Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

REGULAMENT Nr

REGULAMENT   Nr. 0 din 30 octombrie 2007

de organizare si functionare al Colegiului National al Asistentilor Sociali

ACT EMIS DE: COLEGIUL NATIONAL AL ASISTENTILOR SOCIALI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 735 din 30 octombrie 2007



In temeiul art. 28 alin. (2) şi al art. 33 din Legea nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.088 din 23 noiembrie 2004,

Congresul Naţional al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali adoptă prezentul  regulament de organizare şi funcţionare al Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali, denumit în continuare Colegiu, funcţionează în temeiul Legii nr. 466/2004 privind Statutul asistentului social, denumită în continuare lege, potrivit prezentului regulament, precum şi altor acte emise de organele de conducere ale Colegiului, pentru aplicarea unitară şi detalierea dispoziţiilor legii.

(2) Prezentul regulamentul stabileşte organizarea şi atribuţiile structurii teritoriale, organizarea şi atribuţiile organelor de conducere, modul de funcţionare a acestora, precum şi procedurile care trebuie îndeplinite pentru obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social sau pentru obţinerea atestatului de liberă practică în asistenţă socială şi înregistrarea formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.

CAPITOLUL II

Structura teritorială a Colegiului

Art. 2. - (1) Structura teritorială a Colegiului este formată din sucursale, fără personalitate juridică, constituite de regulă la nivelul fiecărui judeţ şi în municipiul Bucureşti.

(2) In cazul în care într-un judeţ nu se poate întruni un număr de minimum 30 de asistenţi sociali, se pot constitui sucursale prin asocierea asistenţilor sociali din judeţe limitrofe.

Art. 3. - (1) Sucursalele Colegiului sunt constituite prin asocierea liberă a asistenţilor sociali şi declararea acestora la Biroul executiv al Colegiului, denumit în continuare Biroul executiv, în condiţiile prezentului regulament.

(2)    Sucursalele Colegiului au rolul de a asigura reprezentarea, organizarea şi evidenţa asistenţilor sociali din zona respectivă, precum şi pentru a duce la îndeplinire orice act emis de către organele de conducere ale Colegiului.

(3)  Sucursala Colegiului este condusă de către adunarea generală a membrilor sucursalei, care alege prin vot direct un comitet format din 5 membri, pentru un mandat de 4 ani.

(4) Comitetul sucursalei este condus de un preşedinte şi un vicepreşedinte, desemnaţi ca urmare a numărului de voturi exprimate de către membrii adunării generale.

(5)  Adunarea generală a membrilor sucursalei aprobă raportul de activitate şi poate revoca membrii comitetului sucursalei, cu votul majorităţii simple a membrilor.

Art. 4. - (1) Comitetul sucursalei are următoarele atribuţii:

a)  elaborează raportul de activitate anual al sucursalei şi, după aprobarea acestuia de către adunarea generală a membrilor sucursalei, îl înaintează Biroului executiv;

b)   comunică membrilor sucursalei actele cu caracter normativ ale Colegiului;

c)   alege şi desemnează reprezentanţii sucursalei în Congresul Naţional al Colegiului;

d) poate înainta propuneri pentru organele de conducere ale Colegiului;

e) înregistrează şi înaintează spre aprobare Biroului executiv cererile formulate în vederea obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, a atestatului de liberă practică în asistenţă socială, precum şi a înregistrării formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.

(2) Inlocuitorul de drept al preşedintelui sucursalei este vicepreşedintele desemnat.

CAPITOLUL III

Organizarea şi atribuţiile organelor de conducere ale Colegiului

Art. 5. - (1) Congresul Naţional al Colegiului, denumit în continuare Congres, este constituit din reprezentanţii desemnaţi de structurile teritoriale ale Colegiului, pe baza unei norme de reprezentare de 1 la 100 de membri înregistraţi, dar nu mai puţin de un membru aferent fiecărui judeţ sau structuri teritoriale.

(2) Congresul are următoarele atribuţii:

a)   aprobă modificarea prezentului regulament, în baza propunerii Biroului executiv;

b) aprobă iniţierea proiectelor de lege privind modificarea şi completarea cadrului normativ privind exercitarea profesiei de asistent social;

c)  alege prin vot secret, în şedinţe ordinare, preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului, precum şi membrii comisiilor operative din cadrul Biroului executiv;

d)  aprobă raportul de activitate al Consiliului Naţional al Colegiului, precum şi alte acte date în competenţa sa;

e)  adoptă hotărari obligatorii în vederea stabilirii liniilor directoare ale organizării profesiei de asistent social în Romania, în condiţiile prezentului regulament.

(3)   Congresul poate delega către celelalte organe de conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind condiţiile exercitării mandatului acordat.

(4)   Congresul adoptă hotărari cu majoritatea simplă a voturilor, în prezenţa a cel puţin două treimi din numărul membrilor săi.

(5)  In cazul în care la prima convocare nu se realizează cvorumul necesar, şedinţa Congresului va avea loc în mod automat în termen de 15 zile, cu aceeaşi ordine de zi, Congresul putand adopta hotărari cu majoritate simplă de voturi, fără a mai fi necesară întrunirea cvorumului prevăzut la alin. (4).

(6)  Membrii Congresului pot aproba alegerea membrilor Biroului executiv prin vot deschis.

Art. 6. - (1) Congresul se întruneşte, de regulă, o dată la 5 ani, acesta putandu-se întruni şi în şedinţă extraordinară, la solicitarea preşedintelui sau a celorlalte organe de conducere ale Colegiului.

(2) Convocarea Congresului se va face prin orice mijloc de comunicare, inclusiv electronic, cu cel puţin 30 de zile înainte de data fixată.

(3)   Şedinţa Congresului este precedată de şedinţele adunărilor generale ale structurilor teritoriale, care desemnează reprezentanţii potrivit normei de reprezentare stabilite prin prezentul regulament.

(4) Perioada mandatului acordat reprezentantului in Congres este de 5 ani.

Art. 7. - (1) Consiliul Naţional al Colegiului, denumit în continuare Consiliu, este constituit din preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului, membrii comisiilor operative din cadrul Biroului executiv şi preşedinţii structurilor teritoriale.

(2) Consiliul are următoarele atribuţii:

a) confirmă măsurile aprobate de Biroul executiv în vederea implementării standardelor de calitate în serviciile de asistenţă socială;

b) aprobă înfiinţarea sau desfiinţarea comisiilor operative sau restructurarea Biroului executiv, pe baza propunerii acestuia;

c) analizează şi aprobă raportul financiar anual, întocmit de cenzorul Colegiului;

d)  analizează şi aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul anual şi descarcă Biroul executiv de gestiunea financiară;

e)  analizează şi aprobă raportul de activitate al Biroului executiv;

f) aprobă cuantumurile taxelor şi cotizaţiilor anuale obligatorii, necesare acoperirii cheltuielilor de funcţionare şi a altor activităţi conexe, la propunerea Biroului executiv;

g) aprobă Codul deontologic al profesiei de asistent social şi normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent social, pe baza propunerii Biroului executiv, precum şi orice modificare a acestora;

h) aprobă normele privind controlul şi supravegherea exercitării profesiei, în baza propunerii Biroului executiv;

i) soluţionează contestaţiile formulate împotriva hotărarilor de sancţionare disciplinară emise de către Biroul executiv;

j) solicită preşedintelui Colegiului convocarea Congresului Colegiului.

(3)   Consiliul poate delega către celelalte organe de conducere una sau mai multe dintre atribuţiile ce îi revin, stabilind condiţiile exercitării mandatului acordat.

(4) Consiliul se întruneşte anual sau în şedinţă extraordinară, la convocarea preşedintelui Colegiului ori la solicitarea majorităţii simple a membrilor.

(5)  In îndeplinirea atribuţiilor specifice, Consiliul adoptă hotărari obligatorii, cu majoritatea simplă a membrilor.

Art. 8. - (1) Biroul executiv este constituit din preşedintele şi vicepreşedinţii Colegiului şi preşedinţii comisiilor operative.

(2)  In cadrul Biroului executiv funcţionează următoarele comisii operative:

a) Comisia de avizare şi atestare profesională;

b) Comisia de formare profesională continuă;

c) Comisia de deontologie profesională;

d) Comisia de strategie şi dezvoltare profesională;

(3) In vederea eficientizării activităţii Biroului executiv, se pot înfiinţa, desfiinţa sau restructura comisiile operative existente, prin hotărare a Congresului.

(4)  Fiecare comisie operativă este constituită din 3 membri aleşi prin vot de către Congres.

(5) Fiecare comisie operativă este condusă de un preşedinte ales din randul membrilor, potrivit numărului de voturi primite de fiecare membru.

(6) In îndeplinirea atribuţiilor specifice, comisiile operative îşi structurează activitatea specifică şi se întrunesc periodic, potrivit hotărarii Biroului executiv.

Art. 9. - (1) Comisia de avizare şi atestare profesională analizează cererile de eliberare a avizelor de exercitare a profesiei de asistent social, cererile de eliberare a atestatelor de liberă practică în asistenţă socială, precum şi cererile de eliberare a certificatelor de înregistrare a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social şi propune Biroului executiv eliberarea documentelor solicitate.

(2) In baza hotărarii Biroului executiv, Comisia de avizare şi atestare profesională poate organiza interviuri cu solicitanţii avizelor de exercitare a profesiei de asistent social sau ai atestatelor de liberă practică în asistenţă socială.

(3)  După analizarea documentelor depuse şi susţinerea interviului de către solicitant, Comisia de avizare şi atestare profesională propune Biroului executiv spre aprobare competenţele profesionale ce urmează a fi acordate, care vor fi înscrise în avizul de exercitare a profesiei de asistent social sau în atestatul de liberă practică în asistenţă socială.

Art. 10. - Comisia de formare profesională continuă desfăşoară proceduri pentru analizarea cererilor de înregistrare a programelor şi furnizorilor de formare profesională continuă a asistenţilor sociali si poate propune Biroului executiv avizarea şi creditarea furnizorilor si programelor de formare profesională continuă a acestora.

Art. 11. - (1) Comisia de deontologie profesională soluţionează în fond sesizările şi reclamaţiile transmise, în scris, cu privire la încălcarea Codului deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a celorlalte acte normative care reglementează exercitarea profesiei de asistent social.

(2) Comisia de deontologie profesională şi Biroul executiv se pot autosesiza cu privire la cazurile de încălcare a Codului deontologic al profesiei de asistent social, precum şi a celorlalte acte cu caracter normativ care reglementează condiţiile exercitării profesiei de asistent social.

Art. 12. - (1) Comisia de strategie şi dezvoltare profesională elaborează şi propune spre aprobare Biroului executiv programele de strategie profesională privind formarea profesională şi dezvoltarea competenţelor profesionale ale asistentului social, precum şi alte acte necesare instituirii de standarde de calitate în asistenţa socială.

(2) Biroul executiv, în funcţie de necesităţi, poate convoca membrii Comisiei de strategie şi dezvoltare profesională în şedinţă extraordinară.

Art. 13. - (1) Biroul executiv are următoarele atribuţii:

a)  eliberează avizele de exercitare a profesiei de asistent social, precum şi atestatele de liberă practică în asistenţa socială, la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesională;

b)   eliberează certificatele de înregistrare a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, la propunerea Comisiei de avizare şi atestare profesională;

c)  stabileşte normele privind condiţiile de înregistrare în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania a asistenţilor sociali şi a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social;

d)   aprobă normele privind standardele de competenţă profesională în asistenţa socială, condiţiile privind efectuarea perioadei de stagiatură în profesie de către asistenţii sociali debutanţi, normele privind formarea profesională continuă a asistenţilor sociali şi avizează furnizorii de formare profesională continuă a asistenţilor sociali, la propunerea Comisiei de formare profesională continuă;

e)  elaborează Codul deontologic al profesiei de asistent social, normele metodologice privind exercitarea profesiei de asistent social, normele privind controlul şi supravegherea activităţii profesionale, precum şi orice modificare la acestea;

f)  aplică sancţiuni disciplinare şi soluţionează contestaţiile formulate împotriva hotărarilor Comisiei de deontologie profesională;

g)  coordonează activitatea de promovare a profesiei de asistent social şi aprobă programele de strategie profesională privind formarea profesională şi dezvoltarea competenţelor profesionale ale asistentului social, la propunerea Comisiei de strategie şi dezvoltare profesională;

h) aprobă sau confirmă încheierea oricărui act în care Colegiul este parte;

i) gestionează Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania şi asigură reactualizarea şi publicarea acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, în condiţiile legii;

j) mediază litigiile profesionale sau contractuale în care asistenţii sociali sunt parte, în baza unor sesizări;

k) reprezintă şi apără interesele membrilor Colegiului şi sesizează organele în drept cu privire la cazurile de încălcare a cadrului organizatoric privind exercitarea profesiei de asistent social;

l) aprobă măsuri în vederea implementării noilor standarde de calitate în serviciile de asistenţă socială;

m) emite hotărari obligatorii în vederea aplicării unitare a legii şi a prezentului regulament, precum şi pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice.

(2) In cadrul Biroului executiv funcţionează un departament administrativ, a cărui componenţă va fi stabilită prin decizie a preşedintelui Colegiului.

(3) Şedinţele Biroului executiv sunt convocate şi conduse de către preşedintele Colegiului.

Art. 14. - (1) Preşedintele Colegiului are următoarele atribuţii:

a) reprezintă Colegiul în relaţiile cu autorităţile, instituţiile sau organizaţiile interne şi internaţionale;

b)   iniţiază, convoacă şi prezidează şedinţele celorlalte organe de conducere ale Colegiului;

c)  încheie acte în numele Colegiului, cu aprobarea sau confirmarea Biroului executiv, şi semnează orice act emis de către organele de conducere ale Colegiului, în condiţiile prezentei legi;

d)   încadrează personalul Colegiului şi ordonanţează cheltuielile bugetare ale Biroului executiv, în funcţie de necesităţi;

e)   emite decizii pentru aplicarea şi detalierea actelor normative emise de organele de conducere ale Colegiului, în condiţiile prezentului regulament.

(2)  Preşedintele Colegiului este sprijinit în activitatea de reprezentare de 2 vicepreşedinţi aleşi prin vot, avand următoarele atribuţii:

a)     reprezentarea Colegiului în faţa organismelor internaţionale, în baza mandatului acordat de Biroul executiv;

b)  reprezentarea şi comunicarea internă a strategiei de dezvoltare profesională a Colegiului, potrivit mandatului acordat de Biroul executiv.

(3) Inlocuitorul de drept al preşedintelui Colegiului, în caz de indisponibilitate, este vicepreşedintele desemnat prin hotărare a Biroului executiv pentru a îndeplini atribuţiile prevăzute la alin. (2) lit. b) sau un alt membru al Biroului executiv desemnat de acesta.

Art. 15. - Membrii Biroului executiv şi ai comisiilor operative au dreptul la indemnizaţii de şedinţă stabilite prin hotărare a Consiliului şi la decontarea cheltuielilor de deplasare efectuate pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice.

CAPITOLUL IV

Obţinerea avizului de exercitare a profesiei

Art. 16. - (1) In vederea obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) şi ale art. 34 alin. (1) şi (2) din lege vor depune documentele prevăzute la art. 8 alin. (2) din lege şi dovada achitării taxei de analizare a cererii formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale Colegiului.

(2) Persoanele care îndeplinesc atribuţiile prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege, care nu pot face dovada că au practicat asistenţa socială pentru o perioadă de cel puţin un an, la debutul în profesie vor urma un stagiu profesional cu o durată de un an, în scopul asigurării managementului calităţii actului profesional, potrivit condiţiilor stabilite prin hotărare a Biroului executiv.

(3)   In cazul în care Comisia de avizare şi atestare profesională propune Biroului executiv respingerea cererii de acordare a avizului de exercitare a profesiei, solicitantul poate contesta propunerea formulată, în termen de 10 zile de la comunicare.

(4)  Biroul executiv va soluţiona contestaţia formulată şi va comunica solicitantului hotărarea definitivă în termen de maximum 30 de zile de la comunicarea propunerii formulate de Comisia de avizare şi atestare profesională.

(5)   Persoanele care au obţinut avizul de exercitare a profesiei de asistent social îşi pot exercita profesia în regim salarial, conform dispoziţiilor Legii nr. 72/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, în sectorul public sau privat, potrivit competenţelor profesionale stabilite prin hotărare a Biroului executiv, fiind înscrise în mod automat în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea I, activitatea lor profesională neputand fi asimilată activităţilor specifice funcţiilor publice.

(6)  Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege şi care nu pot face dovada că au practicat asistenţa socială cel puţin un an înainte de obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social vor purta denumirea de asistenţi sociali debutanţi.

(7)  Persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 34 alin. (1) şi (2) din lege pot solicita obţinerea avizului de exercitare a profesiei de asistent social în vederea continuării activităţii, dacă fac dovada că sunt înscrise şi că urmează cursurile universitare sau postuniversitare prevăzute de lege, după caz.

CAPITOLUL V

Obţinerea atestatului de liberă practică în asistenţă socială şi exercitarea profesiei de asistent social în regim independent

Art. 17. - (1) In vederea obţinerii atestatului de liberă practică în asistenţă socială, persoanele prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a)-d) din lege vor depune documentele prevăzute la art. 8 alin. (2) şi la art. 9 alin. (5) lit. a)-c) din lege, precum şi dovada achitării taxei de analizare a cererii formulate, la sediul Colegiului sau la sediile structurilor teritoriale ale Colegiului.

(2)  Solicitanţii vor susţine un interviu în faţa Comisiei de avizare şi atestare profesională, potrivit unei programări stabilite prin hotărare a Biroului executiv.

(3) Persoanele care au obţinut atestatul de liberă practică în asistenţă socială au şi toate competenţele profesionale aferente obţinerii avizului de exercitare a profesiei de asistent social, fiind înscrise în mod automat în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea I.

(4) Asistenţii sociali care au obţinut atestatul de liberă practică în asistenţă socială îşi pot exercita profesia de asistent social atat în regim independent, cat şi în regim salarial, în sectorul public sau privat, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament, activitatea lor profesională neputand fi asimilată activităţilor specifice funcţiilor publice.

Art. 18. - (1) Asistenţii sociali care au obţinut atestatul de liberă practică în asistenţă socială îşi pot constitui cabinete individuale, cabinete asociate sau societăţi civile profesionale de asistenţă socială, pe care le vor declara în mod obligatoriu la Colegiu pentru înregistrarea în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania, partea a II-a, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament.

(2) De la data înregistrării în Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania a societăţilor civile profesionale sau a cabinetelor asociate, raporturile contractuale se stabilesc între societăţile civile profesionale sau cabinetele asociate, pe de o parte, şi beneficiarii serviciilor de asistenţă socială, pe de altă parte, indiferent care dintre asistenţii sociali asociaţi sau salariaţi îndeplinesc serviciul profesional.

(3)   Indiferent de forma independentă de exercitare a profesiei, asistenţii sociali cu drept de liberă practică în asistenţă socială pot angaja colaboratori, în condiţiile legii.

CAPITOLUL VI

Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania

Art. 19. - (1) Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania este un document public care cuprinde evidenţa asistenţilor sociali din Romania, precum şi a formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.

(2)  Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania are două părţi:

a) partea I - evidenţa asistenţilor sociali;

b)   partea a II-a - evidenţa formelor independente de exercitare a profesiei de asistent social.

(3) Registrul naţional al asistenţilor sociali din Romania este pus la dispoziţia beneficiarilor serviciilor de asistenţă socială, precum şi a oricăror entităţi interesate, în scopul de a certifica calitatea de asistent social, dreptul de a exercita activităţile prevăzute la art. 3 alin. (3) din lege şi competenţele profesionale ale asistenţilor sociali.

CAPITOLUL VII

Răspunderea disciplinară

Art. 20. - (1) Biroul executiv judecă litigiile şi abaterile deontologice, disciplinare şi profesionale ale asistenţilor sociali, potrivit Codului deontologic al profesiei de asistent social.

(2)  Asistenţii sociali care încalcă prevederile legii, ale prezentului regulament şi ale altor acte normative specifice profesiei de asistent social sau nu respectă Codul deontologic al profesiei de asistent social, în funcţie de gravitatea abaterii, pot fi sancţionaţi cu:

a) mustrare;

b) avertisment;

c) suspendarea temporară, pe un interval de 6-12 luni, a avizului de exercitare a profesiei sau a atestatului de liberă practică;

d) retragerea definitivă a avizului de exercitare a profesiei de asistent social sau a atestatului de liberă practică în asistenţă socială.

(3) Sancţiunile prevăzute la alin. (2) se comunică în termen de 10 zile inspectoratului teritorial de muncă, precum şi instituţiei sau unităţii cu care asistentul social sancţionat are încheiat contractul de muncă.

(4) Sancţiunile prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b) se aplică de către Comisia de deontologie profesională, iar cele menţionate la alin. (2) lit. c) şi d), de către Biroul executiv, la propunerea Comisiei de deontologie profesională.

(5)  Sancţiunile prevăzute la alin. (2) lit. a) şi b) pot fi contestate la Biroul executiv, iar cele menţionate la alin. (2) lit. c) şi d), la Consiliu.

Art. 21. - Răspunderea disciplinară a asistenţilor sociali nu exclude răspunderea penală, contravenţională, civilă sau materială, conform prevederilor legale.

CAPITOLUL VIII

Dispoziţii finale şi tranzitorii

Art. 22. - (1) Prezentul regulament intră în vigoare de la data adoptării acestuia.

(2) Prezentul regulament a fost adoptat în executarea Legii nr. 466/2004, în condiţiile legii, pentru detalierea şi aplicarea unitară a dispoziţiilor legale.

(3)  De la data adoptării prezentului regulament se abrogă orice altă dispoziţie contrară, în condiţiile legii.

(4)  De la data intrării în vigoare a prezentului regulament instituţiile publice sau persoanele juridice în cadrul cărora sunt încadraţi asistenţi sociali le vor aduce la cunoştinţă asistenţilor sociali şi persoanelor care îndeplinesc atribuţii ale asistentului social condiţiile de exercitare a profesiei de asistent social.

Art. 23. - Prezentul regulament va fi publicat în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Preşedintele Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali,

Florian Valeriu Sălăjeanu


SmartCity5

COMENTARII la Regulament 0/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 0 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu