Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 681 din 16 septembrie 2003

pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI MEDIULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 682 din 26 septembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 13 si 14 din Regulamentul de aplicare a Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 611/1997,
    avand in vedere prevederile art. 11 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 739/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului,

    ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Metodologia privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Raspunderea pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin revine directiei de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului si Regiei Nationale a Padurilor.
    Art. 3
    Dosarele depuse in vederea atestarii, anterior intrarii in vigoare a prezentului ordin, se vor analiza pe baza metodologiei in vigoare la data inregistrarii cererii.
    Art. 4
    La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. 449/1998 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 din 17 iulie 1998, precum si orice alte dispozitii contrare.
    Art. 5
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                         p. Ministrul agriculturii,
                       padurilor, apelor si mediului,
                               Petre Daea,
                            secretar de stat

    ANEXA 1

                               METODOLOGIE
privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In temeiul art. 13 alin. (1) si alin. (2) lit. b), precum si al art. 14 alin. (2) lit. b) din Regulamentul de aplicare a Legii imbunatatirilor funciare nr. 84/1996, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 611/1997, Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului atesta persoanele fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.
    Art. 2
    Atestarea persoanelor fizice si juridice are drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrarilor de imbunatatiri funciare, in vederea indeplinirii cerintelor tehnice si calitative minimale prevazute in normativele in vigoare.
    Art. 3
    In intelesul prezentei metodologii, lucrarile de imbunatatiri funciare in domeniul silvic sunt lucrari complexe de constructii hidrotehnice, pedoameliorative, de impaduriri si de creare a perdelelor forestiere de protectie, care se realizeaza pe terenurile cu destinatie forestiera, in vederea prevenirii, reducerii si inlaturarii proceselor de deteriorare a fondului funciar cauzate de factori naturali sau de activitati antropice, prin masuri specifice avand ca scop valorificarea capacitatii de productie a terenurilor si a speciilor forestiere, precum si introducerea in circuitul silvic a terenurilor neproductive.
    Art. 4
    Prin atestare se confirma capacitatea tehnico-profesionala a persoanelor fizice si juridice de a efectua studii de teren, de a elabora documentatii tehnico-economice si de a executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic, care corespund normelor de calitate in vigoare.
    Art. 5
    Atestarea capacitatii tehnico-profesionale se realizeaza prin verificarea performantelor profesionale si a posibilitatilor tehnice de executie ale persoanelor fizice si juridice care solicita atestarea, in conformitate cu prevederile prezentei metodologii.

    CAP. 2
    Domenii si conditii de atestare

    Art. 6
    Domeniile de atestare a persoanelor fizice si juridice pentru activitatile de imbunatatiri funciare pe terenuri cu destinatie forestiera sunt urmatoarele:
    a) efectuarea studiilor de teren si elaborarea documentatiilor tehnico-economice;
    b) executarea lucrarilor de imbunatatiri funciare.
    Art. 7
    Atestarea persoanelor fizice si juridice se face pentru domeniile de activitate prevazute la art. 6 si se poate solicita pentru unul sau ambele domenii, cu respectarea conditiilor prevazute in prezenta metodologie.
    Art. 8
    Grupele de lucrari de imbunatatiri funciare aferente domeniilor de activitate prevazute la art. 6, pentru care Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului acorda atestare, sunt urmatoarele:
    a) indiguiri si regularizarea cursurilor de apa;
    b) amenajari de desecare si drenaj;
    c) amenajari de combatere a eroziunii solului, in care se includ si lucrari pentru stingerea torentilor;
    d) lucrari si masuri pedoameliorative, asociate cu cele de combatere a eroziunii solului pe terenuri saraturate, acide, pe terenuri poluate, degradate antropic si pe alte terenuri care si-au pierdut, total sau partial, capacitatea de productie, precum si stabilizarea nisipurilor mobile;
    e) amenajari silvice de infiintare a perdelelor forestiere de protectie si a plantatiilor forestiere antierozionale;
    f) amenajari de imbunatatiri funciare, constand in solutii si lucrari noi, rezultate din activitatea de cercetare si din tehnica noua.
    Art. 9
    Persoanele fizice care solicita atestarea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sa aiba diploma de inginer in una dintre specializarile: silvicultura si exploatari forestiere, constructii hidrotehnice si imbunatatiri funciare;
    b) sa aiba o activitate de minimum 5 ani in proiectarea sau executarea de lucrari de imbunatatiri funciare;
    c) sa nu aiba antecedente penale.
    Art. 10
    Sunt atestate, la cerere, fara examinarea prevazuta la art. 19, persoanele fizice care au titlul stiintific de doctor, cu subiectul tezei de doctorat in domeniile specificate la art. 8, cele care indeplinesc functia de inginer proiectant gradul I, cercetator stiintific gradul I, inginer gradul I sau functii asimilate acestora si isi desfasoara activitatea in domeniile si in grupele de lucrari prevazute la art. 6 si 8.
    Art. 11
    In vederea atestarii persoanele juridice (agenti economici de specialitate) trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
    a) sa fie constituite si sa functioneze in conditiile legii;
    b) sa aiba inscris in statut, ca obiect de activitate, domeniul sau domeniile in care solicita atestarea, conform art. 6;
    c) sa aiba cel putin 2 angajati cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, ambii atestati conform prezentei metodologii, pentru domeniul si grupele de lucrari pentru care persoana juridica solicita atestarea;
    d) sa aiba un minimum de echipamente tehnice, pentru a putea realiza lucrarile de imbunatatiri funciare in domeniul silvic pentru care solicita atestarea.

    CAP. 3
    Documentele si procedura de atestare

    Art. 12
    Procedura de atestare a persoanelor fizice si juridice este organizata si coordonata de directia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    Art. 13
    Atestarea persoanelor fizice si juridice se face de catre Comisia de atestare formata din specialisti, numita prin ordin al ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului, pe baza propunerilor directiei de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    Art. 14
    Documentele necesare atestarii persoanelor fizice sunt urmatoarele:
    a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prezentat in anexa nr. 1 la prezenta metodologie;
    b) curriculum vitae;
    c) lista de lucrari elaborate sau la care a fost coautor, respectiv la care a participat, in domeniul proiectarii sau executarii lucrarilor de imbunatatiri funciare, din care sa rezulte experienta corespunzatoare domeniului si grupelor de lucrari pentru care solicita atestarea;
    d) diploma de studii si, dupa caz, titlul stiintific, in copie legalizata;
    e) extras de pe carnetul de munca, in copie, sau un alt document din care sa rezulte indeplinirea conditiilor prevazute la art. 9 lit. b);
    f) certificatul de cazier judiciar;
    g) documentul care dovedeste achitarea tarifului stabilit pentru atestare.
    Art. 15
    Documentele necesare in vederea atestarii persoanelor juridice sunt urmatoarele:
    a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prezentat in anexa nr. 2 la prezenta metodologie;
    b) memoriu de activitate, care sa contina: date cu privire la capitalul social si la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrari executate in domeniu, experienta in executia lucrarilor, valoarea contractelor realizate anterior, personalul tehnic si economic si experienta acestuia;
    c) informatii privind bonitatea solicitantului la data respectiva, care sa contina urmatoarele precizari: obligatii contractuale neonorate, daca a fost declarat in stare de faliment, daca a cedat contracte in beneficiul creditorilor, daca are litigii referitoare la neefectuarea platilor sau litigii in privinta calitatii;
    d) informatii privind dotarea cu utilajele si echipamentele necesare, in stare de functionare, pentru efectuarea studiilor de teren, elaborarea documentatiilor tehnico-economice si pentru executia lucrarilor de imbunatatiri funciare in domeniul silvic;
    e) copii legalizate de pe documentele de infiintare a persoanei juridice: actul constitutiv si/sau statutul, incheierea judecatorului-delegat de la oficiul registrului comertului/hotararea judecatoreasca de infiintare, certificatul de inregistrare la oficiul registrului comertului;
    f) curriculum vitae si copie legalizata de pe contractul de angajare al reprezentantului legal, abilitat sa reprezinte si sa semneze in numele persoanei juridice respective;
    g) copie legalizata de pe contractul individual de munca pe durata nedeterminata pentru angajatii atestati conform prevederilor art. 11 lit. c) si copii ale atestatelor obtinute de acestia;
    h) documentul care dovedeste achitarea tarifului stabilit pentru atestare.
    Art. 16
    (1) Dosarele de atestare se depun la sediul Regiei Nationale a Padurilor.
    (2) Evidenta dosarelor de atestare se tine intr-un registru special.
    Art. 17
    Dosarele cu cererile si documentele depuse in vederea atestarii sunt pastrate de secretariatul Comisiei de atestare, care intocmeste lunar lista cu solicitarile primite.
    Art. 18
    Cererile si documentele depuse sunt analizate periodic, dar nu mai tarziu de 60 de zile de la data inregistrarii, de catre Comisia de atestare, in sedinte de lucru programate de presedintele acesteia. Deciziile Comisiei de atestare, in urma analizarii dosarelor, se consemneaza intr-un registru de procese-verbale si se afiseaza impreuna cu programarea sesiunii de examinare.
    Art. 19
    Examinarea candidatilor, persoane fizice, care indeplinesc conditiile prevazute la art. 9 si care au solicitat atestarea consta in prezentarea de catre acestia, in fata Comisiei de atestare, a unei lucrari la care au participat, aleasa de candidat din lista inclusa in dosarul de atestare. Dupa prezentarea lucrarii candidatul va raspunde intrebarilor puse de membrii Comisiei de atestare pe marginea expunerii sale.
    Art. 20
    Examinarea persoanei juridice care a solicitat atestarea se face de catre Comisia de atestare prin analizarea dosarului depus de catre aceasta, in prezenta reprezentantului legal al unitatii respective, care, la cerere, va furniza date suplimentare.
    Art. 21
    Rezultatul examenului de atestare - admis/respins - atat pentru persoanele fizice, cat si pentru cele juridice se va consemna in procesul-verbal de sedinta si se va afisa la avizierul Regiei Nationale a Padurilor in termen de 24 de ore de la incheierea sedintei de atestare.
    Art. 22
    In termen de 30 de zile de la data atestarii, persoanele fizice si juridice indreptatite primesc certificatul de atestare, conform modelului prezentat in anexa nr. 3 la prezenta metodologie.
    Art. 23
    Persoanele atestate sunt obligate sa-si confectioneze parafa de atestat, conform modelului prezentat in anexa nr. 4 la prezenta metodologie, iar la ridicarea certificatului de atestare sa inainteze Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului specimenul acesteia, pe declaratie proprie.
    Art. 24
    (1) Tariful pentru atestare se stabileste diferentiat pentru persoanele fizice si juridice de catre Regia Nationala a Padurilor, cu aprobarea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului. Persoanele care solicita atestarea au obligatia de a depune valoarea tarifului, in numerar, la casieria Regiei Nationale a Padurilor sau prin ordin de plata la prezentare, in contul deschis separat pentru aceasta activitate.
    (2) Regia Nationala a Padurilor va suporta din tarifele incasate cheltuielile pentru functionarea Comisiei de atestare si editarea certificatelor de atestare.

    CAP. 4
    Comisia de atestare

    Art. 25
    (1) Comisia de atestare este formata din 7 membri, selectati dintre personalitatile din silvicultura, specializati in domeniile prevazute la art. 6 si care se bucura de prestigiu profesional. Aceasta isi desfasoara activitatea in cadrul Regiei Nationale a Padurilor.
    (2) Presedintele Comisiei de atestare este nominalizat din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    (3) Secretariatul Comisiei de atestare este format dintr-un reprezentant din directia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului si un reprezentant din cadrul Regiei Nationale a Padurilor. Cei 2 reprezentanti sunt membri ai Comisiei de atestare.
    Art. 26
    Atributiile presedintelui Comisiei de atestare sunt urmatoarele:
    a) aproba programarea sedintelor Comisiei de atestare;
    b) conduce lucrarile sedintelor Comisiei de atestare;
    c) semneaza certificatele de atestare si corespondenta Comisiei de atestare.
    Art. 27
    Atributiile secretariatului Comisiei de atestare sunt urmatoarele:
    a) planifica si organizeaza, impreuna cu presedintele, activitatea comisiei, stabilind periodic datele de intrunire a acesteia;
    b) inregistreaza cererile de atestare insotite de documentele necesare si pastreaza evidenta acestora in registrul special prevazut la art. 16;
    c) asigura convocarea membrilor Comisiei de atestare si programarea solicitantilor pentru interviu;
    d) pastreaza si completeaza registrul cu procesele-verbale ale comisiei;
    e) redacteaza documentele comisiei;
    f) pastreaza stampila comisiei.
    Art. 28
    Comisia de atestare ia decizii cu privire la:
    a) admiterea sau respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau juridice, in cazul neindeplinirii conditiilor prevazute la art. 9 si 11;
    b) admiterea sau respingerea, in urma examinarii, a persoanelor fizice sau juridice;
    c) suspendarea si/sau retragerea certificatului de atestare.
    Art. 29
    Comisia de atestare este legal constituita in prezenta a cel putin 5 membri.
    Art. 30
    Eventualele contestatii la deciziile Comisiei de atestare se depun in termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor si se adreseaza ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului, care le si solutioneaza. Impotriva deciziei ministrului se poate formula plangere la instanta judecatoreasca, potrivit legii.

    CAP. 5
    Drepturile si obligatiile persoanelor fizice si juridice atestate

    Art. 31
    In cadrul domeniilor in care au fost atestate persoanele fizice si juridice au dreptul:
    a) de a participa la licitatii;
    b) de a incheia contracte si conventii de colaborare;
    c) de a acorda consultanta tehnica;
    d) de a efectua studii de teren si de a executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic;
    e) de a intocmi documentatii tehnico-economice;
    f) de a valida lucrarile de imbunatatiri funciare executate conform prevederilor legale, prin semnatura si parafa, in domeniile si grupele de lucrari in care au fost atestate, prevazute la art. 6 si 8. Prin validare se confirma de catre persoana fizica sau juridica atestata, pe propria raspundere, ca lucrarile respective corespund normelor de calitate in vigoare.
    Art. 32
    Persoanele fizice si juridice atestate au urmatoarele obligatii:
    a) sa desfasoare activitatile prevazute la art. 6 numai in domeniul sau domeniile pentru care au fost atestate, cu respectarea dispozitiilor legale, precum si a metodologiilor, normelor si instructiunilor aprobate de Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    b) sa valideze numai acele lucrari care se incadreaza in domeniul de activitate in care au fost atestate.

    CAP. 6
    Suspendarea si retragerea certificatului de atestare

    Art. 33
    Nerespectarea obligatiilor prevazute la art. 32 de catre persoanele fizice sau juridice atestate potrivit prezentei metodologii poate atrage suspendarea sau retragerea certificatului de atestare, dupa caz.
    Art. 34
    Suspendarea sau retragerea, dupa caz, a certificatului de atestare se dispune prin decizie a presedintelui Comisiei de atestare, in urma propunerilor formulate de catre membrii comisiei sau de directorul directiei de specialitate din Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, pe baza proceselor-verbale sau a notelor de constatare incheiate in teritoriu de catre acestia sau de specialistii imputerniciti de ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului.
    Art. 35
    Certificatul de atestare a persoanei fizice sau juridice se suspenda in cazurile in care se inregistreaza cel putin una dintre urmatoarele abateri:
    a) neincadrarea lucrarilor executate in dispozitiile legale, in metodologiile, reglementarile si in normele tehnice aprobate de Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului. Perioada suspendarii este de 6 luni sau pana la ducerea la indeplinire a masurilor si termenelor dispuse prin procesele-verbale si prin notele de constatare prevazute la art. 34. Indeplinirea acestora se constata prin incheierea unui nou proces-verbal sau a unei note de constatare de catre organele prevazute la art. 34 si determina incetarea perioadei de suspendare;
    b) cand impotriva persoanei fizice sau juridice atestate s-a pus in miscare o actiune penala in legatura cu activitatea pentru care a fost atestata. In acest caz suspendarea certificatului de atestare se dispune pana la solutionarea definitiva a cauzei;
    c) desfasurarea activitatii de catre persoana juridica in domeniul in care a fost atestata, fara sa respecte prevederile art. 11 lit. c).
    Art. 36
    Certificatul de atestare a persoanelor fizice si juridice se retrage in urmatoarele cazuri:
    a) cand, in perioada de atestare, a fost suspendat temporar de doua ori, iar a treia oara se savarsesc abateri similare celor pentru care s-a dispus suspendarea temporara;
    b) cand persoanele fizice si juridice atestate valideaza, prin semnatura si parafa, documente pentru domenii de activitate in care nu au fost atestate sau isi continua activitatea, desi au fost suspendate pe o perioada limitata.
    Art. 37
    Suspendarea sau retragerea certificatului de atestare se aduce la cunostinta persoanelor fizice si juridice in cauza, prin instiintare scrisa, emisa de Comisia de atestare. Sanctiunea respectiva poate fi contestata, in scris, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea instiintarii si este adresata ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului, care decide. Impotriva deciziei ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului se poate formula plangere la instanta judecatoreasca competenta, potrivit legii.

    CAP. 7
    Dispozitii finale

    Art. 38
    Atestarea persoanelor fizice se face pentru o perioada de 5 ani, iar a persoanelor juridice pentru perioada comuna de valabilitate a atestatelor persoanelor fizice angajate. La sfarsitul acestei perioade, persoanele fizice si juridice care doresc o noua atestare sunt obligate sa prezinte in dosarul de solicitare a atestarii o lista cu lucrarile de imbunatatiri funciare executate in domeniul silvic pentru care au fost atestate si sa probeze executarea acestora cu urmatoarele documente:
    a) pentru domeniul inscris la art. 6 lit. a) - studiile de teren/documentatiile tehnico-economice elaborate;
    b) pentru domeniul prevazut la art. 6 lit. b) - procesele-verbale de receptie a lucrarilor executate, incheiate cu beneficiarul, potrivit legii.
    Art. 39
    Degradarea, distrugerea sau pierderea certificatului de atestare ori a parafei va fi declarata, in scris, la Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului in termen de 48 de ore de la constatare si, totodata, va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, de catre cel in cauza. Dupa publicare, Comisia de atestare va elibera un duplicat al certificatului de atestare sau va incuviinta, dupa caz, confectionarea unei noi parafe, pe baza unei cereri scrise, insotita de copia de pe Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, care contine anuntul respectiv.

    ANEXA 1
    la metodologie

                                  CERERE
                    pentru atestarea persoanelor fizice
                                  (model)

    Domnule presedinte al Comisiei de atestare din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului,

    Subsemnatul/Subsemnata ............................., nascut/nascuta la data de ............, in localitatea ...................., judetul ................., tara ................., avand cetatenia ..................., domiciliat/domiciliata in localitatea .........................., str. ................. nr. ..., bl. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judetul ..................., posesor/posesoare al/a diplomei de inginer in specializarea ..................., nr. ..., eliberata de ..................... din localitatea ..................., promotia ............, tara .................., solicit atestarea, in calitate de persoana fizica, in domeniul (domeniile) ........................... si grupa (grupele) de lucrari ....................., conform art. 6, respectiv art. 8 din metodologie.
    In sustinerea cererii anexez urmatoarele:
    a) curriculum vitae;
    b) lista de lucrari elaborate sau la care am fost coautor, in domeniul si grupele de lucrari pentru care solicit atestarea;
    c) acte de studii si, dupa caz, titluri stiintifice, in copii legalizate;
    d) extras de pe carnetul de munca;
    e) certificatul de cazier judiciar.
    Mentionez ca imi desfasor activitatea la ........................, cu sediul in ......................, judetul/sectorul ......................., localitatea ....................., str. ................... nr. ....., telefon ............, fax ............, unde am calitatea de ........................ .
    Declar ca am luat cunostinta de obligatiile ce imi revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic si inteleg sa le respect intocmai.

    Data ...............
                                           ..................
                                               (semnatura)

    ANEXA 2
    la metodologie

                                 CERERE
                  pentru atestarea persoanelor juridice
                                 (model)

    Nr. ..../.....

    Domnule presedinte al Comisiei de atestare din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului,

    .........................................., avand sediul in localitatea
           (denumirea persoanei juridice)
........................, str. ................ nr. ..., bl. ..., judetul/sectorul ......................, inregistrata la oficiul registrului comertului cu nr. ........, codul fiscal nr. ............, telefon .........., fax ........., reprezentata prin ....................., in calitate de ...................., solicitam atestarea tehnico-profesionala in calitate de persoana juridica in domeniul (domeniile) .................................... si grupa (grupele) de lucrari ................, conform art. 6, respectiv art. 8 din metodologia de atestare.
    In sustinerea cererii anexam urmatoarele:
    a) memoriu de activitate;
    b) informatii privind bonitatea solicitantului;
    c) informatii privind dotarea cu utilajele si echipamentele necesare;
    d) copii legalizate de pe documentele de infiintare a persoanei juridice;
    e) curriculum vitae si copie legalizata de pe contractul de angajare al reprezentantului legal, abilitat sa reprezinte si sa semneze in numele persoanei juridice respective;
    f) copie legalizata de pe contractul individual de munca pe durata nedeterminata pentru angajatii atestati deja conform prevederilor art. 11 lit. c) din metodologie si copii ale atestatelor obtinute de acestia.
    Declaram ca am luat cunostinta de obligatiile ce ne revin potrivit Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic.

    Data .................
                                          ..........................
                                            (semnatura si stampila)

    ANEXA 3
    la metodologie

                            CERTIFICAT DE ATESTARE
                      pentru persoane fizice si juridice
                                   (model)

    MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI MEDIULUI

                            CERTIFICAT DE ATESTARE
                            Nr. ...... din .......

    In baza Ordinului ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului nr. ..../......, Comisia de atestare hotaraste:
    La cererea inregistrata sub nr. .......... din ............... si in urma sustinerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza studii de teren, elaboreaza documentatii tehnico-economice si executa lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic,
................................................................................
     (numele si prenumele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice)
domiciliat/domiciliata sau cu sediul in localitatea ........................, str. ................ nr. ..., bl. ..., ap. ..., et. ..., judetul/sectorul ........................, inregistrata la oficiul registrului comertului cu nr. (pentru persoanele juridice) .................., este atestat/atestata ca persoana fizica/juridica in domeniul (domeniile) ............................. .
    Grupa (grupele) de lucrari aferente domeniului (domeniilor) de activitate in care se acorda certificatul de atestare, conform metodologiei de atestare, este (sunt) urmatoarea (urmatoarele):
    .......................................................................... .
    Valabil de la data .................. pana la data .....................

    Presedintele Comisiei de atestare,
    L.S. .............................

                                     Secretarul Comisiei de atestare,
                                     L.S. ...........................

    ANEXA 4
    la metodologie

                                  PARAFA
                                  (model)

     ______________________________________________________________________
    |     *) ............................................................. |
    | .................................................................... |
    |                                                                      |
    |                             ATESTAT                                  |
    | de catre Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului prin |
    | Certificatul nr. ........................ din ...................... |
    | sa execute lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul silvic       |
    |______________________________________________________________________|
    *) Numele, prenumele si codul numeric personal ale persoanei fizice/denumirea si codul unic de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului ale persoanei juridice.

    NOTA:
    Dimensiunile parafei vor fi de 7 cm/4 cm.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 681/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 681 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu