Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 318 din 13 octombrie 2009

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind legislatia aplicabila relatiilor de munca, securitate sociala si securitate si sanatate în munca legate de construirea unui nou pod mixt (rutier si feroviar) de frontiera între cele doua tari, peste fluviul Dunarea, la Calafat-Vidin, semnat la Bucuresti la 25 iulie 2008 si la Sofia la 26 august 2008

ACT EMIS DE: PARLAMENTUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 693 din 15 octombrie 2009



Parlamentul României adoptă prezenta lege.

Articol unic. - Se ratifică Acordul dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Bulgaria privind legislaţia aplicabilă relaţiilor de muncă, securitate socială şi securitate şi sănătate în muncă legate de construirea unui nou pod mixt (rutier şi feroviar) de frontieră între cele două ţări, peste fluviul Dunărea, la Calafat-Vidin, semnat la Bucureşti la 25 iulie 2008 şi la Sofia la 26 august 2008.

Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR

ROBERTA ALMA ANASTASE

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,

ALEXANDRU PEREŞ

ACORD

între Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Bulgaria privind legislatia aplicabila relatiilor de munca, securitate sociala si securitate si sanatate în munca legate de construirea unui nou pod mixt (rutier si feroviar) de frontiera între cele doua tari, peste fluviul Dunarea, la Calafat-Vidin

Guvernul României şi Guvernul Republicii Bulgaria, denumite în continuare părţi contractante,

recunoscând relaţiile de prietenie, cooperare şi bună vecinătate existente între cele două state şi dorind să promoveze în continuare aceste relaţii prin dezvoltarea infrastructurii de transport ce asigură legăturile dintre cele două state, care are o semnificaţie specială pentru integrarea lor europeană, în conformitate cu acordurile internaţionale în vigoare privind îmbunătăţirea reţelei de transport european şi regional,

în baza prevederilor Acordului dintre Guvernul României şi Guvernul Republicii Bulgaria privind aspectele tehnice, financiare, juridice şi organizatorice referitoare la construirea unui nou pod mixt (rutier şi feroviar) de frontieră între cele două ţări, peste fluviul Dunărea, semnat la Bucureşti la 5 iunie 2000,

urmărind să convină aspectele privind munca şi afacerile sociale legate de construirea unui nou pod mixt (rutier şi feroviar) de frontieră între cele două state, peste fluviul Dunărea, la Calafat-Vidin,

au convenit următoarele:

ARTICOLUL 1

Domeniul acordului

Prevederile prezentului acord stabilesc legislaţia din România, respectiv Republica Bulgaria aplicabilă relaţiilor de muncă, securităţii sociale si securităţii si sănătăţii în muncă în procesul de proiectare, construcţie şi autorizare a podului peste fluviul Dunărea, la Calafat-Vidin, în ceea ce priveşte:

- contractele de muncă;

- permisele de muncă;

- securitatea socială;

- securitatea si sănătatea în muncă;

- controlul exercitat de către autorităţile competente pentru domeniile menţionate anterior.

ARTICOLUL 2

Definiţii

In înţelesul prezentului acord:

1.  teritoriul statului părţii contractante reprezintă teritoriul României, respectiv teritoriul Republicii Bulgaria;

2.  şantier reprezintă zona special amenajată şi delimitată corespunzător, situată pe uscat şi pe fluviul Dunărea, în zonele de frontieră de pe teritoriul statelor părţilor contractante unde se efectuează lucrările de construire a podului peste fluviul Dunărea, la Calafat-Vidin, pe baza autorizaţiei de construire;

3. autoritate contractantă reprezintă Ministerul Transporturilor din Republica Bulgaria, pentru pod;

4.    angajaţi reprezintă lucrătorii, experţii, consultanţii, personalul administrativ şi orice alt personal, încadraţi cu contract individual de muncă de către un angajator în legătură cu lucrările de şantier, indiferent de cetăţenie;

5.  angajator român reprezintă o societate comercială cu sediul în România, precum şi societatea comercială străină care a înfiinţat în România filiale, sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte sedii secundare în conformitate cu legislaţia română;

6.  angajator bulgar reprezintă o societate comercială cu sediul în Republica Bulgaria, precum şi societatea comercială străină care a înfiinţat în Republica Bulgaria filiale, sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte sedii secundare, în conformitate cu legislaţia bulgară. Societatea comercială străină care a înfiinţat atât în România, cât şi în Republica Bulgaria, cu respectarea legislaţiei aplicabile în fiecare dintre cele două state, filiale, precum şi sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte sedii secundare este considerată angajator bulgar;

7. angajator străin reprezintă o societate comercială cu sediul pe teritoriul unui stat terţ, care nu a înfiinţat în România sau în Republica Bulgaria filiale, precum şi sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte sedii secundare;

8.  securitatea şi sănătatea în muncă reprezintă ansamblul de activităţi instituţionalizate având ca scop asigurarea celor mai bune condiţii în desfăşurarea procesului de muncă, apărarea vieţii, integrităţii fizice şi psihice, sănătăţii lucrătorilor şi a altor persoane participante la procesul de muncă.

ARTICOLUL 3

Legislaţia aplicabilă

In vederea stabilirii legislaţiei aplicabile pe şantier, părţile contractante convin asupra următoarelor reguli:

1. Angajatorii români, precum şi toţi angajaţii acestora sunt supuşi legislaţiei române, indiferent dacă lucrările pe care aceştia le execută se realizează pe teritoriul României sau pe teritoriul Republicii Bulgaria.

2. Angajatorii bulgari, precum şi toţi angajaţii acestora sunt supuşi legislaţiei bulgare, indiferent dacă lucrările pe care aceştia le execută se realizează pe teritoriul României sau pe teritoriul Republicii Bulgaria.

3. Angajatorii străini, precum şi toţi angajaţii acestora sunt supuşi legislaţiei române, dacă lucrările pe care aceştia le execută se realizează doar pe teritoriul României.

4. Angajatorii străini, precum şi toţi angajaţii acestora sunt supuşi legislaţiei bulgare, dacă lucrările pe care aceştia le execută se realizează pe teritoriul Republicii Bulgaria sau pe teritoriul României şi pe teritoriul Republicii Bulgaria.

5. Angajaţii sunt supuşi legislaţiei aplicabile angajatorului, potrivit regulilor stabilite la pct. 1-4 ale prezentului articol.

6.   Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse din România*) şi Ministerul Muncii şi Politicii Sociale din Republica Bulgaria vor elibera angajatorilor un formular în limbile română şi bulgară.

7. Autoritatea contractantă va elabora o listă cu angajatorii care desfăşoară activităţi pentru realizarea obiectivului, cuprinzând datele de identificare, obiectul activităţilor concrete pe care le vor realiza, numărul angajaţilor, datele de identificare ale acestora, durata desfăşurării activităţii, precum şi orice alte elemente relevante. Lista va fi actualizată lunar. Inainte de a demara orice activitate specifică, angajatorii vor fi înregistraţi în lista menţionată. Lista va fi pusă la dispoziţia autorităţilor române şi bulgare responsabile pentru controlul aspectelor menţionate la art. 1 al prezentului acord.

8.  Procesarea datelor menţionate la punctul anterior se va realiza în conformitate cu legislaţia respectivă privind protecţia datelor.

ARTICOLUL 4

Egalitate de tratament

1. Angajaţii supuşi prevederilor prezentului acord vor beneficia de egalitate de tratament cu lucrătorii, cetăţeni ai statului a cărui legislaţie este aplicabilă angajatorului, în ceea ce priveşte încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă, condiţiile de muncă, securitate şi sănătate în muncă, asigurările sociale, fiscalitatea, protecţia legală a bunurilor, drepturile individuale, precum şi accesul la autorităţile judecătoreşti şi administrative.

2. Egalitatea de tratament se va corela cu prevederile Acordului bilateral privind evitarea dublei impuneri.

3. Contractul individual de muncă nu va putea stabili nicio derogare de la principiul egalităţii prevăzut la pct. 1 al prezentului articol.

ARTICOLUL 5

Contracte de muncă

1. Angajatorul este obligat să încheie cu angajatul un contract individual de muncă, în forma şi cu respectarea prevederilor prevăzute de legislaţia aplicabilă.

2. Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor de muncă sunt supuse legislaţiei stabilite potrivit regulilor prevăzute la art. 3 al prezentului acord.

3. Angajatul va primi un contract de muncă într-o limbă pe care o înţelege.

4. Contractele de muncă încheiate între angajat şi angajator sunt înregistrate:

a) pentru angajatorii supuşi legislaţiei române, la inspectoratul teritorial de muncă, în condiţiile legii;

b) pentru angajatorii supuşi legislaţiei bulgare, la Oficiul Naţional de Venituri.

ARTICOLUL 6

Permise de muncă

1. Angajaţii, cetăţeni români, care îşi desfăşoară activitatea la un angajator bulgar sau angajator străin supus legislaţiei bulgare, potrivit prevederilor art. 3 al prezentului acord, sunt exceptaţi de la obţinerea permisului de muncă, dacă este necesar.

*) Potrivit art. 14 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 221/2008 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobată prin Legea nr. 186/2009, se înfiinţează Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin reorganizarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse.

2. Angajaţii, cetăţeni bulgari, care îşi desfăşoară activitatea la un angajator român sau angajator străin supus legislaţiei române, potrivit prevederilor art. 3 al prezentului acord, sunt exceptaţi de la obţinerea permisului de muncă, dacă este necesar.

3. Angajaţii cetăţeni străini sunt supuşi prevederilor legale privind încadrarea în muncă a străinilor din statul a cărui legislaţie îi este aplicabilă angajatorului, potrivit prevederilor art. 3 al prezentului acord.

4.   Permisul de muncă se va elibera cu respectarea prevederilor legislaţiei aplicabile angajatorului.

5. Autorităţile celor două părţi contractante îşi vor comunica, la cerere, informaţii privind permisele de muncă eliberate.

ARTICOLUL 7

Securitate socială

In domeniul securităţii sociale, angajaţii şi angajatorii sunt supuşi prevederilor legislaţiei naţionale sau reglementărilor comunitare în domeniu, după cum este cazul.

ARTICOLUL 8

Securitate şi sănătate în muncă

1. In domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, angajaţii şi angajatorii sunt supuşi prevederilor legislaţiei stabilite conform regulilor prevăzute la art. 3 al prezentului acord.

2. Ministerul Sănătăţii Publice*) din România are toate competenţele stabilite de legislaţia română în domeniul sănătăţii publice şi al sănătăţii în muncă.

3. Ministerul Sănătăţii Publice din România va controla, prin structurile cu atribuţii în domeniul sănătăţii ocupaţionale, modul de efectuare a examenelor medicale preventive lucrătorilor supuşi legislaţiei române.

4. Evenimentele de sănătate ce survin lucrătorilor, indiferent de cetăţenie, sunt asigurate prin sistemul de asigurări de sănătate şi sociale care îi este aplicabil angajatorului.

5. Ministerul Sănătăţii din Republica Bulgaria are toate competenţele stabilite de legislaţia bulgară în domeniul sănătăţii publice.

6. Agenţia Executivă „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria are toate competenţele în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă, potrivit legislaţiei bulgare.

ARTICOLUL 9

Asistenţă medicală

1. Pentru asistenţa medicală acordată în aplicarea prezentului acord angajaţilor care sunt cetăţeni UE sau sunt stabiliţi permanent pe teritoriul unui stat membru UE, se va aplica Regulamentul Consiliului nr. 1.408/71 din 14 iunie 1971 privind aplicarea sistemelor de securitate socială angajaţilor, lucrătorilor independenţi şi membrilor de familie ai acestora care se deplasează în interiorul Comunităţilor.

2. Pentru angajaţii cetăţeni ai unor state terţe, asistenţa medicală va intra sub incidenţa aranjamentelor dintre Ministerul Sănătăţii din Republica Bulgaria şi Ministerul Sănătăţii Publice din România.

ARTICOLUL 10

Control

1. Inspecţia Muncii din România are toate competenţele de control stabilite de legislaţia română şi este responsabilă cu

asigurarea controlului aplicării prevederilor legale referitoare la relaţiile de muncă, la securitatea şi sănătatea în muncă, precum şi la protecţia angajaţilor, indiferent de cetăţenia acestora.

2.   Inspecţia Sanitară de Stat din România are toate competenţele de control stabilite de legislaţia română privind sănătatea în muncă.

3. Competenţa Inspecţiei Muncii din România se va exercita asupra tuturor angajaţilor şi angajatorilor supuşi legislaţiei române potrivit regulilor stabilite la art. 3 al prezentului acord.

4. Agenţia Executivă „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria are toate competenţele de control prevăzute de legislaţia bulgară şi îşi exercită controlul în ceea ce priveşte implementarea prevederilor legale privind relaţiile de muncă şi securitatea şi sănătatea la locul de muncă ale angajaţilor, indiferent de cetăţenia acestora.

5. Competenţa Agenţiei Executive „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria se va exercita asupra tuturor angajaţilor şi angajatorilor supuşi legislaţiei bulgare potrivit regulilor stabilite la art. 3 al prezentului acord.

6.  Controlul privind respectarea prevederilor referitoare la eliberarea permiselor de muncă va fi realizat de către instituţiile competente, conform legislaţiei aplicabile.

ARTICOLUL 11

Accesul Inspecţiei Muncii

1.  Accesul Inspecţiei Muncii din România nu poate fi restricţionat pe teritoriul României prin invocarea faptului că angajatorul este supus legislaţiei bulgare. In acest caz, Inspecţia Muncii va verifica formularul prevăzut la art. 3 al prezentului acord, eliberat de autorităţile competente bulgare. Angajatorii au obligaţia să prezinte acest formular.

2.  Accesul Agenţiei Executive „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria nu poate fi restricţionat pe teritoriul Republicii Bulgaria prin invocarea faptului că angajatorul este supus legislaţiei române. In acest caz, Agenţia Executivă „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria va verifica formularul prevăzut la art. 3 al prezentului acord, eliberat de autorităţile competente române. Angajatorii au obligaţia să prezinte acest formular.

ARTICOLUL 12

Cooperarea între Inspecţiile Muncii

Inspecţia Muncii din România şi Agenţia Executivă „Inspectoratul General de Muncă" din Republica Bulgaria vor conveni un protocol de cooperare în domeniul lor de competenţă.

ARTICOLUL 13

Cooperarea între instituţiile competente

1. Instituţiile competente ale celor două părţi contractante se vor informa reciproc asupra măsurilor administrative luate în vederea aplicării prevederilor prezentului acord, precum şi asupra modificărilor legislaţiei naţionale, în măsura în care aceste modificări afectează aplicarea prezentului acord.

2. In scopul rezolvării pe cale amiabilă a problemelor legate de aplicarea prezentului acord, autorităţile celor două părţi contractante îşi vor acorda sprijin reciproc.

*) Potrivit art. 15 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 221/2008 pentru stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobată prin Legea nr. 186/2009, se înfiinţează Ministerul Sănătăţii, prin reorganizarea Ministerului Sănătăţii Publice.

3. Instituţiile competente îşi vor furniza reciproc informaţii generale referitoare la:

a) prevederi legislative şi administrative în domeniu;

b)  condiţii de deplasare, intrare, şedere, acces la angajare, muncă şi securitate socială;

c) informaţii specifice despre clauzele contractului de muncă.

ARTICOLUL 14

Neinfluenţa privind frontiera

Prevederile prezentului acord nu afectează în niciun fel poziţiile celor două părţi contractante cu privire la traseul frontierei pe Dunăre dintre România şi Republica Bulgaria.

ARTICOLUL 15

Intrarea în vigoare şi durata

1. Prezentul acord va intra în vigoare la data ultimei notificări prin care părţile contractante îşi vor fi comunicat reciproc îndeplinirea procedurilor lor legale interne, necesare pentru intrarea acestuia în vigoare.

2.  Prezentul acord poate fi modificat pe baza unei înţelegeri reciproce scrise între părţile contractante. Modificările vor intra în vigoare în conformitate cu prevederile pct. 1 al prezentului articol.

3.  Acordul îşi va înceta valabilitatea la data închiderii şantierului.

Semnat la Bucureşti la data de 25 iulie 2008 şi la Sofia la data de 26 august 2008, în două exemplare originale, fiecare în limbile română, bulgară şi engleză, toate textele fiind egal autentice. In caz de divergenţe de interpretare a acordului, textul în limba engleză va prevala.

Pentru Guvernul României,

Paul Păcurarii,

ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse

Pentru Guvernul Republicii Bulgaria,

Emilia Maslarova,

ministrul muncii şi politicii sociale


SmartCity5

COMENTARII la Legea 318/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 318 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 318/2009
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu