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin.
26. La articolul 4 din anexa nr. 35, literele a)
şi h) vor avea următorul cuprins:
,,a) furnizorul de dispozitive medicale care solicită
evaluarea face o cerere adresată SCNEFDM, al cărei model este prevăzut în anexa
nr. 1 la prezentele norme metodologice; SCNEFDM analizează documentele anexate
cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform
modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
h) SCNEFDM emite notificarea
privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale
căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare
suplimentare la furnizorii care nu au îndeplinit anumite criterii de
eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
27. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de dispozitive medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, cuprinse în
anexa nr. 35, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 3 la prezentul ordin.
28. La articolul 6 din anexa nr. 36, literele a)
şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) spitalul care solicită
evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează
documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie
de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a spitalelor emite notificarea
privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau
decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu
mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi
programează vizite de evaluare suplimentare la spitalele care nu au îndeplinit
anumite criterii de eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de evaluare
de către alţi evaluatori."
29. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a spitalelor, cuprinse în anexa nr. 36, se
introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr.
4 la prezentul ordin.
30. La articolul 6 din
anexa nr. 37, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) furnizorul de îngrijiri medicale la domiciliu care
solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model
este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia
analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia
provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de îngrijiri la
domiciliu emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare
sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt
prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la
data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la furnizorii
care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se recomandă
efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
31. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de îngrijiri medicale la
domiciliu, cuprinse în anexa nr. 37, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 5 la prezentul ordin.
32. La articolul 6 din
anexa nr. 38, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) farmacia care solicită evaluarea face o cerere
adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la
prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele anexate cererii
de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare, conform
modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a farmaciilor emite notificarea
privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale
căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare
suplimentare la farmaciile care nu au îndeplinit anumite criterii de
eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
33. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a farmaciilor, cuprinse în anexa nr. 38, se
introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr.
6 la prezentul ordin.
34. La articolul 6 din
anexa nr. 39, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) cabinetul de medicină dentară care solicită
evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează
documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie
de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a
cabinetelor de medicină dentară emite notificarea privind evaluarea, decizia
provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute
în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data
depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare suplimentare la cabinetele
de medicină dentară care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se
recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
35. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a cabinetelor de medicină dentară, cuprinse în
anexa nr. 39, se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 7 la prezentul ordin.
36. La articolul 6 din anexa
nr. 40, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) furnizorul de investigaţii
medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală care solicită
evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează
documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie
de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de investigaţii
medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală emite notificarea
privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale
căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare
suplimentare la furnizorii de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi
imagistică medicală care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate; se
recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
37. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de investigaţii medicale
paraclinice - radiologie şi imagistică medicală, cuprinse în anexa nr. 40, se
introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr.
8 la prezentul ordin.
38. La articolul 6 din
anexa nr. 41, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) furnizorul de servicii medicale paraclinice -
analize medicale de laborator care solicită evaluarea
face o cerere adresată comisiei de evaluare, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice; comisia analizează documentele
anexate cererii de evaluare şi emite, după caz, decizia provizorie de evaluare,
conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a furnizorilor de servicii
medicale paraclinice - analize medicale de laborator
emite notificarea privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia
de evaluare, ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5 - 7, nu mai târziu
de 30 de zile calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează
vizite de evaluare suplimentare la furnizorii de servicii medicale paraclinice
- analize medicale de laborator care nu au îndeplinit anumite criterii de
eligibilitate; se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
39. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a furnizorilor de servicii medicale
paraclinice - analize medicale de laborator, cuprinse în anexa nr. 41, se
introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr.
9 la prezentul ordin.
40. La articolul 6 din
anexa nr. 42, literele a) şi g) vor avea următorul cuprins:
,,a) cabinetul medical de medicină de familie,
cabinetul medical de specialitate, centrul medical, centrul de diagnostic şi tratament sau centrul de
sănătate care solicită evaluarea face o cerere adresată comisiei de evaluare,
al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice;
comisia analizează documentele anexate cererii de evaluare şi emite, după caz,
decizia provizorie de evaluare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7;
.....................................................................................................................................
g) comisia de evaluare a cabinetelor medicale de
medicină de familie, cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale,
centrelor de diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate emite notificarea
privind evaluarea, decizia provizorie de evaluare sau decizia de evaluare, ale
căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 5-7, nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data depunerii cererii, şi programează vizite de evaluare
suplimentare la cabinetele medicale de medicină de familie, cabinetele medicale
de specialitate, centrele medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi
centrele de sănătate care nu au îndeplinit anumite criterii de eligibilitate;
se recomandă efectuarea vizitei de către alţi evaluatori."
41. După anexa nr. 6 la
Normele metodologice de evaluare a cabinetelor medicale de medicină de familie,
cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de
diagnostic şi tratament şi centrelor de sănătate, cuprinse în anexa nr. 42, se
introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei model este prevăzut în anexa nr.
10 la prezentul ordin.
Art. II. - Anexele nr.
1-10 fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. III. - Prezentul
ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolăescu
Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
Cristian Vlădescu
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr.........................................
Data ...................................
Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A UNITĂŢILOR DE
DIALIZĂ PUBLICE ŞI PRIVATE
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul
........................................................................, aflat
la adresa: str.................................. nr........,
localitatea....................................,
judeţul/sectorul................, având reprezentant legal pe
................................, Actul de înfiinţare sau de organizare nr..............., Autorizaţia
sanitară de funcţionare nr................, codul fiscal............., contul nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr...................., deschis la Banca..................................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
................................
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr..................................
Data ..............................
Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
ASISTENŢĂ MEDICALĂ DE URGENŢĂ PRESPITALICEASCĂ Şl TRANSPORT SANITAR
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de lucru .........................................................,
aflat la adresa: str........................ nr........, localitatea...................................., judeţul/sectorul................,
având reprezentant legal pe .................................., având Actul de înfiinţare/organizare
nr....................., Autorizaţia sanitară de funcţionare
nr................, codul fiscal............., contul
nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr...................., deschis la Banca...................................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
..............................
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr............................
Data ........................
Antet Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE
RECUPERĂRII UNOR DEFICIENŢE ORGANICE SAU FUNCŢIONALE
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul
...................................................................., aflat la
adresa: str......................................... nr.............., localitatea ......................, judeţul/sectorul
......................., având reprezentant legal pe
.........................................., cu Certificatul de înregistrare cu cod unic de înregistrare sau, după
caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în vigoare ........................, Avizul
de funcţionare emis de Ministerul Sănătăţii Publice nr..................,
Autorizaţia sanitară de funcţionare
nr....................., contul nr.................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr....................,
deschis la Banca ................................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
........................................
ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr.......................................
Data ...................................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Spitalul ..............................................,
aflat la adresa: str.................................. nr..............,
localitatea ......................, judeţul/sectorul
......................., având reprezentant legal pe .......................................,
Actul de înfiinţare sau de organizare nr....................., Autorizaţia sanitară de funcţionare
nr......................., codul fiscal ................ şi contul
nr............................., deschis la Trezoreria
Statului, sau contul nr...................., deschis la Banca
...........................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
...................................
ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr.................................
Data .............................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA
DOMICILIU
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de lucru
................................................., aflat la adresa:
str............................. nr................, localitatea
.........................., judeţul/sectorul ..............., având
reprezentant legal pe ..............., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor
medicale/Actul de înfiinţare sau de organizare nr.............................,
Autorizaţia de funcţionare
nr.................., contul nr.................., deschis la Trezoreria
Statului, sau contul nr.................., deschis la
Banca .............................., codul fiscal
..................................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
..............................................
ANEXA Nr. 6 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr.......................................
Data ...................................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Farmacia/Punctul de lucru
..........................................., aflată/aflat la adresa:
str............................ nr................, localitatea ......................., judeţul/sectorul
..............., având reprezentant legal pe ..............., înregistrată la registrul comerţului ............... cu
Certificatul de înmatriculare nr................, având contul
nr................, deschis la Trezoreria Statului, sau
contul nr................, deschis la Banca ..............., codul fiscal
................
In urma analizării documentelor
anexate cererii de evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru
contractarea serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare
este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
...................................
ANEXA Nr. 7 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr....................................
Data ................................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARĂ
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Cabinetul de medicină dentară/Punctul de lucru
....................................., aflat la adresa: str............... nr......., localitatea
......................................, judeţul/sectorul ......, având
reprezentant legal pe ...................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale
.............. nr. ... sau Actul de înfiinţare ori de
organizare a unităţii sanitare
nr........, Autorizaţia sanitară de funcţionare nr........, contul
nr.........., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr......., deschis la Banca ............., codul fiscal
.............
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare
este valabilă până la definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
.................................................
ANEXA Nr. 8 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr.................................
Data .............................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE INVESTIGAŢII MEDICALE PARACLINICE - RADIOLOGIE SI IMAGISTICĂ
MEDICALĂ
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul
...................................................., aflat la adresa:
str.............. nr........, localitatea ..............., judeţul/sectorul ............, având reprezentant legal pe
..................., cu Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale ........... nr......., Actul de înfiinţare sau de organizare a unităţii sanitare nr.......,
Autorizaţia sanitară de
funcţionare nr......., Autorizaţia de funcţionare nr.....................,
contul nr......................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr..........., deschis la Banca ................., codul
fiscal ............................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
................................
ANEXA Nr. 9 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr...............................
Data .............................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE
PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul
......................................................, aflat la adresa:
str.................................................... nr.............., localitatea .................................., judeţul/sectorul
.................................., având reprezentant
legal pe .................................., cu
Certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale
nr.............., Actul de înfiinţare sau de organizare a unităţii sanitare
..............................., Autorizaţia sanitară de funcţionare
nr............, Autorizaţia de funcţionare nr..............., contul nr........................., deschis la Trezoreria Statului,
sau contul nr.................., deschis la Banca..................................,
codul fiscal ...............................
In urma analizării documentelor anexate cererii de
evaluare, se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea
serviciilor specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
.....................................
ANEXA Nr. 10 (Anexa nr. 7 la normele metodologice)
Nr................................
Data ............................
Antet Casa de Asigurări de Sănătate
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ DE FAMILIE, CABINETELOR MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR
MEDICALE, CENTRELOR DE DIAGNOSTIC ŞI TRATAMENT ŞI
CENTRELOR DE SĂNĂTATE
DECIZIE PROVIZORIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de lucru
............................................, aflat la adresa: str......................................
nr........, localitatea
............................, judeţul/sectorul
......................................., având reprezentant legal pe
....................................., cu Certificatul
de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale
nr.................................. sau Actul de înfiinţare ori de organizare a unităţii sanitare
....................................., Autorizaţia sanitară de funcţionare
nr......................................., contul
nr..................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr......................, deschis la Banca
....................................., codul fiscal
...................................... .
In urma analizării documentelor anexate cererii de evaluare,
se constată îndeplinirea condiţiilor minime pentru contractarea serviciilor
specifice.
Observaţii:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
........................................................................................................................................................................ .........................................................
Decizia provizorie de evaluare este valabilă până la
definitivarea procesului de evaluare.
Preşedinte,
..........................................