ORDONANTA DE URGENTA Nr. 23 din 15 aprilie 2004
privind stabilirea unor masuri de reorganizare a Autoritatii pentru
Valorificarea Activelor Bancare prin comasarea prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 359 din 23 aprilie 2004
Avand in vedere termenul pana la care trebuie realizata reorganizarea
Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Bancare prin comasarea prin
absorbtie cu Autoritatea pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor
Statului, conform art. 3 alin. (7) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei
publice centrale, care justifica caracterul de urgenta si exceptional,
in temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia Romaniei, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.
Art. 1
(1) La data de 1 mai 2004 Autoritatea pentru Valorificarea Activelor
Bancare isi schimba denumirea in Autoritatea pentru Valorificarea Activelor
Statului si se reorganizeaza prin comasarea prin absorbtie cu Autoritatea
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, institutie care
se desfiinteaza.
(2) Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, denumita in
continuare A.V.A.S., este institutie de specialitate a administratiei publice
centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, in cadrul careia
se preiau si drepturile, obligatiile si atributiile Autoritatii pentru
Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, stabilite prin actele
normative in vigoare in domeniul privatizarii, postprivatizarii, prin acorduri
internationale sau alte acte incheiate de catre aceasta, conform legii.
(3) Organizarea, functionarea, numarul de posturi si sediul A.V.A.S. se
aproba prin hotarare a Guvernului.
Art. 2
(1) La data comasarii, A.V.A.S. preia patrimoniul Autoritatii pentru
Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, pe baza de protocol
incheiat in conformitate cu situatia financiara intocmita la data de 30 aprilie
2004.
(2) La data prevazuta la alin. (1), A.V.A.S. preia personalul Autoritatii
pentru Privatizare si Administrarea Participatiilor Statului, acesta
pastrandu-si aceleasi drepturi si obligatii stabilite prin contractele
individuale de munca, pana la incheierea noului contract colectiv de munca.
Art. 3
(1) Bugetul de venituri si cheltuieli al A.V.A.S. se aproba prin hotarare a
Guvernului.
(2) Pentru anul 2004 bugetul de venituri si cheltuieli al A.V.A.S. se
aproba prin hotarare a Guvernului, pana la data de 1 mai 2004.
Art. 4
(1) Finantarea A.V.A.S. este asigurata din sursele prevazute in Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind valorificarea unor active bancare,
republicata, si din veniturile obtinute potrivit actelor normative in domeniul
privatizarii.
(2) A.V.A.S. administreaza, angajeaza si utilizeaza fondurile provenite din
sursele prevazute la alin. (1), potrivit reglementarilor legale aplicabile
institutiilor publice finantate integral din venituri proprii.
(3) Administrarea, angajarea si utilizarea fondurilor provenite din
veniturile obtinute din privatizare se fac potrivit art. 51 din Legea nr.
137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii, cu modificarile
si completarile ulterioare.
Art. 5
A.V.A.S. indeplineste urmatoarele atributii:
a) cele prevazute la art. 12 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
51/1998, republicata;
b) aplicarea strategiei Guvernului privind finalizarea procesului de
privatizare a societatilor comerciale la care statul detine actiuni/parti
sociale, aflate in portofoliul sau;
c) administrarea participatiilor statului, in calitate de actionar/asociat,
la societatile comerciale aflate in portofoliul sau;
d) vanzarea actiunilor/partilor sociale detinute de stat la societatile
comerciale aflate in portofoliul sau, prin metodele prevazute in Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale,
aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, si
in Legea nr. 137/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) monitorizarea modului in care sunt respectate clauzele din contractele
de privatizare, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 25/2002 privind unele masuri
de urmarire a executarii obligatiilor asumate prin contractele de privatizare a
societatilor comerciale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.
506/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 6
(1) Supravegherea si indrumarea activitatii A.V.A.S. sunt asigurate de un
consiliu de supraveghere si indrumare, format din 9 membri, in urmatoarea
componenta:
a) un presedinte, care este reprezentant al Ministerului Finantelor
Publice;
b) 8 membri, respectiv cate un reprezentant al Bancii Nationale a Romaniei,
Ministerului Economiei si Comertului, Ministerului Administratiei si
Internelor, Ministerului Integrarii Europene, Ministerului Justitiei,
Autoritatii Nationale de Control, Cancelariei Primului-Ministru, Agentiei
Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie.
(2) Membrii Consiliului de supraveghere si indrumare sunt numiti prin hotarare
a Guvernului, la propunerea conducatorilor institutiilor prevazute la alin.
(1).
(3) Pot fi membri ai Consiliului de supraveghere si indrumare numai
persoanele care au studii superioare economice sau juridice si experienta in
domeniul financiar-bancar, juridic, managementul riscului, restructurarea
creditelor sau recuperarea datoriilor.
(4) Membrii Consiliului de supraveghere si indrumare nu pot fi
parlamentari, fiindu-le interzis sa reprezinte, direct sau indirect, vreun
interes financiar, comercial sau de alta natura, care i-ar pune intr-o pozitie
in care interesul lor personal ar intra in conflict cu obligatiile si
indatoririle lor fata de A.V.A.S.
(5) Revocarea din functie a oricarui membru al Consiliului de supraveghere
si indrumare se face prin hotarare a Guvernului, caz in care conducatorul
institutiei al carei reprezentant a fost revocat va face o noua propunere in
termen de 10 zile.
Art. 7
(1) Consiliul de supraveghere si indrumare are urmatoarele atributii
principale:
a) avizeaza si propune Guvernului aprobarea si modificarea bugetului de
venituri si cheltuieli al A.V.A.S.;
b) aproba structura organizatorica a A.V.A.S.;
c) aproba raportul anual de activitate al A.V.A.S.;
d) aproba politica si strategia in domeniul valorificarii activelor
statului si intocmeste, in vederea aprobarii de catre Guvern, strategia si
politica in domeniul privatizarii;
e) supravegheaza si indruma activitatea A.V.A.S., in vederea ducerii la
indeplinire a strategiilor si directiilor de actiune aprobate;
f) stabileste limitele valorice ale activelor statului pentru care
selecteaza si aproba metoda de valorificare si marimea capitalului social al
societatilor pentru care urmeaza a se stabili metoda de privatizare;
g) aproba combinarea metodelor de valorificare, utilizarea succesiva a mai
multe metode pentru valorificarea acelorasi active, reluarea metodelor de
valorificare pentru creantele care depasesc limitele valorice stabilite in
conditiile prevazute la lit. f);
h) aproba regularizarea diferentelor valorice care apar in procesul de
valorificare a activelor statului.
(2) Consiliul de supraveghere si indrumare indeplineste orice alte
atributii prevazute de lege.
(3) Consiliul de supraveghere si indrumare se intruneste lunar sau ori de
cate ori este nevoie, hotarand cu majoritatea voturilor membrilor sai.
(4) La sedintele Consiliului de supraveghere si indrumare participa, fara
drept de vot, presedintele A.V.A.S.
Art. 8
(1) A.V.A.S. este condusa de un presedinte, ajutat de 4 vicepresedinti.
(2) Presedintele si vicepresedintii sunt numiti prin decizie a
primului-ministru.
(3) Presedintele este ordonator principal de credite.
Art. 9
(1) Presedintele A.V.A.S. are urmatoarele atributii principale:
a) reprezinta A.V.A.S. in raporturile cu Guvernul, cu ministerele, cu
organele de specialitate ale administratiei publice centrale, cu autoritatile
administratiei publice locale, cu alte institutii, cu persoanele juridice si
fizice romane si straine, precum si in fata instantelor judecatoresti si
arbitrale;
b) asigura conducerea A.V.A.S.;
c) numeste si elibereaza din functie, in conditiile legii, personalul
A.V.A.S.;
d) elaboreaza si propune spre aprobare Consiliului de supraveghere si indrumare
politica si strategia in domeniul administrarii si valorificarii activelor
statului aflate in portofoliul A.V.A.S, inclusiv in domeniul privatizarii, si
raspunderile ce revin personalului acesteia;
e) asigura elaborarea proiectului bugetului de venituri si cheltuieli al
A.V.A.S., pe care il remite spre avizare Consiliului de supraveghere si
indrumare;
f) acorda prin ordin inlesniri la plata creantelor fiscale preluate in
temeiul unor acte normative;
g) dispune masuri operative pentru executarea dispozitiilor legale privind
A.V.A.S., precum si pentru indeplinirea politicii si strategiei in domeniul
administrarii si valorificarii activelor statului din portofoliul A.V.A.S.,
inclusiv in domeniul privatizarii;
h) prezinta primului-ministru, pana la data de 30 iunie a anului urmator,
raportul anual de activitate al A.V.A.S., aprobat de Consiliul de supraveghere
si indrumare; la solicitarea primului-ministru, presedintele A.V.A.S. prezinta
rapoarte intermediare asupra unei perioade sau operatiuni determinate;
i) aproba continutul mandatelor speciale ale reprezentantilor A.V.A.S. in
adunarile generale ale societatilor comerciale, definite si preluate conform
legii in portofoliul A.V.A.S., intrunite pentru a lua hotarari cu privire la:
- dizolvarea, lichidarea, inchiderea operationala sau prelungirea duratei
de functionare a societatii comerciale;
- desfiintarea uneia sau mai multor unitati ale societatii comerciale;
- fuziune sau divizare;
- desfiintarea unor sedii secundare, definite potrivit legii;
- majorarea sau reducerea capitalului social;
- modificarea obiectului de activitate;
- constituirea de garantii asupra bunurilor societatii comerciale sau
inchirierea acestora;
- vanzarea de active.
(2) Presedintele indeplineste orice alte atributii prevazute de lege.
(3) Pe langa presedinte functioneaza colegiul director ca organ colectiv de
analiza si evaluare, cu caracter consultativ. Componenta, atributiile si
modalitatile de lucru ale colegiului director se stabilesc prin Regulamentul de
organizare si functionare a A.V.A.S., aprobat de Consiliul de supraveghere si
indrumare.
Art. 10
(1) Vicepresedintii A.V.A.S. exercita atributiile delegate de catre
presedinte. Atributiile si raspunderile vicepresedintilor se stabilesc prin
ordin al presedintelui.
(2) In cazul in care presedintele, din diferite motive, nu isi poate
exercita atributiile curente, il deleaga prin ordin pe unul dintre
vicepresedinti sa exercite aceste atributii, instiintandu-l pe primul-ministru
despre aceasta.
Art. 11
Personalul cu atributii in domeniul administrarii participatiilor statului,
privatizarii si monitorizarii postprivatizare din cadrul A.V.A.S. nu este supus
conditiilor de angajare prevazute la art. 27 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 51/1998, republicata.
Art. 12
(1) Activitatea A.V.A.S. in domeniul privatizarii si monitorizarii
postprivatizare se desfasoara pe principii comerciale.
(2) Obligatiile investitorilor, stipulate in contractele de privatizare, nu
sunt considerate obligatii bugetare.
Art. 13
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind valorificarea unor
active bancare, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 948
din 24 decembrie 2002, se modifica incepand cu data de 1 mai 2004 dupa cum
urmeaza:
1. Titlul ordonantei de urgenta va avea urmatorul cuprins:
"ORDONANTA DE URGENTA
privind valorificarea unor active ale statului"
2. Articolul 1 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 1
Prezenta ordonanta de urgenta reglementeaza:
a) valorificarea creantelor neperformante preluate de la banci, persoane
juridice romane, cu capital partial de stat, in scopul pregatirii pentru
privatizare si cresterii gradului de solvabilitate a acestora;
b) valorificarea unor creante fiscale preluate in temeiul unor acte
normative;
c) valorificarea unor creante comerciale preluate in temeiul unor acte
normative;
d) administrarea actiunilor sau partilor sociale detinute de stat, in
calitate de actionar sau asociat;
e) valorificarea actiunilor sau partilor sociale detinute de stat, in
calitate de actionar/asociat sau creditor;
f) valorificarea unor active ale regiilor autonome si societatilor
comerciale la care statul este actionar majoritar."
3. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 2
(1) Activele statului supuse valorificarii potrivit prezentei ordonante de
urgenta cuprind:
a) creante neperformante preluate de la bancile cu capital partial de stat;
b) bunurile mobile si imobile dobandite de banci in procedura executarii
silite ori prin realizarea garantiilor, precum si bunuri declarate urmaribile,
potrivit prezentei ordonante de urgenta;
c) creante comerciale asociate creantelor neperformante preluate;
d) creante fiscale preluate in temeiul unor acte normative;
e) creante comerciale preluate in temeiul unor acte normative;
f) actiuni sau parti sociale detinute de stat;
g) active ale regiilor autonome si societatilor comerciale la care statul
este actionar majoritar.
(2) Creantele neperformante prevazute la alin. (1) lit. a) vor fi
identificate si selectate de bancile cu capital partial de stat, cu avizul
Comitetului de coordonare a restructurarii."
4. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 3
In sensul prezentei ordonante de urgenta, termenii si expresiile de mai jos
au urmatoarele semnificatii:
a) banca - persoana juridica autorizata sa desfasoare cu titlu profesional,
in principal, activitati de atragere de depozite sau alte fonduri rambursabile
de la public si de acordare de credite in cont propriu;
b) creante neperformante - credite sau plasamente, reprezentand principal
si dobanzi, acordate sau efectuate de banci, clasificate in categoria
<<indoielnic>> sau <<pierdere>>, dupa caz, potrivit
reglementarilor emise de Banca Nationala a Romaniei in domeniul clasificarii
creditelor si plasamentelor, constituirii, regularizarii si utilizarii
provizioanelor specifice de risc de credit;
c) valoare nominala - valoarea activelor statului preluate si supuse
valorificarii potrivit prezentei ordonante de urgenta, astfel cum este
inregistrata in evidentele contabile ale bancii sau ale altei entitati cedente;
d) valoare neta - valoarea nominala a activelor statului supuse valorificarii,
diminuata cu valoarea provizioanelor constituite potrivit legii;
e) valoare realizabila - valoarea estimata a activelor statului supuse
valorificarii, tinandu-se seama de valoarea de piata a acestora si de
cheltuielile de administrare efectuate pana la data instrainarii acestora;
f) valoare tranzactionata - valoarea realizata ca urmare a valorificarii
activelor statului preluate potrivit prezentei ordonante de urgenta;
g) creante comerciale asociate creantelor preluate - creante comerciale
apartinand unor debitori cedati asupra altor debitori cedati, preluati potrivit
prezentei ordonante de urgenta, care asigura activelor statului un grad sporit
de recuperare;
h) creante fiscale - drepturi patrimoniale care rezulta din raporturile de
drept material fiscal, preluate in temeiul unor acte normative."
5. Capitolul II va avea urmatorul cuprins:
"CAP. 2
Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului"
6. Articolele 4 - 8 se abroga.
7. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 9
(1) Finantarea A.V.A.S. este asigurata din urmatoarele surse, ale caror
formare, administrare, angajare si utilizare se fac potrivit prezentei
ordonante de urgenta si reglementarilor legale aplicabile institutiilor publice
finantate integral din venituri proprii:
a) sume rezultate din valorificarea activelor statului mentionate la art. 2
alin. (1);
b) onorarii aferente serviciilor de consultanta prestate de A.V.A.S. pe
baza de contract;
c) alte surse prevazute de actele normative in vigoare aplicabile
activitatii A.V.A.S.
(2) Pentru desfasurarea activitatii proprii, A.V.A.S. poate folosi bunuri
materiale si fonduri banesti primite de la persoane fizice si juridice, romane
sau straine, sub forma de donatii si sponsorizari, in conditiile legii."
8. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 12
(1) In vederea indeplinirii rolului sau, A.V.A.S. are urmatoarele atributii
principale:
a) preluarea cu plata a creantelor neperformante si a creantelor comerciale
asociate acestora. Plata sau emiterea de titluri de valoare negociabile se va
face in conditiile art. 17;
b) preluarea fara plata a unor creante fiscale, conform legii;
c) preluarea cu/fara plata a unor creante comerciale, conform legii;
d) preluarea fara plata a unor actiuni/parti sociale detinute de stat;
e) exercitarea tuturor drepturilor si indeplinirea tuturor obligatiilor ce
decurg din calitatea de actionar/asociat a statului;
f) valorificarea creantelor neperformante, creantelor comerciale si a
creantelor fiscale preluate, la valoarea nominala a acestora, prin:
- plata esalonata, efectuata de debitor dupa incheierea unei conventii de
esalonare cu A.V.A.S., asigurata in mod corespunzator cu garantii;
- cesiunea creantelor, prin negociere directa, ca urmare a primirii unei
oferte de cumparare;
- subrogatia in drepturile de creanta ale A.V.A.S., prin negociere directa,
ca urmare a primirii unei oferte de plata integrala de la un tert;
- stingerea creantelor ca efect al darii in plata;
- conversia creantelor in actiuni;
g) valorificarea creantelor neperformante, creantelor comerciale si a
creantelor fiscale preluate, la valoarea de piata a acestora, rezultata din
raportul dintre cerere si oferta, prin:
- cesiunea creantelor prin licitatie publica;
- executarea silita prin poprirea tuturor veniturilor debitorului,
urmaribile potrivit legii;
- executarea silita a bunurilor mobile si imobile aflate in proprietatea
debitorului sau garantilor, declarate urmaribile potrivit prezentei ordonante
de urgenta, in vederea valorificarii prin licitatie publica;
- alte masuri de natura sa faciliteze valorificarea superioara a
creantelor, inclusiv valorificarea asociata cu creante comerciale preluate de
catre A.V.A.S.;
h) valorificarea actiunilor detinute de stat si administrate de A.V.A.S.,
la valoarea de piata a acestora, rezultata din raportul dintre cerere si
oferta, prin:
- operatiuni specifice pietelor reglementate, interne sau internationale,
pentru societatile detinute public;
- cesiunea actiunilor prin licitatie publica, interna sau internationala,
pentru societatile de tip inchis;
i) valorificarea partilor sociale detinute de stat si administrate de
A.V.A.S., la valoarea de piata a acestora, rezultata din raportul dintre cerere
si oferta, prin:
- cesiunea partilor sociale prin negociere directa, in cazul in care exista
si alti asociati in societatea comerciala;
- cesiunea partilor sociale prin licitatie publica;
j) valorificarea unor active ale regiilor autonome si societatilor
comerciale la care statul este actionar majoritar, prin licitatie publica.
(2) A.V.A.S. indeplineste orice alte atributii care ii revin prin acte
normative."
9. Alineatul (1) al articolului 34 se abroga.
10. Articolul 42 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 42
(1) Dupa comunicarea catre debitor a titlului executoriu, A.V.A.S. poate
dispune prin ordin blocarea prin poprire a conturilor bancare de orice natura
pe care debitorul le detine in orice banca sau organizatie cooperatista de
credit, indiferent de moneda in care sunt constituite.
(2) Poprirea nu este supusa validarii.
(3) Poprirea infiintata anterior ca masura asiguratorie devine executorie
prin comunicarea copiei de pe titlul executoriu, facuta tertului poprit, si
instiintarea despre aceasta a debitorului.
(4) Tertul poprit este obligat ca, in termen de doua zile de la primirea
comunicarii ce i s-a facut potrivit alin. (1) si (3), sa confirme in scris
blocarea conturilor.
(5) Poprirea se considera infiintata la data la care tertul poprit, prin
instiintarea transmisa A.V.A.S., confirma ca datoreaza sume de bani
debitorului, iar in lipsa, la data expirarii termenului prevazut la alin. (4).
(6) Dupa infiintarea popririi, tertul poprit este obligat sa faca de indata
retinerile prevazute de lege si sa vireze sumele retinute in contul indicat de
A.V.A.S., comunicand totodata in scris despre existenta altor creditori.
(7) In cazul in care sumele datorate debitorului sunt poprite de mai multi
creditori, tertul poprit ii va anunta in scris despre aceasta pe creditori si
va proceda la distribuirea sumelor.
(8) Incalcarea prevederilor alin. (6) si (7) atrage nulitatea oricarei
plati si raspunderea solidara a bancii si debitorului, in limita sumelor
sustrase blocarii."
11. Articolul 75 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 75
(1) In cazul in care la a treia licitatie nu se ofera pretul de pornire sau
nu se prezinta nici un ofertant, A.V.A.S. va putea fie sa adjudece bunul in
contul creantei, caz in care se va proceda la o diminuare a creantei cu 50% din
pretul bunului stabilit prin expertiza potrivit art. 71 alin. (1), fie sa
solicite evaluatorului o actualizare a valorii de piata stabilite anterior. In
acest caz A.V.A.S. va relua procedura de vanzare prin licitatie pornind de la
noul pret de referinta, pana la vanzarea bunului sau schimbarea metodei de
valorificare.
(2) A.V.A.S. este autorizata sa identifice posibilitati de valorificare
superioara pentru bunurile adjudecate potrivit alin. (1).
(3) In situatia in care s-a procedat la adjudecarea de catre A.V.A.S. a
bunurilor supuse executarii silite, acestea vor trece in proprietatea privata a
statului si in administrarea A.V.A.S., pe baza procesului-verbal de adjudecare
in contul creantei, care constituie titlu de proprietate.
(4) Acelasi regim il vor avea si bunurile acceptate de A.V.A.S. ca dare in
plata pentru stingerea obligatiei de plata a debitorului cedat. Conventia de
dare in plata constituie titlu de proprietate.
(5) Bunurile adjudecate de A.V.A.S., precum si cele acceptate ca dare in
plata pentru stingerea obligatiei de plata a debitorului, reglementate in
prezentul articol, pot fi transmise fara plata in domeniul public al statului,
in conditiile legii, cu rectificarea corespunzatoare a indicatorilor de
venituri si cheltuieli-transferuri din bugetul de venituri si cheltuieli al
A.V.A.S., in sensul diminuarii lor, cu valoarea inregistrata in evidenta
contabila."
Art. 14
In cuprinsul actelor normative in vigoare, denumirile Autoritatea pentru
Valorificarea Activelor Bancare si Autoritatea pentru Privatizare si
Administrarea Participatiilor Statului se inlocuiesc, in mod corespunzator
prevederilor prezentei ordonante de urgenta, incepand cu data de 1 mai 2004, cu
denumirea Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului.
Art. 15
Pe data de 1 mai 2004 se abroga Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
296/2000 privind infiintarea Autoritatii pentru Privatizare si Administrarea
Participatiilor Statului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,
nr. 707 din 30 decembrie 2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea
nr. 225/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 16
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 51/1998 privind valorificarea unor
active bancare, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 948
din 24 decembrie 2002, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta
ordonanta de urgenta, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea
I, dupa aprobarea acesteia prin lege, dandu-se textelor o noua numerotare.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
p. Presedintele Autoritatii pentru
Valorificarea Activelor Bancare,
Mircea Ursache
Presedintele Autoritatii pentru Privatizare
si Administrarea Participatiilor Statului,
Ovidiu Tiberiu Musetescu
p. Ministrul finantelor publice,
Neculae Eugeniu Plaiasu,
secretar de stat