Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1489 din  9 septembrie 2004

privind organizarea si functionarea Comitetului National pentru Situatii de Urgenta

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 884 din 28 septembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutie, republicata, si al art. 8 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    CAP. 1
    Organizare si functionare

    Art. 1
    (1) Comitetul National pentru Situatii de Urgenta, denumit in continuare Comitet National, se constituie si functioneaza, potrivit legii, ca organism interministerial de management, sub conducerea nemijlocita a ministrului administratiei si internelor si in coordonarea primului-ministru, in cadrul Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta.
    (2) Comitetul National se compune din:
    a) presedinte: ministrul administratiei si internelor;
    b) vicepresedinte: un secretar de stat din Ministerul Administratiei si Internelor;
    c) membri: un secretar de stat de la fiecare minister sau un adjunct al conducatorului fiecarei institutii publice centrale prevazute in anexa nr. 1 si inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta;
    d) consultanti: cate 1 - 2 experti si/sau specialisti din fiecare minister si institutie publica centrala prevazute in anexa nr. 1.
    (3) Componenta nominala a Comitetului National se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, pe baza propunerilor facute de ministrii si conducatorii institutiilor publice centrale prevazute in anexa nr. 1, in termen de 15 zile de la data publicarii prezentei hotarari in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (4) In cazul reorganizarii ministerelor si institutiilor prevazute in anexa nr. 1 ori eliberarii din functia de secretar de stat a reprezentantului in Comitetul National, conducatorii acestora vor nominaliza un nou reprezentant in termenul prevazut la alin. (3), calculat, dupa caz, de la data reorganizarii sau de la data la care functia de secretar de stat a devenit vacanta.
    (5) Secretariatul tehnic permanent al Comitetului National functioneaza ca un compartiment specializat in cadrul Centrului Operational National din Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, denumit in continuare Inspectoratul General.
    Art. 2
    (1) Comitetul National asigura indeplinirea atributiilor principale prevazute la art. 20 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, precum si a atributiilor si sarcinilor stabilite prin alte dispozitii legale in vigoare.
    (2) Comitetul National asigura indeplinirea atributiilor specifice pe linia realizarii in Romania a obiectivelor strategiei internationale de reducere a dezastrelor.
    (3) Persoanele desemnate in Comitetul National au urmatoarele atributii principale:
    a) presedintele: convoaca intrunirea Comitetului National, stabileste ordinea de zi si conduce sedintele acestuia; aproba prin ordin planurile, regulamentele si masurile adoptate; semneaza avizele, acordurile, imputernicirile, protocoalele de colaborare si proiectele de acte normative; il informeaza operativ pe primul-ministru si prezinta in sedintele de Guvern hotararile si propunerile Comitetului National;
    b) vicepresedintele: indeplineste obligatiile de membru prevazute la lit. c) si, in absenta presedintelui, exercita atributiile acestuia;
    c) membrii: participa la sedintele Comitetului National; prezinta informari si puncte de vedere ale ministerelor sau institutiilor publice centrale pe care le reprezinta; informeaza operativ ministrii sau conducatorii institutiilor respective asupra problemelor dezbatute, concluziilor rezultate, hotararilor si masurilor adoptate si urmaresc aplicarea acestora in domeniile de competenta; mentin legatura permanenta cu centrele operative corespondente;
    d) consultantii: participa la sedintele Comitetului National; consiliaza membrii acestuia asupra problemelor operative, tehnice si de specialitate; asigura documentarea tehnica de specialitate pentru tipurile de riscuri gestionate si sprijina Secretariatul tehnic permanent in elaborarea documentelor de lucru pentru Comitetul National; mentin legatura permanenta cu centrele operative corespondente, dupa declararea starii de alerta si pana la incetarea acesteia.
    Art. 3
    (1) Secretariatul tehnic permanent are urmatoarele atributii principale:
    a) gestioneaza documentele Comitetului National;
    b) asigura convocarea Comitetului National si transmiterea ordinii de zi;
    c) primeste si pregateste materialele pentru sedintele Comitetului National si asigura prezentarea acestora presedintelui si membrilor Comitetului National;
    d) elaboreaza lucrarile si executa operatiunile de secretariat pe timpul sedintelor Comitetului National;
    e) asigura redactarea hotararilor adoptate de Comitetul National, precum si a proiectelor de ordine, pe care le prezinta spre aprobare;
    f) asigura difuzarea la componentele Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta si la alte autoritati interesate a documentelor emise de Comitetul National;
    g) intocmeste informari periodice privind situatia operativa sau stadiul indeplinirii hotararilor adoptate de Comitetul National, care se transmit de catre Centrul Operational National membrilor Comitetului National si altor autoritati interesate;
    h) conlucreaza cu secretariatele tehnice permanente, organizate si asigurate de centrele operationale si centrele operative pentru situatii de urgenta, precum si cu structurile abilitate in managementul situatiilor exceptionale;
    i) conlucreaza cu unitatile si cu compartimentele Ministerului Administratiei si Internelor implicate in emiterea ordinelor ministrului;
    j) intocmeste proiectele comunicatelor de presa ale Comitetului National si colaboreaza, in acest sens, cu structurile de profil din Ministerul Administratiei si Internelor;
    k) urmareste realizarea suportului logistic al locului de desfasurare a sedintelor Comitetului National;
    l) indeplineste alte atributii prevazute in Regulamentul de organizare si functionare al Inspectoratului General sau alte sarcini stabilite de Comitetul National ori de presedintele acestuia;
    m) preia si gestioneaza datele si informatiile transmise in cazul unor dezastre si asigura instiintarea membrilor Comitetului National si a consultantilor;
    n) asigura legatura cu punctele de contact din structurile cu atributii in domeniul urgentelor civile din cadrul Organizatiei Natiunilor Unite, Organizatiei pentru Securitate si Cooperare in Europa si Organizatiei Tratatului Atlanticului de Nord.
    (2) Pentru indeplinirea atributiilor consulta specialisti si din alte domenii de activitate.
    Art. 4
    (1) Comitetul National se intruneste in sedinte semestriale si ori de cate ori situatia o impune, in prezenta a cel putin doua treimi din numarul membrilor sai.
    (2) Sedintele Comitetului National sunt prezidate de presedinte sau, dupa caz, de primul-ministru.
    (3) Hotararile Comitetului National se adopta, de regula, prin consens. Hotararile referitoare la atributiile prevazute la art. 20 lit. c) - e) si k) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 21/2004 se adopta cu votul majoritatii simple a membrilor prezenti la sedinta.
    (4) Secretariatul tehnic permanent este coordonat de seful Centrului Operational National.
    (5) La sedintele Comitetului National participa, la invitatia presedintelui acestuia, reprezentanti ai altor ministere si institutii publice centrale, nenominalizate in anexa nr. 1, ai patronatelor sau ai unor agentii, precum si ai unor organizatii neguvernamentale care indeplinesc functii de sprijin in prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta.
    (6) Consultantii si invitatii nu au drept de vot. In cazuri justificate, consultantii pot exprima votul membrilor absenti, daca au fost mandatati in acest sens de catre conducatorul ministerului sau institutiei din care acestia fac parte.

    CAP. 2
    Asigurarea materiala si financiara

    Art. 5
    (1) Sedintele Comitetului National se desfasoara in spatii special amenajate si echipate prin grija Ministerului Administratiei si Internelor, la Centrul Operational National din Inspectoratul General.
    (2) Sala de sedinte este echipata si dotata cu mobilier, aparatura si echipamente de comunicatii si informatica si cu echipamente de comunicatii speciale si de cooperare, precum si cu birotica necesara, corespunzator componentei Comitetului National si atributiilor acestuia.
    (3) Aparatura si echipamentele de comunicatii si informatica prevazute la alin. (2) se conecteaza cu centrele operationale si cu centrele operative, precum si cu echipamentele prevazute la cabinetul primului-ministru.
    (4) Mijloacele de comunicatii si de informatica prevazute la alin. (2) si (3) fac parte din sistemul de comunicatii, de prelucrare automata si stocare a datelor necesare functionarii Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta si se asigura potrivit legii.
    (5) Comitetul national dispune de o sala multimedia proprie, destinata conferintelor de presa.
    Art. 6
    (1) Lista cuprinzand dotarile principale necesare pentru activitatea Comitetului National este prevazuta in anexa nr. 2.
    (2) Dotarile cu mijloace tehnico-materiale necesare desfasurarii activitatilor Comitetului National se includ in normele si programele de inzestrare ale Inspectoratului General.
    (3) Dotarile prevazute pentru spatiile de lucru ale Comitetului National si pentru sala multimedia, precum si mijloacele de transport pentru personalul propriu se asigura de Ministerul Administratiei si Internelor prin unitatile de profil, potrivit legii.
    (4) Mijloacele de transport pentru deplasarea in teren a membrilor si consultantilor Comitetului National din celelalte institutii nominalizate in anexa nr. 1 se asigura de catre ministerele si institutiile publice pe care acestia le reprezinta.
    (5) Materialele consumabile prevazute la pct. 16 din anexa nr. 2 se asigura in functie de necesitati.
    Art. 7
    Finantarea cheltuielilor materiale si servicii si a cheltuielilor de capital ale Comitetului National se asigura de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor, precum si din alte surse interne si externe, potrivit legii.

    CAP. 3
    Dispozitii finale

    Art. 8
    (1) In vederea reglementarii modului de indeplinire a unor atributii prevazute de lege, Comitetul National adopta metodologii si proceduri, care se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor.
    (2) In scopul fundamentarii unor hotarari sau masuri privind prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta, Comitetul National constituie grupuri de suport tehnico-stiintific formate din experti, specialisti, cercetatori sau cadre didactice, dupa caz. Remunerarea acestora si achitarea cheltuielilor necesare functionarii grupurilor se fac in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
    (3) Comitetul National initiaza efectuarea de studii si cercetari in domeniul prevenirii si gestionarii situatiilor de urgenta.
    Art. 9
    (1) Constituirea Comitetului National se face in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (2) Fluxul informational-decizional al Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta este prevazut in anexa nr. 3.
    Art. 10
    (1) Comitetul National, prin Inspectoratul General, preia atributiile, personalul, dotarile si documentele Comisiei Guvernamentale de Aparare Impotriva Dezastrelor si ale Secretariatului tehnic permanent al acesteia.
    (2) Posturile Secretariatului tehnic permanent al Comisiei Guvernamentale de Aparare Impotriva Dezastrelor se preiau in structura organizatorica a Inspectoratului General, pentru Centrul Operational National, iar personalul acestuia se transfera in interesul serviciului la noua structura.
    (3) Mijloacele tehnice si de comunicatii, precum si documentele comisiei prevazute la alin. (1) se predau Inspectoratului General, conform prevederilor legale.
    Art. 11
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 12
    (1) Prezenta hotarare intra in vigoare la 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    (2) La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 209/1997 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei Guvernamentale de Aparare impotriva Dezastrelor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 103 din 28 mai 1997, cu modificarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministru de stat,
                         ministrul administratiei si internelor,
                         Marian Florian Saniuta

                         Ministrul delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gheorghe Emacu

                         p. Ministrul apararii nationale,
                         Sorin Encutescu,
                         secretar de stat

                         p. Ministrul afacerilor externe,
                         Bogdan Lucian Aurescu,
                         secretar de stat

                         Ministrul agriculturii,
                         padurilor si dezvoltarii rurale,
                         Petre Daea

                         Ministrul sanatatii,
                         Ovidiu Brinzan

                         Ministrul comunicatiilor
                         si tehnologiei informatiei,
                         Silvia Adriana Ticau

                         Ministrul economiei si comertului,
                         Dan Ioan Popescu

                         Ministrul mediului si gospodaririi apelor,
                         Speranta Maria Ianculescu

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1

               MINISTERELE SI INSTITUTIILE PUBLICE CENTRALE
    reprezentate in Comitetul National pentru Situatii de Urgenta

    1. Ministerul Administratiei si Internelor
    2. Ministerul Apararii Nationale
    3. Ministerul Afacerilor Externe
    4. Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    5. Ministerul Economiei si Comertului
    6. Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
    7. Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
    8. Ministerul Sanatatii
    9. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
    10. Ministerul Educatiei si Cercetarii
    11. Ministerul Finantelor Publice
    12. Serviciul Roman de Informatii
    13. Serviciul de Telecomunicatii Speciale
    14. Serviciul de Protectie si Paza
    15. Oficiul Central de Stat pentru Probleme Speciale
    16. Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
    17. Administratia Nationala a Rezervelor de Stat
    18. Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
    19. Agentia Nucleara
    20. Comisia Nationala pentru Controlul Activitatii Nucleare.

    ANEXA 2

                                 LISTA*)
cuprinzand dotarile principale ale Centrului Operational National, pentru sustinerea activitatilor Comitetului National pentru Situatii de Urgenta

    *) In functie de necesitati, lista se completeaza cu alte categorii de dotari utile indeplinirii atributiilor specifice, in raport cu extinderea competentelor, prin hotarare a Guvernului.

    1. Mobilier: birouri, scaune, dulapuri, mese de consiliu
    2. Mijloace de comunicatii: retele de comunicatii destinate situatiilor de urgenta; telefoane fixe si mobile; faxuri; radiotelefoane analogice si digitale fixe, mobile si portabile; modem Internet; echipament videoconferinta; mijloace de comunicatii prin satelit
    3. Mijloace electronice de securizare a accesului si de supraveghere exterioara a locului de dispunere
    4. Aparate radio
    5. Aparate TV color
    6. Mijloace informatice: laptop-uri; statii de lucru; servere; imprimante; software
    7. Harti si planuri topografice si cadastrale; harti digitale; harti ale lumii, Europei, Romaniei, judetelor tarii si municipiului Bucuresti
    8. Mijloace individuale de protectie, de orientare, iluminat, de prim ajutor si de aparare impotriva incendiilor
    9. Instalatii pentru aer conditionat si sisteme de filtroventilatie
    10. Materiale pentru amenajarea spatiilor de odihna a personalului si servitul hranei
    11. Autospeciale pentru conducerea actiunilor de interventie
    12. Autospeciale pentru punctul de comanda operativ avansat (punct de comanda mobil)
    13. Acte normative specifice si literatura de specialitate
    14. Planuri si programe specifice
    15. Aparatura de multiplicat documente
    16. Rechizite si consumabile pentru tehnoredactare, multiplicare, indosariere, arhivare.

    ANEXA 3*)

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

                                 SCHEMA
fluxului informational-decizional al Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta

        ___________________
       |                   |
       |   PRIM MINISTRU   |
       |___________________|
               |   ^                                     ________________
               |   |                                    | ORGANISMELE    |
               |   :                                    | INTERNATIONALE |
               |   |                                    | DE PROFIL      |
               |   :                                    |________________|
...............v...|................                             ^
:        ___________________       : ____________________________|_________
:       | MINISTRUL         |      :|  _________________         |         |
:       | ADMINISTRATIEI    |      :| |                 |        |         |
:       | SI INTERNELOR     |      :| | INSPECTORATUL   |< ------          |
:       |-------------------|      :| | GENERAL         |                  |
:  --.->| COMITETUL NATIONAL|      :| | PENTRU SITUATII |< ----------------|-
:  ^    | PENTRU SITUATII DE|< ====:|=| DE URGENTA      |                  | |
:  |    | URGENTA           |      :| |_________________|                  | |
:  :    |___________________|------:|>| CENTRUL         |                  | |
:  |               ^               :| | OPERATIONAL     |< --------------  | |
:  :               |_ _ _ _ _ _ _ _:|_| NATIONAL        |                ^ | |
:  |                               :| |_________________|                | | |
:  :     __________________        :|  .                                 | | |
:  |    | MINISTRII sau    |       :|  :                                 | | |
:  :    | CONDUCATORII     |       :|  .                                 | | |
:  |    | AUTORITATILOR    |       :|  :                                 | | |
:  :    | ADMINISTRATIEI   |       :|  .                                 | | |
:  |    | PUBLICE CENTRALE |       :|  :                                 | | |
:  :    |------------------|       :|  .       ____________________      | | |
:  |    | COMITETELE       |       :|  :      |                    |     | | |
:  :    | MINISTERIALE     |< =====:|==.======|                    |--- >| | |
:  |<-.-| PENTRU SITUATII  |-------:|--:---- >| CENTRELE OPERATIVE |     | | |
:  :    | DE URGENTA       |       :|  .---- >|                    |     | | |
:  |    |__________________|       :|  :      |____________________|     | | |
:  :               ^               :|  .                 |               | | |
:  |               |_ _ _ _ _ _ _ _:|__:_ _ _ _ _ _ _ _ _|               | | |
:  :                               :|  .                              ___|_|_|_
:  |     __________________        :|  :    _________________        | CENTRE  |
:  :    | PREFECTUL        |       :|  .   | INSPECTORATUL   |       | PENTRU  |
:  |    | MUN. BUCURESTI   |       :|  :   | MUNICIPIULUI    |       | APELURI |
:  :    |------------------|       :|  .   | BUCURESTI PENTRU|< -----| UNICE   |
:  |    | COMITETUL        |< =====:|==:===| SITUATII DE     |       | DE      |
:  :    | MUNICIPIULUI     |       :|  .   | URGENTA         |       | URGENTA |
:  |<-.-| BUCURESTI PENTRU |       :|  :   |-----------------|       | 112     |
:  :    | SITUATII DE      |-------:|--.- >| CENTRUL         |       |_________|
:  |    | URGENTA          |       :|  :- >| OPERATIONAL     |--------- >| | |
:  :    |__________________|       :|  .   |_________________|             | |
:  |               ^               :|  : |   ^                | | |
:  :               |_ _ _ _ _ _ _ _:|_ ._ _ _ _ _ __|   |_ _ _ _ _ _ _     | |
:  |     __________________        :|  :    _________________         |  | | |
:  :    | PREFECTUL        |       :|  .   | INSPECTORATUL   |             | |
:  |    | JUDETULUI        |       :|  :   | JUDETEAN PENTRU |        |  | | |
:  :    |------------------|       :|  .   | SITUATII DE     |             | |
:  |<-.-| COMITETUL        |< =====:|==:===| URGENTA         |<- - - -|--|-|-
:       | JUDETEAN PENTRU  |       :|  .   |-----------------|             |
:       | SITUATII DE      |       :|  :   | CENTRUL         |        |  | |
:  :-.->| URGENTA          |-------:|--.- >| OPERATIONAL     |- - - - - >  |
:  |    |__________________|       :|  :- >|_________________|        |    |
:  :               ^               :|  .            |   ^                  |
:  |               |_ _ _ _ _ _ _ _:|_ : _ _ _ _ _ _|   |_ _ _ _      |    |
:  :                               :|  .                        |          |
:  |                               :|__:________________________|_____|____|
:  |                               :...:........................|.....|.....
:  :     __________________            .                        |          :
:  |    | PRIMARUL         |           :                        |     |    :
:  :    |------------------|           .    __________________  |          :
:   <-.-| COMITETUL LOCAL  |< =========:===|                  | |     |    :
:       | PENTRU SITUATII  |-----------:- >| CENTRUL OPERATIV | |          :
:  ....>| DE URGENTA       |            - >|                  |_|_ _ _|    :
:  :    |__________________|               |__________________|            :
:  :               ^                                |   ^                  :
:  :               |_ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _|   :                  :
:..:....................................................:..................:
   :     -.-.-.-.-.-.-.-.-.-                            :
   :    :                   :                           :
   :....| CELULA DE URGENTA |...........................:
        :                   :
        ._._._._._._._._._._.

    LEGENDA:

    ...........
    :         : Structuri cu activitate temporara
    :         :
    :.........:
     _________
    |         | Structuri cu activitate permanenta
    |         |
    |_________|

     -.-.-.-.-
    |         | Celula de urgenta a societatii
    :         :
    |_._._._._|


--------- >  Coordonare
========= >  Propuneri privind gestionarea si managementul situatiilor de
             urgenta
_.._.._.. >  Informare asupra activitatii desfasurate
- - - - - >  Informare privind situatiile potential generatoare de stari de
             urgenta
......... >  Conlucrare



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1489/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1489 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    My name is Bianca Colman . My c,r,y,p,t,o was stolen, which was an unfortunate thing for me. The situation started when I got an email at work alerting me to an attempted login from Indonesia on my wallet. The email directed me to a link where I could reset my password. My computer froze for several minutes after I clicked on the link. After rebooting, I saw that my wallet had been compromised and that all of my funds had been removed. However fortunately for me, thanks to LOST RECOVERY MASTERS, I was able to recover my stolen funds. You can also contact them if you require their services Contact info: Website (https ://lost recovery masters. com/ ) Email(Support @ lost recovery masters. com) or What s app +44(7537)-105921
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Stimați solicitanți de împrumut. Te afli în vreo dificultate financiară? Vrei să începi propria afacere? Această companie de împrumut a fost înființată organizații pentru drepturile omului din întreaga lume cu unicul scop de a ajuta cei săraci și oamenii cu dificultăți financiare ale vieții. Dacă doriți să aplicați pentru un împrumut, reveniți la noi cu detaliile de mai jos e-mail: elenanino0007@gmail.com Nume: Suma împrumutului necesară: Durata împrumutului: Numar de telefon mobil: Vă mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze ÎNCREDERE Elena
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu