ORDIN
Nr. 808 din 10 noiembrie 2003
privind procedura de acordare a avizelor necesare pentru infiintarea si
functionarea asociatiilor/fundatiilor/federatiilor si filialelor acestora si de
aprobare a Criteriilor specifice de acordare a statutului de utilitate publica
ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI
TURISMULUI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 847 din 27 noiembrie 2003
In conformitate cu prevederile art. IV din Ordonanta Guvernului nr. 37/2003
pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire
la asociatii si fundatii,
in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 740/2003 privind
organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului,
ministrul lucrarilor publice, transporturilor si locuintei emite urmatorul
ordin:
Art. 1
Avizul pentru dobandirea personalitatii juridice, pentru inregistrarea
modificarilor actului constitutiv si/sau statutului in Registrul asociatiilor
si fundatiilor ori, dupa caz, in Registrul federatiilor sau pentru constituirea
filialelor se acorda de catre Compartimentul relatii cu sindicatele si
patronatele din cadrul Directiei relatii cu Parlamentul, sindicatele si patronatele,
conform modelului prevazut in anexa nr. 1.
Art. 2
Avizul se elibereaza dupa cum urmeaza:
a) in cazul constituirii asociatiei/fundatiei/federatiei, la solicitarea
scrisa a persoanei sau a persoanelor imputernicite prin actul constitutiv sa
desfasoare procedura de dobandire a personalitatii juridice;
b) in cazul inregistrarii modificarilor aduse actului constitutiv si/sau
statutului ori in cazul constituirii filialei, la solicitarea scrisa a
persoanei sau a persoanelor imputernicite prin proces-verbal al adunarii
generale ori, dupa caz, al consiliului director.
Art. 3
Se aproba lista documentelor solicitate asociatiilor, fundatiilor si
federatiilor in vederea acordarii avizului prevazut la art. 1, cuprinzand
urmatoarele:
a) cerere de eliberare a avizului (original);
b) actul constitutiv, statutul si, dupa caz, procesul-verbal al adunarii
generale/consiliului director (copii legalizate);
c) actele doveditoare ale sediului si patrimoniului initial (copii);
d) in cazul in care se solicita avizul pentru constituirea filialei,
hotararea adunarii generale sau, dupa caz, a consiliului director privind
constituirea filialei (autentificata).
Art. 4
Compartimentul relatii cu sindicatele si patronatele are ca atributii
evidenta asociatiilor si fundatiilor care desfasoara activitati in domeniul de
competenta al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
Art. 5
Evidenta privind constituirea, modificarea si incetarea asociatiilor si
fundatiilor care desfasoara activitati in domeniul de competenta al
Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului se realizeaza pe
baza documentatiei transmise la Ministerul Justitiei.
Art. 6
In vederea eliberarii avizului, Directia relatii cu Parlamentul,
sindicatele si patronatele va solicita, dupa caz, in functie de domeniul de
activitate prevazut in statutul fiecarei asociatii/fundatii/federatii, punctul
de vedere al directiilor de specialitate din cadrul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
Art. 7
Evidenta solicitarilor asociatiilor, fundatiilor, federatiilor si
filialelor se va tine de catre Compartimentul relatii cu sindicatele si
patronatele.
Art. 8
Se aproba Criteriile specifice Ministerului Transporturilor, Constructiilor
si Turismului de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor,
fundatiilor sau federatiilor, prevazute in anexa nr. 2.
Art. 9
Se aproba Lista documentelor solicitate asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor in vederea recunoasterii ca fiind de utilitate publica, prevazuta
in anexa nr. 3.
Art. 10
Se aproba modelul Raportului de activitate pe ultimii 3 ani al asociatiei,
fundatiei sau federatiei care solicita acordarea statutului de utilitate
publica, prevazut in anexa nr. 4.
Art. 11
Directia relatii cu Parlamentul, sindicatele si patronatele analizeaza
documentatia prezentata de asociatii, fundatii sau federatii, verifica
indeplinirea conditiilor prevazute de lege si intocmeste proiectul de hotarare a
Guvernului privind recunoasterea acestora ca fiind de utilitate publica, cu
consultarea directiilor de specialitate.
Art. 12
Anexele nr. 1 - 4 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 13
Directia relatii cu parlamentul, sindicatele si patronatele va duce la
indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 14
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul transporturilor,
constructiilor si turismului,
Traian Panait,
secretar de stat
ANEXA 1
AVIZ
Nr. .../.............
Ca urmare a cererii inregistrate sub nr. ...../.............., formulata de
domnul ......................., reprezentant al asociatiei/fundatiei/federatiei
......................, cu sediul in ..................., prin care se solicita
acordarea avizului Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului,
in temeiul dispozitiilor art. 7 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000
cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta
Guvernului nr. 37/2003,
se avizeaza favorabil prevederile cuprinse la art.*) .................. din
Statutul autentificat cu nr. ....../................ la Biroul notarului public
.................... si/sau din Procesul-verbal autentificat cu nr. ...........
la Biroul notarului public, care intra in competenta Ministerului
Transporturilor Constructiilor si Turismului.
Prezentul aviz este valabil numai pentru inregistrarea in Registrul
asociatiilor si fundatiilor/Registrul federatiilor aflat la grefa
judecatoriei/tribunalului in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul
asociatia/fundatia/federatia/filiala.
Director,
.............
------------
*) Vor fi mentionate acele articole, alineate, litere care se refera la
activitatile ce intra in competenta Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Locuintei.
ANEXA 2
CRITERII SPECIFICE MINISTERULUI TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI
TURISMULUI
de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor
In conformitate cu prevederile art. 38 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000
cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta
Guvernului nr. 37/2003, o asociatie, o fundatie sau o federatie poate fi
recunoscuta ca fiind de utilitate publica daca sunt indeplinite cumulativ
urmatoarele conditii:
a) activitatea acesteia se desfasoara in interes general sau comunitar,
dupa caz, si functioneaza cel putin 3 ani anteriori datei depunerii cererii
privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
________________________________________________________________________________
Documentele Indeplinirea
Criteriile care se
criteriului*)
analizeaza (se noteaza
cu DA sau
NU)
________________________________________________________________________________
1. Activitatea de interes public general si/sau Statutul, actul
comunitar se desfasoara in sfera de constitutiv,
competenta a Ministerului Transporturilor, regulamentul
Constructiilor si Turismului intern de
functionare,
pct. 2 din
raportul de
activitate
________________________________________________________________________________
2. In obiectul de activitate activitatile de Idem
interes general si/sau comunitar din sfera
de competenta a Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului sunt
preponderente in raport cu activitatile
in interes personal nepatrimonial al
asociatiilor sau fondatorilor
________________________________________________________________________________
3. Nu desfasoara activitati angajate politic in Idem
mod partizan, inclusiv cele de sprijinire sau
promovare a unor partide ori aliante politice
sau electorale, candidati in alegeri ori
persoane care ocupa functii de demnitate
publica
________________________________________________________________________________
4. Nu desfasoara activitati exclusiv in Idem
interesul personal nepatrimonial al
asociatilor sau fondatorilor
________________________________________________________________________________
5. Durata de functionare, conform statutului, Statutul, actul
permite desfasurarea pe durata nedeterminata constitutiv
a unor activitati de interes general si/sau
comunitar
________________________________________________________________________________
b) a realizat majoritatea obiectivelor stabilite;
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Realizarea indicatorului (se noteaza cu DA sau NU)
B - Indeplinirea criteriului (se noteaza cu DA sau NU)
________________________________________________________________________________
Indicatorii de Documentele care A B
Criteriile realizare ai se analizeaza
criteriului
________________________________________________________________________________
1. Asociatia sau fundatia a) Definirea clara a Statutul, organigrama,
face dovada bunei organelor de pct. 3.2 din raportul
desfasurari a activitatii conducere, de activitate
organelor de conducere, administrare
administrare si control, si control
in conformitate cu _____________________________________________
prevederile statutare b) Existenta Pct. 3.2 din raportul
si cu regulamentul rapoartelor, de activitate, copii de
intern de functionare proceselor-verbale pe documente
etc., care atesta
functionarea
organelor de
conducere,
administrare si
control
_____________________________________________
c) In statut sau in Statutul, regulamentul
regulamentul intern intern de functionare
de functionare exista
prevederi referitoare
la solutionarea
conflictelor de
interese aparute in
activitatea
asociatiei
_____________________________________________
d) Existenta Pct. 3.1 si 3.3 din
personalului raportul de activitate
angajat permanent
________________________________________________________________________________
2. Asociatia sau fundatia a) Depunerea Copii de pe formularele
face dovada functionarii formularelor situatiilor financiare
in conformitate cu situatiilor anuale depuse
legislatia in vigoare financiare anuale
la administratia
financiara in a carei
raza teritoriala
isi are sediul
asociatia sau
fundatia
_____________________________________________
b) Plata impozitelor, Certificatele
taxelor, constatatoare privind
contributiilor si indeplinirea
a altor venituri obligatiilor exigibile
bugetare datorate de plata a impozitelor
creditorilor si taxelor catre stat,
bugetari inclusiv a celor
locale, precum si a
contributiilor pentru
asigurarile sociale de
stat, asigurarile
sociale de sanatate,
asigurarile de somaj
_____________________________________________
c) Personalul este Pct. 3.3 si
incadrat in certificatele
conformitate cu constatatoare
legislatia in vigoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile
de plata a impozitelor
si taxelor catre stat,
inclusiv a celor
locale, precum si a
contributiilor pentru
asigurarile sociale de
stat, asigurarile
sociale de sanatate,
asigurarile de somaj
_____________________________________________
d) Are autorizatiile Autorizatiile
necesare in vederea administrative conforme
desfasurarii cu legislatia in
activitatilor vigoare si/sau
statutare acordurile necesare
desfasurarii
activitatilor (copii
de pe documente)
________________________________________________________________________________
3. Asociatia sau fundatia a) Dispune de un Pct. 1 din raportul de
dispune de resurse sediu adecvat si de activitate, (copie)
financiare, materiale si dotari destinate in
umane adecvate exclusivitate
functionarii realizarii
activitatilor de
interes general
si/sau comunitar
_____________________________________________
b) A dezvoltat in Pct. 3.7 si fisa
teritoriu filiale activitatilor din
sau puncte de raportul de activitate
lucru adecvate
realizarii de
activitati de
interes general
sau comunitar (in
cazul asociatiilor
si fundatiilor care
desfasoara activitati
de interes general)
_____________________________________________
c) Resursele Pct. 4 din raportul de
financiare de care activitate, copii de pe
dispun permit documentele contabile
realizarea
activitatilor de
interes general
si/sau comunitar
_____________________________________________
d) Personalul are Pct. 3.3 si 3.4 din
pregatirea raportul de activitate
profesionala si
experienta in
domeniul de
activitate
________________________________________________________________________________
4. Asociatia, fundatia a) Utilizeaza un Fisa activitatilor
sau federatia face mijloc constant de
dovada unei bune informare referitor
comunicari si colaborari la serviciile si
cu cetatenii, beneficiarii activitatile derulate
serviciilor, alte _____________________________________________
organizatii b) Colaboreaza cu Documentele care atesta
neguvernamentale alte organizatii parteneriatul cu alte
si institutii publice neguvernamentale asociatii, fundatii,
si institutii institutii publice etc.
publice etc. in si pct. 3.6 din
vederea dezvoltarii raportul de activitate
de activitati comune
si/sau finantarii
acestor activitati
________________________________________________________________________________
5. Obiectivele de interes A realizat mai mult Pct. 2 si 3.5, fisa
general si/sau comunitar de jumatate din activitatilor din
realizate au fost numarul obiectivelor raportul de activitate
semnificative in raport de interes general
cu obiectivele de aceeasi si/sau comunitar
natura stabilite prin stabilite prin actul
actul constitutiv sau constitutiv sau prin
statut statut
________________________________________________________________________________
6. Activitatile de interes In domenii de interes Fisa activitatilor
general si/sau general si/sau
comunitar realizate comunitar
sunt de utilitate activitatile
publica, respectiv desfasurate au condus
scopurile vizate la rezultate reale si
sunt benefice benefice pentru
comunitate si pentru
grupul de persoane
________________________________________________________________________________
c) a desfasurat activitate anterioara semnificativa prin derularea unor
programe ori proiecte specifice scopului sau, prezinta situatiile financiare
anuale si bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei
depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Realizarea indicatorului (se noteaza cu DA sau NU)
B - Indeplinirea criteriului (se noteaza cu DA sau NU)
________________________________________________________________________________
Indicatorii de Documentele care A B
Criteriile realizare ai se analizeaza
criteriului
________________________________________________________________________________
1. Activitatile a) Activitatile Statutul, pct. 2 si
desfasurate anterior desfasurate au condus fisa activitatilor
au fost adecvate la indeplinirea din raportul de
indeplinirii obiectivelor de activitate
obiectivelor statutare interes general
si/sau comunitar
prevazute in statut
________________________________________________________________________________
2. Dezvolta programe, a) Dezvolta si Pct. 3.5. si fisa
proiecte specifice imbunatateste, prin activitatilor din
proiecte specifice raportul de activitate
activitatilor de
interes general
si/sau comunitar,
serviciile acordate,
in functie de
evaluarea periodica
a acestora
_____________________________________________
b) Numarul de Pct. 3.5. si fisa
beneficiari ai activitatilor din
aceluiasi serviciu raportul de activitate
nu s-a diminuat cu
mai mult de 10% fata
de anul precedent
________________________________________________________________________________
3. Sustenabilitatea a) Utilizeaza resurse Pct. 3.3. si fisa
activitatilor si umane adecvate activitatilor din
serviciilor din punct activitatilor raportul de activitate
de vedere tehnic, desfasurate:
patrimonial al - personal calificat
suportului grupului in specialitate
de beneficiari - personal angajat cu
norma intreaga
- dezvolta politici
de formare si
dezvoltare a
personalului si a
voluntarilor
_____________________________________________
b) Utilizeaza Fisa activitatilor
metodologii de lucru
adecvate serviciilor
oferite: tehnici,
metode, instrumente
de evaluare,
respectarea
legislatiei
_____________________________________________
c) Are capacitate de Pct. 4 si fisa
autofinantare activitatilor din
a serviciilor raportul de activitate
dezvoltate de cel
putin 10% din costul
total al acestora
_____________________________________________
d) Are capacitatea Pct. 4 si fisa
de a atrage mai multe activitatilor din
surse de finantare raportul de activitate
_____________________________________________
e) Dispune de Pct. 4 si fisa
dotarile materiale activitatilor din
adecvate desfasurarii raportul de activitate
serviciilor
_____________________________________________
f) Serviciile oferite Fisa activitatilor
se desfasoara cu
consimtamantul
beneficiarilor si,
dupa caz, cu aportul
beneficiarilor in
realizarea acestora
_____________________________________________
g) Serviciile oferite Fisa activitatilor
se desfasoara cu
acordul si, dupa caz,
cu aportul
comunitatii locale
_____________________________________________
h) Exista rezultate Fisa activitatilor
ale serviciilor
________________________________________________________________________________
4. Situatiile financiare a) Concordanta dintre Pct. 4 din raportul de
anuale si bugetele prevederile bugetului activitate, bugetul de
de venituri si cheltuieli de venituri si venituri si cheltuieli
reflecta desfasurarea cheltuieli si datele si situatiile
activitatilor reflectate in financiare anuale
de interes general situatiile financiare
sau comunitar anuale
_____________________________________________
b) Cheltuieli Pct. 4 si fisa
adecvate activitatilor din
activitatilor raportul de activitate,
desfasurate bugetul de venituri si
cheltuieli si
situatiile financiare
anuale
_____________________________________________
c) Cheltuieli in Pct. 4 din raportul de
concordanta cu activitate, bugetul de
veniturile obtinute venituri si cheltuieli
si situatiile
financiare anuale
________________________________________________________________________________
d) valoarea activului patrimonial pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori
este cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial.
________________________________________________________________________________
Criteriul Documentele care Indeplinirea
se analizeaza indicatorului
________________________________________________________________________________
1. Valoarea activului patrimonial pe Pct. 4 din raportul de
fiecare dintre cei 3 ani anteriori activitate, bugetul de
nu a scazut sub valoarea venituri si cheltuieli
patrimoniului initial si situatiile financiare
anuale
________________________________________________________________________________
ANEXA 3
LISTA
documentelor solicitate asociatiilor, fundatiilor sau federatiilor in vederea
recunoasterii ca fiind de utilitate publica
1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, in conformitate cu modelul
prezentat, obligatoriu in doua exemplare dactilografiate
2. Actul constitutiv, statutul si, dupa caz, actele aditionale la acestea
3. Dovada dobandirii personalitatii juridice si, dupa caz, a inregistrarii
modificarilor actului constitutiv si/sau statutului in Registrul asociatiilor
si fundatiilor sau in Registrul federatiilor
4. Dovada privind bonitatea asociatiilor, a fundatiei sau a federatiei,
emisa de banca la care are deschis contul
5. Ultimul extras de cont bancar
6. Dovada privind situatia juridica a sediului asociatiei, al fundatiei sau
al federatiei si a sediului sau sediilor unde se desfasoara activitatile pentru
care se solicita recunoasterea
7. Situatiile financiare anuale depuse la administratia financiara pe
ultimii 3 ani
8. Bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de
organele de conducere
9. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile
de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum
si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de
sanatate, asigurarile de somaj (formularele-tip eliberate de autoritatile
competente)
10. Autorizatiile administrative conforme cu legislatia in vigoare si/sau
acordurile necesare desfasurarii activitatilor
11. Regulamentul intern de functionare
12. Organigrama asociatiei, fundatiei sau federatiei
13. Documentele care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii,
institutii publice etc.
14. Numele si adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea si sediul
persoanelor juridice cu care asociatia sau fundatia colaboreaza in mod frecvent
in vederea realizarii obiectului sau de activitate pentru care solicita
recunoasterea
15. Declaratia pe propria raspundere a presedintelui, cunoscand prevederile
art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, privind
veridicitatea informatiilor cuprinse in raport, a faptului ca organizatia nu a
desfasurat activitati ilicite ori contrare ordinii publice sau bunelor moravuri
si nu are sume neachitate la scadenta catre persoane fizice ori juridice
16. In cazul federatiilor care solicita recunoasterea ca fiind de utilitate
publica, dovada ca cel putin doua treimi din numarul asociatiilor si
fundatiilor care o alcatuiesc sunt de utilitate publica.
NOTA:
Documentele de la pct. 1, 9 si 15 se solicita in original.
Documentele de la pct. 2 - 8, 10 - 14 si 16 se solicita in copie.
ANEXA 4
RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
al asociatiei, fundatiei sau federatiei care solicita acordarea statutului de
utilitate publica
- model -
DATE PRIVIND ASOCIATIA/FUNDATIA/FEDERATIA:
Denumirea asociatiei/fundatiei/federatiei:
Denumirea abreviata (daca este cazul):
Tipul de organizatie: asociatie/fundatie/federatie
Sediul:
________________________________________________________________________________
Judetul, respectiv municipiul:
Adresa _______________________________________________
Localitatea: cod:
Strada:
________________________________________________________________________________
1 2 3
________________________________________________________________________________
Telefon Prefix: nr.:
Fax
E-mail
Situatia juridica
Suprafata totala (mp)
Suprafata construita (mp)
Nr. de incaperi
________________________________________________________________________________
1. Dobandirea personalitatii juridice
In temeiul Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si
fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003
________________________________________________________________________________
Nr. de dosar la dobandirea
personalitatii juridice
________________________________________________________________________________
Sentinta civila de dobandire a Nr.: Data:
personalitatii juridice
_________________________________________
eliberata de:
________________________________________________________________________________
Sentinte civile care autorizeaza 1. Nr.: Data:
modificarile actului constitutiv
_________________________________________
si/sau statutului eliberata de:
________________________________________________________________________________
2. Nr.: Data:
_________________________________________
eliberata de:
_________________________________________
3. Nr.: Data:
_________________________________________
eliberata de:
________________________________________________________________________________
Certificatul de inscriere in Nr. Data
Registrul asociatiilor si inscrierii in Registrul asociatiilor
fundatiilor si fundatiilor/Registrul federatiilor
________________________________________________________________________________
Cod fiscal nr. ............ anul ......, eliberat de:
..........................
Cont bancar nr. ..............., deschis la banca
..............................
(adresa bancii)
Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura:
............................
________________________________________________________________________________
Persoane fizice/juridice la Numarul asociatilor/numele fondatorilor
constituire
________________________________________________________________________________
Membrii asociati
________________________________________________________________________________
Fondator/fondatori
________________________________________________________________________________
2. Sfera obiectului de activitate prevazut in statut
________________________________________________________________________________
Scop (se defineste in conformitate cu art. .......... din statut)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Obiectivele stabilite de interes general, respectiv de interes comunitar,
in statut: in domenii precum: dezvoltare respectiv in interesul
sociala, asistenta sociala, public al unei
comunitati
ajutorarea saracilor si si/sau grupuri de
defavorizatilor, asistenta persoane fizice care
oamenilor dezavantajati urmaresc un obiectiv
fizic, a copiilor si comun sau au aceleasi
persoanelor in varsta opinii, aceeasi cultura,
orientare sociala,
profesionala si altele
asemenea
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Activitatile de interes general
sau comunitar prevazute in statut: in conformitate cu art. .....| grup-tinta
|
__________________________________________________________________|_____________
________________________________________________________________________________
3. Date privind organizarea si functionarea
3.1. Organizarea asociatiei/fundatiei/federatiei
________________________________________________________________________________
Organele de conducere, administrare Alese/numite Numele, Profesia/
si control, potrivit statutului in temeiul legii prenumele, locul de
si adresa munca
________________________________________________________________________________
De conducere
(nominalizati functiile)
________________________________________________________________________________
De administrare
(nominalizati functiile)
________________________________________________________________________________
De control
(nominalizati functiile)
________________________________________________________________________________
Altele (specificati)
________________________________________________________________________________
3.2. Informatii privind functionarea asociatiei/fundatiei/federatiei
________________________________________________________________________________
Activitatea organelor de conducere, In ultimii 3 ani
administrare si control
_____________________
Anul Anul Anul
________________________________________________________________________________
Conducere Nr. de sedinte
_____________________________________________
In conformitate cu procesele-verbale nr./data
_____________________________________________
Alte documente (specificati)
________________________________________________________________________________
Administrare Nr. de sedinte
_____________________________________________
In conformitate cu procesele-verbale nr./data
_____________________________________________
Alte documente (specificati)
________________________________________________________________________________
Control Nr. de sedinte
_____________________________________________
In conformitate cu procesele-verbale nr./data
_____________________________________________
Alte documente (specificati)
________________________________________________________________________________
Altele Nr. de sedinte
_____________________________________________
In conformitate cu procesele-verbale nr./data
_____________________________________________
Alte documente (specificati)
________________________________________________________________________________
3.3. Personalul administrativ al organizatiei
________________________________________________________________________________
Personal incadrat cu: In ultimii 3 ani
________________________________________________________________________________
Anul Anul Anul
________________________________________
numarul numarul numarul
________________________________________________________________________________
Contract de munca
________________________________________________________________________________
Conventie civila
________________________________________________________________________________
Nr. de voluntari
________________________________________________________________________________
Total:
________________________________________________________________________________
3.4. Dezvoltarea resurselor umane
________________________________________________________________________________
Programele de formare a Domeniul In ultimii 3 ani Nr. de
personalului, organizate de: __________________________
persoane
Anul Anul Anul formate
________________________________________________________________________________
Asociatie/fundatie/federatie
Alte persoane juridice
(specificati denumirea acestora)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Programele pentru atragerea In ultimii 3 ani Numarul de Numarul
de
voluntarilor ________________________ participanti voluntari
Anul Anul Anul atrasi
________________________________________________________________________________
3.5. Activitatile de interes general sau comunitar realizate
________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii, In ultimii 3 ani
in conformitate cu fisa
activitatii
________________________________________________________________________________
Anul Anul Anul
________________________________________________________________________________
beneficiari beneficiari beneficiari
________________________________________________________________________________
categoria numarul categoria numarul categoria
numarul
________________________________________________________________________________
3.6. Principalele mijloace de comunicare si informare utilizate
________________________________________________________________________________
Tipul activitatii In ultimii 3 ani
________________________________________________________________________________
Anul Anul Anul
________________________________________________________________________________
3.7. Dezvoltare teritoriala
________________________________________________________________________________
Nr. Filialele Punctele Judetul/ Persoana Nr. de membri Anul
crt. de lucru localitatea/ de contact asociati sau
infiintarii
adresa/ personal al
telefonul fundatiei
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
3.8. Afilierea la nivel national
a) Denumirea si adresa organismului national
...............................
b) Documentul care atesta afilierea
........................................
c) Data afilierii ..........................................................
3.9. Afilierea internationala
Denumirea si adresa organizatiei internationale:
________________________________________________________________________________
Tipul de afiliere Din anul Documentul care atesta afilierea
________________________________________________________________________________
Membru deplin
________________________________________________________________________________
Membru asociat
________________________________________________________________________________
Altele (specificati)
________________________________________________________________________________
3.10. Premiile, nominalizarile, alte forme de recunoastere a activitatii
________________________________________________________________________________
Denumirea Anul Institutia care a acordat/recunoscut activitatea
________________________________________________________________________________
4. Resurse materiale si financiare
________________________________________________________________________________
Patrimoniul Total valoare, in mii lei:
In conformitate cu ultima balanta contabila Din care:
________________________________________________________________________________
1. Total imobilizari corporale, din care:
________________________________________________________________________________
Constructii
________________________________________________________________________________
Terenuri
________________________________________________________________________________
Alte mijloace fixe - mobilier
- echipament
- altele
________________________________________________________________________________
Mijloace de transport
________________________________________________________________________________
Imobilizari corporale in curs
________________________________________________________________________________
2. Total disponibilitati banesti
________________________________________________________________________________
Lei
________________________________________________________________________________
Valuta
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Venituri
In conformitate cu ultima balanta contabila,
din care:
________________________________________________________________________________
Resurse obtinute de la bugetul de stat
________________________________________________________________________________
Resurse obtinute de la bugetul local
________________________________________________________________________________
Cotizatiile membrilor
________________________________________________________________________________
Dividendele societatilor comerciale infiintate
________________________________________________________________________________
Dobanzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile
________________________________________________________________________________
Venituri realizate din activitati economice proprii
________________________________________________________________________________
Donatii, sponsorizari sau legate
________________________________________________________________________________
Finantari, granturi
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Miscarea patrimoniala Valoarea activului in mii lei
________________________________________________________________________________
Anul Anul Anul
________________________________________________________________________________
PROGRAME DESFASURATE CU FINANTARE EXTERNA (pe ultimii 3 ani)
________________________________________________________________________________
Perioada/anul Denumirea programului Valoarea Finantatorul
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
PROGRAME SUBVENTIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (in ultimii 3 ani)
________________________________________________________________________________
Perioada/anul Denumirea programului Valoarea Temeiul legal si
sursa subventiei
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
SOCIETATI COMERCIALE INFIINTATE
________________________________________________________________________________
Denumirea Anul infiintarii Obiectul de activitate Adresa Codul fiscal
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
ANEXA 1
la raportul de activitate pe ultimii 3 ani
DOCUMENTE SUPLIMENTARE
la raportul de activitate pe ultimii 3 ani
FISA Nr.:
privind activitatile de interes general si/sau comunitar desfasurate (se
completeaza pentru fiecare activitate)
1. Denumirea activitatii:
2. Scop:
3. Obiectivul:
________________________________________________________________________________
4. Durata in timp Data inceperii activitatii Observatii
________________________________________________________________________________
Limitata
________________________________________________________________________________
Nelimitata
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Aria de desfasurare Se specifica localitatea, judetul/localitatile,
judetele/localitatile
________________________________________________________________________________
Locala
________________________________________________________________________________
Judeteana
________________________________________________________________________________
Nationala
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
6. Categoria de persoane Nr. de Caracteristici socioeconomice
beneficiare beneficiari ale grupului-tinta
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitatilor
8. Descrieti modalitatile prin care proiectul si-a propus implicarea
beneficiarilor in activitatile desfasurate in beneficiul acestora
9. Descrierea activitatilor/serviciilor desfasurate si a metodologiilor de
lucru utilizate
________________________________________________________________________________
10. Resurse umane utilizate Nr. Numar de persoane Categoria
cu functie de socioprofesionala
________________________________________________________________________________
Incadrat cu: - conventie civila
- contract de munca conducere executie
________________________________________________________________________________
Voluntari
________________________________________________________________________________
Numele persoanei care conduce si administreaza activitatea:
________________________________________________________________________________
11. Costul programului, proiectului pe toata durata Total, in mii lei
sau
finantarii sau, dupa caz, costul anual al serviciului, valuta in care a
fost
in conformitate cu cheltuielile din anul precedent finantat proiectul
depunerii documentatiei, din care:
________________________________________________________________________________
Contributia organizatiei:
________________________________________________________________________________
Subventii de la bugetul de stat
________________________________________________________________________________
Subventii de la bugetul local
________________________________________________________________________________
Contributii ale partenerilor externi
________________________________________________________________________________
Contributii ale beneficiarilor
________________________________________________________________________________
Altele
________________________________________________________________________________
12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:
________________________________________________________________________________
13. Parteneri implicati Forma parteneriatului
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
14. Autorizatiile necesare Institutia care a Nr. documentului/data
desfasurarii activitatii eliberat autorizatia
(sanitara etc.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
15. Evaluarea activitatilor, Cand a avut Cine a evaluat Masurile
luate
metodele utilizate loc evaluarea activitatea in urma
evaluarii
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
16. Rezultatele activitatii (specificati indicatorii de performanta
utilizati):
17. Efectele benefice ale activitatii la nivelul comunitatii:
- modalitatile de informare a comunitatii privind activitatile si
rezultatele acestora;
- alte comentarii privind activitatea desfasurata.
________________________________________________________________________________
Numele persoanei desemnate pentru a oferi Telefon
informatii suplimentare:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Numele si prenumele presedintelui Data Stampila
asociatiei/fundatiei
asociatiei/fundatiei, semnatura
________________________________________________________________________________