ORDIN
Nr. 1170 din 13 iunie 1997
privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si
serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in
domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si
realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 124 din 18 iunie 1997
Ministru de stat, ministrul finantelor,
in baza prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C d) si f) din
Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata
in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 288 din 12 decembrie 1995,
precum si ale Normelor metodologice nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea
adaugata aferenta operatiunilor referitoare la vanzari de bunuri si prestari de
servicii in favoarea misiunilor diplomatice si unitatilor asimilate acestora,
pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adaugata,
in temeiul Hotararii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si
functionarea Ministerului Finantelor, cu modificarile ulterioare,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor
primeste si analizeaza:
- cererile misiunilor diplomatice si ale institutiilor asimilate acestora,
acreditate in Romania, precum si ale personalului acestora, privind restituirea
taxei pe valoarea adaugata aferenta cumpararilor de bunuri si servicii din
Romania, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare;
- cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta utilajelor,
echipamentelor si serviciilor achizitionate, legate nemijlocit de activitatile
din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze,
realizate de investitori straini, precum si cele aferente obiectivului de
investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International
Bucuresti-Otopeni", precum si cererile pentru eliberarea certificatelor pe
baza carora furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor
de mai sus factureaza bunurile livrate si serviciile prestate fara taxa pe
valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea
adaugata aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
Pe baza analizei, Directia generala impozite indirecte din cadrul
Ministerului Finantelor aproba sau propune spre aprobare, potrivit
competentelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere in parte, suma ce urmeaza
a fi restituita din taxa pe valoarea adaugata.
Art. 2
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si
serviciilor achizitionate, destinate realizarii unor obiective pe teritoriul
Romaniei, cu finantare asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile
acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de
organizatii nonprofit si de caritate, se primesc si se analizeaza de catre
organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati titularii cererilor.
Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizeaza si transmit
cererile prevazute la alineatul precedent, in vederea aprobarii, la Directia
generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana,
respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
Aprobarea sumei de restituit se acorda de catre directorul general al
Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, pentru neimpozitarea
cu taxa pe valoarea adaugata a obiectivelor prevazute la alin. 1, poate elibera
certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adaugata de catre
furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor, pentru
bunurile livrate si serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a
taxei pe valoarea adaugata aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
Art. 3
Restituirile de taxa pe valoarea adaugata se efectueaza potrivit
precizarilor din anexa nr. I.
Art. 4
Directia generala impozite indirecte si Directia generala de contabilitate
publica si trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finantelor, directiile
generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si
cea a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a
prevederilor prezentului ordin.
Art. 5
Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu data publicarii
acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei.
Art. 6
Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului
ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995 isi
inceteaza aplicabilitatea.
Ministru de stat,
ministrul finantelor,
Mircea Ciumara
Secretar de stat,
membru al Guvernului,
Dan Radu Rusanu
ANEXA 1
PRECIZARI
privind modul de restituire a taxei pe valoarea adaugata
In aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C d) si f) din
Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata,
ale art. II pct. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 privind modificarea si
completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe valoarea adaugata
si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993 ale Ministerului
Finantelor, se fac urmatoarele precizari:
I. Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor
primeste si analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata
(T.V.A.) ale misiunilor diplomatice straine (anexa nr. I/1), inclusiv ale
personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate in Romania.
1. Verificarea si analiza efectuate urmaresc ca:
- documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si servicii sa corespunda
formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea T.V.A., prevazute
de reglementarile in vigoare;
- specificarea in documentele respective, intr-o coloana distincta, a sumei
privind T.V.A. aferente valorii bunurilor si serviciilor achizitionate, precum
si existenta dovezii achitarii acestora;
- existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe si a
semnaturilor persoanelor autorizate;
- verificarea corectitudinii calculelor.
2. In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota, in care se
consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu
privire la:
- aprobarea restituirii T.V.A.;
sau
- respingerea cererii.
Restituirea T.V.A. se aproba, pentru fiecare caz in parte, astfel:
a) de catre directorul general al Directiei generale impozite indirecte,
pentru sume de pana la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz in parte;
b) de catre secretarul de stat care coordoneaza Directia generala impozite
indirecte, pentru sume ce depasesc un milion lei, pentru fiecare caz in parte.
3. Pe baza aprobarii, Directia generala impozite indirecte intocmeste
comunicarea catre Directia generala a finantelor publice si controlului
financiar de stat a municipiului Bucuresti, potrivit anexei nr. I/6, precum si
comunicarea catre misiunea diplomatica privind modul de solutionare a cererii,
potrivit anexei nr. I/7.
4. Directia trezorerie din cadrul Directiei generale a finantelor publice
si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, in baza
comunicarilor primite de la Ministerul Finantelor, va intocmi dispozitii de
plata pentru fiecare misiune diplomatica, in care se va inscrie suma integrala
care se restituie. Pe versoul dispozitiei de plata se vor mentiona distinct
suma care se restituie misiunilor diplomatice si suma restituita personalului
acestora, in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se
faca varsamintele.
In contabilitatea executiei de casa a bugetului de stat vor fi evidentiate
operatiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursari din taxa pe
valoarea adaugata", iar in cadrul acestuia se va conduce evidenta
analitica pe fiecare misiune diplomatica sau institutie asimilata acesteia.
II. Investitorii straini care beneficiaza de scutire de T.V.A. pentru
utilajele, echipamentele si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de
activitatea din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si
gaze, precum si cei care participa la realizarea obiectivului de investitii
"Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International
Bucuresti-Otopeni" prezinta cererea de restituire a T.V.A. Directiei
generale impozite indirecte, potrivit anexei nr. I/3.
Cererile se analizeaza si se verifica, urmarindu-se respectarea
reglementarilor in vigoare cu privire la restituirea T.V.A.
Cererile aprobate potrivit competentelor prevazute la pct. I.2 se transmit
Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a
municipiului Bucuresti, care, prin Directia trezorerie, restituie T.V.A., pe
baza de dispozitie de plata, din contul 60.16 x 02.
Furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor
mentionate la pct. II pot factura bunurile livrate si serviciile prestate fara
T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor
destinate realizarii obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat
de Directia generala impozite indirecte.
Certificatul va fi eliberat, la cererea beneficiarului, pe baza unei
documentatii ce trebuie sa cuprinda:
- contractele privind realizarea obiectivelor, de catre investitorii
straini, pe teritoriul Romaniei, aprobate de Guvern;
- contractele incheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii
serviciilor;
- certificatele de inregistrare ca platitori de T.V.A. a furnizorilor de
bunuri sau a prestatorilor de servicii.
III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile si serviciile destinate realizarii
unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din
ajutoare sau imprumuturi nerambursabile, se aplica, daca sunt indeplinite
urmatoarele conditii:
1. obiectivele ce urmeaza a fi realizate trebuie sa fie:
a) nominalizate in hotarari ale Guvernului;
b) prevazute in acorduri, protocoale, intelegeri incheiate cu guverne
straine, organisme internationale, precum si cu organizatii nonprofit si de
caritate;
2. obiectivele trebuie sa fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar,
social-filantropic, religios, de aparare a sanatatii, cultural, artistic,
educativ, stiintific, sportiv, sa contribuie la protectia si la conservarea
monumentelor istorice si de arhitectura si sa fie concretizate in constructii,
dotari cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.;
prin obiectiv nu se intelege achizitionarea de materiale consumabile si
servicii destinate desfasurarii activitatii curente a respectivei institutii
sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor mentionate mai sus;
3. finantarea sa fie asigurata din:
a) fondul de contrapartida constituit din contravaloarea in lei a
ajutoarelor primite de Romania sub forma de bunuri si servicii;
b) ajutoare, altele decat cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau
imprumuturi nerambursabile, acordate de guverne straine sau organisme
internationale;
c) fonduri ale organizatiilor nonprofit si de caritate din strainatate si
din tara, constituite si din donatii ale persoanelor fizice si juridice.
Beneficiaza de cota zero de T.V.A. bunurile si serviciile destinate
realizarii proiectelor finantate din fonduri PHARE.
Cota zero se realizeaza astfel:
A) prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de catre beneficiarii
obiectivelor de mai sus, daca acestia sunt platitori de T.V.A.;
B) prin restituirea, de catre Directia generala a finantelor publice si
controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, a
T.V.A. aferente aprovizionarilor destinate realizarii obiectivelor ai caror
beneficiari nu sunt platitori de T.V.A.
Restituirea T.V.A. aferente obiectivelor ai caror beneficiari sunt
neplatitori de T.V.A. se efectueaza de catre directiile generale ale finantelor
publice si controlului financiar de stat, pe baza documentatiei depuse,
verificata si aprobata potrivit competentelor acordate.
Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care
sunt inregistrati titularii cererii, trimestrial, cel mai tarziu pana la finele
lunii urmatoare incheierii unui trimestru, si vor fi justificate numai cu
documente aferente cumpararilor efectuate in trimestrul pentru care se solicita
restituirea T.V.A. Nedepunerea in termen si necuprinderea tuturor documentelor
justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
Documentatia necesara restituirii va cuprinde:
- cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. I/4);
- certificatul de inregistrare fiscala;
- comunicarea facuta de catre societatea bancara privind atribuirea
numarului de cont: curent, investitii - lei, valuta;
- autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
- documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitante
fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul
T.V.A.;
- dovada platii bunurilor sau serviciilor achizitionate pentru care se
solicita restituirea T.V.A. (dispozitii de plata, dispozitii de incasare,
extrase de cont);
- documente din care sa rezulte modalitatea de finantare.
In situatia in care, pentru efectuarea verificarii si analizei, sunt
necesare si alte documente decat cele mentionate mai sus, organul fiscal le
poate solicita titularului cererii.
Dupa verificare, organul fiscal teritorial va intocmi un proces-verbal din
care sa rezulte suma propusa pentru restituire si suma neavizata, cu
mentionarea detaliata a motivelor care au condus la aceasta decizie.
Cererile de restituire, insotite de procesul-verbal intocmit conform
alineatului precedent si de documentatia justificativa care a stat la baza
emiterii avizului, se transmit, spre aprobare, Directiei generale a finantelor
publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului
Bucuresti, dupa caz;
C) prin facturarea, de catre furnizorii si prestatorii care participa la
realizarea obiectivului, a bunurilor livrate si a serviciilor prestate fara
T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor
destinate realizarii obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. I/5),
eliberat de Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de
stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizata de organul
fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe, la care se vor
anexa:
- contractul incheiat cu furnizorul bunurilor sau cu prestatorul
serviciilor destinate realizarii obiectivelor prevazute la pct. 1 si 2 de mai
sus;
- certificatul de inregistrare ca platitor de T.V.A. al furnizorului de
bunuri sau al prestatorului de servicii;
- autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
- documente din care sa rezulte modalitatea de finantare, conform pct. 3 de
mai sus.
ANEXA 1/1
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------
| | DENUMIREA INSTITUTIEI: |
| | a) Misiunea diplomatica ........................ |
| 1. | b) Oficiul consular ........................... |
| | c) Reprezentanta organizatiei internationale |
| | interguvernamentale.......................... |
| | ................................................ |
|----|--------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea .................. , str. .......... |
| | nr. ....., sectorul ......., codul postal ..... |
---------------------------------------------------------
Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita
pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ OFICIAL [art. 17 lit.
C d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ...... lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- nota verbala din partea conducatorului |_|
institutiei in care persoana isi
desfasoara activitatea
- bon de comanda |_|
- chitanta fiscala |_|
- alte documente |_|
- borderou |_|
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR: |_| |_| |_|
Solicitam restituirea in contul nr. ......., deschis la ................,
Sucursala ...................
Conducatorul institutiei diplomatice,
....................................
(semnatura)
Stampila
-------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE |
| Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ..... lei, |
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate. |
| |
| Directorul Directiei protocol, |
| |
| Semnatura ............. Data .......... |
| Stampila |
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR |
| Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ........... lei. |
| |
| Directorul general al Directiei |
| generale impozite indirecte, |
| |
| Semnatura ............ Data ........... |
| Stampila |
--------------------------------------------------------------
ANEXA 1/2
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
-------------------------------------------------------------
| NUMELE SI PRENUMELE SOLICITANTULUI: ...................... |
| FUNCTIA SOLICITANTULUI: .................................. |
| ADRESA: |
| Localitatea ..............., str. .............. nr. ...., |
| sectorul ........., codul postal ........ |
--------------------------------------------------------------
Prin prezenta solicitam restituirea T.V.A., platita pentru cumparari de
bunuri/prestari de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17 lit. C d) din Ordonanta
Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ......... lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- nota verbala din partea conducatorului |_|
institutiei in care persoana isi
desfasoara activitatea
- bon de comanda |_|
- factura |_|
- chitanta fiscala |_|
- alte documente |_|
- borderou |_|
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR: |_| |_| |_|
Solicitam restituirea in contul nr. ......., deschis la ........ ,
Sucursala ............
Conducatorul institutiei diplomatice,
.....................................
(semnatura)
Stampila
-------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE |
| |
| Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ...... lei,|
| fiind indeplinite conditiile de reciprocitate. |
| |
| Directorul Directiei protocol, |
| |
| Semnatura ............. Data ........... |
| Stampila |
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR |
| |
| Aprobam restituirea T.V.A. in suma de .............. lei. |
| |
| Directorul general al Directiei |
| generale impozite indirecte, |
| |
| Semnatura ........... Data .......... |
| Stampila |
-------------------------------------------------------------
ANEXA 1/3
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
-------------------------------------------------------------
| | DENUMIREA UNITATII: ........................ |
| 1. | Codul fiscal ............................... |
|-----|-----------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea .............. , str. ......... nr. .., |
| | sectorul ......, codul postal ............, |
| | judetul ............. |
-------------------------------------------------------------
In conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 si ale Ordonantei
Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 5 lit. c), completat conform
Ordonantei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicitam restituirea T.V.A.,
platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de
activitatile in domeniul ............. , in suma de ........... lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- factura |_|
- chitanta fiscala |_|
- alte documente |_|
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNII: .............................
Solicitam restituirea in contul nr. ...., deschis la ........,
Sucursala .........................
Conducatorul unitatii ....... Semnatura si stampila ....... Data ........
-------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL |
| Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......... lei. |
| Nu aprobam restituirea sumei de .................... lei, |
| din urmatoarele motive: ................................. |
| ......................................................... |
| Numele persoanei care aproba restituirea ................ |
| Functia ................................................. |
| Semnatura si stampila ............. Data ............... |
-------------------------------------------------------------
ANEXA 1/4
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
-------------------------------------------------------------
| 1. | DENUMIREA UNITATII: ........................ |
|----|------------------------------------------------------|
| | ADRESA: |
| 2. | Localitatea ..........., str. ........... nr. .... , |
| | sectorul ........, codul postal ........, |
| | codul fiscal ............., judetul ............ |
-------------------------------------------------------------
In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 3/1992,
republicata [art. 17 lit. C f)], prin prezenta solicitam restituirea T.V.A.,
platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, destinate realizarii unor
obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din ajutoare
sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme
internationale, precum si de organizatii nonprofit si de caritate.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- factura |_|
- chitanta fiscala |_|
- alte documente |_|
RESTITUIREA ESTE AFERENTA OBIECTIVULUI: ...........................
Solicitam restituirea in contul nr. ........., deschis la .........
Finantarea este asigurata din .....................................
Conducatorul unitatii ............ Semnatura ....................
------------------------------------------------------------
| CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL TERITORIAL |
| |
| Avizam restituirea T.V.A. pentru suma de .......... lei. |
| Nu avizam restituirea sumei de ................... lei, |
| din urmatoarele motive: ............................... |
| ....................................................... |
| Numele persoanei care aproba restituirea ............. |
| Functia ........................ |
| |
| Semnatura ............... Data ................ |
------------------------------------------------------------
ANEXA 1/5
MINISTERUL FINANTELOR
Directia generala a finantelor publice
si controlului financiar de stat
a judetului ..............................
CERTIFICAT
Nr. ....................
In conformitate cu prevederile art. 17 lit. C f) din Ordonanta Guvernului
nr. 3/1992, republicata, si ale Ordinului ministrului de stat, ministrul
finantelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acorda cota zero de T.V.A.
unitatii ....................................
pentru bunurile livrate si serviciile prestate in baza contractelor:
- nr. ........ /............., incheiat cu ....................
- nr. ........ / ............, incheiat cu ....................
- nr. ........ /............., incheiat cu ....................
- nr. ........ /............., incheiat cu ....................
privind obiectivul ............................................
...............................................................
finantat ......................................................
...............................................................
Societatile furnizoare vor aplica cota zero de T.V.A. la facturarea
bunurilor livrate si serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului
de deducere a T.V.A. aferente cumpararilor de bunuri si servicii destinate
realizarii contractelor.
Director general,
ANEXA 1/6
MINISTERUL FINANTELOR Nr. ........./............
Directia generala impozite indirecte
Catre
Directia generala a finantelor publice si controlului
financiar de stat a municipiului Bucuresti
Directia trezorerie
Va comunicam ca, urmare cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata,
inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......./..........., s-a aprobat
restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor cumparate de catre:
a) Misiunea diplomatica a ..................................
b) Personalul misiunii .....................................
in suma de:
a) ................... lei
b) ................... lei.
Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul
Ambasadei .......................... nr. ......................., deschis la
Banca ..................., Sucursala ...............
Va remitem, anexata in xerocopie, cererea de restituire, aprobata, pe baza
careia va rugam a efectua viramentul.
Director general,
ANEXA 1/7
MINISTERUL FINANTELOR Nr. ........../...........
Directia generala impozite indirecte
Catre
Ambasada ....................................
Prin prezenta va comunicam ca, urmare cererii de restituire a T.V.A.,
inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../........., vi s-a aprobat
restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
a) uzul oficial al ............................
b) uzul personalului ..........................
urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul Ambasadei .....,
nr. ............, deschis la Banca .........., Sucursala ..............
Sumele aferente sunt:
a) ................... lei
b) ................... lei.
Director general,