Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3578 din 12.12.2011

privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 922 din 27 decembrie 2011



SmartCity1

În temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 781 alin. (1) lit. a), alin. (3) şi (6), precum şi al art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul I Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 754 din 26 octombrie 2011, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Titlul ordinului se modifică şi va avea următorul cuprins: ORDIN pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 781 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare 2. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 1 Se aprobă Procedura privind declararea contribuabililor inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală, precum şi Procedura de emitere a deciziei de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedură fiscală, prevăzute în anexa nr. 1. 3. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 2 Se aprobă Procedura de reactivare a contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, prevăzută în anexa nr. 2. 4. La articolul 5, litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins: f)Notificare privind neconcordanţe între documentele furnizate şi evidenţa fiscală, cod M.F.P. 14.13.07.99/2; 5. La articolul 5, după litera f) se introduce o nouă literă, litera g) , cu următorul cuprins: g)Aviz privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedură fiscală/de reactivare/de îndreptare a erorii materiale, cod M.F.P. 14.13.07.99/a, prevăzute în anexele nr. 5.a)-5.g). 6. După articolul 13 se introduce un nou articol, articolul 131 , cu următorul cuprins: Articolul 131 Soluţionarea contestaţiilor împotriva actelor administrative fiscale emise potrivit prezentului ordin se soluţionează de compartimentul cu atribuţii în gestionarea registrului contribuabililor din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti ori al Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, după caz, pe baza documentaţiei şi a motivaţiei formulate de organul fiscal sau organul de inspecţie fiscală care a formulat propunerea în baza căreia a fost emis respectivul act administrativ fiscal. 7. Titlul anexei nr. 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: PROCEDURA privind declararea contribuabililor inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală şi procedura de emitere a deciziei de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedură fiscală 8. La anexa nr. 1, după secţiunea B se introduce o nouă secţiune, secţiunea C , cu următorul cuprins: C. Emiterea şi comunicarea deciziei de declarare în inactivitate, în cazul contribuabililor care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 781 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedură fiscală 1. Organul de inspecţie fiscală competent care întocmeşte documentaţia privind îndeplinirea condiţiilor pentru declararea inactivităţii fiscale potrivit art. 781 alin. (1) lit. b) şi c) din Codul de procedură fiscală transmite organului fiscal în a cărui evidenţă este înregistrat respectivul contribuabil avizul privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedură fiscală, semnat de directorul executiv adjunct care coordonează activitatea de inspecţie fiscală. Modelul avizului este prevăzut în anexa nr. 5.g) la ordin. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, documentaţia se avizează de directorul general adjunct care coordonează activitatea de inspecţie fiscală. 2. Pe baza avizului primit de la organul de inspecţie fiscală competent, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de declarare în inactivitate, care se înaintează spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de declarare în inactivitate este prevăzut în anexa nr. 5.a) la ordin. 3. Prevederile pct. 8-10 de la secţiunea B se aplică corespunzător. 9. Titlul anexei nr. 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: Procedura de reactivare a contribuabililor declarați inactivi potrivit art. 781 alin (1) din Codul de procedură fiscală 10. La anexa nr. 2 secţiunea A, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 1. Pentru a fi reactivaţi, contribuabilii declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. a), b) sau c) din Codul de procedură fiscală trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii: a)să îşi îndeplinească toate obligaţiile declarative prevăzute de lege; b)să îşi îndeplinească toate obligaţiile de plată; c)să se constate de către organele fiscale că aceştia funcţionează la domiciliul fiscal declarat. 11. La anexa nr. 2 secţiunea B, punctele 17 , 18 , 19 , 22 şi 23 se modifică şi vor avea următorul cuprins: 17. Ca urmare a controlului, organele de inspecţie fiscală întocmesc documentaţia specifică, precum şi avizul cuprinzând propunerea de reactivare sau respingerea cererii, pentru fiecare contribuabil, înscriind ca motivaţie dacă a fost îndeplinită sau nu condiţia de reactivare, prevăzută la art. 781 alin. (3) lit. c) din Codul de procedură fiscală. 18. Avizul se semnează de directorul executiv adjunct care coordonează activitatea de inspecţie fiscală şi se transmite organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, avizul se semnează de directorul general adjunct care coordonează activitatea de inspecţie fiscală. 19. Pe baza referatului aprobat şi a avizului, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de reactivare, care se înaintează spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de reactivare este prevăzut în anexa nr. 5.b) la ordin. ........ ................ ................ ................ ................ ........... 22. Dacă, în urma solicitării depuse de contribuabil, se constată că respectivul contribuabil nu îndeplineşte condiţiile de reactivare prevăzute la pct. 1 lit. a) şi b), compartimentul de specialitate întocmeşte o notă care va cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii cererii. Nota se supune aprobării conducătorului organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobă de directorul general adjunct care coordonează compartimentul registrul contribuabililor. 23. În baza notei aprobate sau a avizului privind respingerea cererii, după caz, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de reactivare, care se înaintează spre semnare directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de reactivare este prevăzut în anexa nr. 5.d) la ordin. 12. Anexa nr. 3 „Procedura de îndreptare a erorilor materiale“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1. 13. Formularul „Decizie de declarare în inactivitate“, cod M.F.P. 14.13.26.90, prevăzut în anexa nr. 5.a) la ordin, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul specificat în anexa nr. 2. 14. Formularul „Decizie de respingere a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale“, cod M.F.P. 14.13.26.93, prevăzut în anexa nr. 5.d) la ordin, se modifică şi se înlocuieşte cu formularul specificat în anexa nr. 3. 15. După anexa nr. 5.f) se introduce o nouă anexă, anexa nr. 5.g) „Aviz privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedură fiscală/de reactivare/de îndreptare a erorii materiale“, al cărei conţinut este prevăzut în anexa nr. 4. Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul IIIDirecţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul IVAnexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Sorin Blejnar ANEXA Nr. 1(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 3.347/2011) PROCEDURA de îndreptare a erorilor materiale A. Dispoziţii generale 1.1. Îndreptarea erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală se realizează, din oficiu, de către organul fiscal competent sau la solicitarea scrisă a reprezentantului legal al contribuabilului declarat inactiv, după caz. 1.2. În cazul în care un contribuabil constată că, din eroare, a fost înscris în registrul contribuabililor inactivi, acesta poate solicita îndreptarea erorii materiale, prin depunerea la organul fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat, direct sau prin împuternicit, a unei cereri. 2.1. Îndreptarea erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. b) sau c) din Codul de procedură fiscală se realizează la solicitarea scrisă a reprezentantului legal al contribuabilului declarat inactiv. Cererea se depune la organul fiscal în a cărui evidenţă este înregistrat contribuabilul. 2.2. Compartimentul de specialitate transmite cererea spre soluţionare organului de inspecţie fiscală competent. B. Procedura de îndreptare a erorilor materiale în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. a) din Codul de procedură fiscală 1. După primirea cererii, organul fiscal verifică în evidenţele fiscale proprii dacă respectivul contribuabil a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori a organului fiscal. 2. Dacă între datele şi documentele furnizate de contribuabil prin cerere şi datele din evidenţa fiscală există neconcordanţe privitoare la condiţiile pe baza cărora contribuabilul a fost declarat inactiv, compartimentul de specialitate solicită prezenţa contribuabilului la sediul său, în vederea clarificării situaţiei fiscale, prin transmiterea notificării prevăzute în anexa nr. 5.f) la ordin. 3. Notificarea se întocmeşte în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedură fiscală, iar cel de-al doilea exemplar se arhivează la dosarul fiscal al acestuia. 4. În cazul în care contribuabilul notificat nu se prezintă pentru clarificarea situaţiei fiscale în termen de 15 zile de la data comunicării notificării, solicitarea de îndreptare a erorii materiale se respinge. 5. În acest caz, compartimentul de specialitate întocmeşte o notă care cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii şi la care se anexează notificarea transmisă contribuabilului. Nota se supune aprobării conducătorului organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobă de directorul general adjunct care coordonează compartimentul registrul contribuabililor. 6. În baza notei aprobate, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale care se înaintează, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevăzut în anexa nr. 5.d) la ordin. 7. Decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale se emite în două exemplare, din care un exemplar se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedură fiscală, iar un exemplar se arhivează la dosarul fiscal. 8. În cazul în care contribuabilul revine cu o nouă cerere, se reia procedura prevăzută la pct. 1-7. 9. Dacă se constată, din oficiu sau ca urmare a solicitării contribuabilului, că un contribuabil a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori, compartimentul de specialitate întocmeşte un referat, care conţine în mod obligatoriu: a)datele de identificare ale contribuabilului (denumirea, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală); b)numărul şi data deciziei prin care respectivul contribuabil a fost declarat inactiv; c)dacă propunerea de scoatere din evidenţa contribuabililor inactivi este făcută din oficiu de către organul fiscal sau ca urmare a unei cereri a contribuabilului (numărul şi data cererii); d)descrierea situaţiei care a condus la înscrierea contribuabilului în evidenţa contribuabililor declaraţi inactivi din eroare; e)propunerea de îndreptare a erorii materiale.10. Referatul se semnează de către persoana care l-a întocmit, se vizează de către conducătorul compartimentului de specialitate şi se înaintează spre aprobare conducătorului organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobă de directorul general adjunct care coordonează compartimentul registrul contribuabililor. 11. Pe baza referatului aprobat, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate a contribuabilului, cu efect pentru viitor şi pentru trecut. Decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate, prevăzută în anexa nr. 5.c) la ordin, se înaintează, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. 12. Decizia se emite în două exemplare, din care un exemplar se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedură fiscală, iar un exemplar se arhivează la dosarul fiscal. 13. Procedura prevăzută la pct. 9-12 se desfăşoară în maximum 5 zile lucrătoare. 14. Contribuabilii pentru care s-a emis decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate se elimină din Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi şi îşi păstrează calitatea de contribuabili activi pe toată perioada de la data comunicării deciziei de declarare în inactivitate până la data comunicării deciziei de anulare a acesteia. 15. În cazul acestor contribuabili se anulează şi scoaterea din evidenţa persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA. În acest caz, se menţine data înregistrării în scopuri de TVA iniţială, contribuabilul păstrându-şi această calitate inclusiv pe perioada cuprinsă între data comunicării deciziei de declarare în inactivitate şi data comunicării deciziei de anulare a acesteia. 16. Dacă, în urma solicitării depuse de contribuabil, se constată că respectivul contribuabil nu a fost declarat inactiv ca urmare a unei erori, compartimentul de specialitate întocmeşte o notă care va cuprinde în mod obligatoriu motivaţia respingerii cererii. Nota se supune aprobării conducătorului organului fiscal în a cărui evidenţă fiscală este înregistrat contribuabilul. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, nota se aprobă de directorul general adjunct care coordonează compartimentul registrul contribuabililor. 17. În baza notei aprobate, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale, care se înaintează, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevăzut în anexa nr. 5.d) la ordin. 18. Decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale se emite în două exemplare, din care un exemplar se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Codul de procedură fiscală, iar un exemplar se arhivează la dosarul fiscal. 19. Documentaţia care a stat la baza aprobării/respingerii cererii de îndreptare a erorii materiale se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului. C. Procedura de emitere a Deciziei de anulare a deciziei de declarare în inactivitate/deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale, în cazul contribuabililor declaraţi inactivi potrivit art. 781 alin. (1) lit. b) sau c) din Codul de procedură fiscală 1. Organul de inspecţie fiscală competent întocmeşte documentaţia privind îndreptarea erorii materiale sau, după caz, pentru respingerea acesteia, potrivit procedurii specifice, organului fiscal în a cărui evidenţă este înregistrat respectivul contribuabil. Pe baza documentaţiei organul de inspecţie fiscală întocmeşte avizul privind propunerea de aprobare/respingere a îndreptării erorii materiale care se semnează de directorul executiv adjunct coordonator al activităţii de inspecţie fiscală. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, documentaţia se avizează de directorul general adjunct care coordonează activitatea de inspecţie fiscală. 2. Dacă organul de inspecţie fiscală propune respingerea cererii de îndreptare a erorii materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale care cuprinde, în mod obligatoriu, motivaţia organului de inspecţie fiscală competent şi care se înaintează, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. Modelul deciziei de respingere a cererii de îndreptare a erorii materiale este prevăzut în anexa nr. 5.d) la ordin. 3. Prevederile de la lit. B pct. 18 şi 19 se aplică corespunzător. 4. Dacă organul de inspecţie fiscală propune aprobarea cererii de îndreptare a erorii materiale, compartimentul de specialitate întocmeşte decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate a contribuabilului, cu efect pentru viitor şi pentru trecut. Decizia de anulare a deciziei de declarare în inactivitate, prevăzută în anexa nr. 5.c) la ordin, se înaintează, spre semnare, directorului executiv al direcţiei generale a finanţelor publice. În cazul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, decizia se semnează de către directorul general. 5. Prevederile de la lit. B pct. 12, 14, 15 şi 19 se aplică corespunzător. ANEXA Nr. 2[Anexa nr. 5.a) la Ordinul nr. 3.347/2011] DECIZIE de declarare în inactivitate Către: Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ........., str. ........ ................ .............. nr. ........., bl. ...., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul ........ ........ ........... Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ ................ ................ ........... Având în vedere dispoziţiile art. 781 alin. (1) lit. a)/lit. b)/lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că, începând cu data comunicării prezentei, sunteţi declarat inactiv. Motivaţia declarării în inactivitate fiscală: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. În termen de 3 zile de la data comunicării prezentei, veţi fi înscris în Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi, afişat pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, www.anaf.ro, la secţiunea „Informaţii publice“. Prezenta decizie produce efecte faţă de terţi de la data înscrierii în registru, conform art. 781 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Conform art. 11 alin. (11) şi (12) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, autorităţile fiscale nu vor lua în considerare o tranzacţie efectuată de un contribuabil declarat inactiv, cu excepţia livrărilor de bunuri efectuate în cadrul procedurii de executare silită. De asemenea, nu sunt luate în considerare de autorităţile fiscale tranzacţiile efectuate cu un contribuabil declarat inactiv, cu excepţia achiziţiilor de bunuri efectuate în cadrul procedurii de executare silită. De asemenea, potrivit art. 2 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inactivitatea fiscală se înscrie atât în cazierul fiscal al contribuabilului declarat inactiv, cât şi al reprezentanţilor legali ai acestuia. Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în termen de 30 de zile de la data comunicării, în conformitate cu dispoziţiile art. 207 alin. (1) şi art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Director executiv/Director general, Numele şi prenumele ........ ................ .............. Semnătura şi ştampila unităţii ........ ........ ........ cod M.F.P. 14.13.26.90 ANEXA Nr. 3[Anexa nr. 5.d) la Ordinul nr. 3.347/2011] DECIZIE de respingere a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale Către: Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ........., str. ........ ................ .............. nr. ........., bl. ...., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul ........ ........ ........... Codul de identificare fiscală ........ ................ ........ .......... Ca urmare a cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale nr. ........ ........ ........... din data de ........ ........ ........ şi având în vedere dispoziţiile art. 781 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 781 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, cu modificările şi completările ulterioare. Motivaţia respingerii cererii de reactivare/îndreptare a erorii materiale: ........ ................ ................ ................ ........ ......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie la organul fiscal emitent, în termen de 30 de zile de la data comunicării, în conformitate cu dispoziţiile art. 207 alin. (1) şi art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Director executiv/Director general, Numele şi prenumele ........ ................ ........ ............ Semnătura şi ştampila unităţii ........ ................ ........ cod M.F.P. 14.13.26.93 ANEXA Nr. 4[Anexa nr. 5.g) la Ordinul nr. 3.347/2011] AVIZ privind propunerea de declarare în inactivitate potrivit art. 781 alin. (1) lit. b)/lit. c) din Codul de procedură fiscală/de reactivare/de îndreptare a erorii materiale Având în vedere dispoziţiile art. 781 alin. (1) lit. b)/lit. c)/art. 781 alin. (3)/art. 781 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă înaintăm propunerea de: a)declarare a inactivităţii fiscale; b)aprobare/respingere a solicitării de reactivare; c)aprobare/respingere a solicitării de îndreptare a erorii materiale a contribuabilului:Denumirea ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ......... Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ .............., str. ........ ................ ........ .......... nr. ........., bl. ...., ap. ..., et. ..., judeţul/sectorul ........ ........ ........... Codul de identificare fiscală ........ ................ ................ .............. Motivaţia propunerii: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Director executiv adjunct/Director general adjunct, Numele şi prenumele ........ ................ ........ ......... Semnătura şi ştampila unităţii ........ ........ ............. cod M.F.P. 14.13.26.99/a


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3578/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3578 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu