Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1112 din  7 noiembrie 1996

privind reorganizarea Regiei Autonome a Padurilor "Romsilva" - R.A. in Regia Nationala a Padurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 285 din 13 noiembrie 1996


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Regia Autonoma a Padurilor "Romsilva" - R.A. se reorganizeaza in Regia Nationala a Padurilor.
    Art. 2
    (1) Regia Nationala a Padurilor este persoana juridica, cu sediul central in municipiul Bucuresti, si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara, exercitand si atributii de serviciu public cu specific silvic, in conformitate cu regulamentul de organizare si functionare prevazut in anexa nr. 1.
    (2) Subunitatile fara personalitate juridica din structura Regiei Nationale a Padurilor sunt prevazute in anexa nr. 2.
    (3) Regia Nationala a Padurilor functioneaza sub autoritatea Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, potrivit legii.
    Art. 3
    (1) Regia Nationala a Padurilor preia patrimoniul Regiei Autonome a Padurilor "Romsilva" - R.A. si exercita fata de terti drepturile si obligatiile acesteia.
    (2) La data de 30 iunie 1996, patrimoniul net al Regiei Autonome a Padurilor "Romsilva" - R.A. era in valoare de 783.596,8 milioane lei, fiind constituit prin insumarea patrimoniilor unitatilor din structura sa.
    Art. 4
    Regia Nationala a Padurilor are ca obiect de activitate aplicarea strategiei nationale in domeniul silviculturii si actioneaza pentru apararea, conservarea si dezvoltarea durabila a fondului forestier proprietate publica a statului, pe care il administreaza, precum si pentru gospodarirea si valorificarea vanatului, a pestelui din apele de munte si a celorlalte produse specifice fondului forestier, potrivit reglementarilor legale, in conditii de eficienta economica.
    Art. 5
    Personalul Regiei Autonome a Padurilor "Romsilva" - R.A. si al subunitatilor acesteia se preia de catre Regia Nationala a Padurilor si subunitatile acesteia si se considera transferat in interesul serviciului.
    Art. 6
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 7
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, Hotararea Guvernului nr. 1.335/1990 privind infiintarea Regiei Autonome a Padurilor "Romsilva" - R.A., publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 3 din 10 ianuarie 1991, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte dispozitii contrare se abroga.

                  PRIM-MINISTRU
                 NICOLAE VACAROIU

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul apelor, padurilor
                         si protectiei mediului,
                         Aurel Constantin Ilie

                         Ministru de stat,
                         ministrul finantelor,
                         Florin Georgescu

    ANEXA 1

                              REGULAMENT
de organizare si functionare a Regiei Nationale a Padurilor

    CAP. 1
    Prevederi generale

    Art. 1
    Denumirea regiei este Regia Nationala a Padurilor.
    Art. 2
    Regia Nationala a Padurilor este persoana juridica si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara, exercitand si atributii de serviciu public, cu specific silvic.
    Art. 3
    Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor este in municipiul Bucuresti, bd. Magheru nr. 31 sectorul 1.

    CAP. 2
    Scopul si obiectul de activitate

    Art. 4
    Regia Nationala a Padurilor are ca scop gospodarirea unitara, in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice si ale normelor de regim silvic, a fondului forestier proprietate publica a statului, in vederea cresterii contributiei padurilor la imbunatatirea conditiilor de mediu si la asigurarea economiei nationale cu lemn, cu ale produse ale padurii si cu servicii.
    Art. 5
    Regia Nationala a Padurilor are ca obiect de activitate aplicarea strategiei nationale in domeniul silviculturii si actioneaza pentru apararea, conservarea si dezvoltarea durabila a fondului forestier proprietate publica a statului, pe care il administreaza, precum si pentru gospodarirea si valorificarea vanatului, a pestelui din apele de munte si a celorlalte produse specifice fondului forestier, potrivit reglementarilor legale, in conditii de eficienta economica. Produsele specifice fondului forestier, precum si celelalte bunuri care se recolteaza din acesta, se prelucreaza si se valorifica, sunt:
    - produsele lemnoase principale, secundare, accidentale si de igiena ale padurii, precum si cele obtinute prin prelucrarea acestora;
    - alte produse lemnoase: arbori si arbusti ornamentali, rachita - inclusiv impletituri, puieti forestieri, diferite bunuri si produse din lemn;
    - produse nelemnoase specifice din fondul forestier proprietate publica a statului, cum sunt: vanatul din crescatorii si din cuprinsul fondurilor de vanatoare pe care le gestioneaza, pestele din apele de munte, din pastravarii balti si iazuri din fondul forestier, fructe de padure, seminte forestiere, ciuperci comestibile din flora spontana, plante medicinale si aromatice, rasina si altele asemenea.

    CAP. 3
    Atributii

    Art. 6
    Atributiile Regiei Nationale a Padurilor sunt urmatoarele:
    - asigura integritatea fondului forestier proprietate publica a statului si gospodarirea durabila a padurilor din cuprinsul acestuia, urmarind sporirea continua a calitatii si functionalitatii acestora;
    - organizeaza cadastrul forestier al padurilor proprietate publica a statului si intocmeste periodic inventarul acestora, cu respectarea normelor tehnice si a prevederilor legale in vigoare;
    - ia masuri de lichidare a enclavelor din fondul forestier si de corectare a perimetrului padurilor prin schimburi ori prin cumparare de terenuri, pe baza de acte autentice, cu respectarea prevederilor legale;
    - indeplineste atributiile prevazute de lege, referitoare la exercitarea dreptului de preemptiune in cazul tuturor vanzarilor de bunavoie sau silite, la pret si in conditii egale, pentru enclavele din fondul forestier proprietate publica a statului si terenurile limitrofe acestuia, precum si pentru terenurile acoperite cu vegetatie forestiera;
    - poate cumpara terenuri degradate proprietate privata sau poate prelua asemenea terenuri in cazul donarii lor de catre detinatori sau proprietari, in vederea impaduririi, cu respectarea prevederilor legale si suportarea cheltuielilor din fondul de conservare si regenerare a padurilor;
    - preia in administrare terenurile degradate proprietate publica a statului, incluse in perimetre de ameliorare si prevazute a fi impadurite potrivit legii. Cheltuielile pentru lucrarile necesare se suporta din fondul de ameliorare a fondului funciar sau din alocatii de la bugetul de stat, potrivit legii;
    - organizeaza si exercita paza fondului forestier, pe care il administreaza, impotriva taierilor ilegale de arbori, furturilor, distrugerilor, degradarilor, pasunatului, braconajului si altor fapte pagubitoare si asigura masurile de prevenire si stingere a incendiilor de paduri;
    - organizeaza si executa, in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice si ale studiilor de specialitate, lucrarile de regenerare si reconstructie ecologica a padurilor, precum si pe cele de ingrijire a arboretelor tinere si de intretinere a semintisurilor si plantatiilor;
    - asigura realizarea si urmarirea, prin sistem informational adecvat, a compozitiilor de regenerare stabilite prin amenajamentele silvice sau prin alte studii de specialitate;
    - urmareste protejarea terenurilor din fondul forestier impotriva eroziunii si altor forme de degradare si asigura executia lucrarilor de corectare a torentilor din fondul forestier;
    - asigura starea fitosanitara corespunzatoare in paduri, indiferent de natura proprietatii asupra acestora, organizand actiunile necesare pentru depistarea, prevenirea si combaterea bolilor si a daunatorilor;
    - amplaseaza si pune in valoare masa lemnoasa ce urmeaza a se recolta anual, destinata agentilor economici si populatiei din mediul rural, in conformitate cu posibilitatea padurilor, stabilita prin amenajamentele silvice;
    - exercita controlul respectarii regulilor silvice de exploatare a lemnului si ia masuri, pe baza legislatiei in vigoare, pentru prevenirea prejudicierii semintisurilor si arborilor pe picior, degradarii solului, declasarii lemnului si altor fapte asemanatoare, sanctionand abaterile constatate;
    - controleaza provenienta materialelor lemnoase si a celorlalte produse specifice fondului forestier, legalitatea circulatiei acestora si urmareste sanctionarea neregulilor constatate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    - asigura valorificarea in conditii de eficienta sporita a masei lemnoase aprobate pentru recoltare din padurile pe care le administreaza, cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
    - executa in regie proprie lucrari de exploatare si de prelucrare a masei lemnoase, in scopul gospodaririi rationale a padurilor si valorificarii superioare a lemnului, asigurarii regenerarii la timp a arboretelor si evitarii declasarii lemnului;
    - stabileste si realizeaza reteaua de drumuri forestiere necesare accesibilizarii bazinelor forestiere pentru exploatarea masei lemnoase, mai buna gospodarire a padurilor, a vanatului si pentru turism;
    - asigura executia lucrarilor de intretinere si reparatii ale drumurilor si cailor ferate forestiere existente, in regie proprie sau prin agenti economici de specialitate;
    - asigura gospodarirea fondurilor de vanatoare si a celor de pescuit din apele de munte, aflate in gestiunea directa a regiei, raspunzand de realizarea efectivelor optime de vanat pe fiecare fond de vanatoare, prin actiuni de selectie a vanatului, de asigurare a hranei, adapostului si zonelor de liniste si de inmultire a acestuia, repopulari in unele fonduri, prevenirea si combaterea braconajului si recoltarea efectivelor aprobate prin programele anuale;
    - indeplineste orice alte atributii, prevazute de lege, referitoare la gospodarirea fondurilor de vanatoare si a celor de pescuit din apele de munte;
    - organizeaza, pe fondurile de vanatoare atribuite in gestiune, actiuni de vanatoare pentru cetateni straini, in conditiile legii;
    - constituie, administreaza si gospodareste, in conditiile legii, ariile protejate din fondul forestier, inclusiv parcurile nationale;
    - asigura valorificarea superioara a produselor nelemnoase specifice fondului forestier - fructe de padure, ciuperci comestibile, rachita - inclusiv impletituri, plante medicinale si aromatice si altele asemenea, precum si industrializarea acestora;
    - exercita controlul respectarii regimului silvic in fondul forestier proprietate privata, precum si controlul respectarii regulilor silvice la care este supusa vegetatia forestiera de pe terenurile din afara fondului forestier si sanctioneaza neregulile constatate, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
    - presteaza la cerere, contra cost, servicii de specialitate in padurile proprietate privata, precum si in vegetatia forestiera din afara fondului forestier, cum sunt: lucrari de marcare a arborilor ce se pot recolta, estimarea si inventarierea masei lemnoase; impaduriri; combaterea daunatorilor; cadastru de specialitate etc.;
    - asigura paza padurilor proprietate privata, la cererea asociatiilor de proprietari legal constituite sau a unor proprietari individuali - daca padurile acestora au cel putin o limita comuna cu padurile proprietate publica a statului contra cost, pe baza de contracte sau conventii incheiate cu solicitantii respectivi;
    - sprijina realizarea de plantatii si perdele forestiere pe terenuri din afara fondului forestier, in care scop colaboreaza cu detinatorii acestora;
    - executa, contra cost, in conditiile legii, lucrarile de regenerare a padurilor proprietate privata, in cazul in care proprietarii nu-si indeplinesc obligatiile legale in acest domeniu;
    - presteaza, contra cost, servicii, lucrari si transporturi pentru terti, potrivit obiectului sau de activitate;
    - realizeaza toata gama de operatiuni de comert exterior, in vederea valorificarii cat mai avantajoase a lemnului, a vanatului si a celorlalte produse specifice fondului forestier, potrivit legii;
    - stabileste relatii in domeniul sau de activitate cu alte regii autonome, societati comerciale, precum si cu terte persoane juridice si fizice, romane sau straine, pentru realizarea in comun de activitati productive si de comercializare, pe baze contractuale, in conditiile economiei de piata, potrivit legii;
    - actioneaza, in conditiile prevazute de lege, pentru concesionarea, inchirierea sau locatia de gestiune a unor bunuri din patrimoniul propriu;
    - asigura aprovizionarea tehnico-materiala, prin incheierea de contracte cu agenti economici din tara si din strainatate;
    - stabileste tarife pentru lucrari, produse si servicii din domeniul sau de activitate, potrivit legii;
    - asigura finantarea lucrarilor necesare in vederea gospodaririi rationale a fondului forestier si a desfasurarii normale a activitatii, in conditiile prevazute de lege;
    - realizeaza politica de credite si a altor surse de finantare, de programare si executare a activitatii economico-financiare, intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza executiei acestuia si stabilirea destinatiei profitului, potrivit legii;
    - urmareste obtinerea de profit; poate beneficia de alocatii si de subventii de la bugetul de stat; poate constitui fonduri proprii, potrivit legii;
    - constituie si gestioneaza, in conformitate cu prevederile legale, Fondul de conservare si regenerare a padurilor;
    - initiaza si organizeaza actiuni de cooperare tehnico-economica si stiintifica cu agenti economici si firme din tara si din strainatate;
    - asigura realizarea, prin unitatile de profil, in conditiile prevazute de lege, de cercetari stiintifice de specialitate, de lucrari de amenajare a padurilor si proiectarea lucrarilor de investitii, precum si a asistentei tehnice de specialitate;
    - urmareste aplicare in domeniul silviculturii a rezultatelor cercetarilor stiintifice, in scopul modernizarii si perfectionarii gospodaririi padurilor;
    - organizeaza si participa cu produse specifice fondului forestier la expozitii si targuri din tara si din strainatate;
    - asigura desfasurarea corespunzatoare a activitatii de propaganda, ziaristica si publicitate, specifica sectorului silvic;
    - reprezinta in justitie interesele statului in actiunile de aparare a integritatii sau de reintregire a fondului forestier.

    CAP. 4
    Patrimoniul

    Art. 7
    Regia Nationala a Padurilor are in administrare fondul forestier proprietate publica a statului, inregistrat ca atare in amenajamentele silvice si in raportul statistic - SILV. 1, actualizat pe baza primirilor si cedarilor de terenuri legal efectuate, inclusiv ca urmare a trecerii unor suprafete in proprietate privata, conform prevederilor Legii nr. 18/1991.
    Art. 8
    (1) Regia Nationala a Padurilor poseda, foloseste si dispune in mod autonom de bunurile pe care le are in proprietate, in vederea realizarii scopului pentru care a fost constituita.
    (2) Bunurile proprietate publica a statului administrate de Regia Nationala a Padurilor, fiind inalienabile, se evidentiaza in mod distinct in patrimoniul acesteia si au regimul prevazut de lege.

    CAP. 5
    Structura organizatorica si functionala

    Art. 9
    Structura organizatorica si functionala a Regiei Nationale a Padurilor se stabileste de catre consiliul de administratie al acesteia.
    Art. 10
    (1) Regia Nationala a Padurilor are in structura sa subunitati fara personalitate juridica, conform anexei nr. 2 la prezenta hotarare, dupa cum urmeaza:
    - Directii silvice;
    - Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice;
    - Centrul de Documentare, Instruire si Perfectionare a Personalului;
    - Redactia "Revista Padurilor" si ziarul "Padurea Noastra".
    (2) Directiile silvice si Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice sunt conduse de cate un director si un comitet director, ale caror atributii se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administratie al regiei.
    (3) In structura directiilor silvice si a Institutului de Cercetari si Amenajari Silvice functioneaza, potrivit profilului de activitate, urmatoarele subunitati: ocoale silvice; sectii si alte subunitati pentru intretinerea si repararea drumurilor si cailor ferate forestiere; statiuni, laboratoare si sectii de cercetare si amenajare silvica; pepiniere silvice; crescatorii de vanat; pastravarii; sectii de productie pentru impletituri din nuiele de rachita si realizarea de produse ornamentale; sectiei de prelucrare masa lemnoasa; centre pentru recoltarea, prelucrarea si valorificarea fructelor de padure, ciupercilor comestibile din flora spontana si plantelor medicinale; magazine proprii de prezentare si desfacere a produselor specifice fondului forestier si altele de acest gen.
    Art. 11
    (1) In cadrul regiei functioneaza directii, servicii, inspectii, oficii, birouri. Atributiile acestora se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administratie al regiei.
    (2) De asemenea, Regia Nationala a Padurilor poate infiinta in cadrul structurii sale, fabrici, ateliere, sucursale si alte asemenea subunitati, fara personalitate juridica, necesare realizarii obiectului sau de activitate. Criteriile de organizare pentru aceste subunitati se vor stabili de consiliul de administratie al regiei.

    CAP. 6
    Organele de conducere

    Art. 12
    Organele de conducere ale Regiei Nationale a Padurilor sunt:
    - consiliul de administratie;
    - managerul - directorul general al regiei.
    Art. 13
    (1) Consiliul de administratie al regiei se numeste, in conditiile prevazute de lege, prin ordin al ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului si este compus din 15 persoane, dintre care una este managerul - directorul general al regiei, in calitate de presedinte al acestuia.
    (2) Din consiliul de administratie fac parte, in mod obligatoriu, reprezentanti ai Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului si ai Ministerului Finantelor. Ceilalti membri vor fi numiti dintre inginerii, tehnicienii, economistii si juristii specializati in domeniul de activitate al regiei si din invatamantul superior de specialitate.
    (3) Membrii consiliului de administratie se numesc pentru o perioada de 4 ani, iar jumatate dintre ei pot fi inlocuiti la fiecare 2 ani.
    Art. 14
    Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in conformitate cu propriul regulament de organizare si functionare si hotaraste in toate problemele privind activitatea regiei, cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta altor organe.
    Art. 15
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    - stabileste structura organizatorica si functionala a regiei, a directiilor silvice, a Institutului de Cercetari si Amenajari Silvice si a subunitatilor din cadrul acestora;
    - hotaraste infiintarea sau, dupa caz, desfiintarea unor subunitati specifice activitatii regiei;
    - analizeaza si aproba, in corelare cu obiectivele strategiei nationale in domeniul silviculturii, programele de activitate economica, de cercetare, dezvoltare si retehnologizare pe termen scurt, mediu si lung, pentru care finantarea este asigurata din sursele proprii ale regiei;
    - stabileste competentele tehnice, economico-financiare, juridice si de personal pentru unitatile si subunitatile din structura;
    - analizeaza si hotaraste asocierea Regiei Nationale a Padurilor, in conditiile legii, cu alte regii autonome si societati comerciale sau cu terte persoane fizice si juridice, din tara sau din strainatate, pentru realizarea unor activitati de interes comun, corespunzatoare obiectului sau de activitate;
    - examineaza si aproba bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul si contul de profit si pierderi;
    - aproba nivelul creditelor necesare, fundamenteaza si solicita subventii pentru investitii, pentru actiuni de combatere a unor atacuri masive de daunatori si altele;
    - solutioneaza contestatiile salariatilor din Regia Nationala a Padurilor impotriva masurilor disciplinare aplicate potrivit competentelor prevazute de lege;
    - stabileste masuri pentru respectarea disciplinei tehnologice, pentru paza fondului forestier, precum si a bunurilor regiei, actionand in acest scop potrivit prevederilor legale;
    - aproba orice alte masuri privind activitatea regiei, potrivit legii.
    Art. 16
    Consiliul de administratie se intruneste in sedinte ordinare, lunar, la convocarea managerului - directorul general al regiei sau la cererea unei treimi din numarul membrilor acestuia.
    Art. 17
    Consiliul de administratie poate atrage, in activitatea sa de analiza a unor probleme complexe, specialisti din diferite sectoare. Activitatea acestora va putea fi compensata material, pe baza de conventii civile, incheiate potrivit legii.
    Art. 18
    Consiliul de administratie prezinta Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, in prima luna a fiecarui an, un raport asupra activitatii regiei in anul precedent, precum si programul de activitate al acesteia pe anul in curs.
    Art. 19
    Managerul - directorul general al regiei este numit in conditiile prevazute de lege. Drepturile si obligatiile acestuia sunt stabilite conform legii, prin contractul de management.
    Art. 20
    Atributiile managerului - directorului general sunt:
    - asigura organizarea, conducerea si gestionarea activitatii curente a regiei, potrivit contractului de management incheiat conform legii;
    - raspunde de aducerea la indeplinire a obiectivelor si criteriilor de performanta ale regiei, prevazute in contractul de management.
    - concepe si aplica strategii si politici de dezvoltare a regiei;
    - selecteaza, angajeaza, suspenda si, dupa caz, desface contractul de munca al personalului salariat al regiei;
    - stabileste masuri, potrivit legii, pentru angajarea raspunderii disciplinare, materiale, civile, penale sau contraventionale a angajatilor regiei, in cazul neindeplinirii de catre acestia a obligatiilor de serviciu ce le revin;
    - negociaza contractul colectiv de munca si contractele individuale de munca;
    - reprezinta si angajeaza regia, prin semnatura, in relatiile cu tertii, in limita competentelor aprobate de consiliul de administratie si a celor prevazute de lege.

    CAP. 7
    Bugetul de venituri si cheltuieli

    Art. 21
    Regia Nationala a Padurilor asigura acoperirea, cu veniturile provenite din activitatea sa, a tuturor cheltuielilor, inclusiv dobanzile, amortizarea investitiilor si rambursarea creditelor, precum si obtinerea de profit.
    Art. 22
    Regia Nationala a Padurilor intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi, dupa modelele stabilite de Ministerul Finantelor.
    Bilantul contabil si contul de profit si pierderi se supun spre aprobare, potrivit legii, si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
    Art. 23
    Regia Nationala a Padurilor poate constitui, potrivit legii, fonduri necesare realizarii obiectului sau de activitate.
    Art. 24
    Regia Nationala a Padurilor poate beneficia de alocatii sau subventii de la bugetul de stat ori poate contracta credite bancare, in conditiile prevazute de lege. Subventiile se vor utiliza numai potrivit scopurilor pentru care au fost acordate.
    Art. 25
    Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor hotaraste cu privire la investitiile ce urmeaza a fi realizate, potrivit obiectului sau de activitate, si care se finanteaza din surse proprii si credite bancare, potrivit legii.
    Art. 26
    Operatiunile de incasari si plati ale Regiei Nationale a Padurilor se efectueaza in conturi deschise la banci. In limitele celor stabilite de Banca Nationala a Romaniei, pentru necesitati curente, regia poate efectua operatiuni de incasari si plati in lei si in valuta prin casieria proprie. Operatiunile de incasari si plati cu strainatatea se vor efectua prin unitatile bancare.
    Art. 27
    Exercitiul financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an.
    Art. 28
    Controlul intern al activitatii economico-financiare se realizeaza de catre organele de specialitate ale regiei.

    CAP. 8
    Dispozitii finale

    Art. 29
    Relatiile cu alte regii autonome, cu societatile comerciale din tara si din strainatate, precum si cu terte persoane fizice si juridice, se vor desfasura pe baze contractuale, in conditiile legii.
    Art. 30
    Personalul Regiei Nationale a Padurilor nu poate exercita functii de reprezentare profesionala in cadrul unitatilor cu profil comercial care liciteaza, prelucreaza sau valorifica produse specifice fondului forestier.
    Art. 31
    Prezentul regulament se completeaza cu dispozitiile Codului silvic, adoptat prin Legea nr. 26/1996, ale Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitatilor economice de stat ca regii autonome si societati comerciale, ale Legii contractului de management nr. 66/1993 si ale celorlalte reglementari legale care se refera la activitatea regiilor autonome.

    ANEXA 2

                             SUBUNITATILE
fara personalitate juridica din structura Regiei Nationale a Padurilor
 ____________________________________________
| Nr.  | Subunitatile din structura          |
| crt. | Regiei Nationale a Padurilor        |
|______|_____________________________________|
|              I. Directii silvice           |
|____________________________________________|
|   1. | Alba Iulia                          |
|______|_____________________________________|
|   2. | Arad                                |
|______|_____________________________________|
|   3. | Alexandria                          |
|______|_____________________________________|
|   4. | Bacau                               |
|______|_____________________________________|
|   5. | Baia Mare                           |
|______|_____________________________________|
|   6. | Bistrita                            |
|______|_____________________________________|
|   7. | Botosani                            |
|______|_____________________________________|
|   8. | Brasov                              |
|______|_____________________________________|
|   9. | Braila                              |
|______|_____________________________________|
|  10. | Bucuresti                           |
|______|_____________________________________|
|  11. | Buzau                               |
|______|_____________________________________|
|  12. | Calarasi                            |
|______|_____________________________________|
|  13. | Cluj-Napoca                         |
|______|_____________________________________|
|  14. | Comana                              |
|______|_____________________________________|
|  15. | Constanta                           |
|______|_____________________________________|
|  16. | Craiova                             |
|______|_____________________________________|
|  17. | Deva                                |
|______|_____________________________________|
|  18. | Drobeta-Turnu Severin               |
|______|_____________________________________|
|  19. | Focsani                             |
|______|_____________________________________|
|  20. | Galati                              |
|______|_____________________________________|
|  21. | Iasi                                |
|______|_____________________________________|
|  22. | Miercurea-Ciuc                      |
|______|_____________________________________|
|  23. | Oradea                              |
|______|_____________________________________|
|  24. | Piatra-Neamt                        |
|______|_____________________________________|
|  25. | Pitesti                             |
|______|_____________________________________|
|  26. | Ploiesti                            |
|______|_____________________________________|
|  27. | Resita                              |
|______|_____________________________________|
|  28. | Ramnicu Valcea                      |
|______|_____________________________________|
|  29. | Satu Mare                           |
|______|_____________________________________|
|  30. | Sfantu Gheorghe                     |
|______|_____________________________________|
|  31. | Sibiu                               |
|______|_____________________________________|
|  32. | Slatina                             |
|______|_____________________________________|
|  33. | Slobozia                            |
|______|_____________________________________|
|  34. | Suceava                             |
|______|_____________________________________|
|  35. | Targoviste                          |
|______|_____________________________________|
|  36. | Timisoara                           |
|______|_____________________________________|
|  37. | Targu Jiu                           |
|______|_____________________________________|
|  38. | Targu Mures                         |
|______|_____________________________________|
|  39. | Tulcea                              |
|______|_____________________________________|
|  40. | Vaslui                              |
|______|_____________________________________|
|  41. | Zalau                               |
|______|_____________________________________|
|             II. Alte subunitati            |
|____________________________________________|
|      | Institutul de Cercetari si          |
|      | Amenajari Silvice                   |
|______|_____________________________________|
|      | Centrul de Documentare, Instruire   |
|      | si Perfectionare a Personalului     |
|______|_____________________________________|
|      | Redactia "Revista Padurilor" si     |
|      | ziarul "Padurea Noastra"            |
|______|_____________________________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1112/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1112 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu