E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 570 din 10 decembrie 2004

privind unele masuri pentru privatizarea societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A., precum si unele masuri pentru reglementarea activitatilor societatilor comerciale din domeniul distributiei de energie electrica

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1198 din 15 decembrie 2004


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    CAP. 1
    Cadrul juridic al privatizarii. Definitii

    Art. 1
    Prezenta lege stabileste cadrul juridic pentru finalizarea privatizarii si pentru indeplinirea unor conditii in vederea transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor reprezentand 51% din capitalul social al fiecareia dintre societatile comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A.
    Art. 2
    In sensul prezentei legi, expresiile folosite au urmatoarele semnificatii:
    1. contractul de privatizare - contract de privatizare incheiat in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.000/2004 privind unele masuri pentru derularea si finalizarea privatizarii si modificarea si completarea Strategiei de privatizare a societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A., impreuna cu actul aditional la statutul societatii comerciale, contractul de concesiune, contractul de escrow si toate anexele la aceste documente;
    2. valoarea de ajustare (Societatea Comerciala Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Banat" - S.A.) - 51% din diferenta aritmetica dintre indatorarea neta (pozitia financiara neta) la finalizare (perfectare) si suma de 36.200.000 euro, reprezentand indatorarea neta (pozitia financiara neta) avuta in vedere la data semnarii contractelor de privatizare;
    3. valoarea de ajustare (Societatea Comerciala Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Dobrogea" - S.A.) - 51% din diferenta aritmetica dintre indatorarea neta (pozitia financiara neta) la finalizare (perfectare) si suma de 39.800.000 euro, reprezentand indatorarea neta (pozitia financiara neta) avuta in vedere la data semnarii contractelor de privatizare;
    4. indatorarea neta (pozitia financiara neta) a societatii la orice data - echivalentul in euro la o rata medie de schimb euro-leu ce reprezinta media aritmetica a valorilor corespunzatoare ratei de schimb euro-leu, comunicata zilnic de Banca Nationala a Romaniei pentru o perioada de 30 de zile anterioara unei asemenea date, a sumei aritmetice (in lei) a:
    a) tuturor datoriilor, imprumuturilor si acordurilor de finantare ale societatii comerciale cu orice terta persoana (chiar daca sunt contracte incheiate prin Societatea Comerciala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica" - S.A., denumita in continuare Societatea Comerciala "Electrica" - S.A.) si orice parte interesata, incluzand, fara a se limita la alocarea datoriilor financiare de catre agentii ale Guvernului Romaniei sau ale Societatii Comerciale "Electrica" - S.A., si orice acorduri de finantare determinate de contracte cu furnizorii;
    b) tuturor acordurilor de reesalonare a datoriilor incheiate de societate cu orice terta persoana (chiar daca sunt contracte incheiate prin Societatea Comerciala "Electrica" - S.A.) si orice parte interesata;
    c) tuturor acelor datorii restante incluzand, fara a se limita la datorii fiscale, datorii catre orice terta persoana (chiar daca sunt contracte incheiate prin Societatea Comerciala "Electrica" - S.A.) si orice parte interesata;
    d) oricaror depozite platite anticipat, avansuri sau plati anticipate primite de la clienti si oricarei sume pentru creante platite ori compensate inainte de scadenta initiala de catre mari consumatori industriali, ce nu rezulta din activitatea curenta; activitatea curenta este definita ca plata sau compensare efectuata cu mai devreme de 3 zile lucratoare inainte de data scadentei initiale;
    e) mai putin acele sume in numerar si echivalent de numerar detinute de societate;
    f) mai putin o suma egala cu investitiile de capital in mijloace fixe angajate de societate in anul 2004 si care, in vederea determinarii tarifului de distributie, va fi adaugata la pretul de cumparare in calcularea bazei de active reglementate.
    Atunci cand se face referire la elementele de mai sus, acestea vor include sumele principale, datorate sau acumulate la o anumita data, dobanzile si orice sume aferente, datorate sau acumulate la acea data;
    5. partea interesata - oricare dintre urmatoarele:
    a) orice afiliat;
    b) orice actionar semnificativ; se considera actionar semnificativ proprietarul inregistrat sau beneficiarul cunoscut a mai mult de 5 procente din drepturile de vot in societate;
    c) orice entitate actionand in beneficiul salariatilor;
    d) conducerea societatii - persoanele care sunt responsabile pentru indeplinirea obiectivelor societatii si care au autoritatea de a stabili politica de actiune si de a lua decizii prin care se urmareste indeplinirea acestor obiective. In mod obisnuit, conducerea include urmatoarele categorii: membrii consiliului de administratie, directorul executiv, directorii operationali responsabili de principalele actiuni in legatura cu activitatea (cum ar fi vanzari, administrare sau financiar), precum si alte persoane care indeplinesc functii similare in adoptarea politicii de actiune, potrivit fisei postului;
    e) membrii de familie apropiati ai actionarilor semnificativi si ai membrilor conducerii societatii. Membrii de familie apropiati includ rudele pana la gradul al patrulea inclusiv.
    Art. 3
    Se aproba contractul de privatizare avand ca obiect vanzarea-cumpararea unui numar de 5.424.538 de actiuni existente, reprezentand 24,62% din capitalul social existent, si subscrierea si emiterea in cadrul unei operatiuni de majorare a capitalului social a unui numar de 11.863.952 de actiuni nou-emise, reprezentand 35% din capitalul social majorat, la Societatea Comerciala Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si contractul de privatizare avand ca obiect vanzarea-cumpararea unui numar de 7.416.976 de actiuni existente, reprezentand 24,62% din capitalul social existent, si subscrierea si emiterea in cadrul unei operatiuni de majorare a capitalului social a unui numar de 16.221.593 de actiuni nou-emise, reprezentand 35% din capitalul social majorat, la Societatea Comerciala Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Banat" - S.A., semnate intre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. si Enel S.p.A., a caror incheiere a fost aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 1.000/2004.
    Art. 4
    Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, si Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. sunt imputernicite sa duca la indeplinire mandatul privind finalizarea tranzactiilor de privatizare a societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A., potrivit termenilor si conditiilor din contractele de privatizare, acordat prin Hotararea Guvernului nr. 1.000/2004.
    Art. 5
    (1) Pretul actiunilor vandute se ajusteaza cu valoarea de ajustare pentru a reflecta diferenta dintre indatorarea neta (pozitia financiara neta) a societatii comerciale la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor si indatorarea neta (pozitia financiara neta) avuta in vedere la data semnarii contractelor de privatizare.
    (2) Nivelul de indatorare la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor care fac obiectul tranzactiei de privatizare catre Enel S.p.A. se raporteaza la o rata de schimb euro-leu care reprezinta media aritmetica a valorilor corespunzatoare ratei de schimb euro-leu, comunicata zilnic de Banca Nationala a Romaniei pentru o perioada de 30 de zile anterioara datei transferului dreptului de proprietate.

    CAP. 2
    Masuri pentru finalizarea privatizarii

    Art. 6
    (1) Se imputerniceste Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, sa garanteze indeplinirea de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. a obligatiilor de despagubire pentru eventualele prejudicii suferite de Enel S.p.A., in calitate de cumparator, si datorate ca urmare a incalcarii declaratiilor si garantiilor Societatii Comerciale "Electrica" - S.A., in calitate de vanzator, prevazute in contractele de privatizare, in limita a 50% din pretul platit de Enel S.p.A. pentru actiunile care au facut obiectul vanzarii, conform urmatorului mecanism:
    a) pretentia de despagubire, in conditiile prevazute in contractul de privatizare, va fi notificata de catre cumparator vanzatorului si Ministerului Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, in termen de 36 de luni de la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor care fac obiectul vanzarii catre Enel S.p.A., inainte de inaintarea pretentiei spre solutionare curtii de arbitraj;
    b) in cazul in care a fost angajata raspunderea pentru prejudicii suferite de Enel S.p.A., in calitate de cumparator, ca urmare a incalcarii declaratiilor si garantiilor din contractele de privatizare, prin pronuntarea unei decizii arbitrale definitive si executorii in favoarea acestuia, cumparatorul va comunica o copie a deciziei arbitrale definitive si executorii la Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. si la Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie;
    c) in cazul in care Enel S.p.A. nu recupereaza prejudiciul suferit, in cuantumul stabilit prin decizia arbitrala definitiva si executorie de la Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., aceasta va notifica Societatii Comerciale "Electrica" - S.A. si Ministerului Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, cu privire la cuantumul prejudiciului ramas neacoperit;
    d) in termen de 30 de zile de la notificare, Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, va depune toate diligentele in vederea determinarii indeplinirii obligatiei de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A.;
    e) daca, in urma diligentelor depuse conform prevederilor lit. d), Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. nu plateste integral suma stabilita prin decizia arbitrala definitiva si executorie, Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, va duce la indeplinire obligatia de plata, prin Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., catre cumparator a sumelor neplatite de aceasta, in termen de 30 de zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la lit. d), printr-un cont special deschis in acest scop de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., din care se vor putea efectua plati numai cu acordul Ministerului Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie;
    f) in cazul in care, ca urmare a reorganizarii, lichidarii, falimentului sau blocarii conturilor, Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. este in imposibilitate de plata, Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, va duce la indeplinire obligatia de garantare, in baza deciziei arbitrale definitive si executorii pronuntate in favoarea Enel S.p.A., prin plata din contul Ministerului Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, direct in contul Enel S.p.A., in termen de 30 de zile lucratoare de la expirarea termenului prevazut la lit. d).
    (2) Modalitatea prin care Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, va recupera ulterior de la Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. sumele puse la dispozitie acesteia pentru plata despagubirilor datorate cumparatorului sau platite direct acestuia se stabileste prin hotarare a Guvernului.
    Art. 7
    (1) Incepand cu anul 2005, la capitolul cheltuieli al bugetului de venituri si cheltuieli al Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie se va prevedea o noua categorie, denumita "Cheltuieli aferente despagubirilor pentru prejudicii suferite de Enel S.p.A., in calitate de cumparator, datorate ca urmare a incalcarii de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. a declaratiilor si garantiilor contractuale.
    (2) Dupa aprobarea prin hotarare a Guvernului a bugetului de venituri si cheltuieli al Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, sumele prevazute la categoria de cheltuieli prevazuta la alin. (1) se vor utiliza pentru plata eventualelor despagubiri care urmeaza sa fie platite de catre Ministerul Economiei si Comertului, prin Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie, in situatia in care Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. va fi in imposibilitatea de a-si achita obligatiile de plata catre Enel S.p.A.
    Art. 8
    In scopul constituirii surselor necesare indeplinirii obligatiilor de plata a despagubirilor pentru prejudicii suferite de Enel S.p.A., datorate, ca urmare a incalcarii declaratiilor si garantiilor date de Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., din veniturile incasate de Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. din vanzarea actiunilor societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A., Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. va constitui un depozit in valoare egala cu plafonul de garantare de 50% din pretul platit de Enel S.p.A. pentru actiunile ce au facut obiectul vanzarii.
    Art. 9
    (1) Societatile comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Dobrogea" - S.A. si "Electrica Banat" - S.A. cesioneaza catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., cu titlu de plata a datoriilor scadente catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., dreptul la incasarea sumelor rezultate ca urmare a lansarii emisiunilor titlurilor de stat de catre Ministerul Finantelor Publice, in conformitate cu prevederile art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2004 privind masuri de diminuare a arieratelor din economie, cu completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 358/2004.
    (2) Diferenta dintre valoarea nominala a actiunilor rezultate in urma conversiei creantei Societatii Comerciale "Electrica" - S.A. la Societatea Comerciala "Combinatul Siderurgic Resita" - S.A., in temeiul Hotararii Guvernului nr. 1.280/2001 privind acordarea unor facilitati Societatii Comerciale "C.S.R." - S.A. Resita, si suma rezultata din valorificarea acestora, inregistrata la furnizorul de utilitati Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., va fi acoperita din sumele incasate de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului din recuperarea creantelor comerciale preluate conform art. 6 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2004, cu completarile ulterioare.
    (3) In situatia in care nu se recupereaza integral diferenta prevazuta la alin. (2), suma ramasa va fi acoperita din sumele virate de institutiile publice implicate in Trezoreria Statului, din veniturile din privatizare.
    (4) Suma ramasa dupa acoperirea diferentelor prevazute la alin. (2) se vireaza de catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului in contul curent general al Trezoreriei Statului si va fi utilizata in conformitate cu prevederile art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2004, cu completarile ulterioare.
    Art. 10
    Ca urmare a anularii obligatiilor de plata ale Societatii Comerciale "Electrica" - S.A. catre Fondul de risc pentru imprumuturi interne si externe garantate de stat, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 116/2003 privind privatizarea Societatii Comerciale "Siderurgica" - S.A. Hunedoara, aprobata cu modificari prin Legea nr. 270/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, se anuleaza de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. obligatiile de plata in cuantum de 148,3 miliarde lei ale Societatii Comerciale Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Banat" - S.A. si, respectiv, in cuantum de 72,8 miliarde lei ale Societatii Comerciale Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice "Electrica Dobrogea" - S.A.
    Art. 11
    Dobanzile, majorarile de intarziere si penalitatile datorate pentru intarzierea platii catre furnizorii de energie electrica si de servicii de transport a contravalorii energiei electrice achizitionate de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. in numele societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Banat" - S.A. si "Electrica Dobrogea" - S.A., precum si de catre acestea in nume propriu, pana la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor catre Enel S.p.A., se anuleaza. In mod corespunzator se anuleaza dobanzile, majorarile de intarziere si penalitatile datorate pentru intarzierea la plata a contravalorii cantitatilor de energie electrica furnizate de Societatea Comerciala "Electrica" - S.A. catre societatile comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Banat" - S.A. si "Electrica Dobrogea" - S.A.
    Art. 12
    (1) Se mandateaza Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Economiei si Comertului sa negocieze cu Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare acordarea unei garantii partiale de risc prin care sa se garanteze, pe o perioada de 5 ani de la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor ce fac obiectul contractelor de privatizare, in numele si in contul statului roman, pana la limita sumei de 60 milioane euro, precum si dobanzile si alte costuri aferente - riscurile decurgand din modificarea, abrogarea cadrului de reglementare, neaplicarea sau aplicarea incorecta a reglementarilor privitoare la distributia de energie electrica adoptate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei. Rezultatul negocierilor va fi aprobat conform prevederilor legale in vigoare.
    (2) In scopul acoperirii riscurilor legate de garantia partiala de risc, decurgand din modificarea, abrogarea cadrului de reglementare, neaplicarea sau aplicarea incorecta a reglementarilor privitoare la distributia de energie electrica avute in vedere de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei, Ministerul Finantelor Publice va retine in cont distinct, pe o perioada de 5 ani de la data transferului dreptului de proprietate asupra actiunilor ce fac obiectul contractelor de privatizare, echivalentul sumei de 60 milioane euro din veniturile incasate de la institutiile implicate in procesul de privatizare in conditiile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2003 privind utilizarea veniturilor din privatizare si din valorificarea activelor bancare neperformante.
    (3) Suma prevazuta la alin. (2) este purtatoare de dobanda, se retine cu prioritate din veniturile incasate din privatizare, incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi, si se determina pe baza cursului valutar valabil la data transferului dreptului de proprietate.
    (4) Data transferului dreptului de proprietate se va notifica Ministerului Finantelor Publice de catre Societatea Comerciala "Electrica" - S.A.
    (5) In scopul constituirii sumei prevazute la alin. (2), Ministerul Finantelor Publice va retine atat veniturile de la institutiile implicate in procesul de privatizare incasate in lei, cat si pe cele incasate in valuta, care vor fi transformate in lei in termen de 5 zile lucratoare de la incasare.
    (6) Dobanda calculata pentru disponibilitatile din contul distinct se va situa la nivelul dobanzilor achitate pentru disponibilitatile pastrate la Trezoreria Statului si va fi utilizata pentru acoperirea riscurilor prevazute la alin. (2).

    CAP. 3
    Unele masuri pentru reglementarea activitatii societatilor comerciale din domeniul distributiei de energie electrica

    Art. 13
    (1) Bunurile aferente infrastructurii tehnico-edilitare afectate activitatii de iluminat public, inregistrate in patrimoniul societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice, sunt proprietatea acestora. Folosinta acestor bunuri de catre un operator autorizat sa desfasoare serviciul de iluminat public la nivelul unei unitati administrativ-teritoriale se va face prin delimitare patrimonial-contabila, in scopul determinarii tarifelor stabilite prin regulamentele Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala, in termenii si in conditiile negociate direct de catre operatorul autorizat cu proprietarul acestor bunuri.
    (2) Bunurile aferente infrastructurii tehnico-edilitare afectate activitatii de iluminat public, altele decat cele prevazute la alin. (1), urmeaza regimul proprietatii stabilit la art. 3 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 42/2003 privind organizarea si functionarea serviciilor de iluminat public, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 475/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 14
    (1) La incetarea contractului de concesiune a serviciului de distributie a energiei electrice, concesionarul va transfera si concedentul va prelua dreptul de proprietate asupra bunurilor din proprietatea concesionarului, care sunt utilizate si sunt necesare pentru indeplinirea concesiunii, precum si orice alte drepturi asociate utilizarii acestor bunuri, in schimbul platii unei compensatii care are drept referinta valoarea recunoscuta de autoritatea de reglementare, in scopul stabilirii tarifului de distributie a energiei electrice in anul in care se realizeaza transferul dreptului de proprietate.
    (2) In orice contracte incheiate de concesionar, pentru dobandirea oricaror drepturi asociate utilizarii bunurilor care fac obiectul transferului dreptului de proprietate conform prevederilor alin. (1), concesionarul va include clauze ce permit si faciliteaza transferul unor astfel de drepturi catre concedent.
    (3) Concedentul poate desemna o terta persoana ca beneficiar al transferului dreptului de proprietate la incetarea contractului de concesiune, potrivit prevederilor alin. (1). In acest caz, concedentul va raspunde solidar cu terta persoana pentru indeplinirea obligatiilor decurgand din transferul dreptului de proprietate.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 15
    (1) Vanzatorul va raspunde pentru informatiile, declaratiile si garantiile furnizate cumparatorului Enel S.p.A. in contractele de privatizare, acordate in baza declaratiei pe propria raspundere a reprezentantilor societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Banat" - S.A. si "Electrica Dobrogea" - S.A., in conformitate cu prevederile contractelor de privatizare cu privire la raspunderea vanzatorului.
    (2) Membrii Comisiei pentru coordonarea privatizarii si membrii comisiei de negociere nu raspund pentru eventuale prejudicii rezultate din neconformitatea informatiilor, declaratiilor si garantiilor furnizate cumparatorului Enel S.p.A., acordate in baza declaratiei pe propria raspundere a reprezentantilor societatilor comerciale filiale de distributie si furnizare a energiei electrice "Electrica Banat" - S.A. si "Electrica Dobrogea" - S.A.
    Art. 16
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga art. 41 din Ordonanta Guvernului nr. 42/2003 privind organizarea si functionarea serviciilor de iluminat public, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 68 din 2 februarie 2003, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 475/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 17
    Masurile de natura ajutorului de stat, prevazute de prezenta lege, vor fi notificate de catre Ministerul Economiei si Comertului si se vor acorda, conform prevederilor Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare, numai dupa autorizarea acestora de catre Consiliul Concurentei.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (2) din Constitutia Romaniei, republicata.

                      PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               VALER DORNEANU

                           PRESEDINTELE SENATUI
                              NICOLAE VACAROIU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 570/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 570 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 570/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu