Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 362 din 20 mai 1991

privind infiintarea Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati ca regie autonoma

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 128 din 14 iunie 1991


SmartCity3


    In temeiul Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitatilor economice de stat ca regii autonome si societati comerciale,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se infiinteaza Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati, denumita prescurtat A.F.D.J., persoana juridica cu statut de regie autonoma cu specific deosebit, avind sediul in municipiul Galati, strada Portului nr. 10, judetul Galati, prin reorganizarea intreprinderii cu acelasi nume din cadrul Ministerului Transporturilor.
    Art. 2
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati se va organiza si va functiona in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, ale conventiilor si acordurilor internationale la care Romania este parte, precum si cu regulamentul de organizare si functionare prevazut in anexa, parte integranta din prezenta hotarire.
    Art. 3
    Obiectul de activitate al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati il reprezinta intretinerea senalului navigabil al Dunarii intre bara Sulina si Bazias, precum si a bratelor secundare.
    Art. 4
    Ministerul Transporturilor reprezinta interesele statului in consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos.
    Art. 5
    Patrimoniul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati este cel inregistrat in bilantul incheiat la data de 30 iunie 1990, care va fi corectat dupa finalizarea actiunii de reevaluare, conform dispozitiilor legale.
    Art. 6
    Activul si pasivul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se constituie din activul si pasivul fostei unitati bugetare Administratia fluviala a Dunarii de Jos, cu exceptia partilor din patrimoniu transferate pe baza de procese-verbale de predare-primire catre administratiile portuare, avind statut de regii autonome, infiintate conform Hotaririi Guvernului nr. 19/1991.
    Art. 7
    Resursele financiare ale Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati, necesare acoperirii cheltuielilor de intretinere a senalului navigabil al Dunarii, sint asigurate din venituri proprii, precum si din subventii de la bugetul statului acordate in fiecare an in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    Art. 8
    La data prezentei hotariri, fosta unitate bugetara Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati isi inceteaza activitatea.
    Art. 9
    Personalul trecut la Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati se considera transferat in interesul serviciului si beneficiaza, timp de trei luni, de salariul tarifar avut si sporul de vechime, dupa caz, daca este incadrat in functii cu niveluri de salarizare mai mici.
    Art. 10
    Orice alte dispozitii contrare prezentei hotariri se abroga.

                               PRIM-MINISTRU
                                PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                                REGULAMENT
de organizare si functionare a Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica si sediul

    Art. 1
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati, denumita prescurtat A.F.D.J., infiintata prin reorganizarea intreprinderii cu acelasi nume din cadrul Ministerului Transporturilor, aprobata prin hotarirea Guvernului la care prezentul regulament este anexa, va functiona cu statut de regie autonoma.
    Art. 2
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati este persoana juridica si functioneaza in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, precum si potrivit conventiilor si acordurilor internationale la care Romania este parte.
    Art. 3
    Sediul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati este in Galati, str. Portului nr. 10, judetul Galati.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati are ca obiect de activitate intretinerea senalului navigabil al Dunarii pe tot sectorul romanesc de la bara Sulina la Bazias.
    Realizarea obiectului de activitate se face in conformitate cu reglementarile facute prin conventia din 1948, acordurile bilaterale romano-iugoslave si romano-bulgare incheiate in anii 1955 si 1976, recomandarile Comisiei Dunarii acceptate de statul roman, precum si cu obligatiile asumate in cadrul sesiunilor anuale ale comisiilor mixte romano-iugoslave si romano-bulgare.
    Art. 4
    Atributiile principale care conduc la realizarea obiectului de activitate sint urmatoarele:
    4.1. asigurarea prin lucrari de dragaje a gabaritelor de navigatie pe senalul Dunarii;
    4.2. executarea masuratorilor topohidrografice in scopul urmaririi evolutiei barei Sulina, a depunerilor aluvionale, in special in punctele critice, si adoptarii in consecinta a deciziilor privind semnalizarea senalului si dirijarea complexelor de dragaj;
    4.3. executarea de masuratori, dragaje si scoateri de obstacole in bazinele portuare si danele de operare la cererea administratiilor portuare pe baza de contract;
    4.4. intretinerea semnalizarii costiere si plutitoare care serveste reglementarii navigatiei; intretinerea lucrarilor hidrotehnice speciale care servesc mentinerii conditiilor de navigatie;
    4.5. dirijarea navigatiei in sectoarele dificile prin statii semaforice si de supraveghere;
    4.6. stabilirea regulilor speciale de navigatie pe sectorul Dunarii maritime si fluviale in conformitate cu reglementarile interne si internationale rezultate din conventii si acorduri la care Romania este parte;
    4.7. culegerea si prelucrarea datelor hidrometeorologice, elaborarea prognozelor privind variatiile de nivel ale apelor Dunarii in sectorul romanesc;
    4.8. transmiterea zilnica a datelor pentru buletinul hidrologic al Dunarii la Radio Bucuresti;
    4.9. editarea si difuzarea buletinului hidrometeorologic pentru Dunare cu date hidrologice, meteorologice, adincimi minime de navigatie, gabarite de treceri si alte recomandari pentru sectoare dificile de navigatie;
    4.10. informarea capitaniilor portuare in intocmirea si difuzarea avizelor catre navigatori privind restrictiile de navigatie;
    4.11. avizarea lucrarilor speciale de traversare si subtraversare a Dunarii, precum si a tuturor lucrarilor hidrotehnice si altele care se executa pe Dunare;
    4.12. intocmirea documentatiei si a proiectului de lucrari, necesare organismelor si organizatiilor internationale in legatura cu probleme specifice de cai navigabile aplicabile pe Dunare;
    4.13. elaborarea si transmiterea propunerilor pentru intocmirea de catre Comisia Dunarii a planului marilor lucrari de amenajare a Dunarii;
    4.14. culegerea, sistematizarea datelor privind lucrarile hidrotehnice executate, traficul de nave, a tuturor datelor hidrologice si meteorologice etc., care se includ in informatiile editate de Comisia Dunarii;
    4.15. intocmirea rutierei si hartilor de pilotaj pentru sectorul romanesc al Dunarii;
    4.16. pregatirea materialelor si participarea la consfatuiri, reuniuni si sesiuni in probleme tehnice si de navigatie pe Dunare la Comisia Dunarii si alte organisme internationale;
    4.17. participarea pe linia navigatiei, alaturi de alti agenti economici, la realizarea unor lucrari de interes public ca: spargerea ghetii in vederea evitarii formarii zapoarelor si inundarii localitatilor limitrofe Dunarii, salvarea navelor aflate in pericol de scufundare, stingerea incendiilor, ranfluarea navelor, prevenirea si combaterea poluarii apelor Dunarii, protectia mediului inconjurator etc.;
    4.18. inchirierea pe baza de contract a capacitatilor disponibile (navelor) catre societati comerciale, regii autonome, persoane juridice romane sau straine.

    CAP. 3
    Patrimoniul

    Art. 5
    Valoarea patrimoniului, conform bilantului contabil la 30.IV.1990, se ridica la 1.330.597 mii lei. Aceasta valoare urmeaza a fi definitivata dupa finalizarea actiunii de reevaluare, conform dispozitiilor legale.
    Art. 6
    Activul si pasivul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se constituie din activul si pasivul fostei unitati bugetare Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati, cu exceptia partilor (cheiuri, pereuri, bazine etc.) din patrimoniul transferat pe baza de procese-verbale de predare-primire catre administratiile portuare.
    Art. 7
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati este proprietara bunurilor din patrimoniul sau. In exercitarea dreptului de proprietate se foloseste si dispune, in mod autonom, potrivit legii, de bunurile pe care le are in patrimoniu, in vederea realizarii scopului pentru care a fost constituita.
    In cadrul administrarii patrimoniului din dotare, Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati are obligatia de a efectua reparatii, intretineri, de a dezvolta si moderniza infrastructura din dotare.
    Consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati aproba scoaterea din functiune, in conditiile legii, a unor fonduri fixe si circulante, dezmembrarea si valorificarea acestora.
    Art. 8
    Instrainarea bunurilor imobile apartinind administratiei sau inchirierea de tranzactii in litigii cu o valoare de peste 10 mil. lei se face cu aprobarea Ministerului Transporturilor.
    Art. 9
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati poate sa se asocieze, pentru realizarea in comun a unor activitati productive si de comercializare, cu regii autonome, societati comerciale, persoane fizice si juridice romane sau straine. Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati poate efectua direct operatiuni de comert exterior, in conditiile legii.

    CAP. 4
    Structura organizatorica a regiei

    Art. 10
    In cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se pot constitui directii, servicii si birouri, in functie de necesitatea si volumul activitatii, atributiile acestora fiind stabilite prin regulament propriu de organizare si functionare aprobat de consiliul de administratie.
    Art. 11
    In scopul realizarii obiectului sau de activitate, Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati are in structura sa subunitati. Aceste subunitati au independenta economica, financiara, juridica si de personal stabilita de consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati prin regulamentul de organizare si functionare al acestor subunitati.

    CAP. 5
    Organele de conducere ale Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati

    Art. 12
    Conducerea Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se asigura prin:
    - consiliul de administratie;
    - directorul general.
    Art. 13
    Consiliul de administratie se numeste prin ordin al ministrului transporturilor.
    Din consiliul de administratie fac parte cite un reprezentant al Ministerului Economiei si Finantelor si Ministerului Transporturilor.
    Ceilalti membri vor fi numiti dintre inginerii, economistii, juristii si tehnicienii specialisti din domeniul activitatii Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati.
    Art. 14
    Membrii consiliului de administratie se numesc pentru o perioada de 4 ani, jumatate dintre ei putind fi inlocuiti la fiecare 2 ani.
    Art. 15
    Membrii consiliului de administratie isi pastreaza calitatea de angajati la institutia sau unitatea de unde provin.
    Una si aceeasi persoana nu poate face parte concomitent din mai mult de doua consilii de administratie sau sa participe la societati comerciale cu care Administratia fluviala a Dunarii de Jos intretine relatii comerciale sau au interese contrare.
    Art. 16
    Consiliul de administratie isi desfasoara activitatea in conformitate cu propriul sau regulament de organizare si functionare.
    Art. 17
    Atributiile consiliului de administratie sint urmatoarele:
    - aproba structura organizatorica si functionala a Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati si a subunitatilor din structura;
    - intocmeste nomenclatoarele de functii si salarii tarifare, indicatoarele tarifare de calificare si reglementarile privind drepturile de personal pentru subunitatile din structura;
    - stabileste nivelul de salarizare a personalului angajat la Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati si la subunitatile din structura, in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege;
    - aproba programele anuale de lucrari pentru intretinerea senalului navigabil;
    - aproba investitiile care urmeaza a fi realizate, precum si inlocuirile de mijloace fixe uzate, in limita valorii stabilite prin lege;
    - propune bugetul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati si-l supune spre aprobare organismelor guvernamentale;
    - propune si administreaza subventiile acordate de la bugetul de stat, imprumuturile pe diverse teme si modul de rambursare a acestora;
    - aproba programele de reparatii si intretinere a fondurilor fixe din administrarea Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati;
    - raspunde de administrarea intregului patrimoniu incredintat;
    - aproba instrainarea bunurilor mobile apartinind Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati pina la valoarea maxima stabilita de lege;
    - propune spre aprobare organelor competente taxele de navigatie, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare;
    - propune spre aprobare nivelul licitatiilor organizate pentru concesionarea sau inchirierea unor capacitati de productie disponibile;
    - aproba bilantul contabil anual si rapoartele trimestriale asupra situatiei economico-financiare;
    - aproba nivelul tarifelor, taxelor, impozitelor si amenzilor in relatiile cu persoane fizice sau juridice, romane sau straine, cu care Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati are relatii contractuale, sau care prin activitatea lor aduc prejudicii regiei;
    - aproba statutul personalului administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati;
    - aproba nivelul indemnizatiei pentru membrii consiliului de administratie;
    - stabileste nivelul anual al fondurilor de premiere a salariatilor;
    - solutioneaza orice alte probleme privind activitatea Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati, cu exceptia celor date, potrivit legii, in competenta altor organe.
    Art. 18
    Consiliul de administratie se intruneste in sesiuni ordinare o data pe luna si la cererea presedintelui, care este si directorul general al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati, ori la solicitarea unei treimi din numarul membrilor, ori de cite ori este nevoie.
    Art. 19
    Pentru luarea unei decizii complexe, consiliul de administratie poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare, compensarea materiala a acestora efectuindu-se conform intelegerii stabilite prin contract.
    Art. 20
    Membrii consiliului de administratie primesc o indemnizatie lunara.
    Art. 21
    Directorul general al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati conduce activitatea curenta a acesteia si o reprezinta in relatiile cu organele statului si cu persoanele fizice sau juridice.
    De asemenea, angajeaza si concediaza personalul aparatului propriu si numeste, prin decizie, conducatorii subunitatilor competente.

    CAP. 6
    Venituri si cheltuieli

    Art. 22
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati efectueaza incasari si plati in lei. De asemenea, efectueaza si operatiuni in valuta, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
    Art. 23
    Veniturile si cheltuielile se stabilesc prin bugetul de venituri si cheltuieli pentru fiecare exercitiu financiar-bugetar.
    Prin buget vor fi prevazute:
    - la venituri: taxele de navigatie, sumele provenite din concesionarea, inchirierea capacitatilor sau cele cuvenite din prestatii ocazionale, subventiile acordate etc.;
    - la cheltuieli: cheltuieli curente care cuprind cheltuielile pentru exploatare, intretinerea fondurilor fixe din dotare, cheltuielile cu personalul, cheltuielile ocazionate de returnarea unor imprumuturi si a dobinzilor aferente contractate de administratie;
    - cheltuieli pentru dezvoltare, care includ cheltuieli pentru constructii hidrotehnice noi si dotarea cu nave, utilaje si echipamente pentru intretinerea senalului navigabil, modernizarea capacitatilor de intretinere si reparatii, introducerea tehnicii de calcul etc.
    CAP. 7
    Bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi

    Art. 24
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi, conform modelelor stabilite de Ministerul Economiei si Finantelor.
    Art. 25
    Bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se aproba de Ministerul Economiei si Finantelor si se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

    CAP. 8
    Fonduri

    Art. 26
    Din veniturile realizate, dupa acoperirea cheltuielilor, Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati constituie fondul de rezerva si fondul de dezvoltare, asigura sumele necesare satisfacerii unor necesitati social-culturale si sportive, perfectionarii si recalificarii personalului angajat, cointeresarea, prin premiere, a acestuia, plata impozitelor, taxelor, cotelor de asigurare si celelalte varsaminte prevazute de lege.

    CAP. 9
    Imprumuturi

    Art. 27
    In cazul in care, in cursul exercitiului financiar, mijloacele regiei nu sint suficiente pentru acoperirea cheltuielilor curente, Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati poate contracta credite, cu respectarea legislatiei in vigoare.

    CAP. 10
    Tarife, contracte

    Art. 28
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati are dreptul sa stabileasca tarifele in lei si in valuta pentru toate prestatiile pe care le efectueaza, cu avizul organismelor competente.
    Taxele de navigatie in sectorul cuprins intre gura canalului Sulina si Braila se comunica Comisiei Dunarii, conform prevederilor art. 36 si 43 din conventia incheiata in anul 1948, si sint practicate nediscriminatoriu in relatiile cu toti partenerii.
    Celelalte tarife pentru prestatii ocazionale practicate cu societatile comerciale, organismele romanesti sau straine se realizeaza pe baza de contract, pe principiul libertatii contractelor, cu respectarea reglementarilor Codului civil si ale Codului comercial roman.

    CAP. 11
    Dispozitii generale

    Art. 29
    Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati asigura centralizarea de informatii referitoare la intreaga activitate de intretinere a senalului navigabil, precum si culegerea, sistematizarea datelor privind lucrarile hidrotehnice executate, traficul de nave maritime, a tuturor datelor hidrologice si meteorologice etc., care se includ in informatiile anuale publicate de Comisia Dunarii.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 362/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 362 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu