ORDIN
Nr. 2986/C din 16 decembrie 1999
pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Uniunii
Nationale a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare
ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 1 din 4 ianuarie 2000
Ministrul justitiei,
in temeiul art. 25 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 79/1999 privind
organizarea activitatii practicienilor in reorganizare si lichidare, publicata
in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 421 din 31 august 1999,
emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Uniunii Nationale a
Practicienilor in Reorganizare si Lichidare, prevazut in anexa care face parte
integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,
si va intra in vigoare la data publicarii lui.
p. Ministru de stat,
ministrul justitiei,
Flavius Baias,
secretar de stat
ANEXA 1
REGULAMENT
de organizare si functionare a Uniunii Nationale a Practicienilor in
Reorganizare si Lichidare
CAP. 1
Dispozitii generale, obiective si atributii
Art. 1
Uniunea Nationala a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare
(U.N.P.R.L.), denumita in continuare Uniune, este persoana juridica de
utilitate publica, autonoma si fara scop lucrativ, din care fac parte
practicienii in reorganizare si lichidare, in conditiile stabilite de Ordonanta
Guvernului nr. 79/1999 privind organizarea activitatii practicienilor in
reorganizare si lichidare, denumita in continuare ordonanta.
Art. 2
(1) Uniunea are patrimoniu propriu si autonomie de decizie si functionala.
(2) Uniunea isi asigura resursele financiare din venituri proprii, donatii
si sponsorizari din partea persoanelor fizice si juridice din tara si din
strainatate.
Art. 3
Uniunea isi constituie filiale cu personalitate juridica in resedintele de
judet si in municipiul Bucuresti.
Art. 4
Structura aparatului propriu si bugetul de venituri si cheltuieli se
stabilesc in raport cu nevoile Uniunii si in limita posibilitatilor sale financiare.
Structura aparatului propriu se va stabili de Comitetul national de conducere
al Uniunii.
Art. 5
(1) Uniunea are sigla proprie, aprobata de Comitetul national de conducere.
Aceasta va figura pe toate documentele emise de Uniune si de filialele sale.
(2) Sediul central al Uniunii, in care functioneaza Comitetul national de
conducere, este in municipiul Bucuresti, str. Mendeleev nr. 36 - 38, sectorul
1.
(3) Denumirea Uniunea Nationala a Practicienilor in Reorganizare si
Lichidare, cu specificarea sediului central, sau, dupa caz, denumirea filialei
judetene sau a municipiului Bucuresti, cu specificarea sediului acestora, va
figura pe toate actele emise de Uniune sau de filialele sale.
Art. 6
Obiectivele si atributiile Uniunii sunt cele definite la art. 17 din
ordonanta.
CAP. 2
Membrii Uniunii. Drepturile si obligatiile acestora
Art. 7
(1) Pot fi membri ai Uniunii persoanele fizice si juridice, romane sau
straine, care indeplinesc conditiile stabilite prin ordonanta si prin prezentul
regulament.
(2) Persoanele fizice romane pot dobandi calitatea de membru al Uniunii in
conditiile art. 4, 9 si 10 din ordonanta.
(3) Persoanele juridice romane pot dobandi calitatea de membru al Uniunii
daca indeplinesc conditiile stabilite la art. 6 alin. (1) din ordonanta.
(4) Persoanele fizice straine si persoanele juridice straine pot dobandi
calitatea de membru al Uniunii in conditiile art. 22 din ordonanta.
Art. 8
Membrii Uniunii au urmatoarele drepturi:
a) sa desfasoare activitatea de practician in reorganizare si lichidare pe
intreg teritoriul Romaniei;
b) sa participe la lucrarile Congresului Uniunii si la adunarile generale
ale filialelor sale;
c) sa aleaga si sa fie alesi in organele de conducere ale Uniunii si ale
filialelor sale;
d) sa voteze in Congresul Uniunii si in adunarile generale ale filialelor,
fiecare membru avand dreptul la un singur vot;
e) sa participe la activitatile si la manifestarile Uniunii si ale
filialelor sale;
f) sa colaboreze la elaborarea publicatiilor Uniunii;
g) sa utilizeze mijloacele de informare si de documentare ale Uniunii si
ale filialelor sale;
h) sa fie recomandati pentru a face parte din colectivele de studii,
expertize, consultanta si instruire profesionala;
i) sa primeasca periodicul Uniunii;
j) sa foloseasca in documentele oficiale si personale mentiunea de membru
al Uniunii.
Art. 9
Membrii Uniunii aflati in situatia de incompatibilitate potrivit art. 8 din
ordonanta pierd dreptul de a desfasura activitatea de practician in
reorganizare si lichidare pe intreg teritoriul Romaniei si dreptul de a fi
alesi in organele de conducere ale Uniunii si ale filialelor sale, pe perioada
incompatibilitatii.
Art. 10
Membrii Uniunii au urmatoarele obligatii:
a) sa respecte actele normative care reglementeaza activitatea de
practician in reorganizare si lichidare, precum si hotararile si deciziile
Uniunii;
b) sa participe la realizarea obiectivelor Uniunii;
c) sa plateasca cotizatiile si contributiile aprobate de Congresul Uniunii;
d) sa se asigure profesional, pentru exercitarea profesiei de practician in
reorganizare si lichidare, in conformitate cu prevederile art. 35 din
ordonanta;
e) sa comunice conducerii filialei Uniunii, in termen de 30 de zile,
numirea ca administrator judiciar sau ca lichidator;
f) sa nu desfasoare activitati politice in cadrul sau cu ocazia
manifestarilor organizate de Uniune.
CAP. 3
Organizarea si conducerea Uniunii
Art. 11
Organele de conducere ale Uniunii sunt: Congresul Uniunii, presedintele
Uniunii si Comitetul national de conducere al Uniunii.
Congresul Uniunii
Art. 12
Congresul Uniunii se constituie din:
a) membrii Comitetului national de conducere;
b) membrii comitetelor de conducere ale filialelor Uniunii;
c) membrii Consiliului superior de disciplina si ai consiliilor de
disciplina ale filialelor;
d) cate un reprezentant la fiecare 10 membri, din fiecare filiala, desemnat
de adunarea generala.
Art. 13
Congresul Uniunii se reuneste o data pe an sau ori de cate ori se considera
necesar.
Art. 14
(1) Congresul Uniunii se convoaca de:
a) presedintele Comitetului national de conducere;
b) Comitetul national de conducere conform art. 28 lit. l) din ordonanta;
c) 10% din numarul membrilor Uniunii;
d) trei cincimi din numarul membrilor Consiliului superior de disciplina.
(2) Convocarea Congresului Uniunii se anunta cel putin intr-un cotidian
national de larga circulatie cu minimum 30 de zile inainte de data programata.
Secretariatul general al Uniunii va transmite anuntul si direct comitetelor de
conducere ale filialelor.
Art. 15
(1) Congresul Uniunii este legal constituit in prezenta majoritatii membrilor
prevazuti la art. 12, iar hotararile sunt valabil adoptate cu votul majoritatii
membrilor prezenti.
(2) Daca la prima convocare nu se intruneste numarul necesar de membri,
este convocat un nou congres in termen de cel mult 45 de zile. Acesta este
legal constituit in prezenta a minimum 40% din numarul membrilor si al
reprezentantilor.
Art. 16
Congresul Uniunii adopta hotarari cu privire la problemele discutate.
Hotararile vor fi numerotate in ordinea adoptarii lor. In cazul in care intr-un
an calendaristic se convoaca mai multe congrese, hotararile acestora vor fi
numerotate in continuare pentru anul respectiv. Hotararile vor fi semnate de
secretarul general si de presedintele Uniunii.
Art. 17
Congresul Uniunii aproba indemnizatiile membrilor Consiliului national de
conducere si a presedintelui Uniunii.
Art. 18
Atributiile Congresului Uniunii sunt cele precizate la art. 27 din
ordonanta.
Presedintele Uniunii
Art. 19
Presedintele Uniunii este ales de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii
pentru un mandat de 4 ani si este si presedintele Comitetului national de
conducere al Uniunii.
Art. 20
(1) Presedintele Uniunii reprezinta Uniunea in fata autoritatilor publice,
precum si in raporturile cu persoanele fizice si juridice din tara si din
strainatate, putand delega atributii de reprezentare si unuia dintre
vicepresedinti.
(2) Presedintele Uniunii va desemna unul dintre vicepresedinti sa
reprezinte Uniunea in absenta sa.
Art. 21
Presedintele Uniunii asigura punerea in practica a hotararilor organelor de
conducere ale acesteia.
Art. 22
Presedintele Uniunii angajeaza personalul Uniunii potrivit structurii
organizatorice si in limitele de salarizare aprobate de Comitetul national de
conducere al Uniunii.
Art. 23
Presedintele Uniunii angajeaza, in limitele aprobate de Comitetul national
de conducere al Uniunii, cheltuielile necesare pentru buna functionare a
acesteia.
Comitetul national de conducere al Uniunii
Art. 24
(1) Comitetul national de conducere al Uniunii este format din 11 membri
titulari, dintre care un presedinte, 3 vicepresedinti si 5 membri supleanti,
alesi de Congresul Uniunii dintre membrii Uniunii pentru un mandat de 4 ani.
(2) Membrii carora le inceteaza mandatul pot fi realesi dupa o perioada de
cel putin 4 ani.
(3) In cazul in care un membru titular nu isi mai poate indeplini
atributiile din motive de sanatate sau demisioneaza, este sanctionat ori devine
incompatibil, inainte de expirarea termenului de 4 ani pentru care a fost ales,
locul sau va fi ocupat de un membru supleant desemnat de Comitetul national de
conducere al Uniunii, prin vot secret.
(4) Membrii supleanti pot fi invitati la sedintele Comitetului national de
conducere al Uniunii fara drept de vot la adoptarea deciziilor.
Art. 25
Comitetul national de conducere al Uniunii se intruneste cel putin o data
pe luna sau ori de cate ori este necesar, la propunerea presedintelui sau a cel
putin unei treimi din numarul membrilor si adopta decizii in legatura cu
problemele analizate.
Art. 26
In afara de atributiile prevazute la art. 28 din ordonanta, Comitetul
national de conducere al Uniunii are urmatoarele atributii:
a) avizeaza infiintarea filialelor judetene si a municipiului Bucuresti si
urmareste functionarea acestora in conditiile legii;
b) emite hotarari privind afilierea unor practicieni in reorganizare si
lichidare la filialele invecinate, conform art. 16 alin. (2) din ordonanta,
pana la infiintarea de filiale in judetele in care care acestia isi au
domiciliul sau sediul principal;
c) asigura inscrierea/radierea practicienilor in reorganizare si lichidare,
membri ai Uniunii in/din Tabloul Uniunii, precum si publicarea acestuia in
Monitorul Oficial al Romaniei. Modul de inregistrare in Tabloul Uniunii este
stabilit la art. 53 si 54;
d) constituie departamente pentru principalele domenii de activitate, dupa
cum urmeaza:
- pregatire profesionala, studii si publicatii;
- organizare si control;
- financiar-contabilitate;
- relatii cu organizatii profesionale similare din alte tari.
Comitetul national de conducere al Uniunii va stabili atributiile si
bugetul ce revin fiecarui departament, in corelatie cu atributiile stabilite
prin ordonanta pentru Uniune, Congresul Uniunii, Comitetul national de
conducere al Uniunii si pentru presedintele acesteia.
Departamentele vor fi conduse de un membru al Comitetului national de
conducere al Uniunii si vor avea in componenta membri ai Uniunii, cu exceptia
departamentului financiar-contabilitate care va fi condus de persoane
autorizate, angajate in aparatul propriu al Uniunii.
Pentru unele activitati nepermanente Comitetul national de conducere al
Uniunii poate angaja colaboratori externi;
e) asigura participarea unui membru al sau sau al Consiliului superior de
disciplina la adunarile generale ale filialelor, in functie de problemele
inscrise pe ordinea de zi a adunarii generale;
f) aproba programele de activitate ale departamentelor, prezentate de catre
conducatorii acestora;
g) solutioneaza contestatiile impotriva respingerii cererii de inscriere in
Tabloul Uniunii;
h) solutioneaza contestatiile impotriva sanctiunilor aplicate de Consiliul
superior de disciplina al Uniunii;
i) hotaraste afilierea la organizatii profesionale similare din alte tari
si supune ratificarea hotararii la primul Congres al Uniunii.
Consiliul superior de disciplina al Uniunii
Art. 27
(1) Consiliul superior de disciplina al Uniunii functioneaza pe langa
Comitetul national de conducere al Uniunii si este compus din 5 membri titulari
(un presedinte si 4 membri) si 3 membri supleanti, desemnati de Congresul
Uniunii pentru o perioada de 4 ani dintre practicienii in reorganizare si
lichidare aflati in evidenta Uniunii, care se bucura de autoritate profesionala
si morala deosebita.
(2) Consiliul superior de disciplina al Uniunii are urmatoarele atributii:
a) asigura respectarea de catre membrii Uniunii a principiilor fundamentale
de etica profesionala;
b) asigura mentinerea prestigiului Uniunii prin respectarea de catre
membrii sai a Codului de etica;
c) urmareste evitarea concurentei neloiale si actioneaza prin masuri
disciplinare aplicate in baza analizarii sesizarilor primite sau a unor anchete
efectuate prin autosesizare;
d) mediaza, la solicitarea unor membri ai Uniunii, eventualele litigii, in
cazul in care partile implicate accepta arbitrajul pentru stingerea litigiului
pe cale amiabila;
e) aplica sanctiunile disciplinare prevazute in ordonanta si in prezentul
regulament;
f) solutioneaza contestatiile la hotararile disciplinare pronuntate de
comisiile de disciplina ale filialelor, luand masuri ca deciziile de
solutionare a contestatiilor sa fie comunicate in scris celor interesati in
termen de maximum 5 zile de la pronuntarea hotararii;
g) face propuneri de sanctionare disciplinara a membrilor Comitetului
national de conducere al Uniunii, precum si a membrilor comitetelor de
conducere ale filialelor, pe care le supune hotararii Congresului Uniunii.
Secretariatul general al Uniunii
Art. 28
Secretariatul general al Uniunii are urmatoarele atributii:
a) coordoneaza activitatea curenta a Uniunii;
b) asigura pastrarea documentelor Uniunii si arhivarea acestora;
c) efectueaza operatiunile tehnice de evidenta a membrilor, in vederea
intocmirii si actualizarii Tabloului Uniunii;
d) organizeaza incasarea taxelor, cotizatiilor si contributiilor membrilor
si emite legitimatia de membru al Uniunii, anual, dupa incasarea cotizatiilor;
e) primeste cererile si documentele necesare in vederea inscrierii la
examenul de dobandire a calitatii de practician in reorganizare si lichidare;
f) colaboreaza cu departamentele Uniunii pentru realizarea programului de
activitate al acestora;
g) participa la sedintele Comitetului national de conducere al Uniunii si
asigura redactarea documentelor acestuia;
h) indeplineste orice alte atributii stabilite de Comitetul national de
conducere al Uniunii si de presedintele acesteia;
i) asigura publicarea anuntului pentru convocarea Congresului Uniunii si a
altor anunturi privind Uniunea.
Art. 29
Secretariatul general al Uniunii este condus de un secretar general, al
carui salariu se stabileste de Comitetul national de conducere al Uniunii.
CAP. 4
Organizarea si conducerea filialelor. Adunarea generala a filialei
Art. 30
(1) Filialele judetene si a municipiului Bucuresti se constituie cu avizul
Comitetului national de conducere al Uniunii. Organele de conducere ale
acestora sunt: adunarea generala si comitetul de conducere.
(2) Adunarea generala a filialei este formata din membrii acesteia,
practicieni in reorganizare si lichidare, in conditiile art. 16 si 31 din
ordonanta.
Art. 31
Adunarile generale ale filialelor se reunesc o data pe an sau ori de cate
ori se considera necesar.
Art. 32
(1) Adunarea generala a filialei se convoaca de:
a) comitetul de conducere al filialei;
b) 10% din numarul membrilor filialei;
c) doua treimi din numarul membrilor consiliului de disciplina al filialei
respective.
(2) Filialele judetene si a municipiului Bucuresti vor convoca adunarile
generale cu minimum 15 zile inainte de data programata, publicand anuntul in
presa locala, si vor informa Secretariatul general al Uniunii. Comitetul de
conducere al filialei va putea anunta si direct membrii filialei judetene,
respectiv a municipiului Bucuresti.
Art. 33
(1) Adunarea generala a filialei este legal constituita in prezenta
majoritatii membrilor acesteia, iar hotararile sunt valabil adoptate cu votul
majoritatii celor prezenti.
(2) Daca la prima convocare nu se intruneste numarul de membri necesar,
este convocata o noua adunare generala in termen de cel mult 30 de zile.
Aceasta este legal constituita in prezenta a minimum 40% din numarul membrilor
sai.
Art. 34
Atributiile adunarii generale a filialei sunt cele precizate la art. 32 din
ordonanta.
Comitetul de conducere al filialei
Art. 35
Comitetul de conducere al filialei este format din 3 pana la 7 membri
titulari, dintre care un presedinte, precum si 3 membri supleanti, desemnati de
adunarea generala pentru o perioada de 4 ani. Pentru membrii comitetului de
conducere al filialei se aplica prevederile art. 24 alin. (2) si (3).
Art. 36
Comitetul de conducere al filialei are urmatoarele atributii:
a) desemneaza presedintele comitetului de conducere al filialei;
b) supune spre avizare Comitetului national de conducere al Uniunii actul
de infiintare a filialei si orice modificari ale acestuia;
c) asigura desfasurarea activitatii filialei;
d) transmite Comitetului national de conducere al Uniunii orice modificare
in legatura cu membrii sai, in vederea actualizarii Tabloului Uniunii;
e) convoaca si organizeaza adunarea generala a filialei;
f) propune Uniunii primirea de noi membri;
g) propune adunarii generale candidatii pentru consiliul de disciplina si
comisia de cenzori;
h) analizeaza si avizeaza documentatia de inscriere la examenul de
dobandire a calitatii de practician in reorganizare si lichidare;
i) comunica trimestrial Secretariatului general al Uniunii numirile ca
administrator judiciar sau lichidator ale membrilor filialei;
j) angajeaza personalul executiv al secretariatului filialei.
Consiliul de disciplina al filialei
Art. 37
(1) Pe langa comitetul de conducere al filialei functioneaza un consiliu de
disciplina compus din 3 membri titulari (un presedinte si 2 membri) si 3 membri
supleanti, desemnati de adunarea generala pentru o perioada de 4 ani, dintre
membrii practicieni in reorganizare si lichidare, care se bucura de autoritate
profesionala si morala deosebita.
(2) Consiliul de disciplina al filialei are urmatoarele atributii:
a) asigura aplicarea masurilor prevazute la art. 27 alin. (2) cu privire la
membrii filialei;
b) constata abaterile si aplica sanctiuni disciplinare membrilor filialei,
in cazurile stabilite in competenta sa potrivit art. 48;
c) comunica secretariatului general al Uniunii, in termen de 5 zile,
sanctiunile disciplinare aplicate membrilor filialelor.
(3) Hotararile pronuntate de consiliul de disciplina al filialei pot fi
contestate in termen de 30 de zile de la data adoptarii. Contestatiile se depun
la secretariatul general al Uniunii si se solutioneaza de catre Consiliul
superior de disciplina al Uniunii.
CAP. 5
Abateri si sanctiuni
Art. 38
Constituie abateri urmatoarele fapte:
a) indeplinirea de activitati specifice profesiei pentru persoane cu
interese contrare;
b) divulgarea secretului profesional, cu exceptia cazurilor prevazute
expres de lege;
c) exercitarea simultana sau succesiva pentru aceeasi societate comerciala
a calitatii prevazute la art. 8 alin. (2) si (3) din ordonanta;
d) exercitarea calitatii de lichidator la o societate comerciala la care
practicianul in reorganizare si lichidare a functionat ca arbitru, mediator sau
conciliator in ultimele 12 luni;
e) exercitarea calitatii de administrator judiciar la o societate la care
acesta a functionat ca expert judiciar in ultimii 2 ani;
f) exercitarea calitatii de administrator judiciar sau lichidator
concomitent cu activitati aferente altor profesii, cu exceptia celor prevazute
la art. 8 alin. (1) din ordonanta;
g) neinformarea secretariatului general al Uniunii in maximum 30 de zile cu
privire la intrarea intr-una dintre situatiile de incompatibilitate definite la
art. 8 alin. (4) din ordonanta;
h) nerespectarea obligatiei de asigurare de raspundere profesionala
potrivit art. 35 din ordonanta;
i) neplata primei de asigurare potrivit art. 35 din ordonanta:
j) incalcarea principiilor fundamentale de etica profesionala, definite de
Codul de etica;
k) desfasurarea de activitati politice in cadrul Uniunii si cu ocazia
manifestarilor organizate de aceasta;
l) neparticiparea fara motive temeinice a membrilor Congresului Uniunii la
doua congrese succesive la care au fost convocati;
m) neparticiparea fara motive temeinice a membrilor adunarilor generale ale
filialelor la doua adunari generale succesive la care au fost convocati;
n) neplata nejustificata a cotizatiei si a contributiei pe o perioada de 1
an;
o) declararea incorecta a veniturilor obtinute ca urmare a desfasurarii
activitatii de practician in reorganizare si lichidare si implicit plata unei
contributii anuale pe transe de venituri neconforme cu realitatea;
p) necomunicarea in termen de 30 de zile a schimbarilor intervenite in
legatura cu datele inscrise in Tabloul Uniunii;
q) necomunicarea informatiilor prevazute la art. 10 lit. e).
Art. 39
Se sanctioneaza cu avertisment scris faptele prevazute la art. 38 lit. c),
d), e), k), l), m), p), q).
Art. 40
Cumularea a doua avertismente scrise conduce la aplicarea sanctiunii de
suspendare pe o perioada de 3 luni a calitatii de practician in reorganizare si
lichidare.
Art. 41
Se sanctioneaza cu suspendarea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare pe o perioada cuprinsa intre 3 luni si un an faptele prevazute la
art. 38 lit. a), b), f), g), i), j).
Art. 42
(1) Membrul Uniunii sanctionat cu suspendarea calitatii de practician in
reorganizare si lichidare are urmatoarele interdictii pe perioada suspendarii:
a) nu poate activa ca practician in reorganizare si lichidare;
b) nu are drept de vot in adunarea generala a filialei si nu poate
participa la Congresul Uniunii;
c) nu poate fi ales in organele de conducere ale filialei sau ale Uniunii;
d) nu poate reprezenta filiala sau Uniunea.
(2) Membrii Uniunii sanctionati cu suspendarea calitatii de practician in
reorganizare si lichidare sunt obligati ca in termen de cel mult 10 zile de la
ramanerea definitiva a hotararii de suspendare sa prezinte la secretariatul
general al Uniunii dovada ca au solicitat inlocuirea lor cu un alt practician
in reorganizare si lichidare pe perioada suspendarii.
(3) Daca suspendarea priveste pe unul dintre membrii organelor de conducere
alese ale Uniunii sau ale filialelor, acesta va fi inlocuit pe perioada
suspendarii de catre unul dintre membrii supleanti ai organului de conducere
respectiv.
Art. 43
Cumularea a doua sanctiuni de suspendare a calitatii de practician in
reorganizare si lichidare conduce la excluderea definitiva din Uniune.
Art. 44
(1) Se sanctioneaza cu amenda, care se face venit la bugetul Uniunii, fapta
prevazuta la art. 38 lit. o).
(2) Amenda este egala cu suma neachitata Uniunii conform veniturilor reale
realizate.
(3) Neplata sumelor datorate si a amenzii prevazute la alin. (2) in termen
de 30 de zile conduce la excluderea definitiva din Uniune.
Art. 45
Se sanctioneaza cu excluderea definitiva din Uniune, insotita de pierderea
calitatii de practician in reorganizare si lichidare, faptele prevazute la art.
38 lit. h), n), precum si neindeplinirea obligatiei prevazute la art. 42 alin.
(2).
Art. 46
Savarsirea unei infractiuni a carei condamnare prin hotarare irevocabila
atrage interzicerea dreptului de gestionare si de administrare a societatilor
comerciale se sanctioneaza cu excluderea definitiva din Uniune.
Art. 47
Sanctiunea de excludere definitiva din Uniune determina radierea din
Tabloul Uniunii si pierderea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare.
Competenta aplicarii sanctiunilor
Art. 48
Abaterile pentru care sanctiunea este avertismentul scris sunt de
competenta consiliilor de disciplina ale filialelor. Celelalte abateri sunt de
competenta Consiliului superior de disciplina al Uniunii.
CAP. 6
Organizarea examenului pentru dobandirea calitatii de practician in
reorganizare si lichidare si regulile de desfasurare a acestuia
Art. 49
(1) Examenul pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare se organizeaza in mod unitar, la nivel national, de catre Comitetul
national de conducere al Uniunii.
(2) Examenele pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare se vor desfasura de regula in doua sesiuni anuale.
(3) Secretariatul general al Uniunii va anunta cu cel putin 60 de zile
inainte, in doua cotidiene nationale de larga circulatie, data inceperii
sesiunii de examen si data limita pentru depunerea documentatiei de inscriere
continand cererea de inscriere si documentele care dovedesc indeplinirea
conditiilor stabilite la art. 10 din ordonanta.
(4) Documentatia de inscriere se va depune la comitetul de conducere al
filialei, care va asigura analizarea indeplinirii conditiilor si transmiterea
lor la secretariatul general al Uniunii.
(5) Documentatia de inscriere va fi verificata prin grija Secretariatului
general al Uniunii, care va afisa la sediul acesteia, cu cel putin 7 zile
inaintea inceperii sesiunii de examen, lista cuprinzand candidatii admisi
pentru sustinerea examenului.
(6) Comisia de examinare va fi numita de Comitetul national de conducere al
Uniunii si va fi formata din 5 pana la 7 membri, dintre care cel putin doi
trebuie sa fie membri ai comitetului national.
Art. 50
Documentatia de inscriere la examenul pentru dobandirea calitatii de
practician in reorganizare si lichidare pentru persoane fizice va contine:
a) cererea de inscriere;
b) curriculum vitae si copie de pe cartea de identitate/buletinul de
identitate;
c) copia legalizata de pe diploma de licenta sau de absolvire a unei
institutii de invatamant superior in studii economice, in drept sau in
inginerie, precum si de pe atestatul de expert contabil sau contabil autorizat
pentru cei care au si aceste calitati;
d) certificatul de cazier judiciar;
e) dovada activitatii practice economice sau juridice de cel putin 5 ani,
prin prezentarea unui extras al carnetului de munca (fotocopie) sau adeverinta
pentru cei care au activat in institutii care nu au intocmit carnete de munca,
conventie civila inregistrata la Camera de munca ori adeverinta eliberata de
Baroul de avocati.
Art. 51
Se considera activitate practica economica, in conditiile ordonantei, si
functiile de director general, director, sef sectie de productie, sef serviciu
sau sef birou cu activitate economica (cost, planificare, marketing,
salarizare, comercial etc.), precum si activitatea desfasurata de salariati ai
unor departamente economice.
Art. 52
(1) Examenul pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare va consta intr-o proba scrisa si o proba orala.
(2) Regulile de desfasurare a examenului sunt prezentate in anexa nr. 1
care face parte integranta din prezentul regulament.
(3) Candidatii vor plati o taxa de inscriere la examen. In cazul in care
candidatul isi retrage cererea inainte de data de incepere a sesiunii de
examen, taxa de inscriere si documentele personale vor fi restituite.
(4) Comisia de examinare si comisia de analizare a contestatiilor vor fi
remunerate pentru activitatea depusa potrivit cuantumului si criteriilor
stabilite de Comitetul national de conducere al Uniunii.
CAP. 7
Tabloul de evidenta al Uniunii
Art. 53
Activitatea de reorganizare si lichidare poate fi desfasurata numai de
persoanele care au calitatea de practician in reorganizare si lichidare,
dobandita in conditiile ordonantei, si care sunt inscrise in Tabloul Uniunii.
Art. 54
Tabloul Uniunii are sapte sectiuni, definite la art. 18 alin. (2) din
ordonanta, si cuprinde datele de identificare prevazute in anexa nr. 2 care
face parte integranta din prezentul regulament.
Art. 55
(1) La inscrierea in Tabloul Uniunii fiecare practician in reorganizare si
lichidare va primi un numar matricol netransmisibil. Participantii la Congresul
inaugural al Uniunii, care indeplinesc conditiile stabilite prin ordonanta, vor
fi inscrisi in Tabloul Uniunii in sectiunea corespunzatoare, in ordine
alfabetica. Inscrierile ulterioare se vor face in ordinea inregistrarii
cererilor de inscriere in Tabloul Uniunii.
(2) Inscrierea in Tabloul Uniunii a practicienilor in reorganizare si
lichidare se face la cererea solicitantilor care indeplinesc conditiile
necesare si achita taxa de inscriere, astfel:
a) persoanele fizice romane depun cererea de inscriere la Secretariatul
general al Uniunii, la care se afla documentele de admitere la examen si
rezultatul acestuia;
b) persoanele juridice romane depun documentele doveditoare la filiala
judeteana sau a municipiului Bucuresti, care asigura verificarea indeplinirii
conditiilor legale si care intocmeste o nota de constatare avizata de comitetul
de conducere al filialei, care va fi transmisa impreuna cu documentele
respective la Secretariatul general al Uniunii;
c) persoanele fizice si juridice straine depun la Secretariatul general al
Uniunii cererile si documentele necesare, cu respectarea conditiilor stabilite
la art. 22 din ordonanta.
Art. 56
(1) Respingerea cererii de inscriere in Tabloul Uniunii poate fi contestata
in termen de 30 de zile de la data primirii comunicarii. Comunicarea se face de
catre Secretariatul general al Uniunii prin scrisoare recomandata cu confirmare
de primire.
(2) Contestatia se depune in termenul mentionat mai sus la Secretariatul
general al Uniunii si se solutioneaza de Comitetul national de conducere al
Uniunii, in conditiile art. 19 alin. (2) din ordonanta.
Art. 57
(1) Tabloul Uniunii se publica anual in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, iar modificarile si completarile se publica semestrial, prin grija
Secretariatului general al Uniunii.
(2) Tabloul Uniunii se transmite integral la toate filialele judetene si a
municipiului Bucuresti. Modificarile si completarile se vor comunica filialelor
de catre Secretariatul general al Uniunii in cel mult 10 zile de la data
operarii.
Art. 58
Legitimatia de practician in reorganizare si lichidare va fi emisa anual de
Secretariatul general al Uniunii, va purta numarul matricol din Tabloul Uniunii
si se va elibera numai dupa achitarea cotizatiei pe anul respectiv. Forma si
continutul legitimatiei vor fi aprobate de Consiliul national de conducere al
Uniunii.
CAP. 8
Patrimoniul Uniunii si al filialelor acesteia
Art. 59
(1) Patrimoniul Uniunii si al filialelor acesteia este constituit din
totalitatea bunurilor mobile si imobile dobandite de Uniune si este gestionat
de Comitetul national de conducere al Uniunii si, respectiv, de comitetele de
conducere ale filialelor.
(2) Patrimoniul initial al Uniunii il reprezinta patrimoniul Asociatiei
Practicienilor in Reorganizare si Lichidare din Romania (A.P.R.L.R.) stabilit
pe baza bilantului de lichidare a acesteia, in conformitate cu hotararea
adoptata de Adunarea generala a A.P.R.L.R.
Veniturile si cheltuielile
Art. 60
(1) Veniturile Uniunii se constituie din taxe, contributii, cotizatii,
donatii, sponsorizari si din alte venituri, potrivit art. 34 alin. (1) din
ordonanta.
(2) Nivelul taxelor, cotizatiilor si contributiilor anuale ale membrilor
Uniunii se aproba pentru anul calendaristic urmator de catre Congresul Uniunii,
la propunerea Comitetului national de conducere al Uniunii.
(3) Taxele, cotizatiile si contributiile sunt urmatoarele:
a) taxa de inscriere la examenul de dobandire a calitatii de practician in
reorganizare si lichidare;
b) taxa de inscriere in evidenta Uniunii;
c) cotizatia anuala;
d) contributia anuala pe transe de venituri, reprezentand cota-parte din
venitul brut realizat din activitatea de reorganizare judiciara sau lichidare,
exclusiv T.V.A., astfel:
- pana la 200.000.000 lei
1%;
- intre 200.000.000 lei si 1.000.000.000 lei
2.000.000 lei + 0,5% din sumele ce depasesc 200.000.000 lei;
- peste 1.000.000.000 lei
7.000.000 lei + 0,25% din sumele ce depasesc 1.000.000.000 lei.
(4) Contributia anuala pe transe de venituri se determina pentru fiecare
cotizant pe baza unei declaratii scrise transmise Comitetului national de
conducere al Uniunii pana la data de 15 martie a anului in curs pentru anul
anterior. Realitatea declaratiei este supusa verificarii Comisiei de cenzori a
Uniunii.
Art. 61
Neplata nejustificata a cotizatiilor si contributiilor pe o perioada de un
an atrage radierea din Tabloul Uniunii. Cotizatia anuala si contributia anuala
se achita pana la data de 30 aprilie a fiecarui an si conditioneaza eliberarea
de catre Secretariatul general al Uniunii a legitimatiei de practician in
reorganizare si lichidare pe anul respectiv.
Art. 62
(1) Repartizarea veniturilor intre Uniune si filialele sale se efectueaza
astfel:
1. Taxele de inscriere la examen si taxele de inscriere in Tabloul Uniunii
constituie veniturile Uniunii.
2. Veniturile realizate din incasarea cotizatiilor si contributiilor
datorate de membri Uniunii pana la data de 31 decembrie a anului anterior se
repartizeaza astfel:
- 50% constituie venit la bugetul Uniunii;
- 50% se transfera filialelor judetene si a municipiului Bucuresti.
3. Sumele ce urmeaza a fi repartizate conform alin. (2) se calculeaza la
numarul de membri ai Uniunii cu cotizatiile si contributiile achitate pe anul
anterior si vor fi luate in calculul proiectului bugetului de venituri si
cheltuieli al filialei.
4. Sumele rezultate din vanzarea publicatiilor proprii, editate de
Comitetul national de conducere al Uniunii, vor fi repartizate potrivit alin.
(2) si (3).
5. Filialele judetene si a municipiului Bucuresti, constituite conform art.
30, isi vor deschide un cont la o sucursala sau la o filiala a bancii la care
este deschis si contul Uniunii, potrivit hotararii Comitetului national de
conducere al Uniunii.
6. Sumele ce se cuvin filialelor judetene si a municipiului Bucuresti vor
fi virate numai dupa aprobarea bilanturilor contabile de catre Comitetul
national de conducere al Uniunii, in termen de cel mult 30 de zile de la
primirea acestora.
(2) Filialele au obligatia sa depuna un exemplar din bilantul contabil,
certificat si aprobat, la Secretariatul general al Uniunii pana la data de 1
martie a anului urmator.
Art. 63
(1) Liberalitatile - donatii, sponsorizari etc. - vor fi acceptate de
Uniune sau filialele sale, in mod expres, dupa discutarea lor in Comitetul
national de conducere al Uniunii.
(2) Secretariatul general al Uniunii va tine evidenta tuturor donatiilor,
sponsorizarilor si plasamentelor, atat ale Uniunii, cat si ale filialelor.
Art. 64
(1) In baza bugetului de venituri si cheltuieli aprobat, Comitetul national
de conducere al Uniunii efectueaza cheltuieli pentru:
a) initierea, organizarea si desfasurarea actiunilor prevazute in planul de
activitate al Uniunii;
b) organizarea si functionarea structurilor Uniunii pentru indeplinirea
obiectivelor Uniunii;
c) extinderea bazei materiale a Uniunii;
d) promovarea cunostintelor tehnice si a punctelor de vedere ale Uniunii;
e) sprijinirea functionarii comisiilor permanente si temporare ale Uniunii;
f) asigurarea relatiilor cu celelalte organizatii similare din tara si din
strainatate, plata cotizatiilor, in cazul afilierii la organizatii
internationale, si a cheltuielilor de reprezentare si de participare a
delegatiilor Uniunii;
g) recompensarea, pentru activitati permanente, a unor persoane care
indeplinesc functii eligibile;
h) intretinerea patrimoniului Uniunii si alte cheltuieli administrative,
gospodaresti sau de reprezentare;
i) asigurarea unui abonament permanent la periodicul de informare al
Uniunii si participarea la manifestarile organizate de Uniune, tuturor
membrilor Uniunii.
(2) Soldul bugetar, la sfarsitul anului calendaristic, se reporteaza in
anul urmator.
Art. 65
(1) Contabilitatea patrimoniului si a activitatilor desfasurate de Uniune
si de filiale se organizeaza si se conduce potrivit reglementarilor legale in
vigoare.
(2) Uniunea, avand statut de persoana juridica de utilitate publica,
autonoma si fara scop lucrativ, isi constituie veniturile din sursele stabilite
conform art. 34 din ordonanta. Din aceste venituri Uniunea isi acopera in
intregime cheltuielile. Potrivit legii, contabilitatea veniturilor se tine
distinct pe feluri de activitati, respectiv activitati fara scop lucrativ
(cotizatiile si contributiile membrilor, taxe, donatii, sponsorizari, dobanzi
obtinute din plasarea disponibilitatilor rezultate din activitatea fara scop
lucrativ, alte venituri din activitatile fara scop lucrativ), activitati cu
destinatie speciala, iar in cadrul acestora, pe feluri de venituri, dupa natura
lor. Inregistrarea veniturilor in contabilitate se face pe baza documentelor
legale care vor atesta crearea dreptului de incasare sau incasarea efectiva a
acestora.
(3) Cheltuielile Uniunii si ale filialelor sunt reprezentate de sumele sau
de valorile platite sau de platit, aferente activitatilor desfasurate. Potrivit
legii, contabilitatea cheltuielilor se tine pe feluri de cheltuieli, dupa
natura lor. In cadrul categoriilor de cheltuieli se dezvolta obligatoriu
analitice distincte pe feluri de activitati, respectiv activitati fara scop
lucrativ, activitati cu destinatie speciala potrivit legii, iar in continuare
se pot dezvolta in analitic in functie de anumite reglementari sau potrivit
nevoilor proprii. Inregistrarea cheltuielilor se face pe baza documentelor
legale, vizate pentru controlul financiar preventiv de catre conducatorul departamentului
financiar-contabilitate si aprobate de presedintele Comitetului national de
conducere al Uniunii sau de presedintele comitetului de conducere al filialei,
dupa caz.
(4) Contabilitatea sintetica si analitica a veniturilor si cheltuielilor se
organizeaza distinct, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli. Prin
bugetul de venituri si cheltuieli se vor asigura fondurile necesare
desfasurarii in bune conditii a activitatii Uniunii, fiind determinate
resursele de acoperire pe categorii de cheltuieli. Proiectul bugetului de
venituri si cheltuieli se intocmeste si se supune aprobarii Congresului
Uniunii. Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasari in tara si in
strainatate, dotari cu inventar gospodaresc si cu mijloace de transport se stabilesc
prin decizii ale Comitetului national de conducere al Uniunii.
(5) Filialele, avand personalitate juridica conform art. 16 din ordonanta,
au obligatia organizarii si conducerii contabilitatii proprii la sediile
declarate de pe teritoriul Romaniei, in conformitate cu prevederile
reglementarilor legale in vigoare.
(6) Uniunea si filialele au obligatia, potrivit legii, de a intocmi
bilantul contabil anual si in situatia incetarii activitatii, potrivit legii.
Bilanturile contabile certificate de cenzori se supun aprobarii Comitetului
national de conducere al Uniunii sau adunarilor generale ale filialelor, dupa
caz.
Masuri tranzitorii
Art. 66
(1) Pana la infiintarea filialelor judetene si a municipiului Bucuresti
documentatia de inscriere in Uniune, inclusiv documentatia de inscriere la
examenul pentru dobandirea calitatii de practician in reorganizare si
lichidare, se va depune direct la secretariatul general al Uniunii.
(2) Persoanele fizice romane membre ale A.P.R.L.R., care indeplinesc
conditiile stabilite la art. 10 din ordonanta, pot deveni membri ai Uniunii,
fara sustinerea examenului prevazut la art. 9 din ordonanta, daca au achitat
cotizatiile la zi datorate asociatiei si au semnat declaratia de aderare la
Uniune.
(3) Persoanele fizice romane care nu au facut parte din A.P.R.L.R., dar
care au desfasurat activitati de reorganizare si lichidare, in calitate de
administrator judiciar sau lichidator, pot fi primite fara examen in Uniune,
daca vor depune la secretariatul general al acesteia, in termen de 90 de zile
de la data intrarii in vigoare a ordonantei, urmatoarele:
a) cererea de primire in Uniune si documentele prevazute la art. 50 din
prezentul regulament;
b) copie legalizata de pe actul de numire ca administrator judiciar sau ca
lichidator, si anume:
- hotararea judecatorului-sindic, emisa in conditiile Legii nr. 64/1995,
republicata, sau
- hotararea adunarii generale a actionarilor, publicata in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, emisa in conditiile Legii nr. 31/1990,
republicata, cu modificarile ulterioare, insotita de confirmarea inregistrarii
ca lichidator la registrul comertului;
c) taxa de inscriere in Tabloul Uniunii.
(4) Persoanele juridice romane, membre ale A.P.R.L.R., isi vor putea pastra
calitatea de membru al Uniunii, daca se vor conforma conditiilor impuse de art.
6 din ordonanta, in termen de 180 de zile de la data intrarii in vigoare a
acesteia. Dovada conformarii se va face prin depunerea documentelor necesare,
in copie legalizata, la Secretariatul general al Uniunii. In cazul in care
persoanele juridice mentionate nu se vor conforma conditiilor impuse in
termenul stabilit prin ordonanta, vor fi radiate din Tabloul Uniunii.
Reinscrierea in Tabloul Uniunii, se va putea face la cerere, numai dupa
indeplinirea tuturor conditiilor de inscriere.
(5) Persoanele juridice romane care nu au facut parte din A.P.R.L.R., dar
care au desfasurat activitati de reorganizare sau lichidare pana la data
publicarii ordonantei, isi vor putea pastra calitatea de membru al Uniunii,
daca se vor conforma prevederilor art. 6 din ordonanta in termen de 180 de zile
de la data intrarii in vigoare a acesteia.
Art. 67
Pana la constituirea a cel putin 21 de filiale, membrii Uniunii vor plati
cotizatiile si contributiile anuale la Secretariatul general al Uniunii,
personal sau prin imputerniciti. Ulterior Comitetul national de conducere al
Uniunii va putea aplica si alte sisteme de colectare a cotizatiilor si
contributiilor.
Art. 68
Pana la depunerea primului bilant contabil anual al filialei cotele
cuvenite acesteia conform art. 62 vor fi virate in termen de 30 de zile de la
efectuarea de catre toti membrii acestora a platii cotizatiilor si
contributiilor catre Uniune.
Art. 69
La congresul inaugural al Uniunii, organizat de A.P.R.L.R., pot participa:
a) persoanele fizice romane care fac dovada indeplinirii conditiilor
prevazute la art. 66 alin. (2) si (3) si confirma participarea cu cel putin 5
zile inainte de data anuntata pentru desfasurarea congresului inaugural;
b) persoanele juridice romane care fac dovada indeplinirii conditiilor
prevazute la art. 66 alin. (4) si (5) si confirma participarea cu cel putin 5
zile inainte de data anuntata pentru desfasurarea congresului inaugural al
Uniunii. Acestea vor fi reprezentate la acest congres de un singur reprezentant
imputernicit de societate.
Art. 70
Persoanele participante la congresul inaugural al Uniunii vor fi inscrise
in Tabloul Uniunii in ordine alfabetica. Inscrierea se va face numai in baza
dovezii de achitare a obligatiilor materiale fata de Uniune, si anume:
a) cotizatia aferenta trimestrului IV 1999, datorata de fostii membri ai
A.P.R.L.R.;
b) taxa de inscriere in Tabloul Uniunii.
Dispozitii finale
Art. 71
Prezentul regulament se adopta de Congresul inaugural al Uniunii, se aproba
prin ordin al ministrului justitiei si intra in vigoare la data publicarii in
Monitorul Oficial al Romaniei.
*
Acest regulament a fost adoptat de Congresul inaugural al Uniunii Nationale
a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare la 27 noiembrie 1999, in temeiul
art. 25 si 36 din Ordonanta Guvernului nr. 79/1999.
ANEXA 1
REGULI
de desfasurare a examenului pentru dobandirea calitatii de practician in
reorganizare si lichidare
1. Proba scrisa se va sustine pe baza unui test-grila cu 60 de intrebari
grupate in 3 grupe de complexitate, punctate astfel: 20 de intrebari cu 5 puncte
fiecare, 20 de intrebari cu 3 puncte fiecare si 20 de intrebari cu 2 puncte
fiecare.
In functie de numarul candidatilor comisia de examinare va putea decide
desfasurarea probei scrise in mai multe serii.
Proba scrisa va fi notata cu note de la 1 la 10, proportional cu punctajul
obtinut, si va avea o pondere de 60% in nota finala.
Proba scrisa este eliminatorie, nota minima de promovare fiind 7.
Rezultatele probei scrise vor fi anuntate prin afisare la sediul Uniunii,
in cel mult 3 zile lucratoare de la data ultimei serii de examinare.
Contestatiile asupra rezultatului la proba scrisa vor putea fi depuse la
Secretariatul general al Uniunii in cel mult doua zile lucratoare de la
anuntarea acestuia.
Contestatiile vor fi analizate in ziua lucratoare urmatoare expirarii
termenului de depunere a contestatiilor, de o comisie numita de Comitetul
national de conducere al Uniunii si formata din 3 membri, presedintele acesteia
fiind unul dintre membrii Comitetului national de conducere al Uniunii. Decizia
privind contestatia va fi afisata la sediul Uniunii.
2. Proba orala va incepe in prima zi lucratoare care urmeaza afisarii
rezultatelor la proba scrisa si se sustine in fata comisiei de examinare, in
plenul acesteia.
Subiectele formulate vor fi pastrate in plic inchis. Numarul plicurilor cu
subiectele de examen va fi cu cel putin 5 in plus fata de numarul candidatilor
din ziua respectiva. Intrarea la examen se va face de regula in ordine
alfabetica, prima serie avand 5 candidati.
Proba orala va fi notata cu note de la 1 la 10 si va avea o pondere de 40%
in nota finala. Membrii comisiei vor nota individual si vor efectua media
aritmetica a notelor acordate.
Nota pentru proba orala va fi comunicata candidatului in sala de examen, imediat
dupa notare.
3. Media generala minima de promovare a examenului este 7.
Rezultatul final al examenului se va afisa la sediul Uniunii a doua zi dupa
incheierea probei orale sau dupa examinarea candidatilor admisi la proba orala
in urma analizarii contestatiilor.
ANEXA 2
TABLOUL DE EVIDENTA AL UNIUNII
Sectiunea I - Persoane fizice romane: date de identificare
________________________________________________________________________________
Nr. Numele si Numarul Data inscrierii Profesia Domiciliul si
crt. prenumele matricol in Tabloul Uniunii de baza numarul de telefon
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a II-a - Persoane juridice romane: date de identificare
________________________________________________________________________________
Nr. Denumirea societatii comerciale, Numarul Data inscrierii
crt. adresa de la sediul central matricol in Tabloul Uniunii
si numarul de telefon
________________________________________________________________________________
0 1 2 3
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a III-a - Persoane fizice straine: date de identificare
________________________________________________________________________________
Nr. Numele si Numarul Data Profesia Domiciliul Dovada Conventia
crt. prenumele matricol inscrierii de baza si numarul calitatii bilaterala
in Tabloul de telefon de incheiata
Uniunii practician cu Uniunea
in
lichidare
in tara de
domiciliu
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6 7
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a IV-a - Persoane juridice straine: date de identificare
________________________________________________________________________________
Nr. Denumirea Numarul Data Dovada calitatii Conventia
crt. societatii matricol inscrierii de practician in bilaterala
comerciale, in Tabloul lichidare in tara incheiata
adresa de Uniunii in care isi are cu Uniunea
la sediul sediul profesional
central si
numarul de
telefon
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a V-a - Persoane incompatibile: date de identificare
Semnificatia coloanei din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A = Motivul incompatibilitatii
________________________________________________________________________________
Nr. Numele si Numarul Data Profesia Domiciliul Data intrarii in
crt. prenumele matricol inscrierii de baza si numarul incompatibilitate A
in Tabloul de telefon
Uniunii
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6 7
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a VI-a - Sanctiuni
________________________________________________________________________________
Nr. Numele si Numarul Data Domiciliul Felul Data Organul
crt. prenumele matricol inscrierii sau adresa sanctiunii sanctionarii care a
sau in Tabloul sediului ---------- aplicat
denumirea Uniunii central termenul
sanctiunea
societatii si numarul
comerciale de telefon
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6 7
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Sectiunea a VII-a - Radieri
________________________________________________________________________________
Nr. Numele si Numarul Data Domiciliul Motivul Data Organul
crt. prenumele matricol inscrierii sau adresa radierii radierii care a
sau in Tabloul sediului hotarat
denumirea Uniunii central radierea
societatii si numarul
comerciale de telefon
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4 5 6 7
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________