Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 372 din 21 septembrie 2001

privind aprobarea Normelor metodologice pentru implementarea modului de organizare a activitatii de imbunatatiri funciare

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTATIEI SI PADURILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 61 din 29 ianuarie 2002


SmartCity3


    Ministrul agriculturii, alimentatiei si padurilor,
    avand in vedere prevederile art. 10 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 23/2000 privind infiintarea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome a Imbunatatirilor Funciare, aprobata si modificata prin Legea nr. 440/2001,
    in temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 12/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, cu modificarile ulterioare,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice pentru implementarea modului de organizare a activitatii de imbunatatiri funciare, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A. va aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului agriculturii si alimentatiei nr. 65/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru implementarea modului de organizare a activitatii de imbunatatiri funciare, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 264 din 13 iunie 2000.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                        Ministrul agriculturii,
                      alimentatiei si padurilor,
                            Ilie Sarbu

    ANEXA 1

                          NORME METODOLOGICE
pentru implementarea modului de organizare a activitatii de imbunatatiri funciare

    Structura organizatorica a Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A. functioneaza sub autoritatea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor.
    Conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. este asigurata de adunarea generala a actionarilor, consiliul de administratie si de directorul general.
    Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A. are in structura sa o unitate centrala compusa din directii, servicii, birouri si compartimente si 41 de sucursale judetene in teritoriu.
    Structura organizatorica a unitatii centrale este formata din compartimente functionale, astfel:

    Atributiile Serviciului planificarea lucrarilor de imbunatatiri funciare si a lucrarilor de investitii
    1. Propune consiliului de administratie indicatorii de plan pentru sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., in conformitate cu bugetul de venituri si cheltuieli aprobat.
    2. Verifica si aproba reactualizarea planurilor tehnice anuale in functie de evolutia elementelor de cheltuieli care compun preturile, tarifele si salariile sau ca urmare a modificarii bugetului de venituri si cheltuieli si a contractului colectiv de munca.
    3. Controleaza la nivel de sucursala respectarea prevederilor din planurile tehnice aprobate in Consiliul de administratie al Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si incadrarea in nivelurile de cheltuieli transmise prin bugetul de venituri si cheltuieli.
    4. Urmareste lunar modul de realizare a planului tehnic pe elemente de cheltuieli, raportate prin deconturi justificative si devize financiare.
    5. Analizeaza propunerile sucursalelor de introducere in plan a lucrarilor de investitii aflate in derulare, precum si de promovare a unor lucrari noi si de reabilitare a celor existente, in vederea completarii, modernizarii si retehnologizarii, urmarindu-se reducerea pierderilor de apa, economisirea energiei electrice si reducerea consumurilor specifice pe resursele consumate, finantate de la bugetul de stat sau din surse proprii.
    6. Urmareste deschiderea de finantare, asigurarea listelor de investitii si transmiterea la sucursale a acestora, in vederea incheierii contractelor sau a actelor aditionale pentru derularea procesului investitional.
    7. Propune introducerea in planul de proiectare a documentatiilor tehnico-economice elaborate de proiectanti la solicitarea sucursalelor, in limita alocatiilor bugetare aprobate.
    8. Urmareste stadiul realizarilor valorice la lucrarile de investitii stabilite si aprobate prin programul de investitii si intocmeste raportarile periodice solicitate de organele abilitate.
    9. Participa la avizarea in Consiliului tehnico-economic a documentatiilor tehnico-economice elaborate pentru obiectivele de investitii din amenajarile de imbunatatiri funciare.
    10. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Directiei managementului exploatarii, intretinerii si reparatiilor lucrarilor de imbunatatiri funciare, cadastru si patrimoniu al imbunatatirilor funciare
    1. Intocmeste inventarul suprafetelor amenajate cu lucrari de irigatii, desecare-drenaj, combaterea eroziunii solului din administrarea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., conform darii de seama statistice A.G.R. 1I.F.;
    2. Intocmeste inventarul lucrarilor de imbunatatiri funciare din patrimoniul Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., de pe suprafetele amenajate cu lucrari de imbunatatiri funciare.
    3. Analizeaza propunerile sucursalelor privind includerea in programul anual de intretinere si reparatii a suprafetelor amenajate cu lucrari de imbunatatiri funciare.
    4. Analizeaza volumul lucrarilor de intretinere si reparatii propuse de sucursale pentru a fi incluse in planurile tehnice.
    5. Participa la stabilirea cuantumului resurselor financiare ce se repartizeaza sucursalelor pentru realizarea lucrarilor incluse in planul tehnic.
    6. Avizeaza documentatiile tehnice de intretinere si reparatii prezentate de sucursale.
    7. Analizeaza propuneri de tehnologii noi in activitatea de intretinere si reparatii si propune aprobarea si implementarea acestora in realizarea lucrarilor.
    8. Urmareste in teren realitatea executiei lucrarilor de intretinere si reparatii, conform situatiilor de lucrari intocmite de sucursale.
    9. Elaboreaza metodologia de intocmire a programelor de lucru si inregistrare a realizarilor la nivel de formatie, sistem, sucursala.
    10. Analizeaza propunerile sucursalelor pentru trecerea in conservare temporara a unor amenajari de irigatii.
    11. Propune programul de perfectionare profesionala a personalului din sucursale.
    12. Participa la elaborarea normelor metodologice pentru acordarea alocatiilor bugetare destinate acoperirii costului lucrarilor de intretinere si reparatii si al energiei electrice pentru pomparea apei in amenajarile de irigatii si desecari.
    13. Coordoneaza actiunea de completare si imbunatatire a regulamentelor de functionare a amenajarilor de imbunatatiri funciare.
    14. Face propuneri pentru echiparea suprafetelor amenajate pentru irigat cu instalatii moderne adecvate schemei hidrotehnice a sistemului de irigatii.
    15. Urmareste volumele de apa pompate in activitatea de irigatii si desecari, incadrarea in consumurile specifice de energie electrica pentru 1.000 mc de apa pompata, incadrarea randamentului de functionare a sistemelor de irigatii in randamentele aprobate prin ordin al ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor.
    16. Urmareste consumul de energie electrica necesar pentru pomparea apei in sistemele de irigatii si desecari si face propuneri de alocare a fondurilor necesare, in functie de necesitatile concrete ale sucursalelor.
    17. Avizeaza normele tehnice si tehnologiile rezultate din cercetarea stiintifica privind exploatarea, intretinerea si repararea lucrarilor de imbunatatiri funciare si colaboreaza in acest scop cu statiunile experimentale ale Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu Sisesti".
    18. Coordoneaza activitatea de prevenire si combatere a inundatiilor, prin sucursalele care au in administrare constructii cu rol de aparare impotriva inundatiilor.
    19. Verifica si avizeaza planurile de aparare impotriva inundatiilor, intocmite de sucursale; le supune aprobarii conducerii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si le prezinta spre avizare Comisiei centrale de aparare impotriva inundatiilor din cadrul Ministerului Apelor si Protectiei Mediului.
    20. Urmareste inscrierea in planurile tehnice de intretinere si reparatii a volumelor necesare pentru repararea lucrarilor cu rol de aparare.
    21. Analizeaza propunerile sucursalelor pentru fondurile necesare actiunilor de aparare si de constituire a stocurilor de materiale si a mijloacelor de interventie.
    22. Propune conducerii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. constituirea Comandamentului propriu de aparare, asigura constituirea Secretariatului central si aproba componenta secretariatelor din sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    23. Colaboreaza cu Comisia centrala de aparare impotriva inundatiilor de pe langa Ministerul Apelor si Protectiei Mediului pentru verificarea starii tehnice a lucrarilor cu rol de aparare si realizarea lucrarilor de reparatii necesare.
    24. Participa la actiunile Conventiei hidrotehnice incheiate de Romania cu Ungaria si Iugoslavia privind problemele de aparare impotriva inundatiilor si problemele legate de apele de frontiera.
    25. Coordoneaza activitatea de obtinere a autorizatiilor de gospodarire a apelor si a autorizatiilor de mediu.
    26. Raspunde de intocmirea cadastrului lucrarilor de imbunatatiri funciare.
    27. Participa la negocierile privind prestatiile efectuate de sucursale tarilor vecine in domeniul apelor si al apararii impotriva inundatiilor.
    28. Intocmeste operativa cu precipitatiile cazute in sistemele de imbunatatiri funciare si cu rezerva de apa din sol.
    29. Urmareste elaborarea bilantului de mediu in procesul de privatizare, conform Ordinului ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. 184/1997 si Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile ulterioare.
    30. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Directiei de strategii si relatii internationale
    1. Analizeaza documentatiile tehnico-economice elaborate pentru obiectivele de investitii din amenajarile de imbunatatiri funciare.
    2. Coordoneaza activitatea Consiliului tehnico-economic al Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., intocmeste referatele de avizare a documentatiilor tehnico-economice si le supune spre aprobare directorului general, presedinte al Consiliului tehnico-economic, urmareste avizarea acestora la Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si la Ministerul Finantelor Publice.
    3. Urmareste elaborarea proiectelor tehnice, a caietelor de sarcini, a detaliilor de executie, precum si reactualizarea de catre sucursale a devizelor generale la lucrarile in curs de executie, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    4. Urmareste stadiul realizarii fizice a capacitatilor din programul de investitii aprobat si, de asemenea, asigura reprezentarea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. in cadrul comisiilor de receptie a obiectivelor de investitii.
    5. Elaboreaza tarifele de prestatii pentru pomparea apei de irigatii si pentru alte activitati cu aplicabilitate generala, pe care le supune aprobarii Consiliului de administratie al Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    6. Elaboreaza contracte-tip in conformitate cu legislatia in vigoare pentru diversele activitati specifice sectorului de imbunatatiri funciare. Verifica si aproba contractele incheiate de Societatea Nationala "Imbunatatiri Funciare" - S.A. pentru lucrari de investitii din programul anual si pentru lucrari cu tertii finantate din planul tehnic.
    7. Coordoneaza actiunile de cooperare tehnico-stiintifica interna si internationala, colaborand cu directiile de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, Ministerului Finantelor Publice, Ministerului Integrarii Europene, cu Reprezentanta din Romania a Bancii Mondiale, in limita competentelor acordate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    8. Coordoneaza si urmareste derularea contractelor cu finantare externa, asigura asistenta tehnica necesara si furnizeaza date altor compartimente functionale interesate din cadrul Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    9. Elibereaza avize in conformitate cu Ordinul ministrului agriculturii si alimentatiei nr. 30/1998 pentru aprobarea Metodologiei de atestare a persoanelor juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de imbunatatiri funciare, in scopul participarii acestora la licitatiile pentru adjudecarea studiilor de teren, a proiectarii si executarii lucrarilor de imbunatatiri funciare de utilitate publica din domeniul agricol, organizate potrivit legii.
    10. Coordoneaza, verifica si aproba procedurile de adjudecare a lucrarilor de proiectare, constructii-montaj si reparatii in domeniul imbunatatirilor funciare si al achizitiilor de bunuri, organizate de sucursale, cu respectarea legislatiei in vigoare.
    11. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Directiei financiar-contabile, informatica, administrativ
    1. Urmareste respectarea prevederilor Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, privind organizarea contabilitatii patrimoniului.
    2. Asigura colaborarea cu celelalte compartimente ale Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. in vederea elaborarii bugetului de venituri si cheltuieli anual.
    3. Exercita controlul financiar preventiv la nivelul centralei Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si urmareste sarcinile ce decurg din decizia de organizare a acestuia.
    4. Urmareste asigurarea disponibilitatilor financiare necesare desfasurarii activitatii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    5. Analizeaza rezultatele economico-financiare ale Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., urmarind incadrarea in indicatorii aprobati prin bugetul de venituri si cheltuieli.
    6. Asigura integritatea patrimoniului Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. prin organizarea efectuarii inventarierii periodice a acestuia la sucursale si urmareste inregistrarea in contabilitate a plusurilor si minusurilor de inventar.
    7. Intocmeste decontul centralizat privind acordarea si justificarea subventiilor bugetare, cu respectarea normelor metodologice aprobate.
    8. Asigura relatia cu Banca Agricola - S.A. - Sucursala municipiului Bucuresti si cu Banca Comerciala Romana - S.A. privind derularea operatiunilor prin conturile deschise la acestea.
    9. Asigura relatia cu Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti privind T.V.A., impozite, taxe, datorii catre bugetul de stat si furnizarea informatiilor solicitate de organele de control.
    10. Urmareste permanent respectarea prevederilor legale pe linie financiar-contabila si a tuturor modificarilor si completarilor aparute.
    11. Urmareste desfasurarea activitatii tuturor compartimentelor aflate in subordinea sa.
    12. Propune programe de indrumare si control al personalului din subordine, la sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    13. Urmareste rezolvarea problemelor de serviciu ale personalului din subordine.
    14. Coordoneaza, indruma si dispune masuri pentru imbunatatirea calitatii in activitatea de aprovizionare tehnico-materiala din structura organizatorica a Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    15. Asigura proiectarea si programarea sistemului informatic al Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    16. Implementeaza sistemul informatic in teritoriu, avand in vedere realizarea prin teletransmisie a informarilor operative si curente.
    17. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Compartimentului managementul resurselor umane
    1. Propune spre aprobare consiliului de administratie si adunarii generale a actionarilor structuri organizatorice si norme de personal prin dimensionare, organizare si gradare a activitatii centralei si a sucursalelor.
    2. Urmareste desfasurarea activitatii de personal si salarizare din cadrul centralei si al sucursalelor.
    3. Urmareste respectarea drepturilor si obligatiilor salariatilor centralei si sucursalelor, stipulate in contractul colectiv de munca negociat.
    4. Analizeaza si propune materiale pentru negocierea contractului colectiv de munca.
    5. Intocmeste, inregistreaza si difuzeaza celor in drept deciziile Compartimentului managementul resurselor umane.
    6. Gestioneaza deciziile celorlalte compartimente functionale ale centralei Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    7. Intocmeste, inregistreaza si difuzeaza contractele individuale de munca ale salariatilor centralei si ale conducerii sucursalelor, negociate cu conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., conform structurii organizatorice aprobate si in conformitate cu drepturile stabilite in contractul colectiv de munca in vigoare.
    8. Transmite la centrala si la sucursale dispozitii de conformare aprobate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si urmareste realizarea acestora.
    9. Propune programe de indrumare si control al activitatii Compartimentului managementul resurselor umane din sucursale.
    10. Urmareste evidenta concediilor de odihna ale salariatilor centralei si ale conducerii sucursalelor.
    11. Tine evidenta carnetelor de munca, urmarind inscrierea conform documentelor prezentate, cu modificarile intervenite pe parcursul derularii contractului individual de munca, a datelor (angajari, transferari, promovari, trimitere in somaj etc.), in conformitate cu legislatia in vigoare.
    12. Controleaza si verifica in teren corectitudinea respectarii sarcinilor Compartimentului managementul resurselor umane la nivel de sucursale.
    13. Analizeaza necesitatea si oportunitatea calificarii, perfectionarii sau specializarii profesionale a salariatilor Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    14. Urmareste si centralizeaza lunar si cumulat incadrarea in fondul de salarii al personalului centralei si al sucursalelor, prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat.
    15. Urmareste si centralizeaza date privind numarul de personal al centralei si al sucursalelor, lunar si cumulat, pentru subventii si alte activitati.
    16. Intocmeste situatiile lunare privind numarul mediu de personal, fondul de salarii, salariul mediu realizat pe societate si productivitatea muncii, elaborate in colaborare cu Directia financiar-contabila, informatica, administrativ, situatii solicitate de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si de Ministerul Finantelor Publice.
    17. Intocmeste, gestioneaza si transmite rapoarte statistice lunare, trimestriale, anuale.
    18. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Compartimentului juridic
    1. Reprezinta si apara interesele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. in fata instantelor judecatoresti, organelor de arbitrare si a altor organe de justitie, organelor de urmarire penala si a notariatelor de stat, precum si in raporturile cu persoanele juridice si cu persoanele fizice, pe baza delegatiei de autoritate date de conducere.
    2. Analizeaza periodic modul de respectare a dispozitiilor legale cu privire la apararea proprietatii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si a intereselor legitime ale personalului acesteia, stabilind cauzele care genereaza savarsirea de infractiuni si litigii, si semnaleaza conducerii abaterile constatate, propunand masurile corespunzatoare.
    3. Asigura actiunile necesare pentru realizarea creantelor prin obtinerea titlurilor executorii si sprijina executarea acestora.
    4. Avizeaza asupra legalitatii contractelor economice, contractelor de munca, deciziilor de sanctionare, deciziilor de imputare, deciziilor de imputernicire sau de delegare de competente, a deciziilor de numire si eliberare din functie, precum si a oricaror masuri care sunt de natura sa angajeze raspunderea patrimoniala a Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    5. Intocmeste sau avizeaza proiectele de acte normative, regulamente, instructiuni, precum si orice acte similare care sunt legate de atributiile si activitatea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si face propuneri pentru modificarea sau retragerea celor care nu mai sunt in concordanta cu legea.
    6. Initiaza sau participa la actiuni de popularizare a legilor si de prevenire a incalcarii dispozitiilor legale.
    7. Indruma si controleaza activitatea juridica din cadrul sucursalelor teritoriale ale Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si organizeaza consfatuiri cu juristii acestora in legatura cu atributiile ce le revin pentru aplicarea unitara a prevederilor legale.
    8. Avizeaza incadrarea juristilor la sucursalele judetene ale Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., asigurand participarea de specialitate in comisia de examinare.
    9. Informeaza conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. asupra interpretarii si aplicarii unor acte normative.
    10. Prezinta informari periodice in fata conducerii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. asupra situatiei juridice a acesteia, evidentiind cauzele unor disfunctii si propunand masuri de eliminare a deficientelor, conform temeiului legal.
    11. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Biroului de audit intern
    1. Efectueaza inspectii si analize ale sistemului propriu de control intern, in scopul propunerii de masuri care sa conduca la asigurarea indeplinirii obiectivelor Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    2. Realizarea planului de activitate de audit intern se efectueaza prin cooptarea si a revizorilor contabili existenti in sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., a caror activitate este coordonata de Biroul de audit intern.
    3. Constatarile rezultate in urma verificarilor efectuate sunt inscrise in rapoartele de audit intern prezentate directorului general pentru aprobarea masurilor propuse.
    4. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Biroului corpului de control
    Verifica in teritoriu sesizarile adresate Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor, care sunt repartizate spre rezolvare Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., precum si sesizarile din teritoriu adresate directorului general, propunand masuri de rezolvare si de penalizare a celor vinovati.
    Efectueaza actiuni periodice de verificare si control la nivelul sucursalelor, care au in vedere urmatoarele:
    1. respectarea prevederilor legale privind intocmirea planului tehnic;
    2. corespondenta cantitatilor raportate in situatiile de lucrari lunare cu cele realizate in teren;
    3. incadrarea in norme a consumurilor realizate la principalele materiale, carburanti, lubrifianti;
    4. corectitudinea incadrarii personalului;
    5. respectarea legislatiei in vigoare la achizitia de materiale si piese.
    Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

    Atributiile Compartimentului protectia muncii si PSI
    1. Indruma, coordoneaza si controleaza activitatea de protectie a muncii, siguranta circulatiei, de prevenire si stingere a incendiilor, din toate sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A., pentru asigurarea celor mai bune conditii de munca, prevenirea accidentelor de munca, imbolnavirilor profesionale si a pagubelor materiale.
    2. Propune spre aprobare conducerii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. normativele pentru acordarea echipamentului de protectie si de lucru si controleaza modul in care se acorda si se foloseste acest echipament in procesul de productie la sucursalele Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    3. Controleaza modul in care se organizeaza si se efectueaza instructajele de protectie a muncii, siguranta circulatiei si prevenirea si stingerea incendiilor si daca au fost insusite cunostintele necesare.
    4. Controleaza aplicarea normelor de protectie a muncii, siguranta circulatiei, prevenirea si stingerea incendiilor.
    5. Controleaza, din punct de vedere al protectiei muncii, respectarea dispozitiilor legale referitoare la timpul de lucru si timpul de odihna, munca suplimentara si de noapte, conditiile de munca grele sau vatamatoare sanatatii.
    6. Cerceteaza, sub aspectul cauzelor si raspunderilor, accidentele de munca colective, mortale, cele care au produs invaliditate, accidentele tehnice, accidentele de circulatie, precum si cauzele incendiilor si pagubele produse de acestea.
    7. Controleaza inregistrarea, evidenta si raportarea accidentelor de munca si a incendiilor si modul cum au fost cercetate de persoanele in drept din cadrul sucursalelor Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    8. Studiaza cauzele accidentelor de munca in vederea generalizarii celor mai bune metode de prevenire a acestora.
    9. Controleaza nominalizarea si utilizarea fondurilor destinate activitatii de protectie a muncii, siguranta circulatiei si de prevenire si stingere a incendiilor.
    10. Coordoneaza si controleaza modul in care se desfasoara activitatea de propaganda.
    11. Organizeaza instruiri anuale cu coordonatorii activitatii de specialitate din cadrul sucursalelor Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    12. Dispune masuri pentru inlaturarea deficientelor constatate, stabilind termene de executie si de comunicare pentru realizarea lor.
    13. Dispune masuri pentru limitarea temporara a activitatii in locurile de munca in care situatia din punct de vedere al protectiei muncii si al prevenirii si stingerii incendiilor prezinta pericol iminent de producere a unor accidente.
    14. Dispune oprirea din circulatie pe drumurile publice a autovehiculelor apartinand Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. care nu indeplinesc normele legale.
    15. Dispune oprirea din lucru a utilajelor apartinand Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. care nu sunt dotate cu accesorii care sa previna producerea unor accidente.
    16. Dispune aplicarea de sanctiuni disciplinare celor care se fac vinovati de nerespectarea atributiilor privind protectia muncii, siguranta circulatiei, prevenirea si stingerea incendiilor.
    17. Tine evidenta evenimentelor produse in cadrul sucursalelor.
    18. Supravegheaza respectarea normelor de protectie a muncii, siguranta circulatiei si PSI de catre salariatii centralei Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. si face instructajul acestora.
    19. Prezinta periodic in fata conducerii Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. informari asupra situatiei sucursalelor.
    20. Executa orice alte sarcini trasate de conducerea Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.

                                 *
                               *   *

    Fiecare compartiment functional din structura organizatorica a unitatii centrale a Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A. isi gaseste corespondentul in cadrul structurii organizatorice a sucursalei judetene.
    Sucursalele judetene sunt unitati fara personalitate juridica, functioneaza pe baza de gestiune economico-financiara si intocmesc evidenta contabila la nivel de balanta de verificare.
    In exercitarea atributiilor sucursalelor, in vederea derularii in bune conditii a lucrarilor de intretinere, reparatii si exploatare, conducerile sucursalelor primesc delegare de competenta din partea directorului general.
    Structura organizatorica a Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare"   S.A. se modifica prin hotarare a adunarii generale a actionarilor, la propunerea consiliului de administratie.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 372/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 372 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu