E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 173 din 18 ianuarie 2001

privind reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 49 din 29 ianuarie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei, ale art. 11 alin. 3 din Codul silvic - Legea nr. 26/1996 si ale art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2001 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea/reorganizarea sau functionarea, dupa caz, a unor ministere, organe de specialitate ale administratiei publice centrale si institutii publice,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Regia Nationala a Padurilor este persoana juridica, cu sediul in municipiul Bucuresti, bd Magheru nr. 31, sectorul 1, si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara, exercitand atributii principale si atributii de serviciu public cu specific silvic, in conformitate cu prevederile regulamentului de organizare si functionare prevazut in anexa nr. 1.
    (2) Regia Nationala a Padurilor functioneaza sub autoritatea Ministerului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor.
    (3) Unitatile fara personalitate juridica din structura Regiei Nationale a Padurilor se reorganizeaza si sunt prevazute in anexa nr. 2.
    (4) Structurile organizatorice si functionale ale unitatilor prevazute in anexa nr. 2 se aproba de Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor.
    Art. 2
    (1) La data de 31 decembrie 2000 patrimoniul net al Regiei Nationale a Padurilor era in valoare de 861,65 miliarde lei, fiind constituit prin insumarea patrimoniilor unitatilor din structura sa.
    (2) Patrimoniul si personalul unitatilor desfiintate se preiau de unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, prevazute in anexa nr. 2, conform aprobarii Consiliului de administratie al Regiei Nationale a Padurilor.
    (3) Preluarea patrimoniului se face pe baza de protocol in termen de 30 de zile de la aprobarea Consiliului de administratie al Regiei Nationale a Padurilor, in conditiile legii.
    (4) Personalul care se preia de la unitatile desfiintate se considera transferat in interesul serviciului.
    Art. 3
    Regia Nationala a Padurilor are ca obiect de activitate aplicarea strategiei nationale in domeniul silviculturii si actioneaza pentru apararea, conservarea si dezvoltarea durabila a fondului forestier proprietate publica a statului, pe care il administreaza, precum si pentru gospodarirea si valorificarea vanatului, a pestelui din apele de munte si a celorlalte produse specifice fondului forestier, potrivit reglementarilor legale, in conditii de eficienta economica.
    Art. 4
    Organele de conducere ale Regiei Nationale a Padurilor sunt:
    - consiliul de administratie;
    - managerul - directorul general.
    Art. 5
    Consiliul de administratie si managerul - directorul general al Regiei Nationale a Padurilor exercita atributiile principale prevazute la art. 14 si, respectiv, la art. 19 din regulamentul de organizare si functionare prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 6
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 7
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 982/1998 privind restructurarea Regiei Nationale a Padurilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 530 din 31 decembrie 1998, precum si orice alte dispozitii contrare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul agriculturii,
                         alimentatiei si padurilor,
                         Ilie Sarbu

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Oana,
                         secretar de stat

                         Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                         Marian Sarbu

    ANEXA 1

                             REGULAMENT
privind organizarea si functionarea Regiei Nationale a Padurilor

    CAP. 1
    Prevederi generale

    Art. 1
    Denumirea regiei este Regia Nationala a Padurilor.
    Art. 2
    Regia Nationala a Padurilor este persoana juridica si functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara, exercitand si atributii de serviciu public cu specific silvic.
    Art. 3
    Sediul Regiei Nationale a Padurilor este in municipiul Bucuresti, bd Magheru nr. 31, sectorul 1.

    CAP. 2
    Scopul si obiectul de activitate

    Art. 4
    (1) Regia Nationala a Padurilor are ca scop gospodarirea unitara, in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice si ale normelor de regim silvic, a fondului forestier proprietate publica a statului, in vederea cresterii contributiei padurilor la imbunatatirea conditiilor de mediu si la asigurarea economiei nationale cu lemn, cu alte produse ale padurii si cu servicii specifice.
    (2) Regia Nationala a Padurilor poate gospodari, pe baza principiilor enuntate la alin. (1), si suprafete de fond forestier proprietate privata sau apartinand unitatilor administrativ-teritoriale, pe baza de contract.
    Art. 5
    (1) Regia Nationala a Padurilor are ca obiect de activitate aplicarea strategiei nationale in domeniul silviculturii si actioneaza pentru apararea, conservarea si dezvoltarea durabila a fondului forestier proprietate publica a statului, pe care il administreaza, precum si pentru gospodarirea fondurilor de vanatoare si de pescuit atribuite potrivit legii, pentru recoltarea si valorificarea, prin acte si fapte de comert, a produselor specifice fondului forestier, potrivit prevederilor legale, in conditii de eficienta economica, exercitand si atributii de serviciu public cu specific silvic.
    (2) Produsele specifice fondului forestier, precum si celelalte bunuri care se recolteaza, se prelucreaza si se valorifica din fondul forestier proprietate publica a statului sunt:
    - masa lemnoasa pe picior sau provenita din taieri de produse principale, secundare, accidentale si de igiena ale padurii si sub forma de sortimente rezultate prin prelucrarea primara a lemnului;
    - alte produse lemnoase: arbori si arbusti ornamentali, puieti forestieri, rachita si impletituri din rachita;
    - produsele nelemnoase specifice din fondul forestier, cum sunt: vanatul din crescatorii si din cuprinsul fondurilor de vanatoare, pestele din apele de munte, din pastravarii, balti si iazuri din fondul forestier, fructele de padure, semintele forestiere, ciupercile comestibile din flora spontana, plantele medicinale si aromatice, rasina si altele similare.

    CAP. 3
    Atributii

    Art. 6
    Regia Nationala a Padurilor are urmatoarele atributii principale:
    - asigura integritatea fondului forestier proprietate publica a statului, precum si a celui apartinand altor detinatori, pe care le are in administrare, si gospodarirea durabila a padurilor din cuprinsul acestora;
    - asigura finantarea lucrarilor necesare in vederea gospodaririi rationale a fondului forestier al statului si a desfasurarii normale a activitatii, in conditiile prevazute de lege;
    - organizeaza cadastrul pentru fondul forestier proprietate publica a statului si intocmeste periodic inventarul acestuia, cu respectarea normelor tehnice si a prevederilor legale in vigoare;
    - stabileste masuri de lichidare a enclavelor din fondul forestier si de corectare a perimetrului padurilor prin schimburi ori prin cumparare de terenuri, pe baza de acte autentice, in conditiile legii;
    - aproba sau avizeaza, dupa caz, potrivit prevederilor legale, efectuarea de schimburi de terenuri, scoaterea definitiva sau temporara a unor terenuri din circuitul silvic;
    - indeplineste atributiile prevazute de lege referitoare la exercitarea dreptului de preemtiune in cazul tuturor vanzarilor de bunavoie sau silite, la pret si in conditii egale, pentru enclavele din fondul forestier proprietate publica a statului si pentru terenurile limitrofe acestuia, precum si pentru terenurile acoperite cu vegetatie forestiera;
    - poate cumpara terenuri degradate proprietate privata sau poate prelua asemenea terenuri, in cazul donarii lor de catre proprietari, in vederea impaduririi, cu respectarea prevederilor legale si cu suportarea cheltuielilor din fondul de conservare si regenerare a padurilor;
    - preia in administrare terenurile degradate proprietate publica a statului, incluse in perimetrele de ameliorare si prevazute sa fie impadurite potrivit legii; cheltuielile pentru lucrarile necesare se suporta din fondul de ameliorare a fondului funciar sau din alocatii de la bugetul de stat, potrivit legii;
    - organizeaza si executa paza fondului forestier pe care il administreaza impotriva taierilor ilegale de arbori, furturilor, distrugerilor, degradarilor, pasunatului, braconajului si altor fapte pagubitoare, precum si masurile de prevenire si de stingere a incendiilor de paduri, asigurand in acest sens dotarea tehnica necesara;
    - organizeaza si executa, in conformitate cu prevederile amenajamentelor silvice, ale studiilor sumare de amenajare sau ale altor studii de specialitate, lucrarile de regenerare si de reconstructie ecologica a padurilor, precum si cele de ingrijire a arboreturilor tinere si de intretinere a semintisurilor si plantatiilor;
    - asigura realizarea si urmarirea, prin sistem informational adecvat, a compozitiilor de regenerare stabilite prin amenajamentele silvice sau prin alte studii de specialitate;
    - urmareste protejarea terenurilor din fondul forestier impotriva eroziunii si altor forme de degradare si asigura executia lucrarilor de corectare a torentilor din fondul forestier;
    - asigura starea fitosanitara corespunzatoare a padurilor pe care le administreaza, organizand actiunile necesare pentru depistarea, prevenirea si combaterea bolilor si a daunatorilor; in acest sens poate detine aeronave utilitare, in scopul utilizarii lor pentru combaterea aviochimica, executarea aerofotogramelor si pentru patrulare aero;
    - amplaseaza si pune in valoare masa lemnoasa care urmeaza sa se recolteze anual din padurile statului, destinata agentilor economici si populatiei, in conformitate cu posibilitatea padurilor, stabilita prin amenajamentele silvice;
    - exercita controlul respectarii regulilor silvice de exploatare a lemnului in padurile pe care le administreaza, pentru prevenirea prejudicierii semintisurilor si arborilor pe picior, degradarii solului, declasarii lemnului, precum si pentru prevenirea altor fapte asemanatoare si ia masuri pe baza legislatiei in vigoare, sanctionand abaterile constatate;
    - controleaza provenienta materialelor lemnoase si a celorlalte produse specifice fondului forestier, legalitatea circulatiei acestora si urmareste sanctionarea neregulilor constatate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    - asigura valorificarea, in conditii de eficienta economica, a masei lemnoase aprobate pentru recoltare din padurile statului, cu respectarea prevederilor legale in vigoare;
    - executa in regie proprie sau prin agenti economici specializati lucrari de exploatare a masei lemnoase din padurile statului, in conditiile legii, in scopul gospodaririi rationale a acestora si al valorificarii superioare a lemnului, asigurarii regenerarii la timp a arboreturilor si al evitarii declasarii lemnului;
    - stabileste si asigura realizarea retelei de drumuri forestiere necesare in vederea accesibilizarii bazinelor forestiere, pentru exploatarea masei lemnoase, mai buna gospodarire a padurilor, a vanatului si pentru turism, in conditiile legii;
    - executa lucrari de construire, intretinere si reparatii ale drumurilor si cailor ferate forestiere pe care le administreaza, in regie proprie sau prin agenti economici de specialitate;
    - poate detine nave fluviale pentru asigurarea pazei si a gospodaririi padurilor amplasate in lungul Dunarii si al unor rauri interioare;
    - gospodareste fondurile de vanatoare si cele de pescuit din apele de munte, care ii sunt atribuite in gestiune directa, raspunzand de realizarea efectivelor optime de vanat, pe fiecare fond de vanatoare, prin actiuni de selectie a vanatului, de asigurare a hranei, a adapostului si a zonelor de liniste si de inmultire a acestuia, a repopularii in unele fonduri, si de recoltarea efectivelor aprobate prin programele anuale de prevenire si combatere a braconajului;
    - organizeaza, in conditiile legii, actiuni de vanatoare si de pescuit pentru cetateni straini, pe fondurile de vanatoare si de pescuit atribuite in gestiune;
    - indeplineste orice alte atributii prevazute de lege, referitoare la gospodarirea fondurilor de vanatoare si a celor de pescuit din apele de munte;
    - administreaza si gospodareste arii protejate, inclusiv parcuri nationale, in conditiile legii;
    - prelucreaza si valorifica, in conditii de eficienta economica, produsele nelemnoase specifice fondului forestier - fructe de padure, ciuperci comestibile din flora spontana, plante medicinale, tehnice, aromatice si altele asemenea;
    - presteaza la cerere, contra cost, servicii de specialitate in padurile proprietate privata sau apartinand unitatilor administrativ-teritoriale, precum si pe terenurile cu vegetatie forestiera din afara fondului forestier, cum sunt: lucrari de marcare a arborilor care se pot recolta; inventarierea masei lemnoase; impaduriri; combaterea daunatorilor; cadastru de specialitate si altele;
    - asigura, potrivit legii, paza padurilor proprietate privata, la cererea proprietarilor sau a asociatiilor de proprietari legal constituite, contra cost, pe baza de contracte;
    - sprijina detinatorii de terenuri din afara fondului forestier in realizarea de plantatii si de perdele forestiere, colaborand cu acestia in conditiile legii;
    - executa, contra cost, in conditiile legii, lucrarile de regenerare a padurilor proprietate privata, in cazul in care proprietarii nu isi indeplinesc obligatiile ce le revin;
    - presteaza, contra cost, servicii, lucrari si transporturi pentru terti, potrivit obiectului sau de activitate;
    - realizeaza intreaga gama de operatiuni de comert interior si exterior, in vederea valorificarii eficiente a produselor specifice fondului forestier, potrivit legii;
    - stabileste relatii in domeniul sau de activitate cu regii autonome, societati comerciale, precum si cu terte persoane juridice si fizice, romane sau straine, pentru realizarea in comun de activitati productive si de comercializare, pe baze contractuale, in conditiile economiei de piata, potrivit legii;
    - presteaza servicii de cazare si masa pentru cetatenii romani si straini, implicati in activitati aferente obiectului sau de activitate, in spatiile cu asemenea destinatie de care dispune;
    - actioneaza, in conditiile prevazute de lege, pentru concesionarea sau inchirierea unor bunuri din patrimoniul propriu;
    - asigura, in conditiile legii, aprovizionarea tehnico-materiala necesara in vederea desfasurarii normale a activitatilor proprii prin agenti economici din tara si din strainatate;
    - stabileste tarife pentru lucrari, produse si servicii din domeniul sau de activitate, potrivit legii;
    - realizeaza politica de credite si a altor surse de finantare, de programare si executare a activitatii economico-financiare, intocmirea bugetului anual de venituri si cheltuieli, urmarirea si analiza executiei acestuia, precum si stabilirea destinatiei profitului, potrivit legii;
    - stabileste masurile necesare in vederea obtinerii de profit;
    - initiaza si organizeaza actiuni de cooperare tehnico-economica si stiintifica cu agenti economici si cu firme din tara si din strainatate, in conditiile legii;
    - asigura realizarea cercetarilor stiintifice de specialitate, a lucrarilor de amenajare a padurilor si proiectarea lucrarilor de investitii, precum si realizarea asistentei tehnice de specialitate prin unitatile de profil atestate, in conditiile prevazute de lege;
    - urmareste aplicarea in domeniul silviculturii a rezultatelor cercetarilor stiintifice, in scopul modernizarii si perfectionarii gospodaririi padurilor;
    - participa cu produse specifice fondului forestier la expozitii si targuri din tara si din strainatate, putand organiza la randul sau asemenea manifestari;
    - asigura desfasurarea corespunzatoare a activitatii de propaganda, ziaristica si publicitate, specifica sectorului silvic;
    - reprezinta in justitie interesele statului in domeniile care constituie obiectul sau de activitate.

    CAP. 4
    Patrimoniul

    Art. 7
    Regia Nationala a Padurilor are in administrare fondul forestier proprietate publica a statului, inregistrat ca atare in amenajamentele silvice si in raportul statistic - SILV 1, actualizat pe baza primirilor si cedarilor de terenuri legal efectuate, inclusiv ca urmare a trecerii unor suprafete in proprietate privata, conform legii.
    Art. 8
    (1) Regia Nationala a Padurilor poseda, foloseste si dispune in mod autonom de bunurile pe care le are in proprietate, in vederea realizarii scopului pentru care a fost constituita, in conditiile prevazute de lege.
    (2) Bunurile proprietate publica a statului, administrate de Regia Nationala a Padurilor, fiind inalienabile, se evidentiaza in mod distinct in patrimoniul acesteia si au regimul prevazut de lege.

    CAP. 5
    Structura organizatorica si functionala

    Art. 9
    (1) Regia Nationala a Padurilor are in structura sa unitati fara personalitate juridica, dupa cum urmeaza:
    - directii silvice, asimilate cu filiale teritoriale ale acesteia;
    - Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice, ca unitate specializata de cercetare-proiectare-dezvoltare silvica;
    - Revista Padurilor.
    (2) Unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor mentionate la alin. (1) sunt conduse de un director si un comitet director, ale caror atributii se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administratie al acesteia.
    (3) In structura organizatorica a unitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor, mentionate la alin. (1), functioneaza, potrivit profilului de activitate, urmatoarele subunitati: ocoale silvice; sectii si alte subunitati pentru exploatarea padurilor si prelucrarea primara a lemnului, precum si pentru intretinerea si repararea drumurilor si cailor ferate forestiere; statiuni, laboratoare si sectii de cercetare si amenajare silvica; pepiniere silvice; crescatorii de vanat; pastravarii; sectii de productie pentru impletituri din nuiele de rachita si centre pentru recoltarea, prelucrarea si valorificarea fructelor de padure, a ciupercilor comestibile din flora spontana si a plantelor medicinale; magazine proprii de prezentare si desfacere a produselor specifice fondului forestier; alte subunitati aferente obiectului sau de activitate. Infiintarea, respectiv incetarea activitatii unor asemenea subunitati, se realizeaza la propunerea comitetelor directoare ale unitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor, cu aprobarea consiliului de administratie al acesteia.
    (4) Gradarea unitatilor si subunitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor, prevazute la alin. (1) si (3), se aproba de consiliul de administratie.
    Art. 10
    (1) In cadrul Regiei Nationale a Padurilor functioneaza directii de specialitate, servicii, inspectii, oficii, birouri. Numarul, organizarea si atributiile acestora se stabilesc prin hotarare a consiliului de administratie.
    (2) De asemenea, Regia Nationala a Padurilor poate infiinta in cadrul structurii sale fabrici, ateliere, sucursale si alte subunitati fara personalitate juridica, necesare pentru realizarea obiectului sau de activitate, cu aprobarea consiliului de administratie.

    CAP. 6
    Organele de conducere

    Art. 11
    Organele de conducere ale Regiei Nationale a Padurilor sunt:
    - consiliul de administratie;
    - managerul - directorul general.
    Art. 12
    (1) Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor este numit, in conditiile prevazute de lege, prin ordin al conducatorului autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura si este compus din 7 persoane, dintre care una este managerul - directorul general, in calitate de presedinte al consiliului de administratie.
    (2) Din consiliul de administratie fac parte in mod obligatoriu cate un reprezentant al autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura si al Ministerului Finantelor Publice. Ceilalti membri vor fi numiti dintre inginerii, tehnicienii, economistii si juristii specializati in domeniul de activitate al Regiei Nationale a Padurilor si dintre specialistii din cercetarea silvica si din invatamantul superior de specialitate.
    (3) Membrii consiliului de administratie sunt numiti pentru o perioada de 4 ani, iar pana la jumatate din ei pot fi inlocuiti la fiecare 2 ani. Dupa expirarea mandatului de 4 ani membrii consiliului de administratie pot fi realesi.
    Art. 13
    Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile prezentului regulament si cu cele ale propriului regulament de organizare si functionare si hotaraste in toate problemele privind activitatea Regiei Nationale a Padurilor, cu exceptia celor care, potrivit legii, sunt date in competenta altor organe.
    Art. 14
    Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor are urmatoarele atributii principale:
    - aproba structura organizatorica si functionala a Regiei Nationale a Padurilor, precum si a unitatilor si subunitatilor din cadrul acesteia;
    - hotaraste infiintarea sau, dupa caz, desfiintarea unor subunitati din categoria celor prevazute la art. 9 alin. (3) si la art. 10;
    - aproba gradarea unitatilor si subunitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor, prevazute la art. 9 alin. (1) si (3);
    - analizeaza si aproba, in corelare cu obiectivele strategiei nationale in domeniul silviculturii, programele de activitate economica, de cercetare, dezvoltare si retehnologizare pe termen scurt, mediu si lung, pentru care finantarea este asigurata din sursele proprii ale Regiei Nationale a Padurilor;
    - stabileste competentele in domeniile tehnic, economico-financiar, juridic si de personal pentru unitatile din structura;
    - analizeaza si hotaraste asocierea Regiei Nationale a Padurilor cu alte regii si societati comerciale sau cu terte persoane fizice si juridice, din tara sau din strainatate, in conditiile legii, pentru realizarea unor activitati de interes comun, corespunzatoare obiectului sau de activitate;
    - examineaza si avizeaza bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi;
    - aproba nivelul creditelor necesare, fundamenteaza si solicita subventii pentru investitii pentru actiuni de combatere a unor atacuri masive de daunatori etc.;
    - stabileste masuri pentru respectarea disciplinei tehnologice, pentru paza fondului forestier, precum si a bunurilor Regiei Nationale a Padurilor, actionand in acest scop potrivit prevederilor legale;
    - aproba orice alte masuri privind activitatea Regiei Nationale a Padurilor, potrivit legii.
    Art. 15
    Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor se intruneste in sedinta ordinara lunar, la convocarea managerului - directorului general al acesteia si ori de cate ori este necesar, la convocarea managerului - directorului general sau la cererea unei treimi din numarul membrilor consiliului de administratie.
    Art. 16
    Consiliul de administratie poate atrage in activitatea sa de analiza a unor probleme complexe specialisti din diferite sectoare. Activitatea acestora va putea fi compensata material, pe baza de conventie civila incheiata potrivit legii.
    Art. 17
    Consiliul de administratie prezinta autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura, in prima luna a fiecarui an, un raport asupra activitatii Regiei Nationale a Padurilor in anul precedent, precum si programul de activitate al acesteia pe anul in curs.
    Art. 18
    Managerul - directorul general al Regiei Nationale a Padurilor este numit in conditiile prevazute de lege. Drepturile si obligatiile acestuia sunt stabilite conform legii.
    Art. 19
    Atributiile principale ale managerului - directorului general sunt:
    - asigura organizarea, conducerea si gestionarea activitatii curente a Regiei Nationale a Padurilor;
    - raspunde, in conditiile legii, de aducerea la indeplinire a obiectivelor si criteriilor de performanta ale Regiei Nationale a Padurilor;
    - numeste echipele manageriale de la nivelul Regiei Nationale a Padurilor si ale unitatilor din structura acesteia;
    - selecteaza, angajeaza, suspenda si, dupa caz, desface contractul de munca al personalului salariat al Regiei Nationale a Padurilor;
    - stabileste masuri, potrivit legii, pentru angajarea raspunderii disciplinare, materiale, civile, penale sau contraventionale a angajatilor Regiei Nationale a Padurilor, in cazul neindeplinirii de catre acestia a obligatiilor de serviciu ce le revin;
    - negociaza si incheie contractul colectiv de munca la nivelul Regiei Nationale a Padurilor si contractele individuale de munca ale salariatilor din aparatul central al acesteia, precum si ale conducerilor unitatilor din subordine;
    - reprezinta si angajeaza Regia Nationala a Padurilor prin semnatura, in relatiile cu terti, in limita competentelor aprobate de consiliul de administratie si a celor prevazute de lege.

    CAP. 7
    Bugetul de venituri si cheltuieli

    Art. 20
    Regia Nationala a Padurilor asigura acoperirea cu venituri provenite din activitatea sa a tuturor cheltuielilor, inclusiv a dobanzilor, amortizarea investitiilor si rambursarea creditelor, precum si obtinerea de profit.
    Art. 21
    (1) Regia Nationala a Padurilor intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi, conform modelelor stabilite de Ministerul Finantelor Publice.
    (2) Bilantul contabil si contul de profit si pierderi se supun spre aprobare, potrivit legii, si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
    Art. 22
    Regia Nationala a Padurilor poate constitui, potrivit legii, fonduri necesare pentru realizarea obiectului sau de activitate.
    Art. 23
    Regia Nationala a Padurilor poate beneficia de alocatii de la bugetul de stat ori poate contracta credite bancare, in conditiile prevazute de lege.
    Art. 24
    Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor hotaraste cu privire la investitiile care urmeaza sa se realizeze potrivit obiectului sau de activitate si care se finanteaza din surse proprii si din credite bancare, potrivit legii.
    Art. 25
    Operatiunile de incasari si plati ale Regiei Nationale a Padurilor se efectueaza in conturi deschise la banci, in limitele stabilite de Banca Nationala a Romaniei. Pentru necesitati curente Regia Nationala a Padurilor poate efectua operatiuni de incasari si plati, in lei si in valuta, in conditiile legii, prin casieria proprie. Operatiunile de incasari si plati cu strainatatea se vor efectua prin unitatile bancare.
    Art. 26
    Exercitiul financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an.
    Art. 27
    Controlul intern al activitatii economico-financiare se realizeaza de organele de specialitate ale Regiei Nationale a Padurilor.

    CAP. 8
    Dispozitii finale

    Art. 28
    Relatiile cu alte regii, cu societatile comerciale din tara si din strainatate, precum si cu terte persoane fizice si juridice se vor desfasura pe baze contractuale, in conditiile legii.
    Art. 29
    Personalul Regiei Nationale a Padurilor nu poate exercita functii de reprezentare profesionala in cadrul unitatilor cu profil comercial care liciteaza, prelucreaza sau valorifica produse specifice fondului forestier.
    Art. 30
    Prezentul regulament se completeaza cu dispozitiile si cu reglementarile legale in domeniu.

    ANEXA 2

                                UNITATILE
fara personalitate juridica din structura Regiei Nationale a Padurilor
_____________________________________________________________________
Nr.    Unitatile din structura              Sediul
crt. Regiei Nationale a Padurilor
_____________________________________________________________________
  I. Directii silvice
  1. Alba                            Municipiul Alba Iulia
  2. Arad                            Municipiul Arad
  3. Arges                           Municipiul Pitesti
  4. Bacau                           Municipiul Bacau
  5. Bihor                           Municipiul Oradea
  6. Bistrita-Nasaud                 Municipiul Bistrita
  7. Botosani                        Municipiul Botosani
  8. Brasov                          Municipiul Brasov
  9. Bucuresti                       Municipiul Bucuresti
 10. Buzau                           Municipiul Buzau
 11. Caras-Severin                   Municipiul Resita
 12. Cluj                            Municipiul Cluj-Napoca
 13. Constanta                       Municipiul Constanta
 14. Covasna                         Municipiul Sfantu Gheorghe
 15. Dambovita                       Municipiul Targoviste
 16. Dolj                            Municipiul Craiova
 17. Gorj                            Municipiul Targu Jiu
 18. Harghita                        Municipiul Miercurea-Ciuc
 19. Hunedoara                       Municipiul Deva
 20. Ialomita                        Municipiul Slobozia
 21. Iasi                            Municipiul Iasi
 22. Maramures                       Municipiul Baia Mare
 23. Mehedinti                       Municipiul Drobeta-Turnu Severin
 24. Mures                           Municipiul Targu Mures
 25. Olt                             Municipiul Slatina
 26. Neamt                           Municipiul Piatra-Neamt
 27. Prahova                         Municipiul Ploiesti
 28. Salaj                           Municipiul Zalau
 29. Sibiu                           Municipiul Sibiu
 30. Suceava                         Municipiul Suceava
 31. Teleorman                       Municipiul Alexandria
 32. Timis                           Municipiul Timisoara
 33. Tulcea                          Municipiul Tulcea
 34. Vaslui                          Municipiul Vaslui
 35. Valcea                          Municipiul Ramnicu Valcea
 36. Vrancea                         Municipiul Focsani

 II. Alte unitati de profil
 37. Institutul de Cercetari si
     Amenajari Silvice               Municipiul Bucuresti
 38. Revista Padurilor               Municipiul Bucuresti
_____________________________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 173/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 173 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu