Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2048 din 08.07.2016

pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.841/2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) „Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA"
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 533 din 15 iulie 2016



SmartCity1

În temeiul art. 56, 58, art. 342 alin. (1), art. 346, art. 352 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul IOrdinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.841/2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) „Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA", publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 8 din 6 ianuarie 2016, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 4Formularul menţionat la art. 1 se completează şi se depune de către persoanele impozabile, societăţi, înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care sunt înregistrate în scopuri de TVA potrivit dispoziţiilor art. 316 din Codul fiscal, la solicitarea organelor fiscale competente, formulată în temeiul prevederilor art. 58 din Codul de procedură fiscală, în situaţia în care prezintă risc fiscal, în urma selecţiei efectuate în mod automat, prin intermediul aplicaţiei informatice dezvoltate la nivel central, în baza criteriilor stabilite de organul fiscal central desemnat în acest scop. 2. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare în termen de 15 zile de la data publicării. Articolul IIIDirecţia generală de informaţii fiscale, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Eugen-Dragoş Doroş ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 3.841/2015)

ANAF Agenţia Naţională de Administrare Fiscală Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA 088 Nr. de operator de date cu caracter personal - 759
DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE
DENUMIRE/NUME, PRENUME
FORMA DE ORGANIZARE
COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ *1) RO
PERSOANA IMPOZABILĂ se află  nu se află  în procedura insolvenţei prevăzută de Legea nr. 85/2014*2)
DOMICILIUL FISCAL
JUDEŢ SECTOR LOCALITATE
STRADA NR. BLOC SC.
ET. AP. COD POŞTAL TELEFON
FAX E-MAIL WEBSITE
NUMĂR DE ÎNREGISTRARE LA REGISTRUL COMERŢULUI A CERERII DE ÎNMATRICULARE *3)/NUMĂR DE ORDIN ÎN REGISTRUL COMERŢULUI
DATE PRIVIND PERSOANA CARE DEPUNE DECLARAŢIA
NUME, PRENUME
COD NUMERIC PERSONAL (CNP, NIF**), ID etc.)
FUNCŢIA
CALITATEA PERSOANEI CARE DEPUNE DECLARAŢIA Reprezentant legal  Împuternicit*4)

*1) Rubrica privind codul de înregistrare fiscală nu se completează în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care cererea de înregistrare în scopuri de TVA şi prezenta anexă se depun în aceeaşi zi cu depunerea la oficiul registrului comerţului a cererii de înmatriculare în registrul comerţului. *2) În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia 088 se află în procedura insolvenţei prevăzută de Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, atunci datele cu privire la asociaţi şi/sau administratori se vor completa pentru asociaţii şi/sau administratorii care îndeplineau această calitate la momentul declanşării procedurii insolvenţei. *3) În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia 088 este nou-înfiinţată se va înscrie numărul de înregistrare la registrul comerţului a cererii de înmatriculare. *4) În cazul în care declaraţia se depune de către împuternicit, se va anexa împuternicirea. DATE PRIVIND ASOCIAŢII/ADMINISTRATORII*)

Nr. crt. Tipul (PF sau PJ) Ţara de rezidenţă fiscală Cetăţenie Fără cetăţenie Ţară cetăţenie Denumire/ Nume şi prenume Cod de identificare fiscală (CIF/CNP/CUI/NIF**)) Tip act de identitate (CI, paşaport etc.)
UE Non UE
1
2
Nr. crt. Serie/număr act de identitate Data emiterii Autoritate emitentă Ţara autorităţii emitente Calitatea în cadrul persoanei impozabile (administrator/asociat)
1
2

1. Precizaţi dacă desfăşuraţi activităţi economice: A. a)la sediul social/profesionalDA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Denumire activitate desfăşurată preponderent la sediul social/profesional, inclusiv codul CAEN corespunzător *1) Modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sediu social/profesional
proprietate comodat închiriere/ subînchiriere leasing financiar alte situaţii*2)
Nr. crt. Date de identificare ale proprietarului spaţiului (CUI/CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (CI, paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Adresă sediu/domiciliu Valoare totală contract Perioadă valabilitate contract
lei euro data început data sfârşit nedeterminat

*1) Se va completa inclusiv în situaţia desfăşurării activităţilor proprii de birou. *2) Se va preciza modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sediu social/profesional. b)la sediile secundare (puncte de lucru)DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Denumire activitate desfăşurată preponderent la sediile secundare (puncte de lucru), inclusiv codul CAEN corespunzător Adresă completă (judeţ/localitate/sector/str./nr./bl./sc./et./ap./ cod poştal) Modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sedii secundare (puncte de lucru)
proprietate comodat închiriere/ subînchiriere leasing financiar alte situaţii*1)
1
2
Nr. crt. Date de identificare ale proprietarului spaţiului (CUI/CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (CI, paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Adresă sediu/domiciliu Valoare totală contract Perioadă valabilitate contract
lei euro data început data sfârşit nedeterminat
1
2

*1) Se va preciza modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sedii secundare (puncte de lucru). c)în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru)DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii: 1. Adresa completă unde se desfăşoară activităţi proprii de birou (judeţ, localitate, sector, str., nr. , bl., sc., et., ap., cod poştal) ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 2. Activitatea desfăşurată în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru)

Nr. crt. Adresa completă (judeţ, localitate, sector, nr., bl., sc., et., ap., cod poştal)/Denumire activitate preponderent desfăşurată în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru), inclusiv codul CAEN corespunzător
1 Adresă
Denumirea activităţii preponderent desfăşurate în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru), inclusiv codul CAEN corespunzător
2

Se vor anexa, după caz, documente care să justifice tipul activităţii specifice desfăşurate în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (spre exemplu: autorizaţii, avize, licenţe emise pentru activităţi de tipul: construcţii, transport, turism ş.a.) B. Prezentaţi*1) pe scurt activitatea economică desfăşurată sau pe care intenţionaţi să o desfăşuraţi, indicând, după caz, principalii clienţi/furnizori. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ *1) Se va descrie activitatea desfăşurată şi se va completa în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. C. Dacă urmează să efectuaţi investiţii în legătură cu domeniul principal de activitate precizaţi, după caz, următoarele informaţii:

Nr. crt. Adresă unde se realizează investiţia Durata realizării investiţiei (luni) Valoare estimată (lei) Număr/data autorizaţie de construire

2. Precizaţi dacă asociaţii şi/sau administratorii*) persoanei impozabile pentru care se depune declaraţia: a)au deţinut/deţin calitatea de asociat şi/sau administrator în cadrul altor persoane impozabile*1)1) la care a fost declanşată procedura insolvenţei; 2) în inactivitate temporară, la data depunerii declaraţiei, înscrisă la registrul comerţului. b)au fost/sunt titulari ai unor persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, respectiv membri ai unor întreprinderi familiale1) la care a fost declanşată procedura insolvenţei; 2) în inactivitate temporară, la data depunerii declaraţiei, înscrisă la registrul comerţului. DA*2)  NU  *1) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia. *2) În acest caz se va preciza motivul care a condus la declanşarea procedurii de insolvenţă şi/sau la suspendarea activităţii persoanei impozabile respective. Informaţiile trebuie să corespundă unei perioade de 5 ani fiscali încheiaţi care precedă datei prezentei declaraţii. Informaţiile se vor completa pentru situaţiile în care asociaţii şi/sau administratorii*) au deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator/titular persoană fizică autorizată/titular întreprindere individuală/membru întreprindere familială, la data la care s-a produs evenimentul, conform tabelului de mai jos:

Nr. crt. Denumire/ Nume şi prenume asociat/administrator Cod de identificare fiscală asociat/ administrator (CIF/CUI/CNP/NIF**))/Act de identitate (C.I., paşaport etc.) Denumire persoană impozabilă Cod de identificare fiscală persoană impozabilă Formă de organizare a persoanei impozabile Situaţia persoanei impozabile Motiv
1 insolvenţă inactivitate temporară
2

3. Specificaţi pentru cetăţenii non-UE care deţin calitatea de administrator tipul de viză deţinută în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Nr. crt. Nume şi prenume administrator Cod de identificare fiscală administrator (CNP/NIF**))/ Act de identitate (CI, paşaport etc.) Deţine/Nu deţine viză/ Nu are obligaţia obţinerii vizei/ Alte situaţii legate de viză Tip viză (doar dacă deţine viză) Scopul şederii în România (tip viză = C sau D)
1
2

Se vor anexa documente care să ateste tipul de viză şi scopul şederii în România (paşaport, permis de şedere ş.a.) 4. Precizaţi dacă există deschise în ţară/străinătate conturi bancare în numele persoanei impozabile, care să fie active la data depunerii prezentei declaraţii. DA  NU*1) În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Denumire bancă comercială Cod SWIFT Ţara sucursalei băncii unde sunt deschise conturile Valuta Nume şi prenume împuternicit pentru operaţiuni bancare Cod de identificare fiscală (CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (CI, paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Ţara de rezidenţă fiscală a împuternicitului pentru operaţiuni bancare Calitatea/ funcţia deţinută în cadrul persoanei impozabile
1
2

*1) Motivul: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Precizaţi care sunt beneficiarii reali*1) ai operaţiunilor desfăşurate prin intermediul conturilor bancare deschise în ţară/străinătate în numele persoanei impozabile.

Nr. crt. Nume şi prenume beneficiar real al operaţiunilor bancare Cod de identificare fiscală (CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (CI, paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Ţara de rezidenţă fiscală a beneficiarului real al operaţiunilor bancare Adresa de domiciliu (judeţ, sector, localitate, str., nr., bl., sc., et., ap., cod poştal, ţară)
1
2

*1) În vederea nominalizării beneficiarilor reali se vor avea în vedere prevederile art. 4 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare, precum şi prevederile Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European şi a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanţării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European şi al Consiliului şi de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivei 2006/70/CE a Comisiei. 5. Specificaţi modul de organizare şi conducere a contabilităţii, conform prevederilor art. 10 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi datele de identificare ale persoanelor care asigură organizarea şi conducerea contabilităţii. a)Pentru persoane impozabile a căror contabilitate este organizată şi condusă pe bază de contracte de prestări de servicii în domeniul contabilităţii, conform art. 10 alin. (3) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Nr. crt. Denumire persoană fizică sau juridică, autorizată potrivit legii, membră a Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România Cod de identificare fiscală (CUI/CNP) Data încheierii contractului de prestări servicii în domeniul contabilităţii Dată început contract Dată sfârşit contract Număr autorizaţie emisă de Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România valabilă la data semnării contractului
1
2

Se va anexa copia contractului de prestări servicii încheiat între prestatorul de servicii în domeniul contabilităţii şi persoana impozabilă. b)Pentru persoane impozabile a căror contabilitate este organizată şi condusă în compartimente distincte, conduse de către directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, conform art. 10 alin. (2) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările următoare.

Nr. crt. Numele şi prenumele persoanei fizice Cod de identificare fiscală (CNP, NIF**)) Data încheierii contractului de muncă Dată început contract Dată sfârşit contract sau nedeterminat Funcţie
1
2

6. Specificaţi*1) datele de identificare ale persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital valabil pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale, în condiţiile Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 858/2008 privind depunerea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, cu modificările şi completările ulterioare, pentru persoana impozabilă.

Nr. crt. Nume şi prenume persoană fizică Cod de identificare fiscală (CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (C.I., paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Ţara de rezidenţă a persoanei care depune declaraţii fiscale Depune declaraţiile fiscale la registratura organului fiscal pentru persoana impozabilă Deţine/Nu deţine certificat digital pentru persoana impozabilă Calitatea deţinută în raport cu persoana impozabilă
1
2

*1) Nespecificarea datelor de identificare a persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale presupune depunerea acestora la organul fiscal prin intermediul serviciilor poştale. 7. Precizaţi numărul contractelor individuale de muncă încheiate pentru realizarea obiectului de activitate:  niciunul*1)  un salariat  între 2-5 salariaţi  între 6-10 salariaţi  peste 10 salariaţi *1) Motiv: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Se vor anexa, după caz, copia contractului de prestări servicii încheiat între prestator şi persoana impozabilă care are ca obiect punerea la dispoziţie de personal calificat. *1) În cazul în care persoana impozabilă nu are încheiate contracte individuale de muncă pentru realizarea obiectului de activitate se va preciza motivul pentru care activitatea desfăşurată nu presupune încheierea unor astfel de contracte de muncă. 8. Specificaţi care sunt veniturile brute realizate de asociaţi şi administratori*), persoane fizice.

Nr. crt. Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CNP/NIF**))/Act de identitate (C.I., paşaport etc.) Calitatea deţinută (asociat/administrator) Natura venitului*1)
1
2
Nr. crt. Valoarea brută a veniturilor este cuprinsă în intervalul (lei*2)) Fără venituri
≤ 10.000 10.001-15.000 15.001-25.000 25.001-45.000 45.001-100.000 100.001-250.000 250.001-450.000 450.001-1.000.000 1.000.001-5.000.000 ≥ 5.000.001
1
2
Nr. crt. Denumire plătitor de venit Cod de identificare fiscală a plătitorului de venit (CIF/CUI/CNP/NIF**))/ Alte date de identificare [tip act de identitate (C.I., paşaport etc.), serie/număr, data emiterii, autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] Ţara din care s-a obţinut venitul
1
2

*1) În cazul veniturilor din salarii şi asimilate salariilor, precum şi al veniturilor din pensii obţinute din România/din afara României, se vor avea în vedere veniturile brute realizate în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune prezenta declaraţie. Pentru veniturile de altă natură decât cele din salarii şi asimilate salariilor, respectiv din pensii, obţinute din România/din afara României, se vor avea în vedere veniturile brute realizate în anul fiscal precedent celui în care se depune prezenta declaraţie, precum şi veniturile brute realizate în anul fiscal curent, după caz. *2) În cazul obţinerii de venituri în valută din România/din afara României se va calcula echivalentul în lei al valorii brute a veniturilor realizate având în vedere cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României la data de 31 decembrie a anului anterior celui în care se depune declaraţia. 9. Precizaţi studiile/profesiile/ocupaţiile avute de administratori, persoane fizice, în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune declaraţia.

Nr. crt. Nume şi prenume administrator Studii Profesie Ocupaţie Dată început contract Dată sfârşit contract sau nedeterminat Fără ocupaţie Data încheierii ultimei activităţi
1
2

10. Precizaţi dacă deţineţi active*1) în vederea desfăşurării obiectului preponderent de activitate. DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Tipul activelor deţinute*2) Valoarea netă a activelor la data depunerii declaraţiei (lei)
1
2

*1) În vederea nominalizării activelor deţinute se vor avea în vedere prevederile Legii nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. *2) Dacă tipul activelor deţinute nu se regăseşte în lista propusă se va înscrie tipul activului deţinut. 11. Precizaţi*1) dacă intenţionaţi să efectuaţi, în următoarele 12 luni: a)operaţiuni intracomunitare de natura celor prevăzute la art. 329 alin. (1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare; b)achiziţii de bunuri/servicii din afara UE şi/sau livrări de bunuri/prestări de servicii în afara UE (import/export)DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Tipul operaţiunilor
UE (intracomunitare) non-UE (în afara UE)
Achiziţii de bunuri din UE Achiziţii de servicii din UE Livrări de bunuri în UE Prestări de servicii în UE Achiziţii de bunuri din afara UE Achiziţii de servicii din afara UE Livrări de bunuri în afara UE Prestări de servicii în afara UE
1
2
Nr. crt. Bunuri2)/Servicii*3) achiziţionate/livrate/prestate Ţara de provenienţă a bunurilor/serviciilor achiziţionate Ţara de destinaţie a bunurilor/serviciilor livrate/prestate Valoarea estimată a operaţiunilor (lei)
1
2

*1) Se va completa în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. *2) Dacă natura bunurilor achiziţionate/livrate nu se regăseşte în lista propusă se va selecta opţiunea „Altele". *3) Dacă natura serviciilor achiziţionate/prestate nu se regăseşte în lista propusă se va selecta opţiunea „Altele". 12. Precizaţi dacă asociaţii şi/sau administratorii*) persoanei impozabile pentru care se depune declaraţia au creditat*1) persoane impozabile*2) la care aceştia au deţinut, în ultimii 5 ani anteriori depunerii prezentei declaraţii, calitatea de asociat şi/sau administrator. DA  NU 

Nr. crt. Denumire/ Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CNP/NIF**))/ Act de identitate (C.I., paşaport etc.) Calitate (administrator/ asociat) Denumire persoană impozabilă Codul de identificare fiscală persoană impozabilă Suma la data depunerii prezentei declaraţii (lei) Suma la data depunerii ultimei situaţii financiare (lei) Tipul situaţiei financiare
1
2

*1) Se va completa soldul sumei nerestituite, cu care fiecare persoană impozabilă a fost creditată de către persoanele care deţin calitatea de asociat şi/sau administrator - prin bancă sau în numerar, conform datelor din evidenţa financiar-contabilă, la data depunerii prezentei declaraţii şi conform ultimelor situaţii financiare depuse la organul fiscal (bilanţ sau raportare semestrială), dacă este cazul. În situaţia în care nu se mai deţine această calitate de asociat şi/sau administrator se va completa soldul sumei nerestituite la sfârşitul perioadei în care s-a deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator. *2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv persoana impozabilă pentru care se depune prezenta declaraţie. În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia va fi invitată la sediul organului fiscal competent în vederea clarificării intenţiei şi capacităţii acesteia de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA, compartimentul cu atribuţii în evaluarea intenţiei şi capacităţii poate solicita persoanei impozabile prezentarea unor documente suplimentare faţă de cele solicitate prin prezenta declaraţie, documente care trebuie să îndeplinească condiţiile de supralegalizare prevăzute de lege sau să aibă aplicată apostila conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanţa Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare, în cazul în care documentele sunt emise de autorităţi străine. Mă oblig ca până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA să nu desfăşor activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România***). Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete. Numele şi prenumele reprezentantului legal al solicitantului ........ ................ ............ Semnătura reprezentantului legal al solicitantului ........ ........ .............. *) În cazul societăţilor reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, informaţiile solicitate prin prezenta anexă se referă: a)la administratori, în cazul societăţilor pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b)la asociaţi, indiferent de ponderea pe care o deţin în capitalul social al societăţii, şi la administratori, în cazul altor societăţi decât cele menţionate la lit. a), înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.**) În situaţia în care deţineţi mai multe NIF-uri, veţi completa unul dintre ele. ***) Angajamentul de a nu desfăşura activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA este valabil numai în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Datele şi informaţiile prevăzute în prezentul formular se completează, în mod obligatoriu, după cum urmează: pct. 1 lit. A, pct. 2 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 3 - în situaţia în care administratorul persoanei impozabile analizate este cetăţean non-UE, pct. 4 - cu excepţia informaţiilor privind beneficiarii reali în cazul în care persoana impozabilă se află în procedura insolvenţei, pct. 5, pct. 6, pct. 7, pct. 8 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 9 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 10, pct. 11 - în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi dacă aceasta nu se află în procedura insolvenţei, pct. 12. Loc rezervat organului fiscal

Număr de înregistrare Data de înregistrare / /



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2048/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2048 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2048/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu