Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

NORME Nr

NORME   Nr. 6707 din 29 decembrie 2000

privind acordarea vizei anuale pentru exercitarea profesiei

ACT EMIS DE: CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA


SmartCity3

PUBLICATE IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 38 din 23 ianuarie 2001

    I. Atributiile si raspunderile filialelor Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania

    In vederea organizarii evidentei expertilor contabili, a contabililor autorizati si a societatilor comerciale de profil, precum si pentru asigurarea conditiilor bunei desfasurari a activitatii acestora, filialele Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, denumit in continuare Corpul, au urmatoarele atributii:

    A. Cu privire la expertii contabili si contabilii autorizati
    Pentru acordarea vizei anuale expertilor contabili si contabililor autorizati consiliile filialelor, presedintii si secretarii acestora au urmatoarele obligatii si sarcini:
    1. difuzarea sub semnatura catre toti expertii contabili si contabilii autorizati aflati in evidenta a formularului "Fisa pentru persoane fizice", potrivit modelului prezentat in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezentele norme, pana la data de 15 decembrie a anului pentru care se intocmeste aceasta fisa;
    2. in scopul evidentei si urmaririi depunerii formularului "Fisa pentru persoane fizice" filiala va intocmi tabele nominale, separat pentru expertii contabili si pentru contabilii autorizati, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentele norme;
    3. termenul de depunere la filiala Corpului a formularului "Fisa pentru persoane fizice" de catre expertii contabili si contabilii autorizati este 31 decembrie a anului pentru care se intocmeste aceasta fisa;
    4. in cazuri justificate, atunci cand expertii contabili si contabilii autorizati anunta in termenul prevazut la pct. 3 ca nu pot depune formularul "Fisa pentru persoane fizice", filiala este in drept sa acorde un alt termen de inca 5 zile. Daca nici in acest termen nu a fost depusa fisa, presedintele consiliului filialei nu va acorda viza anuala pentru exercitarea profesiei;
    5. viza anuala pentru exercitarea profesiei de catre expertii contabili si contabilii autorizati se acorda daca au fost indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
    a) achitarea in intregime a obligatiilor fata de Corp pe anul curent;
    b) plata la bugetul de stat, in cuantumul si la termenul prevazute de lege, a impozitelor cuvenite statului asupra onorariilor incasate de la beneficiari;
    c) dovada asigurarii pentru riscul profesional;
    d) dovada ca nu au suferit nici o condamnare care, potrivit legislatiei in vigoare, interzice dreptul de gestiune si de administrare a societatilor comerciale (prezentarea certificatului de cazier judiciar sau declaratie pe propria raspundere);
    e) nu au savarsit fapte care sa incalce obligatiile prevazute de lege, precum si regulile privind conduita si etica profesionala, pentru care sa fi fost sanctionati de Comisia de disciplina, potrivit pct. 124 din Regulamentul de organizare si functionare a Corpului;
    f) depunerea fisei individuale prezentate in anexa nr. 1 la prezentele norme;
    g) pregatire profesionala;
    6. in baza datelor declarate pe propria raspundere de catre expertii contabili si contabilii autorizati secretarul filialei va verifica exactitatea datelor si a informatiilor prezentate, va lua masuri pentru incasarea taxelor si a cotizatiilor datorate si va propune presedintelui consiliului filialei acordarea vizei anuale. Acordarea vizei anuale se concretizeaza prin semnatura si prin stampila filialei pusa in casuta special rezervata in carnetul de membru al Corpului, precum si prin eliberarea autorizatiei de exercitare a profesiei pe anul respectiv (conform modelului prezentat in anexa nr. 1A);
    7. actiunea de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei se desfasoara pana la data de 15 ianuarie, data dupa care filialele au obligatia:
    a) sa afiseze la sediul filialei, la instantele de judecata, la Camera de comert si industrie etc. lista cuprinzand expertii contabili si contabilii autorizati care au obtinut viza anuala si care au dreptul sa exercite profesia;
    b) sa inainteze pana la data de 1 februarie Secretariatului general al Corpului o informare care sa cuprinda urmatoarele date:
    - numarul total al expertilor contabili aflati in evidenta Corpului, din care numarul celor carora li s-a acordat viza anuala;
    - numarul total al contabililor autorizati aflati in evidenta Corpului, din care numarul celor carora li s-a acordat viza anuala;
    - principalele aspecte, greutati si propuneri in legatura cu activitatea desfasurata in acest domeniu.

    B. Cu privire la societatile comerciale autorizate
    1. Pentru societatile comerciale de profil filialele transmit, sub semnatura reprezentantului legal al societatii comerciale, fisa acesteia, intocmita dupa modelul prezentat in anexa nr. 3 care face parte integranta din prezentele norme, pana la data de 31 decembrie a anului pentru care se intocmeste aceasta fisa.
    2. In scopul evidentei si urmaririi depunerii fisei societatii comerciale filiala Corpului va intocmi un tabel, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 4 care face parte integranta din prezentele norme.
    3. Prevederile lit. A pct. 3, 4 si 5 se aplica in mod corespunzator si societatilor comerciale de profil care sunt in evidenta filialelor Corpului, cu exceptia dispozitiilor pct. 5 lit. c), conform carora societatea comerciala, membra a Corpului, trebuie sa prezinte polita de asigurare a riscului profesional.
    In mod asemanator, societatea comerciala trebuie sa faca dovada depunerii fisei prezentate in anexa nr. 3 la prezentele norme.
    4. In baza datelor declarate de societatea comerciala pe propria raspundere secretarul filialei va verifica exactitatea datelor prezentate in fisa si va face propuneri presedintelui consiliului filialei privind acordarea vizei anuale pentru exercitarea profesiei.
    Acordarea vizei anuale pentru exercitarea profesiei se comunica de catre filiala prin adresa, potrivit modelului prezentat in anexa nr. 5 care face parte integranta din prezentele norme.
    5. Actiunea de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei se desfasoara pana la data de 15 ianuarie, data dupa care filialele au obligatia sa afiseze la sediul lor, la camera de comert si industrie, la instantele de judecata etc. lista cuprinzand societatile comerciale care au obtinut viza anuala si care au dreptul sa exercite profesia.

    II. Dispozitii finale

    1. Secretariatul general al Corpului impreuna cu sectiunile si departamentele Corpului vor initia masuri pentru indrumarea, sprijinul si controlul modului de acordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei.
    2. Pe baza informarilor primite de la filiale Secretariatul general al Corpului impreuna cu sectiunile Corpului vor prezenta Biroului permanent al Consiliului superior al Corpului rapoarte anuale cuprinzand rezultatele si masurile luate, precum si directiile de actiune in legatura cu acordarea vizei anuale pentru exercitarea profesiei.
    3. Pentru perioada in care nu s-a acordat viza, ca urmare a nesolicitarii sau neindeplinirii conditiilor, membrii Corpului nu sunt exonerati de plata obligatiilor fata de acesta.
    4. Contestatiile la masura luata de filiala Corpului de neacordare a vizei anuale pentru exercitarea profesiei se solutioneaza in baza prevederilor art. 32 si 35 din Ordonanta Guvernului nr. 65/1994, aprobata si modificata prin Legea nr. 42/1995, si ale pct. 43 - 50 si 124 - 130 din Regulamentul de organizare si functionare a Corpului.
    Prezentele norme intra in vigoare incepand cu data de 3 ianuarie 2001. Pe aceeasi data isi inceteaza valabilitatea Normele nr. 2.120/1997 privind acordarea vizei anuale pentru exercitarea profesiei, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 322 bis din 21 noiembrie 1997.

    ANEXA 1
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                       FISA PENTRU PERSOANE FIZICE

                         1. Date de identificare
                                         __________________________________
 1.1. Numele si prenumele               |__________________________________|
                                             ______________________________
 1.2. Numarul carnetului emis de Corp       |______________________________|
                                             ______________________________
 1.3. Numarul autorizatiei C.E.C.C.A.R.     |______________________________|
                                                    _______________________
 1.4. Data nasterii                                |_______________________|
                                             ______________________________
 1.5. Locul nasterii                        |______________________________|
                                         __________________________________
 1.6. Domiciliul                        |__________________________________|
                                             ______________________________
 1.7. Telefon                               |______________________________|

                             2. Calitatea
       ___________________________              ____________________________
 2.1. | Expert contabil |         |       2.2. | Contabil autorizat |   |   |
      |_________________|_________|            |____________________|___|___|

         3. Modul de desfasurare a activitatii de expert contabil
                         sau contabil autorizat
       _______________________________________________________________________
 3.1. | Prin cabinete proprii cu angajare de colaboratori |                   |
      |___________________________________________________|___________________|
       _______________________________________________________________________
 3.2. | Salariati in societati comerciale de expertiza contabila |            |
      |__________________________________________________________|____________|
                                       _______________________________________
 3.2.1. Denumirea cabinetului sau     |                                       |
        a societatii comerciale       |_______________________________________|
                                       _______________________________________
 3.2.2. Codul fiscal                  |                                       |
                                      |_______________________________________|
                                       _______________________________________
 3.2.3. Sediul cabinetului sau        |                                       |
        al societatii comerciale      |_______________________________________|
                 _________________                   _________________
 3.2.4. Telefon |_________________|      3.2.5. Fax |_________________|
       __________________________________
 3.3. | Cu titlu individual |            |
      |_____________________|____________|
       __________________________________
 3.4. | Cenzor     |                     |
      |____________|_____________________|
                                            __________________________
 3.4.1. Denumirea societatii comerciale    |     1/     2/     3/     |
                                           |__________________________|
                                            __________________________
 3.4.2. Sediul societatii comerciale       |     1/     2/     3/     |
                                           |__________________________|
                 __________________                 __________________
 3.4.3. Telefon |   1/   2/   3/   |    3.4.4. Fax |   1/   2/   3/   |
                |__________________|               |__________________|
       _____________________________________
 3.5. | Cenzor extern independent |         |
      |___________________________|_________|
                                            __________________________
 3.5.1. Denumirea societatii comerciale    |     1/     2/     3/     |
                                           |__________________________|
                                            __________________________
 3.5.2. Sediul societatii comerciale       |     1/     2/     3/     |
                                           |__________________________|
                 __________________                 __________________
 3.5.3. Telefon |   1/   2/   3/   |    3.5.4. Fax |   1/   2/   3/   |
                |__________________|               |__________________|
                                                                  ____________
 3.6. Numarul de contracte de audit:    Total, din care:         |____________|
                                        - in industrie, comert    ____________
                                        si prestari de servicii  |____________|
                                        - in banci si societati   ____________
                                        de asigurari             |____________|
                                                                  ____________
 3.7. Numarul de clienti pentru lucrari contabile                |____________|
                                                                  ____________
 3.8. Numarul lucrarilor de expertiza   Total, din care:         |____________|
      contabila:                                   ____________
                                        - judiciare              |____________|
                                                                  ____________
                                        - nejudiciare            |____________|
                                                                  ____________
 3.9. Numarul de evaluari la care s-a participat                 |____________|
                                                                  ____________
 3.10. Alte lucrari - numarul de clienti                         |____________|

           4. Pregatire profesionala realizata in anul anterior
 ____________________________________________________________________________
| Cursuri sau |            |             |                 |                 |
| seminarii*) |  Profilul  |  Denumirea  |  Organizatorul  |   Durata (ore)  |
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
|_____________|____________|_____________|_________________|_________________|
    *) In coloana respectiva veti marca "C" pentru cursuri sau "S" pentru seminarii.

             5. Necesitati de pregatire profesionala in viitor*)
 ___________________________________________________________________________
|\            |       |             |           |        |        |Piete de |
|  \  Nivelul | Audit |Contabilitate|Fiscalitate|Gestiune|Evaluari| capital |
|    \        |_______|_____________|___________|________|________|_________|
|      \      |   |   |      |      |     |     |    |   |    |   |   |     |
|        \    | 1 | 2 |  1   |   2  |  1  |  2  |  1 | 2 |  1 | 2 | 1 |  2  |
| Profilul \  |   |   |      |      |     |     |    |   |    |   |   |     |
|____________\|___|___|______|______|_____|_____|____|___|____|___|___|_____|
|Initiere     |   |   |      |      |     |     |    |   |    |   |   |     |
|_____________|___|___|______|______|_____|_____|____|___|____|___|___|_____|
|Perfectionare|   |   |      |      |     |     |    |   |    |   |   |     |
|_____________|___|___|______|______|_____|_____|____|___|____|___|___|_____|
|Reciclare    |   |   |      |      |     |     |    |   |    |   |   |     |
|_____________|___|___|______|______|_____|_____|____|___|____|___|___|_____|
    *) In casutele corespunzatoare profilului si nivelului pentru care optati, completati:
    - in coloana 1: "N" - daca doriti ca aceste actiuni sa se desfasoare la
                          nivel national; sau
                    "F" - daca doriti ca ele sa se desfasoare la nivelul
                          filialei;
    - in coloana 2: completati numarul de zile pe care sunteti dispus sa le efectuati pentru domeniul respectiv.

                  6. Achitarea obligatiilor fata de Corp
                                                _____________________________
 6.1. Suma achitata in contul cotizatiilor     |_____________________________|
                                                _____________________________
 6.2. Venitul anual realizat (fara T.V.A.)     |_____________________________|
                                                            _________________
 6.3. Are polita de asigurare                              |   DA   |   NU   |
                                                           |________|________|

 - denumirea societatii de asigurare ........................................

                           7. Alte informatii

    7.1. Limbi straine cunoscute:
                                           ___________________________________
                                          | Satisfacator | Bine | Foarte bine |
 _________________________________________|______________|______|_____________|
| Limba engleza  | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Limba franceza | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Limba spaniola | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Limba italiana | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Limba araba    | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Limba rusa     | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
| Alte limbi     | - scris                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
|                | - citit                |              |      |             |
|________________|________________________|______________|______|_____________|
                                                            _________________
 7.2. Abonamente la revista Corpului pe anul in curs       |   DA   |   NU   |
                                                           |________|________|
 7.3. Daca este membru si al altor
      organisme profesionale (denumirea) .....................................
                                                            _________________
 7.4. Daca face parte din organele de conducere ale altor  |   DA   |   NU   |
      organisme profesionale                               |________|________|

                                                                Semnatura
                                                           ...................
                                                                (Parafa)

    ANEXA 1A
    la norme

    CORPUL EXPERTILOR CONTABILI                 CORPUL EXPERTILOR CONTABILI
    SI CONTABILILOR AUTORIZATI                  SI CONTABILILOR AUTORIZATI
           DIN ROMANIA                                  DIN ROMANIA

Filiala .....................           Filiala .....................

       MATCA AUTORIZATIEI                            AUTORIZATIE
de exercitare a profesiei de expert     de exercitare a profesiei de expert
contabil/contabil autorizat in cursul   contabil/contabil autorizat in cursul
     anului .................                anului .................

    In baza Ordonantei Guvernului           In baza Ordonantei Guvernului
nr. 65/1994, aprobata prin Legea        nr. 65/1994, aprobata prin Legea
nr. 42/1995, modificata si              nr. 42/1995, modificata si completata
completata prin Ordonanta               prin Ordonanta Guvernului nr. 89/1998,
Guvernului nr. 89/1998, aprobata        aprobata prin Legea nr. 186/1999, si a
prin Legea nr. 186/1999, si a           Normelor nr. 5.952/2000 privind
Normelor nr. 5.952/2000 privind         acordarea vizei anuale pentru
acordarea vizei anuale pentru           exercitarea profesiei, aprobate prin
exercitarea profesiei, aprobate         Hotararea Consiliului superior al
prin Hotararea Consiliului superior     Corpului Expertilor Contabili si
al Corpului Expertilor Contabili si     Contabililor Autorizati din Romania
Contabililor Autorizati din Romania     nr. 39/2000,
nr. 39/2000,
    Domnul/Doamna ................,         Domnul/Doamna ................,
expert contabil/contabil autorizat      expert contabil/contabil autorizat cu
cu studii superioare/medii,             studii superioare/medii, posesor/
posesor/posesoare al/a carnetului       posesoare al/a carnetului nr. .........,
nr. ..............., poate exercita     poate exercita atributiile conferite de
atributiile conferite de calitatea      calitatea de expert contabil/
de expert contabil/contabil autorizat   contabil autorizat in cursul anului
in cursul anului .................. .   ......... .
    Prezenta autorizatie este               Prezenta autorizatie este valabila
valabila numai insotita de carnetul     numai insotita de carnetul de expert
de expert contabil/contabil autorizat   contabil/contabil autorizat vizat pe
vizat pe anul ......... .               anul ......... .
    Data eliberarii .................       Data eliberarii .................
    Seria ......... nr. .............       Seria ......... nr. .............

    Presedinte,          Secretar,          Presedinte,          Secretar,

         Semnatura titularului,

    ANEXA 2
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                                 TABEL
cuprinzand expertii contabili/contabilii autorizati aflati in evidenta Corpului, care au primit si au depus fisa personala privind activitatea desfasurata in anul ..........
 ____________________________________________________________________________
|Nr. | Numele si |   Data    |           |    Data   |           |   Data    |
|crt.| prenumele | primirii  | Semnatura | depunerii | Semnatura | acordarii |
|    |           |   fisei   |           |  fisei la |           |   vizei   |
|    |           | personale |           |   filiala |           |           |
|    |           |           |           |  Corpului |           |           |
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|  0 |      1    |      2    |     3     |     4     |     5     |     6     |
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|
|____|___________|___________|___________|___________|___________|___________|

               Presedinte,                             Secretar,

    ANEXA 3
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                    FISA PENTRU SOCIETATI COMERCIALE

                          1. Date de identificare
                                             __________________________________
 1.1. Denumirea societatii comerciale       |__________________________________|
                                                              _________________
 1.2. Numarul autorizatiei C.E.C.C.A.R.                      |_________________|
                                             __________________________________
 1.3. Sediul (strada, numarul, localitatea) |__________________________________|
               ____________         ____________             ____________
 1.4. Telefon |____________|   Fax |____________|    E-mail |____________|
                                _________________                 _____________
 1.5. Numarul de inmatriculare |_________________|  Codul fiscal |_____________|
      in registrul comertului

 1.6. Birouri, filiale, sucursale, agentii, puncte de lucru:
 ___________________________________________________________________________
| Nr.  |             |                                |                     |
| crt. |  Denumirea  |             Adresa             |     Telefon/Fax     |
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
|______|_____________|________________________________|_____________________|
                             _________________   _______________   ____________
 1.7. Statutul              | in exercitiu |  | | suspendata |  | | radiata |  |
      societatii comerciale |______________|__| |____________|__| |_________|__|

                       2. Repartitia capitalului social
                                             __________________________________
 2.1. Total capital social (mii lei):       |__________________________________|
                                                            ___________________
 2.2. Numarul total de actionari sau de asociati,          |___________________|

 din care:
                                                            ___________________
 experti contabili si/sau contabili autorizati,            |___________________|
 membri ai Corpului

 2.3. Datele de identificare a actionarilor/asociatilor (anexa nr. 3A)
                                  _________________           _________________
 2.4. Actiunile sunt nominale?   |________|________|         |________|________|

                     3. Obiectul activitatii*)
     _________________________________________________
    |  Prevazut in statut  |  Executat in ultimul an  |
    |                      |       calendaristic      |
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    |______________________|__________________________|
    *) Pentru completarea tabelului de mai sus folositi numai codurile din anexa nr. 3B, fara a mai inscrie continutul activitatii.

                       4. Consiliul de administratie

 4.1. Numarul total de membri                __________________________________
      in consiliul de administratie,        |__________________________________|

 din care:

 actionari/asociati experti contabili si/sau             ______________________
 contabili autorizati, membri ai Corpului               |______________________|

 4.2. Datele de identificare a membrilor consiliului de administratie:
 ______________________________________________________________________________
| Nr.  | Numele si |                |        |             | Functia in cadrul |
| crt. | prenumele | Nationalitatea | Adresa | Calitatea*) |  consiliului de   |
|      |           |                |        |             |   administratie   |
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
|______|___________|________________|________|_____________|___________________|
    *) Pentru calitatea de expert contabil se va completa "EC", iar pentru cea de contabil autorizat "CA".

          5. Modificari statutare si evolutia societatilor comerciale

 5.1. Modificarea sediului                    Data efectuarii modificarii
      societatii comerciale
      (se va mentiona noul sediu)
    _____________________________________     ___________________________
   |_____________________________________|   |___________________________|

 5.2. Modificarea repartitiei capitalului social prin:
 5.2.1. cesionare de parti sociale sau vanzare de actiuni la alti
        asociati/actionari din aceeasi societate comerciala
 ___________________________________________________________________________
| Nr.  |   Numele si   |   Numarul de parti   |   Valoarea   |     Data     |
| crt. |   prenumele   |   sociale/actiuni    |    totala    |   vanzarii   |
|______|_______________|______________________|______________|______________|
|______|_______________|______________________|______________|______________|
|______|_______________|______________________|______________|______________|
|______|_______________|______________________|______________|______________|
|______|_______________|______________________|______________|______________|
|______|_______________|______________________|______________|______________|

 5.3. Modificarea componentei consiliului de administratie:

 5.3.1. persoane inlocuite
 ___________________________________________________________________________
| Nr.  |   Numele si   |    Functia in consiliul    |    Data inlocuirii    |
| crt. |   prenumele   |      de administratie      |                       |
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|

 5.3.2. membri noi
 ___________________________________________________________________________
| Nr.  |   Numele si   |    Functia in consiliul    |    Data validarii     |
| crt. |   prenumele   |      de administratie      |                       |
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|
|______|_______________|____________________________|_______________________|

 5.4. Modificarea formei juridice prin transformare in*):    Data efectuarii
                                                               modificarii:
                ______________________________________      __________________
 - S.R.L.      |______________________________________|    |__________________|
                ______________________________________      __________________
 - S.A.        |______________________________________|    |__________________|
                ______________________________________      __________________
 - S.N.C.      |______________________________________|    |__________________|
                ______________________________________      __________________
 - alte forme  |______________________________________|    |__________________|
------------
    *) Se va completa prin inscrierea semnului "X" pe randul respectiv.

                   6. Efectivul personalului angajat*)
 __________________________________________________________________
| Nr.  |   Numele si prenumele   |   Partea in care este inscris   |
| crt. |                         |        in Tabloul Corpului      |
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
|______|_________________________|_________________________________|
    *) Nu se inscriu persoanele din aparatul administrativ.

                    7. Asigurarea societatii comerciale

 7.1. Societatea de asigurare la care s-a facut asigurarea
  _____________________________________________________________________________
 |_____________________________________________________________________________|
                                        _______________________________________
 7.1.2. Adresa societatii de asigurare |_______________________________________|
                                    ____________                  _____________
 7.2. Numarul politei de asigurare |____________|  Suma achitata |_____________|

                    8. Achitarea obligatiilor fata de Corp
                                                               ________________
 8.1. Suma achitata                                           |________________|

 8.2. Numarul de salariati (cu exceptia stagiarilor si a       ________________
      personalului administrativ)                             |________________|
                                                               ________________
 8.3. Venitul anual realizat (fara T.V.A.)                    |________________|

 9. Daca societatea comerciala mai este inscrisa si in alte organisme profesionale de profil se vor indica aceste organisme
  _____________________________________________________________________________
 |_____________________________________________________________________________|
    _________
   |         |
   |   L.S.  |                                            Semnatura,
   |_________|

    ANEXA 3A
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                                SITUATIA
privind actionarii (asociatii) la Societatea Comerciala .....................

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Calitatea (cenzor sau membru in consiliul de administratie)
    B - Data la care a devenit asociat sau actionar
    C - Numarul de actiuni/parti sociale
    D - Valoarea totala a actiunilor
    E - Ponderea actiunilor in valoarea totala %
_______________________________________________________________________________
Nr.  Numele si  Nationalitatea     Adresa     Telefon    A    B    C    D    E
crt. prenumele                   (str. nr.,
                                localitatea)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
    _________
   |         |
   |   L.S.  |                                            Semnatura,
   |_________|

    ANEXA 3B
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                              CODIFICAREA
lucrarilor ce se pot executa, fara a fi limitative, de catre societatile de expertiza

    1. Tinerea sau supravegherea contabilitatii si intocmirea bilantului contabil:
    1.1. acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice;
    1.2. elaborarea si punerea in aplicare a: procedeelor contabile, planului de conturi adaptat unitatii, contabilitatii de gestiune, tabloului de bord, controlul de gestiune si controlului prin buget, in baza si cu respectarea normelor generale.

    2. Efectuarea de analize economico-financiare, ca de exemplu:
    2.1. analiza structurilor financiare;
    2.2. analiza gestiunii financiare si a rentabilitatii capitalului investit;
    2.3. tehnici de analiza si de gestiune a fondului de rulment;
    2.4. sisteme de credit - leasing, factoring etc.;
    2.5. determinarea situatiilor financiare si de gestiune prin rapoarte procentuale;
    2.6. elaborarea de tablouri de finantare si planuri de trezorerie;
    2.7. elaborarea de tablouri si resurse;
    2.8. asistenta in prevenirea si inlaturarea dificultatilor unitatilor.

    3. Efectuarea de audit financiar-contabil, ca de exemplu:
    3.1. diagnostic financiar - cresterea, rentabilitatea, echilibrul si riscurile financiare;
    3.2. audit intern - organizarea sau controlul regularitatii si sinceritatii sistemului;
    3.3. studii, asistenta pentru realizarea de investitii financiare;
    3.4. audit si certificarea bilantului contabil.

    4. Efectuarea de evaluari patrimoniale:
    4.1. evaluari de bunuri si de active patrimoniale;
    4.2. evaluari de intreprinderi si de valori mobiliare, pentru vanzari, succesiuni, partaje, donatii sau la cererea celor interesati;
    4.3. evaluari de elemente intangibile.

    5. Efectuarea de expertize contabile dispuse de organele judiciare sau solicitate de persoanele fizice ori juridice, in conditiile prevazute de lege, ca de exemplu:
    5.1. expertize amiabile;
    5.2. expertize contabil-judiciare;
    5.3. arbitraje in cauze civile;
    5.4. expertize de gestiune.

    6. Executarea de lucrari cu caracter financiar-contabil, ca de exemplu:
    6.1. intocmirea de situatii periodice;
    6.2. consolidarea conturilor si a bilantului contabil;
    6.3. intocmirea de planuri de finantare pe termen mediu si lung.

    7. Executarea de lucrari cu caracter fiscal, ca de exemplu:
    7.1. studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal;
    7.2. participarea la intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;
    7.3. asistenta in probleme de T.V.A. si impozite;
    7.4. fiscalitate imobiliara;
    7.5. asistenta in aplicarea tarifului vamal;
    7.6. asistarea contribuabilului cu ocazia verificarilor.

    8. Efectuarea de lucrari de organizare administrativa si informatica, cum ar fi:
    8.1. organigrame, structuri, definiri de functii;
    8.2. legaturi intre servicii, circulatia documentelor si informatiilor;
    8.3. automatizarea prelucrarii informatiilor, alegerea echipamentelor;
    8.4. analiza si organizarea fluxului informational;
    8.5. alegerea softurilor necesare;
    8.6. formarea profesionala continua;
    8.7. contributii la protectia patrimoniului unitatii.

    9. Indeplinirea atributiilor prevazute in mandatul de cenzor la societatile comerciale, conform prevederilor legale.

    ANEXA 4
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................

                                 TABEL
cuprinzand societatile comerciale de expertiza din evidenta Corpului care au primit si au depus fisa privitoare la activitatea desfasurata in anul ........
 ____________________________________________________________________________
|Nr. |Denumirea |      |  Data   |         |   Data  |           |    Data   |
|crt.|societatii|Sediul|primirii |Semnatura|depunerii| Semnatura | acordarii |
|    |comerciale|      |  fisei  |         |   la    |           |  vizei si |
|    |          |      |         |         | filiala |           |  numarul  |
|    |          |      |         |         |Corpului |           |comunicarii|
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|  0 |     1    |   2  |    3    |    4    |    5    |     6     |      7    |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|
|    |          |      |         |         |         |           |           |
|____|__________|______|_________|_________|_________|___________|___________|

              Presedinte,                            Secretar,

    ANEXA 5
    la norme

      CORPUL EXPERTILOR CONTABILI SI
    CONTABILILOR AUTORIZATI DIN ROMANIA

    Filiala ...........................        Nr. ....... din .............

                                   AVIZ

    Se acorda viza pentru exercitarea profesiei pe anul ........... Societatii Comerciale ..............................., cu sediul in ......................, codul fiscal nr. ....................., inregistrata la registrul comertului sub nr. ................ .
    Acordarea vizei anuale nu exonereaza de raspundere ......................... pentru eventualele date nereale privitoare la raportarea veniturilor constatate ulterior acordarii vizei.

              Presedinte,                            Secretar,



SmartCity5

COMENTARII la Norma 6707/2000

Momentan nu exista niciun comentariu la Norma 6707 din 2000
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu