ORDIN
Nr. 139 din 23 septembrie 2003
privind aprobarea Criteriilor specifice Autoritatii Nationale pentru Protectia
Copilului si Adoptie persoanelor juridice de drept privat fara scop patrimonial
ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI
FAMILIEI
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA COPILULUI SI ADOPTIE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 703 din 7 octombrie 2003
Avand in vedere prevederile art. 40 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr.
26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin
Ordonanta Guvernului nr. 37/2003, si ale art. 9 alin. (3) din Hotararea
Guvernului nr. 770/2003 privind organizarea si functionarea Autoritatii
Nationale pentru Protectia Copilului si Adoptie,
secretarul de stat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Copilului si
Adoptie emite urmatorul ordin:
Art. 1
(1) Se aproba Criteriile specifice de acordare a statutului de utilitate
publica asociatiilor, fundatiilor sau federatiilor care desfasoara activitati
in sfera de competenta a Autoritatii Nationale pentru Protectia Copilului si
Adoptie, conform anexei nr. 1.
(2) Se aproba Lista documentelor solicitate asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor in vederea recunoasterii ca fiind de utilitate publica, prevazuta
in anexa nr. 2.
(3) Se aproba modelul Raportului de activitate al asociatiei, fundatiei sau
federatiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica, prevazut in
anexa nr. 3.
Art. 2
(1) Directia politici, programe examineaza, in termen de cel mult 60 de
zile de la primirea cererii, documentatia prezentata de asociatii, fundatii sau
federatii, iar in situatia in care constata indeplinirea criteriilor si
conditiilor prevazute de lege, intocmeste impreuna cu Biroul juridic si
contencios proiectul de hotarare a Guvernului privind recunoasterea ca fiind de
utilitate publica, pe care il prezinta, in vederea insusirii, secretarului de
stat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Copilului si Adoptie.
(2) In cazul in care se constata neindeplinirea conditiilor legale,
Directia politici, programe transmite persoanelor juridice solicitante un
raspuns motivat, in termenul prevazut la alin. (1).
Art. 3
Directiile de specialitate din cadrul Autoritatii Nationale pentru
Protectia Copilului si Adoptie vor duce la indeplinire prevederile prezentului
ordin.
Art. 4
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 5
Anexele nr. 1 - 3*) fac parte integranta din prezentul ordin.
------------
*) Anexele nr. 1 - 3 sunt reproduse in facsimil.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie
Gabriela Coman,
secretar de stat
ANEXA 1
CRITERII SPECIFICE
de acordare a statutului de utilitate publica a asociatiilor, fundatiilor sau
federatiilor care desfasoara activitati in sfera de competenta a Autoritatii
Nationale pentru Protectia Copilului si Adoptie
Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publica:
a) activitatea acesteia se desfasoara in interes general sau comunitar,
dupa caz:
________________________________________________________________________________
Criterii Documentele care
Indeplinirea
se analizeaza criteriului
(se noteaza
da/nu)
________________________________________________________________________________
1 2 3
________________________________________________________________________________
1. Activitatea de interes public general Statutul, actul
si/sau comunitar se desfasoara in sfera de constitutiv,
competenta a Autoritatii Nationale pentru regulamentul
Protectia Copilului si Adoptie, conform intern de
Strategiei guvernamentale in domeniul functionare,
protectiei copilului in dificultate pct. 2 din
(2001 - 2004), aprobata prin raportul de
Hotararea Guvernului nr. 539/2001. activitate
________________________________________________________________________________
2. In obiectul de activitate, activitatile de Idem
interes public general si/sau comunitar
care se desfasoara in sfera de competenta a
Autoritatii Nationale pentru Protectia
Copilului si Adoptie sunt preponderente in
raport cu activitatile in interes personal
nepatrimonial al asociatiilor si
fundatiilor.
________________________________________________________________________________
3. Nu desfasoara activitati angajate politic Idem
in mod partizan, inclusiv acela de
sprijinire sau promovare a unor partide ori
aliante politice sau electorale, candidati
in alegeri ori persoane care ocupa functii
de demnitate publica.
________________________________________________________________________________
4. Durata de functionare, conform statutului, Statutul, actul
permite desfasurarea pe durata constitutiv
nedeterminata a unor activitati de interes
general si/sau comunitar.
________________________________________________________________________________
b) functioneaza de cel putin 3 ani si a realizat o parte din obiectivele
stabilite:
________________________________________________________________________________
Criterii Indicatori de Documentele Realizarea
Indeplinirea
realizare ai care se indicatorului criteriului
criteriului analizeaza (se noteaza (se noteaza
da/nu) da/nu)
________________________________________________________________________________
1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
1. Asociatia sau a) Definirea clara Statutul,
fundatia face a organelor de organigrama,
dovada bunei conducere, pct. 3.1 din
desfasurari administrare si raportul de
a activitatii control activitate
organelor de
____________________________________________________________
conducere, b) Existenta Pct. 3.2 din
administrare si rapoartelor, raportul de
control, in proceselor- activitate,
conformitate cu verbale, copii de pe
prevederile care atesta documente
statutare si functionarea
cu regulamentul organelor de
intern de conducere,
functionare. administrare si
control
____________________________________________________________
c) In statut sau Statutul,
in regulamentul regulamentul
intern de intern de
functionare exista functionare
prevederi
referitoare la
solutionarea
conflictelor de
interes aparute
in activitatea
asociatiei/
fundatiei.
____________________________________________________________
d) Ponderea Pct. 3.1, 3.3
personalului din raportul
calificat angajat de activitate
cu caracter
permanent
________________________________________________________________________________
2. Asociatia sau a) Depunerea Copii de pe
fundatia face formularelor formularele
dovada situatiilor situatiilor
functionarii in financiare anuale financiare
conformitate cu la administratia anuale depuse
legislatia in financiara din
vigoare. raza teritoriala
in care asociatia
sau fundatia isi
are sediul
____________________________________________________________
b) Plata Certificate
impozitelor, constatatoare
taxelor, privind
contributiilor si indeplinirea
a altor venituri obligatiilor
bugetare datorate exigibile de
creditorilor plata a
bugetari impozitelor
si taxelor
catre stat,
inclusiv a
celor locale,
precum si a
contributiilor
pentru
asigurarile
sociale de
stat,
asigurarile
sociale de
sanatate,
asigurarile
de somaj
____________________________________________________________
c) Personalul Pct. 3.3 din
este incadrat in raportul de
conformitate cu activitate si
legislatia in certificate
vigoare. constatatoare
privind
indeplinirea
obligatiilor
exigibile de
plata a
impozitelor si
taxelor catre
stat, inclusiv
a celor
locale, precum
si a
contributiilor
pentru
asigurarile
sociale de
stat,
asigurarile
sociale de
sanatate,
asigurarile de
somaj
____________________________________________________________
d) Are Autorizatiile
autorizatiile administrative
necesare in conforme cu
vederea legislatia in
desfasurarii vigoare si/sau
activitatilor acordurile
statutare. necesare
desfasurarii
activitatilor,
copii de pe
documente
________________________________________________________________________________
3. Asociatia sau a) Dispune de un Pct. 1 din
fundatia dispune sediu adecvat si raportul de
de resurse de dotari activitate,
financiare, destinate in copie de pe
materiale si exclusivitate document
umane adecvate realizarii
functionarii activitatilor de
organizatiei. interes general
si/sau comunitar.
____________________________________________________________
b) A dezvoltat in Pct. 3.7 si
teritoriu filiale Fisa
sau puncte de activitatilor
lucru adecvate din raportul
realizarii de de activitate
activitati de
interes general
ori comunitar (in
cazul asociatiilor
si fundatiilor
care desfasoara
activitati de
interes general).
____________________________________________________________
c) Resursele Pct. 4 din
financiare de care raportul de
dispune permit activitate,
realizarea copii de pe
activitatilor de documentele
interes general contabile
si/sau comunitar.
____________________________________________________________
d) Personalul are Pct. 3.3, 3.4
pregatire din raportul
profesionala si de activitate
experienta in
domeniul de
activitate.
________________________________________________________________________________
4. Asociatia, a) Utilizeaza un Fisa
fundatia sau mijloc constant activitatilor
federatia face de informare din raportul
dovada unei bune referitor la de activitate
comunicari si serviciile si
colaborari cu activitatile
cetatenii, derulate.
beneficiarii
____________________________________________________________
serviciilor, b) Parteneriat cu Documente care
alte organizatii alte organizatii atesta
neguvernamentale neguvernamentale, parteneriatul
si institutii institutii publice cu alte
publice. etc. in vederea asociatii,
dezvoltarii de fundatii,
activitati comune institutii
si/sau finantarii publice etc.
acestor activitati si pct. 3.6
din raportul
de activitate
________________________________________________________________________________
5. Obiectivele de A realizat mai Pct. 2, 3.5 si
interes general mult de jumatate Fisa
si/sau comunitar din numarul activitatilor
realizate au fost obiectivelor de din raportul
semnificative in interes general de activitate
raport cu si/sau comunitar
obiectivele de stabilite prin
aceeasi natura actul constitutiv
stabilite prin sau statut.
actul constitutiv
sau statut.
________________________________________________________________________________
6. Activitatile In domenii de Fisa
de interes interes general activitatilor
general si/sau si/sau comunitar, din raportul
comunitar realizate activitatile de activitate
sunt de utilitate desfasurate au si
publica, respectiv condus la recomandarea
scopurile vizate rezultate reale serviciului
sunt benefice si si benefice pentru public
respecta comunitate, grupul specializat
standardele de de persoane. pentru
calitate si protectia
indicatorii de copilului
performanta
existenti in
domeniul
protectiei
copilului.
________________________________________________________________________________
c) a desfasurat activitate anterioara semnificativa, prin derularea unor
programe ori proiecte specifice scopului sau, insotite de situatiile financiare
anuale si bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei
depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica:
________________________________________________________________________________
Criterii Indicatori de Documentele Realizarea
Indeplinirea
realizare ai care se indicatorului criteriului
criteriului analizeaza (se noteaza (se noteaza
da/nu) da/nu)
________________________________________________________________________________
1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
1. Activitatile Activitatile Statutul,
desfasurate desfasurate pct. 2 si Fisa
anterior au fost au condus la activitatilor
adecvate indeplinirea din raportul
indeplinirii obiectivelor de de activitate
obiectivelor interes general
statutare. si/sau comunitar
prevazute in
statut.
________________________________________________________________________________
2. Dezvolta a) Dezvolta si Pct. 3.5 si
programe, proiecte imbogateste, prin Fisa
specifice. proiecte activitatilor
specifice, din raportul
activitatile de de activitate
interes general
si/sau comunitar,
serviciile
acordate, in
functie de
evaluarea
periodica
a acestora.
____________________________________________________________
b) Numarul de Pct. 3.3 si
beneficiari ai Fisa
aceluiasi serviciu activitatilor
nu s-a diminuat din raportul
cu mai mult de de activitate
10% fata de anul
precedent.
________________________________________________________________________________
3. Sustenabilitatea a) Utilizeaza Pct. 3.3 si
activitatilor, resurse umane Fisa
serviciilor, din adecvate activitatilor
punct de vedere activitatilor din raportul
tehnic, desfasurate: de activitate
patrimonial, al - personal
grupului de calificat in
beneficiari specialitate;
- personal
angajat cu norma
intreaga;
- dezvolta
politici de
formare si
dezvoltare a
personalului si
a voluntarilor.
____________________________________________________________
b) Utilizeaza Fisa
metodologii de activitatilor
lucru adecvate din raportul
serviciilor de activitate
oferite: tehnici,
metode,
instrumente de
evaluare,
respectarea
legislatiei.
____________________________________________________________
c) Are capacitatea Pct. 4 si Fisa
de autofinantare activitatilor
a serviciilor din raportul
dezvoltate de de activitate
cel putin 10% din
costul total al
acestora.
____________________________________________________________
d) Are capacitatea Pct. 4 si Fisa
de a atrage mai activitatilor
multe surse de din raportul
finantare. de activitate
____________________________________________________________
e) Dispune de Pct. 4 si Fisa
dotarile materiale activitatilor
adecvate din raportul
desfasurarii de activitate
serviciilor.
____________________________________________________________
f) Serviciile Fisa
oferite se activitatilor
desfasoara cu din raportul
consimtamantul de activitate
beneficiarilor si,
dupa caz, cu
aportul
beneficiarilor in
realizarea
acestora.
____________________________________________________________
g) Serviciile Fisa
oferite se activitatilor
desfasoara cu din raportul
acordul si, de activitate
dupa caz, cu
aportul
comunitatii
locale.
____________________________________________________________
h) Exista Fisa
rezultate ale activitatilor
serviciilor. din raportul
de activitate
________________________________________________________________________________
4. Situatiile a) Concordanta Pct. 4 din
financiare anuale intre prevederile raportul de
si bugetele de bugetului de activitate,
venituri si venituri si bugetul de
cheltuieli reflecta cheltuieli si venituri si
desfasurarea datele reflectate cheltuieli
activitatilor de in situatiile si situatiile
interes general financiare anuale financiare
sau comunitar. anuale
____________________________________________________________
b) Cheltuieli Pct. 4 si Fisa
adecvate activitatilor
activitatilor din raportul
desfasurate de activitate,
bugetul de
venituri si
cheltuieli si
situatiile
financiare
anuale
____________________________________________________________
c) Cheltuieli in Pct. 4 din
concordanta cu raportul de
veniturile activitate,
obtinute bugetul de
venituri si
cheltuieli si
situatiile
financiare
anuale
________________________________________________________________________________
d) valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este
cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial:
________________________________________________________________________________
Criteriu Documentele care Indeplinirea
se analizeaza criteriului
(se noteaza
da/nu)
________________________________________________________________________________
1 2 3
________________________________________________________________________________
Valoarea activului patrimonial pe fiecare Pct. 4 din raportul de
din cei 3 ani anteriori nu a scazut sub activitate, bugetul de
valoarea patrimoniului initial. venituri si cheltuieli
si situatiile financiare
anuale
________________________________________________________________________________
ANEXA 2
LISTA DOCUMENTELOR
solicitate asociatiilor, fundatiilor sau federatiilor in vederea recunoasterii
ca fiind de utilitate publica
1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, in conformitate cu modelul
prezentat, obligatoriu in doua exemplare dactilografiate
2. Actul constitutiv, statutul si, dupa caz, actele aditionale la acestea
3. Dovada dobandirii personalitatii juridice si, dupa caz, a inregistrarii
modificarilor actului constitutiv si/sau statutului in Registrul asociatiilor
si fundatiilor sau in Registrul federatiilor
4. Dovada privind bonitatea asociatiei, a fundatiei sau a federatiei, emisa
de banca la care are deschis contul
5. Ultimul extras de cont bancar
6. Situatia privind situatia juridica a sediului asociatiei, al fundatiei
sau al federatiei si a sediului ori sediilor unde se desfasoara activitatile
pentru care solicita recunoasterea
7. Situatiile financiare anuale depuse la administratia financiara pe
ultimii 3 ani
8. Bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul
de conducere
9. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de
plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum si a
contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de
sanatate, asigurarile de somaj (formulare-tip eliberate de autoritatile competente)
10. Autorizatiile administrative conforme cu legislatia in vigoare si/sau
acordurile necesare desfasurarii activitatilor
11. Recomandarea Serviciului Public Specializat pentru Protectia Copilului
unde isi desfasoara activitatea cu privire la oportunitatea recunoasterii ca
fiind de utilitate publica; recomandarea trebuia sa cuprinda si confirmarea
respectarii standardelor de calitate si a indicatorilor de performanta
existenti in domeniul protectiei copilului
12. Regulamentul intern de functionare
13. Organigrama asociatiei, fundatiei sau federatiei
14. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani
15. Documente care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii,
institutii publice
16. Numele si adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea si sediul
persoanelor juridice cu care asociatia sau fundatia colaboreaza in mod frecvent
in vederea realizarii obiectului sau de activitate pentru care solicita
recunoasterea
17. Declaratie pe proprie raspundere a presedintelui, cunoscand prevederile
art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, privind
veridicitatea informatiilor cuprinse in raport, a faptului ca organizatia nu a
desfasurat activitati ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri
si nu are sume neachitate la scadenta catre persoane fizice sau juridice
18. In cazul federatiilor care solicita recunoasterea ca fiind de utilitate
publica, dovada ca cel putin doua treimi din numarul asociatiilor si
fundatiilor care le alcatuiesc sunt de utilitate publica
NOTA:
Documentele de la pct. 1, 9 si 17 se solicita in original.
Documentele de la pct. 2 - 8, 10 - 16 si 18 se solicita in copie.
ANEXA 3
RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
al asociatiei, fundatiei sau federatiei care solicita acordarea statutului de
utilitate publica
1. Date privind asociatia/fundatia/federatia
Denumirea asociatiei/fundatiei/federatiei:
Denumirea abreviata (daca este cazul):
Tipul de organizatie: (asociatie/fundatie/federatie)
Sediul: adresa:
tel./fax:
e-mail:
situatia juridica:
suprafata totala (mp):
numarul de incaperi:
Dobandirea personalitatii juridice:
- in temeiul Legii nr. 21/1924:
_
|_| nr. dosarului la dobandirea personalitatii juridice:
_
|_| sentinta civila de dobandire a personalitatii juridice:
_
|_| sentinte civile care autorizeaza modificarile actului constitutiv
si/sau statutul:
- nr.:
- eliberata de:
- data:
- in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 26/2000:
_
|_| certificate de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor:
- nr. :
- data:
Codul fiscal nr. ............ anul ............., eliberat de ............
Cont bancar nr. ...... deschis la banca .........., adresa bancii ........
Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura:
Persoane fizice/juridice - membrii asociatiei
la constituire: - fondator/fondatori
2. Obiectivul de activitate prevazut in statut
Scop: (se defineste in conformitate cu art. .... din statut)
Obiectivele stabilite in statut:
- de interes general (dezvoltare sociala, asistenta sociala speciala pentru
copilul aflat in dificultate);
- de interes comunitar, respectiv in interesul public al unei comunitati
si/sau al unor grupuri de persoane fizice ori juridice care urmaresc un
obiectiv comun sau au aceleasi opinii, aceeasi cultura, orientare religioasa,
sociala, profesionala si altele.
______________________________________________________________
Activitati de interes general In conformitate Grupul
sau comunitar prevazute in statut cu art. ...... tinta
______________________________________________________________
______________________________________________________________
3. Date privind organizarea si functionarea
3.1. Organizarea asociatiei/fundatiei/federatiei:
- organe de conducere (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
- organe de administrare (numele, prenumele, adresa, profesia,
alese/numite):
- organe de control (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
3.2. Informatii privind functionarea asociatiei/fundatiei/federatiei (pe
ultimii 3 ani):
- activitatea organelor de conducere:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data ...........
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de administrare:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data ...........
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de control:
- nr. sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data ...........
- alte documente (specificati)
3.3. Personalul administrativ al organizatiei (in ultimii 3 ani):
- contract de munca:
- cu contract de munca cu timp partial:
- nr. de voluntari:
3.4. Dezvoltarea resurselor umane (programe de formare a personalului
organizate de diferite asociatii/fundatii/federatii pe ultimii 3 ani):
- asociatia/fundatia/federatia:
- domeniul:
- nr. de persoane:
Programe pentru atragerea de voluntari (in ultimii 3 ani):
- nr. de participanti:
- nr. de voluntari atrasi:
3.5. Activitati de interes general sau comunitar realizate (in ultimii 3
ani):
- denumirea activitatii, in conformitate cu fisa activitatilor:
- nr. de beneficiari:
3.6. Principalele mijloace de comunicare si informare utilizate (in ultimii
3 ani):
- tipul activitatii:
3.7. Dezvoltare teritoriala:
- filiale:
- puncte de lucru:
- judet/localitate/telefon:
- persoana de contact:
- nr. de membri asociati sau personal al fundatiei:
- anul infiintarii:
3.8. Afiliere la nivel national:
- denumirea si adresa organismului national:
- documentul care atesta afilierea:
- data afilierii:
3.9. Afiliere internationala (documentul care atesta afilierea, anul, tipul
de afiliere):
- membru deplin:
- membru asociat:
- alte specificatii:
3.10. Premii, nominalizari, alte forme de recunoastere a activitatii:
- denumirea:
- anul:
- institutia care a acordat/recunoscut activitatea:
4. Resurse materiale si financiare Patrimoniul (in conformitate cu ultima
balanta contabila), total valoare, din care:
a) Total imobilizari corporale, din care:
- constructii:
- terenuri:
- alte mijloace: - mobilier
- echipament
- altele
- mijloace de transport:
- imobilizari corporale in curs:
b) Total disponibilitati banesti, din care:
- lei:
- valuta:
Venituri (in conformitate cu ultima balanta contabila), total valoare, din
care:
- resurse obtinute de la bugetul de stat:
- resurse obtinute de la bugetul local:
- cotizatiile membrilor:
- dividendele societatilor comerciale infiintate:
- dobanzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile:
- venituri realizate din activitati economice proprii:
- donatii, sponsorizari sau legate:
- finantari, granturi:
Miscarea patrimoniala (valoare activ in mii lei, in ultimii 3 ani):
Proiecte desfasurate cu finantare externa (pe ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- finantator:
Proiecte subventionate de la bugetul de stat/local (in ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- temeiul legal si sursa subventiei:
Societati comerciale infiintate:
- denumirea:
- anul infiintarii:
- obiectul de activitate:
- adresa:
- codul fiscal:
ANEXA 1
la raportul de activitate pe ultimii 3 ani
FISA Nr. .............
privind activitatile in interes general si/sau comunitar desfasurate
1. Denumirea activitatii:
2. Scop:
3. Obiective:
4. Durata (limitata/nelimitata):
5. Aria de desfasurare (locala, judeteana, nationala):
6. Categoria de persoane beneficiare:
- nr. de beneficiari:
- caracteristici socioeconomice ale grupului tinta:
7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitatilor
8. Descrieti modalitatile prin care proiectul si-a propus implicarea
beneficiarilor in activitatile desfasurate in beneficiul acestora
9. Descrieti activitatile/serviciile desfasurate si metodologiile de lucru
utilizate
10. Resurse umane utilizate (specializare/vechime in specialitate/contract
de munca/conventie civila/voluntari):
- nr. total, din care: conducere:
executie:
Numele persoanei care conduce si administreaza activitatea:
11. Costul programului, proiectului pe toata durata finantarii sau, dupa
caz, costul anual al serviciului, in conformitate cu cheltuielile din anul
precedent depunerii documentatiei, in mii lei, din care:
- contributia organizatiei:
- subventii de la bugetul de stat:
- subventii de la bugetul local:
- contributii ale partenerilor externi:
- contributii ale beneficiarilor:
12. Costul lunar al serviciului, pe beneficiar:
13. Parteneri implicati (forma parteneriatului):
14. Autorizatii necesare desfasurarii activitatii:
- institutia care a eliberat autorizatia:
- nr. documentului/data:
15. Evaluarea activitatilor, metode utilizate:
- cand a avut loc evaluarea:
- cine a evaluat activitatea:
- masuri luate in urma evaluarii:
16. Rezultatele activitatii (specificati indicatorii de performanta
utilizati):
17. Efectele benefice ale activitatii la nivelul comunitatii:
- modalitatile de informare a comunitatii privind activitatile si
rezultatele acestora:
- alte comentarii privind activitatea desfasurata:
Numele persoanei desemnate pentru a oferi informatii suplimentare:
Numele si prenumele presedintelui asociatiei/fundatiei:
Data/semnatura/stampila