REGULAMENT Nr.
0 din 30 octombrie 2007
de organizare si functionare
al Colegiului National al Asistentilor Sociali
ACT EMIS DE:
COLEGIUL NATIONAL AL ASISTENTILOR SOCIALI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 735 din 30 octombrie 2007
In temeiul art. 28 alin. (2) şi al art. 33 din Legea
nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.088 din 23 noiembrie 2004,
Congresul Naţional al Colegiului Naţional al
Asistenţilor Sociali adoptă prezentul regulament
de organizare şi funcţionare al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Colegiul Naţional al Asistenţilor
Sociali, denumit în continuare Colegiu, funcţionează în temeiul Legii nr. 466/2004 privind Statutul
asistentului social, denumită în continuare lege, potrivit prezentului regulament, precum şi
altor acte emise de organele de conducere ale Colegiului, pentru aplicarea
unitară şi detalierea dispoziţiilor legii.
(2) Prezentul regulamentul stabileşte organizarea şi
atribuţiile structurii teritoriale, organizarea şi atribuţiile organelor de
conducere, modul de funcţionare a acestora, precum şi procedurile care trebuie
îndeplinite pentru obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent
social sau pentru obţinerea atestatului de liberă practică în asistenţă socială
şi înregistrarea formelor independente de exercitare a
profesiei de asistent social.
CAPITOLUL II
Structura teritorială a Colegiului
Art. 2. - (1) Structura teritorială a Colegiului este
formată din sucursale, fără personalitate juridică, constituite de regulă la
nivelul fiecărui judeţ şi în municipiul Bucureşti.
(2) In cazul în care într-un judeţ nu se poate întruni
un număr de minimum 30 de asistenţi sociali, se pot constitui sucursale prin
asocierea asistenţilor sociali din judeţe limitrofe.
Art. 3. - (1) Sucursalele Colegiului sunt constituite prin asocierea liberă a asistenţilor sociali şi
declararea acestora la Biroul executiv al Colegiului, denumit în continuare Biroul executiv, în condiţiile
prezentului regulament.
(2) Sucursalele Colegiului au rolul de a asigura
reprezentarea, organizarea şi evidenţa asistenţilor
sociali din zona respectivă, precum şi pentru a duce la îndeplinire orice act
emis de către organele de conducere ale Colegiului.
(3) Sucursala Colegiului este condusă de către
adunarea generală a membrilor sucursalei, care alege
prin vot direct un comitet format din 5 membri, pentru un mandat de 4 ani.
(4) Comitetul sucursalei este condus de un preşedinte
şi un vicepreşedinte, desemnaţi ca urmare a numărului de voturi exprimate de
către membrii adunării generale.
(5) Adunarea generală a membrilor sucursalei aprobă
raportul de activitate şi poate revoca membrii comitetului sucursalei, cu votul
majorităţii simple a membrilor.
Art. 4. - (1) Comitetul sucursalei are următoarele
atribuţii:
a) elaborează raportul de activitate anual al
sucursalei şi, după aprobarea acestuia de către adunarea generală a membrilor
sucursalei, îl înaintează Biroului executiv;
b) comunică membrilor sucursalei actele cu caracter
normativ ale Colegiului;
c) alege şi desemnează reprezentanţii sucursalei în
Congresul Naţional al Colegiului;
d) poate înainta propuneri pentru organele de conducere
ale Colegiului;
e) înregistrează şi înaintează spre aprobare Biroului
executiv cererile formulate în vederea obţinerii avizului de exercitare a
profesiei de asistent social, a atestatului de liberă practică în asistenţă
socială, precum şi a înregistrării formelor independente de exercitare a
profesiei de asistent social.
(2) Inlocuitorul de drept al preşedintelui sucursalei
este vicepreşedintele desemnat.
CAPITOLUL III
Organizarea şi atribuţiile organelor de conducere ale Colegiului
Art. 5. - (1) Congresul Naţional al Colegiului, denumit
în continuare Congres, este
constituit din reprezentanţii desemnaţi de structurile teritoriale ale Colegiului,
pe baza unei norme de reprezentare de 1 la 100 de membri înregistraţi, dar nu
mai puţin de un membru aferent fiecărui judeţ sau structuri teritoriale.
(2) Congresul are următoarele atribuţii:
a) aprobă modificarea prezentului regulament, în baza
propunerii Biroului executiv;
b) aprobă iniţierea proiectelor de lege privind
modificarea şi completarea cadrului normativ privind exercitarea profesiei de
asistent social;
c) alege prin vot secret, în şedinţe ordinare,
preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului, precum şi membrii comisiilor
operative din cadrul Biroului executiv;
d) aprobă raportul de activitate al Consiliului
Naţional al Colegiului, precum şi alte acte date în competenţa sa;
e) adoptă hotărari obligatorii
în vederea stabilirii liniilor directoare ale
organizării profesiei de asistent social în Romania, în condiţiile prezentului regulament.
(3) Congresul poate delega către celelalte organe de
conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind
condiţiile exercitării mandatului acordat.
(4) Congresul adoptă hotărari cu majoritatea simplă a voturilor, în prezenţa a cel puţin două
treimi din numărul membrilor săi.
(5) In cazul în care la prima convocare nu se
realizează cvorumul necesar, şedinţa Congresului va avea loc în mod automat în
termen de 15 zile, cu aceeaşi ordine de zi, Congresul putand adopta hotărari cu majoritate simplă de voturi, fără a mai fi necesară
întrunirea cvorumului prevăzut la alin. (4).
(6) Membrii Congresului pot aproba alegerea membrilor Biroului
executiv prin vot deschis.
Art. 6. - (1) Congresul se întruneşte, de regulă, o
dată la 5 ani, acesta putandu-se
întruni şi în şedinţă extraordinară, la solicitarea preşedintelui sau a
celorlalte organe de conducere ale Colegiului.
(2) Convocarea Congresului se
va face prin orice mijloc de comunicare, inclusiv electronic, cu cel puţin 30
de zile înainte de data fixată.
(3) Şedinţa Congresului este precedată de şedinţele
adunărilor generale ale structurilor teritoriale, care desemnează reprezentanţii
potrivit normei de reprezentare stabilite prin
prezentul regulament.
(4) Perioada mandatului acordat reprezentantului in
Congres este de 5 ani.
Art. 7. - (1) Consiliul Naţional al Colegiului, denumit
în continuare Consiliu, este constituit din preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului,
membrii comisiilor operative din cadrul Biroului executiv şi preşedinţii
structurilor teritoriale.
(2) Consiliul are următoarele atribuţii:
a) confirmă măsurile aprobate de Biroul executiv în
vederea implementării standardelor de calitate în serviciile de asistenţă
socială;
b) aprobă înfiinţarea sau desfiinţarea comisiilor
operative sau restructurarea Biroului executiv, pe baza propunerii acestuia;
c) analizează şi aprobă raportul financiar anual,
întocmit de cenzorul Colegiului;
d) analizează şi aprobă
bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul anual şi descarcă Biroul executiv
de gestiunea financiară;
e) analizează şi aprobă raportul de activitate al
Biroului executiv;
f) aprobă cuantumurile taxelor şi cotizaţiilor anuale
obligatorii, necesare acoperirii cheltuielilor de funcţionare şi a altor
activităţi conexe, la propunerea Biroului executiv;
g) aprobă Codul deontologic al profesiei de asistent
social şi normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent
social, pe baza propunerii Biroului executiv, precum şi orice modificare a
acestora;
h) aprobă normele privind controlul şi supravegherea
exercitării profesiei, în baza propunerii Biroului executiv;
i) soluţionează contestaţiile formulate împotriva hotărarilor de sancţionare disciplinară emise de
către Biroul executiv;
j) solicită preşedintelui Colegiului convocarea
Congresului Colegiului.
(3) Consiliul poate delega către celelalte organe de
conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind
condiţiile exercitării mandatului acordat.
(4) Consiliul se întruneşte anual sau în şedinţă
extraordinară, la convocarea preşedintelui Colegiului ori la solicitarea
majorităţii simple a membrilor.
(5) In îndeplinirea atribuţiilor specifice, Consiliul
adoptă hotărari obligatorii,
cu majoritatea simplă a membrilor.
Art. 8. - (1) Biroul executiv este constituit din
preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului şi preşedinţii comisiilor operative.
(2) In cadrul Biroului executiv funcţionează
următoarele comisii operative:
a) Comisia de avizare şi atestare profesională;
b) Comisia de formare profesională continuă;
c) Comisia de deontologie profesională;
d) Comisia de strategie şi dezvoltare profesională;
(3) In vederea eficientizării activităţii Biroului
executiv, se pot înfiinţa, desfiinţa sau restructura comisiile operative
existente, prin hotărare a Congresului.
(4) Fiecare comisie operativă este constituită din 3
membri aleşi prin vot de către Congres.
(5) Fiecare comisie operativă este condusă de un
preşedinte ales din randul
membrilor, potrivit numărului de voturi primite de fiecare membru.
(6) In îndeplinirea atribuţiilor specifice, comisiile
operative îşi structurează activitatea specifică şi se întrunesc periodic,
potrivit hotărarii Biroului executiv.
Art. 9. - (1) Comisia de
avizare şi atestare profesională analizează cererile de eliberare a avizelor de
exercitare a profesiei de asistent social, cererile de eliberare a atestatelor
de liberă practică în asistenţă socială, precum şi cererile de eliberare a
certificatelor de înregistrare a formelor independente de exercitare a
profesiei de asistent social şi propune Biroului executiv eliberarea
documentelor solicitate.
(2) In baza hotărarii Biroului executiv, Comisia de avizare şi atestare profesională
poate organiza interviuri cu solicitanţii avizelor de exercitare a profesiei de
asistent social sau ai atestatelor de liberă practică în asistenţă socială.
(3) După analizarea documentelor depuse şi susţinerea
interviului de către solicitant, Comisia de avizare şi atestare profesională
propune Biroului executiv spre aprobare competenţele profesionale ce urmează a
fi acordate, care vor fi înscrise în avizul de exercitare a profesiei de
asistent social sau în atestatul de liberă practică în asistenţă socială.
Art. 10. - Comisia de formare
profesională continuă desfăşoară proceduri pentru analizarea cererilor de
înregistrare a programelor şi furnizorilor de formare profesională continuă a
asistenţilor sociali si poate propune Biroului executiv avizarea şi creditarea
furnizorilor si programelor de formare profesională continuă a acestora.
Art. 11. - (1) Comisia de deontologie profesională
soluţionează în fond sesizările şi reclamaţiile transmise, în scris, cu privire
la încălcarea Codului deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a
celorlalte acte normative care reglementează exercitarea profesiei de asistent
social.
(2) Comisia de deontologie profesională şi Biroul
executiv se pot autosesiza cu privire la cazurile de încălcare a Codului
deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a celorlalte acte cu
caracter normativ care reglementează condiţiile exercitării profesiei de
asistent social.
Art. 12. - (1) Comisia de strategie şi dezvoltare
profesională elaborează şi propune spre aprobare Biroului executiv programele
de strategie profesională privind formarea profesională şi dezvoltarea
competenţelor profesionale ale asistentului social, precum şi alte acte
necesare instituirii de standarde de calitate în asistenţa socială.
(2) Biroul executiv, în funcţie de necesităţi, poate
convoca membrii Comisiei de strategie şi dezvoltare profesională în şedinţă
extraordinară.
Art. 13. - (1) Biroul executiv are următoarele
atribuţii:
a) eliberează avizele de exercitare a profesiei de
asistent social, precum şi atestatele de liberă practică în asistenţa socială,
la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesională;
b) eliberează certificatele de înregistrare a
formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul
naţional al asistenţilor sociali din Romania, la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesională;
c) stabileşte normele privind condiţiile de
înregistrare în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania a asistenţilor sociali şi a formelor
independente de exercitare a profesiei de asistent
social;
d) aprobă normele privind standardele de competenţă
profesională în asistenţa socială, condiţiile privind efectuarea perioadei de
stagiatură în profesie de către asistenţii sociali debutanţi, normele privind
formarea profesională continuă a asistenţilor sociali şi avizează furnizorii de
formare profesională continuă a asistenţilor sociali, la propunerea Comisiei de
formare profesională continuă;
e) elaborează Codul deontologic al profesiei de
asistent social, normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent
social, normele privind controlul şi supravegherea activităţii profesionale,
precum şi orice modificare la acestea;
f) aplică sancţiuni disciplinare şi soluţionează
contestaţiile formulate împotriva hotărarilor Comisiei de deontologie profesională;
g) coordonează activitatea de promovare a profesiei de
asistent social şi aprobă programele de strategie profesională privind formarea
profesională şi dezvoltarea competenţelor profesionale ale asistentului social,
la propunerea Comisiei de strategie şi dezvoltare profesională;
h) aprobă sau confirmă încheierea oricărui act în care
Colegiul este parte;
i) gestionează Registrul naţional al asistenţilor
sociali din Romania şi asigură
reactualizarea şi publicarea acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, în condiţiile legii;
j) mediază litigiile
profesionale sau contractuale în care asistenţii sociali sunt parte, în baza unor
sesizări;
k) reprezintă şi apără interesele membrilor Colegiului
şi sesizează organele în drept cu privire la cazurile de încălcare a cadrului
organizatoric privind exercitarea profesiei de asistent
social;
l) aprobă măsuri în vederea
implementării noilor standarde de calitate în serviciile de asistenţă socială;
m) emite hotărari obligatorii în vederea aplicării unitare a legii şi a
prezentului regulament, precum şi pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice.
(2) In cadrul Biroului executiv funcţionează un
departament administrativ, a cărui componenţă va fi stabilită prin decizie a
preşedintelui Colegiului.
(3) Şedinţele Biroului executiv sunt convocate şi
conduse de către preşedintele Colegiului.
Art. 14. - (1) Preşedintele Colegiului are următoarele
atribuţii:
a) reprezintă Colegiul în relaţiile cu autorităţile,
instituţiile sau organizaţiile interne şi internaţionale;
b) iniţiază, convoacă şi prezidează şedinţele
celorlalte organe de conducere ale Colegiului;
c) încheie acte în numele Colegiului, cu aprobarea sau
confirmarea Biroului executiv, şi semnează orice act emis de către organele de
conducere ale Colegiului, în condiţiile prezentei legi;
d) încadrează personalul
Colegiului şi ordonanţează cheltuielile bugetare ale Biroului executiv, în
funcţie de necesităţi;
e) emite decizii pentru aplicarea şi detalierea
actelor normative emise de organele de conducere ale Colegiului, în condiţiile
prezentului regulament.
(2) Preşedintele Colegiului este sprijinit în
activitatea de reprezentare de 2 vicepreşedinţi aleşi prin vot, avand următoarele atribuţii:
a) reprezentarea Colegiului în faţa organismelor
internaţionale, în baza mandatului acordat de Biroul executiv;
b) reprezentarea şi comunicarea internă a strategiei
de dezvoltare profesională a Colegiului, potrivit mandatului acordat de Biroul
executiv.
(3) Inlocuitorul de drept al preşedintelui Colegiului,
în caz de indisponibilitate, este vicepreşedintele desemnat prin hotărare a Biroului executiv pentru a îndeplini
atribuţiile prevăzute la alin. (2) lit. b) sau un alt membru al Biroului
executiv desemnat de acesta.
Art. 15. - Membrii Biroului executiv şi ai comisiilor
operative au dreptul la indemnizaţii de şedinţă stabilite prin hotărare a Consiliului şi la decontarea
cheltuielilor de deplasare efectuate pentru îndeplinirea atribuţiilor
specifice.
CAPITOLUL IV
Obţinerea avizului de exercitare a profesiei
Art. 16. - (1) In vederea obţinerii avizului de
exercitare a profesiei de asistent social, persoanele care îndeplinesc
condiţiile prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) şi ale art. 34 alin. (1) şi
(2) din lege vor depune documentele prevăzute la art. 8 alin. (2) din lege şi
dovada achitării taxei de analizare a cererii
formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale
Colegiului.
(2) Persoanele care îndeplinesc atribuţiile prevăzute
la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege, care nu pot face dovada că au
practicat asistenţa socială pentru o perioadă de cel puţin un an, la debutul în
profesie vor urma un stagiu profesional cu o durată de un an, în scopul
asigurării managementului calităţii actului profesional, potrivit condiţiilor
stabilite prin hotărare a Biroului executiv.
(3) In cazul în care Comisia
de avizare şi atestare profesională propune Biroului executiv respingerea
cererii de acordare a avizului de exercitare a profesiei, solicitantul poate
contesta propunerea formulată, în termen de 10 zile de la comunicare.
(4) Biroul executiv va
soluţiona contestaţia formulată şi va comunica solicitantului hotărarea definitivă în termen de maximum 30 de
zile de la comunicarea propunerii formulate de Comisia de avizare şi atestare
profesională.
(5) Persoanele care au obţinut avizul de exercitare a
profesiei de asistent social îşi pot exercita profesia în regim salarial,
conform dispoziţiilor Legii nr. 72/2003 - Codul muncii, cu modificările şi
completările ulterioare, în sectorul public sau privat, potrivit competenţelor
profesionale stabilite prin hotărare a Biroului executiv, fiind înscrise în mod automat în Registrul
naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea I,
activitatea lor profesională neputand fi asimilată activităţilor specifice
funcţiilor publice.
(6) Persoanele care
îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege şi
care nu pot face dovada că au practicat asistenţa socială cel puţin un an
înainte de obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social vor
purta denumirea de asistenţi
sociali debutanţi.
(7) Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute
la art. 34 alin. (1) şi (2) din lege pot solicita obţinerea avizului de
exercitare a profesiei de asistent social în vederea continuării activităţii,
dacă fac dovada că sunt înscrise şi că urmează cursurile universitare sau postuniversitare
prevăzute de lege, după caz.
CAPITOLUL V
Obţinerea atestatului de liberă practică în
asistenţă socială
şi exercitarea profesiei de asistent social în
regim independent
Art. 17. - (1) In vederea
obţinerii atestatului de liberă practică în asistenţă socială, persoanele
prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege vor depune documentele
prevăzute la art. 8 alin. (2) şi la art. 9 alin. (5) lit. a)-c) din lege,
precum şi dovada achitării taxei de analizare a cererii
formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale
Colegiului.
(2) Solicitanţii vor susţine un interviu în faţa
Comisiei de avizare şi atestare profesională, potrivit unei programări
stabilite prin hotărare a Biroului executiv.
(3) Persoanele care au obţinut atestatul de liberă
practică în asistenţă socială au şi toate competenţele profesionale aferente
obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, fiind înscrise
în mod automat în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea I.
(4) Asistenţii sociali care au obţinut atestatul de
liberă practică în asistenţă socială îşi pot exercita profesia de asistent
social atat în regim independent, cat şi în regim salarial, în sectorul public sau privat, în
condiţiile legii şi ale prezentului regulament, activitatea lor profesională
neputand fi asimilată
activităţilor specifice funcţiilor publice.
Art. 18. - (1) Asistenţii sociali care au obţinut
atestatul de liberă practică în asistenţă socială îşi pot constitui cabinete
individuale, cabinete asociate sau societăţi civile profesionale de asistenţă
socială, pe care le vor declara în mod obligatoriu la Colegiu pentru
înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea a II-a, în condiţiile legii şi
ale prezentului regulament.
(2) De la data înregistrării în Registrul naţional al
asistenţilor sociali din Romania
a societăţilor civile profesionale sau a cabinetelor asociate, raporturile
contractuale se stabilesc între societăţile civile profesionale sau cabinetele
asociate, pe de o parte, şi beneficiarii serviciilor de asistenţă socială, pe
de altă parte, indiferent care dintre asistenţii sociali asociaţi sau salariaţi
îndeplinesc serviciul profesional.
(3) Indiferent de forma
independentă de exercitare a profesiei, asistenţii sociali cu drept de liberă
practică în asistenţă socială pot angaja colaboratori, în condiţiile legii.
CAPITOLUL VI
Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania
Art. 19. - (1) Registrul naţional
al asistenţilor sociali din Romania este un document public care cuprinde evidenţa asistenţilor sociali
din Romania, precum şi a
formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.
(2) Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania are două părţi:
a) partea I - evidenţa
asistenţilor sociali;
b) partea a II-a - evidenţa formelor independente de
exercitare a profesiei de asistent social.
(3) Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania este pus la dispoziţia beneficiarilor
serviciilor de asistenţă socială, precum şi a oricăror entităţi interesate, în
scopul de a certifica calitatea de asistent social, dreptul de a exercita
activităţile prevăzute la art. 3 alin. (3) din lege şi competenţele
profesionale ale asistenţilor sociali.
CAPITOLUL VII
Răspunderea disciplinară
Art. 20. - (1) Biroul executiv judecă litigiile şi
abaterile deontologice, disciplinare şi profesionale ale asistenţilor sociali,
potrivit Codului deontologic al profesiei de asistent social.
(2) Asistenţii sociali care încalcă prevederile legii,
ale prezentului regulament şi ale altor acte normative specifice profesiei de
asistent social sau nu respectă Codul deontologic al profesiei de asistent
social, în funcţie de gravitatea abaterii, pot fi sancţionaţi cu:
a) mustrare;
b) avertisment;
c) suspendarea temporară, pe un interval de 6-12 luni,
a avizului de exercitare a profesiei sau a atestatului de liberă practică;
d) retragerea definitivă a avizului de exercitare a
profesiei de asistent social sau a atestatului de liberă practică în asistenţă
socială.
(3) Sancţiunile prevăzute la alin. (2) se comunică în
termen de 10 zile inspectoratului teritorial de muncă, precum şi instituţiei
sau unităţii cu care asistentul social sancţionat are încheiat contractul de
muncă.
(4) Sancţiunile prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b) se
aplică de către Comisia de deontologie profesională, iar cele menţionate la
alin. (2) lit. c) şi d), de către Biroul executiv, la propunerea Comisiei de
deontologie profesională.
(5) Sancţiunile prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b)
pot fi contestate la Biroul executiv, iar cele menţionate la alin. (2) lit. c)
şi d), la Consiliu.
Art. 21. - Răspunderea disciplinară a asistenţilor
sociali nu exclude răspunderea penală, contravenţională, civilă sau materială,
conform prevederilor legale.
CAPITOLUL VIII
Dispoziţii finale şi tranzitorii
Art. 22. - (1) Prezentul regulament intră în vigoare de
la data adoptării acestuia.
(2) Prezentul regulament a fost adoptat în executarea
Legii nr. 466/2004, în condiţiile legii, pentru
detalierea şi aplicarea unitară a dispoziţiilor legale.
(3) De la data adoptării prezentului regulament se
abrogă orice altă dispoziţie contrară, în condiţiile legii.
(4) De la data intrării în vigoare a prezentului
regulament instituţiile publice sau persoanele juridice în cadrul cărora sunt
încadraţi asistenţi sociali le vor aduce la cunoştinţă asistenţilor sociali şi
persoanelor care îndeplinesc atribuţii ale asistentului social condiţiile de
exercitare a profesiei de asistent social.
Art. 23. - Prezentul regulament va fi publicat în
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Preşedintele Colegiului Naţional al Asistenţilor
Sociali,
Florian Valeriu Sălăjeanu