ORDIN
Nr. 303 din 17 februarie 2004
pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea
adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii prevazute la art.
143 alin. (1) lit. i) si j) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 183 din 3 martie 2004
In temeiul art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 1.574/2003
privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a
Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile ulterioare, in baza
prevederilor art. 143 alin. (1) lit. i) si j) si alin. (2) si ale art. 149
alin. (9) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata
pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii prevazute la art. 143
alin. (1) lit. i) si j) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cuprinse
in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Certificatele de scutire de taxa pe valoarea adaugata emise in baza
prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 816/2002 si Ordinului
ministrului finantelor publice nr. 1.395/2003 isi mentin valabilitatea pana la
expirarea termenului prevazut in acestea.
Art. 3
Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului
Bucuresti vor lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor
prezentului ordin.
Art. 4
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
NORME
privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de
bunuri si prestarile de servicii prevazute la art. 143 alin. (1) lit. i) si j)
din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal
Art. 1
(1) Potrivit prevederilor art. 143 alin. (1) lit. i) din Legea nr. 571/2003
privind Codul fiscal, sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata livrarile de
bunuri si prestarile de servicii in favoarea misiunilor diplomatice si
oficiilor consulare, a personalului acestora, precum si a oricaror cetateni
straini avand statut diplomatic sau consular in Romania, in conditii de
reciprocitate. Limita plafonului pentru care se aplica aceasta scutire se
stabileste de Ministerul Afacerilor Externe, pe baza de reciprocitate acordata
misiunilor diplomatice romane si personalului acestora.
(2) In conformitate cu prevederile art. 143 alin. (1) lit. j) din Legea nr.
571/2003 privind Codul fiscal, sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata
livrarile de bunuri si prestarile de servicii in favoarea reprezentantelor
organismelor internationale si interguvernamentale acreditate in Romania,
precum si a cetatenilor straini angajati ai acestora, in limitele si in
conformitate cu conditiile precizate in conventiile de infiintare a acestor
organizatii.
(3) Raspunderea pentru verificarea respectarii conditiilor de reciprocitate
si, respectiv, a conditiilor precizate in conventiile de infiintare a
organizatiilor mentionate la alin. (2) revine Directiei generale protocol
national din cadrul Ministerului Afacerilor Externe.
(4) Sunt asimilate taxei pe valoarea adaugata, in ceea ce priveste
aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata, impozitele pe consum generale
aplicate misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, reprezentantelor
organismelor internationale si interguvernamentale acreditate in Romania,
personalului acestora si oricaror alti cetateni straini avand statut diplomatic
sau consular in Romania.
(5) Cetatenii straini din Romania avand statut diplomatic sau consular,
mentionati la alin. (1), trebuie sa fie agreati si inregistrati la Ministerul
Afacerilor Externe pentru a beneficia de scutirea de taxa pe valoarea adaugata.
Art. 2
Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii in favoarea
persoanelor mentionate la art. 1, furnizorii si/sau prestatorii au obligatia sa
emita facturi fiscale sau alte documente specifice, aprobate prin Hotararea
Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind
activitatea financiara si contabila si a normelor metodologice privind
intocmirea si utilizarea acestora sau prin ordine ale ministrului finantelor
publice emise in baza Hotararii Guvernului nr. 831/1997, care sa cuprinda, in
mod obligatoriu, denumirea misiunii diplomatice, a oficiului consular sau a
reprezentantei organismului international ori interguvernamental acreditate in
Romania, respectiv numele persoanei, cu exceptia livrarilor de bunuri si/sau
prestarilor de servicii prevazute la art. 5 alin. (2), precum si a
carburantilor auto.
Art. 3
(1) Scutirea de taxa pe valoarea adaugata se realizeaza prin urmatoarele
modalitati:
a) prin facturare fara taxa pe valoarea adaugata de catre furnizorii de
bunuri si/sau prestatorii de servicii, in favoarea persoanelor mentionate la
art. 1 alin. (1) si (2), pe baza certificatului de scutire de taxa pe valoarea
adaugata eliberat de Directia generala a finantelor publice a municipiului
Bucuresti sau, dupa caz, de catre directiile generale ale finantelor publice
judetene in raza carora isi au sediul persoanele respective, conform modelului
prezentat in anexa nr. 1, si a legitimatiei speciale eliberate in acest scop de
Ministerul Afacerilor Externe, in cazul in care incasarea contravalorii
bunurilor livrate si a serviciilor prestate nu se efectueaza in numerar sau cu
instrumente de plata nenominale;
b) prin facturarea chiriei fara taxa pe valoarea adaugata de catre
persoanele impozabile care inchiriaza spatii cu destinatia de:
1. sediu al misiunilor diplomatice, oficiilor consulare, locuinte/resedinte
pentru personalul/sefii acestora si pentru orice cetateni straini avand statut
diplomatic sau consular in Romania, inclusiv locurile de parcare si/sau
garajele aferente;
2. sediu al reprezentantelor organismelor internationale si
interguvernamentale acreditate in Romania, resedinte ale sefilor acestor
reprezentante, precum si locuinte pentru cetatenii straini angajati ai
acestora, inclusiv locurile de parcare si/sau garajele aferente;
c) prin restituirea taxei pe valoarea adaugata aferente bunurilor si
serviciilor cumparate, efectuata de Directia generala a finantelor publice a
municipiului Bucuresti sau, dupa caz, de catre directiile generale ale
finantelor publice judetene in raza carora isi au sediul persoanele mentionate
la art. 1 alin. (1) si (2). Misiunile diplomatice, oficiile consulare,
reprezentantele organismelor internationale si interguvernamentale acreditate
in Romania solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile
si/sau serviciile achizitionate de acestea, precum si pentru cele achizitionate
de personalul lor si de cetatenii straini avand statut diplomatic sau consular
in Romania, conform procedurii prevazute la art. 5.
(2) Facturarea chiriei fara taxa pe valoarea adaugata conform alin. (1)
lit. b) se face pe baza avizului Ministerului Afacerilor Externe privind
respectarea conditiilor de reciprocitate sau a conditiilor precizate in
conventiile de infiintare a reprezentantelor organismelor internationale si
interguvernamentale, dupa caz. Daca nu sunt respectate conditiile de
reciprocitate, respectiv conditiile precizate in conventiile de infiintare a
reprezentantelor organismelor internationale si interguvernamentale acreditate
in Romania, Ministerul Afacerilor Externe isi va retrage avizul acordat si nu
se mai aplica scutirea de taxa pe valoarea adaugata.
Art. 4
(1) Certificatul de scutire de taxa pe valoarea adaugata prevazut la art. 3
alin. (1) lit. a) se elibereaza, la cererea furnizorului/prestatorului (model
prezentat in anexa nr. 2), pe baza urmatoarelor documente:
a) copie de pe actul constitutiv;
b) copie de pe documentul care atesta calitatea de platitor de taxa pe
valoarea adaugata;
c) dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de
credit;
d) declaratia pe propria raspundere, din care sa rezulte ca nu se va incasa
contravaloarea bunurilor livrate sau a serviciilor prestate in numerar ori cu
instrumente nenominale.
(2) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sau,
dupa caz, directia generala a finantelor publice judeteana va comunica
Ministerului Afacerilor Externe lista cuprinzand furnizorii/prestatorii carora
li s-au eliberat certificate de scutire de taxa pe valoarea adaugata.
(3) Cererile de eliberare a certificatelor de scutire de taxa pe valoarea
adaugata se solutioneaza in termen de 15 zile de la data depunerii cererii si
documentelor prevazute la alin. (1).
(4) Pentru operatiunile prevazute la art. 1 alin. (1), Ministerul
Afacerilor Externe elibereaza legitimatii speciale numai in cazurile de
reciprocitate efectiva deplina, fara existenta unor restrictii sortimentale si
plafonari valorice sau cantitative, acordate de statul partener misiunilor
diplomatice romane si personalului acestora. Pentru operatiunile prevazute la
art. 1 alin. (2), legitimatiile speciale se elibereaza numai in situatiile in
care prin conventiile de infiintare se prevede scutirea de taxa pe valoarea
adaugata, fara existenta unor restrictii sortimentale si plafonari valorice sau
cantitative.
Art. 5
(1) Pentru restituirea taxei pe valoarea adaugata prevazuta la art. 3 alin.
(1) lit. c), solicitantii trebuie sa completeze o cerere de restituire si un
borderou conform modelului prezentat in anexa nr. 3, intocmit in doua
exemplare, care trebuie sa cuprinda:
a) documentele in care sunt consemnate bunurile si serviciile achizitionate
in cursul trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu exceptia
cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari de 3
luni; pentru carburantii auto se admit bonurile fiscale emise conform
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia agentilor
economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, daca
sunt stampilate si au inscrise denumirea cumparatorului si numarul de
inmatriculare al autovehiculului;
b) documentele care atesta achitarea contravalorii bunurilor si serviciilor
pana la data depunerii cererilor, dupa caz.
(2) Pentru livrarile de bunuri si/sau prestarile de servicii efectuate in
mod global pentru nevoile unui imobil cu mai multe apartamente, in care
persoanele mentionate la art. 1 alin. (1) si (2) ocupa o parte, cu titlu de
proprietar sau de chirias, documentele pe baza carora se face restituirea sunt
urmatoarele:
a) decontul cuprinzand cheltuielile comune si taxa pe valoarea adaugata,
intocmit de administratorul imobilului, cu indicarea cotei-parti pe care
colocatarul este obligat sa o plateasca, potrivit normelor legale privind
repartizarea cheltuielilor comune pe locatari;
b) chitanta emisa de administratia imobilului, prin care se certifica plata
cheltuielilor comune si a taxei pe valoarea adaugata, rezultata din decont.
(3) Documentele justificative pe baza carora se solicita restituirea taxei
pe valoarea adaugata, prevazute de prezentul articol, se depun in copie pentru
bunurile si serviciile destinate uzului oficial al misiunilor diplomatice, al
oficiilor consulare si al reprezentantelor organismelor internationale si
interguvernamentale acreditate in Romania si in original pentru bunurile si
serviciile destinate uzului personalului acestora sau al altor cetateni straini
avand statut diplomatic sau consular in Romania. Pot fi prezentate in copie
documentele pentru bunurile de folosinta indelungata, prevazute in anexa la
Hotararea Guvernului nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor
economici - persoane fizice sau juridice - in comercializarea produselor de
folosinta indelungata, destinate consumatorilor, republicata, cu modificarile
ulterioare.
(4) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, prevazute in
anexele nr. 4 si 5, impreuna cu borderourile si documentele justificative, se
transmit trimestrial de catre solicitantii prevazuti la art. 3 alin. (1) lit.
c) la Ministerul Afacerilor Externe, cel mai tarziu pana la finele lunii
urmatoare incheierii trimestrului pentru care se solicita restituirea, cu
exceptia cazurilor in care conditiile de reciprocitate prevad termene mai mari
de 3 luni.
(5) Prin derogare de la termenele de depunere a cererilor de restituire a
taxei pe valoarea adaugata prevazute la alin. (4), misiunile diplomatice si
oficiile consulare ale statelor in care exercitiul bugetar se incheie la data
de 30 septembrie pot solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata pentru
trimestrul III in doua transe, prin depunerea cererii de restituire si a
documentelor justificative separat pentru lunile iulie si august pana la finele
lunii septembrie si separat pentru luna septembrie pana cel tarziu la finele
lunii octombrie.
(6) Nedepunerea in termenul prevazut la alin. (4) a cererilor de restituire
si/sau a documentatiei aferente atrage pierderea dreptului de restituire a
taxei pe valoarea adaugata. Cererile de restituire si documentele justificative
nedepuse in termen vor fi returnate de Ministerul Afacerilor Externe celor care
le-au transmis.
(7) Prin derogare de la prevederile alin. (6), in cazuri temeinic
justificate, la solicitarea persoanelor mentionate la art. 1 alin. (1) si (2),
ministrul finantelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe
valoarea adaugata, in situatia in care cererea de restituire si/sau
documentatia aferenta nu au fost depuse in termenul prevazut la alin. (4).
Art. 6
(1) Directia generala protocol national din cadrul Ministerului Afacerilor
Externe are obligatia sa confrunte sumele evidentiate in borderouri cu
documentele justificative prezentate. In urma verificarii, pe borderou se va
face mentiunea, sub semnatura: "Confruntat cu documentele
justificative."
(2) Documentatia, avizata favorabil de Ministerul Afacerilor Externe, va fi
transmisa solicitantilor prevazuti la art. 3 alin. (1) lit. c), care o vor
depune la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sau,
dupa caz, la directia generala a finantelor publice judeteana.
(3) Ministerul Afacerilor Externe va comunica Directiei generale a
finantelor publice a municipiului Bucuresti sau, dupa caz, directiei generale a
finantelor publice judetene, in termen de 15 zile de la data publicarii in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a prezentelor norme, lista cuprinzand
statele pentru care conditiile de reciprocitate prevad termene de restituire
mai mari de 3 luni. Informatiile respective vor fi actualizate ori de cate ori
intervin modificari in relatiile reciproce dintre state.
(4) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sau,
dupa caz, directia generala a finantelor publice judeteana analizeaza cererile
de restituire a taxei pe valoarea adaugata si documentele insotitoare.
Verificarea si analiza efectuate urmaresc urmatoarele:
a) documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si de servicii sa corespunda
formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea
adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare, si sa se refere la trimestrul
pentru care se solicita restituirea, cu exceptia cazurilor in care conditiile
de reciprocitate prevad termene mai mari de 3 luni;
b) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe.
Art. 7
Intra sub incidenta prezentelor norme numai bunurile si serviciile a caror
contravaloare a fost achitata in lei pe teritoriul Romaniei.
Art. 8
Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de catre conducatorul
unitatii fiscale si se efectueaza catre titularul cererii, pe baza
documentatiei avizate favorabil de catre Ministerul Afacerilor Externe.
Art. 9
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata aferente achizitiilor
de bunuri si/sau servicii efectuate in trimestrul IV al anului 2003 se
solutioneaza potrivit prevederilor Ordinului ministrului finantelor publice nr.
1.395/2003.
Art. 10
Anexele nr. 1 - 5 fac parte integranta din prezentele norme.
ANEXA 1
la norme
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
A MUNICIPIULUI BUCURESTI/A JUDETULUI .............................
CERTIFICAT
de scutire de taxa pe valoarea adaugata
Nr. ........... din .................
In conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1) lit. a) din Normele privind
aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si
prestarile de servicii prevazute la art. 143 alin. (1) lit. i) si j) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 303/2004, a fost eliberat prezentul certificat care atesta dreptul
furnizorului de bunuri/prestatorului de servicii .............................,
cu sediul in ......................., str. ........................ nr. ......,
judetul/sectorul ..................., codul postal .............., codul fiscal
................, inmatriculat la registrul comertului la nr. ............. din
..............., sa efectueze livrari de bunuri/prestari de servicii in
favoarea ambasadelor, oficiilor consulare, reprezentantelor organismelor
internationale interguvernamentale acreditate in Romania, precum si a
personalului acestora sau a altor cetateni straini avand statut diplomatic ori
consular in Romania, in regim de scutire de taxa pe valoarea adaugata, cu drept
de deducere, pe baza legitimatiei speciale eliberate de Ministerul Afacerilor
Externe.
Prezentul certificat este valabil 12 luni de la data de ..................
.
Director executiv,
..........................
ANEXA 2
la norme
CERERE
Denumirea solicitantului ..................
Codul fiscal ..............................
Sediul ....................................
In conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1) lit. a) din Normele privind
aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si
prestarile de servicii prevazute la art. 143 alin. (1) lit. i) si j) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor
publice nr. 303/2004, prin prezenta cerere solicitam eliberarea unui certificat
de scutire de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarea de bunuri si prestarea
de servicii in favoarea misiunilor diplomatice, oficiilor consulare,
reprezentantelor organismelor internationale si interguvernamentale acreditate
in Romania, precum si a personalului acestora sau a altor cetateni straini
avand statut diplomatic ori consular in Romania.
Anexam urmatoarele documente:
- copie de pe actul constitutiv;
- copie de pe documentele care atesta calitatea de platitor de taxa pe
valoarea adaugata;
- dovada dotarii cu aparatura necesara pentru utilizarea cartilor de
credit;
- declaratia pe propria raspundere, din care rezulta ca nu se va incasa in
numerar sau cu instrumente nenominale contravaloarea bunurilor livrate ori a
serviciilor prestate.
Semnatura si stampila Data
........................... ......................
ANEXA 3
la norme
BORDEROU
cuprinzand documentele justificative prevazute la art. 5 alin. (1) din norme
- lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Documentul |Valoarea| Valoarea| Total|Documentul de plata| Suma
|
|crt.| | fara | T.V.A. | | corespunzator
|achitata|
| |__________________| T.V.A. | | |___________________|
|
| |Denumirea|Nr.|Data| | | |Denumirea|Nr. |Data|
|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|____|____|________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|____|____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|____|____|________|
|____|_________|___|____|________|_________|______|_________|____|____|________|
Solicitant,
................
Semnatura Stampila Data
............ .......... ...............
NOTA:
In cazul bonurilor fiscale, documentul inscris in borderou in col. 1 - 3 se
va inscrie si in col. 7 - 9, iar totalul de la col. 6 se va inscrie si in col.
10.
ANEXA 4
la norme
______________________________________________________________________________
| Nr. de inreg. .............. | CERERE | Nr. de inreg. .............
|
| Din data de ................ | de restituire | Din data de ...............
|
| (loc rezervat | a taxei pe | (loc rezervat
|
| pentru Ministerul |valoarea adaugata| pentru Ministerul
|
| Finantelor Publice) | | Afacerilor Externe)
|
|______________________________|_________________|_____________________________|
______________________________________________________________________________
| 1. | Denumirea institutiei:
|
| | a) Misiunea diplomatica ..............................................
|
| | b) Oficiul consular ..................................................
|
| | c) Reprezentanta organismului international sau interguvernamental
|
| | ......................................................................
|
|_____|________________________________________________________________________|
| 2. | Adresa: |
| | Localitatea .................., str. ..................... nr. ......,
|
| | sectorul ..........., codul postal ................
|
|_____|________________________________________________________________________|
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata
platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu
procedura prevazuta, in suma de ................. lei.
_
Restituirea este aferenta trimestrului |_|
Solicitam restituirea in contul nr. ........................., deschis la
.........................., Sucursala ........................................
.
Conducatorul institutiei,
.............................
(semnatura si stampila)
(verso)
______________________________________________________________________________
| |
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
|
|
|
| Avizam favorabil restituirea taxei pe valoarea adaugata, in suma de
|
| ................................... lei, fiind indeplinite conditiile de
|
| reciprocitate/conditiile precizate in conventiile de infiintare.
|
| |
| Directorul general al
|
| Directiei generale protocol national,
|
| Semnatura ..................... Data .........................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE
|
|
|
| Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata, in suma de
|
| ............................... lei.
|
|
|
| Directorul executiv al Directiei generale
|
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti/a judetului .............
|
|
|
| Semnatura ........................ Data ..........................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
ANEXA 5
la norme
______________________________________________________________________________
| Nr. de inreg. .............. | CERERE | Nr. de inreg. .............
|
| Din data de ................ | de restituire | Din data de ...............
|
| (loc rezervat | a taxei pe | (loc rezervat
|
| pentru Ministerul |valoarea adaugata| pentru Ministerul
|
| Finantelor Publice) | | Afacerilor Externe)
|
|______________________________|_________________|_____________________________|
______________________________________________________________________________
| Numele si prenumele solicitantului .........................................
|
| Institutia .................................................................
|
| Functia solicitantului .....................................................
|
| Numarul carnetului eliberat de Ministerul Afacerilor Externe ...............
|
| Adresa institutiei: |
| Localitatea ......................., str. ..................... nr. .......,
|
| sectorul ................., codul postal ......................... .
|
|______________________________________________________________________________|
Prin prezenta cerere solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata
platite pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii, in conformitate cu
procedura prevazuta, in suma de ...................................... lei.
_
Restituirea este aferenta trimestrului |_|
Solicitam restituirea in contul nr. .............................., deschis
la .............................., Sucursala ................................ .
Conducatorul institutiei,
...........................
(semnatura si stampila)
(verso)
______________________________________________________________________________
| |
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
|
|
|
| Avizam favorabil restituirea taxei pe valoarea adaugata, in suma de
|
| ..................................... lei, fiind indeplinite conditiile de
|
| reciprocitate/conditiile precizate in conventiile de infiintare.
|
| |
| Directorul general al
|
| Directiei generale protocol national,
|
| |
| Semnatura .................. Data .........................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE
|
| |
| Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata, in suma de
|
| ................................... lei.
|
| |
| Directorul executiv al Directiei generale
|
| a finantelor publice a municipiului Bucuresti/a judetului ................
|
| |
| Semnatura ........................ Data ..........................
|
| Stampila
|
|______________________________________________________________________________|