Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1059 din 20 noiembrie 2003

privind declararea nominala obligatorie si evidenta medicilor

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 860 din  3 decembrie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile:
    - Legii nr. 100/1998 privind asistenta de sanatate publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legii nr. 74/1995 privind exercitarea profesiunii de medic, infiintarea, organizarea si functionarea Colegiului Medicilor din Romania, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
    - Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 629/2001, cu modificarile ulterioare;
    - Hotararii Guvernului nr. 899/2002 privind organizarea invatamantului postuniversitar medical si farmaceutic uman,
    vazand Referatul de aprobare al Directiei generale asistenta medicala, Directiei resurse umane, formare profesionala, concursuri si examene si al Centrului de Statistica Sanitara si Documentare Medicala nr. IB.5555/2003,
    in temeiul Hotararii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii,

    ministrul interimar al sanatatii emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Se aproba reorganizarea activitatii de declarare nominala, raportare si evidenta a medicilor din reteaua Ministerului Sanatatii, din retelele ministerelor si altor institutii centrale cu retea sanitara proprie si reactualizarea registrelor institutionale ale medicilor, a registrelor teritoriale ale medicilor si a Registrului national al medicilor, conform anexelor nr. 1, 2 si 3 care fac parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Activitatea de declarare, raportare, evidenta, precum si datele continute in registrele mai sus mentionate sunt confidentiale, conform legislatiei in vigoare.
    Art. 2
    (1) Unitatile sanitare publice de stat si private - persoane juridice, unitatile sanitare organizate conform Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, aprobata cu modificari prin Legea nr. 629/2001, din reteaua Ministerului Sanatatii, precum si unitatile din celelalte retele mentionate la art. 1 sunt obligate sa raporteze datele privind evidenta medicilor angajati sau datele privind medicii titulari, dupa caz, conform structurilor prevazute in anexa nr. 1.
    (2) Datele transmise se refera la medicii stagiari, medicii de medicina generala, medicii stomatologi, medicii rezidenti, specialisti sau primari, care sunt in activitate la data la care se face raportarea, si constituie registrul institutional al medicilor al unitatii respective.
    (3) Raportarea se va face semestrial, respectiv la 1 februarie si 1 septembrie, catre directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, pentru toate unitatile sanitare de pe teritoriul acestora, sau catre directiile nominalizate ale ministerelor si ale celorlalte institutii centrale cu retea sanitara proprie, conform structurilor prevazute in anexa nr. 1.
    (4) Unitatile sanitare aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Ministerului Sanatatii, precum si universitatile de medicina si farmacie vor raporta datele privind evidenta medicilor angajati la directiile de sanatate publica pe teritoriul carora functioneaza.
    Art. 3
    Directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, precum si directiile nominalizate ale ministerelor si celorlalte institutii centrale cu retea sanitara proprie reactualizeaza registrele teritoriale ale medicilor si transmit Centrului de Statistica Sanitara si Documentare Medicala datele colectate si validate conform prevederilor anexei nr. 2.
    Art. 4
    Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala colecteaza si valideaza datele primite conform art. 3, constituie si actualizeaza Registrul national al medicilor, in vederea elaborarii rapoartelor necesare Ministerului Sanatatii, conform anexei nr. 3.
    Art. 5
    (1) Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala asigura pentru directiile de sanatate publica, pentru directiile nominalizate ale ministerelor si celorlalte institutii centrale cu retea sanitara proprie listele cu coduri libere disponibile pentru medicii nou-intrati in sistem cu drept de libera practica, conform prevederilor anexei nr. 3.
    (2) Codul de parafa atribuit fiecarui medic activ este confidential, se comunica de catre directiile de sanatate publica si directiile nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie, personal fiecarui medic care indeplineste conditiile legale de libera practica, conform prevederilor anexei nr. 2.
    (3) Codul de parafa nu poate face obiectul nici unui fel de raport statistic si constituie identificarea fiecarui medic pentru documentele cu caracter medico-legal.
    Art. 6
    In vederea obtinerii continuitatii datelor din Registrul national al medicilor, modificarea legislatiei privind nomenclatoarele specialitatilor medicale, ale unitatilor sanitare, ale locurilor de munca, ale functiilor si titlurilor medicale, ale cazurilor de inactivitate se va face numai cu precizarea corespondentelor dintre vechile nomenclatoare si cele nou-aprobate.
    Art. 7
    Nerespectarea prevederilor prezentului ordin constituie abateri ce se incadreaza in legislatia privind raportarile statistice.
    Art. 8
    Unitatile sanitare, directiile de sanatate publica si Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 9
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                       Ministrul interimar al sanatatii,
                              Ionel Blanculescu

    ANEXA 1

                       DECLARAREA NOMINALA SI RAPORTAREA
medicilor din unitatile sanitare publice de stat si private si alte institutii nominalizate

    Art. 1
    Sarcinile unitatilor sanitare in aplicarea prevederilor prezentului ordin sunt urmatoarele:
    a) toate unitatile sanitare publice de stat si private au obligatia de a raporta, pe baza evidentelor constituite la nivelul serviciilor de personal, datele privind medicii angajati;
    b) datele prevazute la lit. a) se refera la medicii nou-angajati in unitati de la data ultimei raportari, medicii care continua sa fie angajati ai unitatii, cu eventualele modificari, precum si la medicii deveniti inactivi din diverse motive (pensionare, transfer, demisie, incapacitate definitiva de munca, deces etc.) si constituie evidentele specifice fiecarei unitati, cu denumirea registru institutional al medicilor;
    c) categoriile de medici raportate sunt urmatoarele: medicii de medicina generala, medicii stomatologi, medicii stagiari, medicii rezidenti, medicii specialisti si medicii primari;
    d) serviciile de resurse umane au obligatia de a asigura corectitudinea raportarilor prin corespondenta datelor transmise cu evidentele specifice (cartile de munca, statele de functiuni, decizii, certificate medicale, ordine ale ministrului pentru confirmarea in specialitate etc.);
    e) unitatile sanitare din reteaua Ministerului Sanatatii actualizeaza si raporteaza directiilor de sanatate publica registrele institutionale ale medicilor specifice Registrului national al medicilor, semestrial, respectiv la 1 februarie si 1 septembrie;
    f) medicii titulari ai unitatilor sanitare, organizate pe baza Ordonantei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea si functionarea cabinetelor medicale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 629/2001, sau pe baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, sunt obligati sa actualizeze si sa raporteze, semestrial, directiilor de sanatate publica datele prezentate in structura prevazuta in anexa nr. 1a).
    Art. 2
    Centrele de transfuzie judetene vor actualiza registrele institutionale ale medicilor si vor transmite datele privind medicii angajati la Institutul National de Hematologie Transfuzionala "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucuresti la aceleasi date stabilite pentru intreaga retea sanitara.
    Art. 3
    Unitatile sanitare din subordinea ministerelor si celorlalte institutii centrale cu retea sanitara proprie vor actualiza registrele institutionale ale medicilor si vor transmite datele privind evidenta medicilor la directiile nominalizate ale ministerelor sau institutiilor centrale respective, la aceleasi date stabilite pentru intreaga retea sanitara, pe baza protocoalelor incheiate, in termen de 30 de zile de la publicarea prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, intre Ministerul Sanatatii si aceste ministere si institutii centrale.
    Art. 4
    Universitatile de medicina si farmacie acreditate au obligatia de a raporta datele privind medicii angajati catre directiile de sanatate publica pe teritoriul carora functioneaza, la aceleasi date ca si unitatile sanitare, pe baza protocoalelor incheiate, in termen de 30 de zile de la data publicarii prezentului ordin, cu directiile sanitare respective, conform modelului prezentat in anexa nr. 1b).
    Art. 5
    Unitatile sanitare si celelalte institutii cu personalitate juridica aflate in subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Ministerului Sanatatii vor actualiza registrele institutionale ale medicilor si vor raporta datele privind evidenta medicilor angajati la directiile de sanatate publica pe teritoriul carora functioneaza, la datele stabilite pentru intregul sector sanitar.
    Art. 6
    Toate unitatile mentionate la art. 2 - 5 vor transmite informatiile privind evidenta medicilor angajati, conform structurii prezentate in anexa nr. 1a).

    ANEXA 1a)

                             STRUCTURA DATELOR
privind evidenta medicilor din registrele institutionale, teritoriale si national
                                                          _ _ _ _ _ _ _ _
    1. Data la care se introduc datele (ziua/luna/anul): |_|_|_|_|_|_|_|_|
                               _ _ _ _ _ _
    2. Marca (cod de parafa): |_|_|_|_|_|_|
                                    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    3. Numele anterior casatoriei: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
                _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    4. Numele: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
                          _ _ _ _
    5. Initiala tatalui: |_|_|_|_|
                   _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    6. Prenumele: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
                                _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    7. Codul numeric personal: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
                           _
    8. Sexul (1/2 = M/F): |_|
                                        _ _ _ _ _ _ _ _
    9. Data nasterii (ziua/luna/anul): |_|_|_|_|_|_|_|_|

    10. Facultatea absolvita:
                                      _ _
    11. Locul absolvirii facultatii: |_|_|
                                     _ _ _ _
    12. Anul absolvirii facultatii: |_|_|_|_|
                                  _ _ _ _
    13. Anul examenului de stat: |_|_|_|_|
                                     _ _
    14. Titlul medical la examen 1: |_|_|
                                             _ _ _
    15. Specialitatea medicala la examen 1: |_|_|_|
                                                           _ _ _ _
    16. Anul ordinului ministrului sanatatii la examen 1: |_|_|_|_|
                                                                  _ _ _ _ _
    17. Numarul ordinului ministrului sanatatii pentru examen 1: |_|_|_|_|_|
                                     _ _
    18. Titlul medical la examen 2: |_|_|
                                             _ _ _
    19. Specialitatea medicala la examen 2: |_|_|_|
                                                           _ _ _ _
    20. Anul ordinului ministrului sanatatii la examen 2: |_|_|_|_|
                                                                  _ _ _ _ _
    21. Numarul ordinului ministrului sanatatii pentru examen 2: |_|_|_|_|_|
                       _ _ _
    22. Competenta 1: |_|_|_|
               _ _ _ _
    23. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    24. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    25. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                       _ _ _
    26. Competenta 2: |_|_|_|
               _ _ _ _
    27. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    28. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    29. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                       _ _ _
    30. Competenta 3: |_|_|_|
               _ _ _ _
    31. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    32. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    33. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                       _ _ _
    34. Competenta 4: |_|_|_|
               _ _ _ _
    35. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    36. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    37. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                              _ _ _ _
    38. Supraspecializare 1: |_|_|_|_|
               _ _ _ _
    39. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    40. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    41. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                              _ _ _ _
    42. Supraspecializare 2: |_|_|_|_|
               _ _ _ _
    43. Anul: |_|_|_|_|
                _ _
    44. Seria: |_|_|
              _ _ _ _ _ _
    45. Nr.: |_|_|_|_|_|_|
                                                                            _ _
    46. Judetul in care persoana ocupa functia de baza: .................. |_|_|
                                                                              _
    47. Felul incadrarii in functia de baza: ............................... |_|
                                                                    _ _ _ _ _ _
    48. Unitatea functiei de baza: ............................... |_|_|_|_|_|_|
                                                                        _ _ _ _
    49. Serviciul/Sectia functiei de baza: ........................... |_|_|_|_|
                                                                            _ _
    50. Functia de baza: ................................................. |_|_|
                                                                          _ _ _
    51. Specialitatea functiei de baza: ................................ |_|_|_|
                                                                              _
    52. Modul de ocupare a functiei de baza: ............................... |_|
                                                                _ _ _ _ _ _ _ _
    53. Data incadrarii in functia de baza (ziua/luna/anul) .. |_|_|_|_|_|_|_|_|
                                     _
    54. Alte functii (Da. 1/Nu. 2): |_|; daca da, se completeaza urmatoarele rubrici:
                                                                              _
    55. Felul incadrarii in functia a 2-a: ................................. |_|
                                                                    _ _ _ _ _ _
    56. Unitatea functiei a 2-a: ................................. |_|_|_|_|_|_|
                                                                        _ _ _ _
    57. Serviciul/Sectia functiei a 2-a: ............................. |_|_|_|_|
                                                                            _ _
    58. Functia a 2-a: ................................................... |_|_|
                                                                          _ _ _
    59. Specialitatea functiei a 2-a: .................................. |_|_|_|
                                                                              _
    60. Modul de ocupare a functiei a 2-a: ................................. |_|
                                                                              _
    61. Felul incadrarii in functia a 3-a: ................................. |_|
                                                                    _ _ _ _ _ _
    62. Unitatea functiei a 3-a: ................................. |_|_|_|_|_|_|
                                                                        _ _ _ _
    63. Serviciul/Sectia functiei a 3-a: ............................. |_|_|_|_|
                                                                            _ _
    64. Functia a 3-a: ................................................... |_|_|
                                                                          _ _ _
    65. Specialitatea functiei a 3-a: .................................. |_|_|_|
                                                                              _
    66. Modul de ocupare a functiei a 3-a: ................................. |_|
                                                                              _
    67. Felul incadrarii in functia a 4-a: ................................. |_|
                                                                    _ _ _ _ _ _
    68. Unitatea functiei a 4-a: ................................. |_|_|_|_|_|_|
                                                                        _ _ _ _
    69. Serviciul/Sectia functiei a 4-a: ............................. |_|_|_|_|
                                                                            _ _
    70. Functia a 4-a: ................................................... |_|_|
                                                                          _ _ _
    71. Specialitatea functiei a 4-a: .................................. |_|_|_|
                                                                              _
    72. Modul de ocupare a functiei a 4-a: ................................. |_|

    Rubricile 73 - 77 se completeaza numai in cazul in care persoana nu mai lucreaza in nici o unitate sanitara din judet.
                                                                            _ _
    73. Cauza inactivitatii: ............................................. |_|_|
                                                                        _ _ _ _
    74. Anul de cand nu mai activeaza (sau a plecat in alt judet): ... |_|_|_|_|
                                                                            _ _
    75. Luna de cand nu mai activeaza (sau a plecat in alt judet): ....... |_|_|
                                                                            _ _
    76. Ziua de cand nu mai activeaza (sau a plecat in alt judet): ....... |_|_|
                                                                            _ _
    77. Judetul in care a plecat: ........................................ |_|_|

    ANEXA 1b)

                                    PROTOCOL

    Incheiat intre Directia de sanatate publica ..................., denumita in continuare DSP, si Universitatea de Medicina si Farmacie ............., denumita in continuare UMF, privind raportarea datelor medicilor angajati in universitatile de medicina si farmacie acreditate si eliberarea codurilor de parafa pentru medicii din UMF nou-angajati pe perioada .................

    Responsabilitatile partilor:
    1. DSP are obligatia de a informa UMF asupra metodologiei de actualizare semestriala a datelor din registrul institutional al medicilor cu 30 de zile inainte de termenele fixate pentru raportare. Totodata DSP va inainta UMF ultima varianta a registrului institutional al medicilor, respectiv vechile state de functii specifice.
    2. DSP are obligatia de a valida datele din registrul institutional al medicilor actualizat, inaintat de UMF la termenele fixate pentru raportare.
    3. DSP are obligatia de a acorda coduri de parafa personal fiecarui medic nou-angajat al UMF, care are drept de libera practica.
    4. UMF are obligatia de a actualiza si raporta DSP, la termenele stabilite, datele privind medicii angajati conform metodologiei si registrului institutional al medicilor specific.

    Data:

               Director general,                Rector,
               DSP .............                UMF .........

    ANEXA 2

                                  SARCINILE
directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, ale directiilor nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie si ale Institutului National de Hematologie Transfuzionala "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucuresti

    Art. 1
    (1) Directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, Institutul National de Hematologie Transfuzionala "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucuresti si directiile nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie constituie veriga intermediara intre unitatile sanitare din teritoriu si nivelul central unde se agrega datele pe intreaga tara. La acest nivel se constituie din suma registrelor institutionale ale medicilor registrul teritorial specific. Acesta contine date despre toti medicii din teritoriul respectiv sau din reteaua respectiva.
    (2) Directiile de sanatate publica si directiile nominalizate ale ministerelor si celorlalte institutii centrale cu retea sanitara proprie realizeaza una dintre functiile principale ale Registrului national al medicilor, respectiv alocarea codurilor de parafa medicilor nou-intrati in sistem, in corelatie cu nomenclatorul unitatilor sanitare ce functioneaza in teritoriu, Registrul unic al cabinetelor medicale etc.
    (3) In vederea colectarii, validarii si transmiterii catre nivelul central a datelor privind evidenta medicilor, unitatile verigii intermediare vor lua masuri de organizare, planificare, alocare de resurse umane si materiale atat la nivelul unitatilor sanitare din teritoriu, cat si la nivelul propriilor compartimente care trebuie sa colaboreze in perioadele stabilite pentru raportare si sa sprijine serviciile de statistica si informatica direct implicate in aceasta actiune.
    Art. 2
    (1) Metodologia de actualizare semestriala a datelor la nivelul directiilor de sanatate publica si a celorlalte structuri mentionate mai sus se va elabora si se va transmite de catre Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala cu 30 de zile inainte de termenele fixate pentru raportare.
    (2) Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala va transmite unitatilor verigii intermediare si ultima varianta a registrului teritorial al medicilor respectiv.
    Art. 3
    In termen de 30 de zile de la termenele fixate, in baza registrelor institutionale ale medicilor actualizate, unitatile verigii intermediare au obligatia de a transmite actualizarile registrului teritorial al medicilor catre Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala.
    Art. 4
    Directiile de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, precum si directiile nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie sunt abilitate sa acorde coduri de parafa pentru medicii care au drept de libera practica conform legislatiei in vigoare, din lista de coduri libere transmisa de Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala.
    Art. 5
    Datele din registrul teritorial al medicilor se utilizeaza si pentru fundamentarea deciziilor ce implica politica de personal la nivel teritorial sau de retea specifica, precum si la solicitarea institutiilor publice si private, cu respectarea legislatiei in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal.
    Art. 6
    Prevederile art. 2 - 5 constituie sarcinile concrete ale directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti, Institutului National de Hematologie Transfuzionala "Prof. dr. C. T. Nicolau" Bucuresti si directiilor nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie.

    ANEXA 3

                                SARCINILE
Centrului de Statistica Sanitara si Documentare Medicala privind colectarea si validarea datelor de evidenta a medicilor pe tara, constituirea Registrului national al medicilor si elaborarea rapoartelor necesare Ministerului Sanatatii in aplicarea politicii de personal

    Art. 1
    Centrul de Statistica Sanitara si Documentare Medicala - principala unitate specializata a Ministerului Sanatatii in domeniul sistemului informational sanitar, asigura coordonarea tuturor activitatilor necesare actualizarii Registrului national al medicilor, cat si elaborarea rapoartelor privind personalul sanitar superior necesare fundamentarii politicii de personal la nivel national.
    Art. 2
    Principalele activitati si sarcini ale Centrului de Statistica Sanitara si Documentare Medicala (CSSDM) sunt urmatoarele:
    a) in vederea realizarii sarcinilor mentionate la art. 1, elaboreaza metodologia de actualizare a datelor la nivelul unitatilor sanitare (registrele institutionale ale medicilor) si a verigii intermediare (registrele teritoriale ale medicilor), pe care o inainteaza spre aplicare serviciilor specializate din teritoriu, cu 30 de zile inainte de termenele stabilite. Totodata CSSDM transmite unitatilor verigii intermediare si ultimele variante ale registrelor teritoriale ale medicilor;
    b) in vederea cresterii calitatii datelor raportate, a respectarii prevederilor legale si a termenelor stabilite, cat si pentru a asigura pregatirea continua a personalului implicat in actualizarea Registrului national al medicilor, are obligatia sa indrume, sa controleze si sa sesizeze forurile superioare asupra nerespectarii activitatilor stabilite prin prezentul ordin;
    c) la cererea oficiala a directiilor de sanatate publica si a directiilor nominalizate din ministerele si celelalte institutii centrale cu retea sanitara proprie, pune la dispozitia acestora noi liste de coduri disponibile, pentru a fi atribuite medicilor nou-angajati cu drept de libera practica;
    d) semestrial, dupa finalizarea raportarii si validarii datelor din teritoriu, elaboreaza rapoartele privind evidenta medicilor pe specialitati, pe tipuri de unitati sanitare, pe judete, pe varste si sexe, pe foruri tutelare etc., pe care le inainteaza Ministerului Sanatatii in vederea fundamentarii politicilor de personal, cat si in vederea elaborarii prognozelor necesarului de medici;
    e) poate oferi la cerere date din Registrul national al medicilor, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice, asociatiilor profesionale medicale legal constituite, altor institutii din tara si strainatate abilitate de Ministerul Sanatatii, atat contra cost, cat si gratuit, cu respectarea legislatiei in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1059/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1059 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu