Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 230 din 8 octombrie 2010

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei publice vacante de manager economic si a celorlalte posturi vacante sau temporar vacante de functionari publici si personal contractual din cadrul Ministerului Public

ACT EMIS DE: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 703 din 21 octombrie 2010



In aplicarea prevederilor art. 37 din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, precum şi ale art. 7 din anexa nr. I la aceeaşi lege,

văzând şi dispoziţiile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 62 alin. (1), art. 70 alin. (1) şi (2), art. 76, art. 126 alin. (5) şi al art. 133 alin. (1) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

procurorul general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de manager economic şi a celorlalte posturi vacante sau temporar vacante de funcţionari publici şi personal contractual din cadrul Ministerului Public, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) La data intrării în vigoare a prezentului ordin îşi încetează aplicabilitatea Ordinul procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie nr. 373/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice de manager economic şi a celorlalte posturi vacante de funcţionari publici şi personal contractual din cadrul Ministerului Public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 55 din 29 ianuarie 2009.

(2) Secţia de resurse umane şi documentare va lua măsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Procurorul general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie,

Gabriela Scutea

ANEXĂ

REGULAMENT

privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice vacante de manager economic şi a celorlalte posturi vacante sau temporar vacante de funcţionari publici şi personal contractual din cadrul Ministerului Public

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Managerul economic al departamentului economico-financiar şi administrativ din Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, parchetele de pe lângă curţile de apel şi parchetele de pe lângă tribunale este numit pe bază de concurs, prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament.

(2) Posturile vacante aferente funcţiilor publice de execuţie şi conducere, altele decât cele de manager economic, din cadrul departamentelor economico-financiare şi administrative din Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, parchetele de pe lângă curţile de apel şi parchetele de pe lângă tribunale se ocupă prin concurs organizat de către Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, pentru acest parchet, respectiv de parchetele de pe lângă curţile de apel, pentru celelalte parchete, cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentului regulament.

Art. 2. - (1) Funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul departamentelor economico-financiare şi administrative din Ministerul Public sunt încadraţi de procurorul general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau, după caz, de procurorul general al parchetului de pe lângă curtea de apel în circumscripţia căruia se află postul vacant, pe bază de concurs sau examen.

(2) Toate activităţile administrative necesare bunei organizări şi desfăşurări a concursurilor se asigură de compartimentele de resurse umane, respectiv de secretarul comisiei de concurs.

CAPITOLUL II

Concursul pentru ocuparea funcţiei publice de manager economic şi a celorlalte funcţii publice vacante din cadrul departamentelor economico-financiare şi administrative din Ministerul Public

Art. 3. - (1) Concursurile pentru recrutarea funcţionarilor publici se organizează cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. Avizul se solicită conform Hotărârii Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) In vederea organizării şi desfăşurării concursurilor pentru recrutarea funcţionarilor publici, după primirea avizului favorabil sau a celui cu observaţii, după caz, însă cu minimum 20 de zile înaintea desfăşurării concursului, se constituie comisii de concurs, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin ordin al procurorului general al parchetului care organizează concursul, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentului regulament.

(3) Secretariatul comisiei de concurs şi secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor se asigură de către funcţionarii publici din cadrul compartimentelor de resurse umane sau, în lipsă, de către funcţionarii publici cu atribuţii în acest domeniu, prevăzute în fişa postului, din parchetul care organizează concursul sau din parchetul ierarhic superior, după caz.

Art. 4. - (1) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de conducere, comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt compuse fiecare din câte 5 membri, desemnaţi după cum urmează:

a) 3 membri sunt reprezentanţi ai parchetului în al cărui stat de funcţii se află funcţia publică vacantă pentru care se organizează concursul sau, după caz, sunt desemnaţi din parchetul ierarhic superior;

b) 2 membri sunt reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

(2) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de execuţie, comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt compuse din câte 3 membri, desemnaţi după cum urmează:

a) 2 membri sunt reprezentanţi ai parchetului în al cărui stat de funcţii se află funcţia publică vacantă pentru care se organizează concursul;

b) un membru este reprezentant al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

(3) Dispoziţiile art. 27 şi 29 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător.

Art. 5. - Concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de manager economic pentru Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, parchetele de pe lângă curţile de apel şi parchetele de pe lângă tribunale se organizează de Parchetul de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

Art. 6. - Condiţiile de desemnare a membrilor, interdicţiile, incompatibilităţile şi situaţiile de conflict de interese, precum şi procedura în aceste situaţii sunt cele prevăzute în art. 31-34 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 7. - (1) Normele privind publicitatea concursului şi atribuţiile comisiei de concurs, ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor, precum şi ale secretarilor celor două comisii sunt cele prevăzute în art. 38-43 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare a concursului, bibliografia şi tematica se stabilesc de compartimentul de resurse umane sau de către funcţionarii publici cu atribuţii în acest domeniu, după caz.

(3) In cazul Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, secretariatul comisiei de concurs şi secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor se asigură de către Biroul de organizare şi resurse umane.

Art. 8. - (1) La concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de manager economic se pot înscrie persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

a) condiţiile prevăzute la art. 54 şi 57 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

b) au studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializarea ştiinţe economice;

c) au o vechime în specialitate de minimum 3 ani;

d) au o bună reputaţie.

(2) Indeplinirea condiţiei privind buna reputaţie se verifică de comisia de concurs, în baza recomandărilor de la ultimul loc de muncă depuse de candidat şi, dacă este cazul, a verificărilor administrative efectuate de compartimentele de resurse umane.

(3) La concursul pentru ocuparea celorlalte funcţii publice vacante din cadrul departamentelor economico-financiare şi administrative se pot înscrie persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Prevederile alin. (2) se aplică în mod corespunzător.

(4) Condiţiile specifice de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante se stabilesc, pe baza fişei postului, prin ordinul prin care se dispune organizarea concursului, la propunerea compartimentului de resurse umane, cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.

Art. 9. - (1) Candidaţii vor prezenta, pentru înscrierea la concurs sau la proba practică, următoarele acte:

a) copie de pe actul de identitate;

b) formularul de înscriere la concurs, completat;

c) diplomele de studii şi alte acte care atestă efectuarea specializărilor cerute, în copie;

d) curriculum vitae;

e) copie de pe documentele care atestă vechimea în muncă: carnetul de muncă sau extras de pe registrul general al salariaţilor şi altele asemenea, dacă este cazul;

f) recomandare de la ultimul loc de muncă sau de la unitatea de învăţământ pentru absolvenţii care se angajează pentru prima dată sau copie de pe fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale din anul anterior/recomandare privind profilul profesional şi moral de la ultimul loc de muncă sau de la unitatea de învăţământ, după caz;

g) certificat de cazier judiciar;

h) alte înscrisuri din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor specifice de participare la concurs;

i) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare.

(2) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoţite de documentele originale, care se restituie după verificarea conformităţii copiei.

(3) Formularele de înscriere la concurs se pun la dispoziţia celor interesaţi la sediul şi pe site-ul instituţiei organizatoare, după caz.

(4) Prevederile art. 8 alin. (2) se aplică în mod corespunzător. Art. 10. - Desfăşurarea concursului de recrutare este reglementată în art. 43 şi 44-72 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 11. - Candidaţii declaraţi admişi sunt numiţi, în condiţiile legii, pe baza punctajului final obţinut, în funcţia publică de manager economic, prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, respectiv în funcţia publică pentru care au susţinut concursul, prin ordin al procurorului general al parchetului care a organizat concursul.

CAPITOLUL III

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante de personal contractual din cadrul departamentelor economico-financiare şi administrative din Ministerul Public

Art. 12. - Poate fi angajată cu contract individual de muncă, în cadrul departamentului economico-financiar şi administrativ al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie, parchetelor de pe lângă curţile de apel şi parchetelor de pe lângă tribunale, persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

a) este cetăţean român cu domiciliul în România sau al unui stat al Uniunii Europene, în condiţiile legii;

b) are studii în conformitate cu cerinţele postului;

c) nu are antecedente penale şi se bucură de o bună reputaţie;

d) este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei;

e) a promovat concursul sau, după caz, proba practică, organizate potrivit prezentului regulament.

Art. 13. - (1) Personalul care desfăşoară activităţi administrative, de gospodărire şi de întreţinere-reparaţii este angajat pe bază de concurs, organizat de parchetul în al cărui stat de funcţii se află postul vacant.

(2) Concursul constă într-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice şi un interviu şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile prezentului regulament.

Art. 14. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, numărul posturilor vacante şi termenul pentru depunerea actelor de înscriere la concurs se aduc la cunoştinţa celor interesaţi prin afişare la sediul parchetului care organizează concursul şi prin publicare pe pagina de internet a parchetului, cu cel puţin 15 zile înainte de data desfăşurării concursului.

(2) Cererile pentru înscrierea la concurs se adresează procurorului general al Parchetului de pe lângă Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau, după caz, procurorului general al parchetului de pe lângă curtea de apel şi se depun la sediul parchetului care organizează concursul cu cel puţin 10 zile înainte de data concursului, împreună cu dosarele de concurs, care trebuie să conţină actele prevăzute la art. 9 alin. (1).

(3) Prevederile art. 8 alin. (2) şi art. 9 alin. (2) şi (3) se aplică în mod corespunzător.

Art. 15. - (1) In termen de 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs selectează dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs.

(2) După finalizarea selecţiei dosarelor se încheie un proces-verbal semnat de către toţi membrii comisiei de concurs.

(3) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis" sau „respins", însoţită de motivul respingerii dosarului, la sediul parchetului organizator al concursului, în termenul prevăzut la alin. (1).

(4) Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor în maximum 24 de ore de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de către comisia de concurs.

(5) Contestaţiile se soluţionează şi se afişează la sediul parchetului care organizează concursul în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere.

Art. 16. - Criteriile specifice, elaborate de şeful ierarhic sau de coordonatorul compartimentului în care există postul vacant ori temporar vacant pe baza cerinţelor cuprinse în fişa postului şi aprobate de conducătorul parchetului, vizează următoarele:

a) studii de specialitate;

b) perfecţionări/specializări;

c) vechimea în muncă/vechimea în specialitatea studiilor;

d) cunoştinţe de limbi străine;

e) cunoştinţe de operare pe calculator;

f) abilităţi şi aptitudini corespunzătoare specificului postului.

Art. 17. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs şi de numărul candidaţilor, conducătorul parchetului care organizează concursul stabileşte comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor, compuse fiecare din câte 3 membri, desemnaţi din parchetul în al cărui stat de funcţii se află funcţia publică vacantă pentru care se organizează concursul sau, după caz, din parchetul ierarhic superior, precum şi secretarul comisiei de concurs.

(2) Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(3) Preşedintele comisiei de concurs, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor, prin actul administrativ de constituire a comisiilor.

(4) Nu pot fi membri în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoanele care:

a) au calitatea de soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi;

b) au relaţii cu caracter patrimonial sau interese patrimoniale cu oricare dintre candidaţi.

(5) Situaţia de incompatibilitate poate fi sesizată de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de conducătorul parchetului organizator al concursului sau de orice altă persoană interesată.

(6) Conducătorul parchetului constată situaţia de incompatibilitate şi ia măsuri de înlocuire, în termen de două zile de la data sesizării, a membrului respectiv cu o altă persoană care să îndeplinească condiţiile cerute.

Art. 18. - (1) Comisia de concurs are următoarele atribuţii principale:

a) elaborează subiectele pentru probele din concurs;

b) stabileşte baremul de evaluare a probelor;

c) stabileşte durata probei scrise în funcţie de complexitatea subiectelor;

d) notează candidaţii cu note de la 1 la 10, la probele de concurs;

e) în funcţie de notele obţinute, stabileşte candidatul/candidaţii declarat/declaraţi reuşit/reuşiţi la concurs.

(2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:

a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor şi cu privire la notarea probelor de concurs;

b) transmite secretarului comisiei de concurs rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3) Secretarul comisiei de concurs are următoarele atribuţii principale:

a) preia dosarele de concurs depuse de candidaţi;

b) răspunde de buna organizare şi desfăşurare a concursului;

c) păstrează şi pune la dispoziţia membrilor comisiei documentele depuse în vederea înscrierii la concurs;

d) verifică respectarea prevederilor legale necesare ocupării posturilor vacante scoase la concurs, informând comisia de concurs asupra necesităţii respingerii candidaţilor înscrişi care nu îndeplinesc condiţiile de participare;

e) redactează procesul-verbal încheiat în urma selecţiei dosarelor de concurs şi procesul-verbal final al concursului.

Art. 19. - (1) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unorteste-grilă.

(2) Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice şi abilităţile practice necesare ocupării postului pentru care se organizează concursul.

Art. 20. - (1) Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei şi a tematicii de concurs, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză şi sinteză a candidaţilor, în concordanţă cu nivelul şi specificul posturilor pentru care se organizează concursul.

(2) Comisia de concurs stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă, în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.

(3) Fiecare membru al comisiei de concurs propune cel puţin 3 subiecte. Pe baza propunerilor membrilor comisiei de concurs sunt astfel întocmite minimum două seturi de subiecte care vor fi prezentate candidaţilor.

(4) Seturile de subiecte se semnează de toţi membrii comisiei de concurs şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila parchetului care organizează concursul.

(5) Comisia de concurs stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele.

(6) In cazul în care proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două zile înainte de proba scrisă, cu condiţia ca numărul acestora să fie de 3 ori mai mare decât numărul întrebărilor stabilit pentru fiecare test-grilă. Intrebările pentru fiecare test-grilă se stabilesc în ziua în care se desfăşoară proba scrisă, înainte de începerea acestei probe, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor alin. (4) şi (5).

(7) In cazul concursurilor organizate pentru ocuparea posturilor de conducere, punctajul maxim stabilit pentru testele-grilă nu poate depăşi 30% din punctajul probei scrise, diferenţa de punctaj fiind alocată subiectelor de sinteză sau rezolvării unor situaţii practice.

(8) Până la ora stabilită pentru terminarea probei scrise a concursului, membrii comisiei de concurs au obligaţia de a stabili baremul detaliat de corectare a subiectelor. Acesta se afişează la locul desfăşurării concursului anterior corectării lucrărilor.

Art. 21. - (1) Inainte de începerea probei scrise, la locul desfăşurării acesteia, dacă este cazul, se afişează repartizarea pe săli a candidaţilor.

(2) Inainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor şi se verifică identitatea candidaţilor, pe baza cărţii de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii. Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identităţii prin prezentarea cărţii de identitate sau a altui document care să ateste identitatea sunt consideraţi absenţi.

(3) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora atrage eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de urgenţă, în care aceştia pot fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de persoanele care asigură supravegherea. Candidatul poate părăsi sala dacă predă lucrarea şi semnează de predarea acesteia.

(4) Durata probei scrise se stabileşte de comisia de concurs în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore.

(5) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de concurs prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de concurs.

(6) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei persoane, în afara membrilor comisiei de concurs, precum şi a persoanelor care asigură secretariatul comisiei de concurs, respectiv supravegherea desfăşurării probei.

(7) In încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare ori a telefoanelor mobile sau a altor mijloace de comunicare la distanţă.

(8) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (7) atrage eliminarea candidatului din proba de concurs. Comisia de concurs, constatând încălcarea acestor dispoziţii, elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea „anulat" pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.

(9) Lucrările se redactează, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de parchetul care organizează concursul, purtând ştampila acestuia pe fiecare filă. Prima filă, după înscrierea numelui şi a prenumelui în colţul din dreapta, se lipeşte astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate şi se aplică ştampila parchetului care organizează concursul, cu excepţia situaţiei când există un singur candidat pentru postul vacant, caz în care nu mai există obligaţia sigilării lucrării.

(10) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de concurs lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la finalizarea lucrării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

Art. 22. - (1) Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice se face pe baza unui barem stabilit de membrii comisiei de concurs.

(2) Lucrările scrise se notează cu note de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei de concurs.

(3) Nota lucrării scrise este media aritmetică a notelor acordate de către fiecare membru al comisiei de concurs.

Art. 23. - Pentru a fi declaraţi admişi la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7.

Art. 24. - (1) Candidaţii respinşi pot face contestaţie, care se depune în termen de 24 de ore de la afişarea rezultatelor la secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi se soluţionează de către această comisie în termen de 24 de ore.

(2) Rezultatele soluţionării contestaţiilor sunt definitive şi se afişează în termen de 24 de ore de la soluţionare la sediul parchetului care organizează concursul.

(3) Fişele de notare, semnate de membrii comisiei de concurs, precum şi lucrările sunt predate secretarului comisiei de concurs, care întocmeşte un tabel centralizator cuprinzând numele candidaţilor şi notele obţinute de aceştia, în ordine descrescătoare.

Art. 25. - (1) La interviu participă candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice.

(2) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza următoarelor criterii de evaluare a performanţelor profesionale potenţiale ale candidaţilor, în raport cu cerinţele postului:

a) cunoştinţe teoretice necesare exercitării funcţiei;

b) capacitatea de adaptare la cerinţele postului;

c) motivaţia candidatului;

d) abilităţi practice necesare exercitării funcţiei, după caz.

(3) Capacitatea de adaptare la cerinţele postului presupune evaluarea:

a) abilităţilor, calităţilor şi aptitudinilor necesare exercitării funcţiei, şi anume: abilităţi de comunicare, spirit organizatoric, creativitate, iniţiativă, responsabilitate, capacitate de analiză şi sinteză;

b) experienţei profesionale necesare executării operaţiunilor specifice postului;

c) comportamentului în situaţii de criză.

(4) In cazul recrutării din surse interne, evaluarea performanţelor profesionale potenţiale ale candidaţilor include şi elemente referitoare la performanţele profesionale anterioare ale angajatului.

(5) Pentru funcţiile contractuale de conducere, evaluarea performanţelor profesionale potenţiale ale candidaţilor include şi evaluarea capacităţii de asumare a riscului decizional, de organizare, coordonare şi control.

Art. 26. - (1) Fiecare membru al comisiei de concurs va adresa întrebări candidatului.

(2) Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau alte întrebări care pot constitui criterii de discriminare.

(3) Pe baza criteriilor de evaluare a performanţelor profesionale potenţiale ale candidaţilor, în raport cu cerinţele postului, membrii comisiei de concurs vor acorda note de la 1 la 10 şi se va face media aritmetică a notelor acordate.

(4) Pentru a fi declaraţi admişi la interviu, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7.

(5) Nu se admit contestaţii cu privire la rezultatele obţinute la interviu.

Art. 27. - (1) Media generală (nota) de promovare a concursului este cel puţin 7 şi este media aritmetică a notelor acordate pentru fiecare probă.

(2) In termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea interviului se încheie un proces-verbal privind rezultatele finale ale concursului, care va fi semnat de către toţi membrii comisiei de concurs.

(3) Rezultatele finale ale concursului cu menţiunea „admis" ori „respins" se afişează la sediul parchetului organizator în termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea interviului.

Art. 28. - (1) Repartizarea candidaţilor admişi la concurs se face în ordinea descrescătoare a mediilor generale (notelor) de promovare obţinute, în funcţie de posturile vacante existente.

(2) La medii (note) egale, comisia de concurs va stabili candidatul declarat admis în raport cu nivelul studiilor de bază sau suplimentare absolvite şi, în subsidiar, în raport cu vechimea în muncă.

Art. 29. - (1) Candidatul declarat „admis" la concurs se prezintă la post în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului concursului.

(2) Candidatul declarat „admis" la concurs poate solicita, prin cerere scrisă, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatului concursului, pentru motive temeinice, un termen ulterior de prezentare la post, dar nu mai mult de 30 de zile lucrătoare de la data afişării rezultatului concursului.

(3) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit a candidatului declarat admis, conducătorul parchetului organizator poate comunica în scris candidatului care a obţinut nota finală imediat inferioară şi care îndeplineşte condiţiile pentru a fi declarat admis posibilitatea de a ocupa postul respectiv; în această situaţie termenul de prezentare la post este de maximum 15 zile lucrătoare de la data comunicării.

Art. 30. - (1) Personalul de deservire/întreţinere a curăţeniei este angajat pe baza unui interviu organizat de parchetul în al cărui stat de funcţii se află postul vacant. Prevederile art. 14 şi 17, în ceea ce priveşte comisia de concurs, se aplică în mod corespunzător.

(2) In urma susţinerii interviului, candidatul va fi declarat „admis" sau „respins".

(3) Criteriile de evaluare a candidaţilor la interviu se stabilesc în funcţie de natura posturilor vacante scoase la concurs.

(4) Nu se admit contestaţii cu privire la rezultatele obţinute la interviu.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 31. - Lucrările scrise şi procesele-verbale privind rezultatele concursului se anexează la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 32. - Dosarele, lucrările scrise şi procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi, seturile de subiecte, planul de interviu, fişele de notare, precum şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 230/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 230 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu