Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1269 din 22 aprilie 2008

privind aprobarea componentei Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate si a Regulamentului de organizare si functionare a acesteia

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 352 din 7 mai 2008



In baza prevederilor art. 179 alin. (1), ale art. 185, 1851 şi 1929 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere dispoziţiile pct. 8, 121, 122 şi 187, aferente titlului VII „Accize şi alte taxe speciale" din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 4 alin. (1) pct. 42 din Hotărârea Guvernului nr. 532/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale a Vămilor, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se instituie Comisia pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate. Comisia este formată din 7 (şapte) membri, în componenţa prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate, cuprins în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, dispoziţiile Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 416/2007 privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 412 din 20 iunie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă, cu excepţia celor referitoare la autorizarea funcţionării în regim duty-free şi duty-free diplomatic, pentru care va fi emis un ordin al ministrului economiei şi finanţelor în termen de 15 zile de la emiterea prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I

p, Ministrul economiei şi finanţelor,

Cătălin Doica, secretar de stat

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate

1.   Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care coordonează activitatea de administrare - preşedinte

2.   Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care coordonează activitatea de inspecţie fiscală - vicepreşedinte

3.  Directorul general al Direcţiei generale juridice din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor - membru;

4.  Directorul Direcţiei de legislaţie în domeniul accizelor din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor - membru

5.  Directorul general al Direcţiei generale de planificare strategică şi monitorizare a realizării creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - membru

6.  Directorul general al Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală - membru

7. Directorul Direcţiei tehnici de vămuire şi tarif vamal din cadrul Autorităţii Naţionale a Vămilor- membru

NOTĂ:

In cazuri justificate, preşedintele Comisiei este înlocuit de vicepreşedinte, care exercită toate atribuţiile preşedintelui, conform prezentului ordin.

In cazul în care, în mod justificat, preşedintele şi vicepreşedintele nu pot participa la şedinţă, atribuţiile preşedintelui, stabilite conform prezentului ordin, se exercită de către directorul Direcţiei tehnici de vămuire şi tarif vamal din cadrul Autorităţii Naţionale a Vămilor.

In cazuri justificate, la şedinţele Comisiei, în locul membrilor titulari vor participa înlocuitorii desemnaţi de aceştia.

ANEXA Nr. 2

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate

CAPITOLUL I

Prevederi generale

Art. 1. -Atribuţiile prevăzute în sarcina autorităţii fiscale centrale, conform prevederilor titlului VII „Accize şi alte taxe speciale" din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, aferente titlului VII „Accize şi alte taxe speciale", se realizează prin intermediul Comisiei pentru autorizarea operatorilor de produse supuse accizelor armonizate din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, denumită în continuare Comisia, structură interdepartamentală care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Art. 2. -Activitatea curentă a Comisiei se realizează prin intermediul direcţiei de specialitate cu atribuţii de autorizare din cadrul Autorităţii Naţionale a Vămilor - Direcţia tehnici de vămuire şi tarif vamal, denumită în continuare direcţia de specialitate.

Art. 3. - (1) Comisia îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

(2)   Lucrările Comisiei vor fi conduse de preşedintele acesteia. In situaţia în care preşedintele Comisiei lipseşte, acesta îl va desemna pe vicepreşedinte pentru a conduce lucrările.

(3) Deciziile Comisiei sunt obligatorii pentru toţi operatorii de produse supuse accizelor armonizate - persoane juridice, asociaţii familiale şi persoane fizice autorizate -, care desfăşoară pe teritoriul României activităţile prevăzute la titlul VII „Accize şi alte taxe speciale" din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

CAPITOLUL II

Organizarea şedinţelor de lucru ale Comisiei

Art. 4. - (1) Comisia se întruneşte, de regulă, de două ori pe lună, pentru analiza situaţiilor care impun luarea unei decizii.

(2) Comisia va fi convocată de preşedinte sau de vicepreşedinte, la propunerea direcţiei de specialitate, în scris, cu cel puţin 3 zile înainte de data la care va avea loc şedinţa Comisiei.

Art. 5. - (1) Direcţia de specialitate va pune la dispoziţia membrilor Comisiei, cu cel puţin două zile lucrătoare înainte, ordinea de zi şi notele de prezentare întocmite de direcţia de specialitate.

(2)  Notele de prezentare vor fi întocmite de direcţia de specialitate în urma analizării documentaţiei care constă, în principal, din solicitări în vederea autorizării, sesizări primite de la organele cu atribuţii de control referitoare la activitatea solicitantului sau a antrepozitarilor autorizaţi ori sesizări din partea operatorilor economici cu referire la activitatea solicitantului sau a antrepozitarilor autorizaţi.

(3)    Direcţia de specialitate analizează documentele prevăzute la alin. (2) sub aspectul legalităţii, realităţii şi sub aspectul conţinutului legal obligatoriu al dosarului, înaintând Comisiei note de prezentare care conţin propuneri motivate, în vederea aprobării.

Art. 6. - (1) Notele de prezentare întocmite de direcţia de specialitate vor fi prezentate în plenul Comisiei.

(2) Suplimentar faţă de nota de prezentare întocmită de direcţia de specialitate pot fi puse la dispoziţia membrilor Comisiei, la cerere, orice acte care se află în documentaţia prevăzută la art. 5 alin. (2).

Art. 7. - (1) Comisia va analiza situaţia prezentată, cu respectarea prevederilor prezentului regulament şi a legislaţiei în vigoare.

(2) Direcţia de specialitate sau Comisia are dreptul de a solicita orice alte documente, declaraţii sau informaţii atât de la operatorii economici solicitanţi, cât şi de la instituţii ale statului ori alţi operatori economici.

Art. 8. - (1) Deciziile Comisiei pot fi luate cu votul majorităţii simple din numărul total al membrilor şi vor fi validate prin semnarea de către toţi membrii prezenţi a procesului-verbal în care sunt menţionate acestea.

(2) Deciziile se semnează de către preşedintele sau vicepreşedintele Comisiei, după caz.

Art. 9. - (1) La şedinţele Comisiei participă 2 funcţionari din cadrul direcţiei de specialitate, care vor consemna într-un registru de procese-verbale aspectele analizate şi toate deciziile adoptate în cadrul şedinţei.

(2)  La lucrările Comisiei va fi invitat, după caz, câte un reprezentant din partea:

a) Ministerului Internelor şi Reformei Administrative;

b) Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale;

c) Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor;

d) Direcţiei generale politică industrială şi competitivitate din Ministerul Economiei şi Finanţelor;

e) Gărzii Financiare;

f) Direcţiei antifraudă fiscală din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

g)  Direcţiei supraveghere accize şi operaţiuni vamale din cadrul Autorităţii Naţionale a Vămilor;

h) Direcţiei de informaţii fiscale din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

i) câte un reprezentant al patronatelor producătorilor de produse accizabile sau depozitarilor de astfel de produse, legal înfiinţate.

(3)  Invitaţii participă la analiza cazurilor supuse dezbaterilor Comisiei, punctele de vedere exprimate de aceştia în cadrul lucrărilor Comisiei având caracter consultativ. Invitaţii nu participă la luarea deciziei de către membrii Comisiei.

(4) La lucrările Comisiei poate participa, în calitate de invitat, reprezentantul autorităţii fiscale teritoriale unde s-a depus solicitarea de autorizare, respectiv directorul executiv al direcţiei judeţene de supraveghere accize şi operaţiuni vamale sau înlocuitorul acestuia.

CAPITOLUL III

Deciziile Comisiei

Art. 10. - (1) Deciziile Comisiei sunt acte administrative emise numai în formă scrisă.

(2) Deciziile cuprind următoarele elemente:

a) denumirea Comisiei;

b) numărul deciziei şi data la care a fost emisă;

c) datele de identificare ale operatorului de produse supuse accizelor armonizate;

d) obiectul deciziei;

e) motivele de fapt;

f) temeiul de drept;

g)  numele şi semnătura preşedintelui sau vicepreşedintelui Comisiei, în cazul în care decizia se semnează de vicepreşedinte, după caz;

h) ştampila Comisiei;

i) indicarea posibilităţii de a fi contestată, calea de atac şi termenul în care aceasta poate fi exercitată.

Art. 11. - (1) Decizia trebuie comunicată operatorului de produse supuse accizelor armonizate căruia îi este destinată.

(2)  Comunicarea deciziei poate fi realizată în una dintre următoarele forme:

a) prin prezentarea operatorului de produse supuse accizelor armonizate sau a persoanei împuternicite de către acesta, după caz, la sediul autorităţii fiscale centrale ori teritoriale, după caz, şi primirea actului administrativ de către acesta sub semnătură, data comunicării fiind data ridicării sub semnătură a actului;

b)  prin remiterea, sub semnătură, a actului administrativ de către persoanele împuternicite de organele fiscale teritoriale, data comunicării fiind data remiterii sub semnătură a actului;

c)  prin poştă, la domiciliul fiscal al operatorului de produse supuse accizelor armonizate sau al persoanei împuternicite de către acesta, după caz, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, precum şi prin alte mijloace, cum sunt: fax, e-mail, dacă se asigură transmiterea textului actului administrativ şi confirmarea primirii acestuia, data comunicării fiind data confirmării primirii actului administrativ;

d) prin publicitate.

(3) In cazul în care comunicarea deciziei nu a fost posibilă potrivit dispoziţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a)-c), se va recurge la comunicarea prin publicitate, prin afişarea la sediul organului fiscal teritorial de care aparţine operatorul de produse accizabile supuse accizelor armonizate a unei copii a deciziei emise pe numele acestuia sau pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Decizia se consideră comunicată după expirarea unui termen de 15 zile de la data afişării sau publicării pe pagina de internet.

Art. 12. - Decizia produce efecte din momentul în care este comunicată operatorului de produse accizabile supuse accizelor armonizate sau persoanei împuternicite de către acesta, după caz, ori la o dată ulterioară menţionată în actul administrativ comunicat, potrivit legii.

Art. 13. - Lipsa unuia dintre elementele deciziei referitoare la calitatea persoanei care semnează actul administrativ, numele şi prenumele ori denumirea operatorului de produse supuse accizelor armonizate, a obiectului deciziei sau a semnăturii preşedintelui ori vicepreşedintelui Comisiei, după caz, atrage nulitatea actului administrativ. Nulitatea se constată de instanţa judecătorească de contencios administrativ în condiţiile legii.

Art. 14. - Comisia poate îndrepta erorile materiale din decizie din oficiu sau la cererea operatorului de produse supuse accizelor armonizate ori a persoanei împuternicite de către acesta, după caz. Decizia corectată se va comunica operatorului de produse supuse accizelor armonizate sau persoanei împuternicite de către acesta, după caz, potrivit prevederilor art. 12.

CAPITOLUL IV

Căi de atac

Art. 15. - (1) Impotriva deciziei Comisiei se poate formula plângere prealabilă în condiţiile art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Plângerea prealabilă formulată împotriva deciziei Comisiei, în condiţiile prezentului regulament, este calea administrativă de atac prin care se solicită autorităţii publice emitente reexaminarea deciziei.

Art. 16. -In situaţia în care operatorul de produse supuse accizelor armonizate sau persoana împuternicită de către acesta, după caz, contestă decizia de suspendare, revocare ori anulare a autorizaţiei sau orice alte decizii emise de Comisie, efectul deciziei se suspendă de drept până la soluţionarea contestaţiei de către Comisie în cadrul procedurii prealabile prevăzute de legislaţia în domeniu, potrivit art. 185 alin. (8) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 17. - (1) Plângerea prealabilă se formulează în scris şi va cuprinde:

a) datele de identificare ale contestatarului;

b) obiectul plângerii prealabile;

c) motivele de fapt şi de drept;

d) dovezile pe care se întemeiază;

e) semnătura contestatarului sau a împuternicitului acestuia, precum şi ştampila în cazul persoanelor juridice. Dovada calităţii de împuternicit al contestatarului, persoană fizică sau juridică, se face potrivit legii.

(2)  Plângerea prealabilă se depune la sediul Autorităţii Naţionale a Vămilor, în termenele prevăzute la art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

(3) In cazul în care plângerea prealabilă este depusă la un organ necompetent din cadrul autorităţii fiscale, aceasta va fi înaintată, în termen de maximum 5 zile de la data primirii, direcţiei de specialitate din cadrul Autorităţii Naţionale a Vămilor.

Art. 18. - Plângerea prealabilă poate fi retrasă de contestatar până la soluţionarea acesteia. Comisia va comunica contestatarului decizia prin care se ia act de renunţarea la plângerea prealabilă.

Art. 19. - (1) In soluţionarea plângerii prealabile, Comisia se pronunţă prin decizie.

(2) Decizia emisă în soluţionarea plângerii prealabile este definitivă în sistemul căilor administrative de atac.

Art. 20. - (1) Decizia de soluţionare a plângerii prealabile se emite în formă scrisă şi va cuprinde: preambulul, considerentele şi dispozitivul.

(2)  Preambulul cuprinde: denumirea Comisiei, numele şi prenumele sau denumirea contestatarului, domiciliul fiscal al acestuia, numărul de înregistrare a plângerii prealabile la direcţia de specialitate şi obiectul cauzei.

(3) Considerentele cuprind motivele de fapt şi de drept care au format convingerea Comisiei în emiterea deciziei.

(4) Dispozitivul cuprinde soluţia pronunţată, calea de atac şi termenul în care aceasta poate fi exercitată.

(5)   Decizia se semnează de către preşedintele sau vicepreşedintele Comisiei, în cazul în care preşedintele nu îşi poate exercita atribuţiile, după caz.

Art. 21. - (1) In soluţionarea plângerii prealabile, Comisia va verifica motivele de fapt şi de drept care au stat la baza emiterii deciziei atacate. Analiza plângerii prealabile se face în raport cu susţinerile formulate de contestatar, cu dispoziţiile legale invocate de acesta şi cu documentele existente la dosarul cauzei. Soluţionarea plângerii prealabile se face în limitele sesizării.

(2)  Comisia poate solicita, pentru lămurirea cauzei, punctul de vedere al direcţiilor de specialitate din cadrul ministerelor sau al altor instituţii şi autorităţi.

(3) Prin soluţionarea plângerii prealabile nu se poate crea o situaţie mai grea contestatarului în propria cale de atac.

(4)  Contestatarul, intervenienţii sau împuterniciţii acestora pot să depună probe noi în susţinerea cauzei pe tot parcursul soluţionării plângerii prealabile.

Art. 22. - (1) Prin decizie, plângerea prealabilă va putea fi admisă, în totalitate sau în parte, ori respinsă.

(2) In cazul admiterii plângerii prealabile, se decide, după caz, anularea totală sau parţială a actului atacat.

(3) Dacă se constată neîndeplinirea unei condiţii procedurale la învestirea Comisiei cu soluţionarea plângerii prealabile, aceasta va fi respinsă fără a se proceda la analiza pe fond a cauzei.

Art. 23. - (1) Decizia privind soluţionarea plângerii prealabile se comunică contestatarului în formă scrisă, în condiţiile prevăzute la art. 11.

(2) Deciziile emise în soluţionarea plângerilor prealabile pot fi atacate la instanţa judecătorească de contencios administrativ competentă, în termenul prevăzut de legislaţia în vigoare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1269/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1269 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu