ORDIN
Nr. 1542 din 14 decembrie 1999
pentru aprobarea modelelor unor formulare tipizate
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 7 din 11 ianuarie 2000
Ministrul finantelor,
in temeiul prevederilor art. 110 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordonantei Guvernului
nr. 7/1995 privind stabilirea regimului unor formulare tipizate din domeniul
financiar, republicata, si ale art. 12 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr.
447/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor, cu
modificarile si completarile ulterioare,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba modelele, caracteristicile de tiparire, difuzare, utilizare si
pastrare ale formularelor tipizate cuprinse in anexele nr. 1 - 18 la prezentul
ordin, care inlocuiesc modelele, caracteristicile de tiparire, difuzare,
utilizare si pastrare ale formularelor cu aceleasi coduri, prevazute in anexa
nr. 1b) la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995, publicat in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 bis din 20 noiembrie 1995, astfel cum a
fost modificat si completat prin Ordinul ministrului finantelor nr. 1.017/1997,
publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 112 bis din 12 martie
1998, si prin Ordinul ministrului finantelor nr. 2.051/1997, publicat in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 55 din 9 februarie 1998:
1. Somatie - cod 14.13.28.99 (anexa nr. 1);
2. Adeverinta de primire a Somatiei nr. ........ - cod 14.13.29.99 (anexa
nr. 2);
3. Titlul executoriu nr. ...... - cod 14.13.30.99 (anexa nr. 3);
4. Dispozitie de urmarire - cod 14.13.31.99 (anexa nr. 4);
5. Proces-verbal de predare-primire - cod 14.13.32.99 (anexa nr. 5);
6. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile - cod 14.13.33.99 (anexa
nr. 6);
7. Publicatie de vanzare bunuri imobile - cod 14.13.15.99/a (anexa nr. 7);
8. Proces-verbal de identificare bunuri imobile - cod 14.13.34.99 (anexa
nr. 8);
9. Somatie pentru executarea silita a bunurilor imobile - cod 14.13.28.99/a
(anexa nr. 9);
10. Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile - cod 14.13.33.99/a
(anexa nr. 10);
11. Proces-verbal nr. ........ privind cheltuielile de executare - cod
14.13.35.99 (anexa nr. 11);
12. Proces-verbal privind comunicarea somatiei - cod 14.13.29.99/a (anexa
nr. 12);
13. Instiintare de plata - cod 14.13.09.99 (anexa nr. 13);
14. Adresa de infiintare a popririi - cod 14.13.12.99 (anexa nr. 14);
15. Proces-verbal de sechestru si Anexa la procesul-verbal de sechestru -
cod 14.13.13.99 (anexa nr. 15);
16. Proces-verbal de instituire administrator sechestru - cod 14.13.14.99
(anexa nr. 16);
17. Publicatie de vanzare bunuri mobile - cod 14.13.15.99 (anexa nr. 17);
18. Proces-verbal de constatare a insolvabilitatii - cod 14.13.16.99 (anexa
nr. 18).
Art. 2
Anexa nr. 1a) la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995 privind
stabilirea regimului unor formulare tipizate din domeniul financiar, cu
modificarile si completarile ulterioare, se completeaza cu 3 pozitii cu
urmatorul cuprins:
1. Document de vanzare-cumparare pentru bunuri mobile sechestrate, formular
cu regim special de inseriere si de numerotare - cod 14.13.36.99 (anexa nr.
19);
2. Proces-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil
supus executarii silite - cod 14.13.37.99 (anexa nr. 20);
3. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor din conturi
bancare - cod 14.13.12.99/a (anexa nr. 21).
Art. 3
Anexa nr. 1b) la Ordinul ministrului finantelor nr. 1.801/1995, cu
modificarile si completarile ulterioare, se completeaza cu modelele,
caracteristicile de tiparire, difuzare, utilizare si pastrare ale formularelor
tipizate cuprinse in anexele nr. 19 - 21 la prezentul ordin.
Art. 4
Directia generala de colectare a veniturilor statului si de aplicare a
executarii silite, Directia generala proceduri fiscale si sistem informational
pentru veniturile statului, Directia economica, social-administrativ, Directia
generala organizare, resurse umane si financiar, directiile generale ale
finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a municipiului
Bucuresti vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 5
Anexele nr. 1 - 21 fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. 6
Prezentul ordin intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2000 si va fi
publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
ANEXA 1
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... data ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
Catre ...........................
Cod fiscal/Cod numeric personal .....................
Str. .......... nr. ..., bloc ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., sector ....,
localitatea ............, judetul ................
SOMATIE
In baza art. 23 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare,
Va instiintam ca figurati in evidentele fiscale ale .....................
cu urmatoarele sume de plata, pentru care s-a pornit executarea silita in
temeiul titlului executoriu .............................. a carui copie v-o
transmitem alaturat:
___________________________________________________________________________
| | Suma - lei |
| |______________________________________|
| Natura obligatiei bugetare | Debit | Majorari de intarziere |
| | | calculate pana la data |
| | | de*) ................. |
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
| TOTAL: | | |
|____________________________________|___________|__________________________|
*) Majorarile de intarziere se vor calcula in continuare pana la data
platii inclusiv.
Daca, in termen de 15 zile de la primirea prezentei somatii, nu veti achita
sumele mentionate pentru care termenul legal de plata a expirat, in baza
prevederilor art. 40 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare, se va proceda la aplicarea modalitatilor de executare
silita. Toate cheltuielile ocazionate de realizarea sumelor aratate mai sus,
incepand cu transmiterea acestei somatii, vor fi suportate de catre dvs.
Ramanem in continuare la dispozitia dvs. si va multumim anticipat pentru
plata.
Conducatorul unitatii fiscale, Seful compartimentului
L.S. de urmarire si incasare,
M.F. cod 14.13.28.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Somatie
2. Cod: 14.13.28.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996,
cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 2
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ................. Cod numeric personal/Cod fiscal nr. .
Unitatea fiscala ............... .....................................
Str. .......... nr. ............ Nr. ................. din ...........
Localitatea ....................
Dosar de executare nr. .../.....
ADEVERINTA DE PRIMIRE A SOMATIEI Nr. ..................
Am primit somatia, precum si copia de pe titlul executoriu, astazi
........, luna ...................., anul ......., ora ............
Numele, prenumele/ denumirea/calitatea persoanei care primeste somatia si
semneaza adeverinta .........................................................
.............................................................................
din localitatea ......................., str. .................. nr. .......,
buletin de identitate/pasaport/legitimatie/seria ..... nr. .................,
eliberat de ..................................... .
Prezenta a fost intocmita in temeiul prevederilor Ordonantei Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
Reprezentantul organului de executare: Semnatura (stampila) persoanei
Numele si prenumele .................. care primeste somatia.
Nr. legitimatiei .....................
Functia ..............................
Semnatura ............................
M.F. cod 14.13.29.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A5/t1
1. Denumire: Adeverinta de primire a somatiei nr. .....
2. Cod: 14.13.29.99
3. Format: A5/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la persoana care semneaza adeverinta de primire a
somatiei
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 3
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... data ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
TITLUL EXECUTORIU NR. ...............
Numele si prenumele / Denumirea debitorului .............................
Domiciliul / Sediul debitorului .........................................
.........................................................................
Alte date de identificare a debitorului*1) ..............................
.........................................................................
Sume datorate:
___________________________________________________________________________
| Natura obligatiei | Termenul legal | Suma - lei |
| bugetare*2) | de plata |______________________________________|
| | | Debit | Majorari de intarziere |
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
Prezentul inscris constituie titlu executoriu in baza prevederilor art. 25
alin. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor
bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile
ulterioare.
Data emiterii: ...................
Conducatorul (directorul)
organului de executare,
Semnatura
L.S.
------------
*1) Se va completa cu codul numeric personal, codul fiscal, actul de
identitate seria, numarul, numarul de inmatriculare in registrul comertului sau
de inregistrare la instanta judecatoreasca, dupa caz etc.
*2) In cazul in care, la acelasi fel de creanta bugetara, se inregistreaza
restante la mai multe termene de plata, se vor mentiona toate termenele,
indicandu-se la fiecare suma datorata si majorarile de intarziere aferente
calculate pana la finele lunii anterioare emiterii titlului executoriu,
mentionandu-se despre aceasta in titlul executoriu.
M.F. cod 14.13.30.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Titlul executoriu nr. .........
2. Cod: 14.13.30.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 25 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 4
MINISTERUL FINANTELOR
*) ...........................
Nr. .............. din .......
DISPOZITIE DE URMARIRE
In urma controlului efectuat in baza reglementarilor legale la ..........
........................, cu sediul ........................................,
----------
domiciliul
codul fiscal
------------------- ..................., s-au constatat urmatoarele obligatii
actul de identitate
bugetare reprezentand impozite, taxe, contributii, majorari de intarziere,
constand in diferente dintre obligatiile determinate de platitor si cele legal
datorate sau in obligatii bugetare datorate pentru obtinerea de venituri din
activitati neautorizate ce au fost stabilite prin procesul-verbal inregistrat
sub nr. ........ din .............. .
- lei -
____________________________________________________________________________
|Nr. |Natura | | Nr. |Stabilit | |Diferente|
|crt.|obligatiei| Suma | cont |in urma |Achitat| de |
| |bugetare | | venit |controlului| | incasat |
| | | |bugetar| | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Debit | | | | |
| | |______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Majorari de intarziere| | | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Debit | | | | |
| | |______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Majorari de intarziere| | | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Debit | | | | |
| | |______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Majorari de intarziere| | | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Debit | | | | |
| | |______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Majorari de intarziere| | | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Debit | | | | |
| | |______________________|_______|___________|_______|_________|
| | |Majorari de intarziere| | | | |
|____|__________|______________________|_______|___________|_______|_________|
Majorarile de intarziere au fost calculate pana la data de ............ .
In conformitate cu art. 25 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, prezenta dispozitie constituie titlu
executoriu.
Conducatorul organului de control,
L.S.
------------
*) Se va completa denumirea organului de control (Directia controlului financiar
de stat, Directia impozite si taxe, Sectia Garzii Financiare din cadrul
Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat
judetene si a municipiului Bucuresti si Directia generala a controlului
financiar de stat si Garda Financiara din structura Ministerului Finantelor).
M.F. cod 14.13.31.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Dispozitie de urmarire
2. Cod: 14.13.31.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 25 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de control
8. Circula: exemplarul 1 de la organul de control la organul de executare
9. Se arhiveaza: exemplarul 1 la dosarul de executare si exemplarul 2 la
dosarul de control
ANEXA 5
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL DE PREDARE-PRIMIRE*1)
Incheiat astazi ..............., luna ............., anul ...., ora ....,
in localitatea ..............., str. ................. nr. ...........
In temeiul art. 54 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, subsemnatul
.........................., avand functia de ........................, cu
legitimatia nr. ...../........, am predat urmatoarele bunuri mobile,
sechestrate prin procesul-verbal incheiat la data de ........., inregistrat sub
nr. ............/........, care vor fi supuse vanzarii in regim de consignatie.
___________________________________________________________________________
| Denumirea bunurilor mobile, | | | | |
| descriere, stare de uzura, | U.M. | Cantitatea | Pretul | Valoarea |
| semne particulare de | | | unitar | - lei - |
| identificare | | | | |
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
|_____________________________|______|____________|________|________________|
Subsemnatul ............., legitimat cu ...................., in calitate
de reprezentant al ..............., am primit bunurile mobile enumerate mai sus.
Bunurile mobile preluate vor fi imediat etichetate si expuse la vedere
pentru vanzare si nu pot fi vandute cu plata in rate.
Sumele realizate din vanzarea acestor bunuri mobile se varsa in termen de
doua zile lucratoare in contul nr. ................, dupa retinerea
comisionului de ...................% .
Semnatura reprezentantului Semnatura reprezentantului unitatii
organului de executare de vanzare in regim de consignatie
............................ ...............................
------------
*) Se incheie cu ocazia transmiterii bunurilor mobile pentru vanzare in
regim de consignatie.
M.F. cod 14.13.32.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal de predare-primire
2. Cod: 14.13.32.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 54 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la unitatea pentru vanzare in regim de consignatie
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 6
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL DE LICITATIE
PENTRU BUNURI MOBILE
Incheiat astazi ................, luna ............, anul ...., ora ....,
in localitatea ..............., str. ................. nr. ...........
In temeiul art. 56 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare,
Pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul
.............................. din localitatea .............................,
(numele, prenumele/denumirea)
str. .........................., nr. .........., CNP*) / cod fiscal
............ ..................., in suma de .........................,
specificate in titlul executoriu nr. ........./........., emis de
............................... s-au sechestrat bunurile mobile inscrise in
procesul-verbal de sechestru incheiat la data de .....................,
inregistrat sub nr. ........... din ............. intocmit de
.................................. .
Valorificarea bunurilor mobile prin vanzare la licitatie a fost adusa la
cunostinta publica prin publicarea la data de .........., in ziarele:
.......... .............................., a publicatiei de vanzare, care a
fost afisata la sediul ...........................*1) la
.........................*2), precum si ................................*3).
In baza art. 53 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-a procedat la
valorificarea bunurilor mobile sechestrate si s-au constatat urmatoarele:
- lei -
_________________________________________________________________________
|Nr. | Bunurile mobile | Pretul de evaluare | Pretul de |
|crt. | care s-au pus in vanzare | | adjudecare |
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
|_____|__________________________|____________________|___________________|
TOTAL ............
Adjudecatari .........................................................*4)
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
Cu privire la vanzarea la licitatie, s-au formulat urmatoarele obiectii:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Semnatura debitorului (sau a inlocuitorului)
............................................
Comisia de licitatie: Adjudecatari:
(numele, prenumele, semnatura) (numele si prenumele/ denumirea,
.............................. semnatura)
.............................. ................................
L.S. .............................. ................................
.............................. ................................
.............................. ................................
------------
*1) Organul de executare care organizeaza licitatia si consiliul local pe
raza caruia se afla bunurile mobile sechestrate.
*2) Locul stabilit de organul de executare pentru desfasurarea licitatiei.
*3) Alte locuri unde a fost afisata publicatia de vanzare.
*4) Numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum si
contul bancar al adjudecatarilor, dupa caz.
*) Cod numeric personal
M.F. cod 14.13.33.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal de licitatie pentru bunuri mobile
2. Cod: 14.13.33.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 56 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 3 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor (sau la inlocuitorul acestuia) si 1
exemplar la adjudecatarul cumparator
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 7
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PUBLICATIE DE VANZARE
BUNURI IMOBILE
Anul ...... luna .............. ziua ......
In temeiul art. 65 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare, se face cunoscut prin prezenta ca in ziua de
.......... luna ............. orele ....... anul ........ in localitatea
.................. str. ...................... nr. ..... se vor vinde prin*1)
..................... urmatoarele bunuri imobile, proprietate a debitorului*2)
....................... cu domiciliul/ sediul in localitatea ..................
str. ................... nr. ..... bl. .... sc. .... etaj .... ap. ...., cod
numeric personal/ cod fiscal ....................:
a) - cladire in suprafata de ............ compusa din ...................
si construita din ...................... situata in localitatea
................... str. .................... nr. .... evaluata la suma de
.................... lei.
b) - teren*3) ................... in suprafata de ............... situat in
localitatea ................................. str.
............................. nr. .... evaluat la suma de ...................
lei.
Bunurile imobile mai sus mentionate sunt grevate de urmatoarele*4):
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Pentru bunul imobil prevazut mai sus (cladire/teren) au comunicat titluri
executorii urmatorii creditori*5):
.............................................................................
.............................................................................
Conducatorul organului de executare......................
Numele si prenumele ..........................
Semnatura ...........................
L.S.
------------
*1) Se va indica forma vanzarii;
*2) Se va trece numele si prenumele sau denumirea debitorului;
*3) Se va mentiona felul terenului;
*4) Se vor arata drepturile reale existente asupra bunurilor imobile si
orice alte sarcini inscrise in evidentele de publicitate imobiliara, precum si
titularii si domiciliul sau sediul acestora;
*5) Se vor mentiona numele sau denumirea, precum si domiciliul sau sediul
creditorilor urmaritori;
M.F. cod 14.13.15.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Publicatia de vanzare bunuri mobile
2. Cod: 14.13.15.99/a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 65 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in mai multe exemplare
de organul de executare
8. Circula: cate 1 exemplar la locul unde se afla imobilul, la sediul
organului de executare si al consiliului local in a carui raza teritoriala este
situat imobilul, la locul stabilit pentru tinerea licitatiei
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 8
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES - VERBAL
DE IDENTIFICARE BUNURI IMOBILE
Incheiat astazi ...., luna ......., anul ..., orele ....,
in localitatea ..............., str. ................. nr. ...........
In temeiul art. 58 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, subsemnatul
.........................., avand functia de ........................, cu
legitimatia nr. ...../........, am procedat la identificarea bunurilor imobile
ale debitorului .................... din localitatea ................... str.
................... nr. ... cod numeric personal/cod fiscal ..............
caruia desi i s-a comunicat somatia nr. .....
din .......... nu a efectuat plata sumelor datorate, conform titlului
executoriu nr. .......... din ......... emis de .......................,
constand in:
_______________________________________________________________________
| | Actul normativ in baza | Suma - lei |
| Natura | caruia a fost stabilita |_______________________|
| obligatiei bugetare | obligatia de plata | Debit | Majorari de |
| | | | intarziere*1) |
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
| TOTAL | | | |
|_____________________|_________________________|_______|_______________|
Pentru realizarea creantelor bugetare s-a procedat la identificarea urmatoarelor
bunuri imobile:
- cladire in suprafata de ................ compusa din ................. si
construita din ...........................................................
------------
*1) Pentru neplata sumelor datorate, se vor calcula majorari de intarziere
conform dispozitiilor legale, in continuare folosindu-se cota de ........
situata in localitatea .......................... str.
..................... nr. .... detinuta in baza*2)
....................................... evaluata la suma de ...................
lei.
- teren*3) ..................... in suprafata de ....................
situat in ............................. str. ...................... nr. ....
detinut in baza*2) ........................... evaluat la suma de ..................
lei.
Identificarea bunurilor imobile s-a efectuat in prezenta urmatoarelor
persoane:
- .................................... domiciliat in
....................... legitimat cu .................... in calitate de
......................;
- .................................... domiciliat in
....................... legitimat cu .................... in calitate de
......................;
- .................................... domiciliat in
....................... legitimat cu .................... in calitate de
......................;
In legatura cu bunurile identificate, debitorul
............................ mentioneaza ca nu au fost gajate sau ipotecate
anterior .....................
.............................................................................
Sarcini care greveaza imobilul ..........................................
Persoanele de fata la identificarea bunurilor formuleaza urmatoarele
obiectiuni ..................................................................
.............................................................................
.............................................................................
In legatura cu bunurile identificate s-au savarsit infractiunile ........
.............................................................................
Drept care s-a incheiat prezentul proces-verbal de identificare a bunurilor
imobile in ........ exemplare, din care unul pentru organul de executare, unul
s-a inmanat debitorului .....................................................
.....................................*4).
Reprezentantul organului Semnatura debitorului
de executare (sau a persoanei majore cu care locuieste)
........................ ..........................................
Semnaturile martorilor
..................................
..................................
..................................
------------
*2) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului.
*3) Se va mentiona felul terenului.
*4) Se va face mentiunea daca debitorul nu este de fata, refuza sau nu
poate sa semneze procesul-verbal de identificare bunuri imobile.
M.F. cod 14.13.34.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de identificare bunuri imobile
2. Cod: 14.13.34.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 100
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 58 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 9
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
SOMATIE Catre*1)
PENTRU EXECUTAREA SILITA .................................
A BUNURILOR IMOBILE .................................
.................................
.................................
In temeiul art. 59 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Va atentionam ca, deoarece nu ati achitat sumele de plata inscrise in
titlul executoriu nr. ....../......., emis de ..........................., in
termen de 5 zile de la inmanarea prezentei somatii se va proceda la executarea
silita a urmatoarelor bunuri imobile prevazute in procesul-verbal de
identificare bunuri imobile nr. ............ din .............:
- cladire in suprafata de ................ compusa din ................. si
construita din ...................................................... situata
in localitatea ................................ str. ..................... nr.
.... detinuta in baza*2) ....................................... evaluata la
suma de ................... lei.
- teren*3) ...................... in suprafata de ...................
situat in ............................. str. ...................... nr. ....
detinut in baza*2) ........................... evaluat la suma de ..................
lei.
Precizam ca s-a luat masura inscrierii prezentei somatii in evidentele de
publicitate imobiliara.
Mentionam ca pana la inceperea executarii silite puteti achita sumele
datorate.
Conducatorul unitatii fiscale Seful compartimentului
L.S. colectare/administrare,
............................. ..........................
------------
*1) Se va comunica debitorului si organului competent in a carui raza
teritoriala se afla imobilul pentru inscrierea in evidentele de publicitate
imobiliara;
*2) Se va mentiona actul care atesta proprietatea asupra bunului;
*3) Se va mentiona felul terenului
M.F. cod 14.13.28.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Somatie pentru executarea silita a bunurilor imobile
2. Cod: 14.13.28.99/a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
150 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 59 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 3 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor si 1 exemplar la organul competent in a
carui raza teritoriala se afla imobilul, pentru inscrierea in evidentele de
publicitate imobiliara
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 10
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... data ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL DE LICITATIE
PENTRU BUNURI IMOBILE
Incheiat astazi ........, luna ........, anul ...., orele ....,
in localitatea ..........., str. .............. nr. ...
In temeiul art. 67 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Pentru realizarea creantelor bugetare fata de debitorul*1)
.................
din localitatea ................................. str.
......................... nr. ............ cod numeric personal/cod fiscal
.................... in suma de ................... lei specificate in titlul
executoriu nr. ........./......... s-au identificat bunurile imobile inscrise
in procesul-verbal de identificare bunuri imobile nr. ........ din ........
intocmit de ......................... .
Valorificarea bunurilor imobile prin vanzare la licitatie a fost adusa la
cunostinta publica prin publicarea la data de ....................... in
ziarele .............................. a publicatiei de vanzare, care a fost
afisata la sediul .........................*2), la .......................*3),
precum si ................................*4).
In baza art. 60 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea
nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, s-a procedat la
valorificarea bunurilor imobile urmarite silit prin vanzare la licitatie
publica, dupa cum urmeaza:
Reprezentantul organului de executare a dat citire publicatiei de vanzare,
care cuprinde:
- datele de identificare a imobilului
................................................................................................................
- descrierea sumara .....................................................
- drepturile reale si celelalte sarcini inscrise in evidentele de
publicitate imobiliara care greveaza imobilul ...............................
.............................................................................
- conditiile vanzarii ...................................................
- pretul de evaluare a imobilului (lei) .................................
- data ......... ora ...... locul .............................. vanzarii
------------
*1) nume, prenume sau denumire;
*2) organul de executare care organizeaza licitatia si consiliul local in
raza caruia se afla bunurile imobile identificate;
*3) locul stabilit de organul de executare pentru desfasurarea licitatiei;
*4) alte locuri unde a fost afisata publicatia de vanzare;
- domiciliul sau denumirea si sediul debitorului ........................
.............................................................................
- creditori urmaritori ..................................................
S-a facut prezentarea ofertelor scrise primite si a dovezii platii sumei
reprezentand 10% din valoarea imobilului de catre ...........................
.............................................................................
Licitatia a inceput de la pretul de (lei)*5) ............................
Adjudecarea s-a facut in favoarea*6) ....................................
.............................................................................
.............................................................................
la pretul de (lei) ............... si T.V.A. in valoare de ............. lei.
Plata se va face integral ................ sau in ...... rate lunare, cu un
avans de*7)(lei) .............. si cu plata unei dobanzi de ............... .
Cumparatorul nu va putea instraina bunul imobil decat dupa plata in
intregime a pretului.
Cu privire la vanzarea la licitatie s-au facut urmatoarele obiectii: ....
.............................................................................
.............................................................................
Drept care s-a incheiat procesul-verbal in ........... exemplare.
Comisia de licitatie: Adjudecatar
Nume, prenume, semnatura (sau reprezentantul sau imputernicit)
L.S. Nume, prenume, semnatura
L.S.
........................ .....................................
........................ .....................................
........................ .....................................
------------
*6) numele, prenumele sau denumirea, domiciliul sau sediul, precum si
contul bancar al adjudecatarilor, dupa caz;
*7) minimum 50% din pretul de adjudecare a imobilului;
M.F. cod 14.13.33.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de licitatie pentru bunuri imobile
2. Cod: 14.13.33.99/a
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 100
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 67 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 3 sau mai multe exemplare
de organul de executare
8. Circula: a) la vanzarea cu plata integrala a pretului: 1 exemplar la
cumparator, 1 exemplar la debitor si, eventual, cate 1 exemplar la creditorii
urmaritori
b) la vanzarea in rate: 1 exemplar la cumparator dupa plata avansului din
pret, 1 exemplar la debitor, 1 exemplar la organul de executare coordonator,
cate 1 exemplar la creditorii urmaritori, eventual, si 1 exemplar la organele
competente pentru inscrierea in evidentele de publicitate imobiliara a
interdictiei de instrainare a imobilului pana la plata integrala a pretului
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 11
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL NR. ...............
PRIVIND CHELTUIELILE DE EXECUTARE
In temeiul art. 38 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Pentru realizarea creantelor bugetare in sarcina debitorului
............... din localitatea ........................ str.
....................... nr. ....., bloc ...., sc. ...., ap. ...., cod numeric
personal/cod fiscal ................, in baza titlului executoriu nr. ........
din ......, emis de ................... s-a aplicat procedura de executare
silita pentru care s-au efectuat urmatoarele cheltuieli de executare:
___________________________________________________________________________
| Felul cheltuielilor | Denumirea documentului justificativ, | Suma - lei |
| de executare | nr. si data | |
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
|_____________________|______________________________________|______________|
| TOTAL | | |
|_____________________|______________________________________|______________|
In temeiul prevederilor art. 38 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentul inscris
constituie titlu executoriu.
Conducatorul (directorul)
organului de executare
Semnatura .................
L.S.
Intocmit,
(Nume si prenume)
Data emiterii .............. Semnatura ...................
M.F. cod 14.13.35.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal nr. ....... privind cheltuielile de executare
2. Cod: 14.13.35.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 38 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 12
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S ....................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL
PRIVIND COMUNICAREA SOMATIEI
Incheiat astazi ....... luna ........ anul .....
In baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare, subsemnatul ............................. avand
functia de ............................... cu legitimatia nr. ............ m-am
deplasat la debitorul ..................... din localitatea*1)
.......................... in vederea comunicarii somatiei nr. ..../......
emisa de ....................... insotita de titlul executoriu nr.
......./........ emis de .....................
Somatia a fost inmanata/afisata*2) ......................................
.............................................................................
.............................................................................
Semnatura reprezentantului
organului de executare,
..............................
------------
*1) Se va indica domiciliul sau sediul complet, iar daca isi are sediul in
hotel se va indica nr. etajului, nr. apartamentului sau nr. camerei
*2 Se vor preciza numele, prenumele si calitatea persoanei careia i-a fost
inmanata somatia sau locul unde s-a facut afisarea si motivul afisarii, precum
si orice alte constatari utile executarii silite.
M.F. cod 14.13.29.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A5/t1
1. Denumire: Proces-verbal privind comunicarea somatiei
2. Cod: 14.13.29.99/a
3. Format: A5/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 100
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 1 exemplar
de organul de executare
8. Circula: la organul de executare
9. Se arhiveaza: la dosarul de executare, aflat la organul de executare
ANEXA 13
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ................
Unitatea fiscala ..............
Str. .......... nr. ...........
Localitatea ...................
Nr. ...... data ...............
Persoana care poate fi contactata:
dna/dl ...........................
nr. tel ..........................
intre orele ......................
INSTIINTARE DE PLATA
Catre ............................
Cod fiscal/Cod numeric personal ............
Str. ............. nr. .., bloc .., sc. .., et. .., ap. .., sector ...
Localitatea ................, judetul ..............
Va notificam ca figurati in evidentele fiscale ale unitatii noastre cu
obligatii bugetare de plata restante, reprezentand:
___________________________________________________________________________
| | Suma - lei |
| |______________________________________|
| Natura obligatiei bugetare | Debit | Majorari de intarziere |
| | | calculate pana la data |
| | | de ................... |
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
|____________________________________|___________|__________________________|
| TOTAL: | | |
|____________________________________|___________|__________________________|
Va invitam ca, in termen de 15 zile de la primirea prezentei, sa achitati
sumele mentionate mai sus pentru care a expirat termenul legal de plata sau sa
faceti dovada platii acestora.
Am aprecia daca sumele datorate ar fi platite cat mai curand posibil,
limitand astfel acumularea de majorari de intarziere.
Daca aveti nelamuriri in legatura cu aceasta scrisoare, puteti contacta
persoana ale carei nume si adresa figureaza mai sus, la sediul nostru sau la
numarul de telefon mentionat.
Aceasta scrisoare constituie INSTIINTARE DE PLATA si va este comunicata in
temeiul art. 23 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Va multumim pentru cooperare.
Conducatorul unitatii fiscale, Seful compartimentului
L.S. colectare/administrare,
M.F. cod 14.13.09.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Instiintare de plata
2. Cod: 14.13.09.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 23 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 14
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
ADRESA DE INFIINTARE A POPRIRII
Catre, .......................................
...........................................*1)
In baza art. 42 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare, se infiinteaza poprirea asupra sumelor de bani
datorate de dv. cu orice titlu, debitorului urmarit*2)
...............................
.............................................................................
conform titlului executoriu nr. ................. din data de ...............
emis de .............................................., anexat.
Sumele vor fi retinute si varsate in conturile deschise la trezoreria ...
.............................................................................
.............................................................................
dupa cum urmeaza:
___________________________________________________________________________
| Natura obligatiei | Suma | Nr. contului in care urmeaza |
| bugetare*3) | - lei - | a se vira suma retinuta |
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
|_______________________|____________________|______________________________|
| TOTAL | | |
|_______________________|____________________|______________________________|
In termen de 5 zile de la primirea prezentei, va rugam sa ne comunicati
daca datorati, cu orice titlu, vreo suma de bani debitorului sus mentionat.
Procedura de aplicare a popririi este precizata la art. 41 - 44 din
Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Conducatorul organului de executare,
Semnatura
L.S.
------------
*1) Denumirea si sediul sau numele, prenumele si domiciliul tertului poprit.
*2) Denumirea si sediul sau numele, prenumele si domiciliul, precum si alte
date de identificare a debitorului.
*3) Se evidentiaza, separat, debitul si majorarile de intarziere.
M.F. cod 14.13.12.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Adresa de infiintare a popririi
2. Cod: 14.13.12.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 42 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la tertul poprit
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 15
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PROCES-VERBAL DE SECHESTRU
Incheiat astazi ........, luna ........, anul ...., ora ....,
in localitatea ..........., str. .............. nr. ...
In temeiul art. 46 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, subsemnatul
........................... avand functia de ......................, cu
legitimatia nr. ................, am procedat la sechestrarea bunurilor mobile
ale debitorului ...................... ......................, din localitatea
................ str. .................. nr. ...., cod numeric personal/cod
fiscal ......................., caruia desi i s-a comunicat somatia nr. ....
din ......., nu a efectuat plata sumelor datorate conform titlului executoriu
nr. ......../............ emis de ..................
constand in:
___________________________________________________________________________
| Natura obligatiei | Actul normativ | Suma (lei) |
| bugetare | in baza caruia |______________________________________|
| |a fost stabilita| Debit | Majorari de intarziere*1)|
| | obligatia de | | |
| | plata | | |
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
| TOTAL | | | |
|___________________|________________|___________|__________________________|
Pentru realizarea creantelor bugetare s-a procedat la sechestrarea
bunurilor mobile prevazute in anexa, parte integranta din prezentul proces-verbal.
Sechestrul s-a aplicat in prezenta urmatoarelor persoane:
- .................................... domiciliat in
......................, legitimat cu ..................., in calitate de
......................;
- .................................... domiciliat in
......................, legitimat cu ..................., in calitate de
......................
------------
*1) Pentru neplata in termen a sumelor datorate, se vor calcula majorari de
intarziere conform dispozitiilor legale, in continuare aplicandu-se cota de
....
Asupra bunurilor mobile sechestrate au fost aplicate masuri spre
neschimbare, constand in*2) .................................................
.............................................................................
bunurile fiind lasate in custodia ..........., din localitatea
................, str. ............... nr. ...., care va depozita bunurile in
localitatea ........
..................... str. ............... nr. .... .
In legatura cu bunurile mobile sechestrate, dl (dna)
....................... mentioneaza ca nu au fost/au fost sechestrate anterior
.........................
Persoanele de fata la aplicarea sechestrului formuleaza urmatoarele
obiectiuni: .................................................................
.............................................................................
Bunurile mobile sechestrate sunt indisponibilizate cat timp dureaza
executarea silita. In cazul in care obligatia bugetara nu se achita in termen
de 30 de zile, se va proceda la valorificarea acestora conform legii.
Drept care s-a incheiat prezentul proces-verbal de sechestru in
............ exemplare, dintre care unul pentru organul de executare, unul s-a
inmanat debitorului ................................................*3)
..........................................................................*4)
Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau a persoanei majore cu care locuieste)
........................ ..........................................
Semnaturile martorilor ...................
Semnatura custodelui .....................
------------
*2) Punere de sigilii, custodia sau ridicarea de la locul unde se afla,
mentionandu-se bunurile mobile supuse acestor masuri.
*3) Un exemplar custodelui si cate unul creditorilor gajisti, daca este
cazul.
*4) Se va face mentiunea daca debitorul nu este de fata, refuza sau nu
poate sa semneze procesul-verbal de sechestru.
M.F. cod 14.13.13.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
ANEXA 1
la Procesul-verbal de sechestru din ......
Dosar de executare
Nr. ........./.........
___________________________________________________________________________
| Denumirea bunurilor mobile, | | Valoarea |
| descriere, stare de uzura, semne | Cantitatea | estimativa |
| particulare de identificare | | - lei - |
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
|__________________________________|________________|_______________________|
| TOTAL: | | |
|__________________________________|________________|_______________________|
Semnatura reprezentantului Semnatura debitorului
organului de executare (sau a persoanei majore cu care locuieste)
........................ ..........................................
Semnaturile martorilor ...................
Semnatura custodelui .....................
M.F. cod 14.13.13.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Proces-verbal de sechestru si Anexa la procesul-verbal de
sechestru din ...............
2. Cod: 14.13.13.99
3. Format: A4/t2 + A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete + se tipareste
pe o singura fata, blocuri de 100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 46 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2, 3 sau mai multe exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor, 1 exemplar la custode si cate 1 exemplar
la creditorii gajisti, daca este cazul
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 16
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ................ Cod numeric personal/Cod fiscal nr. ...
Unitatea fiscala ..............
...............................
Str. .......... nr. ........... Nr. ......... din .....................
Localitatea ...................
Dosar de executare nr. .../....
PROCES-VERBAL
DE INSTITUIRE ADMINISTRATOR SECHESTRU
Anul ...... luna ............ ziua ......
In baza art. 63 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Avand in vedere ca*1) ........................................
domiciliat/cu sediul in localitatea ................. str. ..................
nr. ...., bloc ...., sc. ..., et. ..., ap. ... are de plata urmatoarele
obligatii bugetare, conform titlului executoriu nr. ......../.......... emis de
................:
___________________________________________________________________________
| Natura obligatiei | Actul normativ | Suma - lei |
| bugetare | in baza caruia |______________________________________|
| |a fost stabilita| Debit | Majorari de intarziere*2)|
| | obligatia de | | |
| | plata | | |
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
|___________________|________________|___________|__________________________|
*1) numele si prenumele sau denumirea debitorului
*2) majorarile de intarziere se vor calcula in continuare folosindu-se cota
de ...... pana la achitarea sumelor datorate
Intrucat sumele mentionate mai sus nu au fost achitate, desi debitorului i
s-au inmanat somatiile*3) nr. ........../...... si nr. ........../......,
pentru lichidarea debitului s-a inceput procedura de executare silita
imobiliara si s-a incheiat procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile
nr. ...../.........
Pentru administrarea imobilului urmarit se numeste administrator
sechestru*4) ................................................................
din localitatea ..............., str. ...................., nr. ...., bloc
...., sc. ...., ap. ...., BI/certificat de inmatriculare seria .... nr.
.............. eliberat de ................... asupra urmatoarelor bunuri imobile:
- cladire in suprafata de .............., compusa din
...................... construita din ...................... situata in
localitatea ................... str. ......................... nr. .... bloc
...., et. ...., sc. ...., ap. ...., evaluata la suma de ....................
lei.
teren in suprafata de ................... felul terenului
................., situat in localitatea ................................. str.
.................., nr. ...., evaluat la suma de ................ lei.
In cazul in care administrator sechestru este numita alta persoana fizica
sau juridica decat debitorul sau creditorul, organul de executare va fixa o
indemnizatie administratorului sechestru tinand seama de activitatea depusa.
Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces-verbal de instituire a
administratorului sechestru in 3 exemplare, din care unul ramane la dosarul de
executare, unul s-a inmanat debitorului si unul s-a inmanat administratorului
sechestru.
Organ de executare .............. Semnatura debitorului ..............
Nume si prenume .................
Semnatura .......................
Legitimatia .....................
Am primit in pastrare in calitate de administrator sechestru bunurile
imobile aratate in prezentul proces-verbal de care raspund si am luat
cunostinta de obligatiile pe care le am.
Obligatiile administratorului sechestru sunt cele prevazute in Ordonanta
Guvernului nr. 11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Semnatura administratorului sechestru,
..............................
------------
*3) se va indica numarul si data somatiilor prevazute de art. 23 si 59 din
Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
*4) numele si prenumele sau denumirea administratorului sechestru
M.F. cod 14.13.14.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de instituire administrator sechestru
2. Cod: 14.13.14.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 150
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 63 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 3 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor si 1 exemplar la administratorul
sechestru
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 17
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
PUBLICATIE DE VANZARE
BUNURI MOBILE
Anul ........ luna ............ ziua .......
In temeiul art. 55 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si
completarile ulterioare, se face cunoscut prin prezenta ca in ziua de
........., luna .................., anul ......., ora ......, in localitatea
.........................., str. ................... nr. ...., se vor vinde
prin ........................ urmatoarele bunuri mobile:
Pretul de la care
Denumirea bunului mobil: se porneste licitatia
(lei)
1. ..................................... ........................
2. ..................................... ........................
3. ..................................... ........................
4. ..................................... ........................
5. ..................................... ........................
6. ..................................... ........................
7. ..................................... ........................
8. ..................................... ........................
9. ..................................... ........................
10. ..................................... ........................
Conducatorul organului de executare ....................
Numele si prenumele ....................................
Semnatura ..............................................
L.S.
M.F. cod 14.13.15.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Publicatie de vanzare bunuri mobile
2. Cod: 14.13.15.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 55 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in mai multe exemplare
de organul de executare
8. Circula: cate 1 exemplar la sediul organului de executare, al consiliului
local, la locul stabilit pentru vanzare, in orice alt loc public
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 18
________________________________________
MINISTERUL FINANTELOR | | Data | Functia | Semnatura |
D.G.F.P.C.F.S. ............... |___________|______|_________|___________|
Unitatea fiscala ............. | Aprobat | | | |
Str. .......... nr. .......... |___________|______|_________|___________|
Localitatea .................. | Avizat | | | |
Dosar de executare nr. .../... |___________|______|_________|___________|
| Verificat | | | |
|___________|______|_________|___________|
PROCES-VERBAL
DE CONSTATARE A INSOLVABILITATII
Incheiat astazi ........ luna ......... anul ....
In baza art. 93 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996,
cu modificarile si completarile ulterioare.
Avand in vedere ca debitorul ..................................., cu
ultimul domiciliu/sediu cunoscut in localitatea
......................................., str. ...............................
nr. ..., blocul ..., scara ..., etajul ...,
apartamentul ..., cod numeric personal/cod fiscal ............., a fost inscris
in evidenta fiscala cu urmatoarele obligatii bugetare, conform titlurilor
executorii ..............................................................,
emise de
.......................................................................
___________________________________________________________________________
| | Termen de plata | Suma datorata (lei) |
| Natura obligatiei |____________________|__________________________________|
| bugetare | Anul | Luna | Ziua | Debit | Majorari de |
| | | | | | intarziere |
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
Pentru incasarea si executarea silita a acestor sume s-au luat urmatoarele
masuri:
- s-a comunicat instiintarea de plata nr. .........../...............;
- s-a comunicat somatia nr. .........................................;
- s-a infiintat poprirea ............................................;
- s-a infiintat sechestrul asupra bunurilor mobile ......................
.........................................................................;
- s-au indisponibilizat urmatoarele bunuri imobile ......................
.........................................................................;
In urma aplicarii masurilor prevazute mai sus, debitorul figureaza cu
urmatoarele obligatii bugetare:
___________________________________________________________________________
| | Termen de plata | Suma datorata (lei) |
| Natura obligatiei |____________________|__________________________________|
| bugetare | Anul | Luna | Ziua | Debit | Majorari de |
| | | | | | intarziere |
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
|___________________|______|______|______|____________________|_____________|
M.F. cod 14.13.16.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
Pentru determinarea bunurilor si veniturilor debitorului, s-au luat
urmatoarele masuri:
a) s-au facut cercetari la ultimul domiciliu/sediu cunoscut al debitorului
si s-a constatat ca .........................................................
.............................................................................
.............................................................................
b) s-au solicitat relatii de la compartimentele de evidenta a populatiei
din cadrul Ministerului de Interne ori de la oficiile registrului comertului
sau de la instantele judecatoresti, dupa caz, si s-a constatat ca
..................
.............................................................................
c) s-au cerut relatii de la unitatile sau de la persoanele fizice, unde
debitorul si-a desfasurat activitatea in ultimii 3 ani si s-a constatat ca
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
d) s-au cerut relatii la organele de executare in raza carora s-a nascut
debitorul sau a avut debitorul ultimul domiciliul/sediu, precum si de la cele
in a caror raza teritoriala ori evidenta se afla sucursale sau puncte de lucru
ale debitorului si s-a constatat ca
.............................................
.............................................................................
.............................................................................
e) s-au solicitat de la organele si persoanele abilitate informatii cu
privire la mostenitorii care au acceptat succesiunea debitorului decedat si s-a
constatat ca ................................................................
.............................................................................
f) s-au verificat documentele de infiintare si de evidenta (statut,
contract de societate, acte aditionale de modificare a acestora, bilant
contabil, balanta lunara etc.) si s-a constatat ca
............................................
.............................................................................
g) s-au solicitat informatii societatilor bancare la care debitorul are
conturi deschise si s-a constatat ca ........................................
.............................................................................
h) s-au mai facut urmatoarele cercetari .................................
.............................................................................
In urma cercetarilor si constatarilor de mai sus rezulta ca debitorul se
incadreaza in dispozitiile art. 93 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile
ulterioare, si este insolvabil, intrucat*1): ................................
.............................................................................
.............................................................................
Prezentul proces-verbal s-a incheiat in ............. exemplare, din care
.............................................................................
.............................................................................
Organul de executare:
Numele si prenumele
......................................
Semnatura ............................
Se anexeaza urmatoarele documente justificative: ........................
.............................................................................
.............................................................................
_____________________________________________________________________________
*1) debitorul nu are venituri sau bunuri urmaribile; 2. cand, dupa
incetarea executarii silite, pornita impotriva debitorului, raman debite
neachitate; 3. debitorul a disparut sau a decedat fara sa lase avere; 4.
debitorul nu este gasit la ultimul domiciliu sau sediu cunoscut si, la acestea
ori in alte locuri unde exista indicii ca a avut avere, nu se gasesc venituri
sau bunuri urmaribile; 5 cand, potrivit legii, debitorul, persoana juridica,
isi inceteaza existenta si cand au ramas neachitate obligatii bugetare.
M.F. cod 14.13.16.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t2
1. Denumire: Proces-verbal de constatare a insolvabilitatii
2. Cod: 14.13.16.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 100
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 93 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la compartimentul de evidenta a platitorilor de
impozite si taxe
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 19
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ................... Regim special
Unitatea fiscala ................. Serie ........... Nr. ......
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
DOCUMENT DE VANZARE CUMPARARE
pentru bunuri mobile sechestrate
Data (ziua, luna, anul) ..............
In temeiul art. 56 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind
executarea creantelor bugetare, aprobata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare.
Debitor ....................... Cumparator ....................
............................... ...............................
(nume, prenume/denumire, (nume, prenume/denumire,
forma juridica) forma juridica)
Cod fiscal/CNP* ............... Cod fiscal/CNP* ...............
Str. ................. nr. .... Str. ................. nr. ....
Localitatea ................... Localitatea ...................
Judetul ....................... Judetul .......................
Contul ........................ Contul ........................
Banca ......................... Banca .........................
Cota T.V.A. .......%
__________________________________________________________________________
| | | | | Pret | | |
|Nr. |Denumirea bunurilor| U.M.|Cantitatea| unitar | Valoarea | Valoarea |
|crt.| cumparate | | | (fara | | T.V.A. |
| | | | | T.V.A.)| - lei - | - lei - |
| | | | | - lei -| | |
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|__0_|_________1_________|__2__|_____3____|___4____|______5_____|____6_____|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
|____|___________________|_____|__________|________|____________|__________|
| Total | | |
|________|____________|__________|
| |
Semnatura si stampila Semnatura | Total de plata |
organului de executare cumparatorului | (col. 5 + col. 6) |
| |
| |
|____________________|
------------
* Cod numeric personal
M.F. cod 14.13.36.99
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Document de vanzare-cumparare pentru bunuri mobile sechestrate
2. Cod: 14.13.36.99
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: formular cu regim special de inscriere si de
numerotare, tiparit pe o singura fata, in blocuri de cate 150 file, formate din
50 seturi cu cate 3 file numerotate cu acelasi numar, in culori diferite:
albastru - exemplarul 1, rosu - exemplarul 2, verde - exemplarul 3
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 56 alin. 3 din Ordonanta Guvernului nr.
11/1996 privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin
Legea nr. 108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 3 exemplare
de organul de executare
8. Circula: exemplarul 1 la cumparator, exemplarul 3 la debitor
9. Se arhiveaza: exemplarul 2 la dosarul de executare
ANEXA 20
________________________________________
MINISTERUL FINANTELOR | | Data | Functia | Semnatura |
D.G.F.P.C.F.S. ............... |___________|______|_________|___________|
Unitatea fiscala ............. | Aprobat | | | |
Str. .......... nr. .......... |___________|______|_________|___________|
Localitatea .................. | Avizat | | | |
Dosar de executare nr. .../... |___________|______|_________|___________|
| Verificat | | | |
|___________|______|_________|___________|
PROCES-VERBAL
PENTRU TRECEREA IN PROPRIETATEA STATULUI
a bunului imobil supus executarii silite
Incheiat astazi ........ luna ......... anul ....
In baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, s-au aplicat modalitatile de executare
silita asupra debitorului (persoana juridica) ............................. din
localitatea str. ..................... nr. ...., nr. de inmatriculare in
registrul comertului ..............., cod fiscal nr. ........., pentru
incasarea obligatiilor catre bugetul de stat asa cum au fost specificate in
titlurile executorii nr. .... emise de
..............................................., in suma totala de
................ lei, din care ramase de recuperat:*)
................................
................................
................................
................................
Debitorul neplatind la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus,
se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil
inscris in Procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. .... din
............ intocmit de catre ......................, care se anexeaza la
prezentul proces-verbal.
a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren) .....
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
b) Descrierea sumara ....................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
*) se inscriu sumele ramase de recuperat pe tipuri de impozite, taxe si
alte venituri ale bugetului de stat, inclusiv majorarile de intarziere si
cheltuielile de executare actualizate.
MF cod 14.13.37.99
c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra
bunului imobil ..............................................................
.............................................................................
d) Pretul de evaluare a bunului imobil
acceptat de debitor (exclusiv TVA) ............................ lei
e) Suma obligatiilor bugetare .................................... lei
f) Diferenta, din care:
- obligatii bugetare ramase de recuperat (e - d) .............. lei
- suma ramasa in plus care urmeaza a fi regularizata
conform dispozitiilor legale in vigoare (d - e) ............. lei
Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini
(din evidentele de publicitate imobiliara) ..................................
.............................................................................
Pretul de evaluare a bunului imobil, acceptat de debitor, este de
............................... lei, plus TVA in suma de .......... lei.
Prezentul proces - verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. .... din data
de ................ a directiei de specialitate din cadrul Ministerului
Finantelor, in ................ exemplare.
CONDUCATORUL ORGANULUI
DE EXECUTARE DEBITOR,
L.S. L.S.
........................ ....................
........................ ....................
........................ ....................
MF cod 14.13.37.99
1. Denumire: Proces-verbal pentru trecerea in proprietatea statului a
bunului imobil supus executarii silite
2. Cod: 14.13.37.99
3. Format: A4/t2
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe ambele fete, blocuri de 100
file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 68^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la debitor
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare
ANEXA 21
MINISTERUL FINANTELOR
D.G.F.P.C.F.S. ...................
Unitatea fiscala ................. Nr. ...... din ...........
Str. .......... nr. ..............
Localitatea ......................
Dosar de executare nr. ...../.....
ADRESA DE INFIINTARE A POPRIRII ASUPRA DISPONIBILITATILOR
DIN CONTURI BANCARE
Catre, ...........................
........................*1)
In baza art. 43 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea
creantelor bugetare aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1996, cu
modificarile si completarile ulterioare, se indisponibilizeaza de indata, in
masura in care este necesar pentru achitarea sumei datorate, sumele existente,
precum si cele provenite din incasarile zilnice in conturile in lei si/sau in
valuta deschise la unitatea dv. de catre debitorul*2)
.......................... conform titlului executoriu nr. ....... din data de
.................... emis de ......................., anexat in copie
certificata.
Sumele vor fi retinute si varsate in conturile deschise la trezoreria
.............................................................................
___________________________________________________________________________
| Natura obligatiei bugetare*3) | Suma | Numarul contului |
| | - lei - | in care urmeaza a se |
| | | vira suma retinuta |
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
|_______________________________|____________________|______________________|
Din momentul indisponibilizarii si pana la achitarea integrala a
obligatiilor bugetare, nu se va efectua nici o plata care ar diminua suma
supusa indisponibilizarii, cu exceptia sumelor necesare platii drepturilor
salariale.
In termen de 5 zile de la primirea prezentei, va rugam sa ne confirmati
infiintarea popririi.
Va multumim pentru cooperare.
Conducatorul organului de executare,
semnatura,
L.S.
____________________________________
_____________________________________________________________________________
*1) Denumirea si sediul societatii bancare
*2) Denumirea si sediul sau numele, prenumele si domiciliul, precum si alte
date de identificare a debitorului
*3) Se evidentiaza, separat, debitul si majorarile de intarziere
M.F. cod 14.13.12.99/a
Tiparit la R.A. "Imprimeria Nationala" Format A4/t1
1. Denumire: Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor din
conturi bancare
2. Cod: 14.13.12.99/a
3. Format: A4/t1
4. Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, blocuri de
100 file
5. Se difuzeaza: gratuit
6. Se utilizeaza: in baza art. 43 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996
privind executarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr.
108/1996, cu modificarile si completarile ulterioare
7. Se intocmeste: in 2 exemplare
de organul de executare
8. Circula: 1 exemplar la societatea bancara
9. Se arhiveaza: 1 exemplar la dosarul de executare