ORDIN Nr. 2263
din 3 septembrie 2007
privind aprobarea
Regulamentului de organizare si desfasurare a examenului de notar public pentru
notarii stagiari si a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar
public
ACT EMIS DE:
MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 611 din 4 septembrie 2007
Avand în vedere dispoziţiile
art. 16 lit. g) şi ale art. 22 din Legea notarilor publici şi a activităţii
notariale nr. 36/1995, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi
prevederile art. 3-6 şi 14-17 din Regulamentul de punere în aplicare a Legii
notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul
ministrului justiţiei nr. 710/C/1995, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul art. 6 alin. (4) din Hotărarea Guvernului nr. 83/2005 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi
completările ulterioare,
ministrul justiţiei emite
următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi
desfăşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari şi a
concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public, prevăzut în
anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Uniunea Naţională a Notarilor Publici şi
Direcţia pentru servicii juridice conexe vor aduce la îndeplinire prevederile
regulamentului prevăzut la art. 1.
Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului
ordin, Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.199/C/2006 privind aprobarea
Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenului de notar public pentru
notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea
locurilor vacante de notar public, publicat în Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, nr. 837 din 11 octombrie 2006, cu
modificările şi completările ulterioare, se abrogă.
Art. 4. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul justiţiei,
Zsuzsanna Peter,
secretar de stat
ANEXĂ
REGULAMENT
de organizare şi desfăşurare a examenului de notar
public pentru notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea locurilor
vacante de notar public
TITLUL I
Examenul de notar public pentru notarii stagiari
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Consiliul
Uniunii Naţionale a Notarilor Publici, denumit în continuare Consiliul Uniunii, organizează anual,
de regulă în perioada 1-31 octombrie, examenul de notar public pentru notarii
stagiari, cu acordul ministrului justiţiei.
(2) La examenul de notar public se pot prezenta
notarii stagiari care împlinesc 2 ani de stagiu în luna în care se susţine
examenul.
(3) La cerere, Colegiul director al Camerei notarilor
publici, denumit în continuare Colegiul director, poate aproba participarea la examenul de notar public şi a
notarilor stagiari care au efectuat un an de stagiu pană la data examenului, dacă aceştia s-au remarcat în profesie şi
anterior angajării ca notar stagiar au exercitat şi alte funcţii de
specialitate juridică de cel puţin un an.
Art. 2. - (1) Preşedintele Uniunii Naţionale a
Notarilor Publici, denumit în continuare preşedintele Uniunii, cu
acordul ministrului justiţiei, stabileşte data la care se desfăşoară examenul
de notar public pentru notarii stagiari.
(2) Data susţinerii examenului şi posturile vacante
se comunică cu 30 de zile înainte de această dată, în vederea înştiinţării
candidaţilor, camerelor notarilor publici, care le vor afişa la loc vizibil şi
accesibil publicului, şi se publică, în acelaşi termen, în Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea a III-a,
precum şi pe paginile de internet ale Uniunii şi Ministerului Justiţiei.
(3) Cu cel puţin 15 zile înainte de data examenului,
preşedintele Uniunii stabileşte ora şi locul desfăşurării examenului. Acestea
vor fi comunicate camerelor notarilor publici, care le afişează în vederea
înştiinţării candidaţilor, în acelaşi termen, iar ora şi locul desfăşurării
examenului se publică pe paginile de internet ale Uniunii şi Ministerului
Justiţiei.
(4) Examenul se desfăşoară pe parcursul a două zile, cu
o zi pauză între proba teoretică şi cea practică. Durata fiecărei probe este de
3 ore.
Art. 3. - (1) Pentru examenul de notar public, Consiliul
Uniunii, împreună cu direcţia de specialitate din
Ministerul Justiţiei, cu consultarea unui cadru didactic universitar în
specialitatea drept civil de la una dintre facultăţile de drept din ţară,
stabileşte tematica şi bibliografia cu caracter teoretic şi practic, cu
incidenţă asupra activităţii notariale, din următoarele domenii: drept civil,
dreptul familiei, drept comercial, drept internaţional privat, procedură civilă
şi notarială, drept constituţional şi legislaţie notarială.
(2) Cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilită
pentru desfăşurarea examenului, Consiliul Uniunii transmite fiecărei Camere a
notarilor publici tematica şi bibliografia, pe care acestea le vor afişa la loc
vizibil şi accesibil publicului.
(3) In acelaşi termen, tematica şi bibliografia vor fi
aduse la cunoştinţă candidaţilor şi prin afişare pe paginile de internet ale Uniunii
şi Ministerului Justiţiei.
CAPITOLUL II
Procedura de înscriere la examen
Art. 4. - (1) După împlinirea perioadei de stagiu,
notarul stagiar este obligat să se prezinte la examenul de notar public, cu
excepţia situaţiilor temeinic justificate, apreciate ca atare de Colegiul
director. Calitatea de notar stagiar încetează de drept la data numirii în
funcţia de notar public prin ordin al ministrului justiţiei.
(2) Respingerea sau, după caz, lipsa nejustificată a
notarului stagiar la două examene consecutive de notar public atrage încetarea
contractului individual de muncă încheiat cu notarul public îndrumător şi
pierderea dreptului de a se mai prezenta la acest
examen.
(3) In cazurile prevăzute la alin. (2), notarul stagiar
se va putea prezenta la examen numai după parcurgerea unei noi perioade de
stagiu.
Art. 5. - (1) Cu cel puţin 20 de zile înainte de data
examenului, notarul stagiar va depune la Camera notarilor publici în a cărei
circumscripţie şi-a efectuat stagiul dosarul de înscriere la examen, care
cuprinde următoarele acte care atestă îndeplinirea condiţiilor cerute de lege:
a) cerere-tip de înscriere la examen (prevăzută în
anexa nr. 1);
b) declaraţie pe propria răspundere că are numai
cetăţenia romană şi nu i-a
fost restransă capacitatea de exerciţiu,
în condiţiile legii;
c) copie legalizată de pe diploma de licenţiat în
drept;
d) extras de cazier judiciar;
e) certificat medical care atestă deplina capacitate de
muncă, inclusiv de testare psihologică, emis de către o instituţie autorizata
de medicina muncii;
f) copie de pe contractul de muncă, avizată de
inspectoratul teritorial de muncă;
g) dovada dobandirii calităţii
de notar stagiar;
h) referatul notarului public îndrumător;
i) adeverinţă eliberată de Colegiul director din care
rezultă nota sau calificativele obţinute în perioada de stagiu;
j) copie de pe certificatul de naştere şi, dacă este
cazul, de pe cel de căsătorie;
k) dovada achitării taxei de
înscriere la examen;
l) declaraţie de luare la
cunoştinţă a tematicii şi bibliografiei de examen şi a prevederilor prezentului
regulament;
m) copie de pe buletin/cartea de identitate.
(2) Referatul notarului public îndrumător cu
propunerea motivată de aviz de admitere sau de
respingere a cererii de înscriere la examen va face referire la:
a) data angajării notarului stagiar;
b) conduita notarului stagiar pe perioada stagiului;
c) preocuparea pentru pregătirea profesională;
d) volumul de activitate din perioada
stagiului, pe categorii de operaţiuni, şi aprecierea asupra îndeplinirii lor.
(3) Dosarul de înscriere la examen se depune, în mod
obligatoriu, la Camera notarilor publici în circumscripţia căreia notarul
stagiar a efectuat stagiul.
Art. 6. - (1) Colegiul
director, primind actele stabilite la art. 5, verifică, în 48 de ore de la
expirarea termenului prevăzut la art. 5 alin. (1), îndeplinirea condiţiilor
prevăzute de lege şi de prezentul regulament pentru înscrierea candidatului la
examenul de notar public.
(2) Colegiul director hotărăşte cu majoritatea
voturilor membrilor săi admiterea sau respingerea cererii de înscriere la
examen în cazul în care constată că nu sunt îndeplinite cerinţele legale pentru
participarea candidatului la examen.
(3) In ultima zi a termenului
prevăzut la alin. (1), Colegiul director întocmeşte situaţia centralizată a
notarilor stagiari care s-au înscris la examen, cu indicarea dosarelor admise
sau respinse, pe care o afişează la sediul Camerei notarilor publici.
Candidatului respins i se eliberează, la cerere, o copie certificată de pe avizul
motivat de respingere a cererii de înscriere la examen.
(4) Impotriva avizului de respingere a cererii de
înscriere la examen notarul stagiar poate depune la Colegiul director, sub sancţiunea decăderii din drept, o contestaţie, în termen de 48 de ore
de la afişarea situaţiei centralizate prevăzute la alin. (3).
(5) In 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut
la alin. (4), Colegiul director va transmite lista notarilor stagiari care au
primit aviz de înscriere la examen şi dosarele acestora, precum şi
contestaţiile formulate de cei declaraţi respinşi şi dosarele lor comisiei
pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, constituită conform art.
7 lit. a).
(6) Dosarele candidaţilor
admişi şi contestaţiile formulate potrivit alin. (4) vor fi analizate de
comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, alcătuită
potrivit art. 7 lit. a), în 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la alin.
(5). Comisia hotărăşte cu majoritate de voturi asupra admisibilităţii cererii
de înscriere la examenul de notar public şi comunică, în termen de 24 de ore,
situaţia centralizată a notarilor stagiari ale căror cereri de înscriere la
examen au fost admise sau respinse, care va fi afişată de îndată la sediul
fiecărei Camere ori pe pagina de internet a Uniunii. Hotărarea comisiei prin care se soluţionează
contestaţiile formulate potrivit alin. (4) este definitivă şi se comunică de
îndată Colegiului director, care o va aduce la cunoştinţa candidatului în
cauză.
(7) Impotriva avizului negativ al comisiei prevăzute la
art. 7 lit. a) candidatul poate depune contestaţie la Camera notarilor publici,
în termen de 48 de ore de la afişare. In 24 de ore de la expirarea termenului
de depunere a contestaţiilor, acestea vor fi înaintate comisiei pentru soluţionarea
contestaţiilor, prevăzută la art. 7 lit. b). In acelaşi termen de 24 de ore,
comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen va înainta
comisiei prevăzute la art. 7 lit. b) dosarele candidaţilor care au formulat
contestaţie.
(8) Comisia prevăzută la art. 7 lit. b) se va pronunţa
asupra contestaţiilor în 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut pentru
înaintarea contestaţiilor. Hotărarea comisiei este definitivă şi se comunică de îndată Colegiului
director, care o va aduce la cunoştinţa candidatului în cauză.
(9) In cazul în care se emite aviz negativ de
înscriere la examen, Colegiul director va dispune prelungirea contractului de
muncă de către notarul public îndrumător.
(10) După soluţionarea contestaţiilor, comisia
prevăzută la art. 7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizată a candidaţilor
care au primit aviz favorabil de înscriere la examen, care va fi comunicată
camerelor notarilor publici, precum şi comisiei pentru organizarea şi
supravegherea desfăşurării examenului.
CAPITOLUL III
Organizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor constituite pentru examenul de notar public
Art. 7. - Pentru organizarea şi desfăşurarea examenului
de notar public, vor funcţiona următoarele comisii:
a) comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere
la examen, care va fi alcătuită din 3 notari publici şi 2 reprezentanţi ai
Ministerului Justiţiei desemnaţi de ministrul justiţiei din cadrul direcţiei de
specialitate şi care va avea ca atribuţii verificarea îndeplinirii condiţiilor
de înscriere la examen de către candidaţii pentru care Colegiul director a emis aviz favorabil şi soluţionarea
contestaţiilor formulate de către candidaţii pentru care Colegiul director a
emis aviz negativ. Comisia adoptă hotărari cu majoritatea voturilor membrilor săi;
b) comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate
de cei respinşi la înscrierea la examen, care va fi formată din 3 notari
publici şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, alţii decat cei de la comisia prevăzută la
lit. a). Comisia va examina contestaţiile formulate conform art. 6 alin. (7).
Comisia adoptă hotărari cu
majoritatea voturilor membrilor săi;
c) comisia pentru organizarea şi supravegherea
desfăşurării examenului, care va fi formată din 3 notari publici şi 3
reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei. In funcţie de numărul candidaţilor,
numărul membrilor comisiei va putea fi mărit, păstrandu-se paritatea reprezentanţilor celor două instituţii. Comisia va
avea următoarele atribuţii:
1. afişează la locul unde se susţine examenul listele
cu repartizarea pe săli a candidaţilor, cu cel puţin o zi înaintea începerii
probei teoretice;
2. pregăteşte, potrivit art. 11 alin. (1), seturile de
hartie care vor fi distribuite candidaţilor şi consemnează într-un proces-verbal numărul acestora, cu cel
puţin 24 de ore înaintea începerii fiecărei probe. La sfarşitul fiecărei probe, consemnează în
procesul-verbal prevăzut la pct. 6 numărul seturilor de hartie rămase neutilizate, pe care se
înscrie menţiunea „neutilizat";
3. verifică identitatea candidaţilor la intrarea
acestora în sălile de examen;
4. distribuie seturile de hartie pentru examen;
5. sigilează colţurile lucrărilor, cuprinzand datele de identificare a candidaţilor,
şi aplică ştampila Uniunii şi a Ministerului Justiţiei pe toate filele
lucrărilor;
6. completează procesul-verbal cu data, ora începerii
şi ora încheierii examenului;
7. anunţă candidaţilor momentul începerii celor 3 ore,
cu precizarea că timpul de examen începe să curgă după dictarea şi scrierea de
către candidaţi a subiectelor pe colile de hartie puse la dispoziţie de organizatori;
8. cu 30, respectiv 15 minute înainte de expirarea
timpului de examen, anunţă candidaţilor timpul efectiv rămas;
9. supraveghează candidaţii în timpul examenului şi
asigură respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfăşurare a
examenului, stabilite prin prezentul regulament. La predarea lucrărilor,
comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului va verifica
dacă ştampilele sunt aplicate corect, dacă datele de identificare a
candidatului nu sunt vizibile şi va solicita acestuia să semneze borderoul de
predare a lucrării. După ce vor fi amestecate, lucrările vor fi numerotate în
spaţiul anume delimitat pe prima filă a lucrării, începand cu cifra 1 (unu), fără a fi desfăcute colţurile, şi vor fi
predate comisiei de examinare, pe bază de proces-verbal semnat de toţi membrii
comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului şi de
preşedintele comisiei de examinare;
d) comisia de examinare, constituită în vederea
elaborării subiectelor şi notării lucrărilor, care va fi formată din: un membru
al Consiliului Uniunii, un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin
ordin al ministrului justiţiei, un cadru didactic universitar în specialitatea
drept civil de la una dintre facultăţile de drept din ţară şi 2 notari publici
desemnaţi de Consiliul Uniunii dintre notarii propuşi de camerele notarilor
publici. Preşedintele comisiei de examinare, care este reprezentantul
Consiliului Uniunii, este şi preşedintele examenului. Acesta nu participă la
notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării şi
desfăşurării activităţii tuturor comisiilor prevăzute de prezentul regulament,
cu excepţia celor date în sarcina preşedintelui comisiei prevăzute la lit. e),
convoacă la termenele prevăzute de prezentul regulament comisiile prevăzute în prezentul articol şi
întocmeşte centralizatorul nominal final prevăzut în anexa nr. 8 şi lista
cuprinzand rezultatele finale
prevăzută în anexa nr. 9. Atribuţiile comisiei de examinare sunt cele prevăzute
la art. 9-16;
e) comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva
notării lucrărilor, care va fi formată din 3 notari publici, un cadru didactic
universitar în specialitatea drept civil de la una dintre facultăţile de drept
din ţară şi un reprezentant al Ministerului Justiţiei, alţii decat cei care fac parte din comisia
menţionată la lit. d). Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor
este desemnat dintre notarii publici. Comisia de soluţionare a contestaţiilor
are atribuţiile prevăzute la art. 17 şi 18. Preşedintele comisiei de
soluţionare a contestaţiilor nu participă la notarea lucrărilor şi are ca
atribuţii supravegherea desfăşurării activităţii comisiei.
Art. 8. - (1) Componenţa comisiilor prevăzute în prezentul
regulament se stabileşte, prin hotărare a Consiliului Uniunii, dintre notarii publici desemnaţi de
fiecare Cameră a notarilor publici, reprezentanţii Ministerului Justiţiei
desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei şi cadre didactice universitare
în specialitatea drept civil de la una dintre facultăţile de drept din ţară, în
condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
(2) In vederea constituirii comisiei de examinare,
fiecare Cameră a notarilor publici va desemna un notar public cu cel puţin 10
ani vechime în profesie.
(3) Comisiile prevăzute la art. 7 vor avea în
componenţă şi cate 3 membri
supleanţi, dintre care unul va fi reprezentantul Ministerului Justiţiei, care
vor avea atribuţiile comisiilor din care fac parte. Aceştia vor fi convocaţi de
către preşedintele concursului dacă unul dintre membrii titulari ai comisiilor
se află în imposibilitate de a se prezenta.
CAPITOLUL IV
Stabilirea subiectelor şi desfăşurarea examenului
Art. 9. - (1) Cu cel mult 48 de
ore înaintea începerii probei teoretice, comisia de examinare formează 10
seturi a cate 5 subiecte din
tematica şi bibliografia stabilite potrivit art. 3 alin. (1). Fiecare set va
cuprinde, în mod obligatoriu, două subiecte din dreptul civil şi un subiect din
legislaţia notarială.
(2) Cu cel mult 48 de ore înaintea susţinerii probei
practice, comisia prevăzută la alin. (1) formează 10 seturi a cate 5 subiecte.
(3) Seturile de subiecte pentru ambele probe se
semnează de toţi membrii comisiei de examinare, se introduc în plicuri care se
sigilează şi se ştampilează atat cu ştampila Uniunii, cat şi cu cea a Ministerului Justiţiei, apoi se depozitează luandu-se măsurile de siguranţă ce se impun.
Asigurarea şi răspunderea pentru securitatea subiectelor revin preşedintelui examenului.
Art. 10. - (1) La ora stabilită pentru începerea
probelor de examen, preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa membrilor
comisiei, prezintă candidaţilor cele 10 de plicuri cu seturile de subiecte şi
invită un candidat să extragă unul dintre plicurile cu subiecte. După extragere
se încheie procesul-verbal, cu menţionarea subiectelor, care va fi semnat de
toţi membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării
examenului şi ai comisiei de examinare, precum şi de candidatul care a extras
plicul cu subiecte.
(2) După ora stabilită pentru începerea examenului,
accesul candidaţilor şi al oricăror alte persoane în sala de examen este
interzis. După această oră, candidatul care părăseşte sala de examen va preda lucrarea, neavand posibilitatea
să revină în sală pentru continuarea examenului. In cazuri excepţionale,
candidatul poate părăsi sala de examen însoţit de un membru al comisiei pentru
organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului.
(3) După intrarea în sală,
candidaţilor le este interzisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de
informare, a telefoanelor mobile sau a oricăror alte mijloace de comunicare la
distanţă.
(4) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (3) atrage
eliminarea din examen. Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării
examenului, constatand
deţinerea sau utilizarea unor surse de informare nepermise (inspirarea din
anumite materiale, din lucrările celorlalţi candidaţi, transmiterea
informaţiilor de la distanţă etc), va elimina candidatul din sală, va înscrie
pe lucrare menţiunea „Anulat" şi va consemna cele întamplate în procesul-verbal.
Art. 11. - (1) Lucrările vor fi redactate, sub
sancţiunea anulării, doar pe seturile de hartie
asigurate de Uniune, purtand pe fiecare filă, în
colţul din stanga sus,
ştampila acesteia şi a Ministerului Justiţiei, aplicate, fiecare, pe semnătura
cate unuia dintre
reprezentanţii celor două instituţii. Prima filă, al cărei model este prevăzut
în anexa nr. 11, după înscrierea numelui, prenumelui şi a Camerei notarilor publici
în colţul din dreapta, va fi lipită în faţa candidatului de către unul dintre
membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului,
astfel încat datele înscrise
să nu poată fi identificate, şi se va aplica ştampila Uniunii şi cea a
Ministerului Justiţiei. Spaţiile libere din cuprinsul şi de la sfarşitul lucrării se barează la predarea
acesteia de către unul dintre membrii comisiei pentru organizarea şi
supravegherea desfăşurării examenului.
(2) La expirarea timpului alocat probei, candidatul
are obligaţia de a preda lucrarea comisiei pentru organizarea şi supravegherea
desfăşurării examenului, semnand
borderoul de predare a lucrărilor, în care se va menţiona şi numărul paginilor
scrise ale lucrării predate.
(3) După predarea lucrării, candidatul va părăsi sala
de examen. Revenirea acestuia în sală este interzisă pană la încheierea tuturor formalităţilor de examen. In sala de
examen vor rămane cel puţin 3
candidaţi pană la predarea
lucrării de către ultimul dintre aceştia.
CAPITOLUL V
Notarea lucrărilor teoretice şi practice
Art. 12. - (1) După comunicarea subiectelor, comisia de
examinare se întruneşte în plen şi stabileşte baremul de notare, avand în vedere complexitatea şi gradul de
dificultate ale fiecărui subiect. Baremul de notare pentru fiecare dintre cele
5 subiecte se va stabili, cu majoritate de voturi, între 1 şi 3 puncte
(fracţiuni sau puncte întregi), în raport de complexitatea subiectului, astfel
încat suma punctelor acordate prin
barem celor 5 subiecte să fie 10.
(2) Baremul va fi afişat la expirarea timpului de
examen pentru consultarea de către candidaţi.
Art. 13. - (1) La finalul fiecărei probe, după
preluarea lucrărilor pe bază de proces-verbal de la comisia pentru organizarea
şi supravegherea desfăşurării examenului, membrii comisiei de examinare încep
notarea acestora conform baremului întocmit. Predarea-primirea lucrărilor se
face în prezenţa tuturor membrilor celor două comisii. Preşedintele examenului
repartizează lucrările pe corectori, astfel încat fiecare lucrare să fie corectată independent de 2 membri ai
comisiei de examinare şi apreciată separat cu note de la 1 la 10, conform
baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu,
notar public.
(2) Fiecare corector trece în borderoul de notare
prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat la fiecare subiect şi
nota lucrării, reprezentand suma punctajelor acordate
la cele 5 subiecte.
(3) Nota finală a lucrării este media aritmetică a
notelor acordate de cei 2 corectori, care se înscrie în centralizatorul comun
prevăzut în anexa nr. 3, semnat de aceştia şi, după caz, de cel de-al treilea corector. In
situaţia în care nota finală este cuprinsă între 0 şi 1, aceasta va fi 1.
(4) Preşedintele examenului
verifică borderourile celor 2 corectori şi semnalează diferenţele mai mari de
1,5 puncte între notele acordate de aceştia. In acest caz, solicită
recorectarea lucrării de un al treilea corector, membru al comisiei de
examinare, astfel încat unul
dintre corectori să fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finală este
media aritmetică a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecută în
centralizatorul comun prevăzut în anexa nr. 3.
(5) Subdiviziunile rezultate din calculul mediilor sau din oricare alte situaţii se calculează la nivelul
sutimilor.
(6) Inainte de deschiderea lucrării, nota finală va fi
trecută pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnătură, de către
preşedintele comisiei de examinare, cu pix sau stilou.
Art. 14. - (1) Media generală a candidatului este media
aritmetică dintre nota finală la proba teoretică şi nota finală la proba
practică.
(2) Media minimă de promovare este 7,00, fără ca nota
obţinută la fiecare dintre probe să fie mai mică de 5,00.
Art. 15. - (1) Candidaţii care
efectuează pe lucrare însemnări evidente în scopul identificării vor fi
sancţionaţi prin anularea lucrării, care nu se mai notează. Menţiunea
„anulat" se va înscrie atat pe lucrare, cat şi pe borderoul de notare şi centralizatoare.
(2) Lucrările apreciate ca avand însemnări precum cele menţionate la alin. (1) nu se vor deschide
decat după stabilirea acestei
situaţii cu votul majorităţii membrilor comisiei de examinare.
Art. 16. - (1) După terminarea notării lucrărilor şi a
întocmirii centralizatorului comun al lucrărilor prevăzut în anexa nr. 3,
preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa tuturor membrilor, dezlipeşte
colţurile lucrărilor în ordinea numerotării. La fiecare lucrare se citeşte
numărul acesteia, numele şi prenumele candidatului şi nota obţinută la fiecare
probă, întocmindu-se centralizatorul nominal prevăzut în anexa nr. 4, care va
fi semnat de toţi membrii comisiei de examinare.
(2) Pe baza centralizatorului nominal se întocmeşte
lista cuprinzand rezultatele examenului, prevăzută în anexa nr. 5, care va fi semnată pe fiecare
filă de preşedintele comisiei de examinare. In listă se vor menţiona, pentru
fiecare candidat, notele la proba teoretică, proba practică, media generală
obţinută, precum şi rezultatul obţinut, respectiv „Admis7„Respins".
Rezultatul se stabileşte de către preşedintele comisiei în ordinea mediilor
generale obţinute raportate la numărul locurilor vacante.
(3) Lista prevăzută la alin. (2) va fi transmisă în
termen de 24 de ore de la finalizare camerelor notarilor publici la care s-a
depus cererea de înscriere la examen, care o vor afişa la sediul lor, la loc
vizibil şi accesibil publicului, întocmind un proces-verbal, cu precizarea
datei şi a orei la care a fost afişată; în acelaşi termen, lista se va publica pe pagina de internet a Uniunii.
(4) Lucrările de examen împreună cu borderourile,
centralizatoarele şi lista vor fi păstrate de către preşedintele comisiei de
examinare împreună cu directorul Uniunii, la sediul Uniunii, în locuri de
depozitare sigilate, pană la
întrunirea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării
examenului. Locul de depozitare va fi desigilat în prezenţa tuturor membrilor
comisiei, potrivit art. 18 alin. (1).
CAPITOLUL VI
Soluţionarea contestaţiilor
Art. 17. - (1) După afişarea rezultatelor, candidaţii
nemulţumiţi de nota obţinută la oricare dintre probe pot face contestaţie, în
termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor, la sediul
Camerei, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
(2) Termenul de 5 zile începe
să curgă din ziua afişării rezultatelor şi se sfarşeşte în cea de-a cincea zi, la ora la care se termină programul
de lucru al Camerei notarilor publici.
(3) Contestaţiile se depun la Camera notarilor publici
la care candidatul a depus dosarul de înscriere, menţionandu-se pe acestea numărul şi data
înregistrării.
(4) In 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut
la alin. (1), camerele notarilor publici vor comunica Consiliului Uniunii toate
contestaţiile, menţionand data
şi ora înregistrării.
Art. 18. - (1) In termen de 48 de ore de la primirea
contestaţiilor, preşedintele examenului va solicita întrunirea comisiei pentru
organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului. Comisia va selecta
lucrările cu privire la care s-au formulat contestaţii şi le va resigila prin
aplicarea unor etichete, astfel încat să nu se poată distinge identitatea candidatului, numărul
lucrării şi nota acordată de comisia de examinare. Lucrările a căror notare a
fost contestată vor fi amestecate şi renumerotate. Preşedintele examenului nu
participă la activitatea de resigilare a lucrărilor a căror notare a fost
contestată.
(2) Preşedintele examenului va preda lucrările
preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor, constituită conform
art. 7 lit. e), pe bază de proces-verbal semnat de aceştia.
(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza
şi va soluţiona toate contestaţiile în termen de 5 zile de la expirarea
termenului prevăzut la alin. (1).
(4) Preşedintele comisiei de soluţionare a
contestaţiilor repartizează lucrările pe corectori, astfel încat fiecare lucrare să fie corectată
independent de 2 membri corectori ai comisiei şi apreciată separat, conform
baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu, notar public.
(5) Fiecare corector trece în borderoul de notare
prevăzut în anexa nr. 2, sub semnătură, punctajul acordat.
(6) Nota finală a lucrării a cărei notare a fost
contestată este media aritmetică a notelor acordate de cei 2 corectori, care se
înscrie în centralizatorul comun contestaţii prevăzut în anexa nr. 6, semnat de
aceştia şi, după caz, de către cel de-al treilea corector, membru al comisiei
de soluţionare a contestaţiilor.
(7) Preşedintele comisiei de soluţionare a
contestaţiilor verifică borderourile celor 2 corectori şi, dacă sesizează
diferenţe mai mari de 1,5 puncte între notele acordate de aceştia, solicită
recorectarea lucrărilor de către un al treilea corector, membru al comisiei,
astfel încat unul dintre cei 3
corectori să fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finală este media
aritmetică a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecută în
centralizatorul comun contestaţii prevăzut în anexa nr. 6.
(8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor, reexaminand lucrarea, nu poate micşora nota
iniţială obţinută de candidat. In situaţia în care, în urma analizării
contestaţiei, nota obţinută de candidat este inferioară notei acordate iniţial,
contestaţia va fi respinsă.
(9) Candidaţii admişi iniţial nu pot fi declaraţi
respinşi după soluţionarea contestaţiilor.
(10) Soluţia dată de comisie este definitivă şi se
afişează pe pagina de internet a Uniunii. Aceasta va fi comunicată camerei
notarilor publici la care a fost depusă contestaţia, care o afişează la sediul
său.
(11) Dispoziţiile art. 16 se
aplică în mod corespunzător, completandu-se centralizatorul nominal prevăzut în anexa nr. 7.
CAPITOLUL VII
Validarea rezultatelor
Art. 19. - (1) In termen de cel mult 10 zile de la
soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda
la validarea rezultatelor examenului, pe care le va publica pe pagina de
internet a Uniunii. Acestea vor fi comunicate, în termen de 48 de ore,
camerelor notarilor publici la care s-au depus cererile de înscriere la examen.
(2) In termen de cel mult 10 zile
de la validarea rezultatelor examenului, Colegiul director îi va convoca pe
candidaţii admişi şi va proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi
exprimă opţiunea pentru locurile vacante existente la nivelul camerei notarilor
publici unde şi-au efectuat stagiul şi au depus cererile de înscriere la
examen, în ordinea mediilor, în scris, în faţa Colegiului director, completand cererea prevăzută în anexa nr. 12.
(3) La medii egale are prioritate candidatul care a
obţinut media cea mai mare la proba practică, iar dacă egalitatea persistă, are
prioritate, în următoarea ordine:
a) candidatul care a obţinut note mai mari la
colocviile de stagiu;
b) candidatul care are activitate mai îndelungată de
la obţinerea licenţei;
c) candidatul care a obţinut o medie mai mare la
examenul de licenţă.
(4) După repartizare, candidatul va depune la camera
notarilor publici cererea de numire în funcţia de notar public, adresată
ministrului justiţiei, prevăzută în anexa nr. 10, cu menţionarea
circumscripţiei şi a localităţii unde a fost repartizat, care va fi înaintată
în termen de cel mult 10 zile de la data repartizării Consiliului Uniunii.
(5) Procedura de repartizare a candidaţilor se va
consemna de către Colegiul director într-un proces-verbal.
TITLUL II
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar
public
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 20. - (1) Prevederile prezentului titlu sunt
aplicabile candidaţilor care au exercitat cel puţin 5 ani funcţii de
specialitate juridică pană la
data concursului.
(2) Verificarea cunoştinţelor profesionale se face prin
concurs organizat, de către Consiliul Uniunii, cu acordul Ministerului
Justiţiei, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
CAPITOLUL II
Procedura de înscriere la concurs
Art. 21. - (1) Data concursului
de notar public se stabileşte de către preşedintele Uniunii, cu acordul
ministrului justiţiei; în vederea înştiinţării candidaţilor, posturile vacante
şi data concursului se comunică cu cel puţin 30 de zile înainte de această dată
camerelor notarilor publici, care le vor afişa la sediul acestora, la loc
vizibil şi accesibil publicului. In acelaşi termen, posturile vacante şi data
susţinerii concursului se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, precum şi pe
paginile de internet ale Uniunii şi Ministerului Justiţiei.
(2) In vederea înscrierii, cu cel puţin 20 de zile
înainte de data concursului, candidatul va depune la sediul Camerei notarilor
publici în circumscripţia căreia îşi are domiciliul următoarele acte:
a) cerere-tip de înscriere la concurs, conform anexei
nr. 1A;
b) declaraţie pe propria răspundere, în sensul că are
numai cetăţenia romană şi nu
i-a fost restransă capacitatea
de exerciţiu, în condiţiile legii;
c) copie legalizată de pe diploma de studii;
d) extras de cazier judiciar;
e) certificat medical că este apt din punct de vedere
medical şi psihologic şi care să ateste deplina capacitate de muncă (anexa nr.
13);
f) copie de pe contractul de muncă, certificată
pentru conformitate la primirea dosarului (pentru avocaţi, adeverinţă eliberată
de baroul de avocaţi), sau, după caz, de pe carnetul de muncă ori alte dovezi
din care să rezulte că a exercitat timp de 5 ani funcţii de specialitate
juridică;
g) recomandare de la ultimul loc de muncă;
h) dovada achitării taxei de
înscriere la concurs;
i) declaraţie de luare la cunoştinţă a tematicii şi a
bibliografiei, precum şi a prevederilor prezentului regulament;
j) copie de pe buletinul/cartea de identitate.
Art. 22. - (1) Dosarele candidaţilor vor fi transmise
comisiei pentru verificarea condiţiilor de înscriere la concurs, cu cel puţin
15 zile înainte de data desfăşurării acestuia.
(2) Comisia va verifica dosarele candidaţilor, va
hotărî cu majoritate de voturi asupra admisibilităţii înscrierii la concursul
de notar public şi va comunica fiecărei Camere a notarilor publici, cu cel
puţin 10 zile înainte de data concursului, situaţia centralizată a candidaţilor
admişi sau respinşi, însoţită de hotărarea de respingere a cererii de înscriere la concurs, motivată
pentru fiecare caz în parte. In termen de 24 de ore de la primire, camerele
notarilor publici vor afişa la sediul lor situaţia centralizată a candidaţilor
care s-au înscris la concurs, cu indicarea dosarelor admise sau respinse.
Candidatului respins, la cerere, i se eliberează o copie certificată a avizului
motivat de respingere a cererii de înscriere la concurs.
(3) Impotriva hotărarii comisiei cu privire la respingerea cererii de înscriere la
concurs candidatul poate depune contestaţie la Camera notarilor publici în
termen de 48 de ore de la afişare. Contestaţiile vor fi înaintate, în 24 de ore
de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, comisiei pentru
soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi.
(4) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor
formulate de cei respinşi la înscrierea la concurs se va pronunţa în 48 de ore
de la expirarea termenului de înaintare a contestaţiilor; hotărarea acesteia adoptată cu majoritate de
voturi este definitivă şi se comunică de îndată candidatului şi Camerei
notarilor publici. După soluţionarea contestaţiilor, comisia prevăzută la art.
7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizată a candidaţilor care au primit aviz
favorabil de înscriere la concurs.
CAPITOLUL III
Tematica şi notarea lucrărilor.Organizarea şi desfăşurarea
concursului.
Soluţionarea contestaţiilor. Validarea rezultatelor.Comisii
Art. 23. - (1) Prevederile art. 3, art. 7 lit. a), b),
c) şi e) şi art. 8-18 se aplică în mod corespunzător.
(2) Comisia de examinare, constituită în vederea
elaborării subiectelor şi notării lucrărilor, va fi formată din: un membru al
Consiliului Uniunii, un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin
ordin al ministrului justiţiei, un cadru didactic universitar în specialitatea
drept civil de la una dintre facultăţile de drept din ţară şi 2 notari publici
desemnaţi de Consiliul Uniunii dintre notarii propuşi de camerele notarilor
publici.
(3) Preşedintele comisiei de examinare, care este
reprezentantul Consiliului Uniunii, este şi preşedintele concursului. Acesta nu
participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării
şi desfăşurării activităţii tuturor comisiilor prevăzute de prezentul
regulament, cu excepţia celor date în sarcina preşedintelui comisiei prevăzute
la art. 7 lit. e), convoacă la termenele prevăzute de prezentul regulament
toate comisiile şi întocmeşte centralizatorul nominal final prevăzut în anexa
nr. 8 şi lista cuprinzand
rezultatele finale prevăzută în anexa nr. 9.
(4) La finalul fiecărei probe, după preluarea
lucrărilor pe bază de proces-verbal de la comisia pentru
organizarea şi supravegherea
desfăşurării concursului, membrii comisiei de examinare încep notarea acestora
conform baremului întocmit. Predarea-primirea lucrărilor se face în prezenţa
tuturor membrilor celor două comisii. Preşedintele concursului repartizează
lucrările pe corectori, astfel încat fiecare lucrare să fie corectată independent de 2 membri ai
comisiei de examinare şi apreciată separat cu note de la 1 la 10, conform
baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu,
reprezentantul Ministerului Justiţiei.
(5) Preşedintele concursului verifică borderourile
celor 2 corectori şi în situaţia în care constată diferenţe mai mari de un
punct şi jumătate între notele acordate de aceştia, solicită recorectarea
lucrării de al treilea corector, astfel încat unul dintre corectori să fie notarul public. Nota finală este
media aritmetică a notelor acordate de cei 3 corectori, stabilită la ordinul
sutimilor de punct, şi va fi trecută în centralizatorul comun prevăzut în anexa
nr. 3.
(6) Celelalte atribuţii ale comisiei de examinare
sunt cele prevăzute la art. 9-12, art. 13 alin. (2), (3), (5), (6) şi art.
14-16.
Art. 24. - (1) In termen de cel mult 10 zile de la soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda la
validarea rezultatelor concursului, pe care le va publica pe pagina de internet
a Uniunii şi le va comunica acelor camere ale notarilor publici la care s-au
depus cererile de înscriere la concurs, în termen de 48
de ore.
(2) In termen de cel mult 10 zile de la comunicarea
hotărarii de validare a
rezultatelor concursului, Biroul executiv al Uniunii îi va convoca pe
candidaţii declaraţi admişi, care au obţinut media minimă de promovare 7,00,
fără ca nota obţinută la fiecare dintre probe să fie mai mică de 5,00, şi va
proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi exprimă opţiunea pentru unul
dintre posturile vacante existente la nivelul Camerei notarilor publici la care
s-a depus cererea de înscriere la concurs, în ordinea mediilor, în scris, în
faţa Biroului executiv al Uniunii, completand cererea prevăzută în anexa nr. 12.
(3) In termen de cel mult 10 zile de la repartizarea
candidaţilor conform alin. (2), Biroul executiv al Uniunii îi va convoca pe
candidaţii care au obţinut media minimă de promovare 7,00, fără ca nota
obţinută la fiecare dintre probe să fie mai mică de 5,00 şi care nu au fost
repartizaţi pe unul dintre posturi, pentru a-şi exprima opţiunea. Candidaţii
îşi exprimă opţiunea pentru unul dintre posturile rămase vacante la nivel
naţional după efectuarea repartizării prevăzute la alin. (2), în ordinea
mediilor, în scris, în faţa Biroului executiv al Uniunii, completand cererea prevăzută în anexa nr. 12.
(4) La medii egale are prioritate candidatul care a obţinut media cea mai mare la proba practică.
Dacă egalitatea se menţine, ordinea de prioritate va fi următoarea:
a) candidatul care are titlul de doctor în drept;
b) candidatul care are activitate mai îndelungată în
funcţii de specialitate juridică;
c) candidatul care a obţinut o medie mai mare la
examenul de licenţă.
(5) După repartizare, candidatul va depune la Uniune
cererea de numire în funcţia de notar public, adresată ministrului justiţiei,
prevăzută în anexa nr. 10, cu menţionarea circumscripţiei şi a localităţii unde
a fost repartizat.
(6) Repartizarea candidaţilor se va consemna de către
Biroul executiv al Uniunii într-un proces-verbal.
(7) La repartizarea candidaţilor admişi va participa, în
calitate de observator, un reprezentant al Ministerului Justiţiei, desemnat de
ministrul justiţiei. In cel mult 3 zile de la expirarea termenului prevăzut la
alin. (3), observatorul va întocmi un raport pe care îl va înainta ministrului
justiţiei.
TITLUL III
Dispoziţii finale comune
Art. 25. - In 3 zile de la
expirarea termenului prevăzut la art. 19 alin. (2) şi la art. 24 alin. (3),
preşedintele Uniunii va înainta ministrului justiţiei propunerile de numire în
funcţie a notarilor publici, însoţite de hotărarea de
validare a rezultatelor examenului sau concursului,
procesele-verbale prevăzute la art. 19 alin. (5) şi la art. 24 alin. (6),
împreună cu opţiunile exprimate de candidaţii admişi, cererile de numire în
funcţia de notar public, precum şi copia dosarelor de înscriere a acestora la examen sau la concurs.
Art. 26. - Membrii comisiilor prevăzute de prezentul
regulament vor beneficia de indemnizaţie, stabilită de Consiliul Uniunii, şi de
contravaloarea transportului şi a cazării.
Art. 27. - Candidaţii îşi vor asigura cazarea şi
transportul şi vor suporta personal contravaloarea acestora.
Art. 28. - (1) Cuantumul şi destinaţia taxei de
înscriere la examen sau la concurs şi condiţiile de plată se stabilesc de către
Consiliul Uniunii.
(2) Taxele de înscriere la examen sau concurs se fac venit la bugetul Uniunii, fără a putea fi folosite înainte de
finalizarea examenului sau concursului. In cazul în care un candidat nu se
prezintă la nicio probă de examen sau de concurs, acestuia îi vor fi restituite
integral taxele de înscriere.
Art. 29. - Orice modificare sau
completare a dispoziţiilor prezentului regulament se va face prin ordin al
ministrului justiţiei, după consultarea Uniunii.
Art. 30. - Prezentul regulament intră în vigoare la
data publicării în Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I.
Art. 31. -Anexele nr. 1, 1 Aşi 2-13 fac parte
integrantă din prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1 la regulament
Doamnă/Domnule preşedinte*),
Subsemnatul/Subsemnata,.................................................,
născut/născută în localitatea............................la data de............................., cu
domiciliul în.................................., solicit înscrierea la examenul
de notar public pentru notarii stagiari în vederea ocupării unui post de notar public în circumscripţia
Camerei Notarilor Publici (denumirea Camerei Notarilor
Publici).........................................
Data
........................
Semnătura
.......................
Doamnei/Domnului preşedinte al Uniunii Naţionale a
Notarilor Publici
*) Se va completa de către notarii stagiari care se înscriu la examenul de notar public.
ANEXA Nr. 1A la regulament
Doamnă/Domnule preşedinte*),
Subsemnatul/Subsemnata,......................................................................................,
născut/născută în localitatea............................................la
data
de.................................................................................,
cu domiciliul în
...............................................................................,
solicit înscrierea la concursul pentru dobandirea
calităţii de notar public în vederea ocupării oricărui post vacant de notar
public dintre posturile existente la nivel naţional, publicate în Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea a III-a.
Data
.......................
Semnătura
.........................
Doamnei/Domnului preşedinte al Uniunii Naţionale a
Notarilor Publici
*) Se va completa de către candidaţii care se înscriu
la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar public.
ANEXA Nr. 2 la regulament
BORDEROU DE NOTARE*)
(I) Proba
teoretică/(II) Proba practică
Data..............................
Numărul lucrării
|
Subiectul 1
|
Subiectul 2
|
Subiectul 3
|
Subiectul 4
|
Subiectul 5
|
Total
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corector,
....................................
(numele şi prenumele)
Semnătura
..................................
*) Se completează de fiecare corector şi, dacă este
cazul, de al treilea corector în condiţiile art. 13 alin. (4) şi ale art. 18
alin. (7) din regulament.
ANEXA Nr. 3 la regulament
CENTRALIZATOR COMUN
(I) Proba teoretică/ (II) Proba practică
Data..............................
Numărul de ordine al lucrării
|
Notă
|
Nota lucrării
|
Corector 1
|
Corector 2
|
Corector 3*)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corectori,
.................................
.................................
(numele şi prenumele)
Semnături
...................................
...................................
Preşedinte,
................................
*) Se completează numai în condiţiile prevăzute la art.
13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin.
(4) din regulament.
ANEXA Nr. 4 la regulament
CENTRALIZATOR NOMINAL
Data..................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
I. Proba teoretică
|
II. Proba
practică
|
Media generală
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Nota lucrării
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Nota lucrării
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corectori,
...................................
..................................
(numele şi prenumele)
Semnături
.................................
.................................
Preşedinte,
..............................
ANEXA Nr. 5 la regulament
LISTA
cuprinzand rezultatele examenului/concursului
Data....................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
I. Proba
teoretică
|
II. Proba
practică
|
Media generală
|
Rezultatul Admis/Respins
|
Nota
|
Nota
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corectori,
..................................
.................................
(numele şi prenumele)
Semnături
.............................
.............................
Preşedinte,
...........................
ANEXA Nr. 6 la regulament
CENTRALIZATOR COMUN CONTESTAŢII
(I) Proba teoretică
/(II) Proba practică
Data.......................................
Numărul de ordine al lucrării
|
Notă
|
Nota finală
|
Corector 1
|
Corector 2
|
Corector 3*)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corectori,
...................................
..................................
(numele şi prenumele)
Semnături
.................................
.................................
Preşedinte,
................................
*) Se completează numai în condiţiile prevăzute la art.
13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin. (4) din regulament.
ANEXA Nr. 7 la regulament
CENTRALIZATOR NOMINAL
la soluţionarea contestaţiilor
Data.......................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
I. Proba
teoretică
|
II. Proba
practică
|
Rezultatul
Admis/Respins
contestaţie
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Nota finală după contestaţie
|
Numărul de ordine al lucrării
|
Nota lucrării după contestaţie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corectori,
...................................
...................................
(numele şi prenumele)
Semnături
.................................
.................................
Preşedinte,
...............................
ANEXA Nr. 8 la regulament
CENTRALIZATOR NOMINAL FINAL
Data.................................
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele
|
Nota la proba teoretică
|
Nota la proba practică
|
Media generală finală
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preşedintele concursului,
.............................................
ANEXA Nr. 9 la regulament
LISTA
cuprinzand
rezultatele finale ale examenului/concursului, după soluţionarea contestaţiilor
Data.................................
Nr. crt.
|
Numele
şi prenumele
|
I. Proba
teoretică
|
II. Proba
practică
|
Media generală
|
Nota
|
Nota
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preşedintele concursului,
.......................................
ANEXA Nr. 10 la regulament
Domnule/Doamnă ministru,
Subsemnatul/Subsemnata,....................................................,
născut/născută în localitatea..................................la data de...................., fiul/fiica
lui....................şi al/a...................., cu domiciliul
în...................., vă rog ca, în temeiul art. 17 din Legea notarilor publici şi a activităţii
notariale nr. 36/1995, cu modificările şi completările ulterioare, să
aprobaţi numirea subsemnatului/subsemnatei
în funcţia de notar public în circumscripţia Judecătoriei
............................................................ ,
localitatea.............................., din cadrul Camerei Notarilor
Publici.....................................
Data
..............................
Semnătura
..............................
Domnului/Doamnei ministru al
justiţiei
ANEXA Nr. 11 la regulament
Numărul
lucrării....................................................................
Nota
finală............................................................................
Semnătura preşedintelui comisiei de examinare.......................
Numele...............................................................................
Prenumele...........................................................................
Camera Notarilor Publici.....................................................
CONTESTAŢII
Numărul
lucrării..................................................................
Nota
finală.........................................................................
Semnătura preşedintelui comisiei de soluţionare a
contestaţiilor......................
ANEXA Nr. 12 la regulament
Doamnă/Domnule preşedinte,
Subsemnatul/Subsemnata,
................................................................................,
născut/născută la data
de...............................................................în localitatea.............................................., fiul/fiica lui...........................şi
al/a...................., cu domiciliul
în........................................, avand media
....................................................., optez pentru ocuparea
unui post vacant de notar public în circumscripţia Judecătoriei................................,
localitatea..................., din cadrul Camerei Notarilor Publici...............................................
Data
..................
Semnătura
..................
Doamnei/Domnului preşedinte al Colegiului
director/Uniunii Naţionale a Notarilor Publici
ANEXA Nr. 13 la regulament
Judeţul...............Localitatea......................
Unitatea
sanitară........................................
FIŞA MEDICALA
pentru examenul /concursul de notar public
ziua............luna.........anul.............
A.NUMELE.............................................................PRENUMELE.............................................................
Sexul M/F Născut(ă)în anul......................., luna..................................., ziua........................................,
în
oraşul/comuna....................................Judeţul..........................,
fiul/fiica lui.....................şi al/a.........................,
domiciliat(ă) în
judeţul....................., localitatea.........................,
str..............................nr..........., posesor/posesoare al/a
B.I./C.I. seria........ nr...............,
eliberat(ă) de......................., cu locul de muncă la........................................., tel...........................
|
B. ANTECEDENTELE PERSONALE (se vor atesta de medicul de
circumscripţie pentru cei care nu au fişă la dispensarul policlinic).
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
|
C. REZULTATELE EXAMENELOR MEDICALE
Specialitate
|
Nr. fişei (reg. de consult)
|
Data examinării
|
Concluzii (boli depistate)
|
Concluzii apt/inapt înscriere
examen/concurs
|
Semnătura şi parafa medicului
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Boli interne
|
|
|
|
|
|
Chirurgie-ortopedie
|
|
|
|
|
|
Neurochirurgie
|
|
|
|
|
|
Psihiatrie
|
|
|
|
|
|
Examen psihologic
|
|
|
|
|
|
Oftalmologie
|
|
|
|
|
|
ORL
|
|
|
|
|
|
Serologia sangelui
Unitatea sanitară
............................................................................................................................................
Nr.
buletin........................................data......................................................rezultatul....................................
Semnătura şi parafa
medicului.........................................................................................................................
|
D. CONCLUZIILE MEDICULUI ŞEF DE DISPENSAR POLICLINIC
APT/INAPT înscriere
examen/concurs Semnătura şi parafa medicului,
L.S.
|