Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1170 din 13 iunie 1997

privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 124 din 18 iunie 1997


SmartCity3


    Ministru de stat, ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C d) si f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 288 din 12 decembrie 1995, precum si ale Normelor metodologice nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea adaugata aferenta operatiunilor referitoare la vanzari de bunuri si prestari de servicii in favoarea misiunilor diplomatice si unitatilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adaugata,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor primeste si analizeaza:
    - cererile misiunilor diplomatice si ale institutiilor asimilate acestora, acreditate in Romania, precum si ale personalului acestora, privind restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta cumpararilor de bunuri si servicii din Romania, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare;
    - cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta utilajelor, echipamentelor si serviciilor achizitionate, legate nemijlocit de activitatile din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, realizate de investitori straini, precum si cele aferente obiectivului de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-Otopeni", precum si cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza carora furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus factureaza bunurile livrate si serviciile prestate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
    Pe baza analizei, Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor aproba sau propune spre aprobare, potrivit competentelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere in parte, suma ce urmeaza a fi restituita din taxa pe valoarea adaugata.
    Art. 2
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor achizitionate, destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de organizatii nonprofit si de caritate, se primesc si se analizeaza de catre organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati titularii cererilor.
    Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizeaza si transmit cererile prevazute la alineatul precedent, in vederea aprobarii, la Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Aprobarea sumei de restituit se acorda de catre directorul general al Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, pentru neimpozitarea cu taxa pe valoarea adaugata a obiectivelor prevazute la alin. 1, poate elibera certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor, pentru bunurile livrate si serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
    Art. 3
    Restituirile de taxa pe valoarea adaugata se efectueaza potrivit precizarilor din anexa nr. I.
    Art. 4
    Directia generala impozite indirecte si Directia generala de contabilitate publica si trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finantelor, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si cea a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 5
    Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu data publicarii acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 6
    Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995 isi inceteaza aplicabilitatea.

                    Ministru de stat,
                    ministrul finantelor,
                    Mircea Ciumara

                             Secretar de stat,
                             membru al Guvernului,
                             Dan Radu Rusanu

    ANEXA 1

                          PRECIZARI
privind modul de restituire a taxei pe valoarea adaugata

    In aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C d) si f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, ale art. II pct. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 privind modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe valoarea adaugata si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993 ale Ministerului Finantelor, se fac urmatoarele precizari:
    I. Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor primeste si analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata (T.V.A.) ale misiunilor diplomatice straine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate in Romania.
    1. Verificarea si analiza efectuate urmaresc ca:
    - documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si servicii sa corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea T.V.A., prevazute de reglementarile in vigoare;
    - specificarea in documentele respective, intr-o coloana distincta, a sumei privind T.V.A. aferente valorii bunurilor si serviciilor achizitionate, precum si existenta dovezii achitarii acestora;
    - existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe si a semnaturilor persoanelor autorizate;
    - verificarea corectitudinii calculelor.
    2. In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota, in care se consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire la:
    - aprobarea restituirii T.V.A.;
    sau
    - respingerea cererii.
    Restituirea T.V.A. se aproba, pentru fiecare caz in parte, astfel:
    a) de catre directorul general al Directiei generale impozite indirecte, pentru sume de pana la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz in parte;
    b) de catre secretarul de stat care coordoneaza Directia generala impozite indirecte, pentru sume ce depasesc un milion lei, pentru fiecare caz in parte.
    3. Pe baza aprobarii, Directia generala impozite indirecte intocmeste comunicarea catre Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, potrivit anexei nr. I/6, precum si comunicarea catre misiunea diplomatica privind modul de solutionare a cererii, potrivit anexei nr. I/7.
    4. Directia trezorerie din cadrul Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, in baza comunicarilor primite de la Ministerul Finantelor, va intocmi dispozitii de plata pentru fiecare misiune diplomatica, in care se va inscrie suma integrala care se restituie. Pe versoul dispozitiei de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice si suma restituita personalului acestora, in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se faca varsamintele.
    In contabilitatea executiei de casa a bugetului de stat vor fi evidentiate operatiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursari din taxa pe valoarea adaugata", iar in cadrul acestuia se va conduce evidenta analitica pe fiecare misiune diplomatica sau institutie asimilata acesteia.
    II. Investitorii straini care beneficiaza de scutire de T.V.A. pentru utilajele, echipamentele si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de activitatea din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si cei care participa la realizarea obiectivului de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-Otopeni" prezinta cererea de restituire a T.V.A. Directiei generale impozite indirecte, potrivit anexei nr. I/3.
    Cererile se analizeaza si se verifica, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare cu privire la restituirea T.V.A.
    Cererile aprobate potrivit competentelor prevazute la pct. I.2 se transmit Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, care, prin Directia trezorerie, restituie T.V.A., pe baza de dispozitie de plata, din contul 60.16 x 02.
    Furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor mentionate la pct. II pot factura bunurile livrate si serviciile prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat de Directia generala impozite indirecte.
    Certificatul va fi eliberat, la cererea beneficiarului, pe baza unei documentatii ce trebuie sa cuprinda:
    - contractele privind realizarea obiectivelor, de catre investitorii straini, pe teritoriul Romaniei, aprobate de Guvern;
    - contractele incheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii serviciilor;
    - certificatele de inregistrare ca platitori de T.V.A. a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii.
    III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile si serviciile destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile, se aplica, daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
    1. obiectivele ce urmeaza a fi realizate trebuie sa fie:
    a) nominalizate in hotarari ale Guvernului;
    b) prevazute in acorduri, protocoale, intelegeri incheiate cu guverne straine, organisme internationale, precum si cu organizatii nonprofit si de caritate;
    2. obiectivele trebuie sa fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, religios, de aparare a sanatatii, cultural, artistic, educativ, stiintific, sportiv, sa contribuie la protectia si la conservarea monumentelor istorice si de arhitectura si sa fie concretizate in constructii, dotari cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se intelege achizitionarea de materiale consumabile si servicii destinate desfasurarii activitatii curente a respectivei institutii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor mentionate mai sus;
    3. finantarea sa fie asigurata din:
    a) fondul de contrapartida constituit din contravaloarea in lei a ajutoarelor primite de Romania sub forma de bunuri si servicii;
    b) ajutoare, altele decat cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau imprumuturi nerambursabile, acordate de guverne straine sau organisme internationale;
    c) fonduri ale organizatiilor nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, constituite si din donatii ale persoanelor fizice si juridice.
    Beneficiaza de cota zero de T.V.A. bunurile si serviciile destinate realizarii proiectelor finantate din fonduri PHARE.
    Cota zero se realizeaza astfel:
    A) prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de catre beneficiarii obiectivelor de mai sus, daca acestia sunt platitori de T.V.A.;
    B) prin restituirea, de catre Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, a T.V.A. aferente aprovizionarilor destinate realizarii obiectivelor ai caror beneficiari nu sunt platitori de T.V.A.
    Restituirea T.V.A. aferente obiectivelor ai caror beneficiari sunt neplatitori de T.V.A. se efectueaza de catre directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, pe baza documentatiei depuse, verificata si aprobata potrivit competentelor acordate.
    Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrati titularii cererii, trimestrial, cel mai tarziu pana la finele lunii urmatoare incheierii unui trimestru, si vor fi justificate numai cu documente aferente cumpararilor efectuate in trimestrul pentru care se solicita restituirea T.V.A. Nedepunerea in termen si necuprinderea tuturor documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
    Documentatia necesara restituirii va cuprinde:
    - cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. I/4);
    - certificatul de inregistrare fiscala;
    - comunicarea facuta de catre societatea bancara privind atribuirea numarului de cont: curent, investitii - lei, valuta;
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitante fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul T.V.A.;
    - dovada platii bunurilor sau serviciilor achizitionate pentru care se solicita restituirea T.V.A. (dispozitii de plata, dispozitii de incasare, extrase de cont);
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare.
    In situatia in care, pentru efectuarea verificarii si analizei, sunt necesare si alte documente decat cele mentionate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.
    Dupa verificare, organul fiscal teritorial va intocmi un proces-verbal din care sa rezulte suma propusa pentru restituire si suma neavizata, cu mentionarea detaliata a motivelor care au condus la aceasta decizie.
    Cererile de restituire, insotite de procesul-verbal intocmit conform alineatului precedent si de documentatia justificativa care a stat la baza emiterii avizului, se transmit, spre aprobare, Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz;
    C) prin facturarea, de catre furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivului, a bunurilor livrate si a serviciilor prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor destinate realizarii obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. I/5), eliberat de Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizata de organul fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe, la care se vor anexa:
    - contractul incheiat cu furnizorul bunurilor sau cu prestatorul serviciilor destinate realizarii obiectivelor prevazute la pct. 1 si 2 de mai sus;
    - certificatul de inregistrare ca platitor de T.V.A. al furnizorului de bunuri sau al prestatorului de servicii;
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare, conform pct. 3 de mai sus.

    ANEXA 1/1

                          CERERE
         de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  --------------------------------------------------------
  |    | DENUMIREA INSTITUTIEI:                           |
  |    | a) Misiunea diplomatica ........................ |
  | 1. | b) Oficiul consular  ........................... |
  |    | c) Reprezentanta organizatiei internationale     |
  |    |    interguvernamentale.......................... |
  |    | ................................................ |
  |----|--------------------------------------------------|
  |    | ADRESA:                                          |
  | 2. | Localitatea .................. , str. .......... |
  |    | nr. ....., sectorul ......., codul postal .....  |
  ---------------------------------------------------------
    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ OFICIAL [art. 17 lit. C d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ...... lei.
    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - nota verbala din partea conducatorului        |_|
    institutiei in care persoana isi
    desfasoara activitatea
    - bon de comanda                                |_|
    - chitanta fiscala                              |_|
    - alte documente                                |_|
    - borderou                                      |_|
    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR:       |_|   |_|   |_|
    Solicitam restituirea in contul nr. ......., deschis la ................, Sucursala ...................

        Conducatorul institutiei diplomatice,
        ....................................
                    (semnatura)
                      Stampila

   -------------------------------------------------------------
  |      CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE        |
  |  Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..... lei, |
  | fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.             |
  |                                                            |
  |  Directorul Directiei protocol,                            |
  |                                                            |
  |     Semnatura .............     Data ..........            |
  |                     Stampila                               |
  --------------------------------------------------------------
  --------------------------------------------------------------
  |        CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR              |
  | Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ........... lei.     |
  |                                                            |
  |  Directorul general al Directiei                           |
  |  generale impozite indirecte,                              |
  |                                                            |
  |    Semnatura ............      Data ...........            |
  |                  Stampila                                  |
  --------------------------------------------------------------

    ANEXA 1/2

                          CERERE
           de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  -------------------------------------------------------------
  | NUMELE SI PRENUMELE SOLICITANTULUI: ...................... |
  | FUNCTIA SOLICITANTULUI: .................................. |
  | ADRESA:                                                    |
  | Localitatea ..............., str. .............. nr. ...., |
  | sectorul ........., codul postal ........                  |
  --------------------------------------------------------------
    Prin prezenta solicitam restituirea T.V.A., platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17 lit. C d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ......... lei.
    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - nota verbala din partea conducatorului        |_|
    institutiei in care persoana isi
    desfasoara activitatea
    - bon de comanda                                |_|
    - factura                                       |_|
    - chitanta fiscala                              |_|
    - alte documente                                |_|
    - borderou                                      |_|
    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR:     |_|   |_|   |_|
    Solicitam restituirea in contul nr. ......., deschis la ........ ,
    Sucursala ............

    Conducatorul institutiei diplomatice,
   .....................................
             (semnatura)
             Stampila

  -------------------------------------------------------------
  |      CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE       |
  |                                                           |
  | Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ...... lei,|
  | fiind indeplinite conditiile de reciprocitate.            |
  |                                                           |
  |  Directorul Directiei protocol,                           |
  |                                                           |
  |      Semnatura .............     Data ...........         |
  |                    Stampila                               |
  -------------------------------------------------------------
  -------------------------------------------------------------
  |       CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR              |
  |                                                           |
  | Aprobam restituirea T.V.A. in suma de .............. lei. |
  |                                                           |
  |  Directorul general al Directiei                          |
  |   generale impozite indirecte,                            |
  |                                                           |
  |      Semnatura ...........       Data ..........          |
  |                    Stampila                               |
  -------------------------------------------------------------

    ANEXA 1/3

                        CERERE
         de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  -------------------------------------------------------------
  |     | DENUMIREA UNITATII: ........................        |
  | 1.  | Codul fiscal ...............................        |
  |-----|-----------------------------------------------------|
  |     | ADRESA:                                             |
  | 2.  | Localitatea .............. , str. ......... nr. .., |
  |     | sectorul ......, codul postal ............,         |
  |     | judetul .............                               |
  -------------------------------------------------------------

    In conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 si ale Ordonantei Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 5 lit. c), completat conform Ordonantei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicitam restituirea T.V.A., platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de activitatile in domeniul ............. , in suma de ........... lei.
    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - factura                 |_|
    - chitanta fiscala        |_|
    - alte documente          |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNII: .............................
    Solicitam restituirea in contul nr. ...., deschis la ........,
    Sucursala .........................
    Conducatorul unitatii ....... Semnatura si stampila ....... Data ........

  -------------------------------------------------------------
  |           CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL                 |
  | Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......... lei. |
  | Nu aprobam restituirea sumei de .................... lei, |
  | din urmatoarele motive: ................................. |
  | ......................................................... |
  | Numele persoanei care aproba restituirea ................ |
  | Functia ................................................. |
  | Semnatura si stampila .............  Data ............... |
  -------------------------------------------------------------

    ANEXA 1/4

                         CERERE
            de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  -------------------------------------------------------------
  | 1. | DENUMIREA UNITATII: ........................         |
  |----|------------------------------------------------------|
  |    | ADRESA:                                              |
  | 2. | Localitatea ..........., str. ........... nr. .... , |
  |    | sectorul ........, codul postal ........,            |
  |    | codul fiscal ............., judetul ............     |
  -------------------------------------------------------------
    In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 17 lit. C f)], prin prezenta solicitam restituirea T.V.A., platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de organizatii nonprofit si de caritate.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
    - factura             |_|
    - chitanta fiscala    |_|
    - alte documente      |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTA OBIECTIVULUI: ...........................
    Solicitam restituirea in contul nr. ........., deschis la .........
    Finantarea este asigurata din .....................................

    Conducatorul unitatii ............   Semnatura ....................

  ------------------------------------------------------------
  |     CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL TERITORIAL           |
  |                                                          |
  | Avizam restituirea T.V.A. pentru suma de .......... lei. |
  | Nu avizam restituirea sumei de ...................  lei, |
  | din urmatoarele motive: ...............................  |
  | .......................................................  |
  | Numele persoanei care aproba restituirea .............   |
  | Functia ........................                         |
  |                                                          |
  |   Semnatura ...............   Data ................      |
  ------------------------------------------------------------

    ANEXA 1/5

    MINISTERUL FINANTELOR
    Directia generala a finantelor publice
    si controlului financiar de stat
    a judetului ..............................

                           CERTIFICAT
                        Nr. ....................

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. C f) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, si ale Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acorda cota zero de T.V.A. unitatii ....................................
    pentru bunurile livrate si serviciile prestate in baza contractelor:
    - nr. ........ /............., incheiat cu ....................
    - nr. ........ / ............, incheiat cu ....................
    - nr. ........ /............., incheiat cu ....................
    - nr. ........ /............., incheiat cu ....................
    privind obiectivul ............................................
    ...............................................................
    finantat ......................................................
    ...............................................................
    Societatile furnizoare vor aplica cota zero de T.V.A. la facturarea bunurilor livrate si serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente cumpararilor de bunuri si servicii destinate realizarii contractelor.

                Director general,

    ANEXA 1/6

    MINISTERUL FINANTELOR                      Nr. ........./............
    Directia generala impozite indirecte

                                  Catre
             Directia generala a finantelor publice si controlului
                financiar de stat a municipiului Bucuresti
                            Directia trezorerie

    Va comunicam ca, urmare cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......./..........., s-a aprobat restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor cumparate de catre:
    a) Misiunea diplomatica a ..................................
    b) Personalul misiunii .....................................
    in suma de:
    a) ................... lei
    b) ................... lei.
    Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul Ambasadei .......................... nr. ......................., deschis la Banca ..................., Sucursala ...............
    Va remitem, anexata in xerocopie, cererea de restituire, aprobata, pe baza careia va rugam a efectua viramentul.

                   Director general,

    ANEXA 1/7

    MINISTERUL FINANTELOR                     Nr. ........../...........
    Directia generala impozite indirecte

                             Catre
             Ambasada ....................................

    Prin prezenta va comunicam ca, urmare cererii de restituire a T.V.A., inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../........., vi s-a aprobat restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
    a) uzul oficial al ............................
    b) uzul personalului ..........................
    urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul Ambasadei .....,
    nr. ............, deschis la Banca .........., Sucursala ..............
    Sumele aferente sunt:
    a) ................... lei
    b) ................... lei.

                         Director general,



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1170/1997

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1170 din 1997
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu