E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDONANTA DE URGENTA Nr

ORDONANTA DE URGENTA   Nr. 18 din  7 aprilie 2004

pentru finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni ale Bancii Comerciale Romane - S.A. catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Corporatia Financiara Internationala, precum si catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 317 din  9 aprilie 2004


SmartCity3


    Pentru finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni la Banca Comerciala Romana - S.A. catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Corporatia Financiara Internationala, precum si catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A. este necesara emiterea in regim de urgenta a prezentului act normativ, avandu-se in vedere faptul ca incheierea negocierilor cu BERD si IFC si, implicit, cu asociatia salariatilor din banca pana la sfarsitul lunii martie 2004 reprezinta o conditie pentru incheierea noului Acord stand-by de supraveghere preventiva, negociat de Guvernul Romaniei cu Fondul Monetar International.
    Totodata, in matricea conditionalitatilor Programului pentru ajustarea sectorului privat (PSAL II) se prevede ca finalizarea vanzarii pachetelor de actiuni la Banca Comerciala Romana - S.A. catre actionari din sectorul privat sa se efectueze pana cel tarziu la data de 30 aprilie 2004.
    Prevederile prezentului act normativ sunt de aplicabilitate urgenta pentru a se putea realiza transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor cumparate de catre BERD si IFC in termenele convenite cu organismele financiare internationale.
    Nefinalizarea negocierilor cu BERD si IFC pentru achizitionarea pachetului de actiuni al Bancii Comerciale Romane - S.A. pana la sfarsitul lunii martie 2004 are ca efect neincheierea noului Acord stand-by de supraveghere preventiva, negociat de Guvernul Romaniei cu Fondul Monetar International, si, implicit, neacordarea celei de-a doua transe din PSAL II.
    Aceste motive justifica pe deplin caracterul de urgenta si exceptional.
    In temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezenta ordonanta de urgenta stabileste cadrul juridic pentru finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni la Banca Comerciala Romana - S.A. de catre Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, denumita in continuare A.P.A.P.S., catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Corporatia Financiara Internationala, precum si catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A.
    Art. 2
    In sensul prezentei ordonante de urgenta, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) banca - Banca Comerciala Romana - S.A., societate bancara pe actiuni infiintata in anul 1990 in baza Hotararii Guvernului nr. 1.195/1990 privind organizarea Bancii Comerciale Romane - S.A., inmatriculata in registrul comertului sub nr. J40/90/23 ianuarie 1991, cu sediul social in Bucuresti, bd. Regina Elisabeta nr. 5, sectorul 3, nr. de licenta seria A000002 emis de Banca Nationala a Romaniei in data de 1 iulie 1994;
    b) BERD - Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, cu sediul la One Exchange Square, Londra, EC2A 2JN;
    c) IFC - Corporatia Financiara Internationala, organizatie internationala infiintata prin contractul de asociere dintre tarile membre, inclusiv Romania, cu sediul la 2121 Pennsylvania Avenue N.W., Washington D.C., 20433 Statele Unite ale Americii;
    d) privatizarea bancii - data la care are loc cumpararea pachetului majoritar de actiuni al bancii de catre un investitor strategic, asa cum este definit in documentele tranzactiei, data la care A.P.A.P.S., singura sau impreuna cu orice entitate publica, asa cum este definita in documentele tranzactiei, nu poate sa detina actiuni sau dreptul de vot in adunarile generale ale actionarilor bancii, care sa reprezinte mai mult de 11,8825% din capitalul social al bancii, si nici o autoritate publica nu detine, direct sau indirect, puterea de a impune directia conducerii si politicilor bancii;
    e) optiunea de vanzare - dreptul BERD si IFC de a vinde oricand pana la privatizarea bancii si obligatia A.P.A.P.S. de a cumpara toate actiunile pe care BERD si IFC le detin in banca in momentul exercitarii acestei optiuni, asa cum este precizat in documentele tranzactiei;
    f) optiunea de rascumparare - dreptul A.P.A.P.S. de a rascumpara si obligatia BERD si IFC de a vinde, partial sau total, actiunile pe care acestea le detin in banca in momentul exercitarii acestei optiuni in scopul vanzarii catre un investitor strategic, asa cum este precizat in documentele tranzactiei;
    g) documentele tranzactiei - toate documentele incheiate, dupa caz, de A.P.A.P.S., Ministerul Finantelor Publice, banca, BERD si IFC in legatura cu vanzarea unor pachete de actiuni ale bancii;
    h) opinia legala a Ministerului Justitiei - opinia juridica formulata de Ministerul Justitiei, adresata BERD si IFC, care se refera la legalitatea, validitatea si posibilitatea punerii in executare a urmatoarelor documente ale tranzactiei:
    - contractul de vanzare-cumparare de actiuni incheiat intre A.P.A.P.S. si BERD;
    - contractul de vanzare-cumparare de actiuni incheiat intre A.P.A.P.S. si IFC;
    - contractul optiunii de vanzare incheiat intre A.P.A.P.S. si BERD;
    - contractul optiunii de vanzare incheiat intre A.P.A.P.S. si IFC;
    - acordul actionarilor incheiat intre A.P.A.P.S., BERD si IFC;
    - garantia Ministerului Finantelor Publice pentru BERD;
    - garantia Ministerului Finantelor Publice pentru IFC.

    CAP. 2
    Finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni ale bancii catre BERD si IFC

    Art. 3
    (1) BERD si IFC au dreptul de exercitare, la pretul prestabilit prin documentele tranzactiei, a optiunii de vanzare catre A.P.A.P.S. a actiunilor pe care le detin in banca ca urmare a achizitionarii pachetului de actiuni de la A.P.A.P.S. sau ca urmare a dobandirii de actiuni ale bancii in cadrul majorarilor de capital social aprobate de adunarea generala a actionarilor bancii, precum si ca urmare a restructurarii in orice fel a actiunilor, asa cum este prevazuta in documentele tranzactiei, dobandite prin modalitatile prevazute in cuprinsul prezentului articol.
    (2) Pentru respectarea practicilor de efectuare a investitiilor, BERD si IFC au dreptul sa exercite optiunea de vanzare oricand pana la privatizarea bancii.
    Art. 4
    (1) A.P.A.P.S. are dreptul de exercitare, la pretul prestabilit prin documentele tranzactiei, a optiunii de rascumparare, totala sau partiala, a actiunilor pe care BERD si IFC le detin in banca in momentul exercitarii acesteia, actiuni care au fost dobandite conform art. 3 alin. (1).
    (2) In scopul vanzarii catre un investitor strategic, asa cum este definit in documentele tranzactiei, A.P.A.P.S. are dreptul oricand sa exercite optiunea de rascumparare.
    Art. 5
    (1) In cazul majorarilor de capital social al bancii, impuse de lege si/sau de reglementarile Bancii Nationale a Romaniei, A.P.A.P.S. are dreptul sa subscrie actiuni noi, atat corespunzator cotei detinute de stat, cat si corespunzator cotei celorlalti actionari, inclusiv BERD si IFC, daca acestia nu au subscris in vederea mentinerii cotei de participare la capitalul social al bancii.
    (2) A.P.A.P.S. poate sa-si exercite dreptul de subscriere pana la atingerea nivelului de capitalizare impus de lege si/sau de reglementarile Bancii Nationale a Romaniei.
    Art. 6
    (1) A.P.A.P.S. este mandatata sa despagubeasca BERD si IFC pentru eventualele daune suportate de acestea, care decurg din incalcarea unor declaratii, garantii, fapte sau acte, in conformitate cu documentele tranzactiei, indiferent daca acestea au fost cunoscute de BERD si IFC la data incheierii documentelor tranzactiei si a altor obligatii.
    (2) Obligatia de despagubire a A.P.A.P.S. catre BERD si IFC poate depasi limita de 50% din pretul platit de catre BERD si IFC pentru actiunile cumparate cu valoarea penalitatilor si a altor costuri aferente daunelor solicitate.
    Art. 7
    (1) Sumele necesare pentru plata de catre A.P.A.P.S. a pretului optiunii de vanzare, respectiv al optiunii de rascumparare, sunt asigurate din veniturile incasate de institutiile implicate in procesul de privatizare din vanzarea actiunilor detinute de stat la societatile comerciale si din dividende, potrivit art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2003 privind utilizarea veniturilor din privatizare si din valorificarea activelor bancare neperformante.
    (2) In situatia in care sumele rezultate din sursele prevazute la alin. (1) nu acopera integral pretul exercitarii oricareia dintre aceste optiuni, diferenta va fi acoperita prin prevederea acesteia in bugetul de stat, la Ministerul Finantelor Publice - Actiuni generale, urmand ca reconstituirea sumelor alocate de la bugetul de stat sa fie realizata din veniturile obtinute potrivit alin. (1).
    (3) Din sursele prevazute la alin. (1) si (2) se acopera si obligatia de plata a A.P.A.P.S. pentru sumele prevazute la art. 6.
    (4) In cazul in care sumele alocate de bugetul de stat nu se pot reconstitui integral pana la data de 31 decembrie a anului respectiv, acestea raman cheltuieli ale acestui buget.
    Art. 8
    In situatia exercitarii optiunii de vanzare de catre BERD si IFC, respectiv a optiunii de rascumparare de catre A.P.A.P.S., pentru regularizarea finala a raporturilor dintre A.P.A.P.S., Ministerul Finantelor Publice, pe de o parte, si BERD si IFC, pe de alta parte, A.P.A.P.S. si Ministerul Finantelor Publice sunt mandatate sa renunte, potrivit prevederilor documentelor tranzactiei, la toate actiunile judecatoresti sau arbitrale, precum si la drepturile si pretentiile pe care le-ar avea impotriva BERD si IFC in legatura cu oricare si toate aspectele care decurg din documentele tranzactiei.
    Art. 9
    (1) In situatia exercitarii optiunii de vanzare de catre BERD si IFC, respectiv a optiunii de rascumparare de catre A.P.A.P.S., A.P.A.P.S. si Ministerul Finantelor Publice sunt mandatate sa plateasca, potrivit prevederilor documentelor tranzactiei, toate sumele reprezentand costurile suportate de BERD si IFC pentru sustinerea actiunilor judecatoresti sau arbitrale care au ca obiect realizarea unor drepturi sau pretentii la care BERD si IFC renunta.
    (2) A.P.A.P.S. va plati sumele prevazute la alin. (1) din veniturile obtinute potrivit legii, iar Ministerul Finantelor Publice, din veniturile obtinute potrivit art. 7.
    Art. 10
    A.P.A.P.S. este mandatata sa renunte la dreptul de regres impotriva bancii, salariatilor si membrilor consiliului de administratie pentru informatiile care au stat la baza declaratiilor si garantiilor acordate BERD si IFC de catre A.P.A.P.S., prin documentele tranzactiei.
    Art. 11
    (1) Prin derogare de la prevederile Legii concurentei nr. 21/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, BERD si IFC sunt exceptate de la obligatia de notificare a Consiliului Concurentei cu privire la achizitionarea actiunilor in banca.
    (2) BERD si IFC au dreptul sa ia masurile necesare pentru punerea in practica a documentelor tranzactiei si sa exercite drepturile si obligatiile ce le revin conform acestora.
    Art. 12
    (1) A.P.A.P.S. este mandatata sa renunte la judecata, in toate actiunile aflate pe rolul instantelor judecatoresti si arbitrale in legatura cu banca, conform documentelor tranzactiei.
    (2) A.P.A.P.S. este mandatata sa renunte, conform documentelor tranzactiei, la solicitarea oricaror pretentii, drepturi sau cereri care pot aparea impotriva bancii sau in legatura cu banca pana la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor cumparate catre BERD si IFC.
    Art. 13
    In situatia exercitarii optiunii de vanzare sau a optiunii de rascumparare, A.P.A.P.S. si Ministerul Finantelor Publice sunt mandatate sa suporte costurile aferente documentelor necesare a fi incheiate in legatura cu exercitarea respectivelor optiuni. Sumele reprezentand costurile aferente documentelor tranzactiei vor fi acoperite de A.P.A.P.S. din veniturile obtinute potrivit legii si de Ministerul Finantelor Publice din sursele prevazute la art. 7.
    Art. 14
    (1) Sunt, raman si vor fi garantate de stat urmatoarele:
    a) toate angajamentele extrabilantiere si raspunderile rezultate din sau in legatura cu Banca Romana de Comert Exterior - BANCOREX - S.A. pentru care banca este raspunzatoare;
    b) toate raspunderile, inclusiv daunele directe si indirecte rezultate din sau in legatura cu litigiile izvorate din activitatea Bancii Romane de Comert Exterior - BANCOREX - S.A., pentru care banca este raspunzatoare.
    (2) Pentru pretentiile prevazute la alin. (1) lit. a), nereglementate la data fuziunii Bancii Romane de Comert Exterior - BANCOREX - S.A. cu banca, se acorda garantia statului in aceleasi conditii de acordare a garantiei pentru angajamentele extrabilantiere reglementate de art. 17 din Ordonanta Guvernului nr. 39/1999 privind finalizarea procesului de restructurare a Bancii Romane de Comert Exterior - BANCOREX - S.A. si fuziunea prin absorbire a acestei banci cu Banca Comerciala Romana - S.A., publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 363 din 30 iulie 1999, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (3) Pentru acoperirea integrala a angajamentelor extrabilantiere si a raspunderilor rezultate din acestea, prevazute la alin. (1) lit. a), pentru care banca este raspunzatoare, se autorizeaza Guvernul ca la propunerea bancii sa mareasca limita stabilita prin art. 17 din Ordonanta Guvernului nr. 39/1999, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (4) Pentru pretentiile prevazute la alin. (1) lit. b) se autorizeaza Guvernul ca, la propunerea bancii, sa completeze lista litigiilor de natura celor reglementate de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 131/2000 pentru reglementarea situatiei patrimoniale a Bancii Comerciale Romane - S.A. in litigiile izvorate din activitatea desfasurata de Banca Romana de Comert Exterior - BANCOREX - S.A. pana la data radierii acesteia din registrul comertului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 313 din 6 iulie 2000, aprobata si modificata prin Legea nr. 177/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, in functie de evolutia litigiilor prezente si/sau de aparitia unor eventuale noi litigii in legatura cu activitatea desfasurata de BANCOREX.
    Art. 15
    (1) In termen de 5 zile de la intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, in toate procesele si cererile cu care sunt sau vor fi investite instantele judecatoresti ori arbitrale in legatura cu angajamentele, sumele sau orice alte pretentii prevazute la art. 14, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Bancare reprezinta atat banca, cu acordul acesteia, cat si statul, care are calitate de garant.
    (2) Cheltuielile pentru asigurarea reprezentarii in instante conform alin. (1), precum si cheltuielile de judecata, in cazul in care banca sau statul cad in pretentii, se suporta din bugetul propriu al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare.
    (3) In termen de 5 zile de la intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, banca va preda Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare toata documentatia necesara pentru asigurarea reprezentarii in litigiile prevazute la alin. (1).
    Art. 16
    (1) Se mandateaza Ministerul Finantelor Publice sa emita garantiile de stat in favoarea BERD si IFC pentru garantarea tuturor obligatiilor de plata asumate de A.P.A.P.S. fata de BERD si IFC conform documentelor tranzactiei, inclusiv obligatiile prevazute in art. 3, 4 si 6, precum si dobanzile, comisioanele si alte costuri aferente.
    (2) Prin derogare de la prevederile Legii datoriei publice nr. 81/1999, garantiile emise conform alin. (1) sunt exceptate de la obligatia obtinerii aprobarii Comitetului Interministerial de Garantii si Credite de Comert Exterior, precum si de la plata comisionului la fondul de risc.
    (3) Garantiile de stat emise potrivit alin. (1) isi inceteaza valabilitatea in momentul in care oricare si toate platile catre BERD si IFC garantate sunt considerate efectuate in mod irevocabil conform prevederilor documentelor tranzactiei.
    Art. 17
    Se mandateaza Ministerul Justitiei sa emita opinia legala catre BERD si IFC.

    CAP. 3
    Vanzarea unui pachet de actiuni catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A.

    Art. 18
    (1) Se aproba vanzarea unui pachet de actiuni de 8% din capitalul social total al bancii catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A., la pretul de 10.350 lei/actiune.
    (2) Contractul de vanzare-cumparare de actiuni incheiat cu Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A. intra in vigoare dupa efectuarea de catre BERD si IFC a platii pretului actiunilor cumparate.
    (3) In vederea atingerii obiectivului stabilit prin strategia de privatizare a bancii, respectiv privatizarea bancii, actiunile cumparate de membrii Asociatiei Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A. nu pot fi instrainate sau grevate cu sarcini pana la privatizarea bancii sau pana la vanzarea actiunilor de catre BERD si IFC ca urmare a exercitarii optiunii de vanzare.
    (4) Interdictia prevazuta la alin. (3) se extinde si asupra tuturor drepturilor exercitate aferente actiunilor.

    CAP. 4
    Guvernanta corporativa a bancii

    Art. 19
    (1) Supravegherea, administrarea si coordonarea activitatii bancii sunt asigurate de Consiliul de supraveghere ales de Adunarea generala a actionarilor bancii. Consiliul de supraveghere este format din administratori care au atributiile stabilite in Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si in alte prevederi legale.
    (2) Consiliul de supraveghere deleaga o parte din atributiile sale unor comitete formate din administratori, membri ai Consiliului de supraveghere.
    Art. 20
    Activitatea de supraveghere a structurii globale de remunerare a bancii, inclusiv a membrilor conducerii executive a bancii, este delegata Comitetului de remunerare de catre Consiliul de supraveghere.
    Art. 21
    Activitatea de supraveghere a realizarii politicilor si mecanismelor financiare ale bancii, inclusiv a caracterului adecvat al mecanismelor de control financiar al bancii, este delegata Comitetului de audit si conformitate de catre Consiliul de supraveghere.
    Art. 22
    (1) Functia executiva a bancii, respectiv cea de conducere operativa a bancii, este incredintata Comitetului executiv format din salariati ai bancii, ai carui membri sunt alesi de Adunarea generala a actionarilor bancii.
    (2) Comitetul executiv este constituit dintr-un presedinte executiv si din vicepresedinti executivi.
    (3) Nici membrii Comitetului executiv si nici ceilalti salariati ai bancii nu pot face parte din Consiliul de supraveghere.
    Art. 23
    (1) Atributiile, competentele, organizarea si functionarea Consiliului de supraveghere sunt stabilite de Adunarea generala a actionarilor bancii, potrivit Legii nr. 31/1990, Legii nr. 58/1998 privind activitatea bancara, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si oricarei legi aplicabile, prin documentele tranzactiei, si sunt cuprinse in statutul bancii.
    (2) Consiliul de supraveghere constituit conform art. 19 respecta atributiile si competentele consiliului de administratie din Legea nr. 31/1990, Legea nr. 58/1998, precum si pe cele stabilite in sarcina sa prin documentele tranzactiei si statutul bancii.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 24
    In situatia reorganizarii sau desfiintarii A.P.A.P.S., drepturile si obligatiile stabilite in sarcina sa prin prezenta ordonanta de urgenta, precum si prin documentele tranzactiei sunt preluate de institutia succesoare in drepturi si obligatii a A.P.A.P.S.
    Art. 25
    Alineatul 3 al articolului 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 131/2000 pentru reglementarea situatiei patrimoniale a Bancii Comerciale Romane - S.A. in litigiile izvorate din activitatea desfasurata de Banca Romana de Comert Exterior - Bancorex - S.A. pana la data radierii acesteia din Registrul Comertului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 313 din 6 iulie 2000, cu modificarile ulterioare, se abroga.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Presedintele Autoritatii pentru Privatizare
                         si Administrarea Participatiilor Statului,
                         Ovidiu Tiberiu Musetescu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu



SmartCity5

COMENTARII la OUG 18/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 18 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 18/2004
OUG 85 2004
privind modificarea art. 15 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 18/2004 pentru finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni ale Bancii Comerciale Romane - S.A. catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Corporatia Financiara Internationala, precum si catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A.
Hotărârea 1096 2004
privind unele masuri de administrare a disponibilitatilor incasate ca urmare a finalizarii vanzarii pachetelor de actiuni ale Bancii Comerciale Romane - S.A.
Legea 227 2004
privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/2004 pentru finalizarea vanzarii unor pachete de actiuni ale Bancii Comerciale Romane - S.A. catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Corporatia Financiara Internationala, precum si catre Asociatia Salariatilor Bancii Comerciale Romane - S.A.
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu