Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 56 din 20 februarie 2004

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului pe anul 2004

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 392 din  4 mai 2004


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile anexei nr. 3/12/24 la Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, precum si ale art. 4 alin. (1) pct. 17 lit. b) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului pe anul 2004, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare la data publicarii.

                   Presedintele Agentiei Nationale pentru
                Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                           Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                                 PROCEDURA
de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului pe anul 2004

    1. Obiectivul programului
    1.1. Obiectivul Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului pe anul 2004, denumit in continuare Program, il constituie stimularea dezvoltarii mestesugurilor artistice traditionale din Romania, protejarea si relansarea productiei de obiecte de arta populara si artizanat cu specific traditional, precum si promovarea acestor produse pe pietele nationale si internationale.
    1.2. Programul urmareste:
    a) stimularea practicarii mestesugurilor artistice traditionale ca mijloc important de realizare a unor produse de arta populara si artizanat, inspirate din specificul traditional national;
    b) imbunatatirea accesului producatorilor de arta populara si artizanat la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii;
    c) promovarea produselor de arta populara si artizanat cu specific traditional pe pietele externe, precum si castigarea de piete noi;
    d) stimularea cererii interne de produse de arta populara si artizanat;
    e) cresterea numarului de locuri de munca in domeniu prin atragerea in astfel de activitati a generatiei tinere si femeilor, in toate zonele tarii.

    2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2004 este de 5 miliarde lei, defalcat astfel:
    - 4,9 miliarde lei pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;
    - 0,1 miliarde lei pentru asistenta tehnica destinata Agentiei Nationale pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie, denumita in continuare ANIMMC, constand in cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale si servicii).

    3. Definitii
    In cadrul Programului urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) Produsele de arta populara sunt produsele realizate de creatorii si mesterii populari, care pastreaza caracterul autentic si specificul etnic al zonei sau centrului respectiv.
    b) Produsele artizanale sunt produsele executate de artizani, fie complet manual ori cu ajutorul uneltelor manuale sau chiar mecanice, atat timp cat contributia manuala a artizanului ramane cea mai substantiala componenta a produsului finit. Acestea sunt produse fara restrictii privind cantitatea si folosind materiale brute, neprelucrate, din resurse naturale. Natura speciala a produselor artizanale deriva din trasaturile lor distinctive, care pot fi utilitare, estetice, artistice, creative, culturale, decorative, functionale, traditionale, simbolice si semnificative social si religios. Produsele mestesugaresti, artistice si de artizanat care se regasesc in sfera artei populare cuprind o arie larga de obiecte care valorifica tehnicile, materiile prime, formele si ornamentele traditionale ale creatiei populare din diferite genuri; produse cu valoare artistica, dar si utilitara, adaptata la cerintele vietii moderne, care pastreaza specificul executiei manuale (hand made).
    c) Mestesugurile artistice traditionale includ o mare varietate de produse si de combinatii ale acestor tipuri de produse, dupa cum urmeaza:
    - costume populare si piese de costum (ii, fote, catrinte, cojoace, braie, bete, marame, traiste, palarii etc.);
    - piese de imbracaminte de factura artizanala, inspirate din costume populare;
    - tesaturi manuale;
    - covoare tesute de mana si tapiserii;
    - cusaturi si broderii;
    - impletituri, dantele, macrameuri;
    - olarit, ceramica;
    - produse din lemn, os si corn (cioplite, crestate, sculptate, incizate, pirogravate);
    - mobilier traditional, sculptat sau pictat (scaune, lavite, dulapioare, cuiere, lazi);
    - impletituri din fibre vegetale (papura, pai, rachita, alun, foi de porumb etc.);
    - produse din metal (fier forjat, arama, alama, cositor, argint etc.);
    - produse din piatra si marmura;
    - icoane pictate pe lemn si pe sticla;
    - oua incondeiate;
    - papusi - figurine in costume populare;
    - bijuterii inspirate din elemente traditionale si alte podoabe populare;
    - instrumente muzicale;
    - jucarii din lemn, ceramica, fibre vegetale.

    4. Beneficiari eligibili
    4.1. Sunt beneficiari eligibili in cadrul Programului persoanele juridice sau persoanele fizice care se incadreaza la data solicitarii in una dintre urmatoarele categorii:
    a) sunt organizate in baza Decretului-lege nr. 66/1990 privind organizarea si functionarea cooperatiei mestesugaresti si a Legii nr. 109/1996 privind organizarea si functionarea cooperatiei de consum si a cooperatiei de credit, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) sunt organizate in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si indeplinesc conditiile de incadrare in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potrivit dispozitiilor Legii nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    c) sunt constituite ca asociatii profesionale sau fundatii si au ca scop promovarea mestesugurilor artistice traditionale, a artei populare si artizanatului;
    d) sunt persoane fizice sau asociatii familiale autorizate sa desfasoare activitati in baza liberei initiative conform Legii nr. 507/2002 privind organizarea si desfasurarea unor activitati economice de catre persoane fizice, in domeniul mestesugurilor artistice traditionale, artei populare si artizanatului.
    4.2. Agentii economici mentionati la pct. 4.1 lit. a) - c) pot beneficia de prevederile Programului, daca indeplinesc cumulativ, la data solicitarii, urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) au capital social integral privat;
    b) respecta criteriul de independenta conform prevederilor art. 2 din Regulamentul privind ajutorul de stat pentru intreprinderile mici si mijlocii, pus in aplicare prin Ordinul presedintelui Consiliului Concurentei nr. 55/2004;
    c) au o durata de functionare de cel putin un an la data depunerii solicitarii;
    d) activeaza in domeniul mestesugurilor artistice traditionale, au ca obiect de activitate producerea, comercializarea produselor de arta populara si artizanat sau acordarea de consultanta in domeniul mestesugurilor artistice traditionale;
    e) si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de sanatate si asigurarile sociale de somaj, dupa caz;
    f) nu au mai beneficiat in ultimii 2 ani de alocatii financiare nerambursabile de la bugetul de stat pentru activitatile eligibile prevazute la pct. 5.1.

    5. Tipurile de ajutor financiar
    5.1. Prin Program se sustin prin alocatie financiara nerambursabila urmatoarele activitati eligibile:
    a) participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    b) participari la targuri si expozitii, organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    c) elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a agentului economic, redactate in limbi de larga circulatie internationala;
    d) realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate.
    5.2. Valoarea maxima a finantarii pentru fiecare dintre activitatile eligibile precizate la pct. 5.1, precum si cheltuielile eligibile sunt prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
    5.3. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile acordate beneficiarilor selectati pentru activitatile mentionate la pct. 5.1 este egala cu echivalentul a 65% din valoarea cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar nu mai mult de 80.000.000 lei, pentru fiecare beneficiar.
    5.4. In cadrul Programului nu se deconteaza cheltuielile aferente activitatilor pentru care solicitantii au beneficiat de alocatie financiara nerambursabila in cadrul altor programe/subprograme de sprijinire a mestesugurilor si artizanatului, cu finantare de la bugetul de stat.
    5.5. Fiecare beneficiar poate obtine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocatie financiara nerambursabila totala de maximum 80.000.000 lei in cadrul acestui Program.

    6. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finantare
    6.1. Orice aplicant trebuie sa obtina o aprobare de principiu a finantarii in cadrul Programului, inainte de efectuarea platilor si de executarea activitatii/activitatilor eligibile, conform anexei nr. 1 la prezenta procedura.
    6.2. In vederea obtinerii aprobarii de principiu a finantarii, solicitantul va completa si va transmite ANIMMC o cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 2 la prezenta procedura.
    6.2.1. Pentru beneficiarii eligibili prevazuti la pct. 4.1 lit. a) - c), cererea de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) copie a certificatului de inregistrare/a certificatului de inmatriculare si a certificatului de inregistrare fiscala a agentului economic sau, dupa caz, a certificatului de inscriere a asociatiei/fundatiei in Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul;
    b) certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul agentul economic, in care sa se mentioneze actionarii, administratorii, precum si domeniile de activitate principale si secundare ale acestuia;
    c) dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri in anul fiscal anterior, conform Legii nr. 133/1999, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul beneficiarilor prevazuti la pct. 4.1 lit. b);
    d) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor la bugetul de stat si bugetele locale, precum si la fondul asigurarilor de stat, asigurarilor sociale de sanatate si asigurarilor sociale de somaj;
    e) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei imputernicite sa semneze cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile;
    f) imputernicirea pentru reprezentantul solicitantului care semneaza cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile, semnata si stampilata de reprezentantul legal al agentului economic, daca este cazul;
    g) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    6.2.2. Pentru beneficiarii prevazuti la pct. 4.1 lit. d), cererea-tip de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) copie a autorizatiei pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent sau pentru infiintarea si functionarea de asociatii familiale, emisa de primarul competent potrivit legii;
    b) copie a certificatului de inregistrare sau, dupa caz, a certificatului de inmatriculare si a certificatului de inregistrare fiscala;
    c) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei care semneaza cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile;
    d) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    6.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative, va fi transmisa prin posta sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) - Programul national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, Bucuresti.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare poate fi ridicata de la sediul ANIMMC, fiind disponibila si pe pagina de Internet, la adresa: www.mimmc.ro.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii. Completarea cererii-tip de acord de principiu pentru finantare se face prin tehnoredactare.

    7. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    7.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP - ANIMMC in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare a cererii.
    Inregistrarea cererilor de acord de principiu pentru finantare va incepe dupa intrarea in vigoare a ordinului presedintelui ANIMMC de aprobare a procedurii de implementare a Programului pentru anul bugetar in curs, conform urmatorului program: luni - vineri, orele 8,30 - 16,30.
    7.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate conform principiului "primul venit, primul servit", in limita bugetului alocat Programului, in concordanta cu data si ora inregistrarii la ANIMMC a documentelor prevazute la pct. 6.2, in baza verificarii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    7.3. ANIMMC are obligatia de a face publica epuizarea bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs, data de la care nu se mai inregistreaza cereri-tip de acord de principiu pentru finantare.
    7.4. Data limita de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 15 octombrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii pana la aceasta data a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs.
    7.5. ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative. Pentru solicitantii selectati pentru finantare, ANIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare.
    In cazul in care cererea-tip de acord de principiu pentru finantare nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii noii cereri-tip de acord de principiu pentru finantare cu completarile si corectiile efectuate.
    7.6. Solicitantii care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 4, cei care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate privind activitatile si cheltuielile in conformitate cu anexa nr. 1 la prezenta procedura sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finantare dupa data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat vor primi scrisoare de instiintare a respingerii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare.
    7.7. Prin ordin al presedintelui ANIMMC se constituie Unitatea de Implementare a Programului (UIP), compusa din reprezentanti ai ANIMMC, in scopul evaluarii solicitarilor si implementarii Programului.

    8. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile
    8.1. Alocatia financiara nerambursabila va fi acordata solicitantilor care au fost selectati, dupa ce acestia au efectuat activitatea/activitatile eligibila/eligibile si plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, in conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finantare.
    8.2. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prezentata in anexa nr. 5 la prezenta procedura, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmita la ANIMMC prin posta sau prin curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 6 la prezenta procedura, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont;
    c) lista tuturor documentelor depuse in vederea eliberarii alocatiei financiare nerambursabile.
    8.3. Termenul limita pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, completata, este data de 15 noiembrie a anului bugetar in curs.
    8.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii intre partile contractante, in cadrul activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    8.5. In cazul platilor in valuta pentru activitatile prevazute la pct. 5.1 se deconteaza valoarea in lei la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    8.6. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatie financiara nerambursabila se face de catre ANIMMC, in contul beneficiarului deschis la trezoreria statului in a carei raza teritoriala isi are sediul sau la care este luat in evidenta fiscala, dupa caz, pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 8.2, in termen de 30 de zile calendaristice de la inregistrarea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, conform anexei nr. 5 la prezenta procedura. Documentele originale vor fi ridicate de beneficiari de la sediul ANIMMC, dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila.
    8.7. ANIMMC are dreptul sa verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea si conformitatea declaratiilor, activitatilor si cheltuielilor facute de beneficiar in cadrul Programului.
    In cazul in care, in urma controalelor efectuate de reprezentantii ANIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constata ca beneficiarii au facut declaratii incomplete si/sau false pentru a obtine alocatia financiara nerambursabila sau ca au deturnat destinatia acesteia, beneficiarul are obligatia de a rambursa sumele primite, actualizate la data constatarii.

    9. Anularea cererii de solicitare a alocatiei financiare nerambursabile
    9.1. In cazul in care una sau mai multe dintre informatiile cuprinse in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, pentru care ANIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu, se modifica, solicitantii au obligatia de a transmite la ANIMMC prin posta sau prin curier cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 4 la prezenta procedura. Solicitantul beneficiaza de alocatie financiara nerambursabila pentru activitatile si cheltuielile ramase nemodificate. Pentru activitatile, cheltuielile eligibile si partile contractante care au suferit modificari, solicitantul poate transmite o noua cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, concomitent sau ulterior transmiterii cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii.
    9.2. Cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acordul de principiu se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de imputernicitul legal al societatii. Completarea cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii se face prin tehnoredactare.

    ANEXA 1*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

    ACTIVITATILE DE SUSTINERE A MESTESUGURILOR SI ARTIZANATULUI SI CHELTUIELI ELIGIBILE AFERENTE CARE CONSTITUIE OBIECTUL FINANTARII

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |   Activitatea  |     Cheltuieli     | Valoarea  |      Documente        |
|crt.|   eligibila    |     eligibile      | maxima a  |    justificative      |
|    |                |                    |finantarii |                       |
|    |                |                    |    pe     |                       |
|    |                |                    |activitati |                       |
|    |                |                    | - lei -   |                       |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
| 1. |Participari la  |- Cheltuieli pentru:| 80.000.000|- Contractul cu        |
|    |targuri si      |  - Taxa de         |           |organizatorul targului/|
|    |expozitii       |    participare     |           |expozitiei             |
|    |internationale, |  - Inchiriere stand|           |- Ordin de deplasare   |
|    |organizate in   |  - Amenajare stand |           |- Factura fiscala/     |
|    |strainatate, cu |- Cheltuieli de     |           |chitanta fiscala       |
|    |stand propriu   |transport*1)        |           |- Documente plata -    |
|    |sau in asociere |- Cheltuieli de     |           |bilete pentru          |
|    |cu alti agenti  |cazare*1) pe        |           |mijloacele de transport|
|    |economici       |perioada targului   |           |- Asigurare auto si    |
|    |                |- Cheltuieli de     |           |carte verde (daca este |
|    |                |transport mostre    |           |cazul)                 |
|    |                |                    |           |- Foaie de parcurs     |
|    |                |                    |           |(daca este cazul)      |
|    |                |                    |           |- Ordine de plata      |
|    |                |                    |           |- Dispozitii de plata  |
|    |                |                    |           |valutara externa       |
|    |                |                    |           |- Declaratie de export |
|    |                |                    |           |temporar (pentru       |
|    |                |                    |           |mostre)                |
|    |                |                    |           |- Copie dupa           |
|    |                |                    |           |extrasul de cont       |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
| 2. |Participari la  |- Cheltuieli pentru:| 60.000.000|- Contractul cu        |
|    |targuri si      |  - Taxa de         |           |organizatorul targului/|
|    |expozitii,      |    participare     |           |expozitiei             |
|    |organizate in   |  - Inchiriere stand|           |- Ordin de deplasare   |
|    |tara, cu stand  |  - Amenajare stand |           |- Factura fiscala/     |
|    |propriu sau in  |- Cheltuieli de     |           |chitanta fiscala       |
|    |asociere cu alti|transport*2)        |           |- Documente plata -    |
|    |agenti economici|- Cheltuieli de     |           |bilete pentru          |
|    |                |cazare*2) pe        |           |mijloacele de transport|
|    |                |perioada targului   |           |- Foaie de parcurs     |
|    |                |                    |           |(daca este cazul)      |
|    |                |                    |           |- Ordine de plata      |
|    |                |                    |           |- Copie dupa extrasul  |
|    |                |                    |           |de cont                |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
    *1) Va fi decontata 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia - exclusiv transportul in localitate.
    *2) Va fi decontata 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995, republicata, cu modificarile ulterioare, privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii in interesul serviciului (exclusiv transport mostre). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia - exclusiv transportul in localitate.

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |   Activitatea  |     Cheltuieli     | Valoarea  |      Documente        |
|crt.|   eligibila    |     eligibile      | maxima a  |    justificative      |
|    |                |                    |finantarii |                       |
|    |                |                    |    pe     |                       |
|    |                |                    |activitati |                       |
|    |                |                    | - lei -   |                       |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
| 3. |Elaborarea si   |- Cheltuieli pentru | 80.000.000|- Contracte de         |
|    |productia de    |elaborarea si       |           |furnizare*3)           |
|    |materiale       |productia           |           |- Factura fiscala/     |
|    |tiparite de     |materialelor de     |           |chitanta fiscala       |
|    |promovare a     |promovare:          |           |- Ordine de plata      |
|    |produselor de   |  a) pliante        |           |- Copie dupa extrasul  |
|    |arta populara,  |  b) brosuri        |           |de cont                |
|    |artizanat si a  |  c) cataloage      |           |- Mostre pentru        |
|    |mestesugurilor  |  d) afise          |           |materialele de         |
|    |     *1)        |  e) CD-uri         |           |promovare realizate    |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
| 4. |Realizarea unui |- Elaborare de      | 20.000.000|- Contracte de         |
|    |site pe Internet|pagini WEB pentru   |           |servicii*4)            |
|    |pentru          |prezentarea pe      |           |- Factura fiscala/     |
|    |prezentarea     |Internet a          |           |chitanta fiscala       |
|    |activitatii     |activitatii         |           |- Ordine de plata      |
|    |solicitantului  |solicitantului si a |           |- Copie dupa extrasul  |
|    |si a produselor |produselor sau      |           |de cont                |
|    |sau serviciilor |serviciilor         |           |                       |
|    |promovate*2)    |promovate           |           |                       |
|____|________________|____________________|___________|_______________________|
    *1) Materialele promotionale vor fi realizate si in limbi de larga circulatie internationala.
    *2) Site-ul se realizeaza in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala.
    *3) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii si limba/limbile in care se realizeaza materialele promotionale.
    *4) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii, limbile in care se realizeaza site-ul si adresa paginii WEB.

    ANEXA 2*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

                                    _________________________________________
                                   |   Se completeaza numai de catre ANIMMC  |
                                   |                                         |
                                   | Data si ora Inregistrarii ..............|
                                   | Numarul cererii ........................|
                                   |                                         |
                                   | Numele reprezentantului                 |
                                   | ANIMMC .................................|
                                   | Semnatura                               |
                                   |_________________________________________|

              CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa ................................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin dl/d-na ................................. avand calitatea de .........................., solicit finantarea in conditiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Presedintelui nr. .......................

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea completa a solicitantului .......................................
    Adresa ....................................................................
    Telefon: .......... Fax: ................... E-mail: ......................
    Data inregistrarii organizatiei ...........................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul Registrul comertului (dupa caz) ...........
    Codul fiscal (dupa caz) ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) .....................................
    Nr. cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ............. deschis la Trezoreria ......................

    Forma juridica: ........................................
                                                         _
    Forma de proprietate 100% privata                DA |_|
                                                         _
                                                     NU |_|

    Capitalul social: .............. milioane lei    detinut de
    - persoane fizice                .............%
    - persoane juridice:             .............%

    Obiectul principal de activitate ...........................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    Cod CAEN ...................................................................
    Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior)
    ............................................................................
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ............................. mii lei,
    Profit net/pierdere (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ............................. mii lei

    In prezent desfasor activitate in domeniul mestesugurilor si artizanatului:
     _
    |_| DA   Valoarea productiei si/sau serviciilor realizate in anul fiscal
             precedent (mii euro)
             ...................................................................
             ...................................................................
             Tari in care am realizat export ...................................
             ...................................................................
             ...................................................................
             Produsele si/sau serviciile pe care doresc sa le promovez cu
             sprijinul acestui program
             ...................................................................
             ...................................................................
             ...................................................................
             ...................................................................
     _
    |_| NU   Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul
             acestui program
             ...................................................................
             ...................................................................

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care solicit finantare in cadrul Programului

    Tipul activitatilor pentru care se solicita finantarea:
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii, organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a produselor de arta populara, artizanat si a mestesugurilor artistice
     _
    |_| Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor promovate

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de
    targuri si             participare conform
    expozitii              contractului cu
    internationale,        organizatorul,
    organizate in          incluzand:
    strainatate,            _
    cu stand propriu       |_| Inchiriere stand,
    sau in asociere            taxa de participare     ..........     ..........
    cu alti agenti          _
    economici*3)           |_| Amenajare stand         ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de transport     ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare
                           pe perioada targului        ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli cu
                           transportul mostrelor       ..........     ..........

                       TOTAL:                          ..........     ..........

                       Denumire targ/expozitie internationala*4)
                       Perioada de desfasurare a activitatii:
                       de la ................. la ................
                                (zi/luna/an)        (zi/luna/an)

                       Date privind organizatorul*5)
                         Denumire: .............................................
                         Adresa: ...............................................
                         .......................................................
                         Telefon: ..............................................
                         Fax: ..................................................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .........................................................
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 80 de milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de
    targuri si             participare conform
    expozitii,             contractului cu
    organizate in          organizatorul,
    tara, cu stand         incluzand:
    propriu sau in          _
    asociere cu alti       |_| Inchiriere stand,
    agenti                     taxa de participare     ..........     ..........
    economici*3)            _
                           |_| Amenajare stand         ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de transport     ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare
                           pe perioada targului        ..........     ..........

                       TOTAL:                          ..........     ..........

                       Denumire targ/expozitie internationala*4) ...............
                       Perioada de desfasurare a activitatii:
                       de la ................. la ................
                                (zi/luna/an)        (zi/luna/an)

                       Date privind organizatorul*5)
                         Denumire: .............................................
                         Adresa:
                         .......................................................
                         .......................................................
                         .......................................................
                         Telefon: ..............................................
                         Fax: ..................................................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .........................................................

 _                      _
|_| Elaborarea si      |_| Elaborarea si
    productia de           productia materialelor
    materiale tiparite     publicitare stipulate
    de promovare           in contractul ce
    a produselor de        urmeaza a fi semnat cu
    arta populara,         furnizorul*5)               ..........     ..........
    artizanat si a
    mestesugurilor     Denumire: ...............................................
    artistice*6)       Adresa: .................................................
    - pliante          .........................................................
    - brosuri          .........................................................
    - cataloage        .........................................................
    - afise            Telefon: ................................................
    - CD-uri           Fax: ....................................................
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 60 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator/furnizor.
    *6) Suma totala nu va depasi 80 milioane lei.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Realizarea unui    |_| Elaborare de pagini
    site pe Internet       WEB pentru prezentarea
    pentru prezentarea     pe Internet a
    activitatii            activitatii
    solicitantului si      solicitantului si a
    a produselor sau       produselor sau
    serviciilor            serviciilor promovate       ..........     ..........
    promovate*3)

                       Date privind partenerul*4) contractual:
                         Denumire: .............................................
                         Adresa: ...............................................
                         .......................................................
                         .......................................................
                         Telefon: ..............................................
                         Fax: ..................................................
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 20 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare organizator/partener.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ..................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ..........., nr. ......., eliberat de ....................... la data de ................., cu domiciliul in localitatea .............................., str. ........................... nr. ..... bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul ....................., in calitate de reprezentant legal al organizatiei ............................, declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.

    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.

    Declar pe propria raspundere ca activitatile pentru care solicit finantarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finantare de la bugetul de stat.

    De asemenea declar pe propria raspundere ca in ultimii 2 (doi) ani:
     _
    |_| nu am beneficiat de ajutor de stat;
     _
    |_| am beneficiat de urmatoarele ajutoare de stat:
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Anul acordarii|   Forma  |  Institutia  |  Programul prin |   Cuantumul  |
|crt.|  ajutorului  |ajutorului| finantatoare |care a beneficiat| ajutorului de|
|    |   de stat    |  de stat |              |  de finantare   | stat acordat |
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|
|____|______________|__________|______________|_________________|______________|

in conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*          Functia

    Data semnarii:

------------
    * Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 3*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

                                _____________________________________________
                               | Data: ...................... |
                               | Numarul notificarii: ...................... |
                               |_____________________________________________|

                            - NOTIFICARE*1) -
                                 PRIVIND
                  ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
                 (in conditiile prevazute in anexa nr. 2)

    DESTINATAR:    Denumirea completa a destinatarului: .......................
                   Data inregistrarii organizatiei: ...........................
                   Nr. de inmatriculare la Oficiul Registrul comertului (dupa
                   caz): ......................................................
                   Codul fiscal (dupa caz): ...................................
                   Codul unic de inregistrare (dupa caz): .....................
                   Adresa: ....................................................
                   Fax: .......................................................

    Ca urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finantare nr. ......... din data de ................, va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:

________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii     Tipul de cheltuiala pentru care se     Valoarea
                                       acorda finantare              finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                      - lei -
________________________________________________________________________________
  _                            _
 |_| Participari la targuri   |_| Cheltuieli de participare conform
     si expozitii                 contractului cu organizatorul,
     internationale,              incluzand:
     organizate in                 _
     strainatate, cu stand        |_| Inchiriere stand,
     propriu sau in asociere          taxa de participare             ..........
     cu alti agenti economici      _
                                  |_| Amenajare stand                 ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport             ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare,
                                  pe perioada targului                ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport mostre      ..........

                              TOTAL                                   ..........
  _                            _
 |_| Participari la targuri   |_| Cheltuieli de participare conform
     si expozitii,                contractului cu organizatorul,
     organizate in tara,          incluzand:
     cu stand propriu sau in       _
     asociere cu alti agenti      |_| Inchiriere stand,
     economici                        taxa de participare             ..........
                                   _
                                  |_| Amenajare stand                 ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport             ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare,
                                  pe perioada targului                ..........

                              TOTAL                                   ..........
________________________________________________________________________________
    *1) Se completeaza de catre ANIMMC.

________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii     Tipul de cheltuiala pentru care se     Valoarea
                                       acorda finantare              finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                      - lei -
________________________________________________________________________________
  _                            _
 |_| Elaborarea si productia  |_| Elaborarea si productia
     de materiale tiparite        materialelor publicitare stipulate
     de promovare a               in contractul ce urmeaza a fi
     produselor de arta           semnat cu furnizorul                ..........
     populara, artizanat si a
     mestesugurilor artistice
  _                            _
 |_| Realizarea unui site pe  |_| Elaborare de pagini WEB pentru
     Internet pentru              prezentarea pe Internet a
     prezentarea activitatii      activitatii solicitantului si a
     solicitantului si a          produselor sau serviciilor
     produselor sau               promovate                           ..........
     serviciilor promovate
________________________________________________________________________________
                              Valoarea totala a finantarii aprobate
                              de principiu                            ..........

    Coordonator UIP:

    Semnatura ...........................

    ANEXA 4*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 4 este reprodusa in facsimil.

                              CERERE-TIP
de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu

    (se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii)

    Subscrisa .................................... avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin dl/d-na .................... avand calitatea de .............................., solicit anularea finantarii pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea completa a solicitantului: ......................................
    Adresa: ...................................................................
    Telefon: ..................... Fax: ................. E-mail: .............
    Data inregistrarii organizatiei: ..........................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul Registrului comertului (dupa caz): ........
    Codul fiscal (dupa caz): ..................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz): ....................................
    Nr. cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ................... deschis la Trezoreria ................

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii

________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii            Tipul de cheltuiala             Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     pentru care
                                                                     se solicita
                                                                     anularea
                                                                      - lei -
________________________________________________________________________________
  _                            _
 |_| Participari la targuri   |_| Cheltuieli de participare conform
     si expozitii                 contractului cu organizatorul,
     internationale,              incluzand:
     organizate in                 _
     strainatate, cu stand        |_| Inchirierea standului,
     propriu sau in asociere          taxa de participare             ..........
     cu alti agenti economici      _
                                  |_| Amenajarea standului            ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport             ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare,
                                  pe perioada targului                ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli cu transportul
                                  mostrelor                           ..........

                              TOTAL                                   ..........

                                  Denumirea targului/expozitiei internationale
                                  la care se renunta*1): .......................

  _                            _
 |_| Participari la targuri   |_| Cheltuieli de participare conform
     si expozitii,                contractului cu organizatorul,
     organizate in                incluzand:
     tara, cu stand propriu        _
     sau in asociere cu alti      |_| Inchirierea standului,
     agenti economici                 taxa de participare             ..........
                                   _
                                  |_| Amenajarea standului            ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de transport,
                                  pe perioada targului                ..........
                               _
                              |_| Cheltuieli de cazare                ..........

                              TOTAL                                   ..........

                                  Denumirea targului/expozitiei internationale
                                  la care se renunta*1): .......................

  _                            _
 |_| Elaborarea si productia  |_| Elaborarea si productia
     de materiale tiparite        materialelor publicitare
     de promovare a               stipulate in contractul ce
     agentului economic           urmeaza a fi semnat cu furnizorul   ..........
     - pliante
     - brosuri                    Denumire partener contractual*2) la care se
     - cataloage                  renunta: .....................................
     - afise
     - CD-uri

  _                            _
 |_| Realizarea unui site pe  |_| Elaborare de pagini WEB pentru
     Internet pentru              prezentarea pe Internet a
     prezentarea activitatii      activitatii solicitantului si a
     solicitantului si a          produselor sau serviciilor
     produselor sau               promovate                          ...........
     serviciilor promovate
                                  Denumire partener contractual*2) la care se
                                  renunta: .....................................
________________________________________________________________________________
    *1) Se completeaza pentru fiecare targ la care se renunta.
    *2) Se completeaza pentru fiecare partener la care se renunta.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/subsemnata ..................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ............ nr. ......., eliberat de ....................... la data de ................., cu domiciliul in localitatea .............................., str. ........................... nr. ...., bl. ..., sc. ..., ap. ..., sectorul/judetul ........................, in calitate de reprezentant legal al organizatiei ............................., declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*3)       Functia

    Data semnarii:

------------
    *3) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 5 *1)
    la procedura

    *1) Anexa nr. 5 este reprodusa in facsimil.

                               CERERE-TIP
             de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile

    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa .................................... avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ..................... avand calitatea de ........................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ....... nr. ............. eliberat de ..................... la data de ..............., cu domiciliul in localitatea ...................... str. .................... nr. ........, bl. ......., sc. ......., ap. ........, sectorul/judetul ......................, cod postal ................. solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile in conditiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Presedintelui nr. ......... .

    Datele de identificare a solicitantului:

    Denumirea completa a solicitantului: ......................................
    Adresa: ...................................................................
    Telefon: ..................... Fax: ................. E-mail: .............
    Data inregistrarii organizatiei: ..........................................
    Numarul de inmatriculare in Registrul comertului (dupa caz): ..............
    Codul fiscal (dupa caz): ..................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz): ....................................
    Cont bancar nr. .................... deschis la Trezoreria ................

    Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 6) precum si documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la program, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)          Functia

    Data semnarii

------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 6*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 6 este reprodusa in facsimil.

                       - FORMULAR DE DECONT*1) -

    Organizatia solicitanta ...............          Data: .................

                                                                       lei*2)
 ______________________________________________________________________________
|Activitatea|Obiectul|   Nr.  |  Data  |Valoarea|       Document de plata      |
|     *3)   |facturii|facturii|facturii|facturii|______________________________|
|           |        |        |        |________|   Felul    |Nr.|Data|Valoarea|
|           |        |        |        |Cu |Fara|documentului|   |    |________|
|           |        |        |        |TVA|TVA |            |   |    |Cu |Fara|
|           |        |        |        |   |    |            |   |    |TVA|TVA |
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|
| TOTAL:    |        |        |        |   |    |            |   |    |   |    |
|___________|________|________|________|___|____|____________|___|____|___|____|

    Semnatura si stampila*4)

------------
    *1) La prezentul decont se va anexa lista documentelor justificative in conformitate cu anexa nr. 1 si in ordinea activitatilor prezentate in decont, precum si documentele justificative in original si in copie.
    *2) Pentru platile efectuate in valuta, conversia se face utilizand cursul de schimb comunicat de BNR, valabil pentru ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    *3) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1 la procedura.
    *4) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal solicitantul.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 56/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 56 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 56/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu