Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 320 din 16 februarie 1996

privind actualizarea modelelor si caracteristicilor formularelor tipizate specifice, utilizate in activitatea de stabilire, evidenta, urmarire, incasare si raportare a impozitelor si taxelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 50 din 12 martie 1996


SmartCity3


    In baza prevederilor art. 7 din Hotararea Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, republicata, si a prevederilor art. 6 din Normele metodologice de tiparire, de stabilire a preturilor si tarifelor, de adaptare si utilizare a formularelor specifice, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995,
    avand in vedere necesitatea actualizarii modelelor si caracteristicilor formularelor tipizate specifice, utilizate in activitatea de stabilire, evidenta, urmarire, incasare si raportare a impozitelor si taxelor, potrivit modificarilor intervenite in legislatia fiscala,

    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba modificarea modelelor urmatoarelor formulare tipizate, prevazute in anexa nr. 1 a)*) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, 1.801/1995:
    1. Declaratia lunara pentru impozitul pe profit al contribuabililor mici, cod 14.13.01.01;
    2. Declaratie pentru impozitul pe profit pentru contribuabilii mari, cod 14.13.01.01/a;
    3. T.V.A - Decont pe luna: ........ anul: .........., cod 14.13.01.02;
    4. T.V.A - Cerere de rambursare, cod 14.13.03.02;
    5. Adresa de confirmare debite, cod 14.13.17.99;
    6. Cont de debite-incasari, cod 14.13.08.99.
    Modelele formularelor mai sus mentionate sunt prezentate in anexa nr. 1 la prezentul ordin.
------------------
    *) Anexa nr. 1 a) este publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 din 20 noiembrie 1995.

    Art. 2
    Se aproba modificarea caracteristicilor, modul de tiparire, difuzare, utilizare si pastrare, prevazute in anexa nr. 1 b)*) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995, pentru urmatoarele formulare:
    1. Cerere de luare in evidenta ca platitor de T.V.A., cod 14.13.04.02;
    2. Cerere de inregistrare ca platitor de T.V.A. prin optiune, cod 14.13.04.02/a;
    3. Accize - Decont pe luna: ........ anul: ......., cod 14.13.01.03;
    4. Accize - Cerere de restituire pe luna: ..... anul: ..., cod 14.13.03.03;
    5. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe cladiri, a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si de alte constructii si a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat, in cazul contribuabililor persoane juridice, cod 14.13.01.06;
    6. Declaratie/situatie nominala privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de transport ale persoanelor juridice, cod 14.13.01.05;
    7. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe cladiri si a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si alte constructii proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.01.04/a;
    8. Proces-verbal - instiintare de plata a impozitului pe cladiri si terenuri ocupate de cladiri si alte constructii, conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, pentru persoane fizice si a primelor de asigurare prin efectul legii, cod 14.13.02.04;
    9. Declaratie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei si a primei de asigurare asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice, cod 14.13.05.05/a;
    10. Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport, cod 14.13.06.05;
    11. Proces-verbal de impunere nr. .............. - instiintare de plata a impozitului pe venitul agricol realizat pe anul ......., cod 14.13.02.09;
    12. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere sau terenuri apartinand persoanelor fizice, cod 14.13.01.08;
    13. Proces-verbal - instiintare de plata a sumelor datorate pentru inchirieri (subinchirieri) camere, cladiri, terenuri, cod 14.13.02.08;
    14. Chitanta fiscala, cod 14.13.11.02;
    15. Adresa de confirmare debite, cod 14.13.17.99;
    16. Proces-verbal de verificare gestionara, cod 14.13.19.99;
    17. Certificat de inregistrare fiscala, cod 14.13.20.99;
    18. Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor si taxelor pe anul ......., cod 14.13.08.99/b;
    19. Certificat de atestare fiscala, cod 14.13.21.99;
    20. Proces-verbal de contraventie nr. ..............................., cod 14.13.22.99;
    21. Registru rol, cod 14.13.23.99;
    22. Matricola privind evidenta persoanelor fizice platitoare de impozit pe venituri din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere mobilate sau nemobilate si inchirieri de terenuri situate in municipii, orase si alte localitati, cod 14.13.26.08;
    23. Registru de evidenta (Matricola) a contribuabililor supusi impozitului pe veniturile populatiei, cod 14.13.26.07;
    24. Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol si a primelor de asigurare, cod 14.13.26.09;
    25. Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa) in proprietatea contribuabililor persoane juridice, cod 14.13.26.05;
    26. Matricola pentru evidenta cladirilor, a terenurilor ocupate de cladiri si alte constructii si a terenurilor proprietate de stat aflate in administrarea sau folosinta persoanelor juridice, cod 14.13.26.04;
    27. Matricola pentru evidenta cladirilor si terenurilor proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.26.04/a;
    28. Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa) in proprietatea contribuabililor persoane fizice, cod 14.13.26.05/a;
    29. Factura fiscala, cod 14.13.27.02.
    Caracteristicile, modul de tiparire, difuzare, utilizare si pastrare pentru formularele de mai sus sunt prevazute in anexa nr. 2 la prezentul ordin.

----------------
    *) Anexa nr. 1 b) este publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 bis din 20 noiembrie 1995.

    Art. 3
    Directia de proceduri si metodologii fiscale, Directia presa, relatii cu publicul, protocol si administrativ, Directia generala organizare, resurse umane si servicii generale, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat, precum si, dupa caz, directiile interesate din Ministerul Finantelor vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

                   Ministru de stat,
                   ministrul finantelor,
                   Florin Georgescu

    ANEXA 1

                               LISTA
formularelor tipizate care se modifica

    1. Declaratia lunara pentru impozitul pe profit al
       contribuabililor mici                            cod 14.13.01.01;
    2. Declaratie pentru impozitul pe profit pentru
       contribuabilii mari                              cod 14.13.01.01/a;
    3. T.V.A Decont pe luna: ..... anul: ....           cod 14.13.01.02;
    4. T.V.A Cerere de rambursare                       cod 14.13.03.02;
    5. Adresa de confirmare debite                      cod 14.13.17.99;
    6. Cont de debite-incasari                          cod 14.13.08.99.

    ANEXA 1/1

      DECLARATIA LUNARA PENTRU IMPOZITUL PE PROFIT AL CONTRIBUABILILOR MICI

    Pe perioada de la inceputul anului pana la ...........................
    Denumirea contribuabilului ................., codul fiscal ...........
    str. .........., nr. ......., localitatea ............................
    judetul (sectorul) ..................., codul postal .................

                                                                   - lei -
    Veniturile din exploatare                            01 ---
    Cheltuielile aferente veniturilor din exploatare
    (inclusiv cheltuielile privind impozitul pe profit)  02 ---
    Profitul (pierderi) din exploatare (rd. 01-rd. 02)                03 ---
    Veniturile financiare                                04 ---
    Cheltuielile financiare                              05 ---
    Profitul (pierderi) financiar (rd. 04-rd. 05)                     06 ---
    Veniturile exceptionale                              07 ---
    Cheltuielile exceptionale                            08  ---
    Profitul (pierderi) exceptional (rd. 07-rd. 08)                   09 ---
    Profitul aferent facturilor neincasate, existent
    la 31.12.1994, calculat prin inmultirea valorii
    facturilor neincasate cu coeficientul mediu
    de rentabilitate "K", inscrise in anexa nr. 2
    la Precizarile Ministerului Finantelor
    nr. 13.295/1994. Acest profit se distribuie
    in proportie de 1/3 pe primele 3 luni ale
    anului 1995                                                       10 ---
    Profitul (pierderi) total (rd. 03 + rd. 06 +
    + rd. 09 + rd. 10)                                                  11 ---
    Deduceri:
    Dividendele primite de la o alta persoana
    juridica romana                                       12 ---
    Reportarea cheltuielilor cu dobanzile ramase
    nedeductibile in anii anteriori                       13 ---
    Amortizarea sumelor care depasesc cota de
    reparatii de 5%, care au fost adaugate la
    valoarea mijloacelor fixe reparate                    14 ---
    Sumele utilizate pentru constituirea sau
    majorarea fondului de rezerva in limita
    a 5% din profitul contabil anual, pana cand
    acesta va atinge 20% din capitalul social,
    inclusiv veniturile din provizioanele pentru
    care nu s-a admis deducerea                           15 ---
    Sumele utilizate pentru constituirea sau
    majorarea rezervei create de societati
    bancare in limita a 2% din soldul creditelor
    acordate si a fondului de rezerva in
    limitele prevazute de Legea nr. 33/1991
    privind activitatea bancara                           16 ---
    Sumele utilizate pentru constituirea sau
    majorarea rezervelor tehnice ale societatilor
    de asigurare si reasigurare, conform
    dispozitiilor legale in materie                       17 ---
    Total deduceri:
    (rd. 12 + rd. 13 + rd. 14 + rd. 15 + rd. 16 +
    + rd. 17)                                                       18 ---
    Profitul (pierderi)
    (rd. 11 - rd. 18)                                               19 ---
    Cheltuieli nedeductibile:
    Impozitul pe profitul din orice sursa, romana
    si straina, din care:                                 20 ---
    Impozitul pe venitul realizat in strainatate          21 ---
    Amenzi si penalitati                                  22 ---
    Cheltuielile ocazionate de mese, cadouri,
    distractii si altele asemenea, pentru actiuni
    de protocol, reclama si publicitate, care
    depasesc limitele prevazute de lege                   23 ---
    Sumele utilizate pentru constituirea sau
    majorarea provizioanelor, a rezervelor,
    peste limitele prevazute de Ordonanta
    Guvernului nr. 70/1994                                24 ---
    Cheltuielile de sponsorizare ce depasesc
    limita stabilita de Legea nr. 32/1994                 25 ---
    Cheltuielile cu dobanzile care depasesc
    suma veniturilor din dobanzi plus 20%
    din celelalte venituri (nu se aplica
    societatilor bancare si anumitor institutii
    financiare)                                           26 ---
    Cheltuielile cu reparatiile care depasesc 5%
    din valoarea ramasa a mijloacelor fixe de la
    inceputul anului                                      27 ---
    Pierderile din surse externe, calculate pe
    fiecare sursa de venit                                28 ---
    Alte cheltuieli nedeductibile din punct de vedere
    fiscal                                                29 ---
    Total cheltuieli nedeductibile
    (rd. 20 + rd. 22 pana la rd. 29)                                   30 ---
    Profitul impozabil (pierderi) inainte
    de reportarea pierderii
    (rd. 19 + rd. 30)                                              31 ---
    Pierderile de recuperat din anii precedenti                    32 ---
    Profitul impozabil (pierderi)
    (rd. 31 - rd. 32)                                              33 ---
    Impozitul pe profit
    * Contribuabilii ale caror venituri se impun
    cu cota normala
    (rd. 33 x 38%)                                                 34 ---
    * Contribuabilii care obtin venituri din jocuri
    de noroc, baruri si cluburi de noapte
    (rd. 33 x 38%) + (rd. 33 x k x 22%)                            34 ---

    k = ponderea veniturilor realizate din aceste
    activitati in volumul total al veniturilor

    * Contribuabilii ale caror venituri din activitatile
    agricole sunt egale sau depasesc 80% din
    veniturile totale (rd. 33 x 25%)                               34 ---
    Creditul fiscal, din care:                           35 ---
    Creditul fiscal extern                               36 ---
    Impozitul pe profit aferent perioadei de scutire,
    conform art. 31 din Ordonanta Guvernului
    nr. 70/1994                                            37 ---
    Reducere pentru modernizarea tehnologiei
    de fabricatie, extinderea activitatii in scopul
    obtinerii de profituri suplimentare si protectia
    mediului inconjurator                                    38 ---
    Total credit fiscal
    (rd. 35 + rd. 38)                                              39 ---
    Impozitul pe profit datorat
    (rd. 34 - rd. 39)

    * Daca rezultatul este zero sau mai putin,
    inscrieti 0                                                    40 ---
    Impozitul pe profit pe anul curent, platit
    cumulat de la inceputul anului fiscal                 41 ---
    Impozitul pe profit de plata
    (rd. 40 - rd. 41)                                              42 ---
    Impozitul pe profit, platit in plus
    (rd. 41    - rd. 40)                                           43 ---



                              DOCUMENT DE PLATA
|------------------------------------------------------------------------------|
|       Felul              |   Numarul    |     Data     |       Suma          |
|    documentului          |              |              |                     |
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|

    Sub penalitatile aplicate pedepsei de fals in acte publice, declar ca am examinat aceasta declaratie, inclusiv anexele insotitoare, si, in conformitate cu informatiile furnizate, o declar corecta si completa.

    Numele .............. Prenumele..................... Data .............

    Functia .........................   Semnatura .........................
           (director general sau        si stampila
           alta persoana autorizata)

    Formular M.F. cod 14.13.01.01


    ANEXA 1/2

    ROMANIA
    MINISTERUL FINANTELOR

                       DECLARATIE PENTRU IMPOZITUL
                   PE PROFIT PENTRU CONTRIBUABILII MARI

    Pentru anul calendaristic ........... sau pentru un an fiscal mai mic, care incepe la data de ............. si se sfarseste la data de ....................
    Denumirea contribuabilului ................................................
    Codul fiscal ..........................
    Adresa ................................, localitatea ......................
                    (str., nr.)
    judetul/sectorul ...................., codul postal .......................

--------------------------------------------------------------------------------
                                                           | Randul |  Suma
                                                           |        | - lei -
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Patrimoniul net - Soldul de la sfarsitul anului (din anexa |        |
nr. 2, rd. 15, coloana 2)                                  |   01   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Patrimoniul net - Soldul de la inceputul anului (din anexa |        |
nr. 2, rd. 15, coloana 1)                                  |   02   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Numai pentru anul 1995, inscrieti profitul impozabil       |        |
corespunzator facturilor neincasate la sfarsitul anului    |        |
1994 - Precizarile M.F. nr. 13.295/1994 (anexa nr. 2,      |        |
rd. 05 x rd. 03 / rd. 01)                                  |   03   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Scadeti rd. 03 din rd. 02                                  |   04   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Indicele de inflatie pentru intregul an fiscal             |   05   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Inmultiti rd. 05 cu rd. 04                                 |   06   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Scadeti rd. 06 din rd. 01                                  |   07   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Contributiile facute la capitalul social in timpul anului  |   08   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Dividendele primite de o persoana juridica romana de la    |        |
alta persoana juridica romana                              |   09   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Reportarea cheltuielilor cu dobanzile ramase nedeductibile |        |
in anul anterior                                           |   10   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Sumele adaugate la fondul de rezerva, dar numai in limita  |        |
a 5% din profitul contabil anual, pana cand acesta va      |        |
atinge 20% din capitalul social                            |   11   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 08 pana la rd. 11      |   12   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Sumele pentru completarea, in limitele dispozitiilor       |        |
legale in vigoare, a provizioanelor deductibile la         |        |
calculul impozitului pe profit                             |   13   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Adunati rd. 08 pana la rd. 13                              |   14   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Scadeti rd. 14 din rd. 07                                  |   15   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
CHELTUIELI NEDEDUCTIBILE                                   |        |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul pe veniturile si profiturile din surse straine   |   16   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Amenzi si penalitati                                       |   17   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Cheltuielile ocazionate de mese, cadouri, distractii si    |        |
altele asemenea, pentru actiuni de protocol, reclama si    |        |
publicitate, care depasesc limita prevazuta de legea       |        |
bugetara anuala                                            |   18   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Sumele declarate in evidenta contribuabilului, angajate in |        |
constituirea sau majorarea rezervelor si provizioanelor    |        |
peste limita legala (cu exceptia celor create de societati |        |
bancare in limita a 2% din soldul creditelor acordate si a |        |
fondului de rezerva, potrivit Legii nr. 33/1991 privind    |        |
activitatea bancara, a rezervelor tehnice ale societatilor |        |
de asigurare si a fondului de rezerva in limita a 5% din   |        |
profitul contabil anual, pana cand acesta atinge 20% din   |        |
capitalul social)                                          |   19   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Cheltuielile de sponsorizare peste limita prevazuta in     |        |
Legea nr. 32/1994                                          |   20   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Cheltuielile cu dobanzile care depasesc suma veniturilor   |        |
din dobanzi plus 20% din alte venituri (nu se aplica       |        | societatilor bancare si institutiilor financiare)          |   21   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Pierderile din surse externe, calculate pe fiecare sursa   |        |
de venit                                                   |   22   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Alte cheltuieli nedeductibile din punct de vedere fiscal   |   23   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 16 pana la rd. 23      |   24   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Adunati rd. 16 pana la rd. 24                              |   25   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
DISTRIBUTII PENTRU PROPRIETARI                             |        |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Distributiile platite proprietarilor                       |   26   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 26                     |   27   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Adunati rd. 26 cu rd. 27                                   |   28   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Profitul impozabil (sau pierderile) inainte de reportarea  |        |
pierderilor (adunati rd. 15, 25 si 28)                     |   29   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Pierderea reportata din 5 ani fiscali precedenti           |   30   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 30                     |   31   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Adunati rd. 30 si rd. 31                                   |   32   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Profitul impozabil (pierderi) (scadeti rd. 32 din rd. 29)  |   33   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul pe profit intermediar. Inmultiti rd. 33 cu 38%,  |        |
cu exceptia urmatoarelor cazuri:                           |        |
 - contribuabilii avizati si atestati de Ministerul        |        |
   Finantelor, in conditiile legii, care obtin venituri si |        |
   in domeniul jocurilor de noroc, precum si cei care      |        |
   obtin venituri din activitatea barurilor de noapte si a |        |
   cluburilor de noapte (rd. 33 x 38%)+(rd. 33 x k x 22%), |        |
   unde:                                                   |        |
 k = ponderea veniturilor realizate din aceste activitati  |        |
 in volumul total al veniturilor;                          |        |
 - persoanele juridice straine, al caror profit a fost     |        |
   obtinut printr-un sediu permanent in Romania,           |        |
   inmultesc rd. 33 cu 44,2%;                              |   34   |
 - contribuabilii ale caror venituri din activitati        |        |
   agricole sunt egale sau depasesc 80% din totalul        |        |
   veniturilor inmultesc rd. 33 cu 25%                     |        |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Creditul fiscal extern                                     |   35   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul pe profit inainte de actualizarea la inflatie    |        |
(scadeti rd. 35 din rd. 34)                                |   36   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Reduceri sau scutiri de la plata impozitului pe profit,    |        |
conform dispozitiilor legale                               |   37   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul pe profit diminuat cu reducerile sau scutirile   |        |
(scadeti rd. 37 din rd. 36)                                |   38   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 38 pentru perioada     |        |
1 ianuarie a anului urmator pana la 15 mai a aceluiasi an  |   39   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul pe profit (adunati rd. 38 si rd. 39)             |   40   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Plati anticipate ale impozitului pe profit pentru acest an |   41   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Actualizarea la inflatie pentru rd. 41                     |   42   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Plati totale (adunati rd. 41 si rd. 42)                    |   43   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Impozitul datorat (daca suma de la rd. 43 este mai mica    |        |
decat cea de la rd. 40, scadeti rd. 43 din rd. 40)         |   44   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Sume platite in plus (daca suma de la rd. 43 este mai      |        |
mare decat cea de la rd. 40 scadeti rd. 40 din rd. 43)     |   45   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------
Urmatoarele 12 plati lunare anticipate, calculate numai in |        |
scop informativ (inmultiti rd. 38 cu 1/12; aceasta suma    |        |
se actualizeaza la inflatie, luna de luna)                 |   46   |
-----------------------------------------------------------|--------|-----------

                              DOCUMENT DE PLATA
|------------------------------------------------------------------------------|
|       Felul              |   Numarul    |     Data     |       Suma          |
|    documentului          |              |              |                     |
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|
|--------------------------|--------------|--------------|---------------------|

    Sub penalitatile aplicate pedepsei de fals in acte publice, declar ca am examinat aceasta declaratie, inclusiv anexele insotitoare, si, in conformitate cu informatiile furnizate, o declar corecta si completa.

    Numele .............. Prenumele..................... Data .............

    Functia .........................   Semnatura .........................
           (director general sau        si stampila
           alta persoana autorizata)

    Formular M. F. cod 14.13.01.01 /a


    ANEXA 1
    la declaratie

                           AMORTIZAREA FISCALA
    Atentie !
    Pentru activele din grupele de la 1 la 5 de mai jos, aceasta anexa reprezinta numai un sumar al amortizarii fiscale. Trebuie sa tineti o evidenta separata a amortizarii fiscale pentru fiecare grupa a activelor incluse in grupele de la 1 la 5. Amortizarea pe fiecare activ din grupa 6 se calculeaza separat. Daca exista mai mult de un activ in grupa 6, contribuabilul va inregistra suma totala.
--------------------------------------------------------------------------------
    Grupa de mijloace fixe         | Randul |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6
                                   |        |-----|-----|-----|-----|-----|-----
                                   |        | 40% | 17% | 10% |  7% | 4,5%|  2%
-----------------------------------|--------|-----|-----|-----|-----|-----|-----
Sold la 01.01.199...               |   01   |     |     |     |     |     |
-----------------------------------|--------|-----|-----|-----|-----|-----|-----
Actualizare la inflatie pentru     |        |     |     |     |     |     |
rd. 01                             |   02   |     |     |     |     |     |
-----------------------------------|--------|-----|-----|-----|-----|-----|-----
Amortizarea calculata la           |        |     |     |     |     |     |
rd. 01 + rd. 02                    |   03   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Intrari de mijloace fixe           |   04   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Actualizare la inflatie            |        |     |     |     |     |     |
pentru rd. 04                      |   05   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Amortizarea pentru mijloacele fixe |        |     |     |     |     |     |
intrate, calculata la              |        |     |     |     |     |     |
rd. 04 + rd. 05                    |   06   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Iesiri de mijloace fixe            |   07   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Actualizare la inflatie            |        |     |     |     |     |     |
pentru rd. 07                      |   08   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Amortizarea pentru mijloacele fixe |        |     |     |     |     |     |
iesite, calculata la               |        |     |     |     |     |     |
rd. 07 + rd. 08                    |   09   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Adunati randurile                  |        |     |     |     |     |     |
[(rd. 01 + rd. 02 + rd. 04 + rd.   |        |     |     |     |     |     |
05)-(rd. 07 + rd. 08)]             |   10   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Adunati rd. 03 + rd. 06 - rd. 09   |   11   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Diferente inregistrate din         |        |     |     |     |     |     |
instrainarea mijloacelor fixe,     |        |     |     |     |     |     |
care depasesc soldul grupei        |   12   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Soldul grupelor mai mici de        |        |     |     |     |     |     |
200.000 lei                        |   13   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------
Sold la 31.12.199...               |        |     |     |     |     |     |
(rd. 10 - rd. 11 + rd. 12 - rd. 13)|   14   |     |     |     |     |     |
--------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA 2
    la declaratie

                                BILANT FISCAL
                             Incheiat la .........
                                                                    - lei -
--------------------------------------------------------------------------------
                          |          |      Soldul         |         Soldul
          Explicatii      | Nr. rand | la inceputul anului | la sfarsitul anului
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
              A           |     B    |          1          |          2
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
                          |          |                     |
    ACTIV: |          |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Imobilizari necorporale  |    01    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Imobilizari corporale    |    02    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Imobilizari financiare   |    03    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Stocuri                  |    04    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Alte active circulante - |          |                     |
    - TOTAL, din care:    |    05    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 - Creante                |    06    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 - Titluri de plasament   |    07    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 - Disponibil             |    08    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Conturi de regularizare  |          |                     |
 si asimilate, exclusiv   |          |                     |
 diferente de conversie   |    09    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 Prime privind rambursarea|          |                     |
 obligatiunilor           |    10    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 TOTAL ACTIV              |          |                     |
(rd.01 + rd.02 + rd.03 +  |          |                     |
 + rd.04 + rd.05)         |    11    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 OBLIGATII (rd.13 + rd.14)|    12    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 - Datorii                |    13    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 - Conturi de regularizare|          |                     |
 si asimilate, exclusiv   |          |                     |
 diferente de conversie   |    14    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------
 PATRIMONIU NET           |          |                     |
 (rd. 11 - rd. 12)        |    15    |                     |
--------------------------|----------|---------------------|--------------------


    ANEXA 1/3
  -----------
 /  ROMANIA  \             TAXA PE VALOAREA ADAUGATA
|  -------   |
|  | M.F.|   |      DECONT PE LUNA: |____________|  ANUL: |________|
|  -------   |
| MINISTERUL |
| FINANTELOR |
\___________/

--------------------------------------------------------------------------------
CODUL FISCAL AL PLATITORULUI DE T.V.A.: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ...................................................
LOCALITATEA ..........................., str. .................... nr. .........
judetul (sectorul) ................., codul postal ....... tel./fax ............
--------------------------------------------------------------------------------

              OPERATIUNI REALIZATE (IN LEI, FARA ZECIMALE)
--------------------------------------------------------------------------------
                                   IESIRI
--------------------------------------------------------------------------------
           Operatiuni impozabile                  | Valoarea |  Cota |  T.V.A.
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
  1 Vanzari in tara                               |          |  18%  |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
  2 Vanzari in tara                               |          |   9%  |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
  3 Importuri cu certificat de amanare            |          |   X   |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
  4 Regularizari                                  |          |   X   |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
  5 TOTAL T.V.A. COLECTAT [(1)+(2)+(3)+(4)]                          |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
                Alte operatiuni                   |          |
--------------------------------------------------|----------|
  6 Export                                        |          |
--------------------------------------------------|----------|
  7 Scutite cu drept de deducere                  |          |
--------------------------------------------------|----------|
  8 Scutite fara drept de deducere                |          |
--------------------------------------------------|----------|
  9 TOTAL IESIRI [(1)+(2)+(4)+(6)+(7)+(8)]        |          |
--------------------------------------------------|----------|

----------------------------------------------------|---|----|
 10 PRO RATA                                        | % |    |
----------------------------------------------------|---|----|

--------------------------------------------------------------------------------
                                 INTRARI
--------------------------------------------------------------------------------
             Operatiuni impozabile                | Valoarea | Cota |  T.V.A.
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 11 Cumparari pentru nevoile agentului economic   |          |  18%  |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 12 Cumparari pentru nevoile agentului economic   |          |   9%  |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 13 Importuri cu certificat de amanare            |          |   X   |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 14 T.V.A. DEDUCTIBILA [(11)+(12)+(13)]                              |
---------------------------------------------------------------------|----------
 15 T.V.A. DE DEDUS [(14)+(10)/100]                                  |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 16 Cumparari de hartie de ziar                   |          |  X    |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 17 Regularizari                                  |          |  X    |
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 18 Cumparari scutite de T.V.A.                   |          |  X    |    X
--------------------------------------------------|----------|-------|----------
 19 T.V.A. DE INCASAT [sold din luna precedenta]                     |
---------------------------------------------------------------------|==========
 20 TOTAL T.V.A DE DEDUS [(15)+(16)+(17)+(19)]                        |
--------------------------------------------------|------------------|==========
 21 TOTAL INTRARI [(11)+(12)+(13)+(16)+(17)+(18)] |                  |
----------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 22 SUMA DE PLATA [(5)-(20)]                                         |
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 23 SUMA DE RAMBURSAT [(20)-(5)]                                     |
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------- ----------------------------------------
         DOCUMENTE DE PLATA           | | Organul fiscal .......... Codul ......
--------------------------------------- |
    TIPUL *)    | NUMAR | DATA | SUMA | | Numarul de inregistrare ..............
----------------|-------|------|------| |
 [ ]1 [ ]2 [ ]3 |       |      |      | | Data depunerii (ZZ/LL/AA) .../.../....
----------------|-------|------|------| |
 [ ]1 [ ]2 [ ]3 |       |      |      | | Primit ...............................
----------------|-------|------|------| |
 [ ]1 [ ]2 [ ]3 |       |      |      | | Amenda pentru nedepunere in termen ...
----------------|-------|------|------| |
 [ ]1 [ ]2 [ ]3 |       |      |      | |---------------------------------------
----------------|-------|-------|-----|

    DECLAR CA INFORMATIILE DIN ACEST DECONT SUNT CORECTE
    Numele ...................... Functia ................................
    Prenumele ................... Semnatura si stampila ..................

--------------
    *) Tipul documentului de plata: 1 - chitanta C.E.C.;
                                    2 - cec cu limita de suma;
                                    3 - ordin de plata.

    Decontul se va completa in 2 exemplare:
    - originalul ramane la organul fiscal unde a fost luat in evidenta ca platitor de T.V.A.;
    - copia cu confirmarea de primire ramane la platitor.

    Iesiri
    Randurile 1 si 2 - Se vor prelua lunar totalul col. 10, 11, 12 si 13 din Jurnalul pentru vanzari, precum si operatiunile asimilate livrarilor (conform art. 2.2 din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata), centralizate in borderoul pentru operatiuni asimilate.
    Randul 3 - Se va prelua totalul din rd. 13 din decont.
    Randul 6 - Se vor inscrie operatiunile de export inregistrate in col. 9 din Jurnalul pentru vanzari numai pe baza documentelor prevazute in normele aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 809/1995.
    Randul 7 - Se vor evidentia operatiunile scutite cu drept de deducere, inscrise in col. 7 din Jurnalul pentru vanzari.
    Randul 8 - Se vor evidentia operatiunile scutite fara drept de deducere, inscrise in col. 8 din Jurnalul pentru vanzari.
    Randul 10 - Pro rata se va calcula potrivit prevederilor Deciziei nr. 6/1995 a Comisiei centrale pentru aplicarea unitara a prevederilor legale in domeniul impozitelor indirecte.

    Intrari
    Randurile 11 si 12 - Se va prelua lunar totalul col. 7, 8, 9 si 10 din Jurnalul pentru cumparari.
    Randul 13 - Se va prelua lunar totalul col. 11 si 12 din Jurnalul pentru cumparari.
    Randul 16 - Se va inscrie contravaloarea hartiei de ziar, cumparata in vederea editarii, tiparirii si vanzarii de ziare.
    Randul 18 - Se va prelua totalul col. 6 din Jurnalul pentru cumparari, reprezentand bunurile si serviciile achizitionate de la neplatitorii de T.V.A., precum si cele care nu au legatura directa cu activitatea agentului economic.


    ANEXA 1/4

  _________
/  ROMANIA  \                 TAXA PE VALOAREA ADAUGATA
|  -------   |
|  | M.F.|   |                   CERERE DE RAMBURSARE
|  -------   |
| MINISTERUL |     ( SE DEPUNE PENTRU SUME CE DEPASESC 1.000.000 LEI)
| FINANTELOR |
\___________/

--------------------------------------------------------------------------------
CODUL FISCAL AL PLATITORULUI DE T.V.A.: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ...................................................
LOCALITATEA ..........................., str. .................... nr. .........
judetul (sectorul) ................., codul postal ....... tel./fax ............
--------------------------------------------------------------------------------
    I. RAMBURSARE PENTRU EXPORT:                                   SUME
       Luna: |_|_|

1. Platitori care au realizat atat livrari la intern cat si la export:
1.1. Total operatiuni impozabile realizate [(9)-(8) din decont] |_______________
1.2  T.V.A. de dedus [(15)+(16)+(17) din decont]                |_______________
1.3. Ponderea T.V.A. de dedus [(1.2)/(1.1)x100]                      % |____.___
1.4. Operatiuni de export [(6) din decont]                      |_______________
1.5. T.V.A. aferenta exportului [(1.4)x(1.3)/100]               |_______________

2. Platitori care au realizat exclusiv livrari la export:
2.1. Total intrari [(21) din decont]                            |_______________ 2.2. T.V.A. de dedus [(15)+(16)+(17) din decont]                |_______________
2.3. Ponderea T.V.A. de dedus [(2.2)/(2.1)x100]                      % |____.___
2.4. Operatiuni de export [(6) din decont]                      |_______________
2.5. T.V.A. aferenta exportului [(2.4)x(2.3)/100]*)             |_______________

    II. RAMBURSARE PENTRU ACTIVITATI SPECIFICE:
        Luna: |_|_|
Se va depune de unitatile care au drept de rambursare lunara.   |_______________
Se va inscrie suma de rambursat din decont (23).

    III. RAMBURSARE PENTRU INTREAGA ACTIVITATE:

         Lunile: |_|_|  |_|_|  |_|_|

Se va depune de unitatile care pe o perioada de 3 luni
consecutiv au raportat sume de rambursat.                       |_______________
Se va inscrie suma de rambursat din decontul lunii a 3-a (23).

    IV. SOLICIT RAMBURSAREA:

 In contul nr. ....................... deschis la ............................
 Numele .............................. Functia ...............................
 Prenumele ........................... Semnatura si stampila .................
--------------------------------------------------------------------------------
                      CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL
--------------------------------------------------------------------------------
Se aproba rambursarea pentru suma de |_______| | ORGANUL FISCAL ...... CODUL ..
Nu se aproba rambursarea sumei de    |_______| | NUMARUL DE INREGISTRARE ......
Suma de reportat in decontul                   | DATA DEPUNERII
 lunii urmatoare                     |_______| |            (ZZ/LL/AA) ../../..
NUMELE PERSOANEI CARE APROBA RAMBURSAREA ..... | PRIMIT .......................
Functia .. Semnatura.. Data (ZZ/LL/AA) ../../..|
--------------------------------------------------------------------------------

    *) Suma de rambursat se determina potrivit prevederilor Deciziei nr. 5/1995 a presedintelui Comisiei centrale pentru aplicarea unitara a prevederilor legale in domeniul impozitelor indirecte, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 96 din 19 mai 1995.

    ANEXA 1/5

    MINISTERUL FINANTELOR
    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR
    PUBLICE SI CONTROLULUI FINANCIAR
    DE STAT A JUDETULUI ............
    UNITATEA FISCALA
    Nr ..... / ......

                                                          Catre

                                              ..............................
    ADRESA DE CONFIRMARE DEBITE               ..............................
                                              ..............................

                    La adresa dvs. nr ..... din ......... 19...
              va confirmam primirea debitului in suma de lei ............(.....
                                                                          se va
              .........................), reprezentand ........................
               scrie si in litere
              privind pe ......................................................
              din ...................., str .................... nr. ..........
              bloc ................., sc. ........., et. ........., ap. .......
              facandu-va cunoscut ca debitul sus-mentionat a fost inregistrat pe
              borderoul de debit nr. ....... din ......... 19... si s-a intocmit
              instiintarea de plata nr. ....... din ......... 19...

               Conducatorul unitatii,                      Contabil,

    M.F. cod 14.13.17.99                                   Format A5/t1
    Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"


    ANEXA 1/6
    MINISTERUL FINANTELOR
    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR
    PUBLICE SI CONTROLULUI FINANCIAR
    DE STAT A JUDETULUI ............
    UNITATEA FISCALA

                         CONT DE DEBITE-INCASARI      _____________________
                            - BUGETE LOCALE -         | Catre ........... |
                                                      ---------------------
                in perioada ianuarie - ............. anul 199...

                                                                   - mii lei -
--------------------------------------------------------------------------------
                                                                          Din
Codul      Denumirea                                             TOTAL   col. 6
           venitului                                           INCASARI incasari
                                         Cod                               in
                                         rand                            numerar
--------------------------------------------------------------------------------
 A            B                            C     1  2  3  4  5    6=3+4+5     7
--------------------------------------------------------------------------------
    SEMNIFICATIA COLOANELOR 1, 2, 3, 4, 5 DIN ANEXA

        Debitul
    1 = Curent
    2 = Ramasita

        Incasari de la inceputul anului din:
    3 = Curent
    4 = Ramasita
    5 = Fara debit (inclusiv majorari)
--------------------------------------------------------------------------------
   A             B                          C    1  2  3  4  5    6=3+4+5     7
------------------------------------------ ------------------------------------
   01.02 Impozitul pe profit*)              01
03.02.01 Impozitul pe veniturile liber-
         profesionistilor, meseriasilor
         si ale altor persoane fizice
         independente si asociatii
         familiale                          02
03.02.02 Impozitul pe cladiri si terenuri
         de la persoane fizice              03
03.02.03 Taxe asupra mijloacelor de
         transport detinute de persoane
         fizice                             04
03.02.04 Taxe de timbru asupra succesiunilor
         si alte taxe de timbru de la
         populatie                          05
03.02.30 Alte impozite si taxe de la
         populatie                          06
   04.02 Taxe pentru folosirea terenurilor
         proprietate de stat                07
   05.02 Impozitul pe cladiri si terenuri
         de la persoane juridice            08
   06.02 Taxa asupra mijloacelor de transport
         detinute de persoane juridice      09
   07.02 Impozitul pe venitul agricol       10
08.02.01 Impozitul pe veniturile realizate
         de persoanele fizice si juridice
         nerezidente                        11
08.02.30 Alte incasari din impozite directe 12
17.02.30 Alte incasari din impozite
         indirecte                          13
21.02.30 Alte venituri de la institutii
         publice                            14
22.02.02 Venituri din recuperarea cheltuielilor
         de judecata, imputatii si
         despagubiri                        15
22.02.03 Venituri din amenzile aplicate
         potrivit dispozitiilor legale      16
22.02.07 Venituri din concesiuni*)         17
         TOTAL DE CONTROL
         (rd. 01 la rd. 17 inclusiv)        18
    5011 Prime de asigurare agricola -
         cetateni                           19
    5012 Prime de asigurare cladiri urbane  20
    5013 Prime de asigurare de raspundere
         civila pentru pagubele produse de
         accidente auto                     21
   15.02 Impozitul pe spectacole            22
17.02.01 Taxe de timbru de la persoane
         juridice                           23
17.02.02 Majorari si penalitati de
         intarziere pentru venituri
         nevarsate la termen*)            24
   20.02 Varsaminte din profitul net al
         regiilor autonome*)                25
21.02.06 Taxe pentru examinarea
         conducatorilor de autovehicule,
         eliberarea permiselor de conducere
         si alte venituri privind
         circulatia pe drumurile publice    26
21.02.11 Varsamintele din disponibilitatile
         institutiilor publice si
         activitatilor autofinantate        27
22.02.05 Restituiri de fonduri din
         finantarea bugetara a anilor
         precedenti                         28
22.02.30 Incasari din alte surse            29
30.02.01 Venituri din valorificarea unor
         bunuri ale institutiilor publice*) 30
30.02.03 Venituri din vanzarea locuintelor
         construite din fondurile statului   31
--------------------------------------------------------------------------------
    *) De la regiile autonome de subordonare locala.
    *) Administrate de organele locale si de institutiile publice subordonate acestora.
    *) Se refera la majorarile de intarziere care, potrivit reglementarilor legale, nu se inregistreaza in acelasi cont in care se evidentiaza venitul care le-a generat.

                Conducatorul unitatii financiare,

    M.F. cod 14.13.08.99                                Format A4/t2
    Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala"





    ANEXA 2

       1. Cerere de luare in evidenta ca platitor de T.V.A.
    1. Denumire: Cerere de luare in evidenta ca platitor de T.V.A.
    2. Cod: 14.13.04.02
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: inregistrarea in evidenta organului fiscal, ca platitor de T.V.A.
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circula: - 1 exemplar - la organul fiscal
                - 1 exemplar - la platitor
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al platitorului.

       2. Cerere de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata prin optiune
    1. Denumire: Cerere de inregistrare ca platitor de taxa pe valoarea adaugata prin optiune
    2. Cod: 14.13.04.02/a
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: inregistrarea in evidenta organului fiscal, ca platitor de T.V.A., prin optiune
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circula: - 1 exemplar - la organul fiscal
                - 1 exemplar - la platitor
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al platitorului.

       3. Accize-Decont pe luna: ....... anul: .......
    1. Denumire: Accize-Decont pe luna: ........ anul: .........
    2. Cod: 14.13.01.03
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: cuantificarea veniturilor incasate din accize
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: agentul economic
    8. Circula: - 1 exemplar - de la agentul economic la unitatea fiscala teritoriala
                - 1 exemplar - la agentul economic
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala teritoriala.

       4. Accize-Cerere de restituire pe luna: .......... anul: ..........
    1. Denumire: Accize-Cerere de restituire pe luna: ......    anul: .......
    2. Cod: 14.13.03.03
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: cuantificarea accizelor platite, care, potrivit legii, se cuvin a fi restituite agentului economic
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: agentul economic
    8. Circula: - 1 exemplar - de la agentul economic la unitatea fiscala teritoriala
                - 1 exemplar - la agentul economic
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala teritoriala.

       5. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe cladiri, a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si de alte constructii si a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat, in cazul contribuabililor persoane juridice

    1. Denumire: Declaratie pentru stabilirea impozitului pe cladiri, a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si de alte constructii si a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat, in cazul contribuabililor persoane juridice
    2. Cod: 14.13.01.06
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: declararea si stabilirea impozitului pe cladiri si pe terenuri, precum si a taxei pentru folosirea terenului proprietate de stat de catre persoanele juridice
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: contribuabilii - persoane juridice
    8. Circula: - 1 exemplar - la unitatea fiscala
                - 1 exemplar - la contribuabil
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

       6. Declaratie/situatia nominala privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de transport ale persoanelor juridice
    1. Denumire: Declaratie/situatia nominala privind stabilirea taxei asupra mijloacelor de transport ale persoanelor juridice
    2. Cod: 14.13.01.05
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: declararea mijloacelor de transport, precum si stabilirea taxei datorate pentru acestea de catre contribuabili, persoane juridice
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: contribuabilul, persoana juridica
    8. Circula: la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

       7. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe cladiri si a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si alte constructii proprietatea contribuabililor, persoane fizice
    1. Denumire: Declaratie pentru stabilirea impozitului cladiri pe si a impozitului pe terenuri ocupate de cladiri si alte constructii proprietatea contribuabililor, persoane fizice
    2. Cod: 14.13.01.04/a
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: declararea de catre contribuabil persoane fizice, a datelor necesare pentru stabilirea impozitului pe cladiri si pe terenuri
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: contribuabil
    8. Circula: - 1 exemplar - la unitatea fiscala
                - 1 exemplar - la contribuabil
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

        8. Proces-verbal - Instiintare de plata a impozitului pe cladiri si terenuri ocupate de cladiri si alte constructii conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele si taxele locale, pentru persoane fizice, si a primelor de asigurare prin efectul legii
    1. Denumire: Proces-verbal - Instiintare de plata a impozitului pe cladiri si terenuri ocupate de cladiri si alte constructii conform Legii nr. 27/1994 privind impozitele taxele locale, pentru persoane fizice, si a primelor de asigurare prin efectul legii
    2. Cod: 14.13.02.04
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri de 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: stabilirea impozitului pe cladirile si terenurile apartinand persoanelor fizice, a primelor de asigurare prin efectul legii, precum si la instiintarea acestora privind sumele de plata
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circula: - 1 exemplar - la contribuabil
                - 1 exemplar - la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

       9. Declaratie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei si a primei de asigurare asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice
    1. Denumire: Declaratie/Proces-verbal pentru stabilirea taxei si a primei de asigurare asupra mijloacelor de transport detinute de persoane fizice
    2. Cod: 14.13.05.05/a
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri de 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: declararea mijloacelor de transport
    7. Se intocmeste in: declaratia      - 1 exemplar
                         procesul-verbal - 2 exemplare
                     de: declaratia      - contribuabilul, persoana fizica
                         procesul-verbal - organul fiscal
    8. Circula: - declaratia:       la unitatea fiscala
                - procesul-verbal - exemplarul 1 - la contribuabil
                                  - exemplarul 2 - la dosarul fiscal al contribuabilului
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

       10. Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport
    1. Denumire: Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport
    2. Cod: 14.13.06.05
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: scoaterea din evidentele fiscale a mijlocului de transport si comunicare catre unitatile fiscale si contribuabili
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circula: la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului
           Atentie la tiparire:
           - se va respecta exact forma prezentata fata-verso
           - cele doua comunicari catre organul fiscal si contribuabil se intocmesc in copie de catre organul fiscal.

       11. Proces-verbal de impunere nr. ..... - Instiintare de plata a impozitului pe venitul agricol realizat pe anul ....
    1. Denumire: Proces-verbal de impunere nr. ..... - Instiintare de plata a impozitului pe venitul agricol realizat pe anul ....
    2. Cod: 14.13.02.09
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: calculul impozitului pe venitul agricol datorat, pe baza datelor din declaratie
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circula: la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: originalul - la contribuabil.
                     copia      - la dosarul fiscal al contribuabilului.

       12. Declaratie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere sau terenuri apartinand persoanelor fizice
    1. Denumire: Declaratie pentru stabilirea impozitului pe veniturile realizate din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere sau terenuri apartinand persoanelor fizice
    2. Cod: 14.13.01.08
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire: in blocuri a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: stabilirea impozitului pe veniturile realizate din inchirieri sau subinchirieri
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: contribuabil
    8. Circula: la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       13. Proces-verbal - Instiintare de plata a sumelor datorate pentru inchirieri (subinchirieri) de camere, cladiri, terenuri
    1. Denumire: Proces-verbal - Instiintare de plata a sumelor datorate pentru inchirieri (subinchirieri) de camere cladiri, terenuri
    2. Cod: 14.13.02.08
    3. Format: A4/t1
    4. Caracteristici de tiparire: blocuri a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: stabilirea impozitului pe veniturile realizate din inchirieri sau subinchirieri, potrivit Decretului nr. 394/1973
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: inspector
    8. Circula: - 1 exemplar de la unitatea fiscala la contribuabil
    9. Se arhiveaza: 1 exemplar la unitatea fiscala.

       14. Chitanta fiscala
    1. Denumire: Chitanta fiscala
    2. Cod: 14.13.11.02
    3. Format: A6/t1
    4. Caracteristici de tiparire: formular cu regim special, tiparit pe o singura fata, in carnete a cate 100 de file, formate din 50 de seturi a cate 2 file, original si copie, de culori diferite, inseriate, pe hartie autocopiativa sau hartie ofset
    5. Se difuzeaza: contra cost, numai platitorilor de T.V.A., de catre unitatea fiscala teritoriala
    6. Se utilizeaza la:
    - ca document de deducere a T.V.A., in cazul cumpararilor de bunuri si prestarilor de servicii pentru nevoile unitatii, cand plata acestora se face in numerar;
    - ca document, in cazul in care unii agenti economici sunt scutiti de obligatia emiterii unei facturi potrivit legii (ex.: transportul cu taximetre);
    - ca document justificativ de inregistrare in contabilitate
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: vanzator sau prestatorul de servicii
    Eliberarea chitantei se face dupa ce bunurile si serviciile au fost achitate, in care sens s-a eliberat bonul la casa de marcat.
    Mentionam ca chitanta fiscala nu inlocuieste "Chitanta (cod 14.13.11.99), care se intocmeste pentru incasarile in numerar la casieria unitatii.
    8. Circula: - la cumparator, pentru inregistrare in Jurnalul pentru cumparari (exemplarul 1);
    - la furnizor, in cazul in care nu se emite factura, pentru inregistrarea in Jurnalul pentru vanzari sau la vanzator pentru verificarea operatiunilor efectuate (exemplarul 2)
    9. Se arhiveaza: - la cumparator, compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1)
    - la furnizor sau vanzator, dupa utilizarea completa a carnetului (exemplarul 2).

       15. Adresa de confirmare debite
    1. Denumire: Adresa de confirmare debite
    2. Cod: 14.13.17.99
    3. Format: A5/t1
    4. Caracteristici de tiparire: tiparit pe o singura fata, in carnete a 100 de file, inseriate, copie si original, numerotate cu acelasi numar
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: confirmarea primirii de catre unitatile fiscale a debitelor transmise de alte unitati in vederea urmaririi si incasarii
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: contabil sau operatorul de rol, dupa caz
    8. Circula: la unitatea care a transmis debitul
    9. Se arhiveaza: la unitatea care a transmis debitul (exemplarul 1) si la unitatea fiscala care a confirmat preluarea debitului (exemplarul 2).

       16. Proces-verbal de verificare gestionara
    1. Denumire: Proces-verbal de verificare gestionara
    2. Cod: 14.13.19.99
    3. Format: A4/t2 x 2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in set de 2 file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: consemnarea constatarilor facute cu ocazia verificarilor gestionare a organelor care fac incasari (agent fiscal, remizier, inspector sau alte persoane delegate sa faca incasari)
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
    de: organul verificator (seful circumscriptiei fiscale - orase, directorul adjunct la "impozite si taxe" - municipii, inspectorul fiscal teritorial - comune sau alte persoane delegate sa faca incasari)
    8. Circula: la circumscriptia fiscala, serviciile de impozite si taxe din cadrul administratiei financiare sau directiile de impozite si taxe din D.G.F.P.C.F.S., dupa caz, in functie de localitate, ca anexa la dosarul de verificare gestionara
    9. Se arhiveaza: exemplarul 1 la unitatea de care apartine organul verificator

       17. Certificat de inregistrare fiscala
    1. Denumire: Certificat de inregistrare fiscala
    2. Cod: 14.13.20.99
    3. Format:
    4. Caracteristici de tiparire: file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: atestarea inscrierii ca platitor de impozite si taxe
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: Centrul de Tehnologia Informatiei Financiare (M.F.) si se semneaza de catre directorul general a D.G.F.P.C.F.S.
    8. Circula: - 1 exemplar - la contribuabil
                - 1 exemplar - la unitatea fiscala
    9. Se arhiveaza: la dosarul fiscal al contribuabilului.

       18. Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor si taxelor pe anul ........
    1. Denumire: Informare privind rezultatul stabilirii impozitelor si taxelor pe anul ........
    2. Cod: 14.13.08.99/b
    3. Format: A4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: set alcatuit din 3 file duble tiparite pe ambele fete
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: raportarea anuala a datelor referitoare la stabilirea materiei impozabile la activitatile prestate de asociatiile familiale, cat si de persoane fizice in mod independent
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: unitatile financiare
    8. Circula: la serviciul de impozite si taxe din cadrul administratiei financiare, iar administratia financiara centralizeaza datele pe judet, respectiv pe municipiul Bucuresti, le comunica Ministerului Finantelor
    9. Se arhiveaza: la administratia financiara si la M.F.

       19. Certificat de atestare fiscala
    1. Denumire: Certificat de atestare fiscala
    2. Cod: 14.13.21.99
    3. Format: A6/t1
    4. Caracteristici de tiparire: blocuri a 100 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: atestarea bunurilor si veniturilor impozabile ale contribuabilului, pe baza evidentelor fiscale
    7. Se intocmeste in: 2 exemplare
                     de: organul fiscal
    8. Circula: - 1 exemplar - la contribuabil
                - 1 exemplar - la organul fiscal
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       20. Proces-verbal de contraventie nr.........
    1. Denumire: Proces-verbal de contraventie nr.......
    2. Cod: 14.13.22.99
    3. Format: A5/t2
    4. Caracteristici de tiparire: - set: original (culoare neagra) + 2 copii (culoare rosie si verde)
                                   - carnete a 150 de file, tiparite pe ambele fete
                                   - file inseriate si numerotate 3 file cu acelasi numar
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: constatarea si sanctionarea contraventiilor
    7. Se intocmeste in: 3 exemplare
                     de: organul fiscal constatator
    8. Circula: originalul la contravenient
    9. Se arhiveaza: la organul fiscal (1 copie)
                     in carnet la emitent (1 copie).

       21. Registru rol
    1. Denumire: Registru rol
    2. Cod: 14.13.23.99
    3. Format: X4/t2
    4. Caracteristici de tiparire: registre de 50 si de 300 de
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta nominala a contribuabililor
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       22. Matricola privind evidenta persoanelor fizice platitoare de impozit pe venituri din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere mobilate sau nemobilate si inchirieri de terenuri situate in municipii, orase si alte localitati
    1. Denumire: Matricola privind evidenta persoanelor fizice platitoare de impozit pe venituri din inchirieri sau subinchirieri de cladiri, camere mobilate sau nemobilate si inchirieri de terenuri situate in municipii, orase si alte localitati
    2. Cod: 14.13.26.08
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: pe ambele fete, in carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta persoanelor fizice, care realizeaza venituri din inchirierea cladirilor si terenurilor
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       23. Registru de evidenta (Matricola) a contribuabililor supusi impozitelor pe veniturile populatiei
    1. Denumire: Registru de evidenta (Matricola) a contribuabililor supusi impozitelor pe veniturile populatiei
    2. Cod: 14.13.26.07
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta contribuabililor supusi impozitului pe veniturile neagricole
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       24. Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol si a primelor de asigurare
    1. Denumire: Matricola privind stabilirea impozitului pe venitul agricol si a primelor de asigurare
    2. Cod: 14.13.26.09
    3. Format: X3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5 Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: inscrierea terenurilor agricole, pentru stabilirea impozitului pe venitul agricol si a primelor de asigurare, datorate de contribuabili
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       25. Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa), in proprietatea contribuabililor persoane juridice
    1. Denumire: Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa), in proprietatea contribuabililor persoane juridice
    2. Cod: 14.13.26.05
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta mijloacelor de transport detinute de persoane juridice, a taxei datorate si a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       26. Matricola pentru evidenta cladirilor, a terenurilor ocupate de cladiri si alte constructii si a terenurilor proprietate de stat aflate in administrarea sau folosinta persoanelor juridice
    1. Denumire: Matricola pentru evidenta cladirilor, a terenurilor ocupate de cladiri si alte constructii si a terenurilor proprietate de stat aflate in administrarea sau folosinta persoanelor juridice
    2. Cod: 14.13.26.04
    3. Format: X3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta cladirilor, a terenurilor ocupate de cladiri si alte constructii si a terenurilor proprietate de stat aflate in administrarea sau in folosinta persoanelor juridice
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       27. Matricola pentru evidenta cladirilor si a terenurilor proprietate a contribuabililor persoane fizice
    1. Denumire: Matricola pentru evidenta cladirilor si a terenurilor proprietate a contribuabililor persoane fizice
    2. Cod: 14.13.26.04/a
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta cladirilor, a terenurilor supuse impozitarii, proprietate a contribuabililor persoane fizice, precum si a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                     de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       28. Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa) in proprietatea contribuabililor persoane fizice
    1. Denumire: Matricola pentru evidenta mijloacelor de transport (autovehicule, remorci, rulote, mijloace de transport pe apa) in proprietatea contribuabililor persoane fizice
    2. Cod: 14.13.26.05/a
    3. Format: A3/t2
    4. Caracteristici de tiparire: carnete a 50 de file
    5. Se difuzeaza: gratuit
    6. Se utilizeaza la: evidenta mijloacelor de transport detinute de persoanele fizice, a taxei datorate si a primelor de asigurare prin efectul legii
    7. Se intocmeste in: 1 exemplar
                    de: organul fiscal
    8. Nu circula: fiind document de evidenta operativa
    9. Se arhiveaza: la unitatea fiscala.

       29. Factura fiscala
    1. Denumire: Factura fiscala
    2. Cod: 14.13.27.02
    3. Format: A4/tl
    4. Caracteristici de tiparire: formular cu regim special, tiparit pe o singura fata, in blocuri a cate 150 de file, formate din 50 de seturi a cate 3 file, original si doua copii, de culori diferite, inseriate, pe hartie autocopiativa sau hartie ofset
    5. Se difuzeaza: contra cost
    6. Se utilizeaza ca:
    - document pe baza caruia se intocmeste instrument de decontare a produselor si marfurilor livrate, a lucrarilor executate sau a serviciilor prestate;
    - document de insotire pe timpul transportului;
    - document de incarcare in gestiunea primitorului;
    - document justificativ de inregistrare in contabilitatea furnizorului si cumparatorului
    7. Se intocmeste in: 3 exemplare, distinct pe cote T.V.A.
                     de: furnizor (compartimentul desfacere sau alt compartiment desemnat pe baza dispozitiei de livrare, a avizului de insotire a marfii sau a altor documente tipizate care atesta executarea lucrarilor si prestarea serviciilor) si se semneaza de catre compartimentul emitent
    8. Circula: - la furnizor:
    - la compartimentul in care se efectueaza operatiunea de control financiar preventiv pentru acordarea vizei (toate exemplarele); viza de control financiar preventiv se acorda numai pe exemplarul 3;
    - la persoanele autorizate sa dispuna incasari in contul de la banca al unitatii (toate exemplarele);
    - la compartimentul desfacere in vederea inregistrarii in evidentele operative si pentru eventualele reclamatii ale clientilor (exemplarul 2 al facturii la care se anexeaza dispozitia de livrare);
    - la compartimentul financiar pentru intocmirea borderoului si in vederea depunerii acestora la banca si inregistrarii in contabilitate (exemplarul 3).
    - la cumparator:
    - la compartimentul aprovizionare pentru confirmarea operatiunii, avand atasat exemplarul din avizul de insotire a marfii care a insotit produsul sau marfa, inclusiv nota de receptie si de constatare de diferente, in cazul in care marfa nu a fost insotita de factura pe timpul transportului (exemplarul 1);
    - la compartimentul care efectueaza operatiunea de control financiar preventiv pentru acordarea vizei (exemplarul 1, impreuna cu avizul de insotire a marfii, inclusiv nota de receptie si de constatare de diferente, dupa caz);
    - la compartimentul financiar-contabil pentru acceptarea platii, precum si pentru inregistrarea in contabilitate (exemplarul 1, impreuna cu avizul de insotire a marfii, inclusiv nota de receptie si de constatare de diferente, dupa caz)
    9. Se arhiveaza:
    - la furnizor:
      - la compartimentul de desfacere (exemplarul 2);
      - la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 3);
    - la cumparator:
        la compartimentul financiar contabil (exemplarul 1).




SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 320/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 320 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu