ORDIN
Nr. 504/501 din 20 aprilie 2005
pentru aprobarea Normelor privind fundamentarea, acordarea si justificarea
sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de
unii agenti economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate
bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

Nr. 504 din 20 aprilie 2005
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Nr. 501 din 8 aprilie 2005
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 442 din 25 mai 2005
In temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind
finantele publice, cu modificarile ulterioare, ale art. 11 alin. (5) din
Hotararea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului
Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si ale art.
5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 412/2004 privind organizarea si
functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, cu
modificarile si completarile ulterioare,
ministrul finantelor publice si ministrul transporturilor, constructiilor
si turismului emit urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor
primite de la bugetul de stat pentru unele activitati desfasurate de unii
agenti economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, precum si a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale
pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de
cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane, prevazute in anexa
care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Pe data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul
ministrului finantelor publice si al ministrului transporturilor,
constructiilor si turismului nr. 1.491/1.627/2004 pentru aprobarea Normelor
privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul
de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici prin
bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a
transferurilor consolidabile acordate consiliilor locale pentru intretinerea,
repararea si construirea de drumuri locale, publicat in Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea I, nr. 971 din 22 octombrie 2004.
Art. 3
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Sebastian Bodu,
secretar de stat
Ministrul transporturilor, constructiilor si turismului,
Gheorghe Dobre
ANEXA 1
NORME
privind fundamentarea, acordarea si justificarea sumelor primite de la bugetul
de stat pentru unele activitati desfasurate de unii agenti economici, prin
bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si a
transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru strazile care se
vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi
in localitatile rurale si urbane
Unitati care vor aplica prevederile prezentelor norme
Art. 1
(1) Agentii economici care beneficiaza pentru desfasurarea activitatii de
sume de la bugetul de stat, destinate acoperirii de cheltuieli materiale,
subventii/transferuri, precum si de sume destinate rambursarii creditelor
externe/interne, platii dobanzilor si comisioanelor, in baza prevederilor art.
3 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare,
dupa caz, sunt:
a) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania -
S.A.;
b) Regia Autonoma "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos";
c) Societatea Nationala "Aeroportul International Bucuresti Baneasa -
Aurel Vlaicu" - S.A.;
d) Societatea Nationala "Aeroportul International Constanta" -
S.A.;
e) Societatea Nationala "Aeroportul International Timisoara - Traian
Vuia" - S.A.;
f) Compania Nationala de Cai Ferate "C.F.R." - S.A.;
g) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R.
Calatori" - S.A.;
h) Autoritatea Feroviara Romana - AFER;
i) Societatea Comerciala de Transport cu Metroul Bucuresti
"Metrorex" - S.A.
j) Compania Nationala "Aeroportul International Henri Coanda
Bucuresti" - S.A.;
k) Societatea Comerciala "Compania Nationala de Transporturi Aeriene
Romane - TAROM" - S.A.;
l) Compania Nationala "Administratia Porturilor Maritime" - S.A.
Constanta;
m) Compania Nationala de Radiocomunicatii Navale "Radionav" -
S.A.;
n) Societatea Comerciala "NAVROM Delta" - S.A. Tulcea;
o) Compania Nationala "Administratia Canalelor Navigabile" - S.A.
(2) Prevederile prezentelor norme se vor aplica si altor agenti economici
care vor beneficia de sume de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru cheltuielile prevazute la
alin. (1).
Inscrierea in bugetul de stat
Art. 2
(1) Agentii economici mentionati la art. 1 au obligatia de a prezenta
Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului propuneri pentru
inscrierea in bugetul de stat a sumelor ce reprezinta cheltuieli curente,
rambursari de credite externe/interne si plati de dobanzi si comisioane, in
vederea cuprinderii acestora in bugetul ministerului, in termenele stabilite de
Legea nr. 500/2002, cu modificarile ulterioare.
(2) Anual, in etapa de elaborare a proiectului bugetului de stat, fiecare
agent economic care beneficiaza de sume de la bugetul statului fundamenteaza
necesarul acestora, urmarind realizarea in conditii corespunzatoare a
obiectului de activitate, cu incadrarea in limitele transmise de Ministerul
Transporturilor, Constructiilor si Turismului. Sumele destinate rambursarii
creditelor externe/interne si platilor de dobanzi si comisioane se vor stabili
in functie de scadente.
(3) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in calitate
de ordonator principal de credite, transmite fiecarui agent economic sumele
aprobate in bugetul de stat pentru anul respectiv, cu defalcare pe trimestre.
(4) Agentii economici beneficiari ai sumelor respective raspund de
utilizarea acestora potrivit scopului pentru care au fost acordate.
(5) Bugetele de venituri si cheltuieli ale agentilor economici mentionati
la art. 1 sunt aprobate conform prevederilor legale privind infiintarea
acestora, in cadrul termenului prevazut de legea anuala a bugetului de stat.
Solicitarea lunara a subventiilor/transferurilor de catre unii agenti
economici.
Art. 3
(1) Agentii economici care beneficiaza de subventii/transferuri vor intocmi
lunar, in 5 exemplare, formularul prevazut in anexa nr. 1 "Nota de
fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul
de stat pentru .... la data de ....".
(2) Nivelul subventiilor/transferurilor solicitate pentru perioada
respectiva va rezulta ca diferenta intre veniturile si cheltuielile prognozate
a se realiza in luna respectiva si se va incadra in bugetul aprobat pentru
fiecare agent economic care beneficiaza de sumele respective, potrivit actului
constitutiv. Justificarea sumelor primite de la bugetul de stat prin bugetul
Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului se va face lunar, pe
baza datelor rezultate din balanta de verificare.
(3) Veniturile se vor defalca in functie de natura lor, conform
prevederilor legale. Veniturile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in
anexa nr. 1 vor corespunde totalului veniturilor din clasa 7 din balanta de
verificare diminuat cu sumele reprezentand surse de investitii,
subventii/transferuri, inclusiv veniturile cu destinatie speciala, rambursari
de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane la credite
externe/interne primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, conform legii anuale a bugetului
de stat, si inregistrate.
(4) Cheltuielile se vor defalca pe naturi de cheltuieli, iar acolo unde
anumite cheltuieli prezinta o pondere insemnata, acestea se inscriu ca alineat
distinct, mentionandu-se documentul in baza caruia se efectueaza cheltuiala (de
exemplu: contract ....).
(5) Cheltuielile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1
vor corespunde totalului cheltuielilor din clasa 6 din balanta de verificare,
diminuat cu sumele aferente cheltuielilor de investitii, cheltuielilor
efectuate din fondurile cu destinatie speciala, rambursarilor de credite
externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane la credite externe/interne
si programelor cu finantare rambursabila/nerambursabila.
(6) Pentru transportul feroviar public de calatori, agentul economic
prestator intocmeste, in 5 exemplare, documentatia conform anexei nr. 2
"Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite
de la bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la data de
.....". Veniturile (rd. 4 + rd. 5) din coloana nr. 4 din anexa nr. 2 vor
corespunde totalului veniturilor din clasa 7 din balanta de verificare,
diminuat cu sumele reprezentand surse de investitii, subventii/transferuri,
rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si comisioane la
credite externe/interne primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, conform legii anuale a bugetului
de stat, si inregistrate. Cheltuielile din coloana nr. 4 din anexa nr. 2 vor
corespunde totalului cheltuielilor din clasa 6 din balanta de verificare,
diminuat cu cheltuielile de investitii si cheltuielile aferente derularii
creditelor externe si a programelor cu finantare rambursabila/nerambursabila.
(7) Agentii economici vor prezenta formularele prevazute in anexele nr. 1
si nr. 2 spre avizare directiilor generale ale finantelor publice judetene si a
municipiului Bucuresti, precum si Directiei generale de administrare a marilor
contribuabili, pana la data de 25 a lunii curente, pentru sumele justificate in
luna precedenta. Directiile generale ale finantelor publice judetene si a
municipiului Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor
contribuabili verifica si avizeaza "Nota de fundamentare si justificare a
subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru .... la data
de ...." si "Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor
primite de a bugetul de stat pentru transportul feroviar public de calatori la
data de ....", pentru coloana nr. 3, respectiv coloana nr. 4, in baza
datelor prezentate in balanta de verificare contabila pentru luna precedenta,
la sediul organului de avizare. Avizul se acorda pe baza datelor prezentate sub
responsabilitatea agentului economic, cu rezerva controlului ulterior asupra
modului de utilizare a acestor surse bugetare, ocazie cu care se dispun
masurile de regularizare a eventualelor diferente.
(8) In cursul lunilor ianuarie - februarie agentii economici nu vor
completa coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 si coloana nr. 4
a formularului prevazut in anexa nr. 2, dupa caz.
(9) Veniturile din coloana nr. 3 a formularului prevazut in anexa nr. 1 vor
fi defalcate conform anexei nr. 1/a) "Defalcarea veniturilor ce se
realizeaza la luna .... de agentul economic ....".
(10) "Cheltuielile preliminate pentru luna in curs" (coloana nr.
4 din formularul prevazut in anexa nr. 1) vor fi prezentate detaliat in
formularul prevazut in anexa nr. 1/b) "Memoriu privind justificarea
sumelor preliminate a se plati in luna in curs", ce va cuprinde toate
platile efective ale agentilor economici pana la data de 20 a lunii respective,
la care se vor adauga platile preliminate a se efectua pana la sfarsitul lunii.
In platile respective se pot regasi si avansurile acordate potrivit legii
pentru achizitii de bunuri si servicii.
(11) Aceste plati urmeaza sa se regaseasca in conturile de cheltuieli si
stocuri, conturi care permit, conform prezentelor norme, justificarea in anul
financiar curent a utilizarii sumelor primite. Daca la finele anului financiar
platile respective nu se regasesc in conturile de cheltuieli sau in variatia de
stoc, se va proceda la regularizarea acestora cu bugetul de stat.
(12) In cazul platilor mai mari de 800 milioane lei, se vor anexa copii de
pe documentele care dovedesc oportunitatea efectuarii platii.
(13) In cazul lucrarilor de intretinere si reparatii capitale la
infrastructura, formularul prevazut in anexa nr. 1/b) va fi insotit de
documentatia aprobata conform prevederilor legale.
(14) In cazul in care apar disponibilitati in cont la finele lunii
precedente celei in care se solicita deschiderea de credite, se vor explica
motivele care au determinat acest disponibil. Neprezentarea acestei explicatii
va conduce in mod automat la diminuarea subventiilor/transferurilor in perioada
pentru care se solicita deschiderea de credite.
(15) La fundamentarea subventiilor/transferurilor se vor lua in calcul si
cresterile de stocuri fata de luna precedenta.
(16) Stocurile avute in vedere sunt de regula cele legate de caracterul
sezonier al unor activitati (de exemplu, in cazul Companiei Nationale de Autostrazi
si Drumuri Nationale din Romania - S.A. - procurarea bitumului pentru
perioadele de vara, stocurile de nisip, sare, motorina, combustibil etc. pentru
perioada de iarna - si al Regiei Autonome "Administratia Fluviala a
Dunarii de Jos" Galati - asigurarea stocurilor de combustibil pentru
cazuri de inghet al Dunarii).
(17) Valoarea acestor stocuri se cumuleaza cu sumele ce figureaza la pct.
II "Cheltuieli" din formularul prevazut in anexa nr. 1. Suma acestora
va sta la baza justificarii subventiilor/transferurilor solicitate.
(18) O data cu transmiterea acestor documente se va prezenta Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, in mod obligatoriu, si balanta
de verificare contabila intocmita pentru luna precedenta celei in care se
solicita deschiderea de credite, precum si formularul "Situatia
obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat,
bugetul fondurilor speciale la data de ....", prevazut in anexa nr. 1/c).
(19) Notele de fundamentare si justificare (formularele prevazute in
anexele nr. 1 si 2), avizate conform alin. (7), inclusiv formularele prevazute
in anexele nr. 1/a), 1/b) si 1/c), dupa caz, se prezinta pana la data de 28 a
fiecarei luni la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului -
Directia generala economica si buget, in vederea analizarii utilizarii sumelor
primite, a fundamentarii unor noi sume pentru luna urmatoare si a intocmirii
cererii de deschidere a creditelor bugetare.
(20) In cazul in care un agent economic nu mai solicita
subventii/transferuri pentru o anumita perioada, acesta are obligatia de a
prezenta justificarea subventiilor/transferurilor primite, in fiecare luna, cu
cheltuielile perioadei respective.
(21) Pentru solicitarea creditelor bugetare, Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului prezinta la Ministerul Finantelor Publice cererea
de deschidere a creditelor, impreuna cu documentatia intocmita in conformitate
cu Normele metodologice privind deschiderea creditelor bugetare din bugetul de
stat, elaborate de Ministerul Finantelor Publice.
(22) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de subventii sau
de transferuri de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului au obligatia de a verifica, pe baza deconturilor
definitive, daca alocatiile bugetare primite sunt justificate si, in cazul in
care se constata ca s-au primit sume in plus, acestea vor fi restituite in
contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din
finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului,
pana la data de 31 ianuarie a anului urmator, daca legea nu prevede altfel.
Solicitarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat reprezentand
contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a
infrastructurii de transporturi, precum si a sumelor destinate rambursarii
creditelor externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane
Art. 4
(1) Agentii economici care primesc sume de la bugetul de stat prin bugetul
Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, reprezentand
contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a
infrastructurii de transporturi, precum si sume destinate rambursarii
creditelor externe/interne, platilor de dobanzi si comisioane aferente,
completeaza in 5 exemplare formularul prevazut in anexa nr. 3 "Nota
privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul
de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare
a ....., rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si
comisioane". In sustinerea datelor se intocmesc formularele prevazute in
anexele nr. 3/a) - 3/f), conform modelelor prezentate.
(2) Directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului
Bucuresti, precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili
verifica si avizeaza formularul prevazut in anexa nr. 3 pentru coloanele nr. 3
si 4, pe baza datelor rezultate din documentele bancare ce atesta cumpararea
valutei utilizate pentru rambursarea creditelor externe/interne, a platilor de
dobanzi si comisioane aferente, la sediul organului de avizare. Avizul se
acorda pe baza datelor prezentate sub responsabilitatea agentului economic, cu
rezerva controlului ulterior asupra modului de utilizare a acestor surse
bugetare, ocazie cu care se dispun masurile de regularizare a eventualelor
diferente.
(3) Notele de fundamentare si justificare, cuprinzand formularele prevazute
in anexele nr. 3/a) - 3/f), avizate conform alin. (2), se prezinta Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului - Directia generala economica si
buget, in vederea analizarii modului de utilizare a sumelor primite si a
modului de fundamentare a sumelor pentru luna urmatoare celei in care se
solicita deschiderea de credite bugetare.
(4) In cazul in care din formularul prevazut in anexa nr. 3 rezulta ca
agentul economic respectiv nu a utilizat integral sumele puse la dispozitie
pentru perioada de la inceputul anului pana la sfarsitul lunii anterioare celei
in care se solicita deschiderea creditelor bugetare, cu sumele respective se va
diminua necesarul pe luna pentru care se solicita deschiderea de credite
bugetare.
(5) In situatia inversa, cu sumele de primit se va majora necesarul pe luna
pentru care se solicita deschiderea de credite bugetare, in limita sumelor
aprobate in bugetul de stat.
(6) Agentii economici care au beneficiat in cursul anului de sume de la
bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului pot pastra la finele anului in conturile deschise la unitati bancare
numai valuta procurata in scopul rambursarii la extern a ratelor de imprumuturi
externe guvernamentale si al platii dobanzilor sau comisioanelor acestora, cu termene
scadente pana la data de 15 ianuarie a anului urmator. Sumele ramase
neconsumate vor fi restituite in contul de venituri ale bugetului de stat
"Restituiri de fonduri din finantarea bugetara a anilor precedenti",
deschis la Trezoreria Statului, pana la data de 31 ianuarie, daca legea nu
prevede altfel.
Solicitarea, acordarea si justificarea sumelor de la bugetul de stat,
reprezentand cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea
drumurilor nationale
Art. 5
(1) Cheltuielile curente ce se pot finanta din sume de la bugetul de stat
pentru drumurile nationale sunt:
a) cheltuieli pentru administrare, intretinere si reparatii curente si
periodice la drumurile publice, lucrarile de arta, constructiile, utilajele,
echipamentele si mijloacele de transport specifice sectorului de drumuri,
inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor astfel nominalizate,
variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea lucrarilor, avansurile
lunare acordate potrivit prevederilor legale, cheltuieli pentru licitatii,
taxe, avize si autorizatii, precum si pentru serviciile aferente;
b) cheltuieli pentru reparatii capitale la drumurile publice, lucrari de
arta si constructii, inclusiv taxa pe valoarea adaugata aferenta lucrarilor
astfel nominalizate, variatia stocului de materiale, avansurile la inceperea
lucrarilor, avansurile lunare, acordate potrivit prevederilor legale,
cheltuieli pentru licitatii, taxe, avize si autorizatii, precum si serviciile
aferente.
(2) a) Unitatile teritoriale din subordinea Companiei Nationale de
Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. vor intocmi cererea
justificativa conform modelului prevazut in anexa nr. 4 "Cerere
justificativa privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru
intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna
...... 200....", pe care o vor transmite Companiei Nationale de Autostrazi
si Drumuri Nationale din Romania - S.A. pana la data de 16 a lunii curente
pentru luna urmatoare.
b) Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
va analiza si va transmite Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, pana la data de 20 a lunii curente pentru luna urmatoare, sumele
solicitate prin cererile justificative conform anexei nr. 5 "Cerere
justificativa privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru
intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna
...... 200....". Decontul justificativ va fi insotit de balanta de verificare
centralizata, precum si de copii de pe documentele ce atesta plata unor sume de
peste 800 milioane lei.
c) Pentru sumele primite in luna in care se intocmeste documentatia de
fundamentare a sumelor solicitate si care nu pot fi justificate pe baza de
balanta de verificare, se va intocmi un memoriu justificativ ce va cuprinde
principalele tipuri de plati ce s-au efectuat pana la momentul intocmirii
documentelor, precum si platile ce se prelimina a se efectua pana la sfarsitul
lunii respective.
d) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin
deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative,
intocmite potrivit prezentelor norme.
(3) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative, Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica si buget, va
solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor bugetare.
In limita creditelor bugetare deschise Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului va vira sumele cuvenite Companiei Nationale de
Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
(4) a) Lunar, pana la data de 16, unitatile teritoriale ale Companiei
Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. vor transmite
acesteia decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la
sfarsitul lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului
prevazut in anexa nr. 6 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate
de la bugetul de stat, reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente
pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru
luna ...... 200....", pe baza datelor inregistrate in balantele de
verificare contabila.
b) Lunar, pana la data de 20, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri
Nationale din Romania - S.A., pe baza datelor rezultate din balantele de
verificare contabila proprii si din deconturile justificative intocmite si
transmise potrivit prevederilor alin. (5), va depune la Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului decontul justificativ privind utilizarea sumelor
primite pana la sfarsitul lunii anterioare, conform modelului prevazut in anexa
nr. 7 "Decont justificativ privind cheltuieli finantate de la bugetul de
stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru
intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna
...... 200....". La justificarea si fundamentarea sumelor solicitate de
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. se va
lua in calcul si cresterea de stocuri.
(5) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra
pe cheltuieli sumele utilizate pentru administrarea, intretinerea si repararea
drumurilor nationale, pe baza deconturilor justificative depuse de Compania
Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
Solicitarea/alocarea sumelor din transferuri consolidabile acordate
bugetelor locale pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor
de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
Art. 6
(1) Alocarea sumelor din transferuri consolidabile pentru strazile care se
vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi
in localitatile rurale si urbane se face de catre Ministerul Transporturilor,
Constructiilor si Turismului, avand la baza documentele analizate, centralizate
si in concordanta cu strategia in domeniul drumurilor locale, transmise de
catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A.
(2) Consiliile locale vor depune cereri justificative, conform anexei nr. 8
"Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri
consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor
amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in
localitatile rurale si urbane pentru luna ... 200....", la Compania
Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. pana la data de
16 a lunii curente pentru luna urmatoare, iar aceasta va centraliza cererile si
le va transmite la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului,
pana la data de 20 a lunii curente pentru luna urmatoare, conform anexei nr. 9
"Cerere justificativa privind sumele necesare pentru transferuri
consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care se vor
amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in
localitatile rurale si urbane pentru luna ...... 200....", in limita programelor
aprobate si cu incadrarea in trimestrializarea transmisa de Ministerul
Transporturilor, Constructiilor si Turismului si aprobata de Ministerul
Finantelor Publice.
(3) Dupa verificarea si aprobarea cererilor justificative Ministerul
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia generala economica
si buget, va solicita Ministerului Finantelor Publice deschiderea creditelor
bugetare.
(4) a) Lunar, pana la data de 10, consiliile judetene si/sau municipale vor
transmite Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania -
S.A., pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane,
decontul justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul
lunii anterioare, intocmit pe propria raspundere, conform modelului prevazut in
anexa nr. 10 "Decont justificativ privind sumele necesare pentru
transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat pentru strazile care
se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte
noi in localitatile rurale si urbane pentru luna ...... 200....", pe baza
datelor inregistrate in balantele de verificare contabila.
b) Lunar, pana la data de 15, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri
Nationale din Romania - S.A., pe baza datelor rezultate din deconturile
justificative intocmite si transmise potrivit prevederilor lit. a), va depune
la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului decontul
justificativ privind utilizarea sumelor primite pana la sfarsitul lunii
anterioare, conform modelului prevazut in anexa nr. 11 "Decont
justificativ privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate
de la bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele
destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si
urbane pentru luna ...... 200....", pe baza datelor inregistrate in
balantele de verificare contabila.
c) Cu sumele primite in plus fata de cheltuielile prezentate prin
deconturile justificative se vor diminua sumele din cererile justificative
intocmite potrivit prezentelor norme.
(5) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va inregistra
pe cheltuieli sumele utilizate de consiliile judetene si municipale pentru
strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de
cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane, pe baza deconturilor
justificative depuse la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale
din Romania - S.A.
(6) Consiliile judetene si municipale care au beneficiat in cursul anului
de transferuri consolidabile de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru strazile care se vor
amenaja in perimetrele destinate constructiilor de cvartale de locuinte noi in
localitatile rurale si urbane au obligatia de a verifica, pe baza deconturilor
definitive, daca alocatiile bugetare primite sunt justificate si, in cazul in
care se constata ca s-au primit sume in plus, acestea vor fi restituite in
contul de venituri ale bugetului de stat "Restituiri de fonduri din
finantarea bugetara a anilor precedenti", deschis la Trezoreria Statului,
pana la data de 31 ianuarie a anului urmator, daca legea nu prevede altfel.
Dispozitii finale
Art. 7
(1) Formularele "Nota de fundamentare si justificare a
subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru ...... la data
de ...... ", "Nota de fundamentare si justificare a
subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru transportul
feroviar public de calatori la data de ...", "Nota privind
fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la bugetul de stat
reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a
......, rambursari de credite externe/interne, plati de dobanzi si
comisioane", "Decont justificativ privind cheltuielile finantate de
la bugetul de stat reprezentand sumele necesare pentru cheltuieli curente
pentru intretinerea, repararea si administrarea drumurilor nationale pentru
luna ...... 200....", precum si "Decont justificativ privind sumele
necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la bugetul de stat
pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate constructiilor de
cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane pentru luna .....
200...." vor constitui documentele prin care se va aproba de catre
ordonatorul principal de credite inregistrarea in contabilitatea Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului a sumelor cheltuite, inclusiv a
platilor efectuate pentru taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor,
serviciilor si lucrarilor achizitionate in ultimele luni ale anului, pentru
care decontul de T.V.A. se intocmeste si se regularizeaza cu bugetul de stat in
urmatorul an financiar. Cu sumele respective agentul economic va face
regularizarea direct cu bugetul de stat.
(2) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor
achizitionate, platita din sumele primite de la bugetul de stat reprezentand
contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de reabilitare a
infrastructurii de transporturi, va fi inclusa in documentele de justificare.
(3) Taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor, serviciilor si lucrarilor
achizitionate de catre agentii economici inregistrati ca platitori de taxa pe
valoarea adaugata se deduce potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr.
571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
(4) Dupa incheierea exercitiului bugetar anual, agentii economici vor vira
la bugetul de stat sumele reprezentand taxa pe valoarea adaugata aferenta
bunurilor, serviciilor si lucrarilor achizitionate platite in cursul anului din
sumele primite de la bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la
realizarea lucrarilor de reabilitare a infrastructurii in transporturi si care
a fost dedusa potrivit prevederilor art. 145 si 147 din Legea nr. 571/2003, cu
modificarile si completarile ulterioare, potrivit legislatiei in vigoare.
(5) Operatiunile de regularizare a T.V.A. cu bugetul de stat prevazute la
alin. (4) nu se evidentiaza in conturile specifice de T.V.A. si nici in
decontul de T.V.A. Pentru determinarea sumelor de regularizat cu bugetul de
stat se vor tine evidente extracontabile.
(6) Toate formularele de fundamentare si justificare a sumelor primite de
la bugetul de stat vor cuprinde in mod obligatoriu mentiunea: "Certificam
pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea si
exactitatea datelor inscrise" si vor purta semnatura persoanelor
autorizate (de regula, directorul general si directorul economic).
Art. 8
Anexele nr. 1 - 11*) fac parte integranta din prezentele norme.
------------
*) Anexele nr. 1 - 11 sunt reproduse in facsimil.
ANEXA 1
la norme
Avizat DGFP sau DGAMC
MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Agentul economic
Nota de fundamentare si justificare a subventiilor/transferurilor primite
de la bugetul de stat pentru ........................... la data de
...............
mii lei
______________________________________________________________________________
| | Indicator | Prevederi | Realizari | Cheltuieli |
Propuneri|
| | | buget | in luna | preliminate| pentru
|
| | | perioada* | precedenta| pentru luna| luna* |
| | | | (cumulat | in curs |
|
| | | | de la | |
|
| | | | inceputul | |
|
| | | | anului) | |
|
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5
|
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|
| I.| VENITURI (total cls. 7) | | | |
|
| | din care: | | | |
|
| | 70. CIFRA DE AFACERI | | | |
|
| | 71. VARIATIA STOCURILOR | | | |
|
| | 72. VENITURI DIN | | | |
|
| | PRODUCTIA DE | | | |
|
| | IMOBILIZARI | | | |
|
| | 74. VENITURI DIN | | | |
|
| | SUBVENTII DE | | | |
|
| | EXPLOATARE* | | | | |
| | 75. ALTE VENITURI DIN | | | |
|
| | EXPLOATARE | | | |
|
| | 76. VENITURI FINANCIARE | | | |
|
| | 77. VENITURI | | | |
|
| | EXTRAORDINARE | | | |
|
| | 78. VENITURI DIN | | | |
|
| | PROVIZIOANE | | | |
|
| | 79. VENITURI DIN | | | |
|
| | IMPOZITUL PE PROFIT | | | |
|
| | AMANAT | | | |
|
| | | | | |
|
| II.| CHELTUIELI | | | |
|
| | (total cls. 6) | | | |
|
| | din care: | | | |
|
| | 60. CHELTUIELI PRIVIND | | | |
|
| | STOCURILE | | | |
|
| | 61. CHELTUIELI CU LUCR. | | | |
|
| | SI SERV. EXEC. DE | | | |
|
| | TERTI | | | |
|
| | 62. CHELTUIELI CU ALTE | | | |
|
| | SERV. EXEC. DE | | | | |
| | TERTI | | | |
|
| | 63. CHELT. CU ALTE | | | |
|
| | IMPOZ., VARSAM. | | | |
|
| | ASIMILATE | | | |
|
| | 64. CHELTUIELI CU | | | |
|
| | PERSONALUL | | | |
|
| | 65. ALTE CHELTUIELI DE | | | |
|
| | EXPLOATARE | | | |
|
| | 66. CHELTUIELI | | | |
|
| | FINANCIARE | | | |
|
| | 67. CHELTUIELI | | | |
|
| | EXTRAORDINARE | | | |
|
| | 68. CHELTUIELI CU | | | |
|
| | AMORTIZARILE SI | | | |
|
| | PROVIZIOANE | | | |
|
| | 69. CHELT. CU IMPOZITUL | | | |
|
| | PE PROFIT SI ALTE | | | |
|
| | IMPOZITE | | | |
|
| | | | | | |
|III.| CRESTEREA DE STOCURI | | | |
|
| | | | | |
|
| IV.| SUBVENTII/TRANSFERURI | | | |
|
| | PENTRU ACTIVITATE | | | |
|
| | (II - I)/(II + III - I) | | | |
|
| | | | | |
|
| V.| SUBVENTII/TRANSFERURI | | | |
|
| | PRIMITE | | | |
|
|____|_________________________|___________|___________|____________|__________|
NOTA:
* Reprezinta bugetul cumulat la nivelul trimestrului care include luna
pentru care se face deschiderea de credite bugetare
* Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare
* Cuprinde sumele primite de la bugetul de stat pentru cheltuieli materiale-drepturi
cu caracter social
"Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea,
oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise."
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
Vizat
pentru controlul financiar
preventiv
ANEXA 1/a)
la norme
DEFALCAREA
veniturilor ce se realizeaza la luna .................... de agentul economic
...........................
______________________________________________________________________________
|Nr. | Tipul venitului | Sume | Sume | Sume
|
|crt.| | reprezentand| reprezentand|
reprezentand|
| | | venituri | venituri | venituri
|
| | | realizate | preliminate | preliminate
|
| | | in luna | pentru luna | in luna
|
| | | precedenta | in curs | pentru care
|
| | | (cumulat de | | se acorda
|
| | | la inceputul| | subventia/
|
| | | anului) | | transfer
|
|____|_______________________________|_____________|_____________|_____________|
| | VENITURI TOTALE, | | |
|
| | (total cls. 7)* | | |
|
| | din care: | | |
|
| | 70. CIFRA DE AFACERI | | |
|
| | 71. VARIATIA STOCURILOR | | |
|
| | 72. VENITURI DIN PRODUCTIA DE | | |
|
| | IMOBILIZARI | | |
|
| | 74. VENITURI DIN SUBVENTII DE | | |
|
| | EXPLOATARE | | |
|
| | 75. ALTE VENITURI DIN | | |
|
| | EXPLOATARE | | |
|
| | 76. VENITURI FINANCIARE | | |
|
| | 77. VENITURI EXTRAORDINARE | | |
|
| | 78. VENITURI DIN PROVIZIOANE | | |
|
| | 79. VENITURI DIN IMPOZITUL PE | | |
|
| | PROFIT AMANAT | | |
|
| |_______________________________|_____________|_____________|_____________|
| | TOTAL | | |
|
|____|_______________________________|_____________|_____________|_____________|
* Se pot defalca functie de specificul activitatii
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 1/b)
la norme
MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
MEMORIU
privind justificarea sumelor preliminate a se plati in luna in curs
______________________________________________________________________________
|Nr. | Tipul platii | Documentul| Beneficiarul| Suma platita
|
|crt.| | (tip, nr.,| platii | sau
preliminata|
| | | data) | | a se plati
|
|____|______________________________|___________|_____________|________________|
| 1.| Plati cu materiile prime | | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| 2.| Plati cu materialele | | |
|
| | consumabile, din care: | | |
|
| a| plati privind combustibilul | | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| b| plati privind piesele de | | |
|
| | schimb | | |
|
| | - | | | |
| | - | | |
|
| 3.| Plati privind materialele de | | |
|
| | natura obiectelor de inventar| | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| 4.| Plati privind energia | | |
|
| | electrica | | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| 5.| Plati privind consumul de apa| | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| 6.| Plati de intretinere si | | |
|
| | reparatii | | |
|
| | - | | |
|
| | - | | |
|
| 7.| Plati de protocol, reclama si| | |
|
| | publicitate | | |
|
| 8.| Plati cu transportul de | | | |
| | bunuri si personal | | |
|
| 9.| Plati postale si taxe de | | |
|
| | comunicatii | | |
|
| 10.| Plati cu remuneratiile nete | | |
|
| | ale personalului | | |
|
| 11.| Plati privind impozitul pe | | |
|
| | salarii | | |
|
| 12.| Plati cu asigurarile si | | |
|
| | protectia sociala | | |
|
| | din care: | | |
|
| a| plati privind contributia | | |
|
| | unitatii la asigurarile | | |
|
| | sociale de stat | | |
|
| b| plati privind contributia | | |
|
| | unitatii pentru ajutorul de | | |
|
| | somaj | | |
|
| c| plati privind contributia | | |
|
| | unitatii pentru asigurarile | | |
|
| | sociale de sanatate | | | |
| d| plati privind contributia | | |
|
| | pentru asigurarile de | | |
|
| | accidente de munca si boli | | | |
| | profesionale | | |
|
| 13.| Plati cu alte impozite, taxe | | |
|
| | si varsaminte asimilate | | |
|
| 14.| Plati din diferente de curs | | |
|
| | valutar | | |
|
| 15.| Plati privind dobanzile | | |
|
| 16.| Plati cu deplasari, detasari | | |
|
| | si transferari | | |
|
| 17.| Alte plati cu serviciile | | |
|
| | executate de terti | | |
|
| 18.| Alte plati* | | |
|
| | TOTAL PLATI, din care: | | |
|
| | - efectuate din venituri | | |
|
| | proprii | | |
|
| | - efectuate din | | |
|
| | subventii/transferuri de la | | |
|
| | bugetul de stat | | |
|
|____|______________________________|___________|_____________|________________|
* Alte plati curente efectuate in functie de specificul si complexitatea
activitatii desfasurate de agentul economic. Se completeaza dupa caz.
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 1/c)
la norme
SITUATIA
obligatiilor fata de bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat,
bugetul fondurilor speciale la data de ....................................
mii lei
______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumire indicator | Datorat | Varsat efectiv | Ramas de varsat
|
|crt.| | |
|___________________|
| | | | | in termen| restant|
|____|__________________________|_________|________________|__________|________|
| 1.| Obligatii fata de | | | |
|
| | bugetul de stat - TOTAL | | | |
|
| | din care: | | | |
|
| | - * | | | |
|
| | - * | | | |
|
| | - * | | | |
|
| 2.| Obligatii fata de | | | |
|
| | bugetul asigurarilor | | | |
|
| | sociale de stat - TOTAL | | | |
|
| | | | | |
|
| 3.| Obligatii fata de | | | |
|
| | bugetele fondurilor | | | |
|
| | speciale - TOTAL, | | | |
|
| | din care: | | | |
|
| | - * | | | |
|
| | - * | | | |
|
| | - * | | | |
|
|____|__________________________|_________|________________|__________|________|
* Se completeaza dupa caz.
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 2
la norme
Avizat DGFPJ sau DGAMC
MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
SNTFC "CFR Calatori" - S.A.
NOTA DE FUNDAMENTARE SI JUSTIFICARE
a subventiilor/transferurilor primite de la bugetul de stat pentru transportul
feroviar public de calatori la data de .........................
______________________________________________________________________________
|Nr. | Indicator | U/M| Prevederi| Realizari | Cheltuieli |
Propuneri|
|crt.| | | buget | in luna | preliminate| pentru
|
| | | | | precedenta| pentru luna| luna
|
| | | | | (cumulat | in curs | * ______
|
| | | | | de la | |
|
| | | | | inceputul | |
|
| | | | | anului) | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 1.| CALATORI - KM. |mil.| | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 2.| Tarif mediu/ |lei | | | |
|
| | calator km | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 3.| Cost mediu/ |lei | | | |
|
| | calator km | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 4.| Venituri din |mii | | | |
|
| | transportul de |lei | | | |
|
| | calatori (1 * 2) | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 5.| Venituri din alte |mii | | | |
|
| | activitati |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 6.| Cheltuieli pentru |mii | | | |
|
| | transportul de |lei | | | |
|
| | calatori (1 * 3) | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 7.| Subventie/transfer |mii | | | |
|
| | (6 - 4 - 5) |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 8.| Subventii/ |mii | | | |
|
| | transferuri primite |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 9.| Diferente (7 - 8) |mii | | | |
|
| | |lei | | | | |
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | TOTAL CHELTUIELI |mii | | | |
|
| | (A + B + C) |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| A.| CHELTUIELI PENTRU |mii | | | |
|
| | EXPLOATARE |lei | | | |
|
| | (I + II + III + IV) | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| I.| CHELTUIELI CU |mii | | | |
|
| | PERSONALUL |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 1.| salarii |mii | | | |
|
| | |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 2.| C.A.S. |mii | | | |
|
| | |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 3.| contributia pentru |mii | | | |
|
| | ajutorul de somaj |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 4.| contributii pentru |mii | | | |
|
| | asigurarile sociale |lei | | | |
|
| | de sanatate | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 5.| deplasari, detasari,|mii | | | |
|
| | transferari |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 6.| contributii pentru | | | | |
|
| | asigurarile de | | | | |
|
| | accidente de munca
|____|__________|___________|____________|__________|
| | si boli profesionale| | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| II.| CHELTUIELI |mii | | | | |
| | MATERIALE |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 1.| materii prime, |mii | | | |
|
| | materiale |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 2.| piese de schimb |mii | | | |
|
| | |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 3.| combustibili |mii | | | |
|
| | |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 4.| alte cheltuieli |mii | | | |
|
| | materiale |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
|III.| ALTE CHELTUIELI |mii | | | |
|
| | |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 1.| cheltuieli privind | | | | |
|
| | energia | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 2.| cheltuieli privind | | | | |
|
| | consumul de apa | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 3.| cheltuieli cu | | | | |
|
| | amortizarile | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 4.| cheltuieli cu | | | | |
|
| | intretinerea si | | | | |
|
| | reparatiile | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| 5.| alte cheltuieli | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| IV.| TAXA ACCES |mii | | | |
|
| | INFRASTRUCTURA |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| B.| CHELTUIELI |mii | | | |
|
| | FINANCIARE |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| C.| CHELTUIELI |mii | | | |
|
| | EXTRAORDINARE |lei | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
| | | | | | |
|
|____|_____________________|____|__________|___________|____________|__________|
NOTA:
* Luna urmatoare celei in care se solicita deschiderea de credite bugetare.
"Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea,
oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise"
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
Vizat
pentru controlul financiar
preventiv
ANEXA 3
la norme
Avizat DGFPJ sau DGAMC
UNITATEA ...............................
Nota privind fundamentarea si justificarea utilizarii sumelor primite de la
bugetul de stat reprezentand contributia Guvernului la realizarea lucrarilor de
reabilitare a ........................................., rambursari de credite
externe/interne, plati de dobanzi si comisioane
mii lei
______________________________________________________________________________
|Nr. | Indicator | Program| Realizari | Propuneri| Realizari
|
|crt.| | anual | perioada* | pentru |
preliminate|
| | |
|____________|__________|____________|
| | | |cumulat|luna| luna |luna in
curs|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| I.| TOTAL Surse din care: | | | | |
|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| A.| Realizarea lucrarilor de | | | | |
|
| | reabilitare (Anexa 3/a) | | | | |
|
| | (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| | - programe cu finantare | | | | |
|
| | rambursabila | | | | |
|
|
|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| | - programe cu finantare | | | | |
|
| | nerambursabila | | | | |
|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| B.| Rambursare rate la credite| | | | |
|
| | externe/interne | | | | |
|
| | (Anexa 3/b) (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| C.| Dobanzi si comisioane | | | | |
|
| | pentru credite externe/ | | | | |
|
| | interne (Anexa 3/c) | | | | | |
| | (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| II.| Utilizare surse TOTAL, | | | | |
|
|____| din care pentru:
|________|_______|____|__________|____________|
| A.| Realizarea lucrarilor de | | | | |
|
| | reabilitare (Anexa 3/d) | | | | |
|
| | (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| | - programe cu finantare | | | | |
|
| | rambursabila | | | | |
|
|
|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| | - programe cu finantare | | | | |
|
| | nerambursabila | | | | |
|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| B.| Rambursare rate la | | | | |
|
| | credite externe/interne | | | | |
|
| | (Anexa 3/e) (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
| C.| Dobanzi si comisioane | | | | | |
| | pentru credite externe/ | | | | |
|
| | interne (Anexa 3/f) | | | | |
|
| | (rd. )* | | | | | |
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
|III.| Sume de primit/justificat | | | | |
|
| | (II - I) | | | | |
|
|____|___________________________|________|_______|____|__________|____________|
* cuprinde realizarile la luna anterioara celei in care se solicita
deschiderea de credite
* se completeaza cu sumele inscrise in randurile corespunzatoare din
bugetul de venituri si cheltuieli, pentru coloanele "program anual",
"propuneri pentru perioada" aferenta lunii urmatoare celei in care se
solicita deschiderea de credite bugetare.
"Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea,
oportunitatea, realitatea si exactitatea datelor inscrise"
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
Vizat
pentru controlul financiar
preventiv
ANEXA 3/a)
la norme
UNITATEA ..........................
SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat destinate realizarii lucrarilor de
reabilitare .......................... in perioada .....................
mii lei
___________________________________________________________________
|Nr. | Documentul (O.P.) | Data | Sume | din care TVA |
|crt.| | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | TOTAL | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 3/b)
la norme
UNITATEA ............................
SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat pentru rambursarea ratelor aferente
creditelor externe/interne in perioada ..................................
mii lei
__________________________________________________
|Nr. | Documentul (O.P.) | Data | Sume |
|crt.| | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | TOTAL | | |
|____|_________________________|________|__________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 3/c)
la norme
UNITATEA ..........................
SITUATIA
sumelor primite de la bugetul de stat pentru plata dobanzilor si comisioanelor
aferente creditelor externe/interne in perioada ..............................
mii lei
__________________________________________________
|Nr. | Documentul (O.P.) | Data | Sume |
|crt.| | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | | | |
|____|_________________________|________|__________|
| | TOTAL | | |
|____|_________________________|________|__________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 3/d)
la norme
UNITATEA ............................
SITUATIA
sumelor utilizate pentru realizarea lucrarilor de reabilitare in perioada
........................
mii lei
___________________________________________________________________
|Nr. | Documentul (O.P.) | Data | Sume | din care TVA |
|crt.| | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
| | TOTAL | | | |
|____|_________________________|________|__________|________________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 3/e)
la norme
UNITATEA .............................
SITUATIA
sumelor utilizate pentru rambursarea ratelor aferente creditelor
externe/interne in perioada ........................................
mii lei
______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar | Nr. | Program| Propuneri pentru | Realizari perioada
|
|crt.| Banca | contract| an | perioada |
|
| | | |
|____________________|____________________|
| | | | | cumulat | luna | cumulat | luna
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | TOTAL | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 3/f)
la norme
UNITATEA ............................
SITUATIA
sumelor utilizate pentru plata dobanzilor si comisioanelor aferente creditelor
externe/interne in perioada ..................................................
mii lei
______________________________________________________________________________
|Nr. | Beneficiar | Nr. | Program| Propuneri pentru | Realizari perioada
|
|crt.| Banca | contract| an | perioada |
|
| | | |
|____________________|____________________|
| | | | | cumulat | luna | cumulat | luna
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
| | TOTAL | | | | | |
|
|____|____________|_________|________|___________|________|___________|________|
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
ANEXA 4
la norme
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI
SI PODURI ......................
Nr. ........../.................
CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea,
repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna ........... 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | TOTAL | din care
|
|crt.| |
|________________________|
| | | | Intretinere |
Reparatii|
| | | | si reparatii| capitale
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 1.| Valoarea programului anual aprobat | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 2.| Valoarea programului cumulat pana la | | |
|
| | finele lunii pentru care se face | | |
|
| | solicitarea | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 3.| Sumele cumulate de la inceputul anului | | | |
| | alocate pana la finele lunii precedente| | |
|
| | lunii pentru care se face solicitarea | | |
|
| | in baza cererilor justificative | | |
|
| | anterioare | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul| | |
|
| | anului pana la finele lunii precedente | | |
|
| | celei in care se face cererea | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 5.| Sume preliminate a se utiliza pana la | | |
|
| | finele lunii in care se face cererea | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 6.| Sumele primite in plus fata de decontul| | |
|
| | justificativ prezentat la finele lunii | | |
|
| | precedente lunii in care se face | | |
|
| | solicitarea (3 - 4 - 5) | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 7.| Sumele de alocat conform programului | | |
|
| | corectat cu sumele primite in plus | | |
|
| | (2 - 3 - 6) | | |
|
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
| 8.| Sume de alocat in limita | | |
|
| | disponibilului (</= 7) | |
| |
|____|________________________________________|_______|_____________|__________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
D.R.D.P.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
NOTA:
In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile
nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in
parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.
ANEXA 5
la norme
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
Nr. ........../.................
Aprobat
Ministru
CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru cheltuieli curente pentru intretinerea,
repararea si administrarea drumurilor nationale pentru luna .................
200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii |
|
|crt.| |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 1.| Valoarea programului anual aprobat |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 2.| Valoarea programului cumulat pana la finele lunii |
|
| | pentru care se face solicitarea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la| |
| | finele lunii precedente lunii pentru care se face |
|
| | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|
|
| | finele lunii precedente celei in care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii in |
|
| | care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ |
|
| | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se |
|
| | face solicitarea (3 - 4 - 5) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu |
|
| | sumele primite in plus (2 - 3 - 6) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)
| |
|____|_______________________________________________________|_________________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
AVIZAT
DIRECTII DE SPECIALITATE
D.G.I.A.C. D.G.E.B.
NOTA:
In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile
nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in
parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.
ANEXA 6
la norme
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI
Nr. ................./.................
DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare
pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea
drumurilor nationale pentru luna ...................... 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | Luna pentru| Cumulat de
|
|crt.| | care se | la
inceputul|
| | | justifica | anului
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
| I.| Sume alocate de la bugetul statului | |
|
| | reprezentand cheltuieli curente pentru | |
|
| | intretinerea, repararea si administrarea | |
|
| | drumurilor nationale, pentru efectuarea de: | |
|
| | Cheltuieli curente, din care: | |
|
| A)| - Reparatii curente, intretinere si | |
|
| | administrare | |
|
| B)| - Reparatii capitale | |
|
| | | |
|
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale, | |
|
| | din care: | |
|
| | Cheltuieli curente, din care: | |
|
| A)| - Reparatii curente, intretinere si | | |
| | administrare | |
|
| B)| - Reparatii capitale | |
|
| | | |
|
|III.| Diferenta de regularizat (I - II) | |
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
D.R.D.P.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
NOTA:
In anexa se va prezenta utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate
conform programelor aprobate.
ANEXA 7
la norme
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
Nr. ........../.................
Aprobat
Ministru
DECONT JUSTIFICATIV
privind cheltuieli finantate de la bugetul de stat reprezentand sumele necesare
pentru cheltuieli curente pentru intretinerea, repararea si administrarea
drumurilor nationale pentru luna ...................... 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | Luna pentru| Cumulat de
|
|crt.| | care se | la
inceputul|
| | | justifica | anului
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
| I.| Sume alocate de la bugetul statului | |
|
| | reprezentand cheltuieli curente pentru | |
|
| | intretinerea, repararea si administrarea | |
|
| | drumurilor nationale, pentru efectuarea de: | |
|
| | Cheltuieli curente, din care: | |
|
| A)| - Reparatii curente, intretinere si | |
|
| | administrare | |
|
| B)| - Reparatii capitale | |
|
| | | |
|
| II.| Sume utilizate pentru cheltuieli totale, | |
|
| | din care: | |
|
| | Cheltuieli curente, din care: | |
|
| A)| - Reparatii curente, intretinere si | |
|
| | administrare | |
|
| B)| - Reparatii capitale | | |
| | | |
|
|III.| Diferenta de regularizat (I - II) | |
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
AVIZAT
DIRECTII DE SPECIALITATE
D.G.I.A.C. D.G.E.B.
NOTA:
In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate
conform programelor aprobate.
ANEXA 8
la norme
CONSILIUL JUDETEAN/MUNICIPAL ................
Nr. ........../.................
CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la
bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
pentru luna ................ 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | |
|crt.| |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 1.| Valoarea programului anual aprobat |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 2.| Valoarea programului cumulat pana la finele |
|
| | trimestrului pentru care se face solicitarea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la|
|
| | finele lunii precedente lunii pentru care se face |
|
| | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|
|
| | finele lunii precedente celei in care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii |
|
| | in care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ |
|
| | prezentat la finele lunii precedente lunii in care | |
| | se face solicitarea (3 - 4 - 5) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu |
|
| | sumele primite in plus (2 - 3 - 6) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)
| |
|____|_______________________________________________________|_________________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
CONSILIUL JUDETEAN
PRESEDINTE CONDUCATORUL VIZAT-DIRECTOR
COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL D.R.D.P.
sau
CONSILIUL MUNICIPAL
PRIMAR CONDUCATORUL VIZAT-DIRECTOR
COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL D.R.D.P.
NOTA:
In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile
nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in
parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.
ANEXA 9
la norme
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
Nr. ........../.................
Aprobat
Ministru
CERERE JUSTIFICATIVA
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la
bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
pentru luna ........................ 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii |
|
|crt.| |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 1.| Valoarea bugetului anual aprobat |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 2.| Valoarea bugetului cumulat pana la finele lunii |
|
| | pentru care se face solicitarea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 3.| Sumele cumulate de la inceputul anului alocate pana la|
|
| | finele lunii precedente lunii pentru care se face |
|
| | solicitarea in baza cererilor justificative anterioare|
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 4.| Sume utilizate cumulate de la inceputul anului pana la|
|
| | finele lunii precedente celei in care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 5.| Sume preliminate a se utiliza pana la finele lunii |
|
| | in care se face cererea |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 6.| Sumele primite in plus fata de decontul justificativ |
|
| | prezentat la finele lunii precedente lunii in care se |
|
| | face solicitarea (3 - 4 - 5) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 7.| Sumele de alocat conform programului corectat cu |
|
| | sumele primite in plus (2 - 3 - 6) |
|
|____|_______________________________________________________|_________________|
| 8.| Sume de alocat in limita disponibilului (</= 7)
| |
|____|_______________________________________________________|_________________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
AVIZAT
DIRECTII DE SPECIALITATE
D.G.I.A.C. D.G.E.B.
NOTA:
In anexa se va prezenta repartizarea sumelor de alocat pentru lucrarile
nominalizate in programele aprobate, cu precizarea, pentru fiecare pozitie in
parte a indicatorilor 1 - 7 din cererea justificativa.
ANEXA 10
la norme
CONSILIUL JUDETEAN/MUNICIPAL
Nr. ........../.................
DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la
bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
pentru luna .................. 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | Luna pentru| Cumulat de
|
|crt.| | care se | la
inceputul|
| | | justifica | anului
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
| I.| Sume alocate din transferuri consolidabile | |
|
| | care se finanteaza de la bugetul statului | |
|
| | pentru strazile care se vor amenaja in | |
|
| | perimetrele destinate constructiilor de | |
|
| | cvartale de locuinte noi in localitatile | |
|
| | rurale si urbane | | |
| | | |
|
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile | |
|
| | care se finanteaza de la bugetul statului | |
|
| | pentru strazile care se vor amenaja in | |
|
| | perimetrele destinate constructiilor de | |
|
| | cvartale de locuinte noi in localitatile | |
|
| | rurale si urbane | |
|
| | | |
|
| IV.| Diferenta de regularizat (I - II) | |
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
D.R.D.P.
DIRECTOR, DIRECTOR ECONOMIC,
sau
CONSILIUL JUDETEAN
PRESEDINTE CONDUCATORUL VIZAT-DIRECTOR
COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL D.R.D.P.
sau
CONSILIUL MUNICIPAL
PRIMAR CONDUCATORUL VIZAT-DIRECTOR
COMPARTIM. FINANCIAR-CONTABIL D.R.D.P.
NOTA:
In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate
conform programelor aprobate.
ANEXA 11
la norme
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI
SI DRUMURI NATIONALE DIN ROMANIA
Nr. ........../.................
Aprobat
Ministru
DECONT JUSTIFICATIV
privind sumele necesare pentru transferuri consolidabile finantate de la
bugetul de stat pentru strazile care se vor amenaja in perimetrele destinate
constructiilor de cvartale de locuinte noi in localitatile rurale si urbane
pentru luna ............................. 200....
- mii lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii | Luna pentru| Cumulat de
|
|crt.| | care se | la
inceputul|
| | | justifica | anului
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
| I.| Sume alocate din transferuri consolidabile | | |
| | care se finanteaza de la bugetul statului | |
|
| | pentru strazile care se vor amenaja in | |
|
| | perimetrele destinate constructiilor de | |
|
| | cvartale de locuinte noi in localitatile | |
|
| | rurale si urbane | |
|
| | | |
|
| II.| Sume utilizate din transferuri consolidabile | |
|
| | care se finanteaza de la bugetul statului | |
|
| | pentru strazile care se vor amenaja in | |
|
| | perimetrele destinate constructiilor de | |
|
| | cvartale de locuinte noi in localitatile | |
|
| | rurale si urbane | |
|
| | | |
|
| IV.| Diferenta de regularizat (I - II) | |
|
|____|______________________________________________|____________|_____________|
Certificam pe propria raspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea si exactitatea datelor inscrise.
DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
C.F.P.
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
AVIZAT
DIRECTII DE SPECIALITATE
D.G.I.A.C. D.G.E.B.
NOTA:
In anexa se va prezenta, utilizarea sumelor pentru lucrarile nominalizate
conform programelor aprobate.