ORDIN
Nr. 2443 din 27 decembrie 1995
privind restituirea T.V.A. aferente bunurilor si serviciilor destinate
misiunilor diplomatice, investitorilor straini in domeniul explorarii si
exploatarii zacamintelor de petrol si gaze, precum si realizarii unor obiective
finantate din ajutoare si imprumuturi nerambursabile
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 12 din 19 ianuarie 1996
Ministru de stat, ministrul finantelor,
in baza prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. d) si f) din
Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata, republicata,
ale art. II punctul 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 cu privire la
modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe
valoarea adaugata si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993
privind taxa pe valoarea adaugata aferenta operatiunilor referitoare la vanzari
de bunuri si prestari de servicii in favoarea misiunilor diplomatice si a
unitatilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea
adaugata,
in temeiul Hotararii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea si
functionarea Ministerului Finantelor,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor
primeste si analizeaza:
- cererile misiunilor diplomatice si ale institutiilor asimilate acestora,
acreditate in Romania, precum si ale personalului acestora, privind restituirea
taxei pe valoarea adaugata aferenta cumpararilor de bunuri si servicii din
Romania, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare;
- cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta utilajelor,
echipamentelor si serviciilor achizitionate, legate nemijlocit de activitatile
din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor de petrol si gaze,
realizate de investitori straini precum si cele aferente obiectivului de
investitii "Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Bucuresti-otopeni",
precum si cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza carora furnizorii
si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus factureaza
bunurile livrate si serviciile prestate fara taxa pe valoarea adaugata, cu exercitarea
dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta intrarilor
destinate realizarii obiectivelor.
Pe baza analizei, Directia generala impozite indirecte aproba sau propune
spre aprobare, potrivit competentelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere in
parte, suma ce urmeaza a fi restituita din taxa pe valoarea adaugata.
Art. 2
Cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata, aferenta bunurilor si
serviciilor achizitionate destinate realizarii unor obiective pe teritoriul
Romaniei, cu finantare asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile
acordate de guverne straine, de organisme internationale, precum si de
organizatii nonprofit si de caritate, se primesc si se analizeaza de catre
organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrati titularii cererilor.
Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizeaza si transmit
cererile prevazute la alineatul de mai sus, in vederea aprobarii, la directia
generala a finantelor publice si controlului financiar de stat judeteana sau a
municipiului Bucuresti, dupa caz.
Suma care urmeaza a se restitui se aproba de catre directorul general al
directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat
judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
Directia generala a finantelor publice si controlului financiar de stat
judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz, pentru neimpozitarea cu taxa
pe valoarea adaugata a obiectivelor prevazute la alin. 1, poate elibera
certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adaugata de catre
furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor, pentru
bunurile livrate si serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a
taxei pe valoarea adaugata aferenta intrarilor destinate realizarii obiectivelor.
Art. 3
Restituirea taxei pe valoarea adaugata se efectueaza potrivit precizarilor
din anexa nr. I.
Art. 4
Directia generala impozite indirecte si Directia generala de contabilitate
publica si trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finantelor, directiile
generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a
municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a
prezentului ordin.
Art. 5
Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu data de 1 ianuarie
1996.
Art. 6
Cu data intrarii in vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului
ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 54 din 17 ianuarie 1994 isi
inceteaza aplicabilitatea.
Ministru de stat,
ministrul finantelor,
Florin Georgescu
ANEXA I
PRECIZARI
privind modul de restituire a taxei pe valoarea adaugata
In aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) si ale art. 17 lit. C. d) si f)
din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adaugata,
republicata, ale art. II pct. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 22/1995 cu privire
la modificarea si completarea unor reglementari referitoare la accize, taxa pe
valoarea adaugata si comisionul vamal, precum si ale Normelor nr. 4.500/1993
ale Ministerului Finantelor, se fac urmatoarele precizari:
I. Directia generala impozite indirecte din cadrul Ministerului Finantelor
primeste si analizeaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata ale
misiunilor diplomatice straine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului
acestora (anexa nr. I/2), acreditate in Romania.
1. Verificarea si analiza efectuate urmaresc:
- ca documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si servicii sa
corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe
valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare;
- specificarea in documentele respective, intr-o coloana distincta, a sumei
privind taxa pe valoarea adaugata aferenta valorii bunurilor si serviciilor
achizitionate, precum si existenta dovezii achitarii acestora;
- existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe si a
semnaturilor persoanelor autorizate;
- verificarea corectitudinii calculelor.
2. In urma verificarii si analizei se intocmeste o nota in care se
consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu
privire la:
- aprobarea restituirii taxei pe valoarea adaugata;
sau
- respingerea cererii.
Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba, pentru fiecare caz in
parte, astfel:
a) de catre directorul general al Directiei generale impozite indirecte,
pentru sume de pana la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz in parte;
b) de catre secretarul de stat care coordoneaza Directia generala impozite
indirecte, pentru sume ce depasesc un milion lei, pentru fiecare caz in parte.
3. Pe baza aprobarii, Directia generala impozite indirecte intocmeste
comunicarea catre Directia generala a finantelor publice si controlului
financiar de stat a municipiului Bucuresti, potrivit anexei nr. I/6, precum si
comunicarea catre misiunea diplomatica privind modul de solutionare a cererii,
potrivit anexei nr. I/7.
4. Directia trezorerie din cadrul Directiei generale a finantelor publice
si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti, in baza
comunicarilor primite de la Ministerul Finantelor, va intocmi ordine de plata
pentru fiecare misiune diplomatica, in care se va inscrie suma integrala care
se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor mentiona distinct suma care
se restituie misiunilor diplomatice si suma restituita personalului acestora in
cazul in care nu sunt deschise conturi personale in care sa se faca varsamintele.
In contabilitatea executiei de casa a bugetului de stat vor fi evidentiate
operatiunile de restituire din contul 60.16 x 02 "Rambursari din taxa pe
valoarea adaugata", iar in cadrul acestuia se va conduce evidenta
analitica pe fiecare misiune diplomatica sau unitate asimilata acesteia.
II. Investitorii straini care beneficiaza de scutire de taxa pe valoarea
adaugata pentru utilajele, echipamentele si serviciile achizitionate, legate
nemijlocit de activitatea din domeniul explorarii si exploatarii zacamintelor
de petrol si gaze, precum si cei care participa la realizarea obiectivului de
investitii "Dezvoltarea Si modernizarea Aeroportului International
Bucuresti - Otopeni" prezinta cererea de restituire a taxei pe valoarea
adaugata Directiei generale impozite indirecte din cadrul Ministerului
Finantelor, potrivit anexei nr. I/3.
Cererile se analizeaza si se verifica, urmarindu-se respectarea
reglementarilor in vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea
adaugata.
Cererile aprobate potrivit competentelor prevazute la pct. 1.2. se transmit
Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat a
municipiului Bucuresti care prin Directia trezorerie, restituie taxa pe
valoarea adaugata, pe baza ordinului de plata, din contul 60.16 x 02.
Furnizorii si prestatorii care participa la realizarea obiectivelor
mentionate la pct. II pot factura bunurile livrate si serviciile prestate fara
T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrarilor
destinate realizarii obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat
de Directia generala impozite indirecte.
Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, pe baza unei
documentatii ce trebuie sa cuprinda:
- contractele privind realizarea obiectivelor, de catre investitorii
straini, pe teritoriul Romaniei, aprobate de Guvern;
- contractele incheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii de
servicii;
- certificatele de inregistrare ca platitori de T.V.A. a furnizorilor de
bunuri sau a prestatorilor de servicii.
III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile si serviciile destinate realizarii
unor obiective pe teritoriul Romaniei, cu finantare directa asigurata din
ajutoare sau imprumuturi nerambursabile, se aplica, daca sunt indeplinite
urmatoarele conditii:
1. obiectivele ce urmeaza a fi realizate sa fie:
a) nominalizate in hotarari ale Guvernului;
b) prevazute in acorduri, protocoale, intelegeri incheiate cu guverne
straine, organisme internationale, precum si cu organizatii nonprofit si de
caritate;
2. obiectivele trebuie sa fie de interes public general si destinate unor
scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, de aparare a sanatatii,
cultural, artistic, educativ, stiintific, sportiv, sa contribuie la protectia
si conservarea monumentelor istorice si de arhitectura si sa fie concretizate
in constructii, dotari cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate,
mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se intelege achizitionarea de
materiale consumabile si servicii destinate desfasurarii activitatii curente a
respectivei institutii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor
mentionate mai sus;
3. finantarea sa fie asigurata din:
a) fondul de contrapartida, constituit din contravaloarea in lei a ajutoarelor
primite de Romania sub forma de bunuri si servicii;
b) ajutoare, altele decat cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau
imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine sau organisme
internationale;
c) fonduri ale organizatiilor nonprofit si de caritate din strainatate si
din tara, constituite si din donatii ale persoanelor fizice si juridice.
Cota zero de T.V.A. se realizeaza astfel:
A. prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de catre beneficiarii
obiectivelor de mai sus, daca acestia sunt platitori de T.V.A.;
B. prin restituirea, de catre directia generala a finantelor publice si
controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, a T.V.A.
aferente aprovizionarilor destinate realizarii obiectivelor ai caror
beneficiari nu sunt platitori de T.V.A.
Restituirea T.V.A. aferenta obiectivelor ai caror beneficiari sunt
neplatitori de T.V.A. se efectueaza de catre directiile generale ale finantelor
publice si controlului financiar de stat, pe baza documentatiei depuse,
verificata si aprobata potrivit competentelor acordate.
Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care
sunt inregistrati titularii cererii, trimestrial, cel mai tarziu pana la finele
lunii urmatoare incheierii unui trimestru, si vor fi justificate numai cu
documente aferente cumpararilor efectuate in trimestrul pentru care se solicita
restituirea de T.V.A. Nedepunerea in termen si necuprinderea tuturor
documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
Documentatia necesara restituirii va cuprinde:
- cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. 1/4);
- certificatul de inregistrare fiscala;
- comunicarea bancii privind atribuirea numarului de cont: curent,
investitii - lei, valuta,
- autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
- documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitante
fiscale, facturi sau alte documente legale din care sa rezulte cuantumul de
T.V.A.;
- dovada platii bunurilor sau serviciilor achizitionate pentru care se
solicita restituirea T.V.A. (dispozitii de plata, dispozitii de incasare,
ordine de plata, extrase de cont);
- documente din care sa rezulte modalitatea de finantare;
- in situatia in care, pentru efectuarea verificarii si analizei, sunt
necesare si alte documente decat cele mentionate mai sus, organul fiscal le
poate solicita titularului cererii.
Dupa verificare, organul fiscal teritorial va intocmi un proces-verbal din
care sa rezulte suma propusa pentru restituire si suma neavizata, cu
mentionarea detaliata a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
Cererile de restituire, insotite de procesul-verbal intocmit conform
alineatului precedent, si documentatia justificativa care a stat la baza
emiterii avizului se transmit, spre aprobare, directiei generale a finantelor
publice si controlului financiar de stat judeteana sau a municipiului
Bucuresti, dupa caz;
C. prin facturarea, de catre furnizorii si prestatorii care participa la
realizarea obiectivului, a bunurilor livrate si a serviciilor prestate fara
T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferenta intrarilor
destinate realizarii obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. 1/5),
eliberat de directia generala a finantelor publice si controlului financiar de
stat judeteana sau a municipiului Bucuresti, dupa caz.
Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizata de organul
fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe la care se va
anexa:
- contractul incheiat cu furnizorul bunurilor sau prestatorul serviciilor
destinate realizarii obiectivelor prevazute la pct. III. 1 si 2 de mai sus.
- certificatul de inregistrare ca platitor de T.V.A. al furnizorului de
bunuri sau al prestatorului de servicii;
- autorizatia de constructie a obiectivului, daca este cazul;
- documente din care sa rezulte modalitatea de finantare. conform pct. III.
3 de mai sus.
ANEXA I/1
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
DENUMIREA INSTITUTIEI:
a) Misiunea diplomatica: ..................................................
1. b) Oficiul consular .......................................................
c) Reprezentanta organizatiei internationale interguvernamentale ..........
...........................................................................
ADRESA:
2. Localitatea ....................., str. ..................... nr. .....,
sectorul ..............., codul postal ..................
--------------------------------------------------------------------------------
Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita
pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ OFICIAL [art. 17 lit.
C.d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de ........
lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- nota verbala din partea conducatorului | |
institutiei in care persoana isi
desfasoara activitatea
- bon de comanda | |
- chitanta fiscala | |
- alte documente | |
- borderou | |
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR: | | | | | |
Solicitam restituirea in contul nr. .........., deschis la .............,
Sucursala ................
Conducatorul institutiei diplomatice,
....................................
(semnatura)
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ......... lei, fiind
indeplinite conditiile de reciprocitate.
Directorul Directiei protocol,
Semnatura ............. Data ................
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR
Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ............ lei.
Directorul general al Directiei generale impozite indirecte,
Semnatura ............. Data .......................
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
ANEXA I/2
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
NUMELE SI PRENUMELE SOLICITANTULUI:..................................
FUNCTIA SOLICITANTULUI: .................................................
ADRESA:
Localitatea ....................., str. .................., nr. .........,
sectorul .................., codul postal ..................
--------------------------------------------------------------------------------
Prin prezenta solicitam restituirea taxei pe valoarea adaugata, platita
pentru cumparari de bunuri/prestari de servicii pentru UZ PERSONAL [art. 17
lit. C.d) din Ordonanta Guvernului nr. 3/1992, republicata], in suma de .......
lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x): | |
- nota verbala din partea conducatorului
institutiei in care persoana isi
desfasoara activitatea
- bon de comanda | |
- factura | |
- chitanta fiscala | |
- alte documente | |
- borderou | |
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNILOR: | | | | | |
Solicitam restituirea in contul nr. ............., deschis la ............,
Sucursala ...................
Conducatorul institutiei diplomatice,
....................................
(semnatura)
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE
Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ........... lei, fiind
indeplinite conditiile de reciprocitate.
Directorul Directiei protocol,
Semnatura ............. Data .................
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR
Aprobam restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de .............
lei.
Directorul general al Directiei generale impozite indirecte,
Semnatura ................ Data ................
Stampila
--------------------------------------------------------------------------------
ANEXA I/3
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
1. DENUMIREA UNITATII: ................................
Codul fiscal .......................................
--------------------------------------------------------------------------------
ADRESA:
2. Localitatea ........................, str. ................. nr. .........
sectorul ............., codul postal .............., judetul .............
--------------------------------------------------------------------------------
In conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 si ale Ordonantei
Guvernului nr. 3/1992, republicata [art. 5 lit. c), completat conform
Ordonantei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicitam restituirea taxei
pe valoarea adaugata platite pentru bunurile si serviciile achizitionate,
legate nemijlocit de activitatile in domeniul ...................., in suma de
............. lei.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- factura | |
- chitanta fiscala | |
- alte documente | |
RESTITUIREA ESTE AFERENTA LUNII: .........................................
Solicitam restituirea in contul nr. ..................., deschis la .......
Sucursala ..........................
Conducatorul unitatii ......... Semnatura si stampila ......... Data .......
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL
Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......................... lei.
Nu aprobam restituirea sumei de .................................... lei,
din urmatoarele motive: ...............................................
................................................................... ...
.......................................................................
Numele persoanei care aproba restituirea ..............................
Functia ...............................................................
Semnatura si stampila ...................... Data ....................
--------------------------------------------------------------------------------
ANEXA I/4
CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adaugata
--------------------------------------------------------------------------------
1. DENUMIREA UNITATII: ........................................
Codul fiscal ...............................................
--------------------------------------------------------------------------------
ADRESA:
2. Localitatea ...................., str. ............... nr. .............
sectorul .............., codul postal ........... , judetul ...........
--------------------------------------------------------------------------------
In conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 3/1992,
republicata [art. 17 lit. C.f)], prin prezenta solicitam restituirea taxei pe
valoarea adaugata platite pentru bunurile si serviciile achizitionate,
destinate realizarii unor obiective pe teritoriul Romaniei cu finantare directa
asigurata din ajutoare sau imprumuturi nerambursabile acordate de guverne
straine, de organisme internationale, precum si de organizatii nonprofit si de
caritate.
Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
- factura | |
- chitanta fiscal | |
- alte documente | |
RESTITUIREA ESTE AFERENTA OBIECTIVULUI: ...................................
Solicitam restituirea in contul nr. ............., deschis la .............
Sucursala ....................................................................
Finantarea este asigurata din ............................................
Conducatorul unitatii .......... Semnatura si stampila ....... Data .........
--------------------------------------------------------------------------------
CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL
Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de .......................... lei.
Nu aprobam restituirea sumei de .................................... lei,
din urmatoarele motive: ....................................................
............................................................................
Numele persoanei care aproba restituirea ...............................
Functia ................................................................
Semnatura si stampila .................. Data .........................
--------------------------------------------------------------------------------
ANEXA I/5
MINISTERUL FINANTELOR
Directia generala a finantelor publice
si controlului financiar de stat
a judetului .........................
CERTIFICAT
Nr. ...........
In conformitate cu prevederile art. 17 lit. C.f) din Ordonanta Guvernului
nr. 3/1992, republicata, si ale Ordinului ministrului de stat, ministrul finantelor,
nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acorda cota zero de taxa pe valoarea
adaugata unitatii .................................................
............................................................................
pentru bunurile livrate si serviciile prestate in baza contractelor:
- nr. ........../............, incheiat cu .............................
- nr. ........../............, incheiat cu .............................
- nr. ........../............, incheiat cu .............................
- nr. ........../............, incheiat cu .............................
privind obiectivul .....................................................
............................................................................
finantat ...............................................................
............................................................................
Societatile furnizoare vor aplica cota zero de taxa pe valoarea adaugata la
facturarea bunurilor livrate si serviciilor prestate, beneficiind de
exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferenta
cumpararilor de bunuri si servicii destinate realizarii contractelor.
Director general,
ANEXA I/6
MINISTERUL FINANTELOR Nr ............../...............
Directia generala impozite indirecte
Catre
Directia generala a finantelor publice
si controlului financiar de stat a municipiului Bucuresti
Directia trezorerie
Va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea
adaugata, inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../..............,
s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta bunurilor si
serviciilor cumparate de catre:
a) Misiunea diplomatica a ......................................
b) Personalul misiunii .........................................
in suma de:
a) ........................ lei
b) ........................ lei.
Va rugam ca sumele de mai sus sa fie restituite prin virament in contul
Ambasadei .................... nr. ................, deschis la Banca .........
.................... Sucursala ..............................
Va remitem, anexata in xerocopie, cererea de restituire, aprobata, pe baza
careia va rugam a efectua viramentul.
Director general,
ANEXA I/7
MINISTERUL FINANTELOR Nr. .........../.............
Directia generala impozite indirecte
Catre
Ambasada ..................................................
Prin prezenta va comunicam ca, urmare a cererii de restituire a taxei pe
valoarea adaugata, inregistrata la Ministerul Finantelor cu nr. ......../.....,
vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata aferenta bunurilor si
serviciilor cumparate pentru:
a) uzul oficial al ................................................
b) uzul personalului ..............................................
urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul Ambasadei .........
nr. ................, deschis la Banca .............. Sucursala ...............
Sumele aferente sunt:
a) ....................... lei
b) ....................... lei.
Director general,