Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 658 din 26 septembrie 2001

pentru aprobarea Regulamentului privind desfasurarea concursului de rezidentiat in medicina si farmacie in sesiunea din 18 noiembrie 2001

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 630 din  8 octombrie 2001


SmartCity3


    Ministrul sanatatii si familiei,
    avand in vedere Referatul Directiei generale resurse umane, formare profesionala, concursuri si examene nr. DB/8.725 din 26 septembrie 2001,
    in temeiul dispozitiilor Hotararii Guvernului nr. 22/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii si Familiei, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 58/2001 privind organizarea si finantarea rezidentiatului, stagiaturii si activitatii de cercetare medicala in sectorul sanitar,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind desfasurarea concursului de rezidentiat in medicina si farmacie in sesiunea din 18 noiembrie 2001, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Directia generala resurse umane, formare profesionala, concursuri si examene, Directia generala de perfectionare postuniversitara a medicilor, farmacistilor si asistentilor medicali, celelalte directii generale si directii din cadrul Ministerului Sanatatii si Familiei si directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor aduce la indeplinire dispozitiile prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     Ministrul sanatatii si familiei,
                              Daniela Bartos

    ANEXA 1

                               REGULAMENT
privind desfasurarea concursului de rezidentiat in medicina si farmacie in sesiunea din 18 noiembrie 2001

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    1. Concursul de rezidentiat in medicina si farmacie se organizeaza de Ministerul Sanatatii si Familiei anual, in luna noiembrie, la nivel national. In anul 2001 acesta va avea loc la data de 18 noiembrie si se va desfasura in Centrul universitar Bucuresti, pe profiluri si grupe de specialitati, astfel:
    - Profilul medicina generala:
    M - Grupa specialitatilor medicale si medicina de familie
    C - Grupa specialitatilor chirurgicale
    L - Grupa de laborator
    - Profilul stomatologie
    - Profilul farmacie
    2. Numarul de locuri pe profiluri, grupe de specialitati si specialitati, precum si centrele de pregatire pentru fiecare specialitate vor fi aprobate de Ministerul Sanatatii si Familiei si vor fi comunicate prin publicatia de concurs.
    3. Coordonarea generala a concursului de rezidentiat in medicina si farmacie este asigurata de presedintele Comisiei centrale de rezidentiat, numit anual prin ordin al ministrului sanatatii si familiei.
    4.1. Concursul se desfasoara sub forma de test-grila cu 200 de intrebari, pe o durata de 4 ore.
    4.2. Se declara promovati candidatii care obtin minimum 50% din punctajul maxim posibil la cele 200 de intrebari, in limita numarului de locuri publicat pentru fiecare grupa de specialitati.
    4.3. Intrarea in rezidentiat a cadrelor didactice incadrate ca preparatori la disciplinele clinice si preclinice, cu sau fara corespondent in nomenclatorul specialitatilor medicale, a asistentilor de cercetare si a doctoranzilor cu frecventa se face in urma concursului national, cu conditia obtinerii unui punctaj egal cu al ultimului candidat care a ales loc la specialitatea respectiva. Preparatorii, asistentii de cercetare si doctoranzii cu frecventa pot efectua pregatire in rezidentiat in afara normei de baza. Doctoranzii cu frecventa, la sfarsitul celor 4 ani de doctorat, vor fi incadrati pe perioada determinata pentru continuarea pregatirii in rezidentiat in specialitatea in care sunt confirmati.
    4.4. Medicii rezidenti au obligatia sa efectueze pregatirea si sa sustina examenul de medic specialist in specialitatea pentru care au optat. Schimbarea specialitatii este posibila numai intre acele specialitati pentru care candidatul are cel putin media ultimului admis.
    5. Informatiile generale importante despre concursul de rezidentiat in medicina si farmacie sunt facute publice prin presa, radio, televiziune, iar cele de detaliu, prin publicarea in periodicele de profil si prin Internet la adresa www.ms.ro.

    CAP. 2
    Tematica, bibliografie, intrebari

    6.1. Tematicile concursului de rezidentiat in medicina si farmacie sunt diferite pe profiluri si grupe de specialitati ca si bibliografia aferenta. Ele vor fi elaborate de Colegiul Medicilor din Romania, respectiv de Colegiul Farmacistilor din Romania, in colaborare cu Ministerul Sanatatii si Familiei si vor fi publicate cu 6 luni inaintea concursului. Pentru concursul de rezidentiat in medicina si farmacie din anul 2001 tematica si bibliografia sunt identice cu cele din anul precedent. Fiecare subiect din tematica are o singura sursa bibliografica.
    6.2. Intrebarile vor fi diferite in functie de profil sau de grupele de specialitati. Fiecare dintre cele 5 seturi de intrebari este conceput de grupuri de lucru diferite. Coordonatorul fiecarui grup de lucru este desemnat de catre presedintele Comisiei centrale de rezidentiat, iar numele lui va fi facut public o data cu inchiderea concursului. Coordonatorul fiecarui grup raspunde in intregime de corectitudinea formularii intrebarii, de alegerea raspunsurilor corecte si de pastrarea secretului intrebarii. Coordonatorul grupului va da viza "bun de tipar" pentru multiplicarea caietelor cu intrebari.

    CAP. 3
    Candidati

    7. La acest concurs se pot prezenta:
    - medici si farmacisti care au promovat examenul de licenta, cu sau fara stagiul de un an;
    - rezidenti aflati in pregatire;
    - medici specialisti care doresc sa obtina cea de-a doua specialitate.
    8.1. Inscrierile la concursul de rezidentiat in medicina si farmacie se fac la sediile directiilor de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, din momentul aparitiei in presa a publicatiei de concurs si se termina cu 20 de zile inaintea concursului.
    8.2. Publicatia de concurs va cuprinde urmatoarele:
    - data, locul si ora desfasurarii concursului;
    - conditiile de participare;
    - locul si perioada de inscriere;
    - numarul de locuri;
    - informatii generale.
    9. Dosarele de inscriere a candidatilor trebuie sa contina urmatoarele documente:
    - cerere de inscriere la concurs cu numele de familie, initiala tatalui (nu a sotului) si cu toate numele de botez inscrise in buletinul/cartea de identitate, seria si numarul actului de identitate, precum si grupa de specialitati pentru care concureaza;
    - xerocopie de pe buletinul de identitate/cartea de identitate (paginile din care reies numele si prenumele candidatului, precum si data nasterii);
    - copie legalizata de pe diploma de licenta de medic sau de farmacist; absolventii promotiei 2001 pot prezenta adeverinta privind promovarea examenului de licenta;
    - medicii rezidenti si medicii specialisti vor depune adeverinta eliberata de unitatea in care sunt incadrati, din care sa reiasa specialitatea in care sunt confirmati;
    - certificat medical privind starea de sanatate, eliberat de unitatea sanitara teritoriala desemnata de directia de sanatate publica judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, in care se va preciza daca se constata afectiuni pentru care exista contraindicatii de a desfasura activitatea in unele specialitati, cu mentionarea specialitatilor respective;
    - copii legalizate de pe actele doveditoare (certificat de casatorie etc.) pentru cei care si-au schimbat numele;
    - chitanta de plata a taxei de concurs, stabilita de Ministerul Sanatatii si Familiei.
    10.1. Dupa verificarea documentelor din dosare si a conditiilor de participare pentru fiecare candidat directiile de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, vor alcatui liste separate pe profiluri si grupe de specialitati cuprinzand candidatii in ordinea alfabetica a numelor, care vor contine urmatoarele rubrici:

    DSPJ .....................................
    Profilul .................................
    Grupa de specialitate ....................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Functia
    B - Unitatea
 ______________________________________________________________________________
|    |Numele si| Seria si |        |Universitatea|        |  Locul  |Observatii|
|Nr. |prenumele| numarul  |Promotia| de Medicina |  Data  |actual de|cu privire|
|crt.|  (cu    |actului de|        |si Farmacie, |nasterii|  munca  |la starea |
|    |initiala |identitate|        | facultatea  |        |_________|    de    |
|    |tatalui) |          |        | absolvita   |        |  A |  B | sanatate |
|____|_________|__________|________|_____________|________|____|____|__________|
|    |         |          |        |             |        |    |    |          |
|    |         |          |        |             |        |    |    |          |
|____|_________|__________|________|_____________|________|____|____|__________|

    10.2. Listele astfel redactate vor fi transmise Ministerului Sanatatii si Familiei (Str. Regiei nr. 8, sectorul 6, Bucuresti) prin e-mail pe adresa: inppmf@go.ro in program EXCEL, in termen de doua zile de la terminarea inscrierilor, iar originalele vor fi transmise prin "Prioripost" pe adresa de mai sus, insotite de discheta.
    10.3. Concursul de rezidentiat in medicina si farmacie se va desfasura in data de 18 noiembrie 2001.
    10.4. Dupa centralizarea si verificarea tabelelor cuprinzand candidatii inscrisi Ministerul Sanatatii si Familiei va proceda la redactarea listei finale cuprinzand candidatii inscrisi la concurs pe profiluri si grupe de specialitati, in ordine alfabetica. Repartizarea candidatilor pe sali se va face diferentiat, pe profilul si grupa de specialitati pentru care s-au inscris.
    10.5. Cu 3 zile inaintea concursului candidatii vor putea afla sala si ora inceperii probei de concurs fie cercetand adresa de Internet a Ministerului Sanatatii si Familiei: www.ms.ro, fie consultand listele finale cuprinzand candidatii (pe profiluri si grupe de specialitati, in ordinea alfabetica a numelor) ce vor fi afisate la Ministerul Sanatatii si Familiei.
    10.6. Cu cel putin 24 de ore inaintea concursului la fiecare sala se va afisa lista cuprinzand candidatii repartizati in sala respectiva.

    CAP. 4
    Desfasurarea concursului de rezidentiat in medicina si farmacie

    11.1. Concursul se desfasoara intr-o singura zi.
    11.2. In dimineata concursului, la ora 7,30, seful de sala impreuna cu supraveghetorii vor lipi in dreptul fiecarui loc din sala o legitimatie de banca cu numarul de ordine al candidatului respectiv, numar corespunzator celui aflat in listele cuprinzand candidatii.
    11.3. Incepand cu ora 8,30 candidatii vor putea intra in sala in care au fost repartizati. La intrare vor fi legitimati de catre seful de sala, pe baza actului de identitate sau a pasaportului, documente ce trebuie sa fie in termen de valabilitate. Cei care nu poseda un astfel de document valabil nu vor fi primiti in sala de concurs.
    12.1. Candidatii vor fi asezati in sala in ordine alfabetica, conform listelor finale afisate, cu exceptia perechilor sot - sotie, frati, candidati care au obligatia, sub sanctiunea anularii lucrarii si a eliminarii din concurs, sa semnaleze aceste situatii pentru a putea fi asezati separat. Candidatii aflati in sala pot declara sub semnatura situatiile susmentionate. Fiecare candidat se va aseza la locul indicat prin legitimatia de banca. Candidatii vor ocupa numai locurile indicate de organizatori si nu vor avea voie sa le schimbe intre ei. In cazul in care locul desemnat initial nu este corespunzator, candidatul poate fi mutat pe un loc disponibil, dar numai la indicatia sefului de sala.
    12.2. Candidatii vor fi asezati in sala in asa fel incat sa ramana cel putin un loc liber intre doi candidati.
    12.3. In prezenta tuturor candidatilor sefii de sala vor citi instructiunile privind modul de desfasurare a concursului de rezidentiat in medicina si farmacie.
    13.1. Incepand cu ora 8,45 se vor imparti candidatilor grilele pentru raspuns si cate un pix-carioca de culoare neagra pentru completarea grilei (atat pentru completarea raspunsurilor considerate corecte, cat si a datelor de identitate). Cele patru tipuri de grile pentru raspuns se vor imparti astfel:
    - randul 1 primeste grile tip A si B, conform urmatoarei scheme:
    A - B - A - B - A - B - etc.;
    - randul 2 primeste grile tip C si D, conform urmatoarei scheme:
    C - D - C - D - C - D - etc.;
    - randul 3 primeste grile tip A si B conform urmatoarei scheme:
    B - A - B - A - B - A - etc.;
    - randul 4 primeste grile tip C si D, conform urmatoarei scheme:
    D - C - D - C - D - C - etc.
    13.2. Incepand cu randul 5 se repeta schema de mai sus (randul 5 = randul 1, randul 6 = randul 2 etc.), pana in momentul in care toti candidatii vor primi o grila de raspuns.
    13.3. Se va proceda la verificarea de catre fiecare candidat a grilei, pentru a se identifica eventualele greseli de tiparire, caz in care grila respectiva va fi inlocuita. Fiecare candidat va completa apoi, in spatiul special din grila, datele personale, cu litere majuscule (de tipar).
    13.4. Seful de sala si supraveghetorii vor verifica corectitudinea datelor inscrise, confruntandu-le cu actul de identitate al candidatului si cu legitimatia de banca. Dupa aceasta operatiune actul de identitate al fiecarui candidat va ramane pe banca pe toata durata probei scrise. Candidatii poarta intreaga responsabilitate asupra datelor personale inscrise in grila.
    13.5. Sacii sigilati continand caietele cu intrebari vor fi adusi in sali in jurul orei 9,30. Integritatea acestor saci va fi constatata de seful de sala si de 3 candidati din sala respectiva. La ora 10,00 se vor desigila sacii in toate salile de concurs. Se vor imparti apoi candidatilor caietele cu intrebari, tinandu-se seama de tipul de grila primit anterior. Din momentul in care a fost distribuit ultimul caiet incepe masurarea timpului de concurs, care este de 4 ore. Seful de sala va nota la loc vizibil si va informa candidatii asupra orei de incepere si a celei de terminare a concursului (fie prin scriere pe tabla, fie pe o hartie ce va fi afisata).
    13.6. Fiecare candidat va verifica caietul cu intrebari, fiind schimbate caietele care contin greseli de tiparire.
    13.7. Intreaga responsabilitate asupra corespondentei dintre tipul de grila si cel al caietului cu intrebari revine candidatului.
    13.8. Candidatii care nu sunt prezenti in sala in momentul deschiderii sacilor continand caietele cu intrebari nu mai au acces in sala de concurs.
    13.9. In timpul concursului candidatii nu au voie sa consulte nici un fel de materiale, sa discute cu ceilalti candidati, sa copieze sau sa aiba asupra lor aparatura electronica de comunicare. Materialele documentare vor fi depozitate intr-un colt al salii in care candidatii nu vor avea acces pana la terminarea concursului.
    13.10. La terminarea concursului candidatii vor preda sefului de sala, sub semnatura, grila de raspuns. Caietul cu intrebari ramane in posesia candidatilor, cu exceptia celor care din orice motiv parasesc sala in primele 3 ore de concurs.
    13.11. Candidatii absenti si cei care se retrag din concurs vor fi mentionati ca atare in procesul-verbal (nominal). Cei care se retrag vor preda grila de raspuns si caietul cu intrebari, sub semnatura, si vor putea parasi sala doar dupa expirarea primelor 30 de minute de la inceperea concursului. Seful de sala va scrie pe grila lor "retras din concurs". Aceste grile vor fi preluate, constituind documente pe baza carora, in lista finala, pentru candidatul care s-a retras, se va face mentiunea "retras din concurs". Dupa parasirea salii nici unui candidat nu ii mai este permisa revenirea (pe perioada desfasurarii probei) pentru nici un motiv, cu exceptia situatiei in care un candidat are necesitati fiziologice; in acest caz va fi insotit de 2 supraveghetori si se va accepta o lipsa din sala de maximum 10 minute. Timpul absentei din sala nu prelungeste durata probei pentru candidatul respectiv.
    13.12. Grilele de raspuns bune de corectat se predau de catre candidati, sub semnatura, sefului de sala. Corectura acestor grile se face in mod electronic, in sala de concurs, in prezenta autorului si a inca 2 candidati din sala respectiva, care vor semna pe grila. Dupa anuntarea punctajului tuturor candidatilor din sala respectiva seful de sala, in prezenta a 3 candidati, ambaleaza si sigileaza plicul cuprinzand grilele corectate si discheta.
    13.13. Grilele de raspuns cu mentiunea "retras din concurs" se ambaleaza separat.
    13.14. Grilele de raspuns gresite si cele nefolosite vor fi ambalate separat si vor purta mentiunea "anulat".
    13.15. Pe fiecare plic cu grile (grile corectate, grile cu mentiunea "retras din concurs" si grile cu mentiunea "anulat") se vor mentiona sala, numarul de candidati, numarul de grile corectate, respectiv "retras din concurs", "anulat".
    13.16. Sefii de sala vor completa un proces-verbal privind numarul de candidati inscrisi, numarul de candidati prezenti, numarul de grile, de caiete si dischete primite si returnate. Procesele-verbale vor fi semnate de sefii de sala, de supraveghetori si de 3 candidati.
    13.17. Coletele si procesele-verbale vor fi puse in saci care se vor sigila si vor fi predati reprezentantilor Comisiei centrale de rezidentiat. Pentru sigilare se vor folosi clesti speciali, care se vor afla la reprezentantii comisiei Ministerului Sanatatii si Familiei care raspund de localul respectiv de concurs.
    13.18. Sacii vor fi transportati la sediul Comisiei centrale de rezidentiat. Incaperile in care se vor depozita sacii vor fi sigilate de Comisia centrala de rezidentiat.

    CAP. 5
    Clasificarea candidatilor

    14. Presedintele Comisiei centrale de rezidentiat impreuna cu colectivele care au alcatuit intrebarile de concurs vor fi prezenti in ziua concursului la Ministerul Sanatatii si Familiei, incepand cu ora 11,00, pentru a alcatui grila cu raspunsurile la intrebarile de concurs pentru fiecare profil si grupa de specialitate. Grilele cu raspunsuri vor fi multiplicate in prezenta Comisiei centrale de rezidentiat si vor fi transmise in sali prin delegati, in plicuri sigilate. Plicul va fi inmanat sefului de sala de catre delegati la expirarea celor 4 ore de concurs si dupa predarea de catre toti candidatii a grilelor pentru corectat.
    15. Prelucrarea rezultatelor se va face de catre o comisie de specialisti desemnati prin ordin al ministrului sanatatii si familiei.
    Membrii acestei comisii nu au voie sa introduca sau sa scoata din sala respectiva nici un fel de material. In sala respectiva nu vor avea acces decat persoanele care formeaza comisia mai sus mentionata.
    16. Inainte de alcatuirea clasificarii se va proceda la desfacerea sacilor si la verificarea continutului fiecarui colet, semnalandu-se eventualele neconcordante.
    17. Clasificarea pe profiluri si grupe de specialitati va rezulta din unificarea rezultatelor electronice.

    CAP. 6
    Rezultate

    18. Data afisarii clasificarii va fi anuntata in timp util prin mass-media.
    19. Clasificarile, data si locul alegerii specialitatilor si centrelor de pregatire vor fi afisate la sediul Ministerului Sanatatii si Familiei si vor putea fi accesate prin Internet la adresa www.ms.ro.

    CAP. 7
    Alegerea specialitatii si a centrelor de pregatire

    20. Alegerea locurilor se va face prin telespicher, in baza clasificarilor afisate, in prezenta Comisiei centrale de rezidentiat desemnate si a unor comisii locale, la nivelul directiilor de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, unde se afla instalat telespicherul. La alegerea specialitatii si a centrului de pregatire candidatii vor prezenta actul de identitate sau pasaportul, aflat in termen de valabilitate.
    Imputernicitii vor prezenta actul de identitate propriu si o imputernicire data de candidat la notariat.
    21. Candidatii sau imputernicitii acestora, care nu sunt prezenti la data, ora si locul fixate pentru alegerea specialitatii si a centrului de pregatire, pierd drepturile conferite de concurs.

    CAP. 8
    Exemplificari privind tipurile de intrebari si modul de punctare

    22. Caietele de concurs vor avea un numar de 200 de intrebari pentru fiecare profil si grupa de specialitati.
    23. Cele 200 de intrebari de concurs pot fi de doua tipuri:
    (i) intrebari tip complement simplu, cu un singur raspuns posibil din 5; se noteaza fiecare intrebare cu raspuns corect cu 4 puncte; daca la aceste intrebari candidatii marcheaza mai mult sau mai putin de un raspuns corect, intrebarea se anuleaza (punctaj 0);
    (ii) intrebari tip complement multiplu cu 2 - 4 raspunsuri corecte; fiecare intrebare cu raspunsuri corecte va fi notata cu 5 puncte; daca la aceste intrebari candidatul marcheaza mai putin de 2 sau mai mult de 4 raspunsuri, intrebarea se anuleaza (punctaj 0).
    In caietul de concurs se vor preciza intrebarile de tip complement simplu si intrebarile de tip complement multiplu.

    Exemplu:
    A  B  C  D  E  = intrebare cu doua raspunsuri corecte A si C
    x     x
    - daca candidatul marcheaza corect A si C, acesta va primi 5 puncte;
    - daca candidatul marcheaza A si B, acesta va fi punctat astfel:
    A  B  C  D  E
    1  0  0  1  1  = 3 puncte.

    Departajarea candidatilor cu punctaj egal se va face pe baza punctajului ponderat, care reprezinta calculul statistic in functie de raspunsurile corecte date de toti candidatii la intrebarea considerata ca avand gradul de dificultate cel mai mare.

    CAP. 9
    Probleme de organizare

    24. Pentru buna desfasurare a concursului de rezidentiat in medicina si farmacie se stabileste o serie de grupuri de lucru pentru indeplinirea urmatoarelor obligatii:
    - publicarea tematicii de concurs si a bibliografiei, precum si a regulamentului de desfasurare a concursului; coordonator este presedintele Comisiei centrale de rezidentiat;
    - stabilirea numarului de locuri pe profiluri, grupe de specialitati si centre de pregatire;
    - rezolvarea problemelor financiare (incasari de taxe, cheltuieli pentru chirii, materiale, plata prompta a personalului care a contribuit la desfasurarea concursului etc.);
    - inchirierea salilor pentru concurs si prezentarea unui tabel cu locul, numele si capacitatea fiecarei sali, avandu-se grija sa ramana in fiecare sala 1 - 3 locuri libere (in functie de capacitatea salii); verificarea cu o saptamana inainte a conditiilor de lucru in sala respectiva (caldura, lumina, aerisire, scaune bune etc.);
    - asigurarea materialelor necesare pentru intreaga sesiune (hartie, pixuri-carioca de culori diferite, hartie de impachetat, plicuri pentru grile, sfoara, ceara rosie, dischete noi etc.);
    - organizarea supravegherii concursului, astfel:
        - solicitarea prin Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti a unui numar suficient de supraveghetori (un supraveghetor la 25 de candidati, dar nu mai putin de 3 persoane pentru o sala);
        - desemnarea sefilor de cladire, de sala si a supraveghetorilor, pe locuri de concurs;
        - elaborarea si tiparirea instructiunilor pentru sefii de cladire, de sala si pentru supraveghetori;
        - instruirea acestora cu o saptamana inainte de data concursului de rezidentiat;
    - intocmirea si tiparirea listelor cuprinzand candidatii, a legitimatiilor de banca si repartizarea candidatilor pe sali, in functie de capacitatea fiecareia, afisarea numelor acestora si transmiterea spre web master pentru publicare pe Internet;
    - elaborarea instructiunilor pentru candidati si afisarea acestora;
    - elaborarea si tiparirea documentelor nesecrete (procese-verbale, diferentiate pentru sefii de cladiri si de sala, de predare-primire a sacilor continand caiete cu intrebari si de predare-primire de la sfarsitul concursului, adica plicuri cu grile corectate, dischete, plicuri cu grile anulate sau nefolosite, grile cu mentiunea "retras din concurs", caiete cu intrebari nefolosite, atat ale sefilor de sala catre sefii de cladire, cat si ale sefilor de cladire catre Comisia centrala de rezidentiat; procese-verbale privind derularea concursului de rezidentiat, completate si semnate de sefii de sala si de supraveghetori, grilele de raspuns, plicurile ce vor contine borderourile de predare a grilei pentru corectat si de luare la cunostinta despre punctaj);
    - tiparirea caietelor cu intrebari;
    - transportul caietelor cu intrebari la salile de concurs si apoi al grilelor corectate la locul stabilit de Comisia centrala de rezidentiat, pregatirea masinilor si a personalului insotitor;
    - pregatirea pentru corectura dupa aducerea in sali a aparaturii electronice si asigurarea personalului necesar, altul decat sefii de sala sau supraveghetorii;
    - stabilirea programului de corectare a grilelor pe calculator;
    - citirea grilelor prin scanare;
    - stabilirea grilei de raspuns;
    - stabilirea clasificarilor finale in ordinea descrescatoare a punctajelor, cu departajare prin punctajul ponderat, pe profiluri si grupe de specialitati;
    - afisarea clasificarilor finale la sediul Ministerului Sanatatii si Familiei;
    - crearea unei pagini de web pe Internet, denumita rezidentiat 2001, in care se vor publica toate informatiile nesecrete legate de concurs (repartizarea pe sali a candidatilor, locul de afisare a acestor date, instructiunile pentru candidati, punctajele obtinute, cataloagele finale in ordinea clasificarii etc.);
    - alegerea locurilor publicate la rezidentiat si a centrelor de pregatire prin telespicher.
    25. Pregatirea materialelor necesare in vederea desfasurarii concursului:
    A. Grilele pentru raspuns vor fi tiparite pana la data de 10 noiembrie 2001, intr-un numar dublu fata de numarul candidatilor inscrisi pe liste plus o rezerva de 10% din fiecare tip, pentru a preintampina posibilele dificultati generate de distribuirea diferita a fiecarui tip de grila in sali.
    Grilele vor fi de patru tipuri, notate cu A, B, C si D, pentru fiecare profil si grupa de specialitati, corespunzator cu notarea caietelor cu intrebari, in asa fel incat in sali candidatii care au locurile apropiate sa aiba grile si caiete de tipuri diferite.
    Pregatirea sacilor pentru sali, continand toate materialele nesecrete necesare (cu exceptia caietelor cu intrebari), se va face de Ministerul Sanatatii si Familiei in saptamana premergatoare concursului.
    Fiecare sac, pe care se vor inscrie profilul, grupa de specialitati, cladirea, sala, precum si continutul sacului, va cuprinde urmatoarele materiale:
    - colete sigilate cu grile pentru raspuns; numarul grilelor pentru raspuns va fi dublu fata de numarul candidatilor din sala respectiva (+10%), in asa fel incat sa se asigure posibilitatea schimbarii grilei cu una de acelasi tip, o data pentru fiecare candidat, in cazul in care candidatul a facut greseli si solicita schimbarea grilei; pe fiecare colet se vor inscrie sala, numarul de candidati din sala respectiva, numarul de grile pentru raspuns continute de colet (numarul candidatilor din sala respectiva x 2 + 10%);
    - pixuri-carioca pentru completarea grilei de raspuns; numarul pixurilor-carioca trebuie sa fie corespunzator numarului candidatilor din sala respectiva plus o rezerva de 30%;
    - plicuri format A4 pentru impachetarea grilelor corectate;
    - coli albe format A4 pentru protejarea grilelor ce vor fi introduse in plicuri;
    - plicuri format A5 continand plumbii si sarma pentru sigilat sacii;
    - banda adeziva pentru sigilat plicurile cu grilele corectate si coletele cu grilele anulate si retrase din concurs;
    - sfoara pentru legat coletele cu grile;
    - hartie de impachetat pentru coletele cu grilele anulate si retrase din concurs;
    - sarme cu plumbi;
    - pixuri-carioca de culoare rosie.
    Sacii cu materialele nesecrete, sigilati, vor fi depozitati la sediul Ministerului Sanatatii si Familiei (Comisia centrala de rezidentiat) in ziua de 16 noiembrie 2001. Sediul va fi sigilat.
    In dimineata zilei de 18 noiembrie 2001 sacii sigilati, continand materialele mentionate mai sus, separat pentru fiecare sala de concurs, vor fi transportati de comisiile special desemnate la locurile de desfasurare a concursului de rezidentiat.
    B. Caietele cu intrebari (crearea si multiplicarea lor)
    Presedintele Comisiei centrale de rezidentiat stabileste personalul responsabil cu crearea subiectelor pentru fiecare grupa de specialitati. Acesta isi alege grupul de lucru pentru conceperea intrebarilor. Grupurile de lucru vor fi facute publice in ziua concursului de rezidentiat.
    Intrebarile vor fi concepute pe baza tematicii si bibliografiei deja anuntate. Ele vor fi prezentate in anumite conditii de punere in pagina si/sau pe discheta, pe un anumit tipar.
    Caietele cu intrebari vor fi multiplicate de o comisie special desemnata, care va lucra intr-un loc fara nici o legatura cu exteriorul si care nu va parasi locul respectiv decat dupa minimum o ora de la inceperea probei scrise (deci nu mai devreme de ora 11,00 in ziua de 18 noiembrie 2001). La locul respectiv comisia desemnata va dispune de toate materialele si echipamentele necesare pentru multiplicarea caietelor cu intrebari si ambalarea lor in sacii ce vor fi sigilati. Caietele cu intrebari vor fi multiplicate intr-un numar stabilit in functie de numarul candidatilor din fiecare sala plus o rezerva de 20% . Caietele cu intrebari vor fi multiplicate pe patru tipuri, notate A, B, C si D, pentru fiecare profil si grupa de specialitati. Caietele vor contine aceleasi intrebari, dar ordinea acestora va fi diferita pentru fiecare dintre cele patru tipuri de caiete.
    Dupa multiplicarea caietelor cu intrebari intr-un numar corespunzator pentru fiecare tip, acestea vor fi impachetate, puse in saci, iar sacii vor fi sigilati. Caietele cu intrebari vor fi multiplicate intr-un numar egal cu numarul candidatilor care vor primi caietul de tipul respectiv plus o rezerva de 20%, pentru inlocuire in cazul unor eventuale greseli de tiparire si pentru preintampinarea dificultatilor legate de distribuirea diferita a fiecarui tip de caiet in sali. Aceasta rezerva de caiete pentru fiecare tip va fi pusa in sacul desemnat pentru fiecare sala de concurs.
    In dimineata zilei de 18 noiembrie 2001 sacii sigilati, separat pentru fiecare sala de concurs, vor fi transportati la locul de desfasurare a concursului de rezidentiat de catre comisiile special desemnate, in masini insotite de doua persoane.
    Dupa terminarea operatiunilor de multiplicare toate materialele ramase (rebuturi, plusuri, matrite din copiatoare etc.) vor fi impachetate separat, sigilate si transportate la sediul Comisiei centrale de rezidentiat.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 658/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 658 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu