Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.49 din 22.06.2017

privind modificarea Standardului de performanţă pentru serviciul de distribuţie a energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 11/2016
ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 535 din 07 iulie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 44 alin. (2) şi ale art. 45 alin. (1) lit. a) din Legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 160/2012,preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite prezentul ordin. Articolul IStandardul de performanţă pentru serviciul de distribuţie a energiei electrice, aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 11/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 18 aprilie 2016, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5Prevederile standardului nu se aplică în situaţii de funcţionare anormală a RED determinate de către OTS, în condiţiile în care OD a luat toate măsurile pentru limitarea efectelor cauzei care determină funcţionarea anormală. 2. La articolul 6, alineatul (2), litera i) se abrogă. 3. La articolul 6 alineatul (2), litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins: k)incident deosebit - eveniment care duce la apariţia unei întreruperi lungi a căii de alimentare/evacuare a energiei electrice, ce afectează un număr mai mare de 5.000 de utilizatori. 4. La articolul 15, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 15(1) În situaţia producerii unui incident deosebit în RED, OD concesionar este obligat să informeze ANRE cel mai târziu în ziua lucrătoare următoare, precizând: zona RED afectată, numărul locurilor de consum şi/sau de producere afectate, precum şi, dacă sunt disponibile, informaţii privind durata întreruperii şi cauza care a determinat apariţia incidentului. 5. La articolul 16 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite care generează avarii în elemente ale RED aflate în zona intravilană, în maximum 48 de ore; 6. La articolul 16 alineatul (1), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins: d)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite care generează avarii în elemente ale RED aflate în zona extravilană, în maximum 72 de ore. 7. La articolul 16 alineatul (2), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteorologice deosebite, în termenul prevăzut la alin. (1) lit. c) sau d), după caz. 8. La articolul 17, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) În cadrul întreruperilor lungi neplanificate prevăzute la alin. (1) nu sunt incluse întreruperile accidentale provocate de utilizatorii RED sau de către terţi. Aceste întreruperi se monitorizează şi se raportează distinct de către OD, în cadrul raportului prevăzut la art. 44. 9. După articolul 26 se introduce un nou articol, articolul 261, cu următorul cuprins: Articolul 261 Parametrii de calitate prevăzuţi la art. 23, 24, 25 şi 26 reprezintă indicatori de performanţă pentru calitatea curbei de tensiune. 10. La articolul 27, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins:(9) În situaţia în care, drept urmare a analizei efectuate de OD, reclamaţia utilizatorului referitoare la calitatea curbei de tensiune se dovedeşte întemeiată, OD plăteşte utilizatorului compensaţia corespunzătoare prevăzută în anexa nr. 4. 11. La articolul 28, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 28(1) OD este obligat să răspundă, în termen de 30 de zile calendaristice, la toate cererile/sesizările/reclamaţiile/ solicitările primite cu privire la serviciul de distribuţie, altele decât cele pentru care este prevăzut explicit un termen de răspuns în reglementările în vigoare. 12. La articolul 29, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:(2) Termenele şi condiţiile necesare pentru emiterea avizului tehnic de racordare, pentru transmiterea ofertei de contract de racordare, pentru punerea sub tensiune a instalaţiilor de utilizare aferente unui loc de consum şi/sau de producere, precum şi termenul total pentru proiectarea unui branşament, obţinerea autorizaţiei de construire pentru branşament, execuţia şi recepţia punerii în funcţiune a branşamentului sunt prevăzute în regulamentul de racordare. 13. La articolul 29, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:(5) Prin derogare de la prevederile alin. (4), în situaţia în care termenul maxim prevăzut în regulamentul de racordare pentru proiectarea unui branşament, obţinerea autorizaţiei de construire pentru branşament, execuţia şi recepţia punerii în funcţiune a branşamentului nu este respectat de către OD ca urmare a unei cereri exprese din partea utilizatorului de amânare a realizării branşamentului, OD nu acordă compensaţia corespunzătoare prevăzută în anexa nr. 4. 14. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 31(1) OD are obligaţia montării contorului pentru fiecare loc de consum şi/sau de producere nou, în termenul prevăzut în contractul de racordare.(2) OD are obligaţia înlocuirii/reprogramării contorului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data depunerii de către furnizor/utilizatorul care are contract de distribuţie încheiat direct cu OD a cererii scrise, motivate de opţiunea utilizatorului client final de schimbare a tarifului de furnizare, în situaţia în care aplicarea noului tarif necesită un alt tip de contor sau reprogramarea celui existent.(3) La sesizarea utilizatorului, adresată direct sau prin intermediul furnizorului, referitoare la grupul de măsurare care este dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, ori ca urmare a constatării de către OD a unor probleme privind grupul de măsurare, OD este obligat să monteze sau să înlocuiască grupul de măsurare ori elemente ale acestuia, cu anunţarea prealabilă a utilizatorului, în condiţiile şi la termenele prevăzute în contractul-cadru pentru serviciul de distribuţie. 15. La articolul 34, alineatele (4) , (5) şi (6) se abrogă. 16. La articolul 41, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:(4) OD concesionar este obligat să monitorizeze şi să transmită ANRE, în cadrul raportului anual prevăzut la art. 44, informaţiile privind compensaţiile acordate utilizatorilor RED conform anexei nr. 7. 17. Articolul 46 se modifică şi va avea următorul conţinut: Articolul 46Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentul standard. 18. La anexa nr. 2 „Indicatori de continuitate", sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de forţa majoră" se înlocuieşte cu sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de condiţii meteorologice deosebite", iar sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de utilizatori*" se înlocuieşte cu sintagma „întreruperi neplanificate cauzate de utilizatori* sau terţi". 19. La anexa nr. 4 „Compensaţii acordate de OD utilizatorilor pentru nerespectarea indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice şi a indicatorilor de calitate comercială a serviciului de distribuţie", punctele nr. 9 , 12 , 13 şi 14 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

Nr. crt. Serviciul Termenul maxim stabilit în standard/reglementările specifice în vigoare pentru realizarea serviciului* Compensaţii acordate în cazul nerespectării termenelor/indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice
Persoane juridice Persoane fizice
„9 Răspuns la cererile/sesizările/reclamaţiile sau solicitările primite cu privire la serviciul de distribuţie, altele decât cele pentru care este prevăzut explicit un termen de răspuns în reglementările în vigoare 30 de zile calendaristice 90 RON la 110 kV; 70 RON la JT şi MT 90 RON la 110 kV; 40 RON la JT şi MT
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........
12 Montarea/înlocuirea grupului de măsurare/elemente ale grupului de măsurare dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, în cazul unui loc de consum şi/sau de producere cu puterea aprobată mai mare de 100 kW 5 zile lucrătoare 130 RON -
13 Montarea/înlocuirea grupului de măsurare/elemente ale grupului de măsurare dispărut, defect sau suspect de înregistrări eronate, în cazul unui loc de consum şi/sau de producere cu puterea aprobată mai mică sau egală cu 100 kW sau în cazul unui client final casnic 10 zile lucrătoare 130 RON 130 RON
14 Înlocuirea/reprogramarea contorului la cererea scrisă a furnizorului/utilizatorului care are contract de distribuţie încheiat direct cu OD, motivată de opţiunea utilizatorului client final de schimbare a tarifului de furnizare, în situaţia în care aplicarea noului tarif necesită un alt tip de contor sau reprogramarea celui existent 10 zile calendaristice 130 RON 130 RON"

20. La anexa nr. 4 „Compensaţii acordate de OD utilizatorilor pentru nerespectarea indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice şi a indicatorilor de calitate comercială a serviciului de distribuţie", după punctul 14 se introduce un nou punct, punctul 15, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Serviciul Termenul maxim stabilit în standard/reglementările specifice în vigoare pentru realizarea serviciului* Compensaţii acordate în cazul nerespectării termenelor/indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice
Persoane juridice Persoane fizice
„15 Respectarea indicatorilor de performanţă privind calitatea curbei de tensiune - 270 RON la 110 kV; 130 RON la JT şi MT 270 RON la 110 kV; 70 RON la JT şi MT"

21. Anexa nr. 5 „Indicatori de calitate comercială" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. 22. După anexa nr. 6 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIDirecţiile de specialitate din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei,Niculae HavrileţANEXA Nr. 1(Anexa nr. 5 la standard) Indicatori de calitate comercială

Nr. Indicator Tip utilizator* Nivelul de tensiune Trim. 1 Trim. 2 Trim. 3 Trim. 4 Total an
1 Numărul de cereri de racordare la reţea toţi toate
2 Timpul mediu** de emitere a avizelor tehnice de racordare, pentru cazul în care soluţia de racordare a fost stabilită prin studiu de soluţie (zile) toţi toate
3 Timpul mediu** de emitere a avizelor tehnice de racordare, pentru cazul în care soluţia de racordare a fost stabilită prin fişă de soluţie (zile) toţi toate
4 Timpul mediu** de emitere a certificatelor de racordare toţi toate
5 Numărul de cereri de racordare nesoluţionate prin emiterea unui aviz tehnic de racordare (ATR) toţi toate
6 Numărul de cereri de racordare la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin regulamentul de racordare toţi toate
7 Numărul de cereri de contracte de racordare toţi JT
8 Numărul de cereri de contracte de racordare toţi MT
9 Numărul de cereri de contracte de racordare toţi IT
10 Numărul de cereri de contracte de racordare clienţi casnici toate
11 Numărul de contracte de racordare încheiate toţi JT
12 Numărul de contracte de racordare încheiate toţi MT
13 Numărul de contracte de racordare încheiate toţi IT
14 Timpul mediu** de încheiere a contractelor de racordare (zile) toţi toate
15 Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate toţi JT
16 Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate toţi MT
17 Numărul de cereri de contracte de racordare nefinalizate/nesoluţionate toţi IT
18 Numărul de cereri de contracte de racordare la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin Regulamentul de racordare toţi toate
19 Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) toţi JT
20 Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) toţi MT
21 Durata medie** a procesului de racordare, de la depunerea documentaţiei complete, fără studiu de soluţie, până la punerea sub tensiune a instalaţiei de utilizare (zile) toţi IT
22 Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) toţi JT
23 Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) toţi MT
24 Costul mediu** total pentru racordare (tarif pentru emitere ATR + cost studiu de soluţie + tarif de racordare) (lei) toţi IT
Nr. Indicator Tip utilizator* Nivelul de tensiune Trim. 1 Trim. 2 Trim. 3 Trim. 4 Total an
25 Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** toţi JT
26 Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** toţi MT
27 Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** toţi IT
28 Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) toţi JT
29 Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) toţi MT
30 Timpul mediu** de încheiere a contractelor pentru serviciul de distribuţie*** (zile) toţi IT
31 Numărul de cereri de contracte pentru serviciul de distribuţie*** la care nu s-a răspuns în termenul stabilit în prezentul standard toţi toate
32 Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR toţi JT
33 Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR toţi MT
34 Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR toţi IT
35 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) toţi JT
36 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) toţi MT
37 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la racordare/contestaţii ATR (zile) toţi IT
38 Numărul de reclamaţii referitoare la racordare/ contestaţii ATR la care nu s-a răspuns în termenul stabilit prin reglementările în vigoare toţi toate
39 Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune toţi JT
40 Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune toţi MT
41 Numărul de reclamaţii primite referitoare la calitatea curbei de tensiune toţi IT
42 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) toţi JT
43 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) toţi MT
44 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la calitatea curbei de tensiune (zile) toţi IT
45 Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune la care nu s-a răspuns în termenul prevăzut în prezentul standard toţi toate
46 Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva toţi JT
47 Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva toţi MT
48 Numărul de reclamaţii referitoare la calitatea curbei de tensiune care nu s-au putut rezolva toţi IT
49 Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată toţi JT
50 Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată toţi MT
51 Numărul de utilizatori deconectaţi pentru neplată toţi IT
Nr. Indicator Tip utilizator* Nivelul de tensiune Trim. 1 Trim. 2 Trim. 3 Trim. 4 Total an
52 Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) toţi JT
53 Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) toţi MT
54 Timpul mediu** de reconectare a locului de consum din momentul anunţării OD de către utilizator/ furnizor de efectuarea plăţii (zile) toţi IT
55 Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard toţi JT
56 Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard toţi MT
57 Numărul de cereri/sesizări/reclamaţii sau solicitări scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard toţi IT
58 Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) toţi JT
59 Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) toţi MT
60 Timpul mediu** de răspuns la cererile/sesizările/ reclamaţiile sau solicitările scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard (zile) toţi IT
61 Numărul reclamaţiilor scrise pe alte teme decât cele la care se referă explicit prezentul standard care nu s-au putut rezolva toţi toate
62 Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate toţi JT
63 Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate toţi MT
64 Numărul de reclamaţii referitoare la datele măsurate toţi IT
65 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) toţi JT
66 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) toţi MT
67 Timpul mediu** de răspuns la reclamaţiile referitoare la datele măsurate/consumul de energie electrică recalculat (zile) toţi IT
68 Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit o dată la 6 luni toţi JT
69 Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit lunar toţi MT
70 Numărul de utilizatori al căror contor nu este citit lunar mari consumatori IT
71 Număr total de apeluri telefonice toţi toate
72 Număr total de apeluri telefonice nepreluate toţi toate
73 Numărul de apeluri telefonice la care nu s-a răspuns în 60 de secunde toţi toate
74 Timpul mediu** de răspuns la apelurile telefonice (secunde) toţi toate
75 Numărul solicitărilor/sesizărilor/reclamaţiilor scrise la care nu s-a răspuns în termenul prevăzut în standard toţi toate

* În noţiunea de „tip utilizator" se includ locurile de consum şi/sau de producere, precum şi OD racordaţi. ** Valoarea medie reprezintă media aritmetică. *** Contracte noi, schimbarea soluţiei de racordare, schimbarea furnizorului etc. ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 7 la standard) Monitorizarea compensaţiilor acordate utilizatorilor

Data acordării compensaţiei [zzllaa] Valoarea compensaţiei acordate [lei] Tip utilizator(1) (se va preciza şi nivelul de tensiune al RED la care este/ urmează să fie racordat utilizatorul) Zonă de consum (urban/rural) U/R Motivul acordării compensaţiei: indicatorul de performanţă/ serviciul neîndeplinit Categoria indicatorilor de performanţă neîndepliniţi(2)
continuitatea alimentării cu energie electrică a utilizatorilor calitatea tehnică a energiei electrice distribuite calitatea comercială a serviciului de distribuţie a energiei electrice
.......
Numărul total de compensaţii plătite(3)
Valoarea totală a compensaţiilor acordate(4) [lei]

(1) Pentru „tip utilizator" se completează: loc de consum (LC), loc de producere (LP) sau loc de consum şi de producere (LCP) ori OD. Se precizează şi nivelul de tensiune la care este racordat locul de consum şi/sau de producere ori OD. Exemplu: LCJT, LCMT/LCIT, LPJT etc. (2) Se va bifa una dintre cele trei categorii. (3) Se precizează atât numărul total de compensaţii acordate, cât şi defalcarea acestuia pe categorii aferente indicatorilor de performanţă. (4) Se precizează atât valoarea totală a compensaţiilor acordate, cât şi defalcarea acesteia pe categorii aferente indicatorilor de performanţă.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 49/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 49 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 49/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu