HOTARARE Nr.
462 din 5 aprilie 2006
pentru aprobarea programului
„Termoficare 2006-2015 caldura si confort" si infiintarea Unitatii de
management al proiectului*)
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 556 din 23 iulie 2008
Art. 1. - (1) Se aprobă programul „Termoficare
2006-2015 căldură şi confort", având ca scop eficientizarea sistemului
centralizat de producere şi distribuţie a energiei termice, prevăzut în anexa
nr. 1.
(2) Programul „Termoficare 2006-2015 căldură şi
confort" cuprinde două componente:
a) reabilitarea sistemului centralizat de alimentare cu energie termică;
b) reabilitarea termică a clădirilor.
Art. 2. - (1) Pentru punerea în aplicare a programului
„Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", componenta prevăzută la art. 1
alin. (2) lit. a), se înfiinţează Unitatea de management al programului,
denumită în continuare UMP -Termoficare 2006-2015 căldură.
(2) UMP - Termoficare 2006 - 2015 căldură se constituie
în cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative şi îşi desfăşoară
activitatea sub coordonarea executivă a secretarului de stat pentru comunităţi
locale.
(3) Se aprobă structura de organizare a UMP -
Termoficare 2006-2015 căldură prevăzută în anexa nr. 2.
(4) Numărul de personal prevăzut în anexa nr. 2 se
asigură în limita numărului de posturi aprobat Ministerului Administraţiei şi
Internelor**) pe anul 2006.
(5) Regulamentul de funcţionare al UMP - Termoficare
2006-2015 căldură şi numirea directorului său se fac cu avizul ministrului de
stat pentru coordonarea activităţilor din domeniul economic şi se aprobă prin
ordin al ministrului internelor şi reformei administrative.
Art. 3. - (1) Pentru punerea în aplicare a programului
„Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", componenta prevăzută la art. 1
alin. (2) lit. b), se înfiinţează Unitatea de management al programului,
denumită în continuare UMP- Termoficare 2006-2015 confort.
(2) UMP - Termoficare 2006-2015 confort se constituie
în cadrul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor şi este
finanţată din bugetul acestui minister.
(3) Regulamentul de funcţionare al UMP - Termoficare
2006-2015 confort prevede structura organizatorică a UMP - Termoficare
2006-2015 confort.
Art. 4. - (1) Se aprobă suplimentarea bugetului
Ministerului Administraţiei şi Internelor**) pe anul 2006, din Fondul de
rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, cu suma de 1.802,6 mii lei, pentru
finanţarea cheltuielilor UMP - Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă,
potrivit prevederilor anexei nr. 3.
(2) Ministerul Finanţelor Publice***) este autorizat să
introducă, la propunerea ordonatorului principal de credite, modificările
corespunzătoare în structura bugetului de stat pe anul 2006 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului
Administraţiei şi Internelor pe anul 2006.
Art. 5. - (1) Programul „Termoficare 2006-2015 căldură
şi confort" este coordonat de o comisie interministerială, organizată
conform Hotărârii Guvernului nr. 750/2005 privind constituirea consiliilor
interministeriale permanente, în coordonarea Consiliului interministerial
pentru probleme economice, politici fiscale şi comerciale, piaţa internă,
competitivitate, mediul de afaceri.
(2) Comisia interministerială de coordonare a
programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" este formată din
preşedinte şi 4 membri, cu funcţie de secretar de stat, din cadrul Ministerului
Economiei şi Finanţelor, Ministerului Internelor şi Reformei Administrative,
Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor şi al Ministerului
Mediului şi Dezvoltării Durabile.
(3) Ministrul internelor şi reformei administrative
îndeplineşte funcţia de preşedinte al Comisiei interministeriale de coordonare a
programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort".
Art. 6. - (1) Regulamentele privind aplicarea
programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" se elaborează, pe
cele două componente, de unităţile de management al programului, prevăzute la art.
2 alin. (1) şi la art. 3 alin. (1), se avizează de Comisia interministerială de
coordonare a programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" şi se
aprobă prin ordine ale miniştrilor de resort****).
(2) Regulamentele privind aplicarea programului
„Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" prevăzute la alin. (1) se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. 7. - (1) Cheltuielile eligibile ale proiectelor depuse în cadrul programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi
confort", pentru componenta prevăzută la art. 1 alin. (2) lit. a), sunt
cofinanţate în proporţie de maximum 70% din fonduri provenite de la bugetul de
stat, prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;
criteriile după care se stabilesc procentele de cofinanţare a proiectelor sunt
prevăzute în Regulamentul privind aplicarea programului „Termoficare 2006-2015
căldură şi confort".
(2) Beneficiarii programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", pentru componenta prevăzută la art. 1
alin. (2) lit. a), sunt autorităţile administraţiei publice locale care deţin
în proprietate sisteme centralizate de alimentare cu energie termică.
(3) Beneficiarii prevăzuţi la alin. (2) au obligaţia să
prevadă în bugetul propriu diferenţa dintre suma primită de la bugetul de stat
şi valoarea totală a proiectului.
*) Republicată în temeiul art. IV din Hotărârea
Guvernului nr. 381/2008 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului
nr. 462/2006 pentru aprobarea programului „Termoficare 2006-2009 calitate şi
eficienţă" şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 5 mai 2008, dându-se
textelor o nouă numerotare.
Hotărârea Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea
programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" şi înfiinţarea
Unităţii de management al proiectului a fost publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 378 din 3 mai 2006.
**) In prezent, denumirea
„Ministerului Administraţiei şi Internelor" a fost înlocuită cu denumirea
„Ministerul Internelor şi Reformei Administrative", conform art. 15 lit.
c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2007 privind stabilirea unor
măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobată prin
Legea nr. 98/2008.
***) In prezent, denumirea „Ministerului Finanţelor
Publice" a fost înlocuită cu denumirea „Ministerul Economiei şi
Finanţelor", conform art. 15 lit. a) din Ordonanţa de urgentă a Guvernului
nr. 24/2007 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul
administraţiei publice centrale, aprobată prin Legea nr. 98/2008.
****) A se vedea Ordinul ministrului internelor şi
reformei administrative nr. 471/2008 privind aprobarea Regulamentului pentru
implementarea programului „Termoficare 2006-2015 - căldură şi confort",
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I,
nr. 366 din 13 mai 2008.
(4) Cheltuielile eligibile ale proiectelor depuse în
cadrul programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi
confort", pentru componenta prevăzută la art. 1 alin. (2) lit. b), sunt
cofinanţate din fonduri provenite de la bugetul de stat, prin bugetul
Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor.
(5) Beneficiarii programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", pentru componenta prevăzută
la art. 1 alin. (2) lit. b), sunt asociaţiile de proprietari din blocurile de
locuinţe - condominii racordate la sistemul centralizat de încălzire.
Art. 8. -Anexele nr. 1-3 fac parte din prezenta hotărâre.
NOTĂ:
Reproducem mai jos prevederile art. II şi III din Hotărârea Guvernului nr. 381/2008 privind modificarea şi
completarea Hotărârii Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului
„Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" şi înfiinţarea Unităţii de
management al proiectului, texte care nu sunt încorporate în forma republicată
a Hotărârii Guvernului nr. 462/2006:
„Art. II. - Regulamentul de
funcţionare al UMP - Termoficare 2006-2015 căldură se aprobă prin ordin al
ministrului internelor şi reformei administrative, în termen de 30 de zile de
la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. III. - Regulamentul de funcţionare al UMP -
Termoficare 2006-2015 confort se aprobă prin ordin al ministrului dezvoltării,
lucrărilor publice şi locuinţelor, în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare
a prezentei hotărâri."
ANEXA Nr. 1
Programul „Termoficare 2006-2015 căldură şi
confort"
I. Strategia energetică a
României pentru perioada 2007- 2020, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr.
1.069/2007 privind aprobarea Strategiei energetice a României pentru perioada
2007-2020, prevede pentru energia termică următoarele obiective pe termen
scurt:
1. stabilirea potenţialului de cogenerare şi
trigenerare - industrial, pentru încălzire, agricol (consum termic şi de frig);
2. creşterea eficienţei sistemelor de încălzire
centralizată şi menţinerea pe această bază a consumului urban de energie
termică;
3. identificarea tuturor resurselor energetice şi
primare locale din arealul de cogenerare:
a) resurse energetice primare fosile;
b) resurse energetice regenerabile;
4. elaborarea strategiilor locale pentru implementarea
(dezvoltarea) cogenerării în localităţile sau zonele identificate ca având un
potenţial de cogenerare;
5. elaborarea studiilor de
fezabilitate pentru promovarea celor mai eficiente soluţii de producere a
energiei electrice şi termice în cogenerare şi pentru exploatarea întregului
potenţial de resurse regenerabile.
Strategia naţională privind alimentarea cu energie
termică a localităţilor prin sisteme de producere şi distribuţie centralizate
evaluează necesarul de investiţii până în anul 2015, pentru sistemele
centralizate de încălzire urbană, la circa 340 milioane euro/an (total, circa
2,72 miliarde euro).
Conceptul dezvoltării durabile în domeniul alimentării
cu energie termică a localităţilor presupune aplicarea unor soluţii tehnice
performante capabile să asigure, pe de o parte, condiţii normale de viaţă şi de
muncă comunităţilor locale şi satisfacerea nevoilor sociale ale acestora în
condiţii de rentabilitate economică şi eficienţă energetică şi, pe de altă
parte, conservarea resurselor primare, protecţia şi conservarea mediului, fără
a afecta echilibrul ecosferei şi accesul generaţiilor viitoare la resursele
energetice primare.
Scopul programului de
investiţii „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" este reprezentat de
eficientizarea sistemelor centralizate de alimentare cu energie termică, având
ca obiectiv final reducerea consumului de resurse energetice primare pentru
producerea energiei termice cu cel puţin 1 mii. Gcal/an faţă de consumul de
resurse energetice primare consumat în anul 2004.
II. Programul finanţează investiţiile realizate în:
a) reabilitarea sistemului centralizat de alimentare cu
energie termică:
1. unitatea/unităţile de
producţie a agentului termic;
2. reţeaua de transport al agentului termic primar (apă
fierbinte);
3. punctele de termoficare sau modulele termice la
nivel de imobil, acolo unde se justifică economic;
4. reţeaua de distribuţie a apei calde şi a agentului
termic de încălzire;
b) reabilitarea termică a clădirilor:
1. reţeaua interioară de alimentare a imobilului cu apă
caldă şi cu agent termic de încălzire;
2. contorizarea individuală împreună cu robinetele
termostatice;
3. reabilitarea termică a anvelopei clădirilor,
respectiv a faţadelor, teraselor şi a tâmplăriei exterioare.
Pentru componenta b) „Reabilitarea termică a
clădirilor", pct. 1, 2 şi 3, finanţarea, măsurile şi etapele de derulare
ale programului se vor efectua în conformitate cu prevederile Ordonanţei de
urgenţă a Guvernului nr. 174/2002 privind instituirea măsurilor speciale pentru
reabilitarea termică a unor blocuri de locuinţe - condominii, cu modificările
şi completările ulterioare.
Pentru componenta b) pct. 1 „Reţeaua interioară de
alimentare a imobilului cu apă caldă şi cu agent termic de încălzire", în
cazul în care asociaţia de proprietari împreună cu autoritatea locală şi/sau cu
furnizorul de serviciu decid schimbarea sistemului de distribuţie interioară
pentru încălzire şi apă caldă de consum din distribuţie verticală în
distribuţie orizontală, cheltuielile aferente se vor suporta de autoritatea
locală şi/sau furnizorul de serviciu.
Măsurile principale pentru reabilitarea termică a
clădirilor de locuit cuprind următoarele:
- izolarea termică a pereţilor exteriori, a terasei,
planşeului peste subsol, realizarea şarpantelor şi acoperişurilor ori repararea
sau înlocuirea acestora, înlocuirea sau dublarea ferestrelor şi uşilor
exterioare, repararea, consolidarea şi zugrăvirea pereţilor exteriori şi altor
elemente structurale şi nestructurale care constituie anvelopa clădirilor;
- intervenţii la conductele şi armăturile cu pierderi
din subsolul/canalul termic aflat în proprietatea indiviză a asociaţiei de
proprietari.
III. Sistemul centralizat de producere, transport,
distribuţie şi furnizare a energiei termice trebuie să respecte următoarele
condiţii obligatorii:
a) necesarul de energie termică se va asigura astfel:
1. vârful curbei de consum - prin echipamente
producătoare de agent termic de vârf;
2. consumul din perioada asigurării încălzirii urbane
- prin instalaţie în cogenerare, cu o capacitate care să poată prelua variaţii
de consum termic de +/- 10% din capacitatea nominală;
3. consumul aferent asigurării apei calde menajere -
prin instalaţie în cogenerare, cu o capacitate care să poată prelua variaţii de
consum termic de +/- 10% din capacitatea nominală;
b) capacitatea de producţie a unităţii de producţie a
agentului termic va fi proiectată pentru consumul actual şi cel previzionat;
c) randamentul energetic anual al unităţii de
producţie de agent termic (energie termică + energie electrică evacuată pentru
valorificare)/resurse energetice primare consumate pentru obţinerea energiei
termice şi electrice trebuie să fie de cel puţin 80%; excepţie pot face doar
unităţile de producţie care utilizează biomasa ca resursă energetică primară,
unde randamentul energetic total trebuie să fie de cel puţin 70%;
d) reducerea pierderilor tehnologice în reţelele de
transport al agentului termic primar şi de distribuţie la valori sub 15%;
e) creşterea eficienţei energetice a punctelor termice;
f) utilizarea modulelor termice
la nivel de imobil, acolo unde se justifică economic;
g) contorizarea la nivel de imobil şi la nivel de
puncte termice;
h) reducerea pierderilor de energie termică şi apă din
reţelele interioare ale imobilelor;
i) contorizarea individuală şi montarea robinetelor termostatice la consumatorii finali;
j) introducerea sistemelor de automatizare şi
dispecerizare, astfel încât să poată fi asigurate monitorizarea şi controlul
permanent al funcţionării instalaţiilor în parametrii optimi, de la producere
până la utilizator.
IV. In vederea evaluării
situaţiei şi identificării soluţiei tehnico-economice optime a sistemului de
asigurare a energiei termice, fiecare autoritate a administraţiei publice
locale elaborează Strategia de alimentare cu energie termică, aprobată prin
hotărâre a consiliului local/judeţean, precum şi studii de fezabilitate
necesare investiţiilor.
La elaborarea strategiilor de alimentare cu energie
termică se au în vedere şi următoarele considerente privind resursele
regenerabile şi protecţia mediului:
- utilizarea tuturor tipurilor de resurse de energie,
cum ar fi: biomasa, deşeurile biodegradabile, incinerarea şi coincinerarea
deşeurilor;
- reducerea poluării, cu posibilitatea controlului
reducerii noxelor/emisiilor, eliminarea depozitării lichide a zgurii şi cenuşii
rezultate din arderea cărbunilor şi reducerea suprafeţelor de depozitare a
deşeurilor rezultate prin arderea combustibililor fosili (cărbune), prin
utilizarea celor mai bune tehnici disponibile (BAT) pentru producerea energiei;
- potenţialul energetic rezultat din proiectele de
extragere a biogazului care rezultă din depozitele municipale existente.
Prin Strategia de alimentare cu energie termică se
stabilesc următoarele: consumul real de energie termică, necesarul de surse de
producere, cu stabilirea investiţiilor noi ce trebuie făcute pentru consumul în
bandă, soluţii pentru acoperirea restului de consum, menţinerea instalaţiilor
existente şi lucrările ce se vor efectua pentru încadrarea în normele de mediu,
precum şi retragerea instalaţiilor din exploatare şi casarea acestora.
Strategiile locale de alimentare cu energie termică vor
ţine cont de obiectivele şi măsurile Planului naţional de dezvoltare 2007-2013,
ale programelor operaţionale sectoriale relevante şi ale Programului
operaţional regional.
In baza strategiilor de alimentare cu energie termică,
consiliile locale vor aproba prin hotărâre definirea sistemului centralizat de
producţie şi distribuţie de energie termică şi a zonelor unde se asigură
exclusiv serviciul de termoficare, având în vedere aplicarea treptată a
principiului „o clădire - un singur sistem de asigurare cu energie
termică".
Consiliile locale, pe baza principiului autonomiei
locale, pot decide asupra soluţiei de investiţie atât în cazul reabilitării
termice a clădirilor, cât şi în cazul sistemului centralizat de producţie şi
distribuţie de energie termică, care poate fi: participarea la programul
„Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", parteneriat public privat sau
alte forme de investiţii.
Ministerul Economiei şi
Finanţelor va realiza, prin planurile sectoriale, Strategia privind asigurarea
resurselor energetice primare disponibile regional, în paralel cu strategiile
de alimentare cu energie termică.
Soluţiile propuse în strategii trebuie:
- să respecte legislaţia de mediu;
- să se încadreze în Strategia energetică a României
pentru perioada 2007-2020;
- să fie eficiente energetic şi economic;
- să permită administrarea în condiţii de autonomie
locală.
V. Condiţii de eligibilitate
ale programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort", componenta
„Reabilitarea sistemului centralizat de alimentare cu energie termică":
1. beneficiarii sunt autorităţi ale administraţiei
publice locale care au în proprietate sisteme centralizate de alimentare cu
energie termică;
2. se finanţează lucrări de reabilitare şi modernizare
a sistemelor centralizate de alimentare cu energie termică, prevăzute la pct. II lit. a) pct. 1-4;
3. beneficiarii trebuie să facă dovada contribuţiei
proprii la costurile totale ale proiectului;
4. din proiect să rezulte că prin investiţiile
realizate sistemul de alimentare cu energie termică atinge condiţiile tehnice
prevăzute la pct. III;
5. proiectele să aibă la bază strategiile de
alimentare cu energie termică, elaborate conform pct. IV;
6. proiectele se implementează în perioada 2008-2015.
VI. Pentru componenta „Reabilitarea sistemului
centralizat de alimentare cu energie termică", proiectele se depun, în
vederea analizei şi evaluării, la sediul Ministerului Internelor şi Reformei
Administrative, însoţite de:
• copie de pe hotărârea consiliului local de aprobare a
Strategiei de alimentare cu energie termică şi de aprobare a proiectului depus;
• copie de pe Strategia de alimentare cu energie
termică;
• avizul tehnic acordat de autorităţile
de reglementare competente în domeniu -ANRSC sau, după caz, ANRE;
• copie de pe Programul achiziţiilor - execuţie lucrări
pe anul în care se depune proiectul, aprobat de consiliul local.
VII. Pentru componenta „Reabilitarea termică a
clădirilor", beneficiari sunt asociaţiile de proprietari din blocurile de
locuinţe - condominii racordate la sistemul centralizat de încălzire. Astfel, solicitanţii
depun cereri în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
VIII. UMP-Termoficare 2006-2015 căldură, precum şi
UMP-Termoficare 2006-2015 confort verifică conformitatea şi eligibilitatea
proiectelor depuse în vederea finanţării, pe cele două componente specifice.
Acestea pot să ceară documente, date şi informaţii suplimentare, în situaţia în
care documentaţia este incompletă.
După ce se constată îndeplinirea tuturor condiţiilor de
eligibilitate şi conformitate, UMP-Termoficare 2006-2015 căldură, după caz,
UMP-Termoficare 2006-2015 confort întocmeşte un raport-sinteză de aprobare sau
respingere a finanţării, care este supus analizei Comisiei interministeriale de
coordonare a programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort".
Pentru proiectele depuse în cadrul componentei „Reabilitarea sistemului
centralizat de alimentare cu energie termică", referatul este însoţit de
avizul tehnic al autorităţilor de reglementare competente.
Acordarea fondurilor de la bugetul de stat se
realizează prin bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative,
respectiv prin bugetul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi
Locuinţelor, în baza aprobării proiectelor de către Comisia interministerială
de coordonare a programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort".
IX. Pentru componenta
„Reabilitarea sistemului centralizat de alimentare cu energie termică",
finanţarea programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi confort" se
realizează pe o perioadă de 8 ani, iar fondurile alocate de la bugetul de stat,
în sumă totală de 2.120
milioane lei, se eşalonează pe perioada realizării programului în tranşe
anuale, astfel:
- în anul 2008 - 265 milioane lei;
- în anul 2009 - 265 milioane lei;
- în anul 2010 - 265 milioane lei;
- în anul 2011 - 265 milioane lei;
- în anul 2012 - 265 milioane lei;
- în anul 2013 - 265 milioane lei;
- în anul 2014 - 265 milioane lei;
- în anul 2015 - 265 milioane lei.
Pentru componenta „Reabilitarea termică a
clădirilor", finanţarea se va face în conformitate cu prevederile art. 8
din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi
completările ulterioare.
Pentru componenta „Reabilitarea termică a
clădirilor", finanţarea programului „Termoficare 2006-2015 căldură şi
confort" se realizează pe o perioadă de 8 ani, iar fondurile alocate de la
bugetul de stat, în sumă totală de 200 milioane lei, se eşalonează pe perioada
realizării programului în tranşe anuale, astfel:
în anul 2008 - 25 milioane lei;
în anul 2009 - 25 milioane lei;
în anul 2010 - 25 milioane lei;
în anul 2011 -25 milioane lei;
în anul 2012 - 25 milioane lei;
în anul 2013 - 25 milioane lei;
în anul 2014 - 25 milioane lei;
în anul 2015 - 25 milioane lei.
UMP - Termoficare 2006-2015 căldură şi UMP -
Termoficare 2006-2015 confort vor elabora în termen de 60 de zile de la
înfiinţare regulamentele privind aplicarea programului „Termoficare 2006-2015
căldură şi confort", care vor cuprinde „Ghidul pentru accesarea fondurilor
destinate realizării programului". Prin ghiduri se va realiza corelarea
dintre cele două componente, astfel încât să se cofinanţeze reabilitarea
termică a blocurilor de locuinţe - condominii racordate la sistemele
centralizate de încălzire.
Consiliile locale vor îndeplini obligaţiile ce le revin
în realizarea investiţiilor, conform procedurilor care vor fi stabilite prin
regulamentele de implementare şi monitorizare a programului „Termoficare
2006-2015 căldură şi confort".
ANEXA Nr. 2
Structura de organizare a UMP - Termoficare
2006-2015 căldură din cadrul MIRA
ANEXA Nr. 3
Cheltuieli necesare înfiinţării şi funcţionării
U.M.P. - „Termoficare 2006-2009 calitate şi eficienţă" în anul 2006*)
-
mii lei (RON) -
Nr. crt.
|
Denumirea indicatorului
|
2006
|
1.
|
Cheltuieli de capital
|
468,0
|
2.
|
Cheltuieli de personal
|
729,6
|
3.
|
Bunuri şi servicii
|
605,0
|
4.
|
Cheltuieli totale
|
1.802,6
|
*) De la data intrării în vigoare a Hotărârii
Guvernului nr. 381/2008 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului
nr. 462/2006 pentru aprobarea programului „Termoficare 2006-2009 calitate şi
eficienţă" şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 345 din 5 mai 2008, sintagma „UMP - Termoficare 2006-2009
calitate şi eficienţă" se înlocuieşte cu sintagma „UMP - Termoficare
2006-2015 căldură".