ORDIN Nr. 1364
din 25 septembrie 2007
privind emiterea prin
intermediul mijloacelor informatice a unor acte administrative
ACT EMIS DE:
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 681 din 8 octombrie 2007
In temeiul prevederilor art. 11 alin. (4) din Hotărarea Guvernului nr. 386/2007 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările
ulterioare, şi avand în vedere
prevederile art. 43 alin.(3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare,
ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:
Art. 1. - Următoarele acte administrative emise prin
intermediul mijloacelor informatice, în procesul de colectare a creanţelor
fiscale, sunt valabile fără semnătura şi ştampila organului emitent,
îndeplinind cerinţele legale aplicabile actelor administrative:
1. Decizie referitoare la obligaţiile de plată
accesorii, al cărei model este prezentat în anexa nr. 1;
2. Titlul executoriu, al cărui model este prezentat în
anexa nr. 2;
3. Somaţie, al cărei model este prezentat în anexa nr.
3;
4. Adresă de înfiinţare a popririi, al cărei model este
prezentat în anexa nr. 4;
5. Adresă de înfiinţare a popririi asupra
disponibilităţilor băneşti, al cărei model este prezentat în anexa nr. 5;
6. Inştiinţare poprire, al cărei model este prezentat
în anexa nr. 6.
7. Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale,
al cărei model este prezentat în anexa nr. 7;
8. Inştiinţare privind stingerea creanţelor fiscale în
urma distribuirii sumelor plătite în contul unic, al cărei model este prezentat
în anexa nr. 8.
Art. 2. -Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 3. - Direcţia generală de reglementare a
colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei,
Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Direcţia Generală a
Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, administraţiile finanţelor publice
pentru contribuabilii mijlocii, administraţiile finanţelor publice ale
sectoarelor municipiului Bucureşti şi direcţiile generale ale finanţelor
publice judeţene vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXA Nr. 1
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
DECIZIE Nr..............
referitoare la obligaţiile de plată accesorii
- Model -
Numele şi prenumele/denumirea debitorului..................................................................................................................................................................
Domiciliul/sediul în localitatea ....................................................... str............................................................
nr........, bl....., sc......, et........, ap........, sectorul/judeţul..................................................
Alte date de identificare a debitorului 1)...................................................................
In temeiul art. 88 lit. c) şi art. 119 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru plata cu întarziere a impozitelor, taxelor,
contribuţiilor şi a altor venituri ale bugetului general consolidat s-au
calculat următoarele accesorii :
Tip impozit2)..............................................................................................................................................................................................................
Documentul prin care s-au individualizat sumele de
plată3)..........................................................................................................................................
Suma
- lei -
|
MAJORĂRI DE ÎNTARZIERE4)
|
Perioada
|
Nr. de zile
|
Cota5)
|
Suma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
In conformitate cu prevederile art. 110 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de
creanţă.
Vă invităm ca, în termenul prevăzut la art. 111 alin
(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare, să achitaţi sau să
faceţi dovada plăţii sumelor menţionate în prezenta decizie, care constituie şi
înştiinţare de plată.
Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie,
în conformitate cu prevederile art. 205 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării
acestuia, care se depune la sediul organului fiscal emitent.
Conducătorul unităţii fiscale,
...............................................
1) Se va completa:
codul de înregistrare fiscală (numărul de identificare fiscală, codul de
înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz).
2) Se va preciza
denumirea impozitului, taxei, contribuţiei sau a altui
venit al bugetului general consolidat.
3) Se vor menţiona:
denumirea documentului prin care s-a individualizat creanţa principală, numărul
şi data.
4) Majorările de
întarziere se vor calcula
conform prevederilor art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind
Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
5) Nivelul
majorării se stabileşte conform art. 120 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare.
Cod MFP -ANAF: 14.13.45.99/a
Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de plată
accesorii 1.Cod: 14.13.45.99/a
2. Format: A4/t1
3. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
4. Se utilizează: în baza art. 88 lit. c) şi art. 119
din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se editează: în două exemplare, de către organul
care administrează evidenţa analitică pe plătitori.
6. Circulă: 1 exemplar la
debitor.
7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal.
ANEXA Nr. 2
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Dosar de executare nr................./..........
Nr.....................din...............................
TITLUL EXECUTORIU Nr............................
Numele şi prenumele/denumirea
debitorului...............................................................................................................................................................
Cu domiciliul fiscal în
localitatea..............................................................................................., str......................nr........., bl.........., sc.......,
ap........., sectorul/judeţul..............................................
Alte date de identificare a debitorului 1)......................................................................................................................................................................
Natura obligaţiei fiscale2)
|
Documentul prin care s-a evidenţiat
suma de plată3)
|
Termenul legal de plată sau perioada pentru care a fost
calculată majorarea de
întarziere/dobanda/penalitatea
|
Cuantumul sumei datorate
- lei -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Intrucat a expirat
scadenţa/termenul de plată a/al obligaţiilor fiscale înscrise în documentul,
respectiv...3), prin
care s-a stabilit sau individualizat suma de plată, a
fost emis prezentul înscris care constituie titlu executoriu în temeiul art.
141 din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Impotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în
termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu
prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin.(2) lit. d) din
Ordonanţa Guvernului nr.92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, cand urmează să se
ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.
Data emiterii:.........................................
Conducătorul organului de executare,
.............................................................
1) Se vor completa:
codul de identificare fiscală (codul numeric personal, numărul de identificare
fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după
caz); actul de identitate: seria şi numărul; numărul de înregistrare la
instanţa judecătorească etc:
2) Se va preciza
denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau
altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate
şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională
de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale;
3) Se vor menţiona:
denumirea documentului, numărul, data şi emitentul.
MEF-ANAFcod 14.13.30.99
1. Denumire: Titlul executoriu
2. Cod: 14.13.30.99
3. Format: A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) si (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art. 141 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată cu
modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul de
executare.
7. Circulă: un exemplar la debitor.
8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.
ANEXA Nr. 3
MINISTERUL ECONOMIEI Şl
FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Dosar de executare nr................./..........
Nr.....................din...............................
SOMAŢIE
Nr......./..................
- Model -
Către........................................................................................................................................................................ .................................................
Cod de identificare fiscală1)..........................................................................................................................................................................................
Str..........................................................................................nr................................., bl............................., sc......................, et............,
ap..........,
sectorul...............................,
localitatea................................................................................................Judeţul...........................................................
In baza art. 145 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu
următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul
titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de
................................................ anexat/anexate.
Natura obligaţiei fiscale2)
|
Titlul executoriu nr./data3)
|
Cuantumul sumei datorate
- lei -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei
somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a
expirat sau nu veţi face dovada stingerii acestora, în baza prevederilor art.
145 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură
fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda
la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de
stingerea sumelor arătate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea
acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră.
Impotriva prezentului înscris
se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen
de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu
prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, cand urmează să se
ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea
contribuabilului.
Conducătorul organului de executare,
...........................................................
1) Se vor menţiona:
codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare
fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz.
2) Se va preciza
denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau
altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii de întarziere ori alte sume, după caz, gestionate şi administrate de
Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională de Administrare
Fiscală şi unităţile sale teritoriale.
3) In cazul în care
s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi
data emiterii.
MEF-ANAF cod 14.13.28.99
1. Denumire: Somaţie
2. Cod: 14.13.28.99
3. Format: A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art. 145 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul de executare.
7. Circulă: un exemplar la debitor.
8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.
ANEXA Nr. 4
MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Dosar de executare nr................./..........
Nr.....................din...............................
ADRESĂ DE ÎNFIINŢARE A POPRIRII
Nr......./..................
- Model -
Către................................................................................................................................................................................ .......................................1)
In baza art. 149 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, se înfiinţează poprirea asupra sumelor de bani
datorate de dumneavoastră cu orice titlu debitorului urmărit2) ..............................................................
conform titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise
de............................................................................,
anexat/anexate în copie certificată.
Sumele vor fi reţinute şi virate în conturile deschise
la unitatea de Trezorerie a Statului ..........................................
după cum urmează:
Natura obligaţiei fiscale3)
|
Titlul executoriu nr./data4)
|
Cuantumul sumei datorate
- lei -
|
Nr. contului în care urmează a se
vira suma reţinută
- lei -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
Poprirea se consideră
înfiinţată din momentul primirii adresei de înfiinţare. In acest sens, aveţi
obligaţia să înregistraţi atat ziua, cat şi ora primirii adresei de înfiinţare a popririi.
Impotriva prezentului înscris cel interesat poate
introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15
zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile
art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare.
Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, cand urmează să se
ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.
Conducătorul organului
de executare,
..............................................................
1) Numele,
prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de
identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de
înregistrare, după caz; alte date de identificare a terţului poprit.
2) Numele,
prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de
identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de
înregistrare, după caz; alte date de identificare a
debitorului.
3) Se va preciza
denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau
altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate
şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională
de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.
4) In cazul în care
s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi
data emiterii.
MEF-ANAF cod 14.13.12.99
1. Denumire: Adresă de înfiinţare a popririi
2. Cod: 14.13.12.99
3. Format: A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art. 149 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul de
executare.
7. Circulă: un exemplar la terţul poprit.
8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.
ANEXA Nr. 5
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Dosar de executare nr................./..........
Nr.....................din...............................
ADRESĂ DE ÎNFIINŢARE A POPRIRII ASUPRA
DISPONIBILITĂŢILOR BĂNEŞTI
- Model -
Către........................................................................................................................................................................ ...........................................1)
In temeiul art. 149 alin. (11) şi (12) din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, se indisponibilizează de îndată, în
măsura în care este necesar pentru stingerea obligaţiilor fiscale, sumele
existente, precum şi cele viitoare provenite din încasările zilnice în
conturile în lei şi/sau valută deschise la unitatea dumneavoastră de către debitorul2) ......................................................
conform titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise
de.................................................................................................................
anexat/anexate în copie certificată.
Sumele vor fi reţinute şi virate în conturile deschise
la unitatea de Trezorerie a Statului
.................................................. după
cum urmează:
Natura obligaţiei fiscale3)
|
Titlul executoriu nr./data4)
|
Cuantumul sumei datorate
- lei -
|
Nr. contului în care urmează a se
vira suma reţinută
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
Poprirea se consideră înfiinţată din momentul primirii
adresei de înfiinţare. In acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atat ziua, cat şi ora primirii adresei de
înfiinţare a popririi.
Din momentul indisponibilizării, respectiv de la data
şi ora primirii prezentei, nu veţi proceda la decontarea documentelor de plată
primite, respectiv la debitarea conturilor debitorului, şi nu veţi accepta alte
plăţi din conturile acestuia, pană la achitarea integrală a obligaţiilor fiscale, cu excepţia
sumelor necesare plăţii drepturilor salariale.
Impotriva prezentului înscris
cel interesat poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească
competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în
conformitate cu prevederile art. 172-173 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, cand urmează să se
ia măsuri de executare silită nu este obligatorie audierea contribuabilului.
Vă mulţumim pentru cooperare.
Conducătorul organului de executare,
.............................................................
1) Denumirea şi
domiciliul fiscal al băncii.
2) Numele,
prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de
identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de
înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului.
3) Se va preciza
denumirea creanţei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie, amendă sau
altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate
şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor, prin Agenţia Naţională
de Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.
4) In cazul în care
s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica
pentru toate numărul şi data emiterii.
MEF-ANAF cod 14.13.12.99
1. Denumire: Adresă de înfiinţare a popririi asupra
disponibilităţilor băneşti
2. Cod: 14.13.12.99/a
3. Format: A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art.
149 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul de
executare.
7. Circulă: un exemplar la bancă.
8. Se arhivează: un exemplar la
dosarul de executare.
ANEXA Nr.6
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Dosar de executare nr................./..........
Nr. document....................din..............
ÎNŞTIINŢARE POPRIRE
- Model -
Către
........................................................................................................................................................................ ..............................................1)
In baza art. 149 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă comunicăm că s-a
luat măsura indisponibilizării sumelor existente şi a celor viitoare provenite
din încasările zilnice în conturile în lei şi/sau valută deschise la 2)......................................................................
precum şi a oricăror sume reprezentand venituri şi disponibilităţi băneşti în
lei şi valută, titluri de valoare sau alte bunuri mobile necorporale, deţinute
şi/sau datorate, cu orice titlu, dumneavoastră de către:
..............................................................................
Sumele vor fi reţinute şi vărsate în conturile deschise
la......................................................................................................
după cum urmează:
Natura obligaţiei fiscale3)
|
Titlul executoriu nr./data4)
|
Cuantumul sumei datorate
- lei -
|
Nr. contului în care urmează a se
vira suma reţinută
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
Conducătorul
organului de executare,
.............................................................
1) Numele,
prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de
identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de
înregistrare, după caz; alte date de identificare a debitorului.
2) Denumirea şi
domiciliul fiscal al băncilor.
3) Se va preciza
denumirea creanţei fiscale principale:impozit, taxă, contribuţie, amendă sau
altă sumă ori a creanţei fiscale accesorii sau alte sume, după caz, gestionate
şi administrate de Ministerul Economiei şi Finanţelor prin Agenţia Naţională de
Administrare Fiscală şi unităţile sale teritoriale.
4) In cazul în care
s-au emis mai multe titluri executorii, se vor indica pentru toate numărul şi
data emiterii.
1. Denumire: înştiinţare poprire
2. Cod:
3. Format: A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art.149 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul de
executare.
7. Circulă: un exemplar la debitor.
8. Se arhivează: un exemplar la dosarul de executare.
ANEXA Nr. 7
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Nr.....................din...............................
ÎNŞTIINŢARE
privind stingerea creanţelor fiscale*)
- Model -
Către................................................................
CUI..................................................................
Domiciliul
fiscal..................................................
In conformitate cu prevederile art.115 alin.(4) din
Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că
plăţile efectuate de dumneavoastră au stins creanţe fiscale, după cum urmează :
Informaţii referitoare la
documentele de plată
|
Informaţii
referitoare la stingerea sumelor
|
Document plată nr./dată
|
Data plăţii
|
Suma achitată
|
Sumă neutilizată
în stingere pană la data prezentei
|
Denumire obligaţii
bugetarei)
|
Titlul de creanţă2)
|
Obligaţie fiscală principală/
AccesoriiS)
|
Termen de plată
|
Suma stinsă
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
TOTAL:
|
In conformitate cu art.206 şi 207 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, care se
depune, în termen de 30 de zile de la comunicare, la organul fiscal emitent.
In vederea corelării evidenţei fiscale cu evidenţa
contabilă, vă rugăm să efectuaţi corecţiile necesare. In speranţa că veţi da
curs solicitării noastre, vă mulţumim.
Conducătorul unităţii fiscale,
..............................................
*) Se va emite pentru plăţile efectuate de
contribuabili, altele decat
cele care se achită de aceştia în contul unic.
1) Denumirea scurtă
a impozitului.
2) DEC.IMP. -
decizie de impunere, PVC - proces-verbal de
contravenţie, DEC.ACC. -
decizie de calcul accesorii.
3) D - obligaţie fiscală principală, M - majorare de întarziere, MS - dobanda, PI -
penalitate de întarziere, P - penalitate simplă, A - amendă.
M.E.F.-A.N.A.F. cod 14.13.09.99/n.s.
1. Denumire: Inştiinţare privind stingerea creanţelor
fiscale
2. Cod: 14.13.09.99/n.s.
3. Format A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art. 115 alin. (4) din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul fiscal.
7. Circulă: un exemplar la contribuabil (originalul).
Un exemplar rămane la emitent.
8. Se arhivează: la unitatea fiscală.
ANEXA Nr. 8
MINISTERUL ECONOMIEI Şl FINANŢELOR
AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALĂ
DGFP/AFP.................../
Str.....................nr.........
Localitatea......................
Nr.....................din...............................
ÎNŞTIINŢARE
privind stingerea creanţelor fiscale în urma
distribuirii sumelor plătite în contul unic
- Model -
Către................................................................
CUI..................................................................
Domiciliul fiscal...............................................
In conformitate cu prevederile art.III alin. (1) din
secţiunea 1 Modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003
privind Codul de procedură fiscală din Ordonanţa Guvernului nr. 47/2007 privind
reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, vă înştiinţăm că plăţile efectuate
de dumneavoastră în contul unic au stins creanţe fiscale, după cum urmează:
Informaţii referitoare la
documentele de plată
|
Informaţii referitoare la stingerea sumelor
|
Document plată
nr./dată
|
Data plăţii
|
Suma achitată
|
Sumă neutilizată în stingere pană la data prezentei
|
Denumire obligaţii
bugetarei)
|
Titlul de creanţă2)
|
Obligaţie fiscală principală/
Accesorii3)
|
Termen de plată
|
Suma stinsă
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
TOTAL:
|
|
In conformitate cu art. 206 şi 207 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, împotriva prezentului act se poate formula contestaţie, care se
depune în termen de 30 de zile de la comunicare la
organul fiscal emitent.
In vederea corelării evidenţei fiscale cu evidenţa
contabilă, vă rugăm să efectuaţi corecţiile necesare. In speranţa că veţi da
curs solicitării noastre, vă mulţumim.
Conducătorul unităţii
fiscale,
.................................................
1) Denumirea scurtă
a impozitului.
2) DEC.IMP. -
decizie de impunere, PVC - proces-verbal de
contravenţie, DEC.ACC. -
decizie de calcul accesorii.
3) D - obligaţie fiscală principală, M - majorare de întarziere, MS - dobanda, PI -
penalitate de întarziere, P - penalitate simplă, A - amendă.
1. Denumire: Inştiinţare privind stingerea creanţelor
fiscale în urma distribuirii sumelor plătite în contul unic
2. Cod:
3. Format A4/t1
4. Se editează din sistemul informatic, fiind valabilă
fără semnătura şi ştampila organului fiscal emitent, conform prevederilor art.
43 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de
procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Se utilizează: în baza art. 115 alin. (4) din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Se editează: în două exemplare, de organul fiscal.
7. Circulă: un exemplar la
contribuabil (originalul).
8. Un exemplar rămane la
emitent.
9. Se arhivează: la unitatea fiscală.