ORDIN
Nr. 1225/5031 din 24 decembrie 2003
privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea si certificarea instruirii
profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena
ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII
Nr. 1.225 din 24 decembrie 2003
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Nr. 5.031 din 26 septembrie 2003
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 49 din 20 ianuarie 2004
Vazand Referatul de aprobare al Directiei generale sanatate publica si
inspectia sanitara de stat din cadrul Ministerului Sanatatii nr. 4.107 din 8
mai 2003,
in baza dispozitiilor Legii nr. 98/1994 privind stabilirea si sanctionarea
contraventiilor la normele legale de igiena si sanatate publica, cu
modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 6 alin. (1) din Ordonanta
Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor
medicale, republicata, cu modificarile ulterioare, a prevederilor art. 5 alin.
(3) lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea
produselor si serviciilor de piata, aprobata cu modificari si completari prin
Legea nr. 650/2002, si a dispozitiilor art. 46 alin. (7) din Normele de igiena
a produselor alimentare, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.198/2002,
in temeiul Hotararii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si
functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile ulterioare, si al
Hotararii Guvernului nr. 741/2003 privind organizarea si functionarea
Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, cu modificarile ulterioare,
ministrul sanatatii si ministrul educatiei, cercetarii si tineretului emit
urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Metodologia pentru organizarea si certificarea instruirii
profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de
igiena, cuprinsa in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Directia generala sanatate publica si inspectia sanitara de stat din cadrul
Ministerului Sanatatii, institutele de sanatate publica, Directia generala
pentru invatamant preuniversitar din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii
si Tineretului, directiile de sanatate publica judetene si a municipiului
Bucuresti si inspectoratele scolare judetene si al municipiului Bucuresti vor
duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3
Dispozitiile prezentului ordin intra in vigoare in termen de 60 de zile de
la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul sanatatii,
Ovidiu Brinzan
Ministrul educatiei, cercetarii si tineretului,
Alexandru Athanasiu
ANEXA 1
METODOLOGIE
pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului
privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
(1) Orice activitate de productie si de comercializare a produselor
alimentare, de alimentatie publica si colectiva, serviciile si productia de apa
potabila, precum si serviciile de intretinere corporala se exercita numai cu
personal calificat, conform prevederilor legale.
(2) Personalul calificat din activitatile mentionate la alin. (1) are
obligatia legala a instruirii periodice in vederea insusirii notiunilor
fundamentale de igiena, activitate organizata si finalizata cu examinare si
certificate, in conformitate cu prezenta metodologie.
(3) In procesul de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de
igiena este cuprins personalul din urmatoarele categorii de unitati:
a) servicii de productie, depozitare, transport si comercializare a
alimentelor, inclusiv alimentatie publica si a colectivitatilor;
b) servicii de curatenie in unitati de asistenta medicala, colectivitati de
copii si tineri, unitati de cazare (hoteluri, moteluri, cabane etc.);
c) productia si distributia apei potabile, productia apei imbuteliate;
d) servicii de ingrijire corporala (cosmetica, frizerie, coafura,
manichiura, pedichiura, masaj etc.);
e) servicii tip dezinfectie, dezinsectie, deratizare.
Art. 2
Programele de instruire in domeniul sanatatii publice privind insusirea
notiunilor fundamentale de igiena se pot realiza de catre persoane juridice de
drept public sau privat, cabinetele medicale care au ca obiect de activitate
desfasurarea de activitati de invatamant si sunt avizate de catre Ministerul
Sanatatii si Familiei si de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului in conditiile prezentei metodologii.
Art. 3
In sensul prezentei metodologii, prin urmatorii termeni se intelege:
a) notiuni fundamentale de igiena - totalitatea cunostintelor si
deprinderilor elementare referitoare la pastrarea sanatatii si prevenirea
imbolnavirilor, pe care lucratorii din sectoarele de activitate cu risc pentru
sanatatea populatiei trebuie sa le posede;
b) avizarea functionarii - procesul de abilitare a persoanelor juridice de
drept public sau privat al cabinetelor medicale pentru realizarea programelor
de instruire in domeniul sanatatii publice privind notiunile fundamentale de
igiena.
CAP. 2
Criteriile si procedura de avizare
Art. 4
In vederea obtinerii avizului necesar organizarii cursurilor privind
insusirea notiunilor fundamentale de igiena, furnizorii de instruire trebuie sa
indeplineasca urmatoarele criterii:
a) sa fie organizati si sa functioneze in conformitate cu prevederile
legale;
b) sa detina in mod legal spatii adecvate activitatii de invatamant, pentru
care s-au obtinut avizele de functionare prevazute de reglementarile legale in
vigoare;
c) sa detina logistica necesara organizarii in bune conditii a cursurilor;
d) sa aiba programa de instruire elaborata in conformitate cu orientarile
cuprinse in Ghidul privind continutul modulelor de pregatire;
e) sa asigure materialul didactic prevazut in programa de pregatire;
f) sa asigure programul de instruire cu formatori - medici cu specialitatea
igiena, epidemiologie sau medicina de laborator -, cu autorizatie de libera
practica.
Art. 5
(1) Pentru obtinerea avizului de functionare solicitantul depune la Comisia
de avizare din cadrul institutelor de sanatate publica din Bucuresti, Iasi,
Cluj-Napoca sau Timisoara un dosar de autoevaluare in 3 exemplare, primind
numar de inregistrare. Dosarul de evaluare contine urmatoarele documente:
a) cerere-tip, conform modelului prezentat in anexa nr. 1;
b) documente (in copii legalizate) care dovedesc legalitatea organizarii si
functionarii furnizorului de instruire (act normativ de constituire, lege,
hotarare a Guvernului etc., certificat de inregistrare emis de camera de comert
si industrie, actul de inregistrare in Registrul fundatiilor si asociatiilor);
c) copie de pe statut, dupa caz;
d) dovezi privind detinerea spatiului optim de invatamant si a mijloacelor
didactice;
e) avize de functionare conform reglementarilor legale in vigoare;
f) program de instruire cuprinzand planul de invatamant si programele
analitice si pentru fiecare modul specific, in concordanta cu indicatiile
cuprinse in Ghidul privind continutul modulelor de pregatire;
g) informatii privind formatorii: autorizatie de libera practica in
specialitatea igiena, epidemiologie, medicina de laborator, curriculum vitae,
dovada existentei relatiei contractuale cu solicitantul avizului;
h) chitanta de achitare a taxei pentru referatul tehnic de evaluare in
contul institutului evaluator;
i) copie de pe certificatul de inregistrare in Registrul unic al
cabinetelor medicale, in cazul cabinetelor medicale;
j) alte documente, dupa caz.
(2) Comisiile de avizare examineaza documentele cuprinse in dosarul depus
si intocmesc, in termen de 15 zile de la data inregistrarii documentatiei,
referatul tehnic de evaluare care sa includa concluzia privind acordarea sau
neacordarea avizului. Referatul tehnic de evaluare favorabil eliberarii
avizului, insotit de doua exemplare ale dosarului de autoevaluare, se
inainteaza Ministerului Sanatatii, Directiei generale sanatate publica si
inspectia sanitara de stat.
(3) In cazul avizarii favorabile a programului de instruire, Ministerul
Sanatatii inainteaza catre Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, in
termen de 10 zile de la data inregistrarii documentatiei, un exemplar al
dosarului de autoevaluare, o copie a referatului tehnic de evaluare si
avizul-tip, conform modelului prezentat in anexa nr. 2.
(4) In termen de 10 zile de la data inregistrarii documentatiei, Ministerul
Educatiei, Cercetarii si Tineretului va transmite raspunsul sau Ministerului
Sanatatii. In cazul avizarii favorabile, se completeaza formularul-tip, iar
pentru neacordarea avizului se intocmeste un referat care sa cuprinda motivarea
raspunsului.
(5) In cazul neacordarii avizului se reia procedura de avizare in
conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
(6) Biroul de avizare din cadrul Ministerului Sanatatii elibereaza avizul
de functionare si gestioneaza baza de date privind furnizorii de instruire
avizati. Biroul de avizare pune la dispozitie Ministerului Educatiei,
Cercetarii si Tineretului, la solicitarea acestuia, informatii cuprinse in baza
de date.
(7) Avizul de functionare este valabil 3 ani.
(8) Innoirea avizului se face prin reluarea procedurii de avizare,
luandu-se in considerare si criteriul rezultatelor obtinute de absolventii
programului de instruire in procesul de evaluare si certificare a
cunostintelor. Un procent de promovabilitate de cel putin 60% este obligatoriu.
CAP. 3
Evaluarea si certificarea
Art. 6
(1) Participantii la programele de instruire avizate in conditiile
prezentei metodologii sustin la incheierea cursurilor un examen de absolvire
organizat de catre directiile de sanatate publica judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, denumite in continuare directii de sanatate publica
teritoriale.
(2) Directiile de sanatate publica teritoriale au obligatia sa asigure
conditiile bunei desfasurari a examenului.
Art. 7
(1) Comisiile de examen sunt propuse de catre directiile de sanatate
publica teritoriale si sunt aprobate de catre Ministerul Sanatatii, Directia
generala sanatate publica si inspectia sanitara de stat, anual.
(2) Comisiile de examen au urmatoarea componenta:
- un reprezentant desemnat de institutul de sanatate publica regional -
presedinte;
- un reprezentant desemnat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului;
- un reprezentant al directiei de sanatate publica teritoriale;
- un secretar din cadrul directiilor de sanatate publica teritoriale.
(3) Comisiile de examen dispun de stampila proprie avand urmatorul
continut: "DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA JUDETUL .....................
COMISIA DE EXAMEN".
Art. 8
(1) Furnizorii de instruire asigura inscrierea la examen a participantilor
la programul de instruire si achita taxa de examinare la directiile de sanatate
publica teritoriale care organizeaza examenul de absolvire.
(2) Inscrierea candidatilor se face pe baza cataloagelor, in dublu exemplar,
completate de furnizorii de instruire. Modelul catalogului este prezentat in
anexa nr. 3.
(3) Taxa de examinare, in valoare de 200.000 lei pentru fiecare candidat,
se achita in contul directiei de sanatate publica teritoriale care organizeaza examinarea
candidatilor.
Art. 9
Examenul de absolvire se programeaza cel putin o data pe luna, pentru un
numar de minimum 30 de cursanti inscrisi.
Art. 10
Examenul de absolvire se poate organiza la sediul directiei de sanatate
publica teritoriale sau, la solicitarea furnizorilor de instruire, la sediul
furnizorului ori la o alta locatie, situatie in care solicitantul asigura
logistica necesara desfasurarii in bune conditii a examenului si achitarea
cheltuielilor legate de deplasarea comisiei de examen.
Art. 11
(1) Examenul de absolvire consta in rezolvarea unui chestionar pentru
testare, repartizat fiecarui candidat, din setul de chestionare elaborat de
Ministerul Sanatatii.
(2) Timpul acordat rezolvarii chestionarelor este de doua ore.
(3) La predarea chestionarelor de catre candidati se incheie un
proces-verbal de predare/primire, conform modelului prezentat in anexa nr. 4.
Art. 12
(1) Comisia de examen corecteaza chestionarele pentru testare si le
apreciaza cu "admis"/"respins".
(2) Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa raspunda corect la
cel putin 60% din totalul intrebarilor cuprinse in chestionar.
Art. 13
(1) Rezultatele sunt consemnate in cataloagele de examen, al caror model
este prezentat in anexa nr. 5, si se semneaza de catre toti membrii comisiei de
examen, pe fiecare pagina. O copie a catalogului de examen se inmaneaza
furnizorului de instruire.
(2) Rezultatele se afiseaza in ziua examenului, sub semnatura presedintelui
comisiei de examen.
(3) La sfarsitul examenului, rezultatele se centralizeaza intr-un
proces-verbal, intocmit in conformitate cu anexa nr. 6.
Art. 14
(1) Directiile de sanatate publica teritoriale elibereaza candidatilor
declarati admisi certificate de absolvire, conform modelului prezentat in anexa
nr. 7.
(2) Candidatii declarati respinsi au dreptul la doua reexaminari, cu
conditia achitarii taxei prevazute la art. 8 alin. (3). In cazul nepromovarii
acestora, candidatii vor efectua din nou cursul.
(3) Certificatele de absolvire au valabilitate 3 ani de la data emiterii.
Art. 15
(1) Pentru evidenta certificatelor de absolvire, Institutul de Sanatate
Publica Bucuresti si directiile de sanatate publica teritoriale intocmesc
registre de evidenta in conformitate cu modelele prezentate in anexele nr. 8,
respectiv nr. 9.
(2) Raspunderea privind gestionarea certificatelor de absolvire revine in
exclusivitate institutiilor mentionate la alin. (1).
CAP. 4
Activitatea de monitorizare. Retragerea avizului de functionare
Art. 16
(1) Ministerul Sanatatii si Ministerul Educatiei, Cercetarii si
Tineretului, prin directiile de specialitate, stabilesc de comun acord programe
semestriale de monitorizare a calitatii pregatirii asigurate de furnizorii de
instruire, prin controale desfasurate in timpul derularii programelor de
instruire si a examenelor de absolvire, precum si a activitatii comisiilor de
examen.
(2) Activitatea de control prevazuta la alin. (1) se exercita de catre
persoane desemnate de cele doua ministere, la propunerea directiilor de
specialitate.
Art. 17
(1) In cazul in care se constata nerespectarea de catre furnizorul de
instruire a conditiilor care au stat la baza avizarii, se intocmeste
proces-verbal de constatare, acordandu-se un termen de 30 de zile pentru
remedierea abaterilor constatate.
(2) Dupa expirarea acestui termen, Ministerul Sanatatii si Ministerul
Educatiei, Cercetarii si Tineretului decid retragerea avizului de functionare.
Art. 18
Retragerea avizului de functionare este obligatorie cand furnizorul de
instruire inregistreaza, la 3 examene succesive, un procent de promovabilitate
sub 50% din numarul participantilor la examen.
CAP. 5
Dispozitii finale si tranzitorii
Art. 19
Prevederile prezentei metodologii nu se aplica, pentru o perioada de 3 ani
de la absolvire, absolventilor unitatilor si institutiilor de invatamant
acreditate in conditiile legii, care au avut in programa de studii notiuni de
igiena specifice activitatii si care detin certificate de competenta
profesionala, diplome de absolvire, diplome de licenta.
Art. 20
Documentele privind examenele de absolvire se pastreaza o perioada de 3 ani
in arhivele directiilor de sanatate publica teritoriale. Registrele de evidenta
se arhiveaza o perioada de 6 ani de catre institutiile care au dreptul sa le
detina si sa le gestioneze, conform art. 15 alin. (1).
Art. 21
Ministerul Sanatatii asigura, prin Institutul de Sanatate Publica
Bucuresti, tiparirea si distribuirea, contra cost, a formularelor pentru
certificatele de absolvire.
Art. 22
Avizele eliberate in baza vechilor reglementari isi inceteaza valabilitatea
la 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei metodologii.
Art. 23
In termen de 60 de zile de la publicarea prezentei metodologii in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, Ministerul Sanatatii elaboreaza chestionarele
pentru testarea cunostintelor si ghidurile privind continutul modulelor de
pregatire.
Art. 24
Anexele nr. 1 - 9 fac parte integranta din prezenta metodologie.
ANEXA 1
la metodologie
.....................................
(Denumirea furnizorului de instruire)
Nr. ............/....................
INSTITUTULUI DE SANATATE PUBLICA ........................
............................................................*1), cu sediul
in localitatea ..................., judetul/sectorul ..............., str.
................. nr. ...., bl. ..., sc. ....., et. ...., ap. ....., cod postal
........., telefon*2) .............., fax*2) ............., e-mail
............, cod unic de inregistrare/cod fiscal ..................,
reprezentat prin ........................., in calitate de
asociat/actionar/imputernicit ........................., posesor al actului de
identitate tip ..............., seria ...... nr. ..........., eliberat de
..................... la data ..................., prin prezenta solicit
avizarea ca furnizor de instruire in domeniul notiunilor fundamentale de igiena,
modulul/modulele:
1. servicii de productie, depozitare, transport si comercializare a
alimentelor, inclusiv alimentatie publica si a colectivitatilor;
2. servicii de curatenie in unitati de asistenta medicala, colectivitati de
copii si tineri, unitati de cazare (hoteluri, moteluri, cabane etc.);
3. productia si distributia apei potabile si productia apei imbuteliate;
4. servicii de ingrijire corporala (cosmetica, frizerie, coafura,
manichiura, pedichiura, masaj etc.);
5. servicii tip dezinfectie, dezinsectie, deratizare.
Precizez ca am luat cunostinta de prevederile Ordinului ministrului
sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr.
1.225/5.031/2003.
Anexez documentatia prevazuta in metodologia de autorizare, conform
opisului.
Semnatura solicitantului
........................
L.S.
------------
*1) Se completeaza cu denumirea furnizorului de instruire.
*2) Se completeaza cu prefix - numar.
ANEXA 2
la metodologie
MINISTERUL SANATATII MINISTERUL EDUCATIEI,
Nr. ....../......... CERCETARII SI TINERETULUI
Nr. ......../............
Directia generala sanatate publica Directia generala pentru invatamant
si inspectia sanitara de stat preuniversitar
AVIZ
Furnizorul de instruire ..............................., cu sediul in
localitatea ....................., str. .............. nr. ...........,
judetul/sectorul ......................, conform certificatului de inregistrare
nr. ............, eliberat de ................., in conformitate cu Ordinul
ministrului sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr.
1.225/5.031/2003, este avizat sa realizeze programe de instruire privind
insusirea notiunilor fundamentale de igiena pentru urmatoarele module:
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
Directia generala sanatate publica Directia generala pentru invatamant
si inspectia sanitara de stat preuniversitar
Director general, Director general,
................. .................
ANEXA 3
la metodologie
Furnizorul de instruire .................................................
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii nr. ......../.......
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Educatiei,
Cercetarii si Tineretului nr. ........../............
Nr. ............ din ..........
CATALOG
de inscriere a candidatilor pentru sustinerea examinarii privind insusirea
notiunilor fundamentale de igiena
______________________________________________________________________________
|Nr. | DATE DESPRE CURSANTI |
|crt.|_________________________________________________________________________|
| | Numele si | Actul de | Codul numeric | Data si locul | Modulul
|
| | prenumele | identitate | personal | nasterii | absolvit
|
| | | seria/numarul | | |
|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
|____|______________|_______________|_______________|_______________|__________|
Semnatura furnizorului de instruire
...................................
L.S.
ANEXA 4
la metodologie
.............................
(Comisia de examen)
PROCES-VERBAL
de predare/primire a lucrarilor scrise la examenul de absolvire
Data ....................
Ora .....................
Sala ....................
______________________________________________________________________________
|Nr. | Numele si prenumele | Semnatura candidatului | Observatii
|
|crt.| candidatului | |
|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
|____|___________________________|________________________|____________________|
Comisia de examen:
...............................
...............................
...............................
ANEXA 5
la metodologie
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA ............................................
(COMISIA DE EXAMEN) ......................... Decizia ...................
Furnizorul de instruire .................................................
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii nr. ....../.........
Aviz de functionare eliberat de Ministerul Educatiei,
Cercetarii si Tineretului nr. ........../............
CATALOG DE EXAMEN
Programul de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena
______________________________________________________________________________
|Nr. | | Rezultatul
|
|crt.| DATE REFERITOARE LA CANDIDATI | examinarii
|
| | | admis/respins
|
|____|_________________________________________________________|_______________|
| | Numele si | Actul de | Modulul |
|
| | prenumele | identitate | absolvit |
|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
|____|___________________|_____________________|_______________|_______________|
Presedintele comisiei de examen,
................................
L.S.
- Membru ..........................
- Membru ..........................
- Secretar ........................
ANEXA 6
la metodologie
PROCES-VERBAL
Incheiat astazi, ..............................., cu ocazia desfasurarii
examenului de absolvire a cursului de instruire privind insusirea notiunilor
fundamentale de igiena, organizat de ........................... la data de
............, la sediul ................................, pentru care s-a
constituit urmatoarea comisie de examen:
Presedinte ...........................
Membru ...............................
Membru ...............................
Secretar .............................
La examenul de absolvire au fost inregistrati ... participanti, dintre care
..... au fost declarati admisi la examenul de absolvire, conform prevederilor
art. 12 alin. (2) din Metodologia pentru organizarea si certificarea instruirii
profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de
igiena.
Situatia la examenul de absolvire este reflectata de catalogul/cataloagele
de examen anexat/anexate si se prezinta sintetic astfel:
______________________________________________________________________________
| FURNIZORUL | CANDIDATI
|
| DE
|_________________________________________________|
| INSTRUIRE | Inscrisi | Prezenti | Promovati
|
|____________________________|________________|________________|_______________|
| | | |
|
|____________________________|________________|________________|_______________|
| TOTAL: | | |
|
|____________________________|________________|________________|_______________|
Observatii:
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
Presedintele comisiei de examen,
................................
Membru .........................
Membru .........................
ANEXA 7
la metodologie
MINISTERUL SANATATII MINISTERUL EDUCATIEI,
CERCETARII SI TINERETULUI
Directia de sanatate publica ..............
Seria ....... nr. ..............
CERTIFICAT DE ABSOLVIRE
eliberat in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sanatatii si al
ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1.225/5.031/2003
Se adevereste prin prezentul certificat de absolvire ca domnul/doamna
......................., cod numeric personal ................., nascut/nascuta
in anul ...., luna ..........., ziua ..........., in localitatea
.............., a urmat cursul de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale
de igiena,
modulul .........., organizat de ......................................, in
baza
(denumirea furnizorului de instruire)
Avizului Ministerului Sanatatii nr. ......./......... si Ministerului
Educatiei, Cercetarii si Tineretului nr. ........../........., si a promovat
examenul de absolvire, fiind declarat/declarata admis/admisa.
Presedintele comisiei de examen, Secretar,
................................ ..............
L.S.
Nr. ........../..........
Data eliberarii: anul ..... luna ............ ziua ........
ANEXA 8
la metodologie
INSTITUTUL DE SANATATE PUBLICA BUCURESTI
REGISTRU DE EVIDENTA
a certificatelor de absolvire a cursurilor de instruire privind insusirea
notiunilor fundamentale de igiena
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
N - Numele si prenumele
A - Actul de identitate
S - Semnatura
______________________________________________________________________________
|Nr. |Data |Nr. |Nr./Seria |Datele de |Datele de
|Documentul|
|crt.|iesirii|documentului|adeverintei|identificare |identificare |de plata
|
| | |de iesire | |pentru |pentru |
|
| | | | |persoana care |persoana care |
|
| | | | |a predat |a preluat |
|
| | | | |certificatele |certificatele |
|
| | | | |de la |de la |
|
| | | | |Institutul de |Institutul de |
|
| | | | |Sanatate |Sanatate |
|
| | | | |Publica |Publica |
|
| | | | |Bucuresti |Bucuresti |
|
| | | |___________|______________|______________|__________|
| | | |De la|Pana | N | A | S | N | A | S |Nr./|
Suma|
| | | | |la | | | | | | |Data|
|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 | 11 | 12
|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
ANEXA 9
la metodologie
Directia judeteana de sanatate publica ...................
Directia de sanatate publica a municipiului Bucuresti
REGISTRU DE EVIDENTA NOMINALA
a certificatelor de absolvire a cursurilor de instruire privind insusirea
notiunilor fundamentale de igiena
Semnificatia coloanelor din tabelele de mai jos este urmatoarea:
N - Numele si prenumele
A - Actul de identitate
S - Semnatura
C - Codul numeric personal
P - Perioada
M - Mentiuni
1. Intrari
______________________________________________________________________________
|Nr. |Data |Nr. |Nr./Seria |Datele de |Datele de
|Documentul|
|crt.|iesirii|documentului|adeverintei|identificare |identificare |de plata
|
| | |de intrare | |pentru |pentru |
|
| | | | |persoana care |persoana care |
|
| | | | |a preluat |gestioneaza |
|
| | | | |certificatele |adeverintele |
|
| | | | |de la | |
|
| | | | |Institutul de | |
|
| | | | |Sanatate | |
|
| | | | |Publica | |
|
| | | | |Bucuresti | |
|
| | | |___________|______________|______________|__________|
| | | |De la|Pana | N | A | S | N | A | S |Nr./|
Suma|
| | | | |la | | | | | | |Data|
|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 | 11 | 12
|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
|____|_______|____________|_____|_____|____|_____|___|____|_____|___|____|_____|
2. Iesiri
______________________________________________________________________________
|N |Data|Nr./Seria |Numele si |C|Modulul |P |Organizatorul| D|Semnatura |
M|
|r.| |adeverintei|prenumele | |absolvit| |programului | |de primire|
|
| | | |absolventului| | | |absolvit | | |
|
|c | | | | | | | | | |
|
|r | | | | | | | | | |
|
|t.| | | | | | | | | |
|
|__|____|___________|_____________|_|________|__|_____________|__|__________|__|
|__|____|___________|_____________|_|________|__|_____________|__|__________|__|
|__|____|___________|_____________|_|________|__|_____________|__|__________|__|
|__|____|___________|_____________|_|________|__|_____________|__|__________|__|
|__|____|___________|_____________|_|________|__|_____________|__|__________|__|