Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 69 din 11 februarie 1998

privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Reconstructie a Zonelor Miniere

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 68 din 12 februarie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 115 alin. (2) din Constitutia Romaniei si ale art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/1997 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Reconstructie a Zonelor Miniere,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Agentia Nationala pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Reconstructie a Zonelor Miniere, denumita in continuare agentia, se organizeaza si functioneaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, care aplica strategia si politica Guvernului de reconstructie a zonelor miniere supuse restructurarii.
    Art. 2
    Agentia este imputernicita, in principal, cu urmatoarele:
    a) elaborarea propunerilor privind strategiile si politicile guvernamentale, a programelor locale privind reconstructia zonelor miniere supuse restructurarii;
    b) implementarea programelor de reconstructie a zonelor miniere;
    c) atragerea de fonduri interne si externe in vederea finantarii programelor privind reconstructia zonelor miniere;
    d) gestionarea fondurilor interne si externe care sunt destinate finantarii programelor de reconstructie a zonelor miniere supuse restructurarii;
    e) monitorizarea aplicarii programelor care rezulta din masurile de restructurare a industriei miniere si din modul de utilizare a fondurilor;
    f) propunerea de acte normative, in conditiile legii, privind asigurarea cadrului legal pentru implementarea programelor de reconstructie a zonelor miniere supuse restructurarii;
    g) infaptuirea, in colaborare cu organele de specialitate ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, a programelor de masuri pentru combaterea activa a somajului, prin utilizarea fondurilor cu aceasta destinatie.
    Art. 3
    Agentia are urmatoarele atributii:
    a) evaluarea consecintelor asupra industriei miniere si geologiei ale aplicarii strategiei energetice nationale cu efectele sale asupra exploatarilor de carbune;
    b) evaluarea consecintelor aplicarii politicilor industriale in domeniul metalurgiei si al constructiilor de masini, cu efectele ce se transmit asupra exploatarilor de minereuri si de nemetalifere;
    c) fundamentarea directiilor de actiuni privind redezvoltarea zonelor miniere, prin crearea de alternative pentru personalul neincadrat in munca;
    d) prezentarea de alternative prin crearea de noi entitati si structuri economice pentru ocuparea fortei de munca disponibilizate in urma programelor de restructurare, redezvoltare si reconstructie a zonelor miniere;
    e) armonizarea calitatii persoanelor neincadrate in munca cu oportunitatile de dezvoltare a zonelor miniere;
    f) desfasurarea dialogului social cu persoanele neincadrate in munca, in vederea reorientarii, recalificarii si reinstruirii acestora in functie de aptitudinile personale si in corelare cu activitatile economice prognozate a se dezvolta in zonele respective;
    g) infaptuirea masurilor de diversificare a activitatilor economice din zonele miniere, prin dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii in domeniile: agricultura, industrie alimentara, servicii;
    h) participarea la elaborarea programelor tehnice pentru obiectivele miniere prevazute a se inchide si urmarirea masurilor de implementare a acestora in legatura cu:
    (i) utilizarea spatiilor tehnologice, a cladirilor si a constructiilor             industriale disponibilizate, in scopul crearii de activitati pentru ocuparea personalului neincadrat in munca si pentru tineretul care nu a mai fost angajat;
    (ii) refolosirea sau valorificarea, dupa caz, a instalatiilor, masinilor si  utilajului tehnologic disponibilizat;
    (iii) schimbarea destinatiei minelor la care a incetat activitatea de        productie;
    (iv) dezafectarea sau schimbarea destinatiei obiectivelor conexe afectate de incetarea activitatilor miniere (cladiri, spatii de haldare, gospodarii anexe etc.);
    i) participarea la elaborarea programelor de refacere a mediului si la implementarea lor, in masura in care acestea se concretizeaza in dezvoltarea unor activitati economice capabile sa absoarba forta de munca si sa creeze noi locuri de munca;
    j) participarea la elaborarea programelor de protectie sociala propuse de agentii economici din zonele miniere care intra in procesul de restructurare, preluarea obligatiilor de implementare a acestora si gestionarea mijloacelor financiare prevazute in aceste programe;
    k) participarea la aplicarea planurilor de dezvoltare regionala in zonele miniere, in care scop colaboreaza cu ministerele si cu alte organe de specialitate ale administratiei publice centrale si locale, pentru adaptarea la conditiile din zonele miniere a programelor guvernamentale sau ale administratiei locale privind:
    (i) restructurarea industriala si crearea de noi activitati producatoare de bunuri materiale in zonele miniere;
    (ii) organizarea, finantarea si dezvoltarea de intreprinderi mici si  mijlocii in localitatile miniere;
    (iii) reconversia profesionala a persoanelor neincadrate in munca din  zonele miniere;
    (iv) refacerea ambientului distrus de activitatile miniere;
    (v) dezvoltarea sociala a localitatilor din zonele miniere;
    (vi) organizarea si finantarea incubatoarelor de afaceri;
    (vii) organizarea si finantarea executarii de lucrari de protectie a mediului in masura in care acestea sunt generatoare de noi locuri de munca cu durata in timp de peste 10 ani;
    l) colaborarea cu organele teritoriale ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale in vederea implementarii programelor guvernamentale de protectie sociala si a orientarii persoanelor neincadrate in munca pentru recalificare si pentru ocuparea unor locuri de munca;
    m) elaborarea bugetului pentru finantarea programelor si a proiectelor proprii aprobate de Colegiul de coordonare si de consiliile consultative, insusite de Ministerul Finantelor, pentru programul national, si de consiliile judetene, pentru programul local;
    n) avizarea documentatiilor pentru obtinerea de credite si alte fonduri externe cu garantia statului sau cu garantii bancare pentru finantarea de proiecte si programe specifice;
    o) stabilirea relatiilor de colaborare cu organizatii neguvernamentale, urmarind impreuna cu acestea derularea programelor de reconstructie in zonele miniere, in care sens:
    (i) organizeaza licitatii pentru angajarea de organizatii neguvernamentale sau agenti economici de specialitate, care sa elaboreze si sa administreze programe si proiecte de dezvoltare alternativa si fondurile destinate acestora;
    (ii) aproba planurile de afaceri prin care se solicita credite bonificate sau alte facilitati ce urmeaza a fi acordate in zonele miniere pentru agenti economici, persoane juridice sau persoane fizice, care dezvolta activitati, altele decat cele miniere, generatoare de noi locuri de munca pentru personalul neincadrat in munca si tineretul care nu a mai fost angajat;
    (iii) urmareste modul in care organizatiile neguvernamentale sau agentii economici beneficiari de fonduri si facilitati isi indeplinesc obligatiile; in situatia in care acestia nu si le indeplinesc, dupa sesizarea in scris, in termen de 30 de zile, se va recurge la retragerea fondurilor si a facilitatilor acordate;
    p) organizarea evidentei contabile pentru gestiunea proprie a activitatii si a fondurilor interne si externe destinate finantarii programelor si proiectelor.
    Art. 4
    Finantarea agentiei se asigura de la bugetul de stat.
    Art. 5
    (1) Toate zonele in care se desfasoara activitatile finantate prin agentie sau in legatura cu atributiile agentiei sunt declarate zone miniere defavorizate, al caror statut juridic va fi reglementat prin lege, si fac obiectul urmaririi si controlului acesteia, prin colectivele sale zonale.
    (2) Agentia are dreptul sa solicite si sa primeasca de la organele centrale si locale cu care colaboreaza date, informatii si documentatii care privesc procesul de restructurare, respectiv diminuarea, incetarea, dezvoltarea, incetarea sau organizarea activitatilor in domeniile miniere si conexe.
    Art. 6
    Organele administratiei publice centrale si locale, care acorda aprobari sau avize, precum si agenti economici care executa lucrari in zonele miniere restructurabile, finantate prin agentie, sau care desfasoara activitati ce afecteaza lucrarile mentionate mai sus au obligatia sa puna la dispozitie, la cerere, colectivelor zonale ale agentiei, datele pe care acestia le solicita, potrivit imputernicirilor si atributiilor institutiei pe care o reprezinta.
    Art. 7
    (1) Conducerea agentiei este asigurata de un presedinte, ajutat de un prim-vicepresedinte si doi vicepresedinti, functii onorifice care vor fi exercitate: prim-vicepresedintele, de catre presedintele Centralei Nationale Confederative a Sindicatelor Miniere din Romania, si vicepresedintii, de catre presedintii Confederatiei Sindicatelor Miniere din Romania si Federatiei Cuprului din Romania.
    (2) Presedintele agentiei este ordonator principal de credite, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/1997.
    (3) Prim-vicepresedintele si vicepresedintii vor avea, in principal, atributii privind organizarea si functionarea in teritoriu a activitatii filialelor zonale.
    (4) Pe langa presedinte functioneaza colegiul de conducere, ca organ consultativ. Colegiul de conducere este format din cate trei reprezentanti desemnati de catre Ministerul Industriei si Comertului si de organizatiile sindicale, precum si din cate un reprezentant desemnat de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, Ministerul Agriculturii si Alimentatiei, Consiliul pentru Reforma, Departamentul pentru Administratie Publica Locala, Organizatia patronala din minerit si Organizatia patronala din geologie.
    (5) Sedintele colegiului de conducere se organizeaza lunar, prin convocarea de catre presedinte, si se desfasoara conform regulamentului care va fi aprobat in prima sedinta a colegiului de conducere.
    (6) Componenta colegiului de conducere se aproba prin ordin al presedintelui agentiei.
    (7) Presedintele conduce intreaga activitate a agentiei si o reprezinta in relatiile cu ministerele si cu alte organizatii centrale, locale sau neguvernamentale, precum si cu persoane fizice si juridice, romane si straine.
    (8) Presedintele, prim-vicepresedintele si cei doi vicepresedinti constituie biroul de conducere al agentiei. Prim-vicepresedintele si vicepresedintii reprezinta presedintele in zonele din teritoriu, coordoneaza si raspund de activitatea colectivelor zonale, conform repartizarii facute de biroul executiv de conducere, si nu vor fi salarizati din fondurile agentiei.
    (9) In exercitarea functiei sale, presedintele emite ordine si decizii.
    Art. 8
    (1) In structura organizatorica a agentiei pot functiona directii generale, directii, servicii si birouri.
    (2) Structura organizatorica a agentiei este prevazuta in anexa nr. 1 la prezenta hotarare.
    (3) Numarul maxim de posturi este de 117, exclusiv presedintele, prim-vicepresedintele si vicepresedintii.
    (4) Statul de functii pentru personalul agentiei se aproba in conditiile legii.
    Art. 9
    (1) Agentia are in subordine 14 colective zonale - filiale fara personalitate juridica, conform anexei nr. 2 la prezenta hotarare.
    (2) Colectivele zonale de la Petrosani, Targu Jiu, Baia Mare, Deva, Alba Iulia, Ploiesti sunt conduse de catre un director executiv.
    (3) Pe langa fiecare colectiv zonal functioneaza un consiliu consultativ, numit de presedintele agentiei, format din cate un reprezentant al unitatii miniere, al prefecturii, al consiliului judetean sau local, dupa caz, al primariei si al organelor judetene ale Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, ale Ministerului Finantelor, ale Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, ale Ministerului Agriculturii si Alimentatiei, ale Fondului Proprietatii de Stat, ale Societatilor de Investitii Financiare, ale Agentiei de Dezvoltare Regionala si reprezentantul sindicatului minier, la propunerea acestora.
    (4) Consiliul consultativ al colectivului zonal isi desfasoara activitatea in baza regulamentului de organizare si functionare aprobat de colegiul de conducere.
    (5) Atributiile si sarcinile compartimentelor din structura agentiei, precum si ale colectivelor zonale se aproba prin ordin al presedintelui.
    Art. 10
    (1) Pentru indeplinirea atributiilor sale, agentia utilizeaza surse de finantare de la bugetul de stat, bugetele locale, credite externe garantate de stat sau alte surse externe nerambursabile.
    (2) Presedintele agentiei are calitatea de ordonator principal de credite pentru fondurile alocate prin bugetul de stat, destinate indeplinirii atributiilor agentiei, si raporteaza periodic, in conformitate cu normele Ministerului Finantelor, stadiul realizarii bugetului propriu de venituri si cheltuieli.
    Art. 11
    Se autorizeaza presedintele agentiei sa dispuna asupra utilizarii fondurilor provenite din donatii interne sau externe, destinate organizarii, functionarii si dotarii agentiei, pentru desfasurarea activitatii proprii.
    Art. 12
    Echivalarea functiilor de conducere si de executie, precum si salarizarea si alte drepturi ale presedintelui si ale personalului din structura agentiei se fac in conformitate cu prevederile Legii nr. 40/1991, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 162 din 14 iulie 1993, cu modificarile ulterioare.
    Art. 13
    Agentia are in dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numar de 21 de autoturisme, dintre care unul pentru presedinte si cate unul pentru fiecare colectiv zonal.
    Art. 14
    Sediul central al agentiei, in suprafata de 300 mp, este situat in municipiului Bucuresti, Calea Victoriei nr. 152, sectorul 1, fiind preluat in administrare, pe baza de protocol, de la Regia Autonoma "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat".
    Art. 15
    Consiliile judetene si locale unde se organizeaza colectivele zonale, in conformitate cu prevederile prezentei hotarari, vor asigura spatiile corespunzatoare desfasurarii activitatii acestora.
    Art. 16
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                   PRIM-MINISTRU
                  VICTOR CIORBEA

                         Contrasemneaza:
                         Ministru de stat
                         ministrul industriei
                         si comertului,
                         Mircea Ciumara

                         Ministru de stat,
                         ministrul muncii
                         si protectiei sociale,
                         Alexandru Athanasiu

                         Ministrul finantelor,
                         Daniel Daianu

    ANEXA 1

    Total personal = 117

    AGENTIA NATIONALA PENTRU DEZVOLTAREA SI IMPLEMENTAREA PROGRAMELOR DE
    RECONSTRUCTIE A ZONELOR MINIERE

                           ____________
                          | PRESEDINTE |
                          |____________|
                                |
   _____________________        |
  | PRIM-VICEPRESEDINTE |_______|       ________________
  |_____________________|       |______| VICEPRESEDINTE |
                                |      |________________|
   ____________________         |       ________________
  |     SERVICIUL      |        |______| VICEPRESEDINTE |
  |    CONTENCIOS      |--------|      |________________|
  |____________________|        |
   ____________________         |
  |     SERVICIUL      |        |
  |   CONTROL INTERN   |--------|
  |____________________|        |
                                |
                   _____________|_____________
                  | DIRECTOR GENERAL EXECUTIV |
                  |___________________________|
                                |
     __________________         |        _____________________
    | SERVICIUL        |        |       | SERVICIUL           |
    | REGLEMENTARI IN  |________|_______| PRELUCRARE AUTOMATA |
    | DOMENIU          |        |       | A DATELOR           |
    |__________________|        |       |_____________________|
         _______________________|_______________________________
   _____|_____   _____|____     |      _______|______   _______|_______
  | DIRECTIA  | | DIRECTIA |    |     | DIRECTIA     | | DIRECTIA      |
  | PROGRAME  | | DIALOG   |    |     | IMPLEMENTARE | | FINANTE,      |
  | REGIONALE | | SOCIAL   |    |     |______________| | BUGETE,       |
  |___________| |__________|    |                      | PERSONAL,     |
                                |                      | ADMINISTRATIV |
                                |                      |_______________|
    ____ _______________________|___________________________________
  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_  _|_
 | 1 || 2 || 3 || 4 || 5 || 6 || 7 || 8 || 9 || 10|| 11|| 12|| 13|| 14|
 | *)|| *)|| *)|| *)|| *)|| *)||*)||*)||*)||*)||*)||*)||*)||*)|
 |___||___||___||___||___||___||___||___||___||___||___||___||___||___|

    Semnificatia cifrelor:
    1 - Colectiv Petrosani
    2 - Colectiv Targu Jiu
    3 - Colectiv Baia Mare
    4 - Colectiv Deva - Brad
    5 - Colectiv Alba Iulia - Abrud - Baia de Aries
    6 - Colectiv Ploiesti
    7 - Colectiv Voivozi
    8 - Colectiv Rodna
    9 - Colectiv Balan
    10 - Colectiv Gura Humorului
    11 - Colectiv Moldova Noua
    12 - Colectiv Anina
    13 - Colectiv Baia Borsa
    14 - Colectiv Comanesti
----------------
    *) Colectivele zonale vor functiona la nivel de directii.
    *) Colectivele zonale vor functiona la nivel de servicii.

    ANEXA 2

                              LISTA
cu colectivele zonale ale Agentiei Nationale pentru Dezvoltarea si Implementarea Programelor de Reconstructie a Zonelor Miniere
__________________________________________________
 Nr.  Colectivul     Localitatea    Judetul
 crt. zonal
__________________________________________________
 1. Petrosani       Petrosani      Hunedoara
 2. Targu Jiu       Targu Jiu      Gorj
 3. Deva-Brad       Deva           Hunedoara
 4. Alba Iulia -
    Abrud -
    Baia de Aries   Alba Iulia     Alba
 5. Baia Mare       Baia Mare      Maramures
 6. Baia Borsa      Baia Borsa     Maramures
 7. Gura Humorului  Gura Humorului Suceava
 8. Anina           Anina          Caras-Severin
 9. Moldova Noua    Moldova Noua   Caras-Severin
10. Comanesti       Comanesti      Bacau
11. Voivozi         Voivozi        Bihor
12. Ploiesti        Ploiesti       Prahova
13. Balan           Balan          Harghita
14. Rodna           Rodna          Bistrita Nasaud
                                                  



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 69/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 69 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu