Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Regulament Nr.17 din 20.12.2018

pentru modificarea şi completarea Regulamentului Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 16/2014 privind veniturile Autorităţii de Supraveghere Financiară
ACT EMIS DE: Autoritatea de Supraveghere Financiara
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 34 din 11 ianuarie 2019



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 3 alin. (1) lit. b), art. 6 alin. (2), art. 14, art. 18 alin. (1) şi (2) şi ale art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 93/2012 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 113/2013, cu modificările şi completările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 8 alin. (14) şi (15) şi art. 176 din Legea nr. 237/2015 privind autorizarea şi supravegherea activităţii de asigurare şi reasigurare, cu modificările şi completările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (42) din Legea nr. 236/2018 privind distribuţia de asigurări,în conformitate cu prevederile art. 11 alin. (2), art. 87 alin. (2), art. 97 şi art. 280 alin. (1) din Legea nr. 126/2018 privind pieţele de instrumente financiare,în urma deliberărilor Consiliului Autorităţii de Supraveghere Financiară din cadrul şedinţei din data de 19 decembrie 2018, Autoritatea de Supraveghere Financiară emite următorul regulament: Articolul IRegulamentul Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 16/2014 privind veniturile Autorităţii de Supraveghere Financiară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 899 din 11 decembrie 2014, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. Preambulul se modifică şi va avea următorul cuprins: În temeiul prevederilor art. 3 alin. (1) lit. b), art. 6 alin. (2), art. 14, art. 18 alin. (1) şi (2) şi art. 28 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 93/2012 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii de Supraveghere Financiară, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 113/2013, cu modificările şi completările ulterioare,în conformitate cu:art. 13 din Statutul Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 25/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 514/2002, cu modificările şi completările ulterioare;art. 4 alin. (42) din Legea nr. 236/2018 privind distribuţia de asigurări;art. 8 alin. (15) din Legea nr. 237/2015 privind autorizarea şi supravegherea activităţii de asigurare şi reasigurare, cu modificările şi completările ulterioare;art. 14, art. 57 alin. (1) lit. g), art. 72 alin. (2) lit. k) şi art. 78 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;art. 17 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005, cu modificările şi completările ulterioare;art. 28 alin. (1) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările şi completările ulterioare;art. 11 alin. (2), art. 87 alin. (2), art. 97 şi art. 280 alin. (1) din Legea nr. 126/2018 privind pieţele de instrumente financiare, 2. La capitolul II, titlul secţiunii a 2-a se modifică şi va avea următorul cuprins: Secţiunea a 2-aVenituri din cote şi taxe aplicabile pentru funcţionarea/administrarea/supravegherea organismelor de plasament colectiv, fondurilor de pensii private, asigurătorilor/reasigurătorilor şi intermediarilor principali 3. La articolul 11, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Cota se virează lunar conform art. 35 alin. (1) şi (2) şi se stabileşte în conformitate cu cerinţele prevăzute la pct. 4, 5 şi 6 din anexa nr. 2. 4. Articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 12
(1) Intermediarii principali datorează taxa de funcţionare sau de desfăşurare a activităţii de distribuţie, după caz, din momentul în care sunt autorizaţi, respectiv avizaţi să desfăşoare activitatea de distribuţie în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
(2) Taxa de funcţionare sau de desfăşurare a activităţii de distribuţie se virează trimestrial conform art. 35 alin. (1) şi (3) şi se stabileşte prin aplicarea cotei prevăzute la pct. 3 din anexa nr. 2 asupra veniturilor totale din activitatea de distribuţie.
5. Articolul 17 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 17Taxele de autorizare/avizare/aprobare aplicabile în domeniul asigurărilor sunt prevăzute la pct. 1.38-1.441 şi pct. 1.70-1.78 din anexa nr. 3 şi se achită la momentul depunerii cererilor, conform art. 35 alin. (1). 6. La articolul 18, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
(4) În vederea desfăşurării activităţii în calitate de creatori de produse în asociaţie cu asigurătorii, intermediarii principali achită taxele de atestare/avizare pentru desfăşurarea activităţii, prevăzute la pct. 1.76 din anexa nr. 3. 7. Articolul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 19Pentru aprobarea modificărilor condiţiilor şi documentelor în baza cărora s-a acordat autorizaţia sau avizul, solicitate de un asigurător/reasigurător, intermediar principal, Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România sau de o entitate care organizează cursuri de calificare şi pregătire profesională, precum şi pentru furnizarea oricăror informaţii/puncte de vedere, altele decât cele prevăzute la pct. 5.3 din anexa nr. 3, sau certificări din partea A.S.F., pentru a servi în relaţiile cu terţii, cu excepţia contractanţilor, păgubiţilor şi a instituţiilor sau autorităţilor publice, se percep taxele prevăzute la pct. 1.43 şi, respectiv, 1.441 din anexa nr. 3. 8. Articolul 20 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 20
(1) Taxa de autorizare/avizare a furnizorilor de programe de pregătire profesională în domeniul asigurărilor este prevăzută la pct. 1.44 din anexa nr. 3 şi se virează în contul A.S.F. la depunerea cererii de autorizare.
(2) Furnizorii de programe de pregătire profesională autorizaţi/avizaţi achită taxa anuală de menţinere în Registrul furnizorilor de programe de pregătire profesională în domeniul asigurărilor, prevăzută la pct. 2.15 din anexa nr. 3, până la data de 31 martie a anului pentru care se achită taxa.
9. La articolul 31, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Tarifele/Taxele prevăzute la pct. 5.3 din anexa nr. 3 nu se aplică în cazul solicitărilor transmise de entităţile supravegheate de A.S.F., de contractanţi, de păgubiţi şi de instituţii sau autorităţi publice, respectiv cele prevăzute la pct. 5.4 din anexa nr. 3 nu se aplică în cazul solicitărilor transmise de entităţile autorizate, reglementate şi/sau supravegheate de A.S.F. şi, respectiv, de către reprezentanţii autorităţilor publice. 10. După articolul 34 se introduce un nou articol, articolul 341, cu următorul cuprins: Articolul 341 Taxa prevăzută pentru interpretarea oficială a reglementărilor A.S.F. în vigoare aplicabile entităţilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 93/2012 se achită de către solicitant conform pct. 5.3 din anexa nr. 3, odată cu transmiterea cererii. 11. La articolul 35, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Achitarea sumelor datorate lunar, conform art. 3 alin. (3) şi (31), art. 4 alin. (5), art. 5, art. 8 alin. (3), art. 9 alin. (5), art. 10 şi art. 11 alin. (2), se realizează cel târziu până la data de 15 a fiecărei luni pentru luna precedentă. 12. La articolul 35, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:
(5) Termenele prevăzute de prezentul regulament care expiră într-o zi de sărbătoare legală se vor prelungi până la sfârşitul următoarei zile lucrătoare. 13. La articolul 36, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(3) Entităţile prevăzute la art. 11 transmit raportarea aferentă lunii anterioare întocmită conform anexei nr. 5 lit. A. Pentru situaţiile rectificative se completează şi se transmite către A.S.F. raportarea întocmită conform anexei nr. 5 lit. B. 14. La anexa nr. 2, titlul anexei şi punctele 3, 4 şi 6 se modifică şi vor avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 2Cote şi taxe aplicabile pentru funcţionarea/desfăşurarea activităţii/administrarea/supravegherea organismelor de plasament colectiv, fondurilor de pensii private şi asigurătorilor/intermediarilor principali ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................

3. Taxă de funcţionare/desfăşurare activitate aplicabilă intermediarilor principali Cotă aplicată asupra veniturilor din activitatea de distribuţie 0,1%
4. Contribuţia pentru exercitarea supravegherii şi controlului activităţii de asigurări generale, mai puţin activitatea de asigurări RCA Cotă asupra primelor brute încasate de asigurători din asigurări generale, mai puţin din activitatea de asigurări RCA 0,4%
6. Contribuţia pentru exercitarea supravegherii şi controlului activităţii de asigurări RCA Cotă asupra primelor brute încasate din activitatea de asigurări RCA 1%

15. La anexa nr. 3 numărul curent 1, punctul 1.5 se abrogă. 16. La anexa nr. 3 numărul curent 1, punctele 1.40, 1.43 şi 1.44 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
1. Tarif/taxă de soluţionare a cererilor de autorizare/avizare/aprobare/atestare şi retragere autorizaţie/atestat entităţi reglementate ........ ................ ................ ................ ................ ........ .............
„1.40. autorizare/avizare intermediari principali 5.000 lei
........ ................ ................ ................ ................ ........ .............
1.43. aprobarea modificărilor în baza cărora este acordată autorizaţia de funcţionare pentru societăţi sau autorizaţia de funcţionare/avizul de desfăşurare a activităţii de distribuţie pentru intermediarii principali, Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România sau o entitate care organizează cursuri de calificare, pregătire şi perfecţionare profesională 500 lei
1.44. autorizare/avizare furnizori de programe de pregătire profesională în domeniul asigurărilor 6.500 lei"

17. La anexa nr. 3 numărul curent 1, după punctul 1.44 se introduce un nou punct, punctul 1.441, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
1. Tarif/taxă de soluţionare a cererilor de autorizare/avizare/aprobare/atestare şi retragere autorizaţie/atestat entităţi reglementate ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...............
„1.441. furnizarea oricăror informaţii, puncte de vedere, altele decât cele prevăzute la pct. 5.3, sau certificări din partea A.S.F. destinate a servi în relaţiile cu terţii, cu excepţia contractanţilor, păgubiţilor şi a instituţiilor sau autorităţilor publice 500 lei"

18. La anexa nr. 3 numărul curent 1, punctul 1.45 se abrogă. 19. La anexa nr. 3 numărul curent 1, punctele 1.69 şi 1.70 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
1. Tarif/taxă de soluţionare a cererilor de autorizare/avizare/aprobare/atestare şi retragere autorizaţie/atestat entităţi reglementate ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...............
„1.69. cererea de aprobare a proiectelor de achiziţie şi/sau a acţionarilor semnificativi1: a) participaţii mai mari sau egale cu 50% (cotă aplicabilă taxei de autorizare): b) participaţii mai mici de 50%: (i) persoană fizică (ii) persoană juridică 1) La înfiinţarea entităţii reglementate tariful pentru evaluarea acţionarilor este inclus în tariful de autorizare a entităţii reglementate. 1.70. aprobare fuziune/divizare: a) asigurător/reasigurător (cotă aplicabilă taxei de autorizare) b) companie de brokeraj nou-înfiinţată (se aplică taxa de autorizare) a) 75% b) (i) 5.000 lei (ii) 10.000 lei a) 25% b) 5.000 lei"

20. La anexa nr. 3 numărul curent 1, după punctul 1.75 se introduc trei noi puncte, punctele 1.76, 1.77 şi 1.78, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
1. Tarif/taxă de soluţionare a cererilor de autorizare/avizare/aprobare/atestare şi retragere autorizaţie/atestat entităţi reglementate ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...............
„1.76. taxă de atestare/avizare activitate intermediari principali în calitate de creatori de produse: a) taxă atestare calitate de creator de produse de asigurare b) taxă de avizare activitate de creare produse de asigurare a) 0 lei b) 0 lei
1.77. taxă de atestare în calitate de lectori în domeniul asigurărilor şi reasigurărilor 0 lei
1.78. taxă aprobare conducere executivă intermediari principali 100 lei"

21. La anexa nr. 3 numărul curent 2, după punctul 2.2 se introduce un nou punct, punctul 2.21, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............
2. Tarif/Taxă de înscriere/înregistrare/menţinere/radiere în/din evidenţele şi registrele A.S.F. „2.21. înscriere în Registrul A.S.F. a persoanei care prestează servicii şi activităţi de investiţii în numele unei societăţi de servicii de investiţii financiare/instituţii de credit: a) persoană fizică care prestează serviciul de investiţii prevăzut la pct. 5 din secţiunea A a anexei nr. 1 la Legea nr. 126/2018 b) agent delegat: (i) persoană fizică (ii) persoană juridică a) 1.000 lei b) (i) 1.000 lei (ii) 3.500 lei"

22. La anexa nr. 3 numărul curent 2, după punctul 2.7 se introduce un nou punct, punctul 2.71, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............
2. Tarif/Taxă de înscriere/înregistrare/menţinere/radiere în/din evidenţele şi registrele A.S.F. „2.71. radiere din Registrul A.S.F. a persoanei care prestează servicii şi activităţi de investiţii în numele unei societăţi de servicii de investiţii financiare/instituţii de credit: a) persoană fizică care prestează serviciul de investiţii prevăzut la pct. 5 din secţiunea A a anexei nr. 1 la Legea nr. 126/2018 b) agent delegat: (i) persoană fizică (ii) persoană juridică a) 200 lei b) (i) 200 lei (ii) 200 lei"

23. La anexa nr. 3 numărul curent 2, punctul 2.15 se modifică şi va avea următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
2. Tarif/Taxă de înscriere/înregistrare/menţinere/radiere în/din evidenţele şi registrele A.S.F. „2.15. menţinerea în Registrul furnizorilor de programe de pregătire profesională în domeniul asigurărilor 2.000 lei"

24. La anexa nr. 3 numărul curent 5, punctul 5.3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
5. Tarife şi taxe din alte activităţi desfăşurate de A.S.F. „5.3. taxă interpretare oficială a reglementărilor A.S.F. în vigoare, aplicabile entităţilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 93/2012, cu excepţia entităţilor supravegheate de A.S.F., contractanţilor, păgubiţilor şi a instituţiilor sau autorităţilor publice, după cum urmează: a) persoane juridice b) persoane fizice a) 10.000 lei b) 300 lei"

25. La anexa nr. 3 numărul curent 5, după punctul 5.5 se introduce un nou punct, punctul 5.6, cu următorul cuprins:

Nr. crt. Categoria de venituri Precizări (operaţiunea, baza de calcul căreia i se aplică cota etc.) Nivelul tarifului/taxei/cotei (%)
........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............
5. Tarife şi taxe din alte activităţi desfăşurate de A.S.F. „5.6. notificare persoană fizică care oferă informaţii privind instrumentele financiare, serviciile de investiţii sau serviciile auxiliare în numele S.S.I.F., în conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 126/2018 300 lei"

26. Anexa nr. 5 se modifică şi va avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 5SECTORUL ASIGURĂRI-REASIGURĂRI ........ ................ ................ ................ ................ - S.A./S.R.L. Str. ........ ................ ................ ........ ........... nr. ........, bl. ........., sc. ...., ap. ......., sectorul/judeţul ........ ................ ........ ............, localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........., telefon ........ ................ ........ ......../fax ........ ................ ........... Persoană de contact ........ ................ ................ ........ ............., telefon ........ ........ ............, e-mail ........ ................ ........ ......... A. Situaţia privind cota pentru exercitarea activităţii de supraveghere şi control datorată Autorităţii de Supraveghere Financiară pentru luna ................ lei -

Nr. crt. Specificaţii Total1 cumulat de la începutul anului Din care, pentru luna de raportare2 Nr. şi data documentului de plată3
0 1 2 3 4
1. Categorie cota:
1.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
1.2. Asigurări de viaţă
1.3. Asigurări de tip RCA
2. Volum prime brute încasate, din care: X
2.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
2.2. Asigurări de viaţă
2.3. Asigurări de tip RCA
3. Cota procentuală stabilită de Autoritatea de Supraveghere Financiară (%) pentru: X
3.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
3.2. Asigurări de viaţă
3.3. Asigurări de tip RCA
4. Cota datorată total, din care: X
4.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
4.2. Asigurări de viaţă
4.3. Asigurări de tip RCA
5. Majorări de întârziere datorate X
6. Suma virată total, din care:
6.1. Aferentă cotei pentru asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
6.2. Aferentă cotei pentru asigurări de viaţă
6.3. Aferentă cotei pentru asigurări de tip RCA
6.4. Aferentă majorărilor de întârziere

1 În col. 2 se înscriu sumele aferente indicatorilor din col. 1, cumulat de la începutul anului, inclusiv cele aferente lunii pentru care se face raportarea. 2 În col. 3 se înscriu numai sumele aferente lunii pentru care se face raportarea. 3 Ori de câte ori se efectuează viramente se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată, din care: taxă de funcţionare/contribuţie;

majorări de întârziere;

luna pentru care se virează fiecare sumă. SECTORUL ASIGURĂRI-REASIGURĂRI ........ ................ ................ ................ ................ - S.A./S.R.L. Str. ........ ................ ................ ........ ........... nr. ........, bl. ........., sc. ...., ap. ......., sectorul/judeţul ........ ................ ........ ............, localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........., telefon ........ ................ ........ ......../fax ........ ................ ........... Persoană de contact ........ ................ ................ ........ ............., telefon ........ ........ ............, e-mail ........ ................ ........ ......... B. Situaţia rectificativă privind cota pentru exercitarea activităţii de supraveghere şi control datorată Autorităţii de Supraveghere Financiară pentru luna ........ ........ ........... lei -

Nr. crt. Specificaţii Suma raportată iniţial1 Suma rectificată2 Diferenţe (+/–) Nr. şi data documentului de plată3
0 1 2 3 4 = 3 – 2 5
1. Categorie cota:
1.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
1.2. Asigurări de viaţă
1.3. Asigurări de tip RCA
2. Volum prime brute încasate, din care: X
2.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
2.2. Asigurări de viaţă
2.3. Asigurări de tip RCA
3. Cota procentuală stabilită de Autoritatea de Supraveghere Financiară (%) pentru: X
3.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
3.2. Asigurări de viaţă
3.3. Asigurări de tip RCA
4. Cota datorată - total, din care: X
4.1. Asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
4.2. Asigurări de viaţă
4.3. Asigurări de tip RCA
5. Majorări de întârziere datorate X
6. Suma virată - total, din care:
6.1. Aferentă cotei pentru asigurări generale, mai puţin asigurări RCA
6.2. Aferentă cotei pentru asigurări de viaţă
6.3. Aferentă cotei pentru asigurări de tip RCA
6.4. Aferentă majorărilor de întârziere

1 În col. 2 se înscriu sumele care au fost raportate iniţial pentru luna respectivă. 2 În col. 3 se înscriu sumele rectificate, aferente numai lunii pentru care se face rectificarea, care le înlocuiesc pe cele raportate iniţial. 3 Ori de câte ori se efectuează viramente se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma totală virată, din care: taxă de funcţionare/contribuţie;

majorări de întârziere;

luna pentru care se virează fiecare sumă. 27. Anexa nr. 6 se modifică şi va avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 6SECTORUL ASIGURĂRI-REASIGURĂRI ........ ................ ................ ................ ................ - S.A./S.R.L. Str. ........ ................ ................ ........ ........... nr. ........, bl. ........., sc. ...., ap. ......., sectorul/judeţul ........ ................ ........ ............, localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........., telefon ........ ................ ........ ......../fax ........ ................ ........... Persoană de contact ........ ................ ................ ........ ............., telefon ........ ........ ............, e-mail ........ ................ ........ ......... Raportări intermediari principali A. Situaţia privind taxa de funcţionare/distribuţie datorată din desfăşurarea activităţii de distribuţie aferentă trimestrului ..... Raportare trimestrială -

lei -

Nr. crt. Specificaţii Total1 cumulat de la începutul anului Din care, pentru trimestrul de raportare Nr. şi data documentului de plată2
0 1 2 3 4
1. Total venituri din activitatea de distribuţie x
2. Cota procentuală stabilită de A.S.F. x
3. Taxa de funcţionare3/distribuţie4 datorată x
4. Majorări de întârziere datorate x
5. Suma virată total, din care:
- aferentă taxei de funcţionare/distribuţie
- aferentă majorărilor de întârziere

1 Se completează cu sumele cumulate de la începutul exerciţiului financiar. 2 Ori de câte ori se efectuează viramente se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma virată total, din care: taxa de funcţionare/distribuţie;

majorări de întârziere;

trimestrul pentru care se virează fiecare sumă.3 Taxa de funcţionare se achită de către companiile de brokeraj. 4 Taxa de distribuţie se achită de către instituţiile de credit şi firmele de investiţii. SECTORUL ASIGURĂRI-REASIGURĂRI ........ ................ ................ ................ ................ - S.A./S.R.L. Str. ........ ................ ................ ........ ........... nr. ........, bl. ........., sc. ...., ap. ......., sectorul/judeţul ........ ................ ........ ............, localitatea ........ ................ ................ ................ ........ ..........., telefon ........ ................ ........ ......../fax ........ ................ ............ Persoană de contact ........ ................ ................ ........ ............., telefon ........ ........ ............, e-mail ........ ................ ........ ......... B. Situaţia rectificativă privind taxa de funcţionare/distribuţie datorată din desfăşurarea activităţii de distribuţie aferentă trimestrului ..... Raportare trimestrială -

lei -

Nr. crt. Specificaţii Suma raportată iniţial Suma rectificată1 Diferenţe (+/–) Nr. şi data documentului de plată2
0 1 2 3 4 = col. 3 – col. 2 5
1. Total venituri din activitatea de distribuţie
2. Cota procentuală stabilită de A.S.F. x
3. Taxa de funcţionare3/distribuţie4 datorată x
4. Majorări de întârziere datorate x
5. Sumă virată total, din care:
- aferentă taxei de funcţionare/distribuţie
- aferentă majorărilor de întârziere

1 Se completează sumele rectificate aferente trimestrului pentru care se face rectificarea. 2 Ori de câte ori se efectuează viramente se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma virată total, din care: taxa de funcţionare/distribuţie;

majorări de întârziere;

trimestrul pentru care se virează fiecare sumă.3 Taxa de funcţionare se achită de către companiile de brokeraj. 4 Taxa de distribuţie se achită de către instituţiile de credit şi firmele de investiţii. Articolul II Prezentul regulament se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.Preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară,Leonardo Badea



SmartCity5

COMENTARII la Regulament 17/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 17 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Regulament 17/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu