HOTARARE Nr.
808 din 4 august 2010
pentru modificarea
Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat în
Constructii - I.S.C., aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.378/2009, pentru
modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea si
functionarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si a Hotararii
Guvernului nr. 405/2007 privind functionarea Secretariatului General al
Guvernului
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 564 din 10 august 2010
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. - (1) Regulamentul de organizare şi funcţionare
a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 1.378/2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea
I, nr. 806 din 25 noiembrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare,
se modifică şi se înlocuieşte cu Regulamentul de organizare şi funcţionare a
Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., prevăzut în anexa care face
parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Numărul maxim de posturi aprobat pentru
Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. este de 875, prin restructurarea
şi desfiinţarea, în condiţiile legii, a unui număr de 155 de posturi.
(3) Incetarea contractelor individuale de muncă, precum
şi încadrarea personalului în numărul de posturi aprobat şi pe noile funcţii,
ca urmare a reorganizării potrivit prezentei hotărâri, se fac cu respectarea
termenelor şi procedurilor legale aplicabile categoriei de personal.
Art. II. - Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi
Turismului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 2 din 4
ianuarie 2010, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 11, alineatul (5) va avea următorul
cuprins:
„(5) Conducătorii unităţilor prevăzute în anexa nr. 2
sunt numiţi si mandataţi să conducă unităţile si sunt eliberaţi din funcţie
prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi turismului, cu excepţia
inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii -
I.S.C., care este numit prin decizie a primului-ministru, în conformitate cu
legislaţia în vigoare."
2. La anexa nr. 2, litera A va avea următorul
cuprins: „A. UNITĂŢILE care funcţionează în subordinea Ministerului Dezvoltării
Regionale şi Turismului, finanţate integral de la bugetul de stat
Denumirea unităţii
|
Localitatea
|
Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C.
|
Bucureşti"
|
Art. III. - La anexa nr. 2 „Structurile, organele de
specialitate ale administraţiei publice centrale şi instituţiile publice
finanţate prin bugetul Secretariatului General al Guvernului" la Hotărârea
Guvernului nr. 405/2007 privind funcţionarea Secretariatului General al Guvernului,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 302 din 7 mai 2007,
cu modificările şi completările ulterioare, punctul 19 se abrogă.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
ANEXA (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.378/2009)
REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de
Stat în Construcţii - I.S.C.
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Inspectoratul de Stat în Construcţii -
I.S.C., denumit în continuare I.S.C., este organ de specialitate al
administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea
Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, având sediul în municipiul
Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.
(2) I.S.C. administrează bunuri din domeniul public şi
privat al statului, iar patrimoniul instituţiei la data de 31 mai 2010 este în
sumă de 138.307.585 lei.
Art. 2. - I.S.C. îşi desfăşoară activitatea de
inspecţie şi control în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu
şi cu prezentul regulament.
Art. 3. - I.S.C., este, potrivit legii, organul tehnic
specializat care exercită controlul de stat cu privire la aplicarea unitară a
prevederilor legale în domeniul calităţii în construcţii, la respectarea
disciplinei în urbanism, a regimului de autorizare a construcţiilor şi la
supravegherea pieţei produselor pentru construcţii.
Art. 4. - (1) I.S.C., este membru al Consorţiului
European pentru Controlul Construcţiilor, achitând anual cotizaţia aferentă din
bugetul propriu, precum şi al Grupului de cooperare administrativă în domeniul
supravegherii pieţei produselor pentru construcţii, de pe lângă Comisia
Europeană.
(2) In sensul prezentului regulament, următorii termeni
se definesc astfel:
a) construcţii - clădirile de orice fel - social-culturale,
administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învăţământ,
sănătate, hotelurile, sediile instituţiilor publice etc. -şi instalaţiile
aferente acestora, drumurile, căile ferate şi metroul, podurile, tunelurile şi
celelalte lucrări de artă, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice,
amenajările portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrările
tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul
fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora;
b) fază determinantă - stadiul fizic după care o
lucrare de construire ajunsă în aceasta nu mai poate continua fără o analiză
având la bază concluzii formulate în scris de către beneficiar, proiectant şi
executant şi care se avizează, după caz, de reprezentantul local al I.S.C.;
c) intervenţie asupra construcţiilor - orice
lucrare de construire care este făcută în scopul transformării structurale
şi/sau funcţionale, consolidării, reabilitării, modernizării ori
demolării/desfiinţării parţiale sau totale a construcţiilor definite conform
dispoziţiilor lit. a);
d) verificare - confirmarea prin examinare şi
prezentare de probe obiective a faptului că cerinţele esenţiale specificate au
fost îndeplinite.
CAPITOLUL II
Atribuţii
Art. 5. - I.S.C., are următoarele atribuţii:
a) exercită controlul statului privind calitatea în
construcţii, în toate etapele de proiectare, autorizare, execuţie, recepţie,
exploatare şi postutilizare a construcţiilor, în conformitate cu prevederile
legale şi reglementările tehnice în vigoare, prin verificări şi inspecţii la
factorii implicaţi;
b) exercită controlul statului asupra organelor de
specialitate ale administraţiei publice locale, cu privire la legalitatea
emiterii certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de
construire/desfiinţare, în conformitate cu prevederile legale şi reglementările
tehnice în vigoare;
c) exercită controlul statului în domeniul
disciplinei în urbanism şi al amenajării teritoriului, în conformitate cu
prevederile legale şi reglementările tehnice în vigoare;
d) exercită controlul statului privind supravegherea
pieţei produselor pentru construcţii, în conformitate cu prevederile legale şi
reglementările tehnice în vigoare;
e) avizează din punct de vedere tehnic documentaţiile
tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi care se finanţează,
potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori
garantate de stat, ai căror indicatori tehnico-economici se aprobă de Guvern în
condiţiile prevăzute la art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele
publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi documentaţiile
tehnico-economice aferente lucrărilor de intervenţii la construcţii existente -
reparaţii, modificări, reabilitări, consolidări, restaurări -, finanţate din
fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat,
pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv
TVA, legislaţia în vigoare prevede organizarea de licitaţii deschise;
f) participă la toate fazele determinante ale
construcţiilor stabilite conform reglementărilor în vigoare, precum şi la cele
prevăzute de proiectant, pe care le avizează odată cu luarea în evidenţă a
lucrării, potrivit legii, scop în care verifică dacă sunt îndeplinite de către
factorii implicaţi condiţiile tehnice din proiectele şi reglementările tehnice
aplicabile şi autorizează continuarea execuţiei lucrărilor de construcţii numai
în cazurile îndeplinirii acestora;
g) verifică respectarea reglementărilor în vigoare
privind organizarea şi funcţionarea balastierelor, carierelor, staţiilor de
betoane, de producere agregate şi de mixturi asfaltice;
h) emite, în conformitate cu prevederile legale şi
reglementările tehnice în vigoare, acorduri pentru intervenţii asupra
construcţiilor existente şi noi, în situaţiile în care acestea pot induce
influenţe asupra construcţiilor existente;
i) verifică existenţa şi funcţionarea sistemelor de
management al calităţii în construcţii la persoanele fizice/juridice cu
activitate în construcţii;
j) verifică respectarea reglementărilor referitoare la
recepţia construcţiilor, întocmirea, păstrarea şi completarea cărţii tehnice a
construcţiilor;
k) verifică modul de respectare a agrementelor tehnice,
privind caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor,
procedeelor şi echipamentelor agrementate, astfel încât să fie asigurate
cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate propune autorităţii de
reglementare, după caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;
l) verifică la proprietarii, administratorii şi
utilizatorii de construcţii respectarea reglementărilor privind urmărirea în
exploatare a construcţiilor în cazurile când aceasta este stabilită prin
proiecte şi reglementări tehnice;
m) pentru protejarea vieţii oamenilor, I.S.C.,
stabileşte în sarcina proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor,
după caz, efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma
de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când în urma inspecţiei se
concluzionează astfel sau încetarea utilizării construcţiilor după producerea
unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se
concluzionează că este pusă în pericol viaţa cetăţenilor;
n) colaborează cu instituţiile de învăţământ superior
de specialitate, de cercetare, cu laboratoare de încercări, în vederea
elaborării de rapoarte de expertiză, rapoarte de cercetare, rapoarte de
încercări, soluţii şi proiecte de consolidare etc, necesare în activitatea de
control privind asigurarea cerinţelor esenţiale de rezistenţă mecanică şi
stabilitate a construcţiilor, izolarea termică a acestora, punerea în siguranţă
a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calităţii
produselor pentru construcţii;
o) dispune prelevarea de probe şi trimiterea acestora
spre testare laboratoarelor de analiză şi încercări acreditate, în vederea
efectuării încercărilor necesare pentru confirmarea concluziilor în controalele
efectuate; în scopul fundamentării concluziilor controalelor, I.S.C., se poate
dota cu echipamente de laborator specifice proprii şi/sau poate colabora cu
instituţii de învăţământ superior de specialitate sau de cercetare;
p) propune autorităţilor competente suspendarea
funcţionării balastierelor şi carierelor care afectează rezistenţa şi
stabilitatea construcţiilor din vecinătatea acestora;
q) autorizează laboratoarele de analiză şi încercări în
activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
r) suspendă sau anulează autorizarea laboratoarelor de
analiză şi încercări în construcţii, în cazul constatării nerespectării
reglementărilor tehnice specifice;
s) autorizează diriginţii de şantier din construcţii,
în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
t) suspendă sau anulează autorizaţiile diriginţilor de
şantier în cazul nerespectării de către aceştia a atribuţiilor specifice şi/sau
a reglementărilor tehnice;
u) propune, după caz, suspendarea sau anularea
atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte,
expertul tehnic şi auditorul energetic pentru clădiri, în cazul nerespectării
de către aceştia a atribuţiilor specifice şi/sau a reglementărilor legale
privind cerinţele de asigurare a calităţii în construcţii;
v) primeşte şi rezolvă sau, după caz, transmite spre
soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, reclamaţiile şi
sesizările persoanelor fizice şi juridice cu privire la încălcarea prevederilor
legale şi a reglementărilor tehnice în construcţii în vigoare;
w) elaborează şi actualizează, ori de câte ori este
necesar, procedurile şi instrucţiunile privind realizarea atribuţiilor
specifice I.S.C., care se aprobă, după caz, prin ordin al ministrului
dezvoltării regionale şi turismului, dacă prin acestea se reglementează activităţi
de interes public, sau prin decizie a inspectorului general de stat, dacă
aplicabilitatea acestora este de ordin intern al I.S.C.;
x) iniţiază, prin organul de specialitate al
administraţiei publice centrale corespunzător potrivit legii, proiecte de acte
normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;
y) asigură dotarea tehnică necesară realizării
activităţilor specifice;
z) publică procedurile şi instrucţiunile privind
activităţile sale specifice, aprobate, în condiţiile legii;
aa) elaborează sinteze şi evaluări privind rezultatele
activităţii de control desfăşurate cu privire la calitatea şi disciplina în
construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului şi la supravegherea pieţei
produselor pentru construcţii, pe care le comunică autorităţilor şi
instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;
bb) constată contravenţiile şi infracţiunile în toate
domeniile specifice de control, aplică sancţiunile prevăzute de lege, respectiv
sesizează organele abilitate potrivit legii şi, după caz, opreşte lucrările
realizate în mod necorespunzător.
Art. 6. - I.S.C. desfăşoară orice alte activităţi
prevăzute în actele normative în vigoare şi de conducerea Ministerului
Dezvoltării Regionale şi Turismului.
CAPITOLUL III
Organizare
Art. 7. - Structura organizatorică a I.S.C. şi numărul
maxim de posturi aprobat sunt prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 8. - (1) I.S.C. are în structură un număr de 40 de
inspectorate teritoriale în construcţii, organizate la nivel judeţean, şi
Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti- Ilfov, unităţi fără
personalitate juridică.
(2) Structura organizatorică a unui inspectorat
teritorial în construcţii, organizat la nivel judeţean, este prevăzută în anexa
nr. 2, iar structura organizatorică a Inspectoratului Teritorial în Construcţii
Bucureşti-Ilfov este prevăzută în anexa nr. 3.
(3) Localităţile în care au sediul I.S.C. - aparatul
central, inspectoratele teritoriale în construcţii, organizate la nivel
judeţean, şi Inspectoratul Teritorial în Construcţii Bucureşti-Ilfov sunt
prevăzute în anexa nr. 4.
Art. 9. - Statul de funcţii şi personal se aprobă prin
ordin al ministrului dezvoltării regionale şi turismului, la propunerea
inspectorului general de stat al I.S.C.
CAPITOLUL IV
Organele de conducere
Art. 10. - (1) Conducerea I.S.C. este asigurată de
Consiliul de conducere, compus din 5 membri numiţi prin decizie a
primului-ministru.
(2) Conducerea executivă a I.S.C. este asigurată de
inspectorul general de stat al I.S.C., cu rang de secretar de stat, care este
şi preşedintele Consiliului de conducere, numit prin decizie a
primului-ministru.
(3) Secretarul Consiliului de conducere se stabileşte
prin decizie a inspectorului general de stat al I.S.C.
Art. 11. - Consiliul de conducere are următoarele
atribuţii şi competenţe:
a) avizează propunerile inspectorului general de stat
al I.S.C. pentru modificarea şi completarea prezentului regulament şi le
înaintează Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului în vederea
aprobării prin hotărâre a Guvernului;
b) aprobă raportul de activitate al I.S.C. pentru
perioada anterioară şi propunerile privind activitatea pentru perioada
următoare;
c) aprobă Regulamentul intern al I.S.C.;
d) avizează proiectul de buget al I.S.C. pentru a fi
transmis şi inclus în proiectul de buget al ordonatorului principal de credite
şi asigură execuţia acestuia după aprobare;
e) aprobă propunerile privind programul anual de
investiţii al I.S.C., care urmează a fi incluse în proiectul de buget al
instituţiei;
f) aprobă închirierea de imobile/părţi ale imobilelor,
necesare desfăşurării corespunzătoare a activităţii, cu respectarea
prevederilor legale în vigoare;
g) aprobă scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în
condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
h) aprobă cuantumul taxelor pentru autorizarea
diriginţilor de şantier şi a laboratoarelor de analiză şi încercări în
construcţii;
i) aprobă, numai pentru cazurile în care luarea unor
decizii complexe impune un nivel ridicat de cunoştinţe de specialitate, care
excedează competenţelor specifice personalului propriu, încheierea unor
contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C.;
j) poate delega, pe perioadă determinată, o parte din
atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de
conducere;
k) propune spre aprobare ordonatorului principal de
credite transferul fără plată sau transmiterea cu titlu gratuit a dreptului de
folosinţă asupra bunurilor proprietate a statului aflate în patrimoniul I.S.C.,
ori, după caz, aprobă transferul fără plată sau transmiterea cu titlu gratuit a
dreptului de folosinţă asupra bunurilor proprietate a I.S.C., cu respectarea
prevederilor legale în vigoare;
l) exercită orice alte atribuţii care îi revin conform
prevederilor legale, prezentului regulament sau ordinelor ministrului
dezvoltării regionale şi turismului.
Art. 12. - (1) Consiliul de conducere se întruneşte
lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numărul membrilor
săi, ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţele Consiliului de conducere sunt prezidate
de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de către unul dintre membri, desemnat de
preşedinte.
(3) Şedinţele Consiliului de conducere se desfăşoară
în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.
(4) Hotărârile Consiliului de conducere se iau cu
majoritatea membrilor acestuia.
Art. 13. - Inspectorul general de stat al I.S.C., în
calitate de preşedinte al Consiliului de conducere, are următoarele atribuţii
şi competenţe:
a) convocă şedinţele Consiliului de conducere;
b) prezidează desfăşurarea şedinţelor Consiliului de
conducere;
c) semnează hotărârile Consiliului de conducere, în
baza consemnărilor din procesul-verbal al şedinţei, asumate de către membrii
Consiliului de conducere.
Art. 14. - Inspectorul general de stat al I.S.C. are
următoarele atribuţii şi competenţe:
a) conduce întreaga activitate executivă a I.S.C.;
b) emite decizii, în condiţiile legii;
c) stabileşte organizarea internă a inspectoratelor
teritoriale în construcţii;
d) numeşte şi revocă directorii inspectoratelor
teritoriale în construcţii, în condiţiile legii;
e) emite decizii privind angajarea sau concedierea
personalului de conducere, de execuţie şi auxiliar din cadrul I.S.C., conform
prevederilor legale în vigoare;
f) repartizează parcul auto pe fiecare inspectorat
teritorial în construcţii;
g) aprobă, prin decizie, procedurile şi instrucţiunile
privind activităţile specifice ale I.S.C., conform prevederilor legale în
vigoare;
h) dispune, conform atribuţiilor, suspendarea autorizaţiilor
emise de I.S.C. pentru diriginţii de şantier;
i) propune suspendarea unor agremente tehnice în cazul
în care se constată nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de
fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzătoare în exploatare a produselor;
j) poate delega o parte din atribuţii directorului
general, secretarului general sau directorilor, în limita mandatului dat;
k) transmite ordonatorului principal de credite
propunerea de buget al I.S.C., avizată de Consiliul de conducere, pentru a fi
analizată şi inclusă în proiectul de buget al ordonatorului principal de
credite;
l) exercită orice alte atribuţii care îi revin prin
hotărârile Consiliului de conducere, prin ordinele ministrului dezvoltării
regionale şi turismului, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare;
Art. 15. - I.S.C. are un secretar general, numit şi
salarizat în condiţiile legii, care asigură coordonarea direcţiilor şi
compartimentelor prevăzute în anexa nr. 1 şi care îndeplineşte atribuţiile
stabilite prin regulamentul intern, precum şi orice alte atribuţii stabilite de
inspectorul general de stat al I.S.C.
CAPITOLUL V
Bugetul I.S.C.
Art. 16. - (1) Cheltuielile curente şi de capital ale
I.S.C. se finanţează integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Dezvoltării Regionale şi Turismului.
(2) Inspectorul general de stat al I.S.C. are calitatea
de ordonator terţiar de credite, potrivit legii.
Art. 17. - Pentru exercitarea controlului de stat cu
privire la aplicarea unitară a prevederilor legale în domeniul calităţii în
construcţii, al amenajării teritoriului, la respectarea disciplinei în
urbanism, a regimului de autorizare a construcţiilor şi la supravegherea pieţei
produselor pentru construcţii, parcul normat al I.S.C. este de 250 de
autoturisme, cu o normă de combustibil de 200 litri/lună/autoturism.
CAPITOLUL VI
Personalul
Art. 18. - (1) Personalul I.S.C. este personal
contractual, angajat pe bază de contract individual de muncă, în condiţiile
prevăzute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările
ulterioare.
(2) Numirea şi promovarea personalului de conducere se
fac prin decizie a inspectorului general de stat al I.S.C., în condiţiile
legii.
Art. 19. - Personalul tehnic de specialitate al I.S.C.
are atribuţii de inspecţie şi control, în baza reglementărilor legale în
vigoare şi potrivit domeniului de activitate.
Art. 20. - Drepturile salariale ale personalului
contractual al I.S.C. se stabilesc conform reglementărilor legale în vigoare
aplicabile personalului din instituţiile publice finanţate integral de la
bugetul de stat.
CAPITOLUL VII
Relaţiile
Art. 21. -In vederea armonizării cu legislaţia
internaţională, precum şi a luării măsurilor de punere în siguranţă a
construcţiilor, în scopul protejării vieţii oamenilor, I.S.C. poate încheia
contracte ori convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional
şi/sau internaţional, în domeniul său de activitate, în condiţiile legii, cu
alte organe/organisme similare, cu instituţii de învăţământ superior, de
cercetare, precum şi cu persoane fizice ori juridice din ţară şi/sau din
străinătate.
CAPITOLUL VIII
Dispoziţii tranzitorii şi finale
Art. 22. -In termen de 30 de zile de la intrarea în
vigoare a prezentului regulament, inspectorul general de stat al I.S.C. va
aproba noul regulament intern al instituţiei.
Art. 23. -Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din
prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1*) la regulament
STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.
Numărul maxim de posturi: 875
*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 2*) la
regulament
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a unui inspectorat teritorial în construcţii
(organizat la nivel judeţean)
*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 3*) la regulament
STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Inspectoratului Teritorial în Construcţii
Bucureşti-Ilfov
*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 4 la regulament
INSPECTORATELE TERITORIALE IN CONSTRUCŢII
(I.T.C.)
Nr. crt.
|
Structura
|
Localitatea
|
0
|
1
|
2
|
1
|
I.T.C. Iaşi
|
Iaşi
|
2
|
I.T.C. Botoşani
|
Botoşani
|
3
|
I.T.C. Suceava
|
Suceava
|
4
|
I.T.C. Neamţ
|
Piatra-Neamţ
|
5
|
I.T.C. Bacău
|
Bacău
|
6
|
I.T.C. Vaslui
|
Vaslui
|
7
|
I.T.C. Constanţa
|
Constanţa
|
8
|
I.T.C. Galaţi
|
Galaţi
|
9
|
I.T.C. Buzău
|
Buzău
|
10
|
I.T.C. Brăila
|
Brăila
|
11
|
I.T.C. Tulcea
|
Tulcea
|
12
|
I.T.C. Vrancea
|
Focşani
|
13
|
I.T.C Prahova
|
Ploieşti
|
14
|
I.T.C. Argeş
|
Piteşti
|
15
|
I.T.C. Dâmboviţa
|
Târgovişte
|
16
|
I.T.C. Ialomiţa
|
Slobozia
|
17
|
I.T.C. Călăraşi
|
Călăraşi
|
18
|
I.T.C. Giurgiu
|
Giurgiu
|
19
|
I.T.C. Teleorman
|
Alexandria
|
20
|
I.T.C. Dolj
|
Craiova
|
21
|
I.T.C. Gorj
|
Târgu Jiu
|
22
|
I.T.C. Mehedinţi
|
Drobeta-Turnu Severin
|
23
|
I.T.C. Olt
|
Slatina
|
24
|
I.T.C. Vâlcea
|
Râmnicu Vâlcea
|
25
|
I.T.C. Timiş
|
Timişoara
|
26
|
I.T.C. Arad
|
Arad
|
27
|
I.T.C. Hunedoara
|
Deva
|
28
|
I.T.C. Caraş-Severin
|
Reşiţa
|
29
|
I.T.C. Cluj
|
Cluj-Napoca
|
30
|
I.T.C. Bihor
|
Oradea
|
31
|
I.T.C. Bistriţa-Năsăud
|
Bistriţa
|
32
|
I.T.C. Maramureş
|
Baia Mare
|
33
|
I.T.C. Sălaj
|
Zalău
|
34
|
I.T.C. Satu Mare
|
Satu Mare
|
35
|
I.T.C. Braşov
|
Braşov
|
36
|
I.T.C. Alba
|
Alba Iulia
|
37
|
I.T.C. Covasna
|
Sfântu Gheorghe
|
38
|
I.T.C. Harghita
|
Miercurea-Ciuc
|
39
|
I.T.C. Mureş
|
Târgu Mureş
|
40
|
I.T.C. Sibiu
|
Sibiu
|
41
|
I.T.C.B.I.
|
Bucureşti
|
42
|
ISC - aparat central
|
Bucureşti
|