ORDIN Nr. 218
din 31 martie 2008
pentru aprobarea
Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice
ACT EMIS DE:
MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 285 din 11 aprilie 2008
In baza prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) şi alin.
(4) şi ale art. 8 din Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr.
407/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 7 alin. (7) din Hotărârea
Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Agriculturii şi Dezvoltării Rurale,
având în vedere Avizul Consiliului Naţional de
Vânătoare nr. 1/2007 şi Referatul de aprobare nr. 248.463 din 6 august 2007,
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:
Art. 1. - Se aprobă Regulamentul privind atribuirea
dreptului de gestionare a faunei cinegetice, prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor nr.
95/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor de
atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vânătoare, publicat în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 143 din 5
martie 2003, Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei
şi pădurilor nr. 279/2003 pentru aprobarea Instrucţiunilor de calcul al
tarifelor de atribuire în gestiune, respectiv de pornire la licitaţia pentru
atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vânătoare, publicat în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 294 din 25 aprilie 2003, şi Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr.
509/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de
gestionare a fondurilor de vânătoare şi organizarea licitaţiilor pentru
atribuirea în gestiune, precum şi modificarea şi completarea art. 17 din
anexele nr. 1-4 la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor, apelor şi
mediului nr. 126/2004 pentru aprobarea modelului de contract-cadru de
gestionare a fondurilor de vânătoare specifice fiecărei categorii de gestionari
prevăzute de Legea fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996,
republicată, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 590 din 7 iulie 2005.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Dacian Cioloş
ANEXĂ
REGULAMENT
privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei
cinegetice
Art. 1 - (1) Atribuirea dreptului de gestionare a
faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de
vânătoare se realizează de către autoritatea publică centrală care răspunde de
silvicultură, denumită în continuare administrator, prin atribuire directă pentru:
a) gestionarul propus de
proprietarul de teren sau de asociaţia de proprietari de terenuri, în
condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. a) din Legea vânătorii şi
a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările
ulterioare;
b) administratorul pădurilor
proprietate publică a statului, instituţiile publice care au ca obiect de
activitate cercetarea ştiinţifică în domeniul cinegetic şi instituţiile de
învăţământ de stat care au ca disciplină de studiu vânatul şi vânătoarea, în
condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. b) din Legea nr. 407/2006,
cu modificările şi completările ulterioare;
c) gestionarul consacrat, astfel cum este definit de
Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, la cererea
acestuia, în condiţiile prevăzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. c) din
aceeaşi lege.
(2) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei
cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare se realizează de către
administrator prin licitaţie publică pentru fondurile de vânătoare neatribuite
în condiţiile alin. (1).
Art. 2. -Atribuirea directă
prevăzută la art. 1 alin. (1) nu se realizează în următoarele cazuri:
a) categoriile de gestionari care au dreptul la acest
tip de atribuire potrivit legii nu îşi exprimă acest drept;
b) contractul de gestionare încheiat pentru fondul de vânătoare respectiv a fost reziliat la iniţiativa
administratorului din motive imputabile gestionarului care solicită atribuirea;
c) raporturile contractuale dintre administrator şi
gestionarul care solicită atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiaşi
fond de vânătoare au încetat ca urmare a solicitării acestuia din urmă.
Art. 3. - (1) Atribuirea directă a dreptului de
gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare se
realizează numai dacă solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre
următoarele condiţii:
a) este propus, prin înscrisuri autentificate, pentru
atribuirea directă de către o persoană fizică sau o persoană juridică ce
dovedeşte, prin înscrisuri legalizate, proprietatea asupra a minimum 51% din
suprafaţa fondului de vânătoare în cauză, pentru situaţia prevăzută la art. 1
alin. (1) lit. a);
b) deţine calitatea de gestionar prevăzută la art. 7
lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările
ulterioare, şi fac dovada prin înscrisuri legalizate a deţinerii în
proprietatea statului a minimum 51% din suprafaţa fondului de vânătoare, pentru
atribuirea prevăzută la art. 1 alin. (1) lit. b);
c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit
legii, dovedită prin înscrisuri legalizate, pentru situaţia prevăzută la art. 1
alin. (1)lit. c).
(2) In situaţia în care două sau mai multe persoane
fizice, juridice ori asociaţii de proprietari fac dovada că deţin minimum 51%
din suprafaţa fondului de vânătoare, atribuirea se realizează în favoarea
gestionarului propus de cea care deţine suprafaţa cea mai mare.
Art. 4. - (1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate
a minimum 51% din suprafaţa fiecărui fond de vânătoare, pentru situaţia
prevăzută la art. 3 lit. a) în cazul asociaţiilor de proprietari, acestea
trebuie să facă dovada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiţii:
a) sunt constituite conform legii;
b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului
fondului de vânătoare în cuprinsul căruia persoanele asociate deţin în
proprietate mai mult de 51% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul
fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare;
c) fac dovada proprietăţii cu înscrisuri oficiale sau
autentice, după caz.
(2) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevăzute la
alin. (1) se face prin depunerea următoarelor documente în copie legalizată:
a) act constitutiv şi statut care trebuie să cuprindă
suprafaţa deţinută prin asocierea proprietarilor si scopul prevăzut la alin.
(1) lit. b);
b) hotărâre judecătorească de înfiinţare;
c) certificat de înscriere în
Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.
Art. 5. - Fondurile de vânătoare destinate instituţiilor
de învăţământ de stat şi
celor de cercetare ştiinţifică cu profil cinegetic din România se atribuie în
gestiune prin ordin al conducătorului administratorului, potrivit legii şi
prezentului regulament.
Art. 6. - Pentru a beneficia de atribuirea directă în
condiţiile art. 3 solicitanţii trebuie să depună o cerere, întocmită în
conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 1, şi să facă dovada îndeplinirii
cumulative a următoarelor condiţii:
a) deţin licenţa, conform prevederilor legale în
vigoare;
b) oferă o garanţie bancară de
participare la nivelul de minimum jumătate din valoarea tarifelor stabilite în
conformitate cu prevederile art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru fondurile de vânătoare ce fac
obiectul solicitării de atribuire, prin indisponibilizarea acestei sume într-un
cont bancar la dispoziţia administratorului;
c) consimt ca, la data
stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a
faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânătoare pentru care au obţinut
dreptul de gestionare, să aibă angajată cu contract individual de muncă câte o
persoană pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pază şi de ocrotire
a vânatului pentru fiecare fond de vânătoare atribuit.
Art. 7. - (1) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor
prevăzute la art. 6 se face prin depunerea următoarelor documente:
a) copie de pe licenţa emisă de administrator;
b) scrisoare de garanţie
bancară, în original, întocmită în conformitate cu modelul prevăzut în anexa
nr. 2;
c) consimţământul prevăzut la
art. 6 lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevăzut în anexa nr. 3.
(2) Documentele prevăzute la
alin. (1), cele prevăzute la art. 3 şi art. 4 alin. (2) se depun odată cu
solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de
atribuire directă.
(3) Intocmirea
necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directă,
precum şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator şi publicarea
în presă a documentelor
prevăzute la alin. (2) atrag respingerea solicitării de atribuire directă.
Art. 8. - (1) Demararea procedurilor de atribuire se face publică de către administrator cu minimum 15 zile calendaristice
anterior termenului limită de depunere a dosarelor de atribuire directă, prin
afişarea anunţului la sediul acestuia, pe site-ul propriu şi prin publicarea
acestuia într-un cotidian de circulaţie naţională şi într-un cotidian judeţean
din judeţul/judeţele în care sunt situate fondurile de vânătoare care urmează
să fie atribuite.
(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile de vânătoare care fac obiectul atribuirii;
b) valoarea tarifelor de atribuire;
c) locul de depunere a solicitărilor şi eventuale alte
informaţii necesare pentru desfăşurarea în bune condiţii a acţiunii de
atribuire.
(3) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de
maximum 10 zile calendaristice de la expirarea
termenului limită prevăzut la alin. (1), de către o comisie alcătuită din 5 membri,
a cărei componenţă se aprobă prin ordin al conducătorului administratorului, şi
este alcătuită din:
a) conducătorul direcţiei de
specialitate din cadrul administratorului, care îndeplineşte funcţia de
preşedinte al comisiei;
b) un reprezentant al direcţiei
de specialitate din cadrul administratorului - membru;
c) un reprezentant al direcţiei
de politici, strategii şi reglementări silvice din cadrul administratorului - membru;
d) un reprezentant al direcţiei
juridice din cadrul administratorului - membru;
e) un reprezentant al direcţiei
generale buget-finanţe şi fonduri europene din cadrul administratorului -
membru.
(4) Secretariatul tehnic al comisiei prevăzute la alin.
(3) este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul
administratorului.
(5) Hotărârile comisiei
prevăzute la alin. (3) se pot lua şi în prezenţa a 3 membri ai acesteia, dar
este obligatorie prezenţa preşedintelui.
(6) In termenul prevăzut la
alin. (3) comisia de atribuire directă afişează la sediul administratorului o
listă care cuprinde fondurile de vânătoare a căror atribuire urmează a se face
în mod direct şi gestionarii admişi.
Art. 9. - (1) Hotărârile comisiei prevăzute la art. 8
alin. (3) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea
listei prevăzute la art. 8 alin. (6).
(2) Contestaţiile se
soluţionează de o comisie de analiză a contestaţiilor, în termen de 3 zile
lucrătoare de la data înregistrării acestora.
(3) Comisia prevăzută la alin. (2) este numită prin
decizie a conducătorului autorităţii publice centrale care răspunde de
silvicultură, alcătuită din:
a) conducătorul direcţiei de politici, strategii şi
reglementări silvice din cadrul administratorului - preşedinte;
b) un reprezentant al direcţiei
dezvoltare forestieră şi consolidare păduri private, cu studii de specialitate
juridice, din cadrul administratorului - membru;
c) un reprezentant al direcţiei
de specialitate din cadrul administratorului - membru.
Art. 10. - Rezultatele atribuirii directe realizate conform
art. 8 şi 9 se afişează la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia.
Art. 11. - (1) Demararea acţiunii de atribuire în
gestiune prin licitaţie publică se anunţă de către administrator în termen de 5
zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor atribuirii directe prevăzute
la art. 10, prin afişarea anunţului la sediul acestuia şi pe site-ul propriu.
(2) Anunţul prevăzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile de vânătoare care
fac obiectul atribuirii prin licitaţie publică;
b) valoarea tarifelor de pornire la licitaţie a
acestora;
c) termenul şi locul de
depunere a solicitărilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru
desfăşurarea în bune condiţii a licitaţiei.
(3) Atribuirea prevăzută la alin. (1) se realizează de
către aceeaşi comisie prevăzută la art. 8 alin. (3).
(4) Solicitările de participare
la licitaţie se depun în termen de 10 zile calendaristice începând cu data
afişării anunţului privind organizarea licitaţiei, la sediul administratorului,
conform modelului prevăzut în anexa nr. 4.
(5) Pentru participarea la
licitaţie, solicitanţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.
6.
(6) Dosarul de licitaţie va
cuprinde solicitarea prevăzută la alin. (4), precum şi documentele prevăzute la
art. 7 alin. (1).
(7) Intocmirea
necorespunzătoare a documentelor care constituie dosarul de licitaţie, precum
şi nedepunerea în termenul stabilit de către administrator a documentelor
prevăzute la alin. (6) atrag respingerea solicitării de participare la
licitaţie.
Art. 12. - (1) In termen de 5 zile lucrătoare de la
expirarea termenului prevăzut la art. 11 alin. (4) comisia de licitaţie va
afişa la sediul administratorului un anunţ privind data licitaţiei, precum şi
rezultatele verificării dosarelor de licitaţie, respectiv solicitanţii admişi
să participe la licitaţie.
(2) Rezultatele prevăzute la
alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrătoare de la afişare.
(3) Licitaţia publică se
organizează numai dacă sunt admişi să participe minimum 2 ofertanţi, iar
atribuirea prin licitaţie publică se realizează numai dacă există minimum două
oferte peste valoarea de pornire la licitaţie.
(4) In caz contrar prevederilor alin. (3), fondul de
vânătoare în discuţie se va scoate în termen de maximum 5 zile calendaristice
la o nouă licitaţie.
(5) In cazul în care nici pentru cea de-a doua şedinţă
de licitaţie nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la alin. (3), dar este
înscris, respectiv a fost admis să participe un singur solicitant, fondul de
vânătoare în discuţie se atribuie acestuia la tariful de pornire la licitaţie.
(6) In cazul în care pentru un fond de vânătoare pentru
care s-au parcurs etapele prevăzute la alin. (3), (4) şi (5) nu există,
respectiv nu a fost admisă nicio solicitare de atribuire a dreptului de
gestionare, fauna cinegetică de pe acesta se încredinţează pentru gestionare
Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, continuându-se procedura de scoatere
la licitaţie până se asigură atribuirea conform
prezentului regulament.
Art. 13. - (1) Procedura de desfăşurare a licitaţiilor
începe prin anunţarea de către preşedintele comisiei de licitaţie a fondului de
vânătoare scos la licitaţie, a tarifului de pornire la licitaţie, a pasului de
licitaţie, a timpului maxim de exprimare a fiecărei oferte, a solicitanţilor admişi
la licitaţie, precum şi a ordinii de strigare a ofertelor.
(2) Pasul de licitaţie se stabileşte prin aplicarea
cotei de 10% din tariful de pornire la licitaţie, iar exprimarea în continuare
a ofertelor se va face prin paşi întregi sau multipli întregi ai acestuia.
(3) Participanţii la licitaţie vor putea face ofertă
prin strigare, care nu poate fi mai mică decât un pas de licitaţie peste
tariful de pornire la licitaţie, respectiv cu un pas peste oferta anterioară.
(4) Procedura stabilită la alin. (3) se repetă până în
momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel
prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câştigător al licitaţiei.
(5) Tariful de atribuire în
gestiune prin licitaţie publică a unui fond de vânătoare este constituit din
tariful de pornire la licitaţie a fondului de vânătoare respectiv, la care se
adaugă valoarea cumulată a
paşilor oferiţi de licitatori, şi se rotunjeşte în plus la nivelul unităţilor.
(6) Procesul-verbal de desfăşurare a licitaţiilor se
întocmeşte de către secretariatul tehnic al comisiei de licitaţie şi se
însuşeşte de către membrii comisiei de licitaţie, secretariat şi ofertanţi.
Hotărârile comisiei se afişează la sediul administratorului şi pe site-ul
acestuia.
(7) Tariful de atribuire prevăzut la alin. (5) este
exprimat în euro şi se consemnează în procesul-verbal de desfăşurare a
licitaţiei.
(8) Hotărârile comisiei de licitaţie pot fi contestate
în termen de 3 zile lucrătoare de la data desfăşurării licitaţiei.
(9) Analiza contestaţiilor prevăzute la art. 12 alin.
(2) şi art. 13 alin. (8) se realizează de către comisia prevăzută la art. 9
alin. (3) în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea acestora,
comunicându-se rezultatele contestatarilor.
Art. 14. - (1) Rezultatele atribuirii se comunică, după
încheierea hotărârii de adjudecare, inspectoratelor teritoriale de regim silvic
şi de vânătoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.
(2) In termen de maximum 30 de
zile calendaristice de la comunicarea prevăzută la alin. (1) inspectoratele
teritoriale de regim silvic şi de vânătoare încheie contractele de gestionare
conform modelului-cadru aprobat de administrator.
(3) Neprezentarea, la data
stabilită de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare, a
contractelor individuale de muncă încheiate pentru persoanele cu atribuţii de
pază şi ocrotire a vânatului pentru fondurile de vânătoare pentru care a fost
obţinut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire şi,
implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.
Art. 15. - (1) In cazul revocării solicitării iniţiale
de atribuire a dreptului de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de
vânătoare sau al refuzului încheierii contractelor de gestionare de către cel
căruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevăzute în scrisoarea
de garanţie bancară se fac venit la bugetul administratorului.
(2) Sumele prevăzute în
scrisoarea de garanţie bancară corespunzătoare fondului/fondurilor de vânătoare
în cauză se fac venit la bugetul administratorului dacă gestionarul nu respectă
prevederile art. 6 lit. c).
(3) In situaţia în care gestionarul căruia i-a fost
atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de vânătoare
refuză încheierea contractelor de gestionare, acesta nu mai are dreptul de
participare la niciuna dintre acţiunile de atribuire pentru fondul/fondurile de
vânătoare în cauză.
Art. 16. - Gestionarii ale căror contracte de
gestionare a faunei cinegetice încetează ca urmare a solicitării acestora sau
ca urmare a rezilierii de către administrator nu mai au dreptul la atribuirea
în gestiune a faunei cinegetice din acelaşi fond de vânătoare pentru care
contractele au încetat în astfel de condiţii.
Art. 17. - (1)
Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile de vânătoare care
au făcut obiectul atribuirii se face după finalizarea lucrării anuale de
evaluare a faunei cinegetice, dar nu mai târziu de încheierea sezonului de
vânătoare, prin proces-verbal de predare-primire încheiat între noul gestionar
al acesteia şi cel care a gestionat-o până la acel moment.
(2) La predarea-primirea
gestiunii prevăzute la alin. (1) participă în calitate de reprezentant al
administratorului câte un delegat din cadrul inspectoratelor teritoriale de
regim silvic şi de vânătoare la care sunt arondate judeţele în care se găsesc
fondurile de vânătoare în cauză.
(3) Gestionarii fondurilor de
vânătoare pe care sunt amplasate mijloace fixe, altele decât instalaţiile
vânătoreşti, pot prelua, după caz, de la foştii gestionari ai acestora aceste
mijloace fixe prin acordul părţilor.
Art. 18. - (1) Tarifele de atribuire directă, precum şi
cele de pornire la licitaţie se stabilesc potrivit prevederilor art. 5 alin.
(2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Tarifele anuale de gestionare se stabilesc după cum
urmează:
a) pentru fondurile de vânătoare atribuite direct,
proporţional cu cotele de recoltă aprobate şi cu valorile de calcul ale
tarifelor de gestionare, după procedura prevăzută la art. 15 alin. (2) din
Legea nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
b) pentru fondurile de vânătoare atribuite prin
licitaţie publică se determină un indice de multiplicare prin raportul dintre
valoarea stabilită prin licitaţie şi valoarea tarifului de pornire la
licitaţie, indice cu care se multiplică valoarea anuală stabilită în funcţie de
cotele de recoltă şi de valoarea de calcul al tarifului de gestionare, conform
procedurii prevăzute la art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificările
şi completările ulterioare.
Art. 19. -Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din
prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1 la regulament
.............................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
Comisia de atribuire directă
Subsemnatul, .........................................,
având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de reprezentant legal
al......................., cu sediul în.........................., înfiinţată
prin.............................., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului
cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale
Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice,
aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr.
218/2008, solicit atribuirea directă a dreptului de gestionare pentru
următoarele fonduri de vânătoare:
Nr. crt.
|
Fondul de vânătoare
|
Tariful de atribuire
(lei)
|
Nr.
|
Denumirea
|
Judeţul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total:
|
|
|
|
|
Depun anexat următoarele documente:
a) copie de pe licenţă;
b) scrisoare de garanţie bancară de participare, în
original;
c) consimţământul de angajare a minimum unei persoane
pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru
fiecare fond de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.
Reprezentant legal,
...................................................................
(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
ANEXA Nr. 2 la regulament
SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ DE PARTICIPARE
Nr........../...............
pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei
cinegetice
Banca..................................................
Filiala/Sucursala...................................
Adresa ...............................................
Termen de valabilitate *)
..........................................................
(ziua, luna, anul)
La cererea clientului nostru, denumit...............,
care a înaintat la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de
gestionare a unor fonduri de vânătoare, confirmăm prin prezenta că garantăm în
favoarea Ministerului
Agriculturii şi Dezvoltării Rurale pentru suma de...............lei,
reprezentând jumătate din valoarea cumulată a tarifelor
de atribuire directă în gestiune, respectiv de pornire
la licitaţie, a fondurilor de vânătoare solicitate, sumă pe care ne angajăm să
o achităm corespunzător, la cererea scrisă a Ministerului Agriculturii şi
Dezvoltării Rurale, în cazul în care clientul nostru se află în una dintre
următoarele situaţii:
a) revocă solicitarea iniţială de atribuire a dreptului
de gestionare pentru unul sau mai multe fonduri de vânătoare;
*) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancară trebuie
să fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de
atribuire directă, respectiv a dosarului de atribuire prin licitaţie publică.
b) refuză încheierea contractelor de gestionare a
fondurilor de vânătoare pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;
c) la data încheierii
contractelor de gestionare a fondurilor de vânătoare pentru care au obţinut
dreptul de gestionare nu are angajată minimum o persoană pentru exercitarea
atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de
vânătoare atribuit.
Scrisoarea de garanţie bancară
devine nulă în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondurilor
de vânătoare nu a fost admisă de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării
Rurale sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.
Valabilitatea prezentei
scrisori de garanţie bancară se poate prelungi în situaţii de excepţie, la
solicitarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi cu acordul
clientului.
Director,
..........................................................
(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
Contabil-şef,
..........................................................
ANEXA Nr. 3 la regulament
............................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
Subsemnatul, .........................,
având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexată, calitatea de
reprezentant legal
al................................., cu sediul
în......................................., înfiinţată
prin................................., în temeiul
prevederilor Legii vânătorii şi a protecţiei fondului
cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale
Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice,
aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr.
218/2008, consimt ca la data încheierii contractului/contractelor de gestionare
a fondului/fondurilor de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare, (denumirea gestionarului)
.....................................................................să
aibă angajată minimum o persoană pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului
pentru fiecare dintre aceste fonduri de vânătoare.
In cazul nerespectării acestui angajament, accept
necondiţionat consecinţele prevăzute la art. 15 alin. (3) din regulamentul
anterior menţionat.
Reprezentant legal,
..........................................................
(numele, prenumele, semnătura si stampila)
ANEXA Nr. 4 la regulament
...............................................
(gestionar)
Nr..................din...................
Către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
Comisia de licitaţie
Subsemnatul,
............................................, având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia
anexată, calitatea de reprezentant legal al..............., cu sediul
în............................................, înfiinţată
prin......................................., în temeiul prevederilor Legii vânătorii şi a
protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificările şi completările
ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a
faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării
rurale nr. 218/2008, solicit participarea la licitaţia publică cu strigare de
oferte pentru atribuirea dreptului de gestionare a următoarelor fonduri de
vânătoare:
Nr. crt.
|
Fondul de vânătoare
|
Tariful de pornire la licitaţie
(lei)
|
Nr.
|
Denumirea
|
Judeţul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total:
|
|
|
|
|
Depun anexat următoarele documente:
a) copie de pe licenţă;
b) scrisoare de garanţie bancară de participare, în
original;
c) consimţământul de angajare a minimum unei persoane
pentru exercitarea atribuţiilor de pază şi de ocrotire a vânatului pentru
fiecare fond de vânătoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.
Reprezentant legal,
..........................................................
(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)