E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1066 din  4 septembrie 2003

privind organizarea si functionarea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 658 din 17 septembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie, al art. 3 din Legea cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 11 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor, precum si al art. 17 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea, reorganizarea sau functionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administratiei publice centrale si a unor institutii publice,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie se organizeaza ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor.
    (2) Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie are sediul in municipiul Bucuresti.
    Art. 2
    Ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie, denumit in continuare Oficiul National, indeplineste urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se asigura stabilirea obiectivelor de punere in aplicare a Programului de guvernare in domeniul cadastrului, geodeziei, cartografiei, fotogrammetriei si teledetectiei;
    b) de reglementare, avand ca scop elaborarea cadrului normativ institutional, precum si a normativelor si prescriptiilor tehnice, in vederea realizarii obiectivelor strategice in domeniul cadastrului;
    c) de autoritate de stat, prin care se asigura urmarirea aplicarii reglementarilor in domeniul cadastrului, geodeziei, cartografiei si al organizarii teritoriului, precum si o buna functionare si indeplinire a atributiilor de catre unitatile din subordine;
    d) de indrumare, sprijin si control al autoritatilor publice centrale si locale, a persoanelor fizice si juridice, in aplicarea corecta a prevederilor legale in domeniul cadastrului si al organizarii teritoriului;
    e) de administrare a patrimoniului Oficiului National si al unitatilor subordonate.
    Art. 3
    (1) In exercitarea functiilor prevazute la art. 2, Oficiul National indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) organizeaza, indruma si controleaza executarea lucrarilor de geodezie, topografie, fotogrammetrie, teledetectie, cadastru si cartografie la nivelul intregii tari;
    b) organizeaza si actualizeaza fondul national de geodezie si cartografie, precum si banca de date a sistemului unitar de cadastru;
    c) avizeaza continutul topografic al hartilor, planurilor, atlaselor, ghidurilor si al altor documente cartografice necesare uzului public;
    d) elaboreaza si promoveaza, prin Ministerul Administratiei si Internelor, proiecte de acte normative necesare organizarii, functionarii si dezvoltarii sistemului, in conformitate cu strategiile adoptate pentru domeniul sau de activitate;
    e) elaboreaza norme tehnice si metodologice, regulamente si instructiuni in domeniul sau de activitate;
    f) autorizeaza persoane fizice si juridice pentru realizarea si verificarea lucrarilor tehnice de specialitate;
    g) asigura, in conditiile legii, executarea, completarea, modernizarea si mentinerea in stare de utilizare a retelei geodezice nationale;
    h) indeplineste sarcinile ce rezulta din angajamentele internationale in domeniul sau de activitate;
    i) organizeaza si coordoneaza executarea masuratorilor pentru punerea in posesie a titularilor prevazuti de Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si de Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 si ale Legii nr. 169/1997, cu modificarile si completarile ulterioare;
    j) asigura identificarea, descrierea si inregistrarea in documentele cadastrale a terenurilor si constructiilor, masurarea si reprezentarea acestora pe harti si planuri cadastrale, precum si integrarea datelor in banca de date a cadastrului;
    k) intocmeste lucrarile de cadastru agricol, organizarea teritoriului si organizeaza sistemul informational al teritoriului agricol;
    l) organizeaza integrarea si inregistrarea tuturor proprietarilor si a altor detinatori legali de terenuri si constructii, in vederea publicitatii si opozabilitatii drepturilor acestora fata de terti;
    m) asigura asamblarea si integrarea datelor furnizate de cadastrele de specialitate.
    (2) Oficiul National avizeaza sau aproba, potrivit legii, impreuna cu Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, folosirea definitiva sau temporara a terenurilor agricole in alte scopuri decat productia agricola.
    (3) Oficiul National elaboreaza metodologia privind evidenta cadastrala tehnica, economica si juridica, inscrierea actelor si faptelor juridice referitoare la imobile, impreuna cu Ministerul Justitiei si cu alte ministere si organe centrale, dupa caz.
    (4) Oficiul National indeplineste orice alte atributii stabilite prin legi sau prin alte acte normative.
    Art. 4
    (1) Oficiul National colaboreaza cu ministerele si cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, cu autoritatile administratiei publice locale, precum si cu persoane fizice si juridice, avand dreptul de a solicita date si informatii necesare in vederea realizarii atributiilor sale.
    (2) Oficiul National are obligatia de a pune la dispozitie institutiilor si autoritatilor administratiei publice centrale si locale datele de specialitate disponibile, solicitate de acestea, in conditiile legii.
    (3) Oficiul National pune la dispozitie autoritatilor publice si altor institutii interesate, in conditiile legii, situatii statistice de sinteza privind terenurile si constructiile.
    (4) Oficiul National asigura furnizarea datelor cu privire la terenuri, necesare sistemului de impozite si taxe pentru stabilirea corecta a obligatiilor fiscale ale contribuabililor, pe masura inregistrarii acestora in evidentele cadastrale.
    Art. 5
    (1) Oficiul National este condus de un presedinte cu rang de secretar de stat, asistat de doi vicepresedinti cu rang de subsecretari de stat, numiti prin decizia primului-ministru, la propunerea ministrului administratiei si internelor.
    (2) Presedintele Oficiului National are calitatea de ordonator secundar de credite.
    (3) Presedintele conduce intreaga activitate a Oficiului National, pe care il reprezinta in raporturile cu ministerele, cu celelalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, cu autoritatile administratiei publice locale, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie. Presedintele poate da imputernicire de reprezentare si altor persoane din cadrul Oficiului National.
    (4) In exercitarea atributiilor sale presedintele emite ordine cu caracter normativ si individual.
    (5) Vicepresedintii exercita atributiile si sarcinile stabilite prin ordin al presedintelui Oficiului National si coordoneaza unele compartimente, potrivit organigramei prevazute in anexa nr. 1.
    (6) Oficiul National are un secretar general care face parte din categoria inaltilor functionari publici. El este numit in functie prin decizie a primului-ministru, in conditiile legii, exclusiv pe criterii profesionale. Secretarul general trebuie sa aiba studii superioare economice, juridice sau administrative de specialitate de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
    (7) Pe langa presedintele Oficiului National se organizeaza si functioneaza Colegiul Oficiului National ca organ consultativ. Componenta si regulamentul de organizare si functionare ale Colegiului Oficiului National se aproba prin ordin al presedintelui Oficiului National.
    Art. 6
    Oficiul National se poate afilia la organismele internationale de specialitate si poate participa la proiectele internationale initiate de acestea. Plata cotizatiilor la aceste organisme se va suporta din veniturile proprii ale Oficiului National, iar sumele realizate din participarea la proiectele internationale se constituie in venituri proprii.
    Art. 7
    Structura organizatorica a Oficiului National este prevazuta in anexa nr. 1.
    Art. 8
    (1) In subordinea Oficiului National functioneaza:
    a) Institutul de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie si Cartografie, care include si Centrul National de Fotogrammetrie si Teledetectie, unitate fara personalitate juridica, constituita in baza Hotararii Guvernului nr. 105/1999;
    b) oficiile de cadastru, geodezie si cartografie judetene si Oficiul de Cadastru, Geodezie si Cartografie al Municipiului Bucuresti, ca servicii publice descentralizate.
    (2) Atributiile, sarcinile si raspunderile Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie si Cartografie, precum si ale oficiilor de cadastru, geodezie si cartografie judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, se stabilesc prin regulamente de organizare si functionare ale acestora, aprobate prin ordin al presedintelui Oficiului National.
    (3) Structura organizatorica, normativele de personal, criteriile de constituire a compartimentelor si statele de functii ale unitatilor subordonate Oficiului National se aproba prin ordin al presedintelui, in conditiile legii.
    Art. 9
    (1) Numarul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Oficiului National este 100, din care 78 functii publice, exclusiv demnitarii.
    (2) Numarul maxim de posturi pentru unitatile care functioneaza in subordinea Oficiului National este 3.230, din care 2.138 functii publice pentru oficiile judetene de cadastru, geodezie si cartografie, respectiv al municipiului Bucuresti.
    Art. 10
    (1) Regulamentul de organizare si functionare a Oficiului National se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, contrasemnat de ministrul delegat pentru administratia publica.
    (2) Atributiile, sarcinile si raspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Oficiului National si din unitatile subordonate se stabilesc, potrivit legii, pe baza regulamentului de organizare si functionare.
    Art. 11
    Statul de functii pentru aparatul propriu al Oficiului National se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea presedintelui Oficiului National, in limita numarului maxim de posturi prevazut la art. 9.
    Art. 12
    Salarizarea functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul propriu al Oficiului National si a celor din unitatile subordonate se face potrivit reglementarilor in vigoare.
    Art. 13
    (1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale Oficiului National si unitatilor subordonate se asigura din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat.
    (2) Veniturile proprii provin din:
    a) sume incasate din servicii prestate si tarife conform actelor normative in vigoare;
    b) donatii si sponsorizari ale unor persoane fizice si juridice din tara si strainatate, in conditiile legii;
    c) fonduri externe nerambursabile;
    d) alte surse, potrivit legii.
    Art. 14
    (1) Oficiul National asigura executarea lucrarilor de cadastru, geodezie, fotogrammetrie, cartografie, organizarea teritoriului agricol, aplicarea legilor fondului funciar si alte activitati specifice, prin aparatul unitatilor subordonate, precum si pe baza de contracte cu persoane fizice sau juridice autorizate, in conditiile legii.
    (2) Autorizarea persoanelor fizice si juridice pentru contractarea si executarea lucrarilor tehnice de cadastru se va face potrivit reglementarilor legale.
    (3) Lucrarile tehnice de cadastru in vederea elaborarii cartii funciare necesare publicitatii imobiliare se vor realiza numai de catre persoanele fizice sau juridice autorizate.
    (4) Se interzice personalului Oficiului National, al oficiilor de cadastru, geodezie si cartografie judetene, respectiv al municipiului Bucuresti, precum si personalului Institutului de Cadastru, Geodezie, Fotogrammetrie si Cartografie sa execute, in calitate de persoane fizice autorizate, lucrari de natura celor prevazute la alin. (3).
    Art. 15
    (1) Pentru activitatile proprii Oficiul National si unitatile subordonate acestuia au in dotare un parc de mijloace de transport care se stabileste prin normativele proprii ale Ministerului Administratiei si Internelor, in conditiile legii.
    (2) Normativele pentru consumuri materiale si fonduri financiare necesare intretinerii si functionarii mijloacelor de transport se stabilesc prin ordin al ministrului administratiei si internelor, in conditiile legii.
    Art. 16
    Autoritatile administratiei publice locale vor acorda sprijin pentru asigurarea conditiilor desfasurarii corespunzatoare a activitatilor oficiilor de cadastru, geodezie si cartografie judetene, respectiv al municipiului Bucuresti.
    Art. 17
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 18
    La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 590/2001 privind organizarea si functionarea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 345 din 29 iunie 2001.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul administratiei si internelor,
                         Ioan Rus

                         Ministru delegat pentru
                         administratia publica,
                         Gabriel Oprea

                         Ministrul agriculturii, padurilor,
                         apelor si mediului,
                         Ilie Sarbu

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Elena Dumitru

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1 *1)

    *1) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

    ORGANIGRAMA OFICIULUI NATIONAL DE CADASTRU, GEODEZIE SI CARTOGRAFIE

    Numar maxim de posturi: 100, exclusiv demnitarii

  ______________________                             _________________________
 | COLEGIUL CONSULTATIV |__                         | DIRECTIA INTEGRARE      |
 |______________________|  |                      __| EUROPEANA SI RELATII    |
  ______________________   |                     |  | INTERNATIONALE          |
 | SERVICIUL JURIDIC,   |  |    ____________     |  |_________________________|
 | CONTENCIOS SI        |__|___| PRESEDINTE |____|
 | RELATII CU PUBLICUL  |  |   |____________|    |
 |______________________|  |         |           |
  ______________________   |         |           |   _________________________
 |        AUDIT         |__|         |           |__| CABINETUL PRESEDINTELUI |
 |______________________|            |              |_________________________|
          ___________________________|________________________
  _______|________              ___|____________              |
 | VICEPRESEDINTE |            | VICEPRESEDINTE |             |
 |________________|            |________________|      _______|__________
         |      ...................|..................| SECRETAR GENERAL |
  _______|______:____              |                  |__________________|
 | DIRECTIA GENERALA |             |                          |
 | DE CADASTRU SI    |             |                          |
 | GEODEZIE          |             |                          |
 |___________________|             |                          |
        ......|..:.....            |                          |
      __:_____|__:____:___         |                          |
     |  :             :   |        |                          |
 ____|__:___   _______:___|_____   |                 _________|___________
|DIRECTIA DE| |INSPECTIA DE STAT|  |                | DIRECTIA ECONOMICA, |
|CADASTRU SI| |PENTRU CADASTRU, |  |                | FINANCIARA, RESURSE |
|GEODEZIE   | |GEODEZIE,        |  |                | UMANE SI            |
|           | |CARTOGRAFIE*)    |  |                | ADMINISTRATIV       |
|___________| |_________________|  |                |_____________________|
      |                            |             _____________|_________
 _____|_______                     |   _________|______   ______________|______
|             |                    |  |SERVICIUL BUGET,| |SERVICIUL RESURSE    |
|  SERVICIUL  |                    |  |CONTABILITATE SI| |UMANE, DOCUMENTE     |
|  CADASTRU   |                    |  |ADMINISTRATIV   | |CLASIFICATE SI ARHIVA|
|_____________|                    |  |________________| |_____________________|
           ________________________|____________________________
..........|.............................|.......................|..............
 _________|______________   ____________|________   ____________|_____________
| OFICIILE JUDETENE DE   | | INSTITUTUL DE       | | UNITATEA DE MANAGEMENT A |
| CADASTRU, GEODEZIE SI  | | CADASTRU, GEODEZIE, | | PROIECTULUI CADASTRULUI  |
| CARTOGRAFIE SI AL      | | FOTOGRAMMETRIE SI   | | GENERAL SI PUBLICITATII  |
| MUNICIPIULUI BUCURESTI | | CARTOGRAFIE         | | IMOBILIARE               |
|________________________| |_____________________| |__________________________|
...............................................................................
------------
    *) Se organizeaza la nivel de directie.

   ANEXA 2

                                UNITATILE
care functioneaza in subordinea Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie

________________________________________________________________________________
             Denumirea unitatii              Sursa de finantare         Numarul
                                                                        total de
                                                                        posturi
________________________________________________________________________________
I.   Institutul de Cadastru, Geodezie,   Venituri proprii si subventii
     Fotogrammetrie si Cartografie,      de la bugetul de stat             350
     inclusiv Centrul National de
     Fotogrammetrie si Teledetectie
II.  Oficiile judetene de cadastru,      Venituri proprii si subventii
     geodezie si cartografie, respectiv  de la bugetul de stat           2.880
     al municipiului Bucuresti
III. Unitatea de Management a
     Proiectului Cadastrului General
     si Publicitatii Imobiliare
     (organizata in baza Ordonantei      Finantare externa si de la
     de urgenta a Guvernului             bugetul de stat                   10*)
     nr. 52/1999, aprobata prin
     Legea nr. 172/2001)
________________________________________________________________________________
    *) Sunt incluse in numarul total de posturi al Oficiului National de Cadastru, Geodezie si Cartografie. Sediile oficiilor judetene de cadastru, geodezie si cartografie sunt situate in municipiile resedinta de judet.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1066/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1066 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu