Ordinul Nr.253 din 08.12.2016privind aprobarea Planului integrat de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei
ACT EMIS DE: Serviciul de Informatii Externe ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 1051 din 27 decembrie 2016![SmartCity1](https://citymanager.online/wp-content/uploads/2018/09/b2-700x300.jpg)
Având în vedere prevederile art. 4 alin. (3) lit. a) coroborate cu art. 61 din Hotărârea Guvernului nr. 572/2008 privind constituirea Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 8/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Externe, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 44/2016 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 23 alin. 3 din Legea nr. 14/1992 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului Român de Informaţii, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (3) din Legea nr. 1/1998 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 4 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.380/2009 privind înfiinţarea, organizarea, funcţionarea şi atribuţiile Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 17 alin. (3) din Legea nr. 226/2009 privind organizarea şi funcţionarea statisticii oficiale în România, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 53/2015 pentru stabilirea unor măsuri aplicabile în cazul apariţiei la frontiera de stat a României a unui aflux masiv de imigranţi, aprobată prin Legea nr. 5/2016,ministrul afacerilor interne, ministrul afacerilor externe, ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, ministrul educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice, ministrul sănătăţii, ministrul apărării naţionale, ministrul finanţelor publice, ministrul transporturilor, directorul Serviciului Român de Informaţii, directorul Serviciului de Informaţii Externe, preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, preşedintele Institutului Naţional de Statistică şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul integrat de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Resursele financiare necesare implementării activităţilor specifice se asigură din bugetele aprobate autorităţilor/instituţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1) şi (11) din Hotărârea Guvernului nr. 572/2008 privind constituirea Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Ioan-Dragoş Tudorache Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Dragoş-Nicolae Pîslaru Ministrul sănătăţii, Vlad Vasile Voiculescu Ministrul finanţelor publice, Anca Dana Dragu Directorul Serviciului Român de Informaţii, Eduard Hellvig Preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, Dan-Cornel Baranga p. Ministrul afacerilor externe, Marius Cristian Bădescu, secretar de stat Ministrul educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice, Mircea Dumitru Ministrul apărării naţionale, Mihnea Ioan Motoc Ministrul transporturilor, Petru Sorin Buşe p. Directorul Serviciului de Informaţii Externe, general Silviu Predoiu Preşedintele Institutului Naţional de Statistică, Tudorel Andrei Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate Gheorghe-Radu Ţibichi ANEXĂPLAN INTEGRAT de acţiune pentru gestionarea unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei
Domeniul |
Acţiunea |
Scopul |
Realizează |
Termen |
Observaţii |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
A. Acţiuni cu caracter general |
I. Informarea instituţiilor implicate în gestionarea unei situaţii de criză |
I.1. Informarea conducerii Ministerului Afacerilor Interne cu privire la apariţia unui aflux masiv de imigranţi la frontierele României şi pe teritoriul naţional care generează depăşirea capacităţii operaţionale a IGI |
- Informare cu privire la situaţia operativă - Demararea procedurilor specifice |
MAI - IGPF, IGI |
Imediat după constatarea evenimentului sau a iminenţei producerii acestuia |
|
|
I.2. Convocarea Grupului constituit în vederea asigurării suportului necesar gestionării unei situaţii de criză în domeniul imigraţiei |
- Informare cu privire la situaţia operativă - Estimare cu privire la evoluţia situaţiei de criză - Discutarea măsurilor propuse |
MAI - preşedintele Grupului de coordonare a implementării Strategiei naţionale privind imigraţia |
La apariţia şi, periodic, pe timpul crizei |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
II. Întărirea cooperării interinstituţionale |
II.1. Creşterea schimbului de informaţii de interes între instituţiile cu atribuţii în domeniul ordinii publice şi securităţii naţionale şi avertizarea timpurie a acestora |
- Asigurarea suportului informativ, inclusiv cu informaţii din zona de interes strategic - Anticiparea eventualelor situaţii care ar putea determina tulburarea ordinii publice în zona de frontieră, pe traseul de deplasare şi în zona centrelor de cazare - Cunoaşterea permanentă a situaţiei operative, a ameninţărilor şi vulnerabilităţilor la adresa ordinii, siguranţei publice şi securităţii naţionale |
MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI, IGJR MApN MAE, prin misiunile diplomatice şi oficiile consulare SRI SIE |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
|
II.2. Intensificarea schimbului de informaţii cu toate instituţiile/organizaţiile/agenţiile cu atribuţii în domeniu - (de exemplu FRONTEX sau EUROPOL) |
- Anticiparea eventualelor situaţii care ar putea determina creşterea presiunii imigraţioniste asupra României - Cunoaşterea permanentă a situaţiei operative, a ameninţărilor şi vulnerabilităţilor din zonele limitrofe României |
MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI MAE, prin misiunile diplomatice şi oficiile consulare SRI SIE |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
III. Asigurarea suportului din punct de vedere analitic |
III.1. Monitorizarea şi analizarea situaţiei operative la nivel naţional şi regional, pentru zona afectată de criză |
- Elaborarea de produse analitice cu privire la evoluţia viitoare a crizei pentru: cunoaşterea şi înţelegerea direcţiilor de deplasare, a itinerariilor probabile, a riscurilor asociate grupurilor, mijloacelor de transport folosite |
MAI - DIPI, DAERI, IGPF, IGPR, IGI, IGJR MApN MAE SRI SIE |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
IV. Relaţii publice |
IV.1. Informarea opiniei publice cu privire la măsurile adoptate la nivel naţional/local pentru gestionarea situaţiei de criză |
Asigurarea unui flux informaţional unitar şi nedistorsionat |
MAI - DIRP, cu sprijinul structurilor de specialitate din MAI şi din celelalte instituţii cu competenţe în gestionarea crizei |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
MAI - DIRP va stabili liniile generale ale comunicării şi va transmite informaţiile de interes naţional privind gestionarea crizei. În situaţii concrete, după informarea DIRP, structurile de specialitate din MAI şi din celelalte instituţii/ autorităţi cu competenţe în gestionarea crizei pot comunica informaţii aflate în domeniul propriu de competenţă. |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
B. Activităţi cu caracter financiar şi logistic |
I. Asigurarea resurselor financiare necesare gestionării situaţiei de criză |
I.1. Suplimentarea bugetelor instituţiilor implicate |
Introducerea în volumul şi structura bugetelor instituţiilor publice implicate a sumelor necesare gestionării situaţiilor de criză, în conformitate cu actele normative adoptate de Guvern |
MFP |
3 zile de la primirea solicitării |
|
II. Înfiinţarea de centre integrate |
II.1. Identificarea de locuri (spaţii, terenuri) pentru înfiinţarea de centre integrate |
Asigurarea locaţiilor pentru înfiinţarea de centre integrate |
MAI - IGPF Autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale |
În cel mai scurt timp |
În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului, instituţiile/autorităţile publice componente ale Grupului vor comunica Secretariatului tehnic o listă generală cu locaţiile identificate, precizând proprietarul, dacă există, acordul acestuia, suprafaţa, utilităţi existente. |
|
II.2. Transportul logisticii necesare organizării de centre integrate |
Asigurarea condiţiilor necesare pentru organizarea centrelor integrate |
MAI - DSU (prin IGSU), IGJR, IGPF, IGI, IGAv MT MApN |
2 zile de la primirea solicitării |
MApN execută transportul cu mijloacele disponibile, fără a afecta îndeplinirea misiunilor specifice, după epuizarea mijloacelor şi resurselor celorlalte instituţii cu responsabilităţi. |
|
II.3. Montarea logisticii în locaţiile identificate |
Asigurarea condiţiilor de cazare temporară pentru străini şi a condiţiilor necesare desfăşurării activităţilor de către autorităţile competente |
MAI - DSU (prin IGSU), IGJR, IGPF, IGI |
2 zile de la primirea solicitării |
|
III. Asigurarea resurselor materiale ce depăşesc capacitatea |
Asigurarea logisticii în locaţiile identificate |
Asigurarea unor resurse suplimentare în cazul în care necesarul depăşeşte capacitatea operaţională a celorlalte autorităţi competente implicate. |
ANRSPS |
2 zile după publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a hotărârii Guvernului de acordare a ajutoarelor umanitare |
|
C. Acţiuni în domeniul juridic |
I. Modificarea/ Actualizarea cadrului normativ de cooperare |
I.1. Modificarea/ Actualizarea documentelor de cooperare bi(multi)laterală existente sau încheierea de noi astfel de documente |
Crearea cadrului de cooperare interinstituţională |
Toate instituţiile/autorităţile cu atribuţii în cadrul grupului |
90 de zile de la intrarea în vigoare a ordinului |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
D. Acţiuni cu caracter operativ |
I. Intrarea pe teritoriu a străinilor |
I.1. Controlul persoanelor care pătrund pe teritoriu prin punctele de trecere a frontierei |
Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor |
MAI - IGPF |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
|
I.2. Înfiinţarea unuia sau mai multor centre integrate pentru efectuarea activităţilor de control la trecerea frontierei de stat |
Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor |
MAI - IGPF |
În caz de nevoie, ca urmare a nevoilor identificate |
|
|
I.3. Efectuarea controlului de frontieră la intrarea pe teritoriu a străinilor prin alte locuri decât punctele de trecere a frontierei, în condiţiile prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. b) din Regulamentul (CE) nr. 562/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului din 15 martie 2006 de instituire a unui Cod comunitar privind regimul de trecere a frontierelor de către persoane (Codul frontierelor Schengen) |
- Asigurarea unui control eficient al intrării pe teritoriu a străinilor - Evitarea supraaglomerării punctelor de control al trecerii frontierei - Evitarea apariţiei unor stări tensionate care ar putea genera tulburarea ordinii publice în zona punctelor de control al trecerii frontierei |
MAI - IGPF |
În caz de nevoie, ca urmare a necesităţilor identificate |
|
|
I.4. Aplicarea acordurilor/protocoalelor de readmisie încheiate de România cu statele vecine de pe teritoriul cărora pătrund imigranţii |
- Readmisia pe teritoriile statelor vecine a persoanelor care nu se află în nevoie de protecţie internaţională sau care nu au solicitat protecţia statului român |
MAI - IGPF |
|
|
II. Stabilirea stării de sănătate şi a regimului juridic al străinilor |
II.1. Verificarea stării de sănătate a străinilor şi a apartenenţei la categoria persoanelor vulnerabile |
Identificarea persoanelor care suferă de afecţiuni, precum şi a celor vulnerabile, menţinerea stării de sănătate a persoanelor aflate în centrele integrate |
MAI - IGI MS - DSP |
Imediat după sosirea în centrele integrate şi ori de câte ori este nevoie pe timpul şederii |
|
|
II.2. Acordarea asistenţei medicale de urgenţă |
Intervenţia în cazul alterării acute a stării de sănătate şi transportul asistat al persoanelor aflate în centrele integrate |
MAI - DSU (prin IGSU - SMURD) MS - DSP SAJ |
Imediat după sosirea în centrele integrate şi ori de câte ori este nevoie pe timpul şederii |
|
|
II.3. Transferul persoanelor în nevoie de asistenţă medicală |
Acordarea tratamentului de specialitate |
MAI - DSU (prin IGSU şi SMURD) MS - DSP SAJ |
În cel mai scurt timp de la stabilirea diagnosticului şi a deciziei de transfer |
Transferul persoanelor în nevoie de asistenţă medicală de specialitate la |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
de specialitate la unităţile spitaliceşti desemnate |
persoanelor aflate în nevoie |
|
|
unităţile spitaliceşti desemnate se poate realiza numai în limitele competenţelor stabilite prin Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului administraţiei şi internelor nr. 1.092/1.500/2006 privind stabilirea competenţelor şi atribuţiile echipajelor publice de intervenţie de diferite niveluri în faza prespitalicească. |
|
II.4. Trierea străinilor din punctul de vedere al nevoii de protecţie |
Delimitarea categoriilor de străini aflaţi în nevoie de protecţie sau care solicită protecţia statului român de cei care nu se află în nevoie de protecţie sau care nu solicită protecţia statului român |
MAI - IGI |
Imediat după sosirea în centrele integrate |
|
|
II.5. Verificarea preliminară şi intervievarea imigranţilor ilegali sau a persoanelor aflate în nevoie de protecţie internaţională din partea statului român |
Obţinerea de informaţii relevante în domeniul securităţii publice şi securităţii naţionale |
MAI - IGI, IGPF |
În cel mai scurt timp după sosirea în centrele integrate |
|
|
II.6. Evaluarea iniţială a persoanelor prezumate1 a fi victime ale traficului de persoane, în vederea stabilirii nevoilor de asistenţă specializată (ANITP) |
Referirea persoanelor prezumate a fi victime ale traficului de persoane către furnizorii de servicii specializate |
MAI - ANITP, IGI |
După sosirea în centrele integrate |
|
III. Acordarea accesului la procedura de azil în România |
III.1. Realizarea de măsuri premergătoare înregistrării cererii de azil, în conformitate cu prevederile legale aplicabile |
Accesul liber la procedura de azil în România prin manifestarea actului de voinţă |
MAI - IGI |
În cel mai scurt timp de la depunerea cererii |
|
|
III.2. Transferul persoanelor care au solicitat o formă de protecţie pe teritoriul României către centrele desemnate de cazare şi proceduri pentru solicitanţii de azil |
Repartizarea echilibrată a solicitanţilor de azil |
MAI - IGI, IGPR, IGJR MT |
În cel mai scurt timp de la depunerea cererii şi stabilirea centrului competent |
|
1 Victima prezumată: persoana cu privire la care există suspiciunea rezonabilă că este o victimă a traficului de persoane, dar care nu a fost identificată oficial ca atare de către autorităţile relevante sau care a refuzat să fie identificată oficial sau legal.
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
III.2. Transferul persoanelor care au solicitat o formă de protecţie pe teritoriul României către centrele desemnate de cazare şi proceduri pentru solicitanţii de azil |
Repartizarea echilibrată a solicitanţilor de azil |
MAI - IGI, IGPR, IGJR MT |
În cel mai scurt timp de la depunerea cererii şi stabilirea centrului competent |
|
|
III.3. Înregistrarea şi procesarea cu celeritate a cererilor de azil |
- Stabilirea potenţialelor cazuri pentru care se poate aplica Regulamentul Dublin - Soluţionarea cererilor de azil |
MAI - IGI |
În cel mai scurt timp de la depunerea cererii, în conformitate cu prevederile legale |
|
|
III.4. Soluţionarea cererilor de azil care fac obiectul procedurii Dublin |
Transmiterea cererilor şi transferul solicitanţilor care fac obiectul Regulamentului Dublin către statul membru responsabil |
MAI - IGI |
În cel mai scurt timp de la identificarea cazului, în conformitate cu termenele stabilite de Regulamentul Dublin |
|
IV. Dispunerea măsurilor legale pentru persoanele care nu se află în nevoie de protecţie internaţională sau care nu au solicitat protecţia statului român |
IV.1. Analizarea situaţiei imigranţilor care nu solicită protecţie internaţională |
- Efectuarea verificărilor şi înregistrarea în evidenţele specifice |
MAI - IGI, IGPF |
În cel mai scurt timp după finalizarea etapei de triere |
|
|
IV.2. Dispunerea măsurilor de returnare de pe teritoriu împotriva imigranţilor cu şedere ilegală |
- Returnarea imigranţilor ilegali de pe teritoriul naţional |
MAI - IGI |
Imediat după analizarea cazului |
|
|
IV.3. Transferul imigranţilor împotriva cărora a fost dispusă măsura luării în custodie publică în vederea returnării |
Luarea în custodie publică în vederea îndepărtării de pe teritoriul naţional |
MAI - IGI, IGPR, IGJR |
În cel mai scurt timp după dispunerea măsurilor de îndepărtare de pe teritoriu şi stabilirea centrului |
|
|
IV.4. Punerea în executare a măsurilor de returnare dispuse |
Părăsirea teritoriului României de către imigranţii ilegali |
MAI - IGI |
În cel mai scurt timp după dispunerea măsurilor de îndepărtare de pe teritoriu |
Acţiune condiţionată de existenţa documentelor de călătorie şi a mijloacelor de transport către ţările de origine sau de tranzit |
|
IV.5. Acordarea tolerării pe teritoriul României ca alternativă la măsura luării în custodie publică sau în cazul imigranţilor a căror obligaţie de returnare este suspendată |
Reglementarea situaţiei juridice a imigranţilor pentru care nu se dispune luarea în custodie publică sau care nu pot fi returnaţi de pe teritoriu |
MAI - IGI |
Imediat după analizarea cazului |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
V. Asigurarea liniştii şi ordinii în centrele integrate şi zonele limitrofe acestora |
V.1. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în interiorul centrelor integrate |
Asigurarea unui climat de ordine în interiorul centrelor integrate |
MAI - IGJR, IGPF, IGI |
Imediat după organizarea centrelor integrate şi permanent pe toată durata funcţionării acestora |
|
|
V.2. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în zonele limitrofe centrelor integrate, cu respectarea prevederilor Ordinului ministerului administraţiei şi internelor nr. 60/2010 privind organizarea şi executarea activităţilor de menţinere a ordinii şi siguranţei publice, cu modificările şi completările ulterioare |
Menţinerea unui climat de ordine în zonele limitrofe centrelor integrate |
MAI - IGPR |
Imediat după organizarea centrelor integrate şi permanent pe toată durata funcţionării acestora |
|
|
V.3. Menţinerea ordinii şi siguranţei publice în localităţile tranzitate de imigranţi şi asigurarea fluenţei traficului rutier cu ocazia realizării transferului de imigranţi la centrele integrate sau în alte locaţii |
Menţinerea unui climat de ordine în zonele tranzitate de imigranţi sau cu ocazia transferului acestora către centre integrate sau alte locaţii |
MAI - IGPR, IGJR |
Pe timpul deplasării/transferării imigranţilor |
|
|
V.4. Asigurarea şi suplimentarea măsurilor de ordine publică în zona centrelor integrate în funcţie de evoluţia situaţiei operative, ameninţările şi vulnerabilităţile identificate |
Asigurarea unui climat de ordine în zonele limitrofe centrelor de cazare |
MAI - IGJR, IGPR |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
|
V.5. Executarea de acţiuni, în sistem integrat, în vederea depistării persoanelor cu şedere ilegală |
Asigurarea respectării regimului juridic al străinilor pe teritoriul României |
MAI - IGI, IGPR, IGJR, IGPF |
Permanent, pe întreaga perioadă a situaţiei de criză |
|
E. Activităţi pe linie de resurse umane |
I. Asigurarea resurselor umane necesare |
I.1. Dislocarea de personal în zona/zonele afectată/afectate de criză |
Asigurarea cu personal a derulării activităţilor specifice în zona/zonele afectate de criză |
MAI - IGPF, IGSU, IGI, IGPR, IGJR |
În cel mai scurt timp de la declararea situaţiei de criză |
|
|
I.2. Constituirea echipelor operative şi stabilirea sarcinilor corespunzătoare |
Derularea în mod organizat a activităţilor specifice |
MAI - IGPF, IGSU, IGI, IGPR, IGJR |
Gradual, la sosirea personalului dislocat |
|
Legendă: MAI - Ministerul Afacerilor Interne DSU - Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă DAERI - Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale IGI - Inspectoratul General pentru Imigrări IGPR - Inspectoratul General al Poliţiei Române IGPF - Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră IGJR - Inspectoratul General al Jandarmeriei Române IGSU - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă IGAv - Inspectoratul General al Aviaţiei DIPI - Departamentul de Informaţii şi Protecţie Internă DIRP - Direcţia Informare şi Relaţii Publice ANITP - Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane SMURD - Serviciul mobil de urgenţă, reanimare şi descarcerare MS - Ministerul Sănătăţii DSP - Direcţia de Sănătate Publică SAJ - Serviciul de Ambulanţă Judeţean MFP - Ministerul Finanţelor Publice SRI - Serviciul Român de Informaţii SIE - Serviciul de Informaţii Externe MApN - Ministerul Apărării Naţionale |
MT - Ministerul Transporturilor MMFPSPV - Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice MAE - Ministerul Afacerilor Externe Regulamentul Dublin - Regulamentul (UE) nr. 604/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 26 iunie 2013 de stabilire a criteriilor şi mecanismelor de determinare a statului membru responsabil de examinarea unei cereri de protecţie internaţională prezentate în unul dintre statele membre de către un resortisant al unei ţări terţe sau de către un apatrid (reformare), publicat în JOUE seria L, nr. 180/31 din 29.06.2013 Europol - Oficiul European de Poliţie Frontex - Agenţia Europeană pentru Gestionarea Cooperării Operative la Frontierele Externe ale statelor membre ale Uniunii Europene |
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 253/2016
|