E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.854 din 14.08.2012

pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, a Hotărârii Guvernului nr. 110/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale a Vămilor şi a Hotărârii Guvernului nr. 1.324/2009 privind organizarea şi funcţionarea Gărzii Financiare
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 596 din 21 august 2012



SmartCity1


În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul I Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 52 din 28 ianuarie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 2 alineatul (2), literele j) , m) şi n) se abrogă. 2. La articolul 2 alineatul (2), literele k) şi o) se modifică şi vor avea următorul cuprins: k)de administrare financiară a fondurilor PHARE, ISPA şi SAPARD, Facilitatea de Tranziţie, a instrumentelor structurale şi a instrumentului de asistenţă pentru preaderare, acordate de Uniunea Europeană, inclusiv de asistenţă financiară acordată de statele membre ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ o)de autoritate competentă pentru elaborarea şi implementarea politicii în domeniul sistemelor de control intern/managerial; 3. La articolul 3 alineatul (1), punctele 38 , 55 , 59 şi 79 se modifică şi vor avea următorul cuprins: 38. asigură relaţia cu Consiliul Economic şi Social, Consiliul Naţional Tripartit pentru Dialog Social, sindicatele, patronatele şi alte asociaţii legal constituite, în problemele specifice activităţii ministerului, printr-un dialog constructiv cu partenerii de dialog social, în spiritul respectului reciproc şi în conformitate cu principiile şi standardele europene, în vederea asigurării eficienţei activităţii şi stabilităţii sociale; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 55. transferă fondurile nerambursabile primite de România atât de la Uniunea Europeană prin programele de preaderare, instrumente structurale, Facilitatea de Tranziţie, instrumentul de asistenţă pentru preaderare, cât şi de la statele membre ale Asociaţiei Europene a Liberului Schimb prin Mecanismul Financiar al Spaţiului Economic European şi Mecanismul Financiar Norvegian către agenţiile de implementare/autorităţile de management/operatorii de program/beneficiarii finali şi certifică cheltuielile cuprinse în declaraţiile de cheltuieli transmise Comisiei Europene/statelor donatoare; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 59. realizează activităţile aferente procesului de închidere tehnică şi financiară a memorandumurilor de finanţare ex-ISPA, PHARE şi Facilitatea de Tranziţie, precum şi activităţile aferente procesului de ratificare şi/sau amendare a acordurilor interguvernamentale privind acordarea asistenţei financiare nerambursabile acordate de statele membre ale Uniunii Europene; ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............ 79. realizează activităţi de soluţionare a plângerilor prealabile formulate de operatorii economici împotriva dispoziţiilor obligatorii emise de către organul de inspecţie economico-financiară, activităţi de soluţionare a contestaţiilor administrative formulate de operatorii economici împotriva titlului de creanţă şi de stabilire a corecţiilor financiare, emise de structura de specialitate cu privire la obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, precum şi soluţionarea sesizărilor şi reclamaţiilor referitoare la actele de control emise de structura de specialitate responsabilă cu inspecţia activităţii proprii a ministerului. 4. La articolul 3 alineatul (1), punctele 56 , 64 , 65 , 66 , 68 , 69 şi 70 se abrogă. 5. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 97 se introduc 19 puncte noi, punctele 98-116, cu următorul cuprins: 98. elaborează raportul anual asupra sistemului de control intern/managerial al Ministerului Finanţelor Publice; 99. elaborează raportul anual privind stadiul implementării sistemului de control intern/managerial la nivelul instituţiilor publice la care se exercită funcţia de ordonator principal de credite al bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat şi al bugetului oricărui fond special; 100. reglementează domeniul controlului financiar public intern; 101. îndrumă metodologic, coordonează şi supraveghează implementarea sistemelor de control intern/managerial; 102. exercită monitorizarea operaţiunilor financiare ale instituţiilor publice la care controlul preventiv a fost integrat în sfera răspunderii manageriale; 103. îndrumă metodologic şi participă la organizarea activităţilor privind pregătirea profesională a personalului cu atribuţii în domeniul sistemelor de control intern/managerial, din cadrul instituţiilor publice; 104. exercită, prin organele sale de specialitate, activitatea de inspecţie economico-financiară; 105. realizează activităţi de inspecţie privind constatarea neregulilor şi stabilirea creanţelor bugetare apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora în care există cazuri de incompatibilitate la nivelul structurilor de control organizate în interiorul autorităţii cu competenţe în gestionarea fondurilor europene ori la solicitarea autorităţii de certificare, când aceasta constată că structurile de control organizate în interiorul autorităţii cu competenţe în gestionarea fondurilor europene nu au investigat în mod corespunzător constatările cu implicaţii financiare sau cu posibile implicaţii financiare din rapoartele sale de verificare; 106. realizează activităţi de inspecţie pentru activitatea proprie a ministerului, precum şi la unităţile aflate în subordinea sau sub autoritatea ministerului; 107. coordonează sistemul de recrutare, de atestare naţională şi de pregătire profesională a auditorilor interni din sectorul public şi a persoanelor fizice, sistemul de cooperare în realizarea funcţiei de audit intern şi monitorizează înfiinţarea comitetelor de audit intern; 108. coordonează activităţile de investiţii proprii şi ale structurilor subordonate; 109. iniţiază şi derulează, în condiţiile legii, achiziţiile publice pentru bunuri, servicii şi lucrări aferente activităţilor proprii; 110. iniţiază şi derulează, în condiţiile legii, achiziţiile publice pentru bunuri, servicii şi lucrări pentru instituţiile subordonate, în baza ordinului ministrului finanţelor publice; 111. gestionează bunurile aflate în patrimoniu; 112. organizează întreaga activitate de servicii interne; 113. asigură scoaterea la licitaţie, pe platforma comună stabilită la nivelul Uniunii Europene, a certificatelor de emisii gaze cu efect de seră atribuite României, încasează şi distribuie sumele provenite din vânzarea acestora; 114. îndeplineşte atribuţiile de autoritate publică tutelară în procesul de selecţie a candidaţilor pentru funcţiile de membri ai consiliului de administraţie pentru Compania Naţională Loteria Română - S.A. şi Compania Naţională Imprimeria Naţională - S.A., în conformitate cu prevederile legale privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; 115. realizează activităţi de evaluare/selecţie prealabilă în vederea desemnării reprezentanţilor Ministerului Finanţelor Publice, în consiliul de administraţie al regiilor autonome la nivel central şi local, potrivit prevederilor legale privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice; 116. elaborează şi prezintă Guvernului, în fiecare an, un raport privitor la activitatea regiilor autonome şi societăţilor comerciale la care statul deţine o participaţie majoritară sau integrală, realizat pe baza informaţiilor cuprinse în rapoartele anuale elaborate de fiecare autoritate publică tutelară pentru regiile autonome şi societăţile comerciale aflate sub tutela sa, raport care se publică pe pagina proprie de internet a Ministerului Finanţelor Publice. 6. La articolul 7, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Finanţelor Publice este de 1.794, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului. 7. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1*) şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul IIHotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 126 din 2 martie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 6, alineatul (3) va avea următorul cuprins:(3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti este de 24.748, inclusiv preşedintele, vicepreşedinţii şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor. 2. La articolul 8, alineatul (5) va avea următorul cuprins:(5) Numărul maxim de posturi pentru Garda Financiară este de 1.147. Repartizarea numărului de posturi pe Comisariatul General, secţiile judeţene şi Secţia Municipiului Bucureşti ale Gărzii Financiare se face prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la propunerea comisarului general. 3. La articolul 18, alineatul (1) va avea următorul cuprins: Articolul 18(1) Personalul din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, care are calitatea de funcţionar public, beneficiază de toate drepturile şi are obligaţiile prevăzute de Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. 4. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 3*) şi 4 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. 5. La anexa nr. 3, nota de subsol**) va avea următorul cuprins: **) Cele 30 de autoturisme sunt destinate activităţii Direcţiei generale coordonare inspecţie fiscală, Direcţiei generale de integritate şi Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili - activitatea de inspecţie fiscală şi vor fi conduse de persoanele nominalizate prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Articolul IIIHotărârea Guvernului nr. 110/2009 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale a Vămilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 127 din 2 martie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 5, alineatul (1) va avea următorul cuprins: Articolul 5(1) Autoritatea Naţională a Vămilor este condusă de un vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu rang de subsecretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru. În subordinea vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care conduce Autoritatea Naţională a Vămilor se organizează şi funcţionează, potrivit legii, cabinetul demnitarului. 2. La articolul 7, alineatul (5) va avea următorul cuprins:(5) Numărul maxim de posturi pentru Autoritatea Naţională a Vămilor şi unităţile subordonate acesteia este de 3.159, inclusiv postul de demnitar şi cabinetul acestuia. 3. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 5*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul IVHotărârea Guvernului nr. 1.324/2009 privind organizarea şi funcţionarea Gărzii Financiare, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 800 din 24 noiembrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 2, alineatul (3) va avea următorul cuprins:(3) Numărul maxim de posturi pentru Garda Financiară este de 1.147. 2. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 6*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul VÎncadrarea în numărul maxim de posturi şi în structura organizatorică se aprobă cu respectarea termenelor şi a procedurilor prevăzute de lege. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: p. Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Liviu Voinea, secretar de stat __
ANEXA Nr. 1(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009) Numărul maxim de posturi = 1.794 posturi (exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Ministerului Finanţelor Publice ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 34/2009) Unităţile aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice

Numărul maxim de posturi
A. Unităţi care funcţionează în subordinea Ministerului Finanţelor Publice
I. Cu finanţare de la bugetul de stat
1. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, total din care: 29.054
1.1. Aparatul propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în subordinea cărora funcţionează administraţiile finanţelor publice municipale, administraţiile finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii, administraţiile finanţelor publice orăşeneşti şi administraţiile finanţelor publice comunale; Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti în subordinea căreia funcţionează Administraţia finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii şi administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti 24.748*)
1.2. Garda Financiară 1.147
1.3. Autoritatea Naţională a Vămilor, inclusiv vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care conduce Autoritatea Naţională a Vămilor şi cabinetul acestuia 3.159
2. Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor 202
3. Comisia Naţională de Prognoză 112
4. Comisia centrală pentru stabilirea despăgubirilor, Comisia specială de retrocedare a unor imobile care au aparţinut cultelor religioase din România şi Comisia specială de retrocedare a unor imobile care au aparţinut comunităţilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale din România
B. Instituţii şi activităţi care funcţionează pe lângă Ministerul Finanţelor Publice
1. Tipărirea şi difuzarea publicaţiei „Revista Finanţe Publice şi Contabilitate“**)
2. Consiliul Contabilităţii şi Raportărilor Financiare***)
3. Consiliul pentru supravegherea publică a Activităţii de Audit Statutar****)
4. Activitatea de derulare şi gestionare a proiectelor de înfrăţire instituţională finanţate de Uniunea Europeană*****)
C. Companii naţionale aflate sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice, la care acesta exercită calitatea de reprezentant al statului ca acţionar
1. Compania Naţională „Imprimeria Naţională“ - S.A.
2. Compania Naţională „Loteria Română“ - S.A.

*) În numărul maxim de posturi sunt incluşi preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, 2 vicepreşedinţi ai Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor. Repartizarea numărului maxim de posturi pe aparatul propriu şi pe direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti se face prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. **) Conform Hotărârii Guvernului nr. 1.515/2002 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Finanţelor Publice a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii. ***) Conform Hotărârii Guvernului nr. 401/2005 privind înfiinţarea Consiliului Contabilităţii şi Raportărilor Financiare prin reorganizarea Colegiului Consultativ al Contabilităţii, cu modificările ulterioare. ****) Conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 90/2008 privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale consolidate, cu modificările şi completările ulterioare. *****) Conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 196/2008 privind înfiinţarea activităţii de derulare şi gestionare a proiectelor de înfrăţire instituţională finanţate de Uniunea Europeană, pentru care România are calitate de donator de asistenţă tehnică, cu modificările şi completările ulterioare. ANEXA Nr. 3(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 109/2009) Numărul maxim de posturi = 29.054 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală ANEXA Nr. 4(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 109/2009) NUMĂRUL MAXIM DE POSTURI aferent aparatului propriu şi unităţilor aflate în subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală

Numărul maxim de posturi
1. Aparatul propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, în subordinea cărora funcţionează administraţiile finanţelor publice municipale, administraţiile finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii, administraţiile finanţelor publice orăşeneşti şi administraţiile finanţelor publice comunale Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în subordinea căreia funcţionează Administraţia finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii şi administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti 24.748*
2. Garda Financiară 1.147
3. Autoritatea Naţională a Vămilor, inclusiv vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care conduce Autoritatea Naţională a Vămilor şi cabinetul acestuia 3.159

* În numărul maxim de posturi sunt incluşi preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, 2 vicepreşedinţi ai Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi posturile aferente cabinetelor demnitarilor. Repartizarea numărului maxim de posturi pe aparatul propriu şi pe direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti se face prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. ANEXA Nr. 5(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 110/2009) Numărul maxim de posturi, inclusiv demnitarul şi cabinetul demnitarului = 3.159 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Autorităţii Naţionale a Vămilor ANEXA Nr. 6(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.324/2009) Numărul maxim de posturi = 1.147 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Gărzii Financiare


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 854/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 854 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu