E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 218 din 31 martie 2008

pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 285 din 11 aprilie 2008



In baza prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) şi alin. (4) şi ale art. 8 din Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,

având în vedere Avizul Consiliului Naţional de Vânătoare nr. 1/2007 şi Referatul de aprobare nr. 248.463 din 6 august 2007,

ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 95/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vânătoare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 143 din 5 martie 2003, Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr. 279/2003 pentru aprobarea Instrucţiunilor de calcul al tarifelor de atribuire în gestiune, respectiv de pornire la licitaţia pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vânătoare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 294 din 25 aprilie 2003, şi Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 509/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vânătoare şi organizarea licitaţiilor pentru atribuirea în gestiune, precum şi modificarea şi completarea art. 17 din anexele nr. 1-4 la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor, apelor şi mediului nr. 126/2004 pentru aprobarea modelului de contract-cadru de gestionare a fondurilor de vânătoare specifice fiecărei categorii de gestionari prevăzute de Legea fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996, republicată, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 590 din 7 iulie 2005.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,

Dacian Cioloş

ANEXĂ

REGULAMENT

privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

Art. 1 - (1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare se realizează de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, denumită în continuare administrator, prin atribuire directă pentru:

a) gestionarul propus de proprietarul de teren sau de asociaţia de proprietari de terenuri, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. a) din Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

b) administratorul pădurilor proprietate publică a statului, instituţiile publice care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţifică în domeniul cinegetic şi instituţiile de învăţământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul şi vânătoarea, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. b) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

c) gestionarul consacrat, astfel cum este definit de Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, la cererea acestuia, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. c) din aceeaşi lege.

(2) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare se realizează de către administrator prin licitaţie publică pentru fondurile de vânătoare neatribuite în condiţiile alin. (1).

Art. 2. -Atribuirea directă prevăzută la art. 1 alin. (1) nu se realizează în următoarele cazuri:

a) categoriile de gestionari care au dreptul la acest tip de atribuire potrivit legii nu îşi exprimă acest drept;

b) contractul de gestionare încheiat pentru fondul de vânătoare respectiv a fost reziliat la iniţiativa administratorului din motive imputabile gestionarului care solicită atribuirea;

c) raporturile contractuale dintre administrator şi gestionarul care solicită atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiaşi fond de vânătoare au încetat ca urmare a solicitării acestuia din urmă.

Art. 3. - (1) Atribuirea directă a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare se realizează numai dacă solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre următoarele condiţii:

a) este propus, prin înscrisuri autentificate, pentru atribuirea directă de către o persoană fizică sau o persoană juridică ce dovedeşte, prin înscrisuri legalizate, proprietatea asupra a minimum 51% din suprafaţa fondului de vânătoare în cauză, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. a);

b) deţine calitatea de gestionar prevăzută la art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi fac dovada prin înscrisuri legalizate a deţinerii în proprietatea statului a minimum 51% din suprafaţa fondului de vânătoare, pentru atribuirea prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. b);

c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, dovedită prin înscrisuri legalizate, pentru situaţia prevăzută la art. 1 alin. (1)lit. c).

(2) In situaţia în care două sau mai multe persoane fizice, juridice ori asociaţii de proprietari fac dovada că deţin minimum 51% din suprafaţa fondului de vânătoare, atribuirea se realizează în favoarea gestionarului propus de cea care deţine suprafaţa cea mai mare.

Art. 4. - (1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate a minimum 51% din suprafaţa fiecărui fond de vânătoare, pentru situaţia prevăzută la art. 3 lit. a) în cazul asociaţiilor de proprietari, acestea trebuie să facă dovada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiţii:

a) sunt constituite conform legii;

b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului fondului de vânătoare în cuprinsul căruia persoanele asociate deţin în proprietate mai mult de 51% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare;

c) fac dovada proprietăţii cu înscrisuri oficiale sau autentice, după caz.

(2) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la alin. (1) se face prin depunerea următoarelor documente în copie legalizată:

a) act constitutiv şi statut care trebuie să cuprindă suprafaţa deţinută prin asocierea proprietarilor si scopul prevăzut la alin. (1) lit. b);

b) hotărâre judecătorească de înfiinţare;

c) certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.

Art. 5. - Fondurile de vânătoare destinate instituţiilor de învăţământ de stat şi celor de cercetare ştiinţifică cu profil cinegetic din România se atribuie în gestiune prin ordin al conducătorului administratorului, potrivit legii şi prezentului regulament.

Art. 6. - Pentru a beneficia de atribuirea directă în condiţiile art. 3 solicitanţii trebuie să depună o cerere, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 1, şi să facă dovada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiţii:

a) deţin licenţa, conform prevederilor legale în vigoare;

b) oferă o garanţie bancară de participare la nivelul de minimum jumătate din valoarea tarifelor stabilite în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, pentru fondurile de vânătoare ce fac obiectul solicitării de atribuire, prin indisponibilizarea acestei sume într-un cont bancar la dispoziţia administratorului;

c) consimt ca, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare pentru care au obţinut dreptul de gestionare, să aibă angajată cu contract individual de muncă câte o persoană pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânătoare atribuit.

Art. 7. - (1) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. 6 se face prin depunerea următoarelor documente:

a) copie de pe licenţa emisă de administrator;

b) scrisoare de garanţie bancară, în original, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 2;

c) consimţământul prevăzut la art. 6 lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 3.

(2) Documentele prevăzute la alin. (1), cele prevăzute la art. 3 şi art. 4 alin. (2) se depun odată cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de atribuire directă.

(3) Intocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directă, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator şi publicarea în presă a documentelor prevăzute la alin. (2) atrag respingerea solicitării de atribuire directă.

Art. 8. - (1) Demararea procedurilor de atribuire se face publică de către administrator cu minimum 15 zile calendaristice anterior termenului limită de depunere a dosarelor de atribuire directă, prin afişarea anunţului la sediul acestuia, pe site-ul propriu şi prin publicarea acestuia într-un cotidian de circulaţie naţională şi într-un cotidian judeţean din judeţul/judeţele în care sunt situate fondurile de vânătoare care urmează să fie atribuite.

(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) cuprinde:

a) fondurile de vânătoare care fac obiectul atribuirii;

b) valoarea tarifelor de atribuire;

c) locul de depunere a solicitărilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.

(3) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului limită prevăzut la alin. (1), de către o comisie alcătuită din 5 membri, a cărei componenţă se aprobă prin ordin al conducătorului administratorului, şi este alcătuită din:

a) conducătorul direcţiei de specialitate din cadrul administratorului, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al comisiei;

b) un reprezentant al direcţiei de specialitate din cadrul administratorului - membru;

c) un reprezentant al direcţiei de politici, strategii şi reglementări silvice din cadrul administratorului - membru;

d) un reprezentant al direcţiei juridice din cadrul administratorului - membru;

e) un reprezentant al direcţiei generale buget-finanţe şi fonduri europene din cadrul administratorului - membru.

(4) Secretariatul tehnic al comisiei prevăzute la alin. (3) este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul administratorului.

(5) Hotărârile comisiei prevăzute la alin. (3) se pot lua şi în prezenţa a 3 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenţa preşedintelui.

(6) In termenul prevăzut la alin. (3) comisia de atribuire directă afişează la sediul administratorului o listă care cuprinde fondurile de vânătoare a căror atribuire urmează a se face în mod direct şi gestionarii admişi.

Art. 9. - (1) Hotărârile comisiei prevăzute la art. 8 alin. (3) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea listei prevăzute la art. 8 alin. (6).

(2) Contestaţiile se soluţionează de o comisie de analiză a contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării acestora.

(3) Comisia prevăzută la alin. (2) este numită prin decizie a conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, alcătuită din:

a) conducătorul direcţiei de politici, strategii şi reglementări silvice din cadrul administratorului - preşedinte;

b) un reprezentant al direcţiei dezvoltare forestieră şi consolidare păduri private, cu studii de specialitate juridice, din cadrul administratorului - membru;

c) un reprezentant al direcţiei de specialitate din cadrul administratorului - membru.

Art. 10. - Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8 şi 9 se afişează la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia.

Art. 11. - (1) Demararea acţiunii de atribuire în gestiune prin licitaţie publică se anunţă de către administrator în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor atribuirii directe prevăzute la art. 10, prin afişarea anunţului la sediul acestuia şi pe site-ul propriu.

(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) cuprinde:

a) fondurile de vânătoare care fac obiectul atribuirii prin licitaţie publică;

b) valoarea tarifelor de pornire la licitaţie a acestora;

c) termenul şi locul de depunere a solicitărilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a licitaţiei.

(3) Atribuirea prevăzută la alin. (1) se realizează de către aceeaşi comisie prevăzută la art. 8 alin. (3).

(4) Solicitările de participare la licitaţie se depun în termen de 10 zile calendaristice începând cu data afişării anunţului privind organizarea licitaţiei, la sediul administratorului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.

(5) Pentru participarea la licitaţie, solicitanţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 6.

(6) Dosarul de licitaţie va cuprinde solicitarea prevăzută la alin. (4), precum şi documentele prevăzute la art. 7 alin. (1).

(7) Intocmirea necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de licitaţie, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor prevăzute la alin. (6) atrag respingerea solicitării de participare la licitaţie.

Art. 12. - (1) In termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 11 alin. (4) comisia de licitaţie va afişa la sediul administratorului un anunţ privind data licitaţiei, precum şi rezultatele verificării dosarelor de licitaţie, respectiv solicitanţii admişi să participe la licitaţie.

(2) Rezultatele prevăzute la alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişare.

(3) Licitaţia publică se organizează numai dacă sunt admişi să participe minimum 2 ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există minimum două oferte peste valoarea de pornire la licitaţie.

(4) In caz contrar prevederilor alin. (3), fondul de vânătoare în discuţie se va scoate în termen de maximum 5 zile calendaristice la o nouă licitaţie.

(5) In cazul în care nici pentru cea de-a doua şedinţă de licitaţie nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (3), dar este înscris, respectiv a fost admis să participe un singur solicitant, fondul de vânătoare în discuţie se atribuie acestuia la tariful de pornire la licitaţie.

(6) In cazul în care pentru un fond de vânătoare pentru care s-au parcurs etapele prevăzute la alin. (3), (4) şi (5) nu există, respectiv nu a fost admisă nicio solicitare de atribuire a dreptului de gestionare, fauna cinegetică de pe acesta se încredinţează pentru gestionare Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, continuându-se procedura de scoatere la licitaţie până se asigură atribuirea conform prezentului regulament.

Art. 13. - (1) Procedura de desfăşurare a licitaţiilor începe prin anunţarea de către preşedintele comisiei de licitaţie a fondului de vânătoare scos la licitaţie, a tarifului de pornire la licitaţie, a pasului de licitaţie, a timpului maxim de exprimare a fiecărei oferte, a solicitanţilor admişi la licitaţie, precum şi a ordinii de strigare a ofertelor.

(2) Pasul de licitaţie se stabileşte prin aplicarea cotei de 10% din tariful de pornire la licitaţie, iar exprimarea în continuare a ofertelor se va face prin paşi întregi sau multipli întregi ai acestuia.

(3) Participanţii la licitaţie vor putea face ofertă prin strigare, care nu poate fi mai mică decât un pas de licitaţie peste tariful de pornire la licitaţie, respectiv cu un pas peste oferta anterioară.

(4) Procedura stabilită la alin. (3) se repetă până în momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câştigător al licitaţiei.

(5) Tariful de atribuire în gestiune prin licitaţie publică a unui fond de vânătoare este constituit din tariful de pornire la licitaţie a fondului de vânătoare respectiv, la care se adaugă valoarea cumulată a paşilor oferiţi de licitatori, şi se rotunjeşte în plus la nivelul unităţilor.

(6) Procesul-verbal de desfăşurare a licitaţiilor se întocmeşte de către secretariatul tehnic al comisiei de licitaţie şi se însuşeşte de către membrii comisiei de licitaţie, secretariat şi ofertanţi. Hotărârile comisiei se afişează la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia.

(7) Tariful de atribuire prevăzut la alin. (5) este exprimat în euro şi se consemnează în procesul-verbal de desfăşurare a licitaţiei.

(8) Hotărârile comisiei de licitaţie pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la data desfăşurării licitaţiei.

(9) Analiza contestaţiilor prevăzute la art. 12 alin. (2) şi art. 13 alin. (8) se realizează de către comisia prevăzută la art. 9 alin. (3) în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora, comunicându-se rezultatele contestatarilor.

Art. 14. - (1) Rezultatele atribuirii se comunică, după încheierea hotărârii de adjudecare, inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.

(2) In termen de maximum 30 de zile calendaristice de la comunicarea prevăzută la alin. (1) inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare încheie contractele de gestionare conform modelului-cadru aprobat de administrator.

(3) Neprezentarea, la data stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare, a contractelor individuale de muncă încheiate pentru persoanele cu atribuţii de pază şi ocrotire a vânatului pentru fondurile de vânătoare pentru care a fost obţinut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.

Art. 15. - (1) In cazul revocării solicitării iniţiale de atribuire a dreptului de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de vânătoare sau al refuzului încheierii contractelor de gestionare de către cel căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevăzute în scrisoarea de garanţie bancară se fac venit la bugetul administratorului.

(2) Sumele prevăzute în scrisoarea de garanţie bancară corespunzătoare fondului/fondurilor de vânătoare în cauză se fac venit la bugetul administratorului dacă gestionarul nu respectă prevederile art. 6 lit. c).

(3) In situaţia în care gestionarul căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de vânătoare refuză încheierea contractelor de gestionare, acesta nu mai are dreptul de participare la niciuna dintre acţiunile de atribuire pentru fondul/fondurile de vânătoare în cauză.

Art. 16. - Gestionarii ale căror contracte de gestionare a faunei cinegetice încetează ca urmare a solicitării acestora sau ca urmare a rezilierii de către administrator nu mai au dreptul la atribuirea în gestiune a faunei cinegetice din acelaşi fond de vânătoare pentru care contractele au încetat în astfel de condiţii.

Art. 17. - (1) Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile de vânătoare care au făcut obiectul atribuirii se face după finalizarea lucrării anuale de evaluare a faunei cinegetice, dar nu mai târziu de încheierea sezonului de vânătoare, prin proces-verbal de predare-primire încheiat între noul gestionar al acesteia şi cel care a gestionat-o până la acel moment.

(2) La predarea-primirea gestiunii prevăzute la alin. (1) participă în calitate de reprezentant al administratorului câte un delegat din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare la care sunt arondate judeţele în care se găsesc fondurile de vânătoare în cauză.

(3) Gestionarii fondurilor de vânătoare pe care sunt amplasate mijloace fixe, altele decât instalaţiile vânătoreşti, pot prelua, după caz, de la foştii gestionari ai acestora aceste mijloace fixe prin acordul părţilor.

Art. 18. - (1) Tarifele de atribuire directă, precum şi cele de pornire la licitaţie se stabilesc potrivit prevederilor art. 5 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Tarifele anuale de gestionare se stabilesc după cum urmează:

a) pentru fondurile de vânătoare atribuite direct, proporţional cu cotele de recoltă aprobate şi cu valorile de calcul ale tarifelor de gestionare, după procedura prevăzută la art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;

b) pentru fondurile de vânătoare atribuite prin licitaţie publică se determină un indice de multiplicare prin raportul dintre valoarea stabilită prin licitaţie şi valoarea tarifului de pornire la licitaţie, indice cu care se multiplică valoarea anuală stabilită în funcţie de cotele de recoltă şi de valoarea de calcul al tarifului de gestionare, conform procedurii prevăzute la art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 19. -Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul regulament.

ANEXA Nr. 1 la regulament

.............................................

(gestionar)

Nr..................din...................

Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale Comisia de atribuire directă

Subsemnatul, ........................................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al......................., cu sediul în.........................., înfiinţată prin.............................., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 218/2008, solicit atribuirea directă a dreptului de gestionare pentru următoarele fonduri de vânătoare:

Nr. crt.

Fondul de vânătoare

Tariful de atribuire

(lei)

Nr.

Denumirea

Judeţul

Total:

Depun anexat următoarele documente:

a) copie de pe licenţă;

b) scrisoare de garanţie bancară de participare, în original;

c) consimţământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.

Reprezentant legal,

...................................................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 2 la regulament

SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ DE PARTICIPARE

Nr........../...............

pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

Banca..................................................

Filiala/Sucursala...................................

Adresa ...............................................

Termen de valabilitate *)

..........................................................

(ziua, luna, anul)

La cererea clientului nostru, denumit..............., care a înaintat la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale solicitarea  sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a unor fonduri de vânătoare, confirmăm prin prezenta că garantăm în favoarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale pentru suma de...............lei, reprezentând jumătate din valoarea cumulată a tarifelor de atribuire directă în gestiune, respectiv de pornire la licitaţie, a fondurilor de vânătoare solicitate, sumă pe care ne angajăm să o achităm corespunzător, la cererea scrisă a Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în cazul în care clientul nostru se află în una dintre următoarele situaţii:

a) revocă solicitarea iniţială de atribuire a dreptului de gestionare pentru unul sau mai multe fonduri de vânătoare;

*) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancară trebuie să fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire directă, respectiv a dosarului de atribuire prin licitaţie publică.

b) refuză încheierea contractelor de gestionare a fondurilor de vânătoare pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;

c) la data încheierii contractelor de gestionare a fondurilor de vânătoare pentru care au obţinut dreptul de gestionare nu are angajată minimum o persoană pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânătoare atribuit.

Scrisoarea de garanţie bancară devine nulă în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondurilor de vânătoare nu a fost admisă de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.

Valabilitatea prezentei scrisori de garanţie bancară se poate prelungi în situaţii de excepţie, la solicitarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi cu acordul clientului.

Director,

..........................................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

Contabil-şef,

..........................................................

ANEXA Nr. 3 la regulament

............................................

(gestionar)

Nr..................din...................

Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale

Subsemnatul, ........................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al................................., cu sediul în......................................., înfiinţată prin................................., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 218/2008, consimt ca la data încheierii contractului/contractelor de gestionare a fondului/fondurilor de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare, (denumirea gestionarului) .....................................................................să aibă angajată minimum o persoană pentru exercitarea atribuţiilor  de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare dintre aceste fonduri de vânătoare.

In cazul nerespectării acestui angajament, accept necondiţionat consecinţele prevăzute la art. 15 alin. (3) din regulamentul anterior menţionat.

Reprezentant legal,

..........................................................

(numele, prenumele, semnătura si stampila)

ANEXA Nr. 4 la regulament

...............................................

(gestionar)

Nr..................din...................

Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale Comisia de licitaţie

Subsemnatul, ............................................, având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal al..............., cu sediul în............................................, înfiinţată prin......................................., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 218/2008, solicit participarea la licitaţia publică cu strigare de oferte pentru atribuirea dreptului de gestionare a următoarelor fonduri de vânătoare:

Nr. crt.

Fondul de vânătoare

Tariful de pornire la licitaţie

(lei)

Nr.

Denumirea

Judeţul

Total:

Depun anexat următoarele documente:

a) copie de pe licenţă;

b) scrisoare de garanţie bancară de participare, în original;

c) consimţământul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.

Reprezentant legal,

..........................................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 218/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 218 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 218/2008
Ordin 509 2005
pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare si organizarea licitatiilor pentru atribuirea in gestiune, precum si modificarea si completarea art. 17 din anexele nr. 1 - 4 la Ordinul ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului nr. 126/2004 pentru aprobarea modelului de contract-cadru de gestionare a fondurilor de vanatoare specifice fiecarei categorii de gestionari prevazute de Legea fondului cinegetic si a protectiei vanatului nr. 103/1996, republicata
Ordin 279 2003
privind aprobarea Instructiunilor de calcul al tarifelor de atribuire in gestiune, respectiv de pornire la licitatia pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare
Ordin 95 2003
pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vanatoare
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu