Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.540 din 14.05.2020

privind aprobarea Metodologiei de aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă
ACT EMIS DE: Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 415 din 19 mai 2020



SmartCity1

Având în vedere:art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare;titlul VII din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;Referatul de aprobare al directorului general al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. D.G. 1.941 din 14.05.2020,în temeiul dispoziţiilor art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Metodologia de aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Adela Cojan ANEXĂ METODOLOGIE de aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1
(1) Pe perioada stării de urgenţă, din fondul de salarii al unităţii angajatoare, prin transferuri din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, de la titlul VI „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice", art. 51.01.75 „Transferuri pentru stimulentul de risc", prin ordonatorul principal de credite, se acordă un stimulent de risc în cuantum de 2.500 lei brut pe lună următoarelor categorii de personal prevăzute la art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare:a)personalului de specialitate medico-sanitar şi auxiliar sanitar, inclusiv personalul de specialitate din structurile paraclinice medico-sanitare şi personalul paramedical, implicat direct în transportul, echiparea, evaluarea, diagnosticarea şi tratamentul pacienţilor diagnosticaţi cu COVID-19; b)personalului de la lit. a) care în urma desfăşurării activităţii a fost diagnosticat cu COVID-19.
(2) Categoriile de personal menţionate la alin. (1) beneficiază de un singur stimulent de risc acordat lunar pe durata stării de urgenţă, chiar dacă acestea îşi desfăşoară activitatea în una sau mai multe unităţi angajatoare, conform legii.
(3) Lista personalului din cadrul categoriilor prevăzute la alin. (1) care beneficiază de stimulent de risc se stabileşte prin decizie a conducătorului unităţii angajatoare, pentru activitatea desfăşurată în cadrul unităţii, inclusiv pentru activitatea desfăşurată în condiţiile legii într-un alt loc de muncă decât cel prevăzut în contractul individual de muncă. Conducătorul unităţii angajatoare este responsabil pentru desemnarea personalului implicat în activităţile prevăzute la alin. (1).
(4) Casa Naţională de Asigurări de Sănătate asigură plata stimulentului de risc pentru categoriile de personal prevăzute la alin. (1) lit. a) angajate în unităţi sanitare aflate în relaţii contractuale cu casele de asigurări de sănătate şi pentru care plata salariilor se realizează din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, de la titlul VI „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice", art. 51.01.75 „Transferuri pentru stimulentul de risc".
Capitolul IIModalitatea de plată a stimulentului de risc din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate Articolul 2
(1) Casa Naţională de Asigurări de Sănătate asigură fondurile necesare plăţii stimulentului de risc pentru categoriile de personal prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. a) şi b) angajate în unităţi sanitare aflate în relaţii contractuale cu casele de asigurări de sănătate şi pentru care plata salariilor se realizează din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, astfel: a)pentru personalul angajat în unităţi sanitare cu paturi; b)pentru personalul angajat în centre de dializă; c)pentru personalul angajat în unităţi sanitare de urgenţă şi transport sanitar; d)pentru personalul angajat în laboratoare.
(2) Casele de asigurări de sănătate decontează unităţilor sanitare sumele necesare plăţii stimulentului de risc pe baza facturilor însoţite de decizia prevăzută la art. 1 alin. (3).
(3) Valoarea stimulentului de risc este în cuantum de 2.500 lei brut/lună/persoană şi se asigură din fondul de salarii al unităţii angajatoare.
(4) Stimulentul de risc acordat nu se cuprinde în baza lunară de calcul al contribuţiei de asigurări sociale, contribuţiei de asigurări sociale de sănătate, respectiv al contribuţiei asiguratorii pentru muncă, reglementată la titlul V „Contribuţii sociale obligatorii" din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
Capitolul IIIDispoziţii finale Articolul 3Lista furnizorilor de servicii medicale aflaţi în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, al căror personal beneficiază de stimulentul de risc prevăzut de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, suportat din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate de la titlul VI „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice" în luna aprilie 2020, este prevăzută în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta metodologie. Articolul 4Modelul contractului care se încheie între casele de asigurări de sănătate şi furnizori pentru acordarea, potrivit legii, din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate a sumelor pentru stimulentul de risc, în condiţiile art. 1 alin. (1), este prevăzut în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta metodologie.
ANEXA Nr. 1la metodologie LISTA furnizorilor de servicii medicale aflaţi în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, al căror personal beneficiază de stimulentul de risc prevăzut de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, suportat din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate de la titlul VI „Transferuri între unităţi ale administraţiei publice" în luna aprilie 2020

Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
ALBA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALBA IULIA
2 SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
3 SPITALUL ORĂŞENESC ABRUD
4 SPITALUL MUNICIPAL AIUD
5 SPITALUL ORĂŞENESC CÂMPENI
6 SPITALUL ORĂŞENESC CUGIR
7 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE AIUD
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. NEFROMED DIALISYS CENTERS - S.R.L. - ALBA IULIA
ARAD
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD
2 SPITALUL ORĂŞENESC INEU
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ARAD
2 S.C. AVITUM - S.R.L.
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. RATIONAL TRANS MED - S.R.L.
2 S.C. ARAD VEST - S.R.L.
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 S.C. GENESYS MEDLIFE ARAD
2 S.C. LAB ALMED - S.R.L.
3 S.C. ULTRACLINICA - S.R.L.
4 S.C. ULTRACLINICA VEST - S.R.L.
5 S.C. POLICLINICA LASER - S.R.L.
6 S.C. MEDINVEST - S.R.L.
ARGEŞ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PITEŞTI
2 SPITALUL PNF CÂMPULUNG
3 SPITALUL MUNICIPAL CÂMPULUNG
4 SPITALUL ORĂŞENESC MIOVENI
5 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE „SF. ANDREI" VALEA IAŞULUI
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PITEŞTI
2 FRESENIUS NEPHROCARE PITEŞTI
3 FRESENIUS NEPHROCARE CÂMPULUNG
BACĂU
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BACĂU
2 SPITALUL „PROF. DR. EDUARD APETREI" BUHUŞI
3 SPITALUL MUNICIPAL ONEŞTI
4 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BACĂU
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - ONEŞTI
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 SERVICIUL DE AMBULANŢĂ AL CRUCII ROŞII BACĂU - SACRO - S.R.L.
2 S.C. DEMEDICO ASSISTANCE - S.R.L.
BIHOR
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL „DR. G. CURTEANU" ORADEA
2 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ORADEA
3 SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE MEDICALĂ BĂILE FELIX
BISTRIŢA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BISTRIŢA
2 SPITALUL ORĂŞENESC „GEORGE TRIFON" NĂSĂUD
II Unitate dializă, din care:
1 CENTRUL DE DIALIZĂ DIAVERUM BISTRIŢA
III Furnizori de asistenţa medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BISTRIŢA
2 SPITALUL ORĂŞENESC „GEORGE TRIFON" NĂSĂUD
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
BOTOŞANI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ MAVROMATI
II Unitate dializă, din care:
1 AVITUM BOTOŞANI
BRAŞOV
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BRAŞOV
2 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE BRAŞOV
3 SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE „DR. IOAN AUREL SBÂRCEA" BRAŞOV
4 SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAŞOV
5 SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE ŞI NEUROLOGIE BRAŞOV
6 SANATORIUL DE NEVROZE PREDEAL
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BRAŞOV
2 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - BRAŞOV
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. APEL ONE MED - S.R.L.
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BRAŞOV
2 S.C. CENTRUL MEDICAL UNIREA - S.R.L. BRAŞOV
3 S.C. TEO HEALTH - S.A.
BRĂILA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BRĂILA
BUZĂU
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ BUZĂU
2 SPITALUL MUNICIPAL RÂMNICU SĂRAT
CARAŞ-SEVERIN
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ REŞIŢA
2 SPITALUL MUNICIPAL DE URGENŢĂ CARANSEBEŞ
CĂLĂRAŞI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ CĂLĂRAŞI
CLUJ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ CLUJ-NAPOCA
2 INSTITUTUL REGIONAL DE GASTROENTEROLOGIE-HEPATO „PROF. DR. OCTAVIAN FODOR" CLUJ
3 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII CLUJ-NAPOCA
4 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE „LEON DANIELLO" CLUJ-NAPOCA
5 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE CLUJ-NAPOCA
6 SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
7 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
8 INSTITUTUL ONCOLOGIC „PROF. DR. I. CHIRICUŢA" CLUJ-NAPOCA
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
9 INSTITUTUL INIMII DE URGENŢĂ PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE „DR. N. STĂNCIOIU" CLUJ-NAPOCA
10 SPITALUL MUNICIPAL DEJ
11 SPITALUL MUNICIPAL CÂMPIA TURZII
12 INSTITUTUL DE UROLOGIE ŞI TRANSPLANT RENAL CLUJ-NAPOCA
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
2 S.C. POTAISSA RENAL CARE TURDA - S.R.L.
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 PROSANA
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL MUNICIPAL DEJ
2 SPITALUL MUNICIPAL CÂMPIA TURZII
CONSTANŢA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA
2 SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE CONSTANŢA
3 SPITALUL MUNICIPAL MANGALIA
4 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE CONSTANŢA
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. EURODIALIZA - S.R.L.
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. ANDALEX - S.R.L.
2 S.C. GMC MEDICAL SERVICES - S.R.L.
3 S.C. IOWEMED - S.A.
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL MUNICIPAL MEDGIDIA
2 SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE CONSTANŢA
3 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE CONSTANŢA
COVASNA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „DR. FOGOLYÁN KRISTÓF" SFÂNTU GHEORGHE
II Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 S.C. PRO-VITAM - S.R.L.
DÂMBOVIŢA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ TÂRGOVIŞTE
2 SPITALUL ORĂŞENESC PUCIOASA
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - TÂRGOVIŞTE
DOLJ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE ŞI PNEUMOFTIZIOLOGIE „VICTOR BABEŞ"
2 SPITALUL MUNICIPAL „PROF. DR. IRINEL POPESCU" BĂILEŞTI
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
3 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL „FILANTROPIA"
4 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ
5 SPITALUL ORĂŞENESC SEGARCEA
6 SPITALUL DE PSIHIATRIE POIANA MARE
7 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE LEAMNA
GALAŢI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. APOSTOL ANDREI" GALAŢI
2 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII „SF. IOAN" GALAŢI
3 SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ-GINECOLOGIE „BUNA VESTIRE" GALAŢI
4 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALAŢI
5 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE „CUVIOASA PARASCHEVA" GALAŢI
6 SPITALUL MUNICIPAL „ANTON CINCU" TECUCI
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. APOSTOL ANDREI" GALAŢI
2 S.C. DIAVERUM ROMANIA - S.R.L. - CENTRUL DE DIALIZĂ GALAŢI
III Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. APOSTOL ANDREI" GALAŢI
2 SPITALUL MUNICIPAL „ANTON CINCU" GALAŢI
GIURGIU
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL ORĂŞENESC BOLINTIN-VALE
2 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ GIURGIU
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - GIURGIU
GORJ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL DE URGENŢĂ TÂRGU CĂRBUNEŞTI
2 SPITALUL MUNICIPAL MOTRU
3 SPITALUL ORĂŞENESC ROVINARI
4 SPITALUL ORĂŞENESC NOVACI
5 SPITALUL ORĂŞENESC BUMBEŞTI-JIU
6 SPITALUL ORĂŞENESC TURCENI
HARGHITA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ MIERCUREA-CIUC
2 SPITALUL MUNICIPAL ODORHEIU SECUIESC
HUNEDOARA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ DEVA
2 SPITALUL MUNICIPAL „DR. AL. SIMIONESCU" HUNEDOARA
3 SPITALUL MUNICIPAL LUPENI
4 SPITALUL MUNICIPAL VULCAN
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
5 SPITALUL MUNICIPAL BRAD
6 SPITALUL MUNICIPAL ORĂŞTIE
7 SPITALUL ORĂŞENESC HAŢEG
8 SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL MUNICIPAL „DR. AL. SIMIONESCU" HUNEDOARA
2 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - PUNCT DE LUCRU DEVA
3 S.C. DIAVERUM ROMANIA - S.R.L. - PUNCT DE LUCRU PETROŞANI
IALOMIŢA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SLOBOZIA
2 SPITALUL MUNICIPAL URZICENI
3 SPITALUL MUNICIPAL FETEŞTI „ANGHEL SALIGNY"
4 SPITALUL ORĂŞENESC ŢĂNDĂREI
II Unitate dializă, din care:
1 STAŢIE DE HEMODIALIZĂ SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SLOBOZIA
2 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - PUNCT DE LUCRU SLOBOZIA
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. SYLMED INVEST - S.R.L.
IAŞI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. SPIRIDON" IAŞI
2 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ PENTRU COPII „SF. MARIA" IAŞI
3 SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „ELENA DOAMNA"
4 SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICĂ ŞI GINECOLOGIE „CUZA VODĂ"
5 SPITALUL CLINIC „DR. C.I. PARHON" IAŞI
6 SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECŢIOASE „SF. PARASCHEVA" IAŞI
7 SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IAŞI
8 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ „PROF. DR. NICOLAE OBLU" IAŞI
9 SPITALUL MUNICIPAL DE URGENŢĂ PAŞCANI
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. IAŞI
2 SPITALUL CLINIC „DR. C.I. PARHON" IAŞI
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 AMBULANŢA PRIVATĂ S.C. AMBULANŢA DACOMED - S.R.L. IAŞI
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 INVESTIGAŢII MEDICALE PRAXIS - S.R.L. IAŞI
2 INSTITUTUL REGIONAL DE ONCOLOGIE IAŞI
MARAMUREŞ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „DR. CONSTANTIN OPRIŞ" BAIA MARE
2 SPITALUL DE BOLI INFECŢIOASE ŞI PSIHIATRIE BAIA MARE
3 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE „DR. N. RUŞDEA" BAIA MARE
4 SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMAŢIEI
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
MEHEDINŢI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ DROBETA-TURNU SEVERIN
2 SPITALUL MUNICIPAL ORŞOVA
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. FRESENIUS NEPHROCARE ROMANIA - S.R.L. - DROBETA-TURNU SEVERIN
MUREŞ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ TÂRGU MUREŞ
2 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN MUREŞ
3 INSTITUTUL DE URGENŢĂ PENTRU BOLI CARDIOVASCULARE ŞI TRANSPLANT TÂRGU MUREŞ
4 SPITALUL MUNICIPAL SIGHIŞOARA
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. AVITUM - S.R.L. CENTRUL DE DIALIZĂ TÂRGU MUREŞ
2 S.C. DIAVERUM ROMANIA - S.R.L.
NEAMŢ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PIATRA-NEAMŢ
2 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BISERICANI
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. NEFROMED DIALISYS CENTERS - S.R.L. - PIATRA-NEAMŢ
OLT
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SLATINA
2 SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
II Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 GMED AMBULANŢA PRIVATĂ RALCRIS - S.R.L.
PRAHOVA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PLOIEŞTI
2 SPITALUL MUNICIPAL CÂMPINA
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ PLOIEŞTI
SATU MARE
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SATU MARE
2 SPITALUL MUNICIPAL CAREI
3 SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARE
4 SPITALUL ORĂŞENESC NEGREŞTI-OAŞ
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SATU MARE
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
SĂLAJ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ZALĂU
2 SPITALUL ORĂŞENESC „PROF. DR. IOAN PUŞCAŞ" ŞIMLEU SILVANIEI
SIBIU
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SIBIU
2 SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
SUCEAVA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. IOAN CEL NOU" SUCEAVA
2 SPITALUL MUNICIPAL RĂDĂUŢI
3 SPITALUL MUNICIPAL VATRA DORNEI
II Unitate dializă, din care:
1 CENTRUL DE DIALIZĂ AVITUM SUCEAVA
2 UNITATE DE DIALIZĂ FRESENIUS NEPHROCARE SUCEAVA
3 NEFROMED BM RĂDĂUŢI
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. AMBU LIFE - S.R.L.
2 ANA ROM DIVIZIA MEDICALĂ - S.R.L.
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 S.C. DORNA MEDICAL - S.R.L.
TELEORMAN
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL MUNICIPAL CARITAS ROŞIORI DE VEDE
2 SPITALUL MUNICIPAL TURNU MĂGURELE
3 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALEXANDRIA
4 SPITALUL ORĂŞENESC VIDELE - S.R.L.
5 SPITALUL PNEUMOFTIZIOLOGIE ROŞIORI DE VEDE
6 SPITALUL ORĂŞENESC ZIMNICEA
II Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ALEXANDRIA
2 S.C. EXPLORAMED - S.R.L.
TIMIŞ
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL „VICTOR BABEŞ" TIMIŞOARA
2 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN TIMIŞOARA
3 SPITALUL CLINIC MUNICIPAL TIMIŞOARA
4 SPITALUL MUNICIPAL LUGOJ
5 SPITALUL ORĂŞENESC DETA
6 SPITALUL ORĂŞENESC FĂGET
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN TIMIŞOARA
2 S.C. NEFROMED - S.R.L. TIMIŞOARA
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
3 S.C. NEFROCENTER - S.R.L. LUGOJ
4 S.C. AVITUM - S.R.L. TIMIŞOARA
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 NEUROMED
2 RATIONAL MED
3 RAMI MED TRANS
TULCEA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ TULCEA
VASLUI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL MUNICIPAL DE URGENŢĂ „ELENA BELDIMAN" BÂRLAD
2 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ VASLUI
3 SPITALUL MUNICIPAL HUŞI
II Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 SPITALUL MUNICIPAL DE URGENŢĂ „ELENA BELDIMAN" BÂRLAD
VÂLCEA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ VÂLCEA
VRANCEA
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL MUNICIPAL ADJUD
2 SPITALUL JUDEŢEAN DE URGENŢĂ „SF. PANTELIMON" FOCŞANI
3 SPITALUL „N. N. SĂVEANU" VIDRA
II Unitate dializă, din care:
1 S.C. DIAVERUM ROMANIA - S.R.L. - CENTRUL DE DIALIZĂ FOCŞANI
BUCUREŞTI
I Unităţi sanitare, din care:
1 SPITALUL CLINIC „VICTOR GOMOIU"
2 SPITALUL DE PSIHIATRIE „DR. CONSTANTIN GORGOS"
3 SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
4 INSTITUTUL ONCOLOGIC „PROF. I. TRESTIOREANU"
5 CENTRUL NAŢIONAL CLINIC DE RECUPERARE NEUROPSIHOMOTORIE COPII „DR. N. ROBĂNESCU"
6 S.C. POLICLINICO DI MONZA - S.R.L.
7 INSTITUTUL NAŢIONAL DE GERONTOLOGIE ŞI GERIATRIE „ANA ASLAN"
8 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ „BAGDASAR ARSENI" BUCUREŞTI
9 INSTITUTUL NAŢIONAL DE BOLI INFECŢIOASE „MATEI BALŞ"
10 SPITALUL DE BOLI INFECŢIOASE „VICTOR BABEŞ"
11 S.C. GRAL MEDICAL - S.R.L.
12 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ „SF. IOAN"
13 INSTITUTUL NAŢIONAL PENTRU SĂNĂTATEA MAMEI ŞI COPILULUI „ALESSANDRESCU-RUSESCU"
14 SPITALUL CLINIC MALAXA
15 SPITALUL CLINIC COLENTINA
Nr. crt. Denumirea unităţii sanitare*)
16 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ BUCUREŞTI
17 SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE „CAROL DAVILA"
18 INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
19 INSTITUTUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE „MARIUS NASTA"
20 INSTITUTUL DE CARDIOLOGIE „C.C. ILIESCU"
21 SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENŢĂ ELIAS
22 SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENŢĂ BUCUREŞTI
23 SPITALUL CLINIC DE URGENŢĂ „SF. PANTELIMON"
II Unitate dializă, din care:
1 SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE „DR. CAROL DAVILA"
2 DIA MEDICAL PORT
3 DIAVERUM SEMA PARC
III Furnizori privaţi de servicii medicale de urgenţă prespitaliceşti şi transport sanitar
1 S.C. CENTRUL MEDICAL AKCES - S.R.L.
IV Furnizori de asistenţă medicală pentru specialităţi paraclinice
1 CENTRUL MEDICAL UNIREA
2 S.C. CLINICA SANTE - S.R.L.
3 S.C. GRAL MEDICAL - S.R.L.
4 MED LIFE - S.A.
5 MED LIFE SUCURSALA BUCUREŞTI
6 S.C. PERSONAL GENETICS - S.R.L.
7 IMUNOMEDICA PROVITA
8 HIPERDIA - S.A.

*) Furnizorii de servicii medicale care au solicitat prin casele de asigurări de sănătate acordarea stimulentului de risc pentru luna aprilie. ANEXA Nr. 2la metodologie CONTRACT I. Părţile contractului Casa de Asigurări de Sănătate ........ ........ .............., cu sediul în municipiul/oraşul ........ .............., str. ........ ........ .......... nr. ....., judeţul/sectorul ........ ..............., tel./fax ........ ................ ..........., reprezentată prin ........ ................ ................ ........ ........, şi unitatea sanitară ........ ........ ............., reprezentata legal prin ........ ........ .............., cu Autorizaţie sanitară de funcţionare nr. ......... din ........ ............., având sediul în localitatea ........ ........ ............, str. ........ ........ ........... nr. ....., bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ....., judeţul/sectorul ........ ........., telefon........ ........ ........, codul unic de înregistrare ................ şi contul nr. .............., deschis la Banca/Trezoreria Statului ........ ................ ............. II. Obiectul contractului Articolul 1Obiectul prezentului contract îl constituie acordarea sumelor necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare. III. Durata contractului Articolul 2Prezentul contract este valabil de la data ........ .............. până la data de 30 iunie 2020. IV. Obligaţiile părţilor Articolul 3Casa de asigurări de sănătate are următoarele obligaţii: a)să încheie contracte numai cu unităţile sanitare cu care are încheiate contracte de furnizare de servicii medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi a normelor de aplicare a acesteia; b)să acorde unităţilor sanitare sumele corespunzătoare stimulentului de risc prevăzute la art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, decontate din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate (FNUASS), la termenele prevăzute în contract, pe baza facturii însoţite de documente justificative, prezentate atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic; pentru furnizorii care au semnătură electronică extinsă factura se face numai în format electronic; c)să recupereze sumele acordate nejustificat faţă de cele rezultate prin punerea în aplicare a prevederilor art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, decontate din FNUASS. Articolul 4
(1) Unităţile sanitare au următoarele obligaţii:a)să respecte prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale metodologiei de aplicare a acesteia; b)să factureze lunar, în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate, sumele necesare plăţii stimulentului de risc prevăzut de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi de normele de aplicare a acesteia; factura este însoţită de documentele justificative (Lista personalului care beneficiază de stimulent de risc), atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic; pentru furnizorii care au semnătură electronică extinsă factura se transmite numai în format electronic.
(2) Lista personalului care beneficiază de stimulent de risc se stabileşte prin decizie a conducătorului unităţii angajatoare, pentru activitatea desfăşurată în cadrul unităţii, inclusiv pentru activitatea desfăşurată în condiţiile legii într-un alt loc de muncă decât cel prevăzut în contractul individual de muncă. Conducătorul unităţii angajatoare este responsabil pentru desemnarea personalului implicat în activităţile prevăzute la art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare.
(3) Toate documentele necesare pentru acordarea sumelor solicitate se certifică pentru realitatea şi exactitatea datelor raportate prin semnătura reprezentantului legal al unităţii sanitare.V. Termene de plată
Articolul 5
(1) Lunar, până la data de ..... a lunii următoare celei pentru care se face plata, casa de asigurări de sănătate acordă sumele corespunzătoare stimulentului de risc prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 43/2020 pentru aprobarea unor măsuri de sprijin decontate din fonduri europene, ca urmare a răspândirii coronavirusului COVID-19, pe perioada stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi de metodologia de aplicare a acesteia, pe baza facturii şi a documentelor justificative depuse/transmise la casa de asigurări de sănătate până la data de ........ ............. .
(2) Plata se face în contul nr. ....., deschis la Trezoreria Statului, sau în contul nr. .........., deschis la Banca ........ ........ .VI. Răspunderea contractuală
Articolul 6Reprezentantul legal al unităţii sanitare cu care casa de asigurări de sănătate a încheiat contract este direct răspunzător de corectitudinea datelor raportate. În caz contrar se aplică prevederile legislaţiei în vigoare. VII. Clauze speciale Articolul 7
(1) Orice împrejurare independentă de voinţa părţilor, intervenită după data semnării contractului şi care împiedică executarea acestuia, este considerată forţă majoră şi exonerează de răspundere partea care o invocă. Sunt considerate forţă majoră, în sensul acestei clauze, împrejurări ca: război, revoluţie, cutremur, marile inundaţii, embargo.
(2) Partea care invocă forţa majoră trebuie să anunţe cealaltă parte, în termen de 5 zile calendaristice de la data apariţiei respectivului caz de forţă majoră, şi să prezinte un act confirmativ eliberat de autoritatea competentă din propriul judeţ, respectiv municipiul Bucureşti, prin care să se certifice realitatea şi exactitatea faptelor şi împrejurărilor care au condus la invocarea forţei majore, şi, de asemenea, de la încetarea acestui caz. Dacă nu procedează la anunţarea în termenele prevăzute mai sus a începerii şi încetării cazului de forţă majoră, partea care îl invocă suportă toate daunele provocate celeilalte părţi prin neanunţarea în termen.
(3) În cazul în care împrejurările care obligă la suspendarea executării prezentului contract se prelungesc pe o perioadă mai mare de o lună, fiecare parte poate cere rezoluţiunea contractului.VIII. Suspendarea, încetarea şi rezilierea contractului
Articolul 8Contractul se suspendă/încetează/se reziliază printr-o notificare scrisă în situaţia în care toate contractele de furnizare de servicii medicale încheiate de unitatea sanitară cu casa de asigurări de sănătate se suspendă/încetează/se reziliază şi produce efecte de la data suspendării/încetării/rezilierii contractelor de furnizare de servicii medicale. Articolul 9Situaţiile prevăzute la art. 8 se constată de către casa de asigurări de sănătate din oficiu. IX. Corespondenţa Articolul 10
(1) Corespondenţa legată de derularea prezentului contract se efectuează în scris prin scrisori recomandate cu confirmare de primire, prin fax, prin corespondenţă electronică sau la sediul părţilor - sediul casei de asigurări de sănătate şi la sediul unităţii sanitare declarat în contract.
(2) Fiecare parte contractantă este obligată ca în termen de 5 zile lucrătoare din momentul în care intervin modificări ale datelor ce figurează în prezentul contract să notifice celeilalte părţi contractante schimbările survenite.X. Modificarea contractului
Articolul 11
(1) Prezentul contract se poate modifica la iniţiativa oricărei părţi contractante, sub rezerva notificării scrise a intenţiei de modificare şi a propunerilor de modificare cu cel puţin 3 zile înaintea datei de la care se doreşte modificarea.
(2) Modificarea se face printr-un act adiţional semnat de ambele părţi şi este anexă a acestui contract.
Articolul 12În condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care intră în vigoare pe durata derulării prezentului contract, clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod corespunzător. Articolul 13Dacă o clauză a acestui contract ar fi declarată nulă, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de această nulitate. Părţile convin ca orice clauză declarată nulă să fie înlocuită printr-o altă clauză care să corespundă cât mai bine cu putinţă spiritului contractului. XI. Soluţionarea litigiilor Articolul 14
(1) Litigiile legate de încheierea, derularea şi încetarea prezentului contract vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.
(2) Litigiile nesoluţionate pe cale amiabilă dintre furnizori şi casele de asigurări de sănătate conform alin. (1) se soluţionează de către comisia de arbitraj care funcţionează pe lângă Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, organizată conform reglementărilor legale în vigoare, sau de către instanţele de judecată, după caz.XII. Alte clauze ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... Prezentul contract a fost încheiat astăzi, ....., în două exemplare a câte ..... pagini fiecare, câte unul pentru fiecare parte contractantă. CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE ........ ................ ................ ........ ........ Preşedinte-director general, ........ ................ ........ ........ Director executiv al Direcţiei economice, ........ ................ ................ ........ .......... Director executiv al Direcţiei relaţii contractuale, ........ ................ ................ ................ ............... Vizat Juridic, Contencios ........ ................ ............... UNITATEA SANITARĂ ........ ................ ............... Reprezentant legal, ........ ................ ...............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 540/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 540 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 540/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu