HOTARARE Nr.
1171 din 26 septembrie 2007
pentru modificarea si
completarea Hotararii Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea si
functionarea Ministerului Economiei si Finantelor si a Hotararii Guvernului nr.
495/2007 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare
Fiscala, precum si modificarea Hotararii Guvernului nr. 532/2007 privind
organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor si a Hotararii
Guvernului nr. 533/2007 privind organizarea si functionarea Garzii Financiare
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 673 din 2 octombrie 2007
In temeiul art.108 din Constituţia Romaniei, republicată,
Guvernul Romaniei adoptă
prezenta hotărare.
Art. I. - Hotărarea
Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Economiei şi Finanţelor, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 304 din 8 mai 2007, se
modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 3 alineatul
(1) litera A, punctul 54 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„54. asigură, potrivit legii, tipărirea hartiilor de valoare de natura titlurilor de
stat, bonurilor de tezaur şi obligaţiunilor necesare finanţării datoriei
publice;".
2. La articolul 3 alineatul
(1) litera A, punctele 101 şi 102 se abrogă.
3. La articolul 3 alineatul (1) litera A, după punctul 107 se introduce un nou punct, punctul 108, care va avea
următorul cuprins:
„108. Stabileşte, implementează şi monitorizează
sistemul de organizare şi funcţionare a Trezoreriei Statului în vederea
asigurării efectuării operaţiunilor de încasări şi plăţi în valută, aferente
contribuţiei Romaniei la bugetul comunitar,
împrumuturilor externe, instrumentelor structurale primite de Romania de la Uniunea Europeană şi a operaţiunilor de decontare cu
celelalte state membre, aferente unor obligaţii fiscale
ale persoanelor fizice/juridice nerezidente."
4. La articolul 7,
alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu
al Ministerului Economiei şi Finanţelor este de 2.309, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."
5. Articolul 9 se abrogă.
6. La articolul 10, alineatele (3), (4) şi (6) se
abrogă.
7. La articolul 13, alineatul (4) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(4) In realizarea atribuţiilor ce îi revin, secretarul
general al ministerului este ajutat de 3 secretari generali adjuncţi, care sunt
înalţi funcţionari publici, numiţi în condiţiile legii."
8. La articolul 15,
alineatele (2) şi (3) se abrogă.
9. Anexa nr. 1 „Structura organizatorică a
Ministerului Economiei şi Finanţelor" se modifică şi se înlocuieşte cu
anexa nr. 1*) la prezenta hotărare.
10. Anexa nr. 2 „Unităţile aflate în subordinea,
sub autoritatea sau în coordonarea Ministerului Economiei şi Finanţelor"
se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezenta hotărare.
Art. II. - Hotărarea Guvernului nr. 495/2007 privind
organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, publicată
în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.382 din 6 iunie 2007, se modifică şi se completează după cum
urmează:
1. Articolul 2 se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„Art. 2. -In subordinea Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală funcţionează
Garda Financiară, Autoritatea Naţională a Vămilor, direcţiile generale ale
finanţelor publice judeţene şi Direcţia Generală a Finanţelor Publice a
Municipiului Bucureşti, ca instituţii publice cu personalitate juridică."
2. La articolul 4 alineatul
(2), punctele 50, 54 şi 71 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„50. elaborează şi fundamentează proiectul bugetului de
cheltuieli al agenţiei pentru aparatul propriu, Autoritatea Naţională a
Vămilor, Garda Financiară şi direcţiile generale ale finanţelor publice
judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi programul de investiţii şi
achiziţii publice, pe care le transmite Ministerului Economiei şi Finanţelor în
vederea cuprinderii în bugetul centralizat al acestuia;
........................................................................................................................................................................ .........................................................
54. elaborează şi implementează
strategia de dezvoltare informatică a Agenţiei Naţionale de Administrare
Fiscală, în colaborare cu direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului
Economiei şi Finanţelor;
........................................................................................................................................................................ .........................................................
71. aplică împreună cu organele sale subordonate
legislaţia în domeniul ajutorului de stat;".
3. La articolul 6, alineatul
(3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Numărul maxim de posturi al aparatului propriu al
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală este de 1.307, inclusiv preşedintele
şi vicepreşedinţii. Numărul de posturi al aparatului propriu al Agenţiei
Naţionale de Administrare Fiscală poate fi modificat prin redistribuirea de
posturi de la direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a
municipiului Bucureşti, prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală, cu excepţia posturilor utilizate în activitatea de
trezorerie şi contabilitate publică şi a celorlalte compartimente subordonate
direct Ministerului Economiei şi Finanţelor, care se redistribuie prin ordin al
ministrului economiei şi finanţelor."
*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
4. Articolul 9 se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„Art. 9. -Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
înscrie, prin direcţiile de specialitate din aparatul propriu şi prin
structurile din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi
al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, cu
atribuţii de administrare a veniturilor bugetare, creanţele bugetare
administrate de aceasta, la registrele de publicitate mobiliară şi imobiliară,
în condiţiile legii."
5. La articolul 10,
alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(2) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile direcţiilor
generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti,
se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobă
prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pe baza
propunerilor vicepreşedinţilor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi
ale conducerii direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Economiei şi
Finanţelor, cu avizul secretarului de stat coordonator sau a secretarului
general, după caz.
(3) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale
ale personalului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, al
direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi al Direcţiei Generale a
Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se stabilesc prin fişa postului, pe
baza regulamentelor de organizare şi funcţionare prevăzute la alin. (1) şi (2),
care se semnează de salariat şi se aprobă în condiţiile legii."
6. La articolul 10,
alineatul (6) se abrogă.
7. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 11. - (1) Unităţile aflate în subordinea
Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală sunt prevăzute în anexa nr. 2.
(2) Repartizarea numărului maxim de posturi prevăzut
la pct. 3 din anexa nr. 2 pe direcţiile generale ale finanţelor publice
judeţene şi Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se
aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
în condiţiile legii.
(3) Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare
Fiscală poate redistribui, prin ordin, între direcţiile generale ale finanţelor
publice judeţene şi Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului
Bucureşti posturile repartizate conform alin. (2), cu încadrarea în numărul
maxim de posturi aprobat pentru aceste unităţi teritoriale conform pct. 3 din
anexa nr. 2.
(4) Structura organizatorică a direcţiilor generale
ale finanţelor publice judeţene şi a Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a
Municipiului Bucureşti se aprobă prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale
de Administrare Fiscală, cu excepţia structurii organizatorice a Activităţii de
trezorerie şi contabilitate publică şi a celorlalte compartimente subordonate
direct Ministerului Economiei şi Finanţelor, care se aprobă prin ordin al
ministrului economiei şi finanţelor.
(5) Statul de funcţii pentru aparatul propriu al
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se aprobă prin ordin al
preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
(6) Statele de funcţii pentru direcţiile generale ale
finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti se aprobă de către
preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală."
8. La articolul 12,
alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(4) Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare
Fiscală are calitatea de ordonator secundar de credite şi poate delega această
calitate unuia dintre vicepreşedinţi, secretarului general sau altor persoane
împuternicite în acest scop. Prin actul de delegare se precizează limitele şi
condiţiile delegării."
9. La articolul 12, după
alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (41), cu următorul cuprins:
„(41) Vicepreşedintele
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală care conduce Autoritatea Naţională a
Vămilor şi comisarul general al Gărzii Financiare sunt ordonatori terţiari de
credite şi pot delega această calitate altor persoane împuternicite în acest
scop. Prin actul de delegare se precizează limitele şi condiţiile delegării."
10. După articolul 12 se
introduce un nou articol, articolul 121, cu următorul cuprins:
„Art.121. - (1)
Mobilitatea funcţionarilor publici din cadrul Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală şi al unităţilor sale subordonate, inclusiv din cadrul
Gărzii Financiare şi al Autorităţii Naţionale a Vămilor, se realizează în
cadrul aceleiaşi categorii prin modificarea raporturilor de serviciu, astfel:
a) pentru eficientizarea activităţii Agenţiei Naţionale
de Administrare Fiscală şi a unităţilor sale subordonate;
b) în interes public;
c) în interesul funcţionarului public, pentru
dezvoltarea carierei în funcţia publică.
(2) Mobilitatea funcţionarilor publici din cadrul
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al unităţilor sale subordonate se
realizează cu respectarea prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul
funcţionarilor publici, republicată.
(3) Mobilitatea pentru eficientizarea activităţii
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi a unităţilor sale subordonate se
dispune:
a) prin ordin al
preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru toate funcţiile
publice din cadrul aparatului propriu şi al unităţilor subordonate Agenţiei
Naţionale de Administrare Fiscală, inclusiv Autoritatea Naţională a Vămilor şi
Garda Financiară;
b) prin ordin al vicepreşedintelui Agenţiei Naţionale
de Administrare Fiscală care conduce Autoritatea Naţională a Vămilor, pentru
funcţiile publice pentru care are competenţa de numire în funcţie;
c) prin decizie a comisarului general, pentru funcţiile publice pentru care are competenţa de numire în funcţie;
d) prin decizie a directorului executiv, pentru
funcţiile publice pentru care are competenţa de numire in funcţie."
11. Articolul 19 se modifică
şi va avea următorul cuprins:
„Art. 19. - Bunurile
care se află în proprietatea, administrarea sau folosinţa direcţiilor generale ale finanţelor
publice judeţene şi a Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului
Bucureşti îşi păstrează acelaşi regim juridic."
12. Anexa nr. 1 „Structura
organizatorică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală" se modifică
şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezenta hotărare.
13. Anexa nr. 2 „Unităţile aflate în subordinea
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală" se modifică şi se înlocuieşte
cu anexa nr. 4 la prezenta hotărare.
14. In anexa nr. 3 „Mijloacele de transport şi
consumul de carburanţi pentru activităţi specifice Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală" referirile la Direcţia generală de administrare a
marilor contribuabili se consideră a fi făcute la aparatul propriu al Agenţiei
Naţionale de Administrare Fiscală.
Art. III. - (1) Incepand cu data de 1 octombrie 2007, în cadrul aparatului propriu al
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală funcţionează Direcţia generală de
administrare a marilor contribuabili, organ fiscal a cărui competenţă de
administrare fiscală se stabileşte în condiţiile legii.
(2) Incepand cu data de 1
octombrie 2007, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili se
reorganizează ca direcţie generală în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare
Fiscală, fără personalitate juridică, prin comasare. Comasarea se face prin
absorbţia Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili de către
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în condiţiile Decretului nr. 31/1954
cu privire la persoanele fizice şi persoanele juridice, cu modificările
ulterioare.
(3) Posturile aferente Direcţiei generale de
administrare a marilor contribuabili vor fi preluate, în condiţiile legii, în
cadrul aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
Personalul încadrat în Direcţia generală de administrare a marilor
contribuabili va fi numit în cadrul aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 188/1999 privind
Statutul funcţionarilor publici, republicată. Incepand
cu data de 1 octombrie 2007 salarizarea personalului
Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili numit în cadrul
aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscala se face
potrivit reglementărilor în vigoare referitoare la acordarea drepturilor de
natură salarială pentru funcţionarii publici şi pentru personalul contractual
din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
(4) Direcţia generală de administrare a marilor
contribuabili exercită atribuţiile reglementate în actele normative în vigoare.
Art. IV. - (1) In termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a
prezentei hotărari, Direcţia
generală de tehnologie a informaţiei din cadrul aparatului propriu al Agenţiei
Naţionale de Administrare Fiscală preia de la Direcţia generală a tehnologiei
informaţiei din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor activităţile
referitoare la dezvoltarea aplicaţiilor fiscale, dezvoltarea aplicaţiilor de
contabilitate publică, trezorerie şi infrastructură.
(2) Agenţia Naţionala de Administrare Fiscală preia,
prin protocol, de la Ministerul Economiei şi Finanţelor, în condiţiile legii,
bunurile care se află în proprietatea, administrarea sau în folosinţa Direcţiei
generale a tehnologiei informaţiei, aferente activităţilor preluate conform
alin. (1).
(3) Direcţia generală de tehnologie a informaţiei din
cadrul aparatului propriu al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală preia
personal de la Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din Ministerul
Economiei şi Finanţelor, ca urmare a reorganizării acestei direcţii, cu
posturile aferente, în condiţiile prevăzute de lege.
Art. V. - (1) Incadrarea în numărul de posturi şi în noua structură
organizatorică a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se aprobă prin
ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în termen de
30 de zile de la data intrării în vigoarea a prezentei hotărari.
(2) Incadrarea în numărul de posturi şi în noua
structură organizatorică a Ministerul Economiei şi Finanţelor se aprobă prin
ordin al ministrului economiei şi finanţelor, în termen de 30 de zile de la
data intrării în vigoare a prezentei hotărari.
Art. VI. - Hotărarea Guvernului nr. 532/2007 privind
organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale a Vămilor, publicată în
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 405 din 18 iunie 2007, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 5, alineatul
(5) va avea următorul cuprins:
„(5) Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală, care conduce Autoritatea Naţională a Vămilor, are
calitatea de ordonator terţiar de credite şi poate delega această calitate
altor persoane împuternicite în acest scop. Prin actul de delegare se
precizează limitele şi condiţiile delegării."
2. La articolul 8, alineatul
(4) va avea următorul cuprins:
„(4) Vicepreşedintele Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală, care
conduce Autoritatea Naţională a Vămilor, îşi poate delega calitatea de
ordonator terţiar de credite directorilor executivi ai direcţiilor regionale
pentru accize şi operaţiuni vamale şi directorilor executivi ai direcţiilor
judeţene pentru accize şi operaţiuni vamale. Prin actul de delegare se
precizează limitele şi condiţiile delegării."
Art. VII. - Hotărarea Guvernului nr.533/2007 privind
organizarea şi funcţionarea Gărzii Financiare, publicată în Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 407
din 18 iunie 2007, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 3, alineatul
(2) va avea următorul cuprins:
„(2) Comisarul general are calitatea de ordonator
terţiar de credite şi exercită atribuţiile legale în această calitate pentru
toate unităţile din structura Gărzii Financiare. Comisarul general poate delega
această calitate altor persoane împuternicite în acest scop. Prin actul de
delegare se precizează limitele şi condiţiile delegării. In exercitarea
atribuţiilor sale, comisarul general emite
decizii."
2. La articolul 6, alineatul
(1) va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - (1) Secţiile judeţene şi Secţia Municipiului
Bucureşti sunt conduse fiecare de un comisar şef secţie, care numeşte,
angajează, promovează, sancţionează şi eliberează din funcţie personalul de
execuţie din subordinea sa. Comisarul general poate delega calitatea sa de
ordonator terţiar de credite comisarului şef secţie. Prin actul de delegare se
precizează limitele şi condiţiile delegării."
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
p. Ministrul internelor şi
reformei administrative,
Anghel Andreescu,
secretar de stat
ANEXA Nr. 1
Numărul maxim de posturi = 2309
(exclusiv demnitarii şi posturile
aferente cabinetului ministrului)
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Economiei şi Finanţelor
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la Hotărarea
Guvernului nr. 386/2007)
UNITĂŢILE
aflate în subordinea, sub autoritatea sau în
coordonarea Ministerului Economiei şi
Finanţelor
|
Numărul maxim de posturi
|
A. Unităţi care funcţionează în subordinea Ministerului Economiei
şi Finanţelor
|
|
I. Cu finanţare de la bugetul de stat:
|
|
1. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, inclusiv
preşedintele şi vicepreşedinţii, în subordinea căreia funcţionează:
|
1.307
|
1.1. Garda Financiară - total
|
1.805
|
1.2. Autoritatea Naţională a Vămilor, inclusiv postul de demnitar
|
4.589
|
1.3. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene în
subordinea cărora funcţionează administraţiile finanţelor publice municipale,
administraţiile finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii,
administraţiile finanţelor publice orăşeneşti şi administraţiile finanţelor
publice comunale; Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului
Bucureşti în subordinea căreia funcţionează administraţiile finanţelor
publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti*)
|
26.334
|
2. Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor
|
177
|
3. Comisia Naţională de Prognoză
|
127
|
4. Agenţia Nucleară
|
35
|
5. Comisia centrală pentru stabilirea despăgubirilor, Comisia
specială de retrocedare a unor imobile care au aparţinut cultelor religioase
din Romania şi Comisia
specială de retrocedare a unor bunuri imobile care au aparţinut comunităţilor
cetăţenilor aparţinand
minorităţilor naţionale din Romania
|
|
6. Agenţia Naţională pentru Dezvoltarea Zonelor Miniere -ANDZM
|
68
|
II. Cu finanţare din venituri proprii:
|
|
1. Inspecţia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor
sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat - ISCIR
|
|
2. Biroul Roman de Metrologie Legală -
BRML Bucureşti
|
|
3. Agenţia Naţională pentru Deşeuri Radioactive -ANDRAD
|
|
4. Centrul de Pregătire pentru Personalul din Industrie Buşteni
|
|
III. Cu finanţare din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat:
|
|
1. Agenţia Romană
pentru Conservarea Energiei -ARCE 84
|
|
IV. Cu finanţare externă şi de la bugetul
de stat:
|
|
1. Unitatea de Management al Proiectului - UMP (închideri de mine)
|
13
|
2. Unitatea de Management al Proiectului - UMP - RSE -ANDZM
|
10
|
B. Unităţi care funcţionează în coordonarea Ministerului
Economiei şi Finanţelor:
|
|
1. Asociaţia de Standardizare din Romania
-ASRO
|
|
2. Asociaţia de Acreditare din Romania -
RENAR
|
|
C. Unităţi care funcţionează sub autoritatea Ministerului
Economiei şi Finanţelor:
|
|
1. Societatea Naţională de Gaze Naturale „Romgaz"- S.A.
Mediaş
|
|
2. Societatea Naţională de Transport Gaze Naturale
„Transgaz" - S.A. Mediaş
|
|
3. Societatea Comercială de Producere a Energiei Electrice şi
Termice „Termoelectrica" - S.A. Bucureşti, cu filialele societăţi
comerciale
|
|
4. Societatea Comercială „Electrocentrale" Bucureşti - S.A.
|
|
5. Societatea Comercială „Electrocentrale" Deva - S.A.
|
|
6. Societatea Comercială „Electrocentrale" Galaţi - S.A.
|
|
7. Societatea Comercială de Producere a Energiei Electrice
„Hidroelectrica" - S.A. Bucureşti, cu filialele societăţi comerciale
|
|
8. Societatea Naţională „Nuclearelectrica" - S.A. Bucureşti
|
|
9. Compania Naţională de Transport al Energiei Electrice
„Transelectrica" - S.A. Bucureşti, cu filialele societăţi comerciale şi
societăţile comerciale pentru servicii
|
|
10. Compania Naţională a Huilei - S.A. Petroşani
|
|
11. Societatea Naţională a Lignitului „Oltenia" - S.A. Targu Jiu
|
|
12. Compania Naţională a Cuprului, Aurului şi Fierului „Minvest"
- S.A. Deva, cu filialele societăţi comerciale şi societăţile comerciale
pentru servicii
|
|
13. Compania Naţională a Metalelor Preţioase şi Neferoase
„Remin" - S.A. Baia Mare, cu filiala societate comercială
|
|
14. Societatea Comercială „Minbucovina" - S.A. Vatra Dornei
|
|
15. Compania Naţională a Uraniului - S.A. Bucureşti
|
|
16. Societatea Naţională a Cărbunelui - S.A. Ploieşti, cu
filialele societăţi comerciale
|
|
17. Societatea Comercială Minieră "Banat Anina" - S.A.
|
|
18. Societatea Comercială „Moldomin" - S.A. Moldova Nouă
|
|
19. Societatea Comercială „Băiţa" - S.A. Stei
|
|
20. Societatea Comercială „Cupru Min" - S.A. Abrud
|
|
21. Societatea Comercială de Conservare şi Inchidere a Minelor
„Conversmin" - S.A. Bucureşti
|
|
22. Societatea Comercială pentru Inchiderea-Conservarea Minelor - S.A. Targu Jiu
|
|
23. Regia Autonomă de Activităţi Nucleare Drobeta-Turnu Severin
|
|
24. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate
Minieră şi Protecţie Antiexplozivă „INSEMEX" Petroşani
|
|
25. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale şi
Resurse Radioactive ICPMRR Bucureşti
|
|
26. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Ecologie
Industrială ECOIND Bucureşti
|
|
27. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare şi Incercări
pentru Electrotehnică ICMET Craiova
|
|
28. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Sudură şi
Incercări de Materiale ISIM Timişoara
|
|
29. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale
Neferoase şi Rare IMNR
|
|
30. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Mecanică
Fină I.N.C.D.M.F Bucureşti
|
|
31. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi
Petrochimie ICECHIM Bucureşti
|
|
32. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Utilaj
Petrolier IPCUP Ploieşti
|
|
D. Activităţi care funcţionează pe langă Ministerul Economiei şi Finanţelor:
|
|
1. Tipărirea şi difuzarea publicaţiei „Revista Finanţe Publice şi
Contabilitate"**)
|
|
2. Consiliul Contabilităţii şi Raportărilor Financiare***)
|
|
E. Companii naţionale aflate sub autoritatea Ministerului
Economiei şi Finanţelor, la care acesta exercită calitatea de reprezentant al
statului ca acţionar:
|
|
1. Compania Naţională „Imprimeria Naţională" - S.A.
|
|
2. Compania Naţională „Loteria Romană" - S.A.
|
|
*) Includ şi structurile de administrare din cadrul
acestora; direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi Direcţia
Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti au personalitate
juridică.
**) Conform Hotărarii Guvernului nr. 1.515/2002 privind înfiinţarea pe langă Ministerul Finanţelor Publice a unei
activităţi finanţate integral din venituri proprii.
***) Conform Hotărarii Guvernului nr. 401/2005 privind înfiinţarea Consiliului
Contabilităţii şi Raportărilor Financiare prin reorganizarea Colegiului
Consultativ al Contabilităţii, cu modificările ulterioare.
ANEXA Nr. 31)
(Anexa nr. 1 la H.G. nr. 495/2007)
Număr de posturi = 1307, inclusiv preşedintele, doi
vicepreşedinţi, exclusiv posturile ANV şi posturile GF
STRUCTURA ORGANIZATORICA A AGENŢIEI NAŢIONALE DE
ADMINISTRARE FISCALA
*) funcţionează la nivel de
direcţie generala
**) funcţionează la nivel de serviciu
***) se organizează si funcţionează pe baza de hotărare a Guvernului
1) Anexa nr. 3 este
reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 2 la Hotărarea
Guvernului nr. 495/2007)
UNITĂŢILE
aflate în subordinea Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală
|
Numărul maxim de posturi
|
Unităţi subordonate finanţate de la
bugetul de stat
|
|
1. Garda Financiară - total, din care:
|
1.805
|
a) Comisariatul general
|
200
|
b) secţiile judeţene şi secţia municipiului Bucureşti
|
1.605
|
2. Autoritatea Naţională a Vămilor, inclusiv vicepreşedintele
Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, care conduce Autoritatea
Naţională a Vămilor
|
4.589
|
3. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, în
subordinea cărora funcţionează administraţiile finanţelor publice municipale,
administraţiile finanţelor publice pentru contribuabili mijlocii,
administraţiile finanţelor publice orăşeneşti şi administraţiile finanşelor
publice comunale; Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului
Bucureşti, în subordinea căreia funcţionează administraţiile finanţelor
publice ale sectoarelor municipiului Bucureşti
|
26.334
|
NOTĂ:
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi
Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti au
personalitate juridică.