E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 517 din 10 martie 1998

privind regimul taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile destinate misiunilor diplomatice, titularilor acordurilor petroliere - persoane juridice straine -, precum si pentru bunurile si serviciile finantate direct din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 117 din 18 martie 1998


SmartCity3


    Ministrul finantelor,
    in baza prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. k) si m) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 288 din 12 decembrie 1995, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Normelor Ministerului Finantelor nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea adaugata aferenta operatiunilor referitoare la vanzari de bunuri si prestari de servicii in favoarea misiunilor diplomatice si institutiilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adaugata,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti primeste si analizeaza:
    - cererile misiunilor diplomatice si ale institutiilor asimilate acestora, acreditate in Romania, precum si ale personalului acestora, privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta cumpararilor de bunuri si servicii din Romania, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare.
    Pe baza analizei, directorul general al Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti aproba, pentru fiecare cerere in parte, suma ce urmeaza a fi restituita din taxa pe valoarea adaugata.
    Art. 2
    Directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, primesc si analizeaza:
    - cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta utilajelor, echipamentelor si serviciilor achizitionate, legate nemijlocit de operatiunile petroliere realizate de titularii acordurilor petroliere, persoane juridice straine, in baza Legii petrolului nr. 134/1995, cat si cele aferente obiectivului de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-Otopeni", precum si cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza carora furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus factureaza bunurile livrate si serviciile prestate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
    Pe baza analizei, directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, aproba restituirea sau eliberarea certificatului de cota zero de taxa pe valoarea adaugata.
    Aprobarea se acorda de catre directorul general al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Art. 3
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si serviciilor achizitionate, finantate direct din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice, se primesc si se analizeaza de catre organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati titularii cererilor.
    Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizeaza si transmit cererile prevazute la alineatul precedent, in vederea aprobarii, la directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Aprobarea sumei de restituit se acorda de catre directorul general al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, poate elibera certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii de bunuri si prestatorii de servicii prevazute la alin. 1, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente intrarilor.
    Art. 4
    Restituirile de taxa pe valoarea adaugata se efectueaza potrivit precizarilor cuprinse in anexa nr. I, care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 5
    Directia generala a trezoreriei din cadrul Ministerului Finantelor, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    Art. 6
    Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu data publicarii lui in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Art. 7
    Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin prevederile Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.170 din 13 iunie 1997 privind restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile isi inceteaza aplicabilitatea.

                        Ministrul finantelor,
                           Daniel Daianu

    ANEXA 1

                             PRECIZARI

    In aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. k) si m) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata, astfel cum a fost completata si modificata prin ordonantele Guvernului nr. 22/1995, nr. 21/1996 si nr. 34/1997, precum si ale Normelor Ministerului Finantelor nr. 4.500/1993 se fac urmatoarele precizari:
    I. Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti primeste si analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata ale misiunilor diplomatice straine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate in Romania.
    1. Verificarea si analiza efectuate urmaresc:
    - ca documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si servicii sa corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare;
    - specificarea in documentele respective, intr-o coloana distincta, a sumei privind taxa pe valoarea adaugata aferenta valorii bunurilor si serviciilor achizitionate, precum si existenta dovezii achitarii acestora;
    - existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe si semnaturile persoanelor autorizate;
    - verificarea corectitudinii calculelor.
    2. In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota in care se consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire la:
    - aprobarea restituirii taxei pe valoarea adaugata;
    sau
    - respingerea cererii.
    Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de catre directorul general al Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti.
    3. Pe baza aprobarii se intocmesc comunicarea catre Directia trezorerie, potrivit anexei nr. I/6, precum si comunicarea catre misiunea diplomatica privind modul de solutionare a cererii, potrivit anexei nr. I/7.
    4. Directia trezorerie din cadrul Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, in baza comunicarilor primite, va intocmi dispozitii de plata pentru fiecare misiune diplomatica, in care se va inscrie suma integrala care se restituie. Pe versoul dispozitiei de plata se vor mentiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice si suma restituita personalului acestora, in cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se faca varsamintele.
    In contabilitatea executiei de casa a bugetului de stat vor fi evidentiate operatiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursari din taxa pe valoarea adaugata", iar in cadrul acestuia se va conduce evidenta analitica pe fiecare misiune diplomatica sau institutie asimilata acesteia.
    II. Titularii acordurilor petroliere care beneficiaza de scutire de taxa pe valoarea adaugata pentru utilajele, echipamentele si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de operatiunile petroliere, precum si cei care participa la realizarea obiectivului de investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-Otopeni" prezinta cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, potrivit anexei nr. I/3.
    Cererile se analizeaza si se verifica, urmarindu-se respectarea reglementarilor in vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea adaugata. Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba, pentru fiecare caz in parte, de catre directorul general al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz. Dupa aprobare, sumele de restituit se comunica Directiei trezorerie din cadrul directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Directia trezorerie restituie taxa pe valoarea adaugata pe baza de dispozitie de plata din contul 60.16 x 02.
    Furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor mentionate la pct. II pot factura bunurile livrate si serviciile prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor destinate realizarii obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat de directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, la care este inregistrat beneficiarul.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, pe baza unei documentatii care trebuie sa cuprinda:
    - contractele privind realizarea obiectivelor de catre investitorii straini pe teritoriul Romaniei, aprobate de Guvern;
    - contractele incheiate cu furnizorii de bunuri sau cu prestatorii de servicii;
    - certificatele de inregistrare ca platitori de T.V.A. a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii.
    III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile si serviciile finantate direct din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice, se aplica, daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
    1. sa se realizeze obiective nominalizate in hotarari ale Guvernului sau prevazute in acorduri, protocoale, intelegeri incheiate cu guverne straine, organisme internationale, precum si cu organizatii nonprofit si de caritate, cu exceptia obiectivelor realizate din donatii ale persoanelor fizice;
    2. obiectivele trebuie sa fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, religios, de aparare a sanatatii, cultural, artistic, educativ, stiintific, sportiv, sa contribuie la protectia si conservarea monumentelor istorice si de arhitectura si sa fie concretizate in constructii, dotari cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se intelege achizitionarea de materiale consumabile si servicii destinate desfasurarii activitatii curente a respectivei institutii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor mentionate mai sus;
    3. finantarea sa fie asigurata din:
    a) fondul de contrapartida constituit din contravaloarea in lei a ajutoarelor primite de Romania sub forma de bunuri si servicii;
    b) ajutoare, altele decat cele cuprinse la pct. 3 a) sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine sau organisme internationale;
    c) fonduri ale organizatiilor nonprofit si de caritate din strainatate si din tara;
    d) donatii ale persoanelor fizice;
    4. beneficiaza de cota zero de taxa pe valoarea adaugata bunurile si serviciile destinate realizarii proiectelor finantate din fonduri PHARE.
    Cota zero de T.V.A. se realizeaza astfel:
    a) prin exercitarea dreptului de deducere de catre beneficiarii obiectivelor de mai sus, daca acestia sunt platitori de T.V.A.;
    b) prin restituirea, de catre directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, a T.V.A. aferente aprovizionarilor destinate realizarii obiectivelor ai caror beneficiari nu sunt platitori de T.V.A.
    Restituirea T.V.A. aferente obiectivelor ai caror beneficiari sunt neplatitori de T.V.A. se efectueaza de directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat pe baza documentatiei depuse, verificata si aprobata potrivit competentelor acordate.
    Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt inregistrati titularii cererii, trimestrial, cel mai tarziu pana la finele lunii urmatoare incheierii unui trimestru, si vor fi justificate numai cu documente aferente cumpararilor efectuate in trimestrul pentru care se solicita restituirea T.V.A. Nedepunerea in termen si necuprinderea tuturor documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
    Documentatia necesara restituirii va cuprinde:
    - cererea de restituire a T.V.A. (modelul cuprins in anexa nr. I/4);
    - certificatul de inregistrare fiscala;
    - comunicarea bancii privind atribuirea nr. de cont: curent, investitii - lei, valuta;
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitante fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul T.V.A.;
    - dovada platii bunurilor sau serviciilor achizitionate, pentru care se solicita restituirea T.V.A. (dispozitii de plata, dispozitii de incasare, ordine de plata, extrase de cont, bonuri de casa);
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare.
    In situatia in care pentru efectuarea verificarii si analizei sunt necesare si alte documente decat cele mentionate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.
    Dupa verificare, organul fiscal teritorial va intocmi un proces-verbal din care sa rezulte suma propusa pentru restituire si suma neavizata, cu mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    Cererile de restituire, insotite de procesul-verbal intocmit conform alineatului precedent, si documentatia justificativa ce a stat la baza emiterii avizului se transmit, spre aprobare, directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz;
    c) prin facturarea, de catre furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivului, a bunurilor livrate si a serviciilor prestate fara T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor destinate realizarii obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. I/5), eliberat de directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti dupa caz.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizata de organul fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe, la care se va anexa:
    - contractul incheiat cu furnizorul de bunuri sau cu prestatorul de servicii destinate realizarii obiectivelor prevazute la pct. III. 1 si 2 de mai sus;
    - certificatul de inregistrare ca platitor de T.V.A. a furnizorului de bunuri sau a prestatorului de servicii;
    - autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
    - documente din care sa rezulte modalitatea de finantare, conform pct. III. 3 de mai sus.
    Certificatul eliberat in conditiile mentionate mai sus este valabil pe toata durata de realizare a obiectivului sau pe perioada stipulata in contractul dintre parti pentru prestarea de servicii sau livrarea de bunuri, daca aceasta perioada este mai scurta.
    Furnizorul de bunuri sau prestatorul de servicii are obligatia de a mentiona pe factura numarul si data certificatului in baza caruia factureaza cu cota zero de taxa pe valoarea adaugata.

    ANEXA I/1

                                CERERE
                de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  ________________________________________________________________________
 |   | Denumirea institutiei:                                             |
 | 1.|   a) Misiunea diplomatica ........................................ |
 |   |   b) Oficiul consular ............................................ |
 |   |   c) Reprezentanta organizatiei internationale                     |
 |   |      interguvernamentale ......................................... |
 |   |      ............................................................. |
 |___|____________________________________________________________________|
 |   | Adresa:                                                            |
 | 2.|   Localitatea ............., str. ....... nr. ..., sectorul ....., |
 |   |   codul postal ....................                                |
 |___|____________________________________________________________________|

    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ OFICIAL [art. 17 lit. C. k) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, completata si modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 34/1997], in suma de ................ lei.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):                 ___
    - nota verbala din partea conducatorului institutiei        |___|
      in care persoana isi desfasoara activitatea
                                                                 ___
    - bonul de comanda                                          |___|
                                                                 ___
    - chitanta fiscala                                          |___|
                                                                 ___
    - alte documente                                            |___|
                                                                 ___
    - borderou                                                  |___|
                                                   ___    ___    ___
    Restituirea este aferenta lunilor: |___|  |___|  |___|

    Solicitam restituirea in contul nr. ......, deschis la .................,
    Sucursala ..................... .

    Conducatorul institutiei diplomatice,

    Semnatura .......................

               Stampila

  ___________________________________________________________________________
 |            CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE                 |
 |                                                                           |
 | Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de .............. lei, fiind  |
 | indeplinite conditiile de reciprocitate.                                  |
 |                                                                           |
 |         Directorul Directiei protocol,                                    |
 |                                                                           |
 |        Semnatura ..................           Data ............           |
 |                                                                           |
 |                 Stampila                                                  |
 |___________________________________________________________________________|
  ___________________________________________________________________________
 |            CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR                         |
 |                                                                           |
 | Aprobam restituirea T.V.A. in suma de .......................... lei.     |
 |                                                                           |
 |  Directorul general al Directiei generale                                 |
 |     a finantelor publice si controlului                                   |
 |  financiar de stat a municipiului Bucuresti,                              |
 |                                                                           |
 |        Semnatura ..............                Data ............          |
 |                                                                           |
 |                 Stampila                                                  |
 |___________________________________________________________________________|

    ANEXA I/2

                           CERERE
             de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  ___________________________________________________________________________
 |                                                                           |
 | Numele si prenumele solicitantului ...................................... |
 | Functia solicitantului .................................................. |
 | Adresa:                                                                   |
 | Localitatea .................., str. .................. nr. ............, |
 | sectorul ..........., codul postal ..............                         |
 |___________________________________________________________________________|

    Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17 lit. C. k) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, completata si modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 34/1997], in suma de ............. lei.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):                 ___
    - nota verbala din partea conducatorului institutiei        |___|
      in care persoana isi desfasoara activitatea
                                                                 ___
    - bonul de comanda                                          |___|
                                                                 ___
    - factura                                                   |___|
                                                                 ___
    - chitanta fiscala                                          |___|
                                                                 ___
    - alte documente                                            |___|
                                                                 ___
    - borderou                                                  |___|
                                                   ___    ___    ___
    Restituirea este aferenta lunilor: |___|  |___|  |___|

    Solicitam restituirea in contul nr. ........., deschis la ................,
    Sucursala ..................

    Conducatorul institutiei diplomatice,

    Semnatura ...........................

             Stampila

  ___________________________________________________________________________
 |            CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE                 |
 |                                                                           |
 | Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de .............. lei, fiind  |
 | indeplinite conditiile de reciprocitate.                                  |
 |                                                                           |
 |         Directorul Directiei protocol,                                    |
 |                                                                           |
 |        Semnatura ..................           Data ............           |
 |                                                                           |
 |                 Stampila                                                  |
 |___________________________________________________________________________|
  ___________________________________________________________________________
 |            CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR                         |
 |                                                                           |
 | Aprobam restituirea T.V.A. in suma de .......................... lei.     |
 |                                                                           |
 |  Directorul general al Directiei generale                                 |
 |     a finantelor publice si controlului                                   |
 |  financiar de stat a municipiului Bucuresti,                              |
 |                                                                           |
 |        Semnatura ..............                Data ............          |
 |                                                                           |
 |                 Stampila                                                  |
 |___________________________________________________________________________|


    ANEXA I/3

                              CERERE
            de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  _________________________________________________________________________
 |   |                                                                     |
 | 1.| Denumirea unitatii ................................................ |
 |   | Codul fiscal ...................................................... |
 |___|_____________________________________________________________________|
 |   | Adresa:                                                             |
 | 2.| Localitatea ................., str. .......... nr. ............,    |
 |   | sectorul ......., codul postal .........., judetul .............    |
 |___|_____________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile Legii nr. 134/1995 si ale Ordonantei Guvernului nr. 3/1992, republicata, ale art. 5 lit. c), completat conform Ordonantei Guvernului nr. 22/1995 si modificat prin Ordonanta Guvernului nr. 21/1996, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, legate nemijlocit de activitatile in domeniul ........................., in suma de ..................... lei.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
                                                                 ___
    - factura                                                   |___|
                                                                 ___
    - chitanta fiscala                                          |___|
                                                                 ___
    - alte documente                                            |___|

    Restituirea este aferenta lunii ........................ .
    Solicitam restituirea in contul nr. .............., deschis la ..........,
    Sucursala ............................... .

            Conducatorul unitatii,                     Data ...........

    Semnatura si stampila .......................

  __________________________________________________________________________
 |                 CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL                          |
 |                                                                          |
 | Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de ........................ lei.  |
 | Nu aprobam restituirea sumei de .................................. lei,  |
 | din urmatoarele motive: ...............................................  |
 | .......................................................................  |
 | ..................................................................... .  |
 | Numele si prenumele persoanei care aproba restituirea .................  |
 | Functia .................................                                |
 |                                                                          |
 |         Semnatura ..................                 Data .......        |
 |                                                                          |
 |                 Stampila                                                 |
 |__________________________________________________________________________|


    ANEXA I/4
                              CERERE
              de restituire a taxei pe valoarea adaugata
  __________________________________________________________________________
 |   |                                                                      |
 | 1.| Denumirea unitatii ................................................  |
 |___|______________________________________________________________________|
 |   | Adresa:                                                              |
 | 2.| Localitatea ...................., str. ............ nr. ..........,  |
 |   | sectorul ....., codul postal ....., codul fiscal ..., judetul .....  |
 |___|______________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. 17 lit. C. m) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, astfel cum a fost completata si modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 34/1997, prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita pentru bunurile si serviciile achizitionate, cu finantare directa asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
                                                                 ___
    - factura                                                   |___|
                                                                 ___
    - chitanta fiscala                                          |___|
                                                                 ___
    - alte documente                                            |___|

    Restituirea este aferenta obiectivului ...................................
    ........................................................................ .
    Solicitam restituirea in contul nr. ........., deschis la .............. .
    Finantarea este asigurata din .......................................... .

    Conducatorul unitatii,

    Semnatura ........................

  __________________________________________________________________________
 |                 CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL                          |
 |                                                                          |
 | Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de ........................ lei.  |
 | Nu aprobam restituirea sumei de .................................. lei,  |
 | din urmatoarele motive: ...............................................  |
 | .......................................................................  |
 | ..................................................................... .  |
 | Numele si prenumele persoanei care aproba restituirea .................  |
 | Functia .................................                                |
 |                                                                          |
 |         Semnatura ..................                 Data .......        |
 |__________________________________________________________________________|


    ANEXA I/5

            MINISTERUL FINANTELOR
    Directia generala a finantelor publice
      si controlului financiar de stat
        a judetului .................

                            CERTIFICAT
                            Nr. ......

    In conformitate cu art. 17 lit. C. m) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata, completata si modificata prin Ordonanta Guvernului nr. 34/1997, se acorda cota zero de taxa pe valoarea adaugata unitatii ....................... pentru bunurile livrate si serviciile prestate in baza contractelor:
    - nr. .... /......., incheiat cu .........................................
    - nr. .... /......., incheiat cu .........................................
    - nr. .... /......., incheiat cu .........................................
    - nr. .... /......., incheiat cu .........................................
    privind obiectivul .......................................................
    .........................................................................,
    finantat de ..............................................................
    ........................................................................ .
    Societatile furnizoare vor aplica cota zero de taxa pe valoarea adaugata la facturarea bunurilor livrate si a serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente cumpararilor de bunuri si servicii destinate realizarii contractelor.

                            Director general,

    ANEXA I/6
    Nr. ..... / ...........

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
      SI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
          A MUNICIPIULUI BUCURESTI
         Directia impozite si taxe

                                 Catre
                          Directia trezorerie

    Va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la D.G.F.P.C.F.S. cu nr. ..... / ......, s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor cumparate de catre:
    a) Misiunea diplomatica a .................;
    b) personalul misiunii ....................,
    in suma de:
    a) ................ lei;
    b) ................ lei.

    Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul Ambasadei ............. nr. ........, deschis la Banca ......................, Sucursala ....................... .
    Va remitem, anexata in xerocopie, cererea de restituire, aprobata, pe baza careia va rugam a efectua viramentul.

                              Director,

    ANEXA I/7
    Nr. ..... / ...........

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
      SI CONTROLULUI FINANCIAR DE STAT
         A MUNICIPIULUI BUCURESTI
        Directia impozite si taxe

                               Catre
                    Ambasada ...................

    Prin prezenta va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la D.G.F.P.C.F.S. cu nr. ....... / ........, vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si serviciilor cumparate pentru:
    a) uzul oficial al ................;
    b) uzul personalului .................,
    urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul Ambasadei ..........
nr. ..........., deschis la Banca .............., Sucursala ............... .
    Sumele aferente sunt:
    a) ................ lei;
    b) ................ lei.

                               Director,



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 517/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 517 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 517/1998
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu