
Având în vedere prevederile art. 44 alin. (2) şi ale art. 45 alin. (1) lit. a) din Legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 160/2012,preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite prezentul ordin. Articolul IStandardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie a energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 11/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 18 aprilie 2016, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5Prevederile standardului nu se aplică în situaţii de funcţionare anormală a RED determinate de către OTS, în condiţiile în care OD a luat toate măsurile pentru limitarea efectelor cauzei care determină funcţionarea anormală. 2. La articolul 6, alineatul (2), litera i) se abrogă. 3. La articolul 6 alineatul (2), litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins: k)incident deosebit - eveniment care duce la apariţia unei întreruperi lungi a căii de alimentare/evacuare a energiei electrice, ce afectează un număr mai mare de 5.000 de utilizatori. 4. La articolul 15, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 15(1) În situaţia producerii unui incident deosebit în RED, OD concesionar este obligat să informeze ANRE cel mai târziu în ziua lucrătoare următoare, precizând: zona RED afectată, numărul locurilor de consum şi/sau de producere afectate, precum şi, dacă sunt disponibile, informaţii privind durata întreruperii şi cauza care a determinat apariţia incidentului. 5. La articolul 16 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite care generează avarii în elemente ale RED aflate în zona intravilană, în maximum 48 de ore; 6. La articolul 16 alineatul (1), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins: d)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite care generează avarii în elemente ale RED aflate în zona extravilană, în maximum 72 de ore. 7. La articolul 16 alineatul (2), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite, în termenul prevăzut la alin. (1) lit. c) sau d), după caz. 8. La articolul 17, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) În cadrul întreruperilor lungi neplanificate prevăzute la alin. (1) nu sunt incluse întreruperile accidentale provocate de utilizatorii RED sau de către terţi. Aceste întreruperi se monitorizează şi se raportează distinct de către OD, în cadrul raportului prevăzut la art. 44. 9. După articolul 26 se introduce un nou articol, articolul 261, cu următorul cuprins: Articolul 261 Parametrii de calitate prevăzuţi la art. 23, 24, 25 şi 26 reprezintă indicatori de performanţă pentru calitatea curbei de tensiune. 10. La articolul 27, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins:(9) În situaţia în care, drept urmare a analizei efectuate de OD, reclamaţia utilizatorului referitoare la calitatea curbei de tensiune se dovedeşte întemeiată, OD plăteşte utilizatorului compensaţia corespunzătoare prevăzută în anexa nr. 4. 11. La articolul 28, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 28(1) OD este obligat să răspundă, în termen de 30 de zile calendaristice, la toate cererile/sesizările/reclamaţiile/ solicitările primite cu privire la serviciul de distribuţie, altele decât cele pentru care este prevăzut explicit un termen de răspuns în reglementările în vigoare. 12. La articolul 29, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Termenele şi condiţiile necesare pentru emiterea avizului tehnic de racordare, pentru transmiterea ofertei de contract de racordare, pentru punerea sub tensiune a instalaţiilor de utilizare aferente unui loc de consum şi/sau de producere, precum şi termenul total pentru proiectarea unui branşament, obţinerea autorizaţiei de construire pentru branşament, execuţia şi recepţia punerii în funcţiune a branşamentului sunt prevăzute în regulamentul de racordare. 13. La articolul 29, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:(5) Prin derogare de la prevederile alin. (4), în situaţia în care termenul maxim prevăzut în regulamentul de racordare pentru proiectarea unui branşament, obţinerea autorizaţiei de construire pentru branşament, execuţia şi recepţia punerii în funcţiune a branşamentului nu este respectat de către OD ca urmare a unei cereri exprese din partea utilizatorului de amânare a realizării branşamentului, OD nu acordă compensaţia corespunzătoare prevăzută în anexa nr. 4. 14. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 31(1) OD are obligaţia montării contorului pentru fiecare loc de consum şi/sau de producere nou, în termenul prevăzut în contractul de racordare.(2) OD are obligaţia înlocuirii/reprogramării contorului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data depunerii de către furnizor/utilizatorul care are contract de distribuţie încheiat direct cu OD a cererii scrise, motivate de opţiunea utilizatorului client final de schimbare a tarifului de furnizare, în situaţia în care aplicarea noului tarif necesită un alt tip de contor sau reprogramarea celui existent.(3) La sesizarea utilizatorului, adresată direct sau prin intermediul furnizorului, referitoare la grupul de măsurare care este dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, ori ca urmare a constatării de către OD a unor probleme privind grupul de măsurare, OD este obligat să monteze sau să înlocuiască grupul de măsurare ori elemente ale acestuia, cu anunţarea prealabilă a utilizatorului, în condiţiile şi la termenele prevăzute în contractul-cadru pentru serviciul de distribuţie. 15. La articolul 34, alineatele (4) , (5) şi (6) se abrogă. 16. La articolul 41, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4) OD concesionar este obligat să monitorizeze şi să transmită ANRE, în cadrul raportului anual prevăzut la art. 44, informaţiile privind compensaţiile acordate utilizatorilor RED conform anexei nr. 7. 17. Articolul 46 se modifică şi va avea următorul conţinut: Articolul 46Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul standard. 18. La anexa nr. 2 „Indicatori de continuitate", sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de forţa majoră" se înlocuieşte cu sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de condiţii meteorologice deosebite", iar sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de utilizatori*" se înlocuieşte cu sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de utilizatori* sau terţi". 19. La anexa nr. 4 „Compensaţii acordate de OD utilizatorilor pentru nerespectarea indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice şi a indicatorilor de calitate comercială a serviciului de distribuţie", punctele nr. 9 , 12 , 13 şi 14 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
Nr. crt. |
Serviciul |
Termenul maxim stabilit în standard/reglementările specifice în vigoare pentru realizarea serviciului* |
Compensaţii acordate în cazul nerespectării termenelor/indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice |
Persoane juridice |
Persoane fizice |
„9 |
Răspuns la cererile/sesizările/reclamaţiile sau solicitările primite cu privire la serviciul de distribuţie, altele decât cele pentru care este prevăzut explicit un termen de răspuns în reglementările în vigoare |
30 de zile calendaristice |
90 RON la 110 kV; 70 RON la JT şi MT |
90 RON la 110 kV; 40 RON la JT şi MT |
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ |
12 |
Montarea/înlocuirea grupului de măsurare/elemente ale grupului de măsurare dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, în cazul unui loc de consum şi/sau de producere cu puterea aprobată mai mare de 100 kW |
5 zile lucrătoare |
130 RON |
- |
13 |
Montarea/înlocuirea grupului de măsurare/elemente ale grupului de măsurare dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, în cazul unui loc de consum şi/sau de producere cu puterea aprobată mai mică sau egală cu 100 kW sau în cazul unui client final casnic |
10 zile lucrătoare |
130 RON |
130 RON |
14 |
Înlocuirea/reprogramarea contorului la cererea scrisă a furnizorului/utilizatorului care are contract de distribuţie încheiat direct cu OD, motivată de opţiunea utilizatorului client final de schimbare a tarifului de furnizare, în situaţia în care aplicarea noului tarif necesită un alt tip de contor sau reprogramarea celui existent |
10 zile calendaristice |
130 RON |
130 RON" |
20. La anexa nr. 4 „Compensaţii acordate de OD utilizatorilor pentru nerespectarea indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice şi a indicatorilor de calitate comercială a serviciului de distribuţie", după punctul 14 se introduce un nou punct, punctul 15, cu următorul cuprins:
Nr. crt. |
Serviciul |
Termenul maxim stabilit în standard/reglementările specifice în vigoare pentru realizarea serviciului* |
Compensaţii acordate în cazul nerespectării termenelor/indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice |
Persoane juridice |
Persoane fizice |
„15 |
Respectarea indicatorilor de performanţă privind calitatea curbei de tensiune |
- |
270 RON la 110 kV; 130 RON la JT şi MT |
270 RON la 110 kV; 70 RON la JT şi MT" |
21. Anexa nr. 5 „Indicatori de calitate comercială" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. 22. După anexa nr. 6 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIDirecţiile de specialitate din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei,Niculae HavrileţANEXA Nr. 1(Anexa nr. 5 la standard) Indicatori de calitate comercială
Nr. |
Indicator |
Tip utilizator* |
Nivelul de tensiune |
Trim. 1 |
Trim. 2 |
Trim. 3 |
Trim. 4 |
Total an |
1 |
Numărul de cereri de racordare la reţea |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
2 |
Timpul mediu** de emitere a avizelor tehnice de racordare, pentru cazul în care soluţia de racordare a fost stabilită prin studiu de soluţie (zile) |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
3 |
Timpul mediu** de emitere a avizelor tehnice de racordare, pentru cazul în care soluţia de racordare a fost stabilită prin fişă de soluţie (zile) |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
4 |
Timpul mediu** de emitere a certificatelor de racordare |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
5 |
Numărul de cereri de racordare nesoluţionate prin emiterea unui aviz tehnic de racordare (ATR) |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
6 |
Numărul de cereri de racordare la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin regulamentul de racordare |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
7 |
Numărul de cereri de contracte de racordare |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
8 |
Numărul de cereri de contracte de racordare |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
9 |
Numărul de cereri de contracte de racordare |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
10 |
Numărul de cereri de contracte de racordare |
clienţi casnici |
toate |
|
|
|
|
|
11 |
Numărul de contracte de racordare încheiate |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
12 |
Numărul de contracte de racordare încheiate |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
13 |
Numărul de contracte de racordare încheiate |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
14 |
Timpul mediu** de încheiere a contractelor de racordare (zile) |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
15 |
Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
16 |
Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
17 |
Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
18 |
Numărul de cereri de contracte de racordare la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin Regulamentul de racordare |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
19 |
Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
20 |
Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
21 |
Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
22 |
Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
23 |
Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
24 |
Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
Nr. |
Indicator |
Tip utilizator* |
Nivelul de tensiune |
Trim. 1 |
Trim. 2 |
Trim. 3 |
Trim. 4 |
Total an |
25 |
Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
26 |
Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
27 |
Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
28 |
Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
29 |
Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
30 |
Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
31 |
Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** la care nu s-a răspuns în termenul stabilit în prezentul standard |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
32 |
Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
33 |
Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
34 |
Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
35 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
36 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
37 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
38 |
Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin reglementările în vigoare |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
39 |
Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
40 |
Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
41 |
Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
42 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
43 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
44 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
45 |
Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune la care nu s-a răspuns în termenul prevăzut în prezentul standard |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
46 |
Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
47 |
Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
48 |
Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
49 |
Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
50 |
Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
51 |
Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
Nr. |
Indicator |
Tip utilizator* |
Nivelul de tensiune |
Trim. 1 |
Trim. 2 |
Trim. 3 |
Trim. 4 |
Total an |
52 |
Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
53 |
Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
54 |
Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
55 |
Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
56 |
Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
57 |
Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
58 |
Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
59 |
Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
60 |
Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
61 |
Numărul reclamaţiilor scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard care nu s-au putut rezolva |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
62 |
Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
63 |
Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
64 |
Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
65 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
66 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
67 |
Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) |
toţi |
IT |
|
|
|
|
|
68 |
Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit o dată la 6 luni |
toţi |
JT |
|
|
|
|
|
69 |
Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit lunar |
toţi |
MT |
|
|
|
|
|
70 |
Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit lunar |
mari consumatori |
IT |
|
|
|
|
|
71 |
Număr total de apeluri telefonice |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
72 |
Număr total de apeluri telefonice nepreluate |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
73 |
Numărul de apeluri telefonice la care nu s-a răspuns în 60 de secunde |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
74 |
Timpul mediu** de răspuns la apelurile telefonice (secunde) |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
75 |
Numărul solicitărilor/sesizărilor/reclamaţiilor scrise la care nu s-a răspuns în termenul prevăzut în standard |
toţi |
toate |
|
|
|
|
|
* În noţiunea de „tip utilizator" se includ locurile de consum şi/sau de producere, precum şi OD racordaţi. ** Valoarea medie reprezintă media aritmetică. *** Contracte noi, schimbarea soluţiei de racordare, schimbarea furnizorului etc. ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 7 la standard) Monitorizarea compensaţiilor acordate utilizatorilor
Data acordării compensaţiei [zzllaa] |
Valoarea compensaţiei acordate [lei] |
Tip utilizator(1) (se va preciza şi nivelul de tensiune al RED la care este/ urmează să fie racordat utilizatorul) |
Zonă de consum (urban/rural) U/R |
Motivul acordării compensaţiei: indicatorul de performanţă/ serviciul neîndeplinit |
Categoria indicatorilor de performanţă neîndepliniţi(2) |
continuitatea alimentării cu energie electrică a utilizatorilor |
calitatea tehnică a energiei electrice distribuite |
calitatea comercială a serviciului de distribuţie a energiei electrice |
....... |
|
|
|
|
|
|
|
Numărul total de compensaţii plătite(3) |
|
|
|
|
Valoarea totală a compensaţiilor acordate(4) [lei] |
|
|
|
|
(1) Pentru „tip utilizator" se completează: loc de consum (LC), loc de producere (LP) sau loc de consum şi de producere (LCP) ori OD. Se precizează şi nivelul de tensiune la care este racordat locul de consum şi/sau de producere ori OD. Exemplu: LCJT, LCMT/LCIT, LPJT etc. (2) Se va bifa una dintre cele trei categorii. (3) Se precizează atât numărul total de compensaţii acordate, cât şi defalcarea acestuia pe categorii aferente indicatorilor de performanţă. (4) Se precizează atât valoarea totală a compensaţiilor acordate, cât şi defalcarea acesteia pe categorii aferente indicatorilor de performanţă.