E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a fost modificat de niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 13 din 10 martie 2010

privind aprobarea Instructiunii nr. 1/2010 pentru modificarea si completarea Instructiunii nr. 2/2007 privind întocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale de catre entitatile autorizate, reglementate si supravegheate de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare

ACT EMIS DE: COMISIA NATIONALA A VALORILOR MOBILIARE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 173 din 17 martie 2010



In conformitate cu prevederile art. 1, 2 şi ale art. 7 alin. (3) şi (15) din Statutul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2002, aprobată cu modificări prin Legea nr. 514/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a hotărât, în şedinţa din data de 10 martie 2010, emiterea următorului ordin:

Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunea nr. 1/2010 pentru modificarea şi completarea Instrucţiunii nr. 2/2007 privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale de către entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare, aprobată prin Ordinul preşedintelui Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare nr. 30/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 din 30 martie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Instrucţiunea menţionată la art. 1 se publică împreună cu prezentul ordin în Monitorul Oficial al României, Partea I, în Buletinul C.N.V.M, şi pe site-ul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare (www.cnvmr.ro).

Preşedintele Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare,

Gabriela Anghelache

ANEXA

INSTRUCŢIUNEA Nr. 1/2010

pentru modificarea şi completarea Instrucţiunii nr. 2/2007 privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale de către entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare

Articol unic. - Instrucţiunea nr. 2/2007 privind întocmirea şi depunerea situaţiilor financiare anuale de către entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare, aprobată prin Ordinul preşedintelui Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare nr. 30/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 din 30 martie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 2. - Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M., indiferent de forma de organizare, tipul de proprietate şi de reglementările contabile aplicabile, au obligaţia să întocmească şi să depună un exemplar al situaţiilor financiare anuale la C.N.V.M."

2. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - (1) Situaţiile financiare anuale se vor întocmi avându-se în vedere formatele prevăzute de Reglementările contabile conforme cu Directiva a IV-a a Comunităţilor Economice Europene aplicabile entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare nr. 75/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Situaţiile financiare anuale vor fi însoţite de formularele «Date informative» (cod 30) şi «Situaţia activelor imobilizate» (cod 40), întocmite conform formularisticii obţinute prin folosirea programului de asistenţă conform prevederilor art. 8 alin. (1)."

3. La articolul 4 alineatul (3), paragraful 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„In cadrul aceloraşi rânduri se va cuprinde şi contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor în baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, cu modificările şi completările ulterioare. Aceste informaţii sunt prezentate, de asemenea, la rândul 30 din formularul «Date informative» (cod 30)."

4. La articolul 6, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M, vor completa codul privind activitatea desfăşurată, potrivit Clasificării activităţilor din economia naţională - CAEN, aplicabilă de la 1 ianuarie 2008, aprobată prin Ordinul preşedintelui Institutului Naţional de Statistică nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificării activităţilor din economia naţională - CAEN."

5. La articolul 7, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - (1) Situaţiile financiare anuale ale entităţilor autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M, se depun la sediul C.N.V.M., astfel:

- pentru fondul de compensare a investitorilor şi organismele de plasament colectiv, cu excepţia societăţilor de investiţii financiare, în termen de 120 de zile de la încheierea exerciţiului financiar;

- pentru societăţile de servicii de investiţii financiare, societăţile de administrare a investiţiilor, societăţile de investiţii financiare, traderi, consultanţi de investiţii, operatori de piaţă, depozitarul central, case de compensare şi contrapărţi centrale, în termen de maximum 150 de zile de la încheierea exerciţiului financiar."

6. La articolul 8, alineatele (1), (2), (4), (5) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„Art. 8. - (1) Formatul electronic al situaţiilor financiare anuale, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă, se obţine prin folosirea programului de asistenţă, care este pus la dispoziţia entităţilor, gratuit, de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau poate fi descărcat de pe serverul web al Ministerului Finanţelor Publice, la adresa www.mfinante.ro

(2) Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M, pot depune situaţiile financiare anuale la registratura C.N.V.M, sau la oficiile poştale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătăţirea disciplinei depunerii bilanţurilor contabile şi a altor documente cu caracter financiar-contabil şi fiscal, de către agenţii economici şi alţi contribuabili, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 226 din 2 octombrie 1995. De asemenea, la depunere se vor avea în vedere şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional, cu modificările şi completările ulterioare.

........................................................................................................................................................................ .........................................................

(4) Pentru organismele de plasament colectiv aflate în administrare, situaţiile financiare anuale vor fi întocmite şi depuse la C.N.V.M, de către societatea de administrare a investiţiilor, distinct de propriile situaţii financiare anuale.

(5) Pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv, situaţiile financiare anuale vor fi întocmite şi depuse numai la C.N.V.M, de către societăţile de administrare a investiţiilor, distinct de propriile situaţii financiare anuale. Ministerul Finanţelor Publice nu va elabora program de asistenţă pentru organismele de plasament colectiv care nu sunt constituite prin act constitutiv.

(6) Entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de C.N.V.M, vor depune la sediul C.N.V.M., pe suport magnetic, fişierele de date aferente situaţiilor financiare anuale însoţite de situaţiile financiare anuale listate cu ajutorul programului de asistenţă conform alin. (1), semnate şi ştampilate potrivit legii."

7. In anexa nr. 2, formularul „Bilanţ" (cod 10) pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv se modifică şi se înlocuieşte conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta instrucţiune.

8. In anexa nr. 2, formularul „Situaţia modificărilor capitalului propriu" pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv se modifică şi se înlocuieşte conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta instrucţiune.

9. In anexele nr. 1 şi 2, formularul „Date informative" (cod 30) se modifică şi se înlocuieşte conform anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta instrucţiune.

10. In anexa nr. 4, corelaţiile cu privire la formularul „Bilanţ" (cod 10) pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„BILANŢ (cod 10) - pentru organismele de plasament colectiv care sunt constituite prin act constitutiv

Rd. 06 = rd. 01 la 05                                            (col. 1 si 2)

Rd. 11 = rd. 07 la 10                                            (col. 1 si 2)

Rd. 18 = rd. 12 1a 17                                           (col. 1 si 2)

Rd. 19 = rd. 06 +11 + 18                                      (col. 1 si 2)

Rd. 23 = rd. 20 la 22                                             (col. 1 si 2)

Rd. 29 = rd. 24 la 28                                             (col. 1 si 2)

Rd. 32 = rd. 30 la 31                                             (col. 1 si 2)

Rd. 34 = rd. 23 + 29 + 32 + 33                             (col. 1 si 2)

Rd. 44 = rd. 36 la 43                                             (col. 1 si 2)

Rd. 45 = rd. 34 + 35 - 44 - 60.2                            (col. 1 si 2)

Rd. 46 = rd. 19 + 45-60.1                                      (col. 1 si 2)

Rd. 55 = rd. 47 la 54                                              (col. 1 si 2)

Rd. 59 = rd. 56 + 57 + 58                                      (col. 1 si 2)

Rd. 60 = rd. 60.1+60.2                                           (col. 1 si 2)

Rd. 61 = rd. 62 la 63                                               (col. 1 si 2)

Rd. 67 = rd. 68 - 69+70+71+72+73+74 - 75          (col. 1 si 2)

Rd. 81 = rd. 61+64+65 - 66+67+76 - 77+              (col. 1 si 2)" 78-79-80

11. In anexa nr. 4, corelaţiile cu privire la formularul „Date informative" (cod 30) vor fi completate cu următoarele corelaţii, după cum urmează:

„Rd. 31 = rd. 32 la 34                                          (col. 1 si 2)

Rd. 36 = rd. 37 la 41                                            (col. 1 si 2)

Rd. 35 = rd. 36 + 42                                            (col. 1 si 2)

Rd. 42 = rd. 43 + 44                                            (col. 1 si 2)

Rd. 50 = rd. 51 la 55                                           (col. 1 si 2)

Rd. 57 = rd. 58 + 59                                            (col. 1 si 2)

Rd. 60 = rd. 61 + 62                                            (col. 1 si 2)

Rd. 63 = rd. 64 + 65                                            (col. 1 si 2)

Rd. 66 = rd. 67 + 70+73+76+79+82 +                (col. 1 si 2) 83 + 86 la 90

Rd. 67 = rd. 68 + 69                                            (col. 1 si 2)

Rd. 70 = rd. 71 + 72                                            (col. 1 si 2)

Rd. 73 = rd. 74 + 75                                            (col. 1 si 2)

Rd. 76 = rd. 77 + 78                                            (col. 1 si 2)

Rd. 79 = rd. 80 + 81                                            (col. 1 si 2)

Rd. 83 = rd. 84 + 85                                            (col. 1 si 2)

Rd. 91 = rd. 92 la 94                                            (col. 1 si 2)"

ANEXA Nr. 1 la instrucţiune

BILANŢ

la data de 31 decembrie.............

(cod 10)

                                                                                                                                                                                                                      - lei -

Nr. rd.

Sold

Inceputul

exerciţiului

financiar

Sfârşitul

exerciţiului

financiar

A

B

1

2

A. ACTIVE IMOBILIZATE

I. IMOBILIZĂRI NECORPORALE

1. cheltuieli de constituire (ct. 201 -2801)

01

2. cheltuieli de dezvoltare (ct. 203 - 2803 - 2903)

02

Nr. rd.

Sold

Inceputul

exerciţiului

financiar

Sfârşitul

exerciţiului

financiar

A

B

1

2

3. concesiuni, brevete, licenţe, mărci comerciale, drepturi şi valori similare şi alte imobilizări necorporale (ct. 205 + 208 - 2805 - 2808 - 2905-2908)

03

4. fondul comercial (ct. 2071 - 2807 - 2907)

04

5. avansuri şi imobilizări necorporale în curs de execuţie (ct. 233 + 234 - 2933)

05

TOTAL: (rd. 01 la 05)

06

II. IMOBILIZĂRI CORPORALE

1. terenuri şi construcţii (ct. 211 +212-2811 -2812-2911 -2912)

07

2. instalaţii tehnice şi maşini (ct. 213 - 2813 - 2913)

08

3. alte instalaţii, utilaje şi mobilier (ct. 214 - 2814 - 2914)

09

4. avansuri şi imobilizări corporale în curs (ct. 231 + 232 - 2931)

10

TOTAL: (rd. 07 la 10)

11

III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE

1. acţiuni deţinute la entităţi afiliate (ct. 261 -2961)

12

2. împrumuturi acordate entităţilor afiliate (ct. 2671 + 2672 - 2965)

13

3. interese de participare (ct. 263 - 2963)

14

4. împrumuturi acordate entităţilor de care compania este legată prin interese de participare (ct. 2675 + 2676 - 2967)

15

5. titluri si alte instrumente financiare detinute ca imobilizări (ct. 262 + 264 + 265 + 266 - 2696 - 2962 - 2964)

16

6. alte creanţe (ct. 2673 + 2674 + 2678 + 2679 - 2966 - 2969)

17

TOTAL: (rd. 12 la 17)

18

ACTIVE IMOBILIZATE -TOTAL (rd. 06 + 11 + 18)

19

B. ACTIVE CIRCULANTE

I. STOCURI

1. materiale consumabile (ct. 302 + 303 +/- 308 + 351 - 392 - 395)

20

2. lucrări şi servicii în curs de execuţie (ct. 332 - 394)

21

3. avansuri pentru cumpărări de stocuri (ct. 4091)

22

TOTAL: (rd. 20 la 22)

23

II. CREANŢE (Sumele care urmează să fie încasate după o perioadă mai mare de un an trebuie prezentate separat pentru fiecare element.)

1. Creanţe comerciale* (ct. 2675* + 2676*+2678*+2679* - 2966* - 2969* + 4092 + 411 +413 + 418-491)

24

2. sume de încasat de la entităţile afiliate (ct. 4511 + 4518-4951)

25

3. sume de încasat din interese de participare (ct. 4521 + 4528 - 4952)

26

4. alte creanţe (ct. 425 + 4282 + 431 + 437 + 4382 + 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + 446 + 447 + 4482 + 4582 + 461 + 473 - 496 + 5187)

27

5. creanţe privind capitalul subscris şi nevărsat (ct. 456 - 4953)

28

TOTAL: (rd. 24 la 28)

29

III. INVESTIŢII FINANCIARE PE TERMEN SCURT

1. acţiuni deţinute la entităţile afiliate (ct. 501 -591)

30

2. alte investiţii financiare pe termen scurt (ct. 5031 + 5032 + 505 + 5061 + 5062 + 5071 + 5072 + 5081 + 5082 + 5088 + 5089 - 593 - 595 - 596 - 597 - 598+ 5113 + 5114)

31

TOTAL: (rd. 30 la 31)

32

* Sumele înscrise la acest rând şi preluate din conturile 2675-2679 reprezintă creanţele aferente contractelor de leasing financiar şi altor contracte asimilate, precum şi alte creanţe imobilizate, scadente într-o perioadă mai mică de 12 luni.

Nr. rd.

Sold

Inceputul

exerciţiului

financiar

Sfârşitul

exerciţiului

financiar

A

B

1

2

IV. CASA ŞI CONTURI LA BĂNCI (ct. 5112 + 5121 + 5122 + 5123 + 5124 + 5125 + 5311 + 5314 + 5321 + 5322 + 5323 + 5328 + 5411 + 5412 + 542)

33

ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL (rd. 23 + 29 + 32 + 33)

34

C. CHELTUIELI ÎN AVANS (ct. 471)

35

D. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ DE UN AN

1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni (ct. 1614 + 1615+ 1617+ 1618+ 1681 -169)

36

2. sume datorate instituţiilor de credit (ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + 1682+ 5191 +5192 + 5198)

37

3. avansuri încasate în contul clienţilor (ct. 419)

38

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

39

5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

40

6. sume datorate entităţilor afiliate (ct. 1661 + 1685 + 2691 + 4511 + 4518)

41

7. sume datorate privind interesele de participare (ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + 4521 + 4528)

42

8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale si alte datorii pentru asigurările sociale (ct. 1623 + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281 + 431 + 437 + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481 + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 473 + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + 5195 + 5196 + 5197)

43

TOTAL: (rd. 36 la 43)

44

E. ACTIVE CIRCULANTE, RESPECTIV DATORII CURENTE NETE (rd. 34 + 35 -44 - 60.2)

45

F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 19 + 45-60.1)

46

G. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE UN AN

1. împrumuturi din emisiuni de obligaţiuni (ct. 1614 + 1615+ 1617+ 1618+ 1681 -169)

47

2. sume datorate instituţiilor de credit (ct. 1621 + 1622 + 1624 + 1625 + 1627 + 1682 + 5191 +5192 + 5198)

48

3. avansuri încasate în contul clienţilor (ct. 419)

49

4. datorii comerciale (ct. 401 + 404 + 408)

50

5. efecte de comerţ de plătit (ct. 403 + 405)

51

6. sume datorate entităţilor afiliate (ct. 1661 + 1685 + 2691 + 4511 + 4518)

52

7. sume datorate privind interesele de participare (ct. 1662 + 1686 + 2692 + 2693 + 4521 + 4528)

53

8. alte datorii, inclusiv datorii fiscale si datorii pentru asigurările sociale (ct. 1623 + 1626 + 167 + 1687 + 2698 + 421 + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281 + 431 + 437 + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481 + 4551 + 4558 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 473 + 509 + 5186 + 5193 + 5194 + 5195 + 5196 + 5197)

54

TOTAL: (rd. 47 la 54)

55

H. PROVIZIOANE

1. provizioane pentru pensii şi alte obligaţii similare (ct. 1515)

56

2. provizioane pentru impozite (ct. 1516)

57

3. alte provizioane (ct. 1511 + 1512 + 1513 + 1514 + 1518)

58

TOTAL PROVIZIOANE: (rd. 56 +57 + 58)

59

I. VENITURI ÎN AVANS (rd. 60.1 + 60.2), din care:

60

1. subvenţii pentru investiţii (ct. 131)

60.1

2. venituri înregistrate în avans (ct. 472)

60.2

Nr. rd.

Sold

Inceputul

exerciţiului

financiar

Sfârşitul

exerciţiului

financiar

A

B

1

2

J. CAPITAL Şl REZERVE

I. CAPITAL (rd. 62 la 63), din care:

61

- capital subscris nevărsat (ct. 1011)

62

- capital subscris vărsat (ct. 1012)

63

II. PRIME DE CAPITAL (ct. 104)

64

III. REZERVE DIN REEVALUARE (ct. 105)

Sold C

65

Sold D

66

IV REZERVE (rd. 68 - 69 + 70 + 71 + 72 + 73 + 74 - 75)

67

1. rezerve legale (ct. 1061)

68

2. rezerve constituite din ajustările pentru pierderi de valoare a imobilizărilor financiare (ct. 1062 sold D)

69

3. rezerve statutare sau contractuale (ct. 1063)

70

4. rezerve constituite din valoarea titlurilor/acţiunilor dobândite cu titlu gratuit (ct. 1065*)

71

5. rezerve de reevaluare la valoarea justă (ct. 1066)

72

6. rezerve reprezentând surplus realizat din rezerve de reevaluare (ct. 1067)

73

7. alte rezerve (ct. 1068)

74

8. acţiuni proprii (ct. 109)

75

V REZULTATUL REPORTAT (ct. 117)

Sold C

76

Sold D

77

VI. REZULTATUL EXERCIŢIULUI FINANCIAR (ct. 121)

Sold C

78

Sold D

79

Repartizarea profitului (ct. 129)

80

TOTAL CAPITALURI PROPRII (rd. 61 + 64 + 65 - 66 + 67 + 76 - 77 + 78 -79 - 80)

81

Administrator

Numele şi prenumele..........................................

Semnătura...........................................................

Ştampila unităţii

Intocmit

Numele şi prenumele1)..........................................................

Calitatea 2)...........................................................................

Semnătura...........................................................................

Nr. de înregistrare în organismul profesional.........................

1) Situaţiile financiare anuale sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând numele în clar al acestora.

2) Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit situaţiile financiare anuale se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii; sau

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România, potrivit legii

ANEXA Nr. 2 la instrucţiune

SITUAŢIA MODIFICĂRILOR CAPITALULUI PROPRIU

la data de 31 decembrie..........

                                                                                                                                                                                                                        - lei -

Denumirea elementului

Sold la începutul

exerciţiului

financiar

Creşteri

Reduceri

Sold la sfârşitul

exerciţiului

financiar

Total, din care:

Prin transfer

Total, din care:

Prin transfer

A

1

2

3

4

5

6

Capital subscris

Prime de capital

Rezerve din reevaluare

Rezerve legale

Rezerve constituite din ajustările pentru pierderi de valoare a imobilizărilor financiare (sold D)

Rezerve statutare sau contractuale

Rezerve reprezentând surplusul realizat din rezerve din reevaluare

Alte rezerve

Acţiuni proprii

Rezultatul reportat reprezentând profitul nerepartizat sau pierderea neacoperită

Sold C

Sold D

Rezultatul reportat provenit din adoptarea pentru prima dată a IAS, mai puţin IAS 29

Sold C

Sold D

Rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile

Sold C

Sold D

Rezultatul reportat provenit din trecerea la aplicarea Reglementărilor contabile conforme cu Directiva a IV-a Comunităţilor Economice Europene

Sold C

Sold D

Rezultatul exerciţiului financiar

Sold C

Sold D

Repartizarea profitului

Total capitaluri proprii

Administrator

Numele şi prenumele

Semnătura................

Ştampila unităţii

Intocmit

Numele şi prenumele1)..................................

Calitatea 2).....................................................

Semnătura....................................................

Nr. de înregistrare în organismul profesional

1) Situaţiile financiare anuale sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.

2)  Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit situaţiile financiare anuale se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

ANEXA Nr. 3 la instrucţiune

DATE INFORMATIVE

la data de 31 decembrie...........................

(cod 30)

                                                                                                                                                                                                                     - lei -

I. Date privind rezultatul înregistrat

Nr. rd.

Nr. unităţi

Sume

1

2

Unităţi care au înregistrat profit

01

Unităţi care au înregistrat pierdere

02

II. Date privind plăţile restante

Nr. rd.

Total col. 2+3

Din care:

Pentru activitatea

curentă

Pentru activitatea de investiţii

A

B

1

2

3

Plăţi restante - total    (rd. 04+08+14 la 18+22), din care:

03

Furnizori restanţi - total    (rd. 05 la 07), din care:

04

- peste 30 de zile

05

- peste 90 de zile

06

- peste 1 an

07

Obligaţii restante faţă de bugetul asigurărilor sociale - total (rd. 09la 13), din care:

08

- contribuţii pentru asigurări sociale de stat datorate de angajatori, salariaţi şi alte persoane asimilate

09

- contribuţii pentru fondul asigurărilor sociale de sănătate

10

- contribuţia pentru pensia suplimentară

11

- contribuţii pentru bugetul asigurărilor pentru şomaj

12

- alte datorii sociale

13

Obligaţii restante faţă de bugetele fondurilor speciale şi alte fonduri

14

Obligaţii restante faţă de alţi creditori

15

Impozite şi taxe neplătite la termenul stabilit la bugetul de stat

16

Impozite şi taxe neplătite la termenul stabilit la bugetele locale

17

Credite bancare nerambursate la scadenţă - total (rd. 19 la 21), din care:

18

- restante după 30 de zile

19

- restante după 90 de zile

20

- restante după 1 an

21

Dobânzi restante

22

III. Număr mediu de salariaţi

Nr. rd.

Sfârşitul exerciţiului

financiar precedent

Sfârşitul exerciţiului

financiar curent

A

B

1

2

Număr mediu de salariaţi

23

IV Plăţi de dobânzi şi redevenţe

Nr. rd.

Sume

A

B

1

Venituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice române către persoanele fizice nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

24

- impozitul datorat la bugetul de stat

25

Venituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice române către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

26

- impozitul datorat la bugetul de stat

27

Venituri din redevente plătite de persoanele juridice române către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

28

- impozitul datorat la bugetul de stat

29

A

B

1

V. Tichete de masă

Nr. rd.

Sume

Contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor

30

A

B

1

2

Nr. rd.

Sfârşitul exerciţiului

financiar precedent

Sfârşitul exerciţiului

financiar curent

VI. Cheltuieli de inovare**) - total    (rd. 32 la 34), din care:

31

- cheltuieli de inovare finalizate în cursul perioadei

32

- cheltuieli de inovare în curs de finalizare în cursul perioadei

33

- cheltuieli de inovare abandonate în cursul perioadei

34

VII. Alte informaţii

Nr. rd.

Sfârşitul exerciţiului

financiar precedent

Sfârşitul exerciţiului

financiar curent

Imobilizări financiare, în sume brute (rd. 36 + 42), din care:

35

Acţiuni deţinute la entităţile afiliate, interese de participare, alte titluri imobilizate şi obligaţiuni pe termen lung, în sume brute (rd. 37 la 41), din care:

36

- acţiuni cotate

37

- acţiuni necotate

38

- părţi sociale

39

- obligaţiuni

40

- acţiuni emise de organismele de plasament colectiv (inclusiv de SIF-uri)

41

Creanţe imobilizate, în sume brute (rd. 43 + 44), din care:

42

- creanţe imobilizate în lei şi exprimate în lei, a căror decontare se face în funcţie de cursul unei valute (din ct. 267)

43

- creanţe imobilizate în valută (din ct. 267)

44

Creanţe comerciale, avansuri acordate furnizorilor si alte conturi asimilate, în sume brute ('ct. 4092 + 411 + 413 + 418)

45

Creanţe în legătură cu personalul şi conturi asimilate (ct. 425 + 4282)

46

Creanţe în legătură cu bugetul asigurărilor sociale si bugetul statului (ct. 431 + 437 + 4382 + 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + 446 + 447 + 4482)

47

Alte creanţe (ct. 451 + 453 + 456 + 4582 + 461 + 471 + 473)

48

Dobânzi de încasat (ct. 5187)

49

Investiţii pe termen scurt, în sume brute (ct. 501 + 503+ 505 + 506 + 507+ din ct.508) (rd. 51 la 55), din care:

50

- acţiuni cotate

51

- acţiuni necotate

52

- părţi sociale

53

- obligaţiuni

54

- acţiuni emise de organismele de plasament colectiv (inclusiv de SIF-uri)

55

Alte valori de încasat    (ct. 5113 + 5114)

56

Casa în lei şi în valută (rd. 58 + 59), din care:

57

- în lei (ct. 5311)

58

- în valută (ct. 5314)

59

Conturi curente la bănci în lei şi în valută    (rd. 61 + 62), din care:

60

- în lei (ct. 5121)

61

- în valută (ct. 5124)

62

Alte conturi curente la bănci şi acreditive    (rd. 64 + 65), din care:

63

- sume în curs de decontare, acreditive si alte valori de încasat, în lei (ct. 5112 + 5125 + 5411)

64

- sume în curs de decontare şi acreditive în valută (ct. 5125 + 5412)

65

Datorii (rd. 67 + 70 + 73 + 76 + 79 + 82 + 83 + 86 la 90), din care:

66

- Imprumuturi din emisiuni de obligaţiuni si dobânzile aferente, în sume brute

(ct. 161 + 1681)    (rd. 68 + 69), din care:

67

- în lei

68

- în valută

69

- Credite bancare interne pe termen scurt si dobânzile aferente (ct. 5191 + 5192 + 5197 + din ct. 5198), (rd. 71 + 72), din care:'

70

- în lei

71

- în valută

72

- Credite bancare externe pe termen scurt şi dobânzile aferente (ct. 5193 + 5194 + 5195 + din ct. 5198), (rd. 74 + 75), din care:

73

- în lei

74

- în valută

75

- Credite bancare pe termen lung şi dobânzile aferente (ct. 1621 + 1622 + 1627 + din ct. 1682) (rd. 77 + 78), din care:

76

- în lei

77

- în valută

78

- Credite externe pe termen lung    (ct. 1623 + 1624 + 1625 + din ct. 1682) (rd. 80 + 81), din care:

79

- în lei

80

- în valută

81

- Credite de la trezoreria statului    (ct. 1626 + din ct. 1682)

82

- Alte împrumuturi si dobânzile aferente

(ct. 166 + 167 + 1685 + 1686 + 1687)    (rd. 84 + 85), din care:

83

- în lei şi exprimate în lei, a căror decontare se face în funcţie de cursul unei valute

84

- în valută

85

- Datorii comerciale, avansuri primite de la clienţi si alte conturi asimilate, în sume brute (ct. 401 + 403 + 404 + 405 + 408 + 419)

86

- Datorii în legătură cu personalul si conturi asimilate (ct. 421 + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281)

87

- Datorii în legătură cu bugetul asigurărilor sociale si bugetul statului (ct. 431 + 437 + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481)

88

- Alte datorii (ct. 451 + 453 + 455 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 472 + 473 + 269 + 509)

89

- Dobânzi de plătit (ct. 5186)

90

Capital subscris vărsat (ct. 1012)    (rd. 92 la 94), din care:

91

- acţiuni cotate

92

- acţiuni necotate

93

- părţi sociale

94

VIII. Informaţii privind cheltuielile cu colaboratorii

Nr. rd.

Sfârşitul exerciţiului

financiar precedent

Sfârşitul exerciţiului

financiar curent

Cheltuieli cu colaboratorii (ct. 621)

95

*) Pentru statutul de „persoane juridice afiliate" se vor avea în vedere prevederile art. 7 pct. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

**) Cheltuielile de inovare se determină potrivit Regulamentului (CE) nr. 450/2004 al Comisiei, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 267/14.08.2004.

Administrator

Numele şi prenumele..............................................................

Semnătura.............................................................................

Ştampila unităţii

Intocmit

Numele şi prenumele1).......................................................

Calitatea2).........................................................................

Semnătura........................................................................

Nr. de înregistrare în organismul profesional

........................................................................................

1) Situaţiile financiare anuale sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.

2)  Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit situaţiile financiare anuale se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 13/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 13 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu