ORDIN
Nr. 3118/C din 9 noiembrie 2004
pentru aprobarea modelului cererii de inregistrare in registrul comertului si
al declaratiilor pe propria raspundere privind autorizarea functionarii
ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 1105 din 26 noiembrie 2004
Avand in vedere dispozitiile art. 43 alin. (1) din Legea nr. 359/2004
privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a
persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice,
inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii
persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare,
in conformitate cu dispozitiile art. 6 alin. (3) din Hotararea Guvernului
nr. 736/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, cu
modificarile si completarile ulterioare,
ministrul justitiei emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba modelul si continutul cererii de inregistrare in registrul
comertului, emisa in temeiul dispozitiilor art. 43 alin. (1) din Legea nr.
359/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazute in anexa A.
Art. 2
Se aproba modelul formularului "Declaratie pe propria raspundere data
in temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 359/2004, cu
modificarile si completarile ulterioare", prevazut in anexa B.
Art. 3
Se aproba modelul formularului "Declaratie pe propria raspundere data
in temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004, cu
modificarile si completarile ulterioare", prevazut in anexa C.
Art. 4
Se aproba modelul formularului "Declaratie pe propria raspundere data
in temeiul prevederilor art. 15 alin. (2) din Legea nr. 359/2004, cu modificarile
si completarile ulterioare, privind modificarea declaratiei", prevazut in
anexa D.
Art. 5
Anexele A - D*) fac parte integranta din prezentul ordin.
------------
*) Anexele A - D sunt reproduse in facsimil.
Art. 6
Directia elaborare acte normative, studii si documentare, Oficiul National
al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa
tribunale vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 7
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul justitiei,
Claudiu Stefan Seucan,
secretar de stat
ANEXA A
______________________________________________________________________________
| I. | II. CERERE | III.
|
| | _ |
|
| | |_| inregistrare in registrul comertului | Nr.
|
| MINISTERUL JUSTITIEI | _ | intrare:
|
| | |_| inregistrare fiscala |
|
| | _ | .........
|
| OFICIUL REGISTRULUI | |_| autorizarea functionarii |
|
| COMERTULUI DE PE |___________________________________________|
|
| LANGA TRIBUNALUL | _ | Data:
|
| ||_| Societate comerciala: |
|
| | _ _ _ _ _ | .........
|
| .................... | |_| SRL |_| SA |_| SNC |_| SCS |_| SCA |
|
| | _ _ _ |
|
| ||_| Companie |_| Societate |_| Regie |
|
| | nationala nationala autonoma |
|
| | _ |
|
| ||_| Organizatie cooperatista: |
|
| | _ _ |
|
| | |_| de credit |_| de consum | |
| | _ |
|
| | |_| mestesugareasca |
|
| | _ |
|
| ||_| Grup de interes economic: |
|
| | _ _ |
|
| | |_| comerciant |_| necomerciant |
|
| | _ |
|
| ||_| Sucursala |
|
|______________________|___________________________________________|___________|
______________________________________________________________________________
| IV.
|
| Doamna/Domnule Judecator delegat,
|
| 1. Subsemnat (ul/a) .........................., domiciliat in .............,
|
| str. .................. nr. ...., bloc ...., scara ...., etaj ..., ap. ....,
|
| judet/sector ..............................., telefon .....................,
|
| act identitate ..........., seria ........, nr. ...........................,
|
| eliberat de ....................., la data ......., CNP/NIF ...............,
|
| in calitate de .................., prin ...................................,
|
| conform ...................................................................;
|
| 2. pentru firma: ..........................................................,
|
| avand numar de ordine in registrul comertului .............................,
|
| cod unic de inregistrare ..................................................;
|
| 3. cu sediul in: localitatea ................., str. .............. nr. ...,
|
| bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judet/sector ......................,
|
| cod postal ......, telefon ..........., fax ..............., ..............,
|
| e-mail ............................., web site ............................;
|
| in temeiul Legii nr. 26/1990 privind registrul comertului, republicata, cu
|
| modificarile si completarile ulterioare, si al Legii nr. 359/2004 privind
|
| simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a
|
| persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice,
|
| inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii
|
| persoanelor juridice cu modificarile si completarile ulterioare, solicit:
|
| 4. Obiectul cererii privind inregistrarea in registrul comertului, prevazut
|
| in(1): ........................................................., consta in:
|
| _ |
| 4.1. |_| autorizarea constituirii persoanei juridice si/sau inmatricularea
|
| in registrul comertului
|
| _ |
| 4.2. |_| autorizarea constituirii sucursalei si inmatricularea in registrul
|
| comertului
|
| _
|
| 4.3. |_| inmatricularea ca urmare a schimbarii sediului in judetul .........
|
| _
|
| 4.4. |_| inregistrarea modificarii formei juridice
|
| _ |
| 4.5. |_| inregistrarea mentiunilor referitoare la:
|
| ________________________________________________________________________
|
| / | _ _ participare _ \
|
|| Marcajul ||_| denumire(2) |_| la profit si |_| divizare
||
|| unei | _ pierderi _
||
|| casute ||_| emblema |_| dizolvare
||
|| presupune | _ obiect de _
||
|| plata | _ sediu in |_| activitate(2) |_| lichidare
||
|| taxei ||_| acelasi judet(2) ||
|| pentru | _ _ administratori/ _
declaratia-tip||
|| mentiunea ||_| durata societatii |_| persoane |_| model(3) ....
||
|| solicitata | imputernicite/ .............
||
|| | _ suspendare reprezentanti
||
|| ||_| activitate _ _ altele,
||
|| | |_| cenzori |_| conform art. ||
|| | _ reluare _ .............
||
|| ||_| activitate |_| auditori .............
||
|| | _ .............
||
|| ||_| capital social _ .............
||
|| | |_| sediu secundar(3) .............
||
|| | _ asociati/ _ din actul
||
|| ||_| actionari |_| fuziune modificator
||
| \___________|______________________________________________________________/
|
| _
|
| 5. |_| Solicit judecarea cererii si in lipsa mea, conform art. 242 alin. (2)
|
| din Codul de procedura civila,
|
| In sustinerea cererii, depun actele doveditoare mentionate in opisul de
|
| documente. |
| 6. Cererea este legal timbrata cu ............. lei taxa judiciara de timbru
|
| si ............. lei timbru judiciar.
|
| |
| Data: ................. Semnatura ......................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| V. (4) In temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile
|
| si completarile ulterioare ............................, judecator delegat
la|
| Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul .....................,
|
| examinand inscrisurile depuse in sustinerea cererii si constatand ca sunt/nu
|
| sunt indeplinite cerintele legale, dispune: ................................
|
| ............................................................................
|
| .......................................................................... .
|
| Judecator delegat,
|
|
|
| Referent,
|
| Data: .................
|
|______________________________________________________________________________|
NOTA:
(1) Se completeaza cu denumirea actului (act constitutiv, modificator: act
aditional, hotarare AGA, decizie CA, act infiintare, hotarare asociat unic
etc.);
(2) In cazul schimbarii denumirii si/sau sediului si/sau activitatii
principale la taxa calculata, pentru mentiunile solicitate, se adauga taxa de
preschimbare a certificatului de inregistrare;
(3) Taxa se aplica pentru fiecare sediu secundar si/sau declaratie-tip pe
propria raspundere privind autorizarea functionarii;
(4) Se consemneaza rezultatul deliberarii (minuta).
cod 11-10-140
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: .............. data: .................
______________________________________________________________________________
| _ |
| VI. |_| Solicit inregistrarea fiscala conform datelor inscrise in
|
| Anexa nr. 1.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| _
|
| VII. |_| Datele privind participarea straina la capital(1), pentru
|
| prelucrari statistice, sunt inscrise in Anexa nr. 2.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| _ |
| VIII. |_| Solicit autorizarea functionarii pe baza declaratiei-tip pe
propria|
| raspundere - model .................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| IX. Persoana si domiciliul ales pentru comunicari, potrivit art. 28 din
|
| Legea nr. 26/1990, republicata cu modificarile ulterioare: |
| 1. Nume si prenume: ........................................................
|
| 2. Adresa: localitatea ......................, str. ........................
|
| nr. ..., bloc ...., scara ...., etaj ..., ap. ..., judet/sector ...........,
|
| cod postal ....., telefon ............, fax ..........., e-mail .......... .
|
| _
|
| 3. |_| Solicit comunicarea prin posta a documentelor care atesta efectuarea
|
| inregistrarii in registrul comertului.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| X. OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE/AUTORIZARE FUNCTIONARE
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumirea actului | Nr. si data |Nr.
file|
|crt.| | actului/Emitent |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 1.| Dovada disponibilitate firma | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 2.| Act constitutiv/Act administrativ | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 3.| Act aditional/Hotarare adunare generala/ | |
|
| | Decizie CA | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 4.| Declaratii pe propria raspundere asociati/ | |
|
| | administratori/cenzori | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 5.| Dovada sediu | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 6.| Cazierul fiscal | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 7.| Dovada capital social | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 8.| Imputernicire | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 9.| Dovada disponibilitate emblema | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 10.| Dovada taxa registru | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 11.| Dovada taxa publicare in Monitorul Oficial | |
|
| | al Romaniei | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 12.| Dovada taxa judiciara de timbru | | |
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 13.| Anexa nr. 1 - referitor la inregistrarea | |
|
| | fiscala | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 14.| Anexa nr. 2 - referitor la investitia straina| |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 15.| Declaratie-tip pe propria raspundere privind | |
|
| | autorizarea functionarii - model .......... | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| Si, dupa caz, in functie de inregistrarile solicitate, se mentioneaza
|
| documentele doveditoare cerute de prevederile legale in vigoare.
|
|______________________________________________________________________________|
| 16.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 17.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 18.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 19.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 20.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 21.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| 22.| | |
|
|____|______________________________________________|_________________|________|
| Total file: |
|
|_____________________________________________________________________|________|
_____________________________________________________________________|________
| XI. Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca
|
| declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
| |
| Data: ................. Semnatura ......................
|
|______________________________________________________________________________|
NOTA:
(1) Se completeaza pentru societatile comerciale care au asociati/actionari
cu domiciliul/sediul in strainatate cu situatia investitiei straine la:
constituire, majorare/reducere capital, transmitere parti sociale/actiuni.
ANEXA 1
la anexa A
Nr. intrare: .............. data: ..................
REFERITOR LA INREGISTRAREA FISCALA DECLAR URMATOARELE*):
______________________________________________________________________________
| I. DATE PRIVIND VECTORUL FISCAL
|
| 1. Platitor de T.V.A.
|
| 1.1. Cifra de afaceri anuala din operatiuni taxabile si/sau scutite cu
|
| drept de deducere pe care estimati ca o veti realiza,
|
| .......................... lei, din care:
|
| 1.1.1. din operatiuni taxabile .................. lei
|
| 1.1.2. din operatiuni scutite cu drept de deducere .................. lei
|
| _ |
| 1.2. |_| Declarati ca realizati operatiuni taxabile si/sau scutite cu
|
| drept de deducere din care estimati ca veti obtine o cifra de
|
| afaceri anuala sub plafonul de scutire prevazut de lege, dar
|
| doriti sa optati pentru aplicarea regimului normal de T.V.A.?
|
| _
|
| 1.3. |_| Realizati in exclusivitate operatiuni care nu dau drept de
|
| deducere a T.V.A.?
|
| _
|
| 1.3.1. |_| Declarati ca desfasurati in exclusivitate operatiuni scutite |
| din arendarea, concesionarea si inchirierea de bunuri imobile,
|
| cu exceptiile prevazute de lege, dar doriti sa optati pentru
|
| taxarea acestora?
|
| |
| 1.4. Plata T.V.A.:
|
| _
|
| 1.4.1. |_| lunara |
| _
|
| 1.4.2. |_| trimestriala
|
| ______________________________________________________________________
|
| _
|
| 2. |_| Platitor de accize
|
| ______________________________________________________________________
|
| _
|
| 3. |_| Platitor de impozit pe titei si pe gaze naturale din productia
|
| interna |
| ______________________________________________________________________
|
| _
|
| 4. |_| Platitor de taxe si redevente in activitatea petroliera si |
| miniera
|
| ______________________________________________________________________
|
| _
|
| 5. |_| Platitor de impozit pe venitul din salarii si pe venituri
|
| asimilate salariilor
|
| ______________________________________________________________________
|
| _ |
| 6. |_| Platitor de impozit pe profit:
|
| _
|
| 6.1. |_| plata lunara |
| _
|
| 6.2. |_| plata trimestriala
|
| _ |
| 6.3. |_| plata anuala
|
| ______________________________________________________________________
|
| _ |
| 7. |_| Platitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor
|
| ______________________________________________________________________
|
| |
| 8. Contributii:
|
| _
|
| 8.1. |_| Contributia pentru asigurari sociale de sanatate
|
| _
|
| 8.2. |_| Contributia pentru asigurari de somaj
|
| _
|
| 8.3. |_| Contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli
|
| profesionale
|
| _
|
| 8.4. |_| Contributia de asigurari sociale
|
|______________________________________________________________________________|
| II. FELUL SEDIULUI PENTRU PLATITORII CU STATUT DE SUCURSALA:
|
| _ |
| 1. |_| Platitor cu sediul central in Romania Cod de identificare fiscala
|
| al unitatii infiintatoare:
|
| _ ...........................
|
| 2. |_| Platitor cu sediul central in strainatate
|
|______________________________________________________________________________|
| III. COD DE IDENTIFICARE FISCALA AL UNITATII DIVIZATE ......................
|
|______________________________________________________________________________|
| IV. BANCA .............................. Cont .............................
|
| .............................. .............................
|
| .............................. .............................
|
|______________________________________________________________________________|
*) Datele referitoare la inregistrarea fiscala se completeaza la
constituire. Mentiunile referitoare la modificarea acestor date se declara la
organul fiscal competent, cu exceptia datelor privind modificarea atributului
de platitor/neplatitor de T.V.A. Inregistrarea si scoaterea din evidenta a
platitorilor de taxa pe valoarea adaugata, ulterior infiintarii, se solicita la
oficiul registrului comertului prin completarea Cererii de preschimbare a
certificatului de inregistrare.
ANEXA 2
la anexa A
Nr. intrare: ............... data: ...........
REFERITOR LA INVESTITIA STRAINA, pentru evidenta statistica, declar
urmatoarele*:
______________________________________________________________________________
| 1. Investitie straina in total capital:
|
| |
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR. |
| (valoarea si
|
| moneda de
|
| subscriere)
|
|______________________________________________________________________________|
| 2. Subscrisa de urmatorii asociati/actionari (numai pentru asociatii/
|
| actionarii cu domiciliul/sediul in strainatate):
|
| |
| 2.1. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
| |
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de
|
| subscriere) |
|
|
| 2.2. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
| |
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de
|
| subscriere) |
|
|
| 2.3. ................................................., ...................,
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
|
|
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de
|
| subscriere)
|
|
|
| 2.4. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
|
|
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
| |
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de |
| subscriere)
|
|
|
| 2.5. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
|
|
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
| |
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de |
| subscriere)
|
|
|
| 2.6. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
|
|
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si
|
| moneda de
|
| subscriere)
|
|
|
| 2.7. ................................................., ...................;
|
| (nume si prenume/denumire) (tara)
|
|
|
| total ........ echivalent lei; din care: ................, ................,
|
| (valoarea si (valoarea si
|
| moneda de moneda de
|
| subscriere) subscriere)
|
|
|
| ................., reprezentand: .................. echivalent EUR.
|
| (valoarea si |
| moneda de
|
| subscriere)
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ................... Semnatura: ..................
* Se completeaza pentru societatile comerciale care au asociati/actionari
cu domiciliul/sediul in strainatate cu situatia investitiei straine la:
constituire, majorare/reducere capital, transmitere parti sociale/actiuni.
ANEXA B
______________________________________________________________________________
| I. | II. MODEL 1 | III.
|
| | |
|
| Spre inaintare catre(1):| DECLARATIE |OFICIUL
REGISTRULUI|
| | pe propria raspundere data in | COMERTULUI DE PE
|
| | temeiul prevederilor art. 15 | LANGA TRIBUNALUL
|
| ........................ | alin. (1) lit. a) din Legea | .................
|
| ........................ | nr. 359/2004, cu modificarile
|___________________|
| ........................ | si completarile ulterioare |IV.
|
| ........................ | |
|
| ........................ | |Nr. intrare:
......|
| | |Data:
.............|
|__________________________|_______________________________|___________________|
______________________________________________________________________________
| V. |
|
|
| 1. Subsemnat(ul/a) ......................, domiciliat in ..................,
|
| str. ...................... nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ...,
|
| judet/sector .........., telefon .........., act identitate ...., seria ...,
|
| nr. ......... CNP/NIF .....................................................,
|
| (cod numeric personal/numar de identificare fiscala)
|
| eliberat de ........................................., la data ............,
|
| in calitate de(2) ....................................;
|
| 2. pentru firma ...........................................................,
|
| avand numar de ordine in registrul comertului(3) ..............., cod unic
|
| de inregistrare(3) .......................;
|
| 3. cu sediul in: localitatea ....................., str. ...................
|
| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judet/sector .............,
|
| cod postal ........., casuta postala ...., telefon ..........., ...........,
|
| fax ........, ........., e-mail ..............., web site .................,
|
| |
| 4. DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE
|
|
|
| 4.1. ca, la data prezentei, in spatiul destinat sediului social/sucursalei
|
| din ........................................................................
|
| 4.2. si/sau secundar din ...................................................
|
| ............................................................................
|
| si in afara acestora, nu se desfasoara nici una din activitatile ce
|
| constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins in actul constitutiv
|
| respectiv modificator si ma oblig ca, inainte de inceperea activitatii, sa
|
| depun declaratia pe propria raspundere privitoare la legalitatea
desfasurarii|
| activitatilor declarate conform prevederilor Legii nr. 359/2004, cu
|
| modificarile si completarile ulterioare si, pentru activitatile cu impact
|
| semnificativ asupra mediului, sa solicit autorizarea la sediul autoritatii
|
| publice teritoriale pentru protectia mediului.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| VI. Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca
|
| declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
| |
| Data: ................. Semnatura ......................
|
|______________________________________________________________________________|
NOTA:
(1) Se completeaza, dupa caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari
................., Directia de Sanatate Publica a/Agentia de Sanatate Publica
in Transporturi ................., Directia Sanitara Veterinara si pentru
Siguranta Alimentelor/Agentia de Sanatate Publica in Transporturi ...........,
Autoritatea Publica Teritoriala pentru Protectia Mediului ...................,
Inspectoratul Teritorial de Munca al .....................;
(2) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (asociat,
fondator, administrator, reprezentant);
(3) Se completeaza numai in cazul in care firma este inregistrata.
cod: 11-10-141
ANEXA C
______________________________________________________________________________
| I. | II. MODEL 2 | III.
|
| | |
|
| Spre inaintare catre(1):| DECLARATIE |OFICIUL
REGISTRULUI|
| | pe propria raspundere data in | COMERTULUI DE PE
|
| | temeiul prevederilor art. 15 | LANGA TRIBUNALUL
|
| ........................ | alin. (1) lit. b) din Legea | .................
|
| ........................ | nr. 359/2004, cu modificarile
|___________________|
| ........................ | si completarile ulterioare |IV.
|
| ........................ | |
|
| ........................ | |Nr. intrare:
......|
| | |Data:
.............|
|__________________________|_______________________________|___________________|
______________________________________________________________________________
| V. |
|
|
| 1. Subsemnat(ul/a) ......................, domiciliat in ..................,
|
| str. ...................... nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ...,
|
| judet/sector .........., telefon .........., act identitate ...., seria ...,
|
| nr. ......... CNP/NIF .....................................................,
|
| (cod numeric personal/numar de identificare fiscala)
|
| eliberat de ........................................., la data ............,
|
| in calitate de(2) ....................................;
|
| 2. pentru firma ...........................................................,
|
| avand numar de ordine in registrul comertului(3) ..............., cod unic
|
| de inregistrare(3) .......................;
|
| 3. cu sediul in: localitatea ....................., str. ...................
|
| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judet/sector .............,
|
| cod postal ........., casuta postala ...., telefon ..........., ...........,
|
| fax ........., ........., e-mail ..............., web site ................,
|
| |
| 4. DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE:
|
|
|
| 4.1. cunosc si respect prevederile legislatiei si ale reglementarilor
|
| generale si specifice din domeniul(4):
|
| _
|
| |_| prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I.) |
| _ _
|
| |_| sanitar |_| sanitar-veterinar
|
| _ _ |
| |_| protectiei mediului(5) |_| protectiei muncii
|
|______________________________________________________________________________|
| _
|
| 4.2. |_| ma oblig ca pentru activitatile cu impact semnificativ asupra
|
| mediului sa solicit autorizarea la sediul autoritatii publice
|
| teritoriale pentru protectia mediului.
|
|______________________________________________________________________________|
| _
|
| 4.3. |_| sunt indeplinite conditiile de functionare prevazute de legislatia
|
| specifica in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I.),
|
| sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului, protectiei muncii,
|
| care se desfasoara la:
|
| 4.3.1. - SEDIU SOCIAL Nr. salariati(6): ................
|
| Adresa: .............................................................
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | Denumire activitate |
|
| | CAEN | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ........................ Semnatura, ......................
NOTA:
(1) Se completeaza, dupa caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari
..................., Directia de Sanatate Publica a/Agentia de Sanatate Publica
in Transporturi ..................., Directia Sanitara Veterinara si pentru
Siguranta Alimentelor/Agentia de Sanatate Publica in Transporturi
..................., Autoritatea Publica Teritoriala pentru Protectia Mediului
..................., Inspectoratul Teritorial de Munca al ...................;
(2) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (asociat,
fondator, administrator, reprezentant);
(3) Se completeaza numai in cazul in care firma este inregistrata;
(4) Se marcheaza dupa caz casuta(le) corespunzatoare domeniului de
autorizare;
(5) In cazul activitatilor cu impact semnificativ asupra mediului se
marcheaza casuta din caseta 4.2.;
(6) Se completeaza numarul mediu estimativ de angajati si, dupa caz,
capacitatea estimata de productie sau desfacere a produselor pentru sediul
social si pentru fiecare sediu secundar in care se desfasoara o activitate
specifica conform codului CAEN.
cod : 11-10-142
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE Model 2 Nr. intrare: ........ data: ......
______________________________________________________________________________
| 4.3.2. - SEDII SECUNDARE Nr. salariati(6): ..............
|
| ____________________________________________________________________________
|
| __________________________________________________________________________
|
| |Nr. | Adresa | Clasa | Denumire activitate |
|
| |crt.| | CAEN | |
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
|
|
| 4.3.3. - Activitati proprii de birou Nr. salariati(6): ............
|
| pentru societate
|
| Adresa: .............................................................
|
| .............................................................
|
| 4.3.4. - Activitati desfasurate in afara Nr. salariati(6): ............
|
| sediului social si a sediilor
|
| secundare |
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | Denumire activitate |
|
| | CAEN | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| VI. Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca
|
| declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
|
|
| Data: .................... Semnatura ......................
|
|______________________________________________________________________________|
ANEXA D
______________________________________________________________________________
| I. | II. MODEL 3 | III.
|
| | |
|
| Spre inaintare catre(1):| DECLARATIE |OFICIUL
REGISTRULUI|
| | pe propria raspundere data in | COMERTULUI DE PE
|
| | temeiul prevederilor art. 15 | LANGA TRIBUNALUL
|
| ........................ | alin. (2) din | .................
|
| ........................ | Legea nr. 359/2004, cu
|___________________|
| ........................ | modificarile si completarile |IV.
|
| ........................ | ulterioare privind modificarea|
|
| ........................ | declaratiei nr. .... din .... |Nr. intrare: .....
|
| | |Data: ............
|
|__________________________|_______________________________|___________________|
______________________________________________________________________________
| V. |
|
|
| 1. Subsemnat(ul/a) ....................., domiciliat in ...................,
|
| str. ...................... nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ...,
|
| judet/sector .........., telefon ........., act identitate ....., seria ...,
|
| nr. ......... CNP/NIF .....................................................,
|
| (cod numeric personal/numar de identificare fiscala)
|
| eliberat de ........................................., la data ............,
|
| in calitate de(2) ....................................;
|
| 2. pentru firma ...........................................................,
|
| avand numar de ordine in registrul comertului .............................,
|
| cod unic de inregistrare ..........................;
|
| 3. cu sediul in: localitatea ...................., str. ....................
|
| nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ..., judet/sector .............,
|
| cod postal ........., casuta postala ...., telefon ..........., ...........,
|
| fax ........, ........., e-mail ..............., web site .................;
|
| |
| 4. DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE:
|
|
|
| 4.1. cunosc si respect prevederile legislatiei si ale reglementarilor
|
| generale si specifice din domeniul(3):
|
| _
|
| |_| prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I.)
|
| _ _
|
| |_| sanitar |_| sanitar-veterinar
|
| _ _
|
| |_| protectiei mediului(4) |_| protectiei muncii
|
|______________________________________________________________________________|
| _
|
| 4.2. |_| ma oblig ca pentru activitatile cu impact semnificativ asupra
|
| mediului sa solicit autorizarea la sediul autoritatii publice
|
| teritoriale pentru protectia mediului.
|
|______________________________________________________________________________|
| _
|
| 4.3. |_| sunt indeplinite conditiile de functionare prevazute de legislatia
|
| specifica in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (P.S.I.),
|
| sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului, protectiei muncii,
|
| care se desfasoara la:
|
| 4.3.1. - SEDIU SOCIAL Nr. salariati(5): ................
|
| Adresa: .............................................................
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | Denumire activitate | |
| | CAEN | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ........................ Semnatura, ......................
NOTA:
(1) Se completeaza, dupa caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari
..................., Directia de Sanatate Publica a/Agentia de Sanatate Publica
in Transporturi ..................., Directia Sanitara Veterinara si pentru
Siguranta Alimentelor/Agentia de Sanatate Publica in Transporturi
..................., Autoritatea Publica Teritoriala pentru Protectia Mediului
..................., Inspectoratul teritorial de Munca al ...................;
(2) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (asociat,
fondator, administrator, reprezentant);
(3) Se marcheaza dupa caz casuta(le) corespunzatoare domeniului de
autorizare;
(4) In cazul activitatilor cu impact semnificativ asupra mediului se
marcheaza casuta din caseta 4.2.;
(5) Se completeaza numarul mediu estimativ de angajati si, dupa caz,
capacitatea estimata de productie sau desfacere a produselor pentru sediul
social si pentru fiecare sediu secundar in care se desfasoara o activitate
specifica conform codului CAEN.
cod: 11-10-143
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE Model 3 Nr. intrare: ....... data: ......
______________________________________________________________________________
| 4.3.2. - SEDII SECUNDARE Nr. salariati(5): ..............
|
| ____________________________________________________________________________
|
| __________________________________________________________________________
|
| |Nr. | Adresa | Clasa | Denumire activitate |
|
| |crt.| | CAEN | |
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
| |____|___________________|_______|_________________________________________|
|
|
|
| 4.3.3. - Activitati proprii de birou Nr. salariati(5): ............
|
| pentru societate
|
| Adresa: .............................................................
|
| .............................................................
|
| 4.3.4. - Activitati desfasurate in afara Nr. salariati(5): ............
|
| sediului social si a sediilor
|
| secundare
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | Denumire activitate |
|
| | CAEN | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| VI. Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca
|
| declaratiile inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
| |
| Data: .................... Semnatura ......................
|
|______________________________________________________________________________|