HOTARARE Nr.
16 din 5 ianuarie 2011
pentru aprobarea
indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si
puncte negre"
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 40 din 17 ianuarie 2011
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002
privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al
art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 84/2003
pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din
România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome „Administraţia Naţională a
Drumurilor din România", aprobată cu modificări şi completări prin Legea
nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai
obiectivului de investiţie „Modernizarea infrastructurii privind siguranţa
circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi puncte negre" în judeţele Ilfov,
Prahova, Braşov, Sibiu, Alba, Cluj, Bihor, prevăzuţi în anexele nr. 1-8, care
fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţie
menţionat la art. 1 se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Transporturilor si Infrastructurii, în limita sumelor prevăzute anual cu
această destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regională în cadrul
POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea sectorului de transport în scopul
creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii publice şi a siguranţei
pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 „Imbunătăţirea
siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".
Art. 3. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexe, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA Nr. 1
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Săftica km 23+940-25+235, Tâncăbesti
km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950,
Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Puchenii Mari km 45+310-46+500, Bărcăneşti-
Româneşti km 48+600-53+600, PN km 78+985-79+985, Băneşti km 87+950-89+050, PN
km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoresti km 101+220-103+400,
Comarnic km 105+490-111+100, Sinaia km 118+800-125+700, Predeal km
138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700, Săcel km 326+631-327+300,
Apoldu de Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km
386+900-387+900, Sântimbru km 387+684- 388+000, Unirea km 424+669-427+150,
Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele km 463+159-464+400, Feleacu km 466+500-469+400,
Floresti km 482+597^87+500, Gilău km 491+517-496+100, Căpusu Mare km
500+928-503+500, Păniceni km 512+020-513+200, Ciucea km 548+150-549+800, Auseu
km 582+000-583+200, Tinăud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050,
Oşorhei km 619+316-622+200.
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
185.718 mii lei*)
|
(1 euro - 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
155.505 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
92.850 mii lei
|
|
C+M
|
78.500 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
92.868 mii lei
|
|
C+M
|
77.005 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
1.111,2 m
|
Amenajare trotuare
|
|
52.045,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
93,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
25.579,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
81,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
11,0 buc.
|
Giraţii
|
|
10,0 buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc:
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei:
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 2
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Sinaia km 118+800-125+700
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
9.026 mii lei*)
|
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
7.355 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
4.500 mii lei
|
|
C+M
|
3.700 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
4.526 mii lei
|
|
C+M
|
3.655 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
- m
|
Amenajare trotuare
|
|
1.330,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
4,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
- m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
5,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
- buc.
|
Giraţii
|
|
1,0 buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 3
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, in sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Săftica km 23+940-25+235, Tâncăbeşti
km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950.
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
25.191 mii lei*)
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
20.955 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
12.600 mii lei
|
|
C+M
|
11.000 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
12.591 mii lei
|
|
C+M
|
9.955 mii lei
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Capacităţi:
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
- m
|
Amenajare trotuare
|
13.797,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
6,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
7.670,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
16,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
6,0 buc.
|
Giraţii
|
- buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport."
ANEXA Nr. 4
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: PN km 78+985-79+985, Băneşti km
87+950-89+050, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoreşti km
101+220-103+400, Predeal km 138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700.
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
30.902 mii lei *)
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
25.982 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
15.500 mii lei
|
|
C+M
|
13.000 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
15.402 mii lei
|
|
C+M
|
12.982 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
111,2 m
|
Amenajare trotuare
|
|
8.097,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
5,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
3.895,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
15,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
- buc.
|
Giraţii
|
|
3,0 buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport."
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 5
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Săcel km 326+631-327+300, Apoldu de
Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km
386+900-387+900, Sântimbru km 387+684-388+000, Unirea km 424+669-427+150.
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
12.326 mii lei*)
|
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
9.617 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
6.000 mii lei
|
|
C+M
|
4.800 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
6.326 mii lei
|
|
C+M
|
4.817 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
250,0 m
|
Amenajare trotuare
|
|
4.660,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
8,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
380,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
10,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
- buc.
|
Giraţii
|
|
3,0 buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 6
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele
km 463+159-464+400, Floreşti km 482+597-487+500, Gilău km 491+517-96+100, Păniceni
km 512+020-513+200, Oşorhei km 619+316-622+200.
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
41.833 mii lei*)
|
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
35.315 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
21.000 mii lei
|
|
C+M
|
18.000 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
20.833 mii lei
|
|
C+M
|
17.315 mii lei
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Capacităţi:
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
250,0 m
|
Amenajare trotuare
|
4.550,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
32,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
3.970,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
17,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
4,0 buc.
|
Giraţii
|
3,0 buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
ANEXA Nr. 7
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Puchenii Mari km 45+310-46+500
Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Bărcăneşti-Româneşti km 48+600-53+600,
Comarnic km 105+490-111+100.
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
44.100 mii lei*)
|
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
37.365 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
22.050 mii lei
|
|
C+M
|
18.500 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
22.050 mii lei
|
|
C+M
|
18.865 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
- m
|
Amenajare trotuare
|
|
12,031 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
10,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
7.514,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
8,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
1,0 buc.
|
Giraţii
|
|
- buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
ANEXA Nr. 8
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
al obiectivului de investiţie „Modernizarea
infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi
puncte negre"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri
Naţionale din România
Amplasament: DN 1: Feleacu km 466+500-469+400, Căpuşu
Mare km 500+928-503+500, Ciucea km 548+150- 549+800, Auşeu km 582+000-583+200,
Tinăud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050.
Indicatori tehnico-economici
Valoarea totală a investiţiei (inclusiv T.V.A.)
|
|
22.341 mii lei*)
|
(1 euro = 4,2243 lei, la data de 25 ianuarie 2010) (inclusiv
T.V.A.)
|
|
|
Din care C+M (inclusiv T.V.A.)
|
|
18.917 mii lei
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
Anul I
|
INV
|
11.200 mii lei
|
|
C+M
|
9.500 mii lei
|
Anul II
|
INV
|
11.141 mii lei
|
|
C+M
|
9.417 mii lei
|
Capacităţi:
|
|
|
Insulă separatoare sens circulaţie
|
|
500,0 m
|
Amenajare trotuare
|
|
7.580,0 m
|
Treceri pietoni cu refugii centrale
|
|
28,0 buc.
|
Separator median între sensuri
|
|
2.150,0 m
|
Amenajare alveole autobuz
|
|
10,0 buc.
|
Implementare întoarceri în U
|
|
- buc.
|
Giraţii
|
|
- buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
|
24 de luni
|
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P/100/1/2006, cu modificările ulterioare.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita
sumelor prevăzute anual cu această destinaţie, şi din Fondul European de
Dezvoltare Regională în cadrul POS-T, axa prioritară nr. 3 „Modernizarea
sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sănătăţii
publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr.
3.2 „Imbunătăţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de
transport".
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.