ORDIN Nr. 948
din 3 iulie 2009
pentru modificarea
Instructiunilor privind modalitatile de aplicare a Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea pentru anul 2009 a Programului de
stimulare a înnoirii Parcului auto national, aprobate prin Ordinul ministrului
mediului nr. 89/2009
ACT EMIS DE:
MINISTERUL MEDIULUI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 483 din 13 iulie 2009
Având în vedere Referatul de aprobare nr. 19.551 din 3
iulie 2009 al Serviciului strategii şi promovare programe din cadrul
Administraţiei Fondului pentru Mediu,
în baza art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului
nr. 66/2009 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 217/2008
privind reluarea pentru anul 2009 a Programului de stimulare a înnoirii
Parcului auto naţional,
în temeiul art. 5 alin. (7) din Hotărârea Guvernului
nr. 57/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului,
ministrul mediului emite
prezentul ordin.
Art. I. - Instrucţiunile privind modalităţile de
aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea
pentru anul 2009 a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional,
aprobate prin Ordinul ministrului mediului nr. 89/2009, publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 90 din 16 februarie 2009, cu modificările
ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„ARTICOLUL 1
Definiţii
In cuprinsul prezentelor instrucţiuni se utilizează
termenii şi expresiile ale căror definiţii sunt prevăzute la art. 3 din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea pentru anul
2009 a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobată cu
modificări prin Legea nr. 136/2009, cu modificările ulterioare."
2. La articolul 2, alineatele (1) şi (2) se
modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(1) Alocarea din Fondul pentru mediu a sumei necesare
finanţării Programului se face în limita fondurilor stabilite cu această
destinaţie, prin bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2009 al Fondului
pentru mediu şi al Administraţiei Fondului pentru Mediu, aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 228/2009.
(2) Suma prevăzută pentru derularea Programului este de
190 milioane lei."
3. La articolul 3,
alineatele (1) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(1) Prima de casare se defineşte ca fiind parte
din preţul de achiziţie al unui autovehicul nou, suportată prin modalitate
nerambursabilă de către Autoritate din Fondul pentru mediu, în schimbul
predării spre casare a unui autovehicul uzat. Un proprietar poate beneficia de
mai multe prime de casare, prin achiziţionarea mai multor autovehicule noi, în
schimbul predării spre casare a unui număr echivalent de autovehicule uzate.
........................................................................................................................................................................ ........................................
(4) Prima de casare se scade de către producătorul
validat din preţul autovehiculului nou, diferenţa fiind asigurată de proprietar
din surse financiare proprii, inclusiv credite bancare sau prin finanţare în
baza unui contract de leasing financiar."
4. La articolul 3, alineatele (3) şi (5) se abrogă.
5. La articolul 4, litera c) se modifică şi va avea
următorul cuprins:
,,c) etapa a treia, de la 1 septembrie până la 11
decembrie, în limita sumei de 38 milioane lei; după caz, aceasta se poate
suplimenta cu suma rămasă neutilizată la sfârşitul etapei a doua sau diminua cu
suma accesată în avans în etapa a doua."
6. La articolul 6,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(1) Producătorii care întrunesc condiţiile prevăzute
la art. 5 pot depune cereri de înscriere în vederea validării în Program, în
cadrul sesiunii de înscriere organizate de Autoritate în perioada 12-27
februarie 2009. Producătorii de autoutilitare uşoare pot depune, până la data
de 15 august 2009, cereri de înscriere pentru participarea la cea de-a treia
etapă."
7. La articolul 9
alineatul (6), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,c) 18 septembrie şi 19 octombrie, numai pentru
suplimentare; în condiţiile în care sunt depuse cereri de suplimentare, iar un
producător validat nu utilizează la prima tragere din etapa a treia cel puţin
80% din finanţarea acordată pentru respectiva tragere, Autoritatea îi va
diminua finanţarea corespunzător sumei neutilizate, în mod identic
procedându-se şi la tragerea a doua."
8. La articolul 10 alineatul (2), literele a) şi b)
se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,a) lista proprietarilor beneficiari şi a
autovehiculelor uzate aferente, care conţine: datele de identificare a proprietarilor
beneficiari (tip, serie şi număr act de identitate, domiciliul şi/sau
reşedinţa, cod numeric personal, număr de telefon), datele de identificare a
autovehiculului uzat (categoria de folosinţă: M1/N1,
marcă, tip, număr de identificare - serie şasiu/caroserie, serie motor, după
caz, an de fabricaţie, serie/număr certificat de înmatriculare, serie/număr
certificat de distrugere, serie/număr certificat de radiere din evidenţa
circulaţiei), iar în cazul finanţării în baza unui contract de leasing financiar,
denumirea societăţii de leasing, numărul contractului, data perfectării şi
perioada de leasing prevăzută în cuprinsul acestuia; lista se depune la
Autoritate, semnată şi ştampilată pe fiecare filă de către producătorul
validat, precum şi în format electronic;
b) facturile emise proprietarilor beneficiari, aferente
achiziţionării autovehiculelor noi, în copie şi în original (originalul se
restituie); în cazul finanţării în baza unui contract de leasing financiar,
factura trebuie să cuprindă şi datele de identificare a societăţii de leasing,
precum şi datele de identificare a utilizatorului (nume şi prenume, cod numeric
personal)."
9. La articolul 15, alineatele (2) şi (3) se
modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(2) Producătorul validat şi proprietarul efectuează
formalităţile de vânzare-cumpărare şi predare-primire a
autovehiculului nou, producătorul scăzând din preţul de vânzare cuantumul
primei de casare.
(3) In factura de livrare a autovehiculului nou
producătorul validat evidenţiază preţul de vânzare al acestuia şi, distinct,
face menţiunea «Suma de 3.800 lei reprezentând prima de casare se suportă de
către Administraţia Fondului pentru Mediu, prin Programul de stimulare a
înnoirii Parcului auto naţional pentru anul 2009». Sub rubrica «Total de plată»
se înscrie textul «Diferenţa de plată beneficiar» şi se menţionează suma rămasă
de achitat de către proprietar sau, în cazul finanţării în baza unui contract
de leasing financiar, suma rămasă de achitat de către utilizator."
10. Anexele nr. 1-7
se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-7 la prezentul ordin.
11. In tot cuprinsul prezentului ordin, termenul
„autoturism" se înlocuieşte cu termenul „autovehicul", iar sintagmele
„autoturism uzat" şi „autoturism nou" se înlocuiesc cu sintagmele
„autovehicul uzat", respectiv „autovehicul nou".
Art. II. - Contractele pentru finanţare încheiate şi
documentele depuse de către producătorii validaţi, precum şi documentele
prezentate producătorilor validaţi de către proprietari până la data intrării
în vigoare a prezentului ordin rămân valabile în forma prevăzută de
Instrucţiunile privind modalităţile de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea pentru anul 2009 a Programului de
stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobate prin Ordinul ministrului
mediului nr. 89/2009, cu modificările ulterioare.
Art. III. -Administraţia Fondului pentru Mediu şi
producătorii validaţi vor încheia acte adiţionale la contractele pentru
finanţare, corespunzător modificărilor dispuse prin prezentul ordin, în termen
de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
Art. IV. -Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. V. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul mediului,
Nicolae Nemirschi
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la instrucţiuni)
Datele de identificare a
solicitantului.........................................................................................................
(producător de autovehicule, importator sau reprezentant autorizat)
Nr. de
înregistrare............/..........................
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru
Mediu .............................................../......................
CERERE DE ÎNSCRIERE
Denumirea
solicitantului........................................................................................................................................................................ ....
Forma juridică de
organizare.....................................................................................................................................................................
Nr. de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului
Comerţului.........................../......................../................,
C.I.F................ cont nr........................................, deschis
la Trezoreria......................................................
Adresa sediului social:
str.....................................nr........, bl......., sc........,
et......., ap........, localitatea ...............,
judeţul/sectorul............, telefon........., fax.........,
e-mail................
Reprezentant legal/împuternicit.............., posesor
al BI/CI/paşaportului seria.....nr.........., eliberat/eliberată
de................., CNP..............................., domiciliat
în........................................................................................................................................
.........
Solicităm înscrierea în Programul de stimulare a
înnoirii Parcului auto naţional pentru anul 2009, instituit prin Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 217/2008, aprobată cu modificări prin Legea nr. 136/2009,
cu modificările ulterioare.
Subsemnatul,............................................,
în calitate de reprezentant legal
al.........................................................., declar pe propria
răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în declaraţii, următoarele:
a) societatea comercială nu se află în procedură de
insolvenţă sau lichidare judiciară şi nu face obiectul unei proceduri legale
pentru declararea acestora, potrivit prevederilor legale;
b) societatea comercială nu are obligaţii exigibile de
plată la bugetul general consolidat, bugetele locale, Fondul pentru mediu;
c) societatea comercială nu sponsorizează activităţi cu
efect negativ asupra mediului;
d) nu am furnizat informaţii false în documentele
prezentate.
Subsemnatul îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor
conţinute în prezenta cerere şi în toate celelalte formulare şi documente
depuse, inclusiv documentele financiare, garantez că datele furnizate sunt
actuale, reale şi corecte şi declar că am luat cunoştinţă despre prevederile
Codului penal privind falsul în declaraţii.
Neîndeplinirea condiţiilor de mai sus ori prezentarea
eronată sau falsă a acestor condiţii va duce automat la respingerea cererii
ori, ulterior, la returnarea integrală a sumei primite cu titlu de finanţare
nerambursabilă în cadrul programului menţionat mai sus, dacă aceasta a fost
acordată.
Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie,
societate comercială, bancă, alte persoane juridice să furnizeze informaţii
reprezentanţilor autorizaţi ai Administraţiei Fondului pentru Mediu cu privire
la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea societăţii pe
care o reprezint.
Persoană de contact............................
Telefon...............................................
In calitate de.......................................
Prin semnătura şi ştampila sa, solicitantul confirmă că
a înţeles şi şi-a însuşit în întregime conţinutul cererii.
Reprezentant legal/Imputernicit
Numele şi prenumele..........................
Funcţia..............................................
Semnătura.........................................
Data..................................................
L.S.
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la instrucţiuni)
Datele de identificare a
solicitantului......................................................................................................
(producător de autovehicule, importator sau reprezentant autorizat)
Nr. de înregistrare......................../.......................
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru
Mediu .................................../...............................
CERERE DE FINANŢARE
pentru prima/a doua/a treia etapă a Programului
Denumirea solicitantului........................................................................................................................................................................ ...
Forma juridică de
organizare...................................................................................................................................................................
Nr. de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului
Comerţului
............................./.............................../.......................,
C.I.F........................, cont
nr..............................................., deschis la
Trezoreria...........................................................................
Adresa sediului social: str.......................................
nr........, bl........., sc......, et....., ap......,
localitatea................., judeţul/sectorul....................,
telefon............................, fax..........................,
e-mail................................
Reprezentantul legal/Imputernicitul
........................................, posesor al BI/CI/paşaportului seria
....... nr........, eliberat/eliberată de...........................,
CNP........................., domiciliat
în..............................................................., solicit
finanţarea nerambursabilă cu suma de................................lei a
proiectului „Diminuarea poluării cauzate de autovehicule, prin înnoirea
Parcului auto naţional" din cadrul primei/celei de-a doua/celei de-a treia
etape a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional pentru anul
2009, instituit prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 217/2008, aprobată
cu modificări prin Legea nr. 136/2009, cu modificările ulterioare.
Reprezentant legal/Imputernicit
Numele şi prenumele..........................
Funcţia...............................................
Semnătura..........................................
Data...................................................
L.S.
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la instrucţiuni)
PROIECT
privind diminuarea poluării cauzate de autovehicule,
prin înnoirea Parcului auto naţional
A. Datele de identificare a societăţii comerciale
1. Denumirea completă a societăţii
comerciale...........................................................................................................................................
2. Numărul de înregistrare la Oficiul Naţional al
Registrului
Comerţului.................................../................................../................................
3.
C.I.F..............................................................
4. Forma juridică de organizare.......................
5. Adresa societăţii comerciale:
- adresa sediului social:
str...............................nr........., localitatea.................Judeţul/sectorul..........,
telefon................., fax..................,
e-mail.........................., persoana de
contact..................................,
telefon...............................;
- adresa sediului operaţional: str....................................nr...........,
localitatea.....................Judeţul/sectorul.....................,
telefon........................, fax..........................,
e-mail.........................., persoana de contact...............................,
telefon...............;
- adresele punctelor de lucru care au legătură cu
implementarea proiectului: str.................nr..........,
localitatea.............., judeţul/sectorul.................,
telefon....................., fax......................,
e-mail......................., persoana de contact..........................,
telefon.....................................
6. Forma de proprietate:
- forma de proprietate: privată |_| publică |_|;
- procentul: privată..........% publică..........%.
7. Domeniul de activitate al societăţii comerciale
(descrierea activităţilor - principală şi secundară):
Activitatea principală
|
Cod CAEN
|
|
|
Activitatea secundară
|
Cod CAEN
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
…
|
|
8. Cifra de
afaceri.................................................................................................................................................................
8.1. Cifra totală de afaceri (pe ultimii 3 ani, dacă
este cazul, şi estimat pe anul curent):
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul curent.........., valoarea....................lei.
8.2. Cifra de afaceri realizată pe piaţa românească (pe
ultimii 3 ani, dacă este cazul, şi estimat pe anul curent):
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul curent..........,
valoarea....................lei.
9. Profit/Pierderi înregistrat/înregistrate pe piaţa
românească (pe ultimii 3 ani, dacă este cazul, şi estimat pe anul curent):
- anul..............., valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul...............,
valoarea.........................lei;
- anul curent..........,
valoarea....................lei.
10. Total active/pasive:
- anul precedent....................lei;
- anul curent..........................lei.
11. Numărul şi structura personalului: Numărul total
de salariaţi.................., din care:
- personal direct
productiv...................................................;
- personal administrativ şi alte
departamente.........................;
- personal de
conducere......................................................;
- personal care participă la realizarea
proiectului...................
B. Descrierea activităţii curente a solicitantului
1. Istoric al activităţii
solicitantului..............................................................
1.1. Descrieţi activitatea de bază
desfăşurată..................................................
1.2. Descrieţi pe scurt activităţile secundare
(auxiliare) desfăşurate.................................
2. Produsele/serviciile oferite de solicitant
(precizaţi şi aria geografică în care sunt
comercializate/prestate).....................
3. Ponderi ale diferitelor tipuri de activităţi în
cifra de afaceri curentă:
..............................%;
..............................%.
4. Autorizaţii, avize, acorduri, certificate necesare
pentru proiect, dacă este cazul:
|
Denumirea
|
Data eliberării/expirării
|
Instituţia emitentă
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
...
|
|
|
|
5. Piaţa actuală şi piaţa potenţială a solicitantului:
Ce procent din piaţă are firma
dumneavoastră?.....................Care este piaţa-ţintă?......................
6. Alte informaţii şi/sau documente semnificative
pentru funcţionarea afacerii şi realizarea proiectului:...................
C. Prezentarea proiectului şi obiectul finanţării
1. Titlul proiectului: Diminuarea poluării cauzate de
autovehicule, prin înnoirea Parcului auto naţional
2. Descrierea şi localizarea proiectului [descrieţi
tema proiectului cu elementele generale şi particulare, fazele şi etapele
acestuia, modul de implementare, grupurile-ţintă cărora se adresează, sursa de
poluare şi eforturile (inclusiv financiare) depuse până acum pentru reducerea
poluării.................................................
3. Obiectul finanţării: susţinerea nerambursabilă din
Fondul pentru mediu a primei de casare în sumă de 3.800 lei din preţul de
vânzare al unui autovehicul nou, în condiţiile predării în vederea distrugerii a
unui autovehicul uzat de către proprietar - persoană fizică beneficiară
4. Obiectivele şi rezultatele estimate la finalizarea
proiectului.....................................
5. Impactul asupra mediului (efecte, rezultate,
propagare, modul în care se aşteaptă ca implementarea proiectului să contribuie
la reducerea poluării şi/sau a consumului de
carburant)................................................
6. Durata şi graficul estimativ de realizare a
proiectului propus:
Data anticipată de început: ziua..................luna................anul..............
Data anticipată de sfârşit:
ziua....................luna................anul..............
Luna
|
Activitatea propusă în cadrul
proiectului (înnoirea Parcului auto naţional cu un număr de...........autovehicule
noi, din care, estimativ:............. categoria M-i - autoturisme
si...................categoria N2 - autoutilitare uşoare)
|
Luna 1
|
|
Luna 2
|
|
Luna 3
|
|
…
|
|
7. Riscuri ce pot apărea în implementarea proiectului
(prezentaţi riscurile luate în calcul la elaborarea proiectului, dacă este
cazul)................................................
D. Valoarea proiectului
Suma solicitată de la Administraţia Fondului pentru
Mediu pentru prima etapă a Programului..................lei
(numărul de autovehicule noi ce se estimează a se
comercializa în prima etapă x 3.800 lei)
Suma totală estimată a fi solicitată de la
Administraţia Fondului pentru Mediu..................lei
(numărul total de autovehicule noi ce se estimează a se
comercializa în cadrul proiectului x 3.800 lei)
E. Alte aspecte relevante cu privire la proiectul
propus..........................
Numele, prenumele şi funcţia reprezentantului
legal/împuternicitului
....................................................................................................
Semnătura reprezentantului legal/împuternicitului şi
ştampila firmei.
....................................................................................................
Numele, prenumele şi funcţia responsabilului de proiect
....................................................................................................
Semnătura responsabilului de proiect
....................................................................................................
ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 4 la instrucţiuni)
FIŞA DE EVALUARE A ELIGIBILITĂŢII
PRODUCĂTORULUI
Producător........................................................................................................................................................................ .......................
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru
Mediu a cererii de
înscriere..........................................................................................
Marca de autovehicul
comercializată................../...................../..................
Suma solicitată prin cererea de
finanţare..................................lei
Criteriul de eligibilitate
|
Indeplinirea criteriului de
eligibilitate
|
A.
|
ELIGIBILITATEA PRODUCĂTORULUI
|
Da
|
Nu
|
Comentarii
|
A.1.
|
A depus documentaţia în cadrul sesiunii de înscriere organizate
de Administraţia Fondului pentru Mediu, în condiţiile prevăzute de
instrucţiuni.
|
|
|
|
A.2.
|
A depus cererea de înscriere în vederea validării în Program, în
original, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal sau împuternicitul
acestuia.
|
|
|
|
A.2.1.
A.2.1.1.
A.2.1.2.
A.2.1.3.
|
Cererea de înscriere conţine declaraţia
reprezentantului legal al producătorului, potrivit căreia societatea
comercială:
- nu se află în procedură de insolvenţă sau lichidare judiciară
şi nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea acestora,
potrivit prevederilor legale;
- nu are obligaţii exigibile de plată la bugetul general
consolidat, bugetele locale, Fondul pentru mediu;
- nu sponsorizează activităţi cu efect negativ asupra mediului.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Criteriul de eligibilitate
|
Indeplinirea criteriului de
eligibilitate
|
A.
|
ELIGIBILITATEA PRODUCĂTORULUI
|
Da
|
Nu
|
Comentarii
|
A.3. A.3.1.
|
A depus cererea de finanţare, în original, semnată şi ştampilată
de reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia.
Suma solicitată prin cererea de finanţare respectă prevederile
art. 8 alin. (1) din instrucţiuni.
|
|
|
|
|
|
|
A.4.
|
A depus, în copie, certificatul de înregistrare la Oficiul
Naţional al Registrului Comerţului, împreună cu toate anexele sau/şi
certificatul constatator eliberat conform prevederilor art. 171
alin. (1) din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare,
în copie.
|
|
|
|
A.5.
|
A depus procura notarială prin care reprezentantul legal al
producătorului împuterniceşte persoana care îl reprezintă în relaţia cu
Autoritatea, inclusiv la momentul semnării contractului pentru finanţare, şi
copia actului de identitate a persoanei împuternicite, dacă este cazul.
|
|
|
|
A.6.
|
A depus, în original, certificatul constatator emis de Oficiul
Naţional al Registrului Comerţului, valabil la data depunerii cererii de
înscriere, din care rezultă: datele de identificare, codul unic de înregistrare,
capitalul social, obiectul principal de activitate şi activităţile secundare,
administratorii, acţionarii/asociaţii, situaţia juridică.
|
|
|
|
A.7.
|
A depus, în original, certificatele de atestare fiscală şi
certificatul fiscal, valabile la data depunerii cererii de înscriere, care
atestă faptul că producătorul nu are datorii la bugetele locale şi la bugetul
general consolidat.
|
|
|
|
A.8.
|
Adepus, în original, certificatul de cazier fiscal, valabil la
data depunerii cererii de înscriere.
|
|
|
|
A.9.
|
A depus, în original, certificatul de atestare privind
obligaţiile de plată la Fondul pentru mediu.
|
|
|
|
A.10.
A.10.1.
A.10.2.
|
Adepus:
- formularul de raportare contabilă la încheierea ultimului
exerciţiu financiar, vizat de organele teritoriale de specialitate ale
Ministerului Finanţelor Publice, însoţit de raportul administratorilor şi al
comisiei de cenzori sau raportul de audit, după caz;
- formularul de raportare contabilă semestrială, vizat de
organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finanţelor Publice,
precum şi ultima balanţă de verificare lunară.
|
|
|
|
|
|
|
A.11.
|
Adepus proiectul, în original, semnat şi ştampilat de
reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia.
|
|
|
|
B.
|
ELIGIBILITATEA PROIECTULUI
|
|
|
|
B.1.
|
Proiectul prevede diminuarea poluării cauzate de autovehicule,
prin înnoirea Parcului auto naţional, şi se încadrează în cerinţele
instrucţiunilor.
|
|
|
|
NOTĂ:
In cadrul rubricii „Indeplinirea criteriului de
eligibilitate" se bifează, după caz, cu DA sau NU
îndeplinirea/neîndeplinirea criteriului de eligibilitate respectiv şi se vor
înscrie, după caz, comentariile de rigoare.
REZULTATUL EVALUĂRII PRODUCĂTORULUI:
1. JURIDIC: ACCEPTAT/RESPINS
Numele şi prenumele
evaluatorului.......................................Data..................Semnătura...............
2. ECONOMIC: ACCEPTAT/RESPINS
Numele şi prenumele
evaluatorului.......................................Data..................Semnătura..................
3. TEHNIC: ACCEPTAT/RESPINS
Numele şi prenumele
evaluatorului.......................................Data.................Semnătura.................
COMISIA DE VALIDARE PROPUNE COMITETULUI DIRECTOR
VALIDAREA/INVALIDAREA PRODUCĂTORULUI.
Preşedintele comisiei de validare,
Numele şi
prenumele.......................................Data....................Semnătura..................
ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 5 la instrucţiuni)
CONTRACT PENTRU FINANŢARE NERAMBURSABILĂ
Nr..........din....................
Intre:
PĂRŢILE CONTRACTANTE
Administraţia Fondului pentru Mediu, cu sediul în
municipiul Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6, cod
fiscal 14715650, cont nr. RO92TREZ7065017XXX000155, deschis la Trezoreria
Sector 6 Bucureşti, reprezentată legal prin
....................................................................................-
preşedinte, în calitate de finanţator, denumită în continuare AFM,
şi
Societatea
Comercială........................................, cu sediul
în............................................, înregistrată la oficiul
registrului comerţului sub
nr............................................................,
C.I.F....................................., cont
nr................................., deschis la Trezoreria
................................................., reprezentată legal prin
domnul/doamna ...................................................., care
împuterniceşte pe
domnul/doamna..........................................................., în
calitate de producător validat, denumită în continuare Beneficiar, a
intervenit prezentul contract pentru finanţare nerambursabilă, denumit în
continuare contract.
ARTICOLUL 1
Obiectul şi valoarea contractului
1.1. Prin prezentul contract, AFM acordă
Beneficiarului o finanţare nerambursabilă, denumită în continuare finanţare,
în vederea susţinerii proiectului intitulat „Diminuarea poluării cauzate de
autovehicule, prin înnoirea Parcului auto naţional", denumit în continuare
Proiect, din cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto
naţional pentru anul 2009, denumit în continuare Program.
1.2. Valoarea totală a prezentului contract, respectiv
finanţarea, este de................lei, din care................lei pentru
comercializarea autovehiculelor
marca.......................şi................lei pentru comercializarea
autovehiculelor marca....................... în cadrul Programului.
ARTICOLUL 2
Durata contractului
Prezentul contract intră în vigoare la data semnării
lui de către ambele părţi şi este valabil până la data de 11 decembrie 2009
inclusiv.
ARTICOLUL 3
Modalitatea de finanţare
3.1. Finanţarea se face în tranşe lunare, în interiorul
perioadei prevăzute la art. 2, şi în conformitate cu graficul de finanţare
nerambursabilă prevăzut în anexa la contract.
3.2. Finanţarea se realizează prin debitarea contului
de trezorerie al AFM, pe măsura tragerii sumelor, şi prin creditarea contului
nr.............................., deschis la
Trezoreria.......................de către Beneficiar, pe bază de cerere de
tragere însoţită în mod obligatoriu de documentele prevăzute la art. 10 alin.
(2) din Instrucţiunile privind modalităţile de aplicare a Ordonanţei de urgenţă
a Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea pentru anul 2009 a Programului de
stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobate prin Ordinul ministrului
mediului nr. 89/2009, cu modificările ulterioare, în condiţiile în care cererea
de tragere şi documentaţia aferentă sunt complete şi corect întocmite.
3.3. Virarea sumelor din contul AFM în contul
Beneficiarului se face în termen de 15 zile de la depunerea cererii de tragere.
Pentru prima etapă, ultima cerere de tragere se depune cel mai târziu la data
de 22 mai 2009.
3.4. Beneficiarul poate solicita diminuarea sau
suplimentarea finanţării în condiţiile art. 9 alin. (5) şi (6) din
Instrucţiunile privind modalităţile de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a
Guvernului nr. 217/2008 privind reluarea pentru anul 2009 a Programului de
stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, aprobate prin Ordinul ministrului
mediului nr. 89/2009, cu modificările ulterioare.
3.5. Orice plată excedentară efectuată de către AFM
constituie plată necuvenită, iar Beneficiarul are obligaţia de a restitui
sumele necuvenite în termen de 5 zile de la data confirmării de primire a
notificării din partea AFM.
ARTICOLUL 4
Obligaţiile părţilor
4.1. Beneficiarul se obligă:
a) să utilizeze finanţarea numai în scopul şi în
condiţiile în care a fost acordată;
b) să asigure executarea Proiectului cu diligenta
necesară şi eficienţă, în conformitate cu prezentul contract, precum şi cu
legislaţia în vigoare şi cu standardele de mediu aplicabile;
c) să fie singurul răspunzător în faţa AFM pentru
implementarea Proiectului;
d) să asigure înregistrarea în evidenţa contabilă a
tuturor documentelor privind operaţiunile aferente prezentului contract, precum
şi arhivarea acestora, conform reglementărilor contabile în vigoare;
e) să plătească toate taxele, impozitele şi
contribuţiile pe care le datorează potrivit reglementărilor legale şi în
termenele prevăzute de acestea;
f) să permită reprezentanţilor AFM accesul la sediile
sale pentru inspectarea activităţilor ce se realizează din finanţarea acordată
şi examinarea registrelor şi a evidenţelor contabile, a altor documente
relevante în legătură cu derularea Proiectului;
g) să nu sponsorizeze activităţi cu impact negativ
asupra mediului, pe întreaga perioadă de valabilitate a prezentului contract;
h) să informeze AFM şi să prezinte documentele
corespunzătoare în cazul în care survin modificări cu privire la actele
constitutive şi/sau la informaţiile furnizate cu ocazia prezentării cererii de
finanţare ori pe parcursul derulării prezentului contract, în termen de maximum
10 zile de la producerea respectivei modificări;
i) să informeze AFM în cazul în care va fi supus unei
proceduri de reorganizare judiciară ori faliment, executare silită sau oricărei
alte proceduri similare;
j) în îndeplinirea prezentului contract să nu prezinte
date, informaţii sau înscrisuri false, eronate ori incomplete;
k) să furnizeze, în maximum 5 zile lucrătoare de la
notificarea AFM, orice informaţii suplimentare considerate necesare pentru
îndeplinirea prezentului contract;
l) să specifice, în cazul oricărui demers publicitar
efectuat în legătură cu Proiectul, în orice formă şi în orice mediu, că acesta
este realizat în cadrul Programului derulat de Ministerul Mediului şi finanţat
prin AFM;
m) să pună la dispoziţia solicitanţilor o linie
telefonică accesibilă sau de tip „info-line" la care aceştia pot obţine
informaţii cu privire la Proiect;
n) să justifice în scris solicitantului, la cererea
acestuia, motivele de fapt şi de drept care stau la baza refuzului de a-i
elibera notă de acceptare sau, dacă i-a eliberat notă de acceptare, motivele de
fapt şi de drept care stau la baza refuzului de a comercializa autovehiculul
nou;
o) să utilizeze cel puţin 80% din suma contractată
pentru fiecare dintre etapele Programului, cu excepţia ultimei etape.
4.2. AFM se obligă:
a) să asigure finanţarea Proiectului în condiţiile
menţionate în prezentul contract, în limita fondurilor disponibile alocate
Programului prin bugetul anual propriu de venituri şi cheltuieli;
b) să pună la dispoziţia Beneficiarului informaţiile
legate de finanţare.
ARTICOLUL 5
Răspunderea contractuală
5.1. Nerespectarea de către Beneficiar a oricăreia
dintre obligaţiile/clauzele asumate prin prezentul contract constituie caz de
culpă.
5.2. Constituie caz de culpă şi următoarele fapte ale
Beneficiarului:
a) comite nereguli de ordin financiar în legătură cu
Proiectul, stabilite printr-o hotărâre judecătorească definitivă;
b) împotriva Beneficiarului a fost demarată procedura
de reorganizare judiciară ori faliment, executare silită sau orice altă
procedură asemănătoare;
c) situaţia economico-financiară a Beneficiarului nu
mai asigură condiţii de realizare a Proiectului.
5.3. Beneficiarul îşi asumă integral răspunderea pentru
prejudiciile cauzate terţilor din culpa sa pe întreg parcursul derulării
prezentului contract, AFM fiind degrevată în totalitate de orice
responsabilitate.
5.4. Beneficiarul îşi asumă integral răspunderea
pentru refuzul de a elibera notă de acceptare solicitantului sau pentru refuzul
de a comercializa autovehiculul nou solicitantului căruia i-a fost eliberată
notă de acceptare.
5.5. Beneficiarul suportă taxele, comisioanele,
cheltuielile profesionale şi orice alte cheltuieli ocazionate de pregătirea,
încheierea, executarea, punerea în aplicare şi finalizarea prezentului contract
şi a tuturor documentelor şi activităţilor aferente.
5.6. Beneficiarul rămâne direct răspunzător pentru
toate consecinţele financiare directe sau indirecte antrenate de încetarea
prezentului contract înainte de termen din culpa sa.
5.7. Orice caz de culpă şi orice disfuncţionalitate
apărute pe parcursul derulării prezentului contract vor fi notificate
Beneficiarului de către AFM în maximum 5 zile de la constatare. Dacă
deficienţele menţionate nu sunt înlăturate în termen de maximum 10 zile de la
data notificării, AFM are dreptul de a lua următoarele măsuri:
a) sistarea temporară a utilizării finanţării până la
remedierea cauzelor care au dus la sistare;
b) sistarea definitivă a finanţării şi rezilierea unilaterală
a prezentului contract, cu recuperarea sumelor virate către Beneficiar, în
condiţiile Codului de procedură fiscală/procedură civilă.
ARTICOLUL 6
Incetarea contractului
Prezentul contract încetează de drept:
a) la data prevăzută în acesta;
b) la data intervenţiei unui act de autoritate;
c) la apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi
prevăzute la data încheierii acestuia şi care conduc la modificarea clauzelor
contractuale în asemenea măsură încât îndeplinirea prezentului contract ar fi
contrară AFM şi interesului public; acest fapt va fi notificat Beneficiarului
în termen de 10 zile de la momentul apariţiei unor astfel de circumstanţe sau
de la momentul în care AFM a luat cunoştinţă de apariţia unor astfel de
circumstanţe;
d) în situaţia în care Beneficiarul nu a utilizat în
una dintre etapele Programului cel puţin 80% din finanţarea contractată în
cadrul acelei etape, exceptându-se ultima etapă.
ARTICOLUL 7
Forţa majoră şi cazul fortuit
7.1. Prin forţă majoră şi/sau caz fortuit se înţelege
un eveniment independent de voinţa părţilor, imprevizibil şi insurmontabil,
intervenit după încheierea prezentului contract şi care împiedică părţile să
îşi execute, total sau parţial, obligaţiile contractuale.
7.2. Partea care invocă forţa majoră are următoarele
obligaţii:
a) să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile de la
data apariţiei;
b) să transmită, în termen de cel mult 30 de zile de la
data producerii evenimentului considerat a fi caz de forţă majoră, certificatul
de forţă majoră emis de autoritatea competentă;
c) să comunice data încetării în termen de 5 zile de la
încetare;
d) să ia orice măsuri care îi stau la dispoziţie în
vederea limitării consecinţelor.
7.3. Dacă nu se procedează la anunţare, în condiţiile
şi termenele prevăzute, partea care o invocă va suporta toate daunele provocate
celeilalte părţi prin lipsa notificării.
7.4. Indeplinirea prezentului contract va fi suspendată
în perioada de acţiune a forţei majore, dar fără a prejudicia drepturile ce li
se cuveneau părţilor până la apariţia acesteia.
7.5. Forţa majoră, comunicată şi dovedită în
condiţiile alin. 7.2, exonerează de răspundere partea care o invocă.
7.6. Dacă forţa majoră şi/sau consecinţele acesteia
durează sau se estimează ca va/vor dura mai mult de 3 luni, părţile se obligă
să negocieze cu bună-credinţă în vederea identificării soluţiei celei mai bune:
a) încetarea prezentului contract, fără ca vreuna
dintre părţi să poată pretinde celeilalte daune-interese;
b) modificarea prezentului contract.
7.7. Prevederile de mai sus se aplică şi în caz
fortuit.
ARTICOLUL 8
Cesiunea
Prezentul contract, precum şi toate drepturile şi
obligaţiile decurgând din acesta nu pot face obiectul niciunei cesiuni totale
sau parţiale.
ARTICOLUL 9
Litigii
9.1. Orice diferend rezultat din interpretarea şi/sau
executarea prezentului contract se va rezolva, pe cât posibil, pe cale
amiabilă.
9.2. In cazul în care o soluţie amiabilă nu este
posibilă, litigiul se supune spre soluţionare instanţelor judecătoreşti
competente în a căror rază teritorială îşi are sediul AFM.
ARTICOLUL 10
Dispoziţii finale
10.1. Beneficiarul este de acord ca AFM să publice
date privind rezultatele implementării Proiectului.
10.2. Orice notificare în baza prezentului contract se
face în scris, la următoarele adrese: Pentru AFM: municipiul Bucureşti, Splaiul
Independenţei nr. 294, corp A, sectorul 6; Pentru
Beneficiar:....................................................
In cazul în care Beneficiarul doreşte să fie notificat
la o altă adresă sau şi-a schimbat adresa, aceasta va fi comunicată în scris
AFM.
Notificările făcute Beneficiarului la adresa menţionată
în cuprinsul prezentului alineat sau la o altă adresă, comunicată ulterior, se
consideră a fi aduse la cunoştinţa acestuia.
Sub condiţia ca acestea să fie confirmate ulterior,
notificările se pot transmite şi prin fax la următoarele numere telefonice:
- pentru AFM:...........................;
- pentru Beneficiar:................................
10.3. Prezentul contract constituie titlu executoriu
potrivit art. 13 alin. (8) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005
privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea
nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, fiind întocmit,
interpretat şi executat conform legislaţiei române şi guvernat de aceasta.
10.4. Prin semnarea prezentului contract, inclusiv în
caz de semnare prin procură, noi, reprezentanţii legali ai Beneficiarului, am
luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii.
10.5. Anexa la contractul de finanţare, pe care
Beneficiarul declară că o cunoaşte şi o acceptă, face parte integrantă din
prezentul contract.
10.6. Prezentul contract, inclusiv anexa la acesta,
poate fi modificat şi/sau completat numai cu acordul părţilor, prin act
adiţional.
10.7. Prin excepţie de la alin. 10.6, nu este necesară
întocmirea unui act adiţional pentru modificările din coloana nr. 4 „Data
programată" şi coloana nr. 5 „Suma" din anexa la prezentul contract,
dacă acestea nu implică şi modificarea duratei de realizare a Proiectului sau
modificarea valorii totale a Proiectului.
10.8. Sumele neutilizate la tragerile programate se
vor reporta la tragerile ulterioare. Solicitarea privind decalarea datei
programate de depunere a cererii de tragere şi/sau modificarea sumei de tras se
transmite în scris, cu cel puţin două zile înaintea momentului la care se
doreşte ca această modificare să intre în vigoare.
10.9. Prezentul contract s-a semnat la data
de...................., la sediul AFM, în 4 exemplare, toate având valoare
juridică egală, dintre care 3 exemplare pentru AFM şi un exemplar pentru
Beneficiar.
Administraţia Fondului pentru Mediu
Preşedinte,
...............................................................
Director buget-finanţe
...............................................................
Director tehnic
...............................................................
Consilier juridic
...............................................................
Beneficiar
...............................................................
Prin reprezentant legal/împuternicit,
...............................................................
ANEXA la Contractul pentru finanţare nerambursabilă
Nr.........../......................
GRAFIC
de finanţare nerambursabilă
Nr. crt.
|
Eşalonarea finanţării
|
Sold
la începutul
perioadei
|
Acordări
|
Sold la sfârşitul perioadei
|
Observaţii
|
Anul
|
Luna
|
Data programată
|
Suma
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
Administraţia Fondului pentru Mediu
Preşedinte,
...............................................................
Director buget-finanţe
...............................................................
Director tehnic
...............................................................
Consilier juridic
...............................................................
Intocmit
Referent de specialitate
(numai pentru exemplarele care rămân la AFM)
...............................................................
Beneficiar
...............................................................
Prin reprezentant legal/împuternicit,
...............................................................
ANEXA Nr. 6 (Anexa
nr. 6 la Instrucţiuni)
Datele de identificare a
solicitantului.........................................................................................................
(producător de autovehicule, importator sau reprezentant autorizat)
Nr. de
înregistrare............/..........................
Nr. de înregistrare la Administraţia Fondului pentru
Mediu ................./...................
CERERE DE TRAGERE
Denumirea solicitantului..........................................................................................................................................................
Forma juridică de
organizare...................................................................................................................................................
Nr. de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului
Comerţului............................................................,
C.I.F........................., cont
nr..................................................., deschis la
Trezoreria.........................
Adresa sediului social:
str...........................................nr........, bl.......,
sc........, et......., ap........, localitatea.......................,
judeţul/sectorul............, telefon..............., fax...................,
e-mail..................................
Reprezentant
legal/împuternicit................................., posesor al
B.I./C.I./paşaportului seria ....... nr..................., eliberat/eliberată
de............................., CNR.............................., domiciliat
în...................................................................................
In baza Contractului pentru finanţare nerambursabilă
nr................................/.................., vă rog să aprobaţi
prezenta cerere de tragere pentru suma de...................lei din finanţarea
nerambursabilă contractată.
Prezenta cerere este însoţită de:
a) lista proprietarilor beneficiari şi a
autovehiculelor uzate aferente, care conţine: datele de identificare a
proprietarilor beneficiari (tip, serie şi număr act de identitate, domiciliul
şi/sau reşedinţa, cod numeric personal, număr de telefon), datele de
identificare a autovehiculului uzat (categoria de folosinţă: M1/N1,
marcă, tip, număr de identificare - serie şasiu/caroserie, serie motor, după
caz, an de fabricaţie, serie/număr certificat de înmatriculare, serie/număr
certificat de distrugere, serie/număr certificat de radiere din evidenţa
circulaţiei) şi, în cazul finanţării în baza unui contract de leasing
financiar, denumirea societăţii de leasing, numărul contractului, data
perfectării şi perioada de leasing prevăzută în cuprinsul acestuia; lista este
semnată şi ştampilată pe fiecare filă;
b) lista prevăzută la lit. a), în format electronic;
c) facturile emise proprietarilor beneficiari, aferente
achiziţionării autovehiculelor noi, în copie şi în original (originalul se
restituie); în cazul finanţării în baza contractelor de leasing financiar,
facturile cuprind datele de identificare ale societăţii de leasing şi datele de
identificare ale utilizatorului (nume şi prenume, cod numeric personal);
d) declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului
legal, din care să rezulte că societatea comercială nu are obligaţii exigibile
de plată la bugetul general consolidat, bugetele locale şi Fondul pentru mediu.
Subsemnatul îmi asum răspunderea tuturor informaţiilor
conţinute în prezenta cerere, în lista proprietarilor beneficiari şi a
autovehiculelor uzate aferente, inclusiv documentele financiare.
Garantez că datele furnizate sunt actuale, reale şi
corecte şi declar că am luat cunoştinţă de prevederile Codului penal privind
falsul în declaraţii.
Reprezentant legal/Imputernicit
Numele şi
prenumele........................................
Funcţia..............................................................
Semnătura
........................................................
Data ..................................................................
L.S.
Aprobat de Administraţia Fondului pentru Mediu:
Preşedinte
Numele şi
prenumele........................................
Semnătura
........................................................
Director buget-finanţe
Numele şi
prenumele........................................
Semnătura
........................................................
Director tehnic
Numele şi
prenumele........................................
Semnătura
........................................................
Şef serviciu (Direcţia tehnică)
Numele şi prenumele..................................
Semnătura....................................
Referent de specialitate
Numele şi prenumele..................................
Semnătura.................................
ANEXA Nr. 7 (Anexa nr. 7 la Instrucţiuni)
Datele de identificare a producătorului validat
Nr. de înregistrare
ieşire......................./....................
(Se completează la eliberarea notei de acceptare
persoanei fizice.)
Nr. de înregistrare
intrare............................../..........................
(Se completează la prezentarea persoanei fizice cu
documentele obligatorii.)
NOTĂ DE ACCEPTARE
I. Prin prezenta se confirmă înscrierea în Programul de
stimulare a înnoirii Parcului auto naţional pentru anul 2009, instituit prin
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 217/2008, aprobată cu modificări prin
Legea nr. 136/2009, cu modificările ulterioare, a doamnei/domnului(numele şi
prenumele)
.........................................................................................................,
adresa...................................................., în calitate de
proprietar al autovehiculului:
- marca1):....................................................................................;
- tipul1):.......................................................................................;
- numărul de identificare (seria caroseriei/şasiului)1):..................................................;
- seria motorului (după caz)1, 2):...................................................;
- anul de fabricaţie1):....................................................................;
- numărul de înmatriculare1):........................................................
II. Prezenta notă de acceptare garantează accesul
doamnei/domnului(numele şi prenumele)
.............................................................la facilităţile
oferite prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional pentru
anul 2009 de achiziţionare a unui autovehicul nou:
-
marca:..............................................................;
-
tip/model/variantă:......................................................................,
comercializat prin Societatea
Comercială........................., sub condiţia predării spre casare şi
radierii din evidenţa circulaţiei a autovehiculului precizat la pct. I, având o
vechime mai mare sau egală cu 10 ani de la anul fabricaţiei, a cărui primă
înmatriculare în România a avut loc până la data de 31 decembrie 2006 inclusiv,
aflat în stare de funcţionare, care conţine cumulativ următoarele componente
esenţiale: motorul, transmisia, trenul de rulare, caroseria, şasiul, precum şi
echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor vehiculului şi
dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie, în
baza prezentării următoarelor documente într-un interval de 30 de zile de la
data eliberării prezentei note de acceptare, fără a se depăşi însă data de ...........................3):
a) actul de identitate, în copie;
b) certificatul de înmatriculare a autovehiculului
uzat, în copie legalizată;
c) certificatul de distrugere a autovehiculului uzat,
eliberat de un operator economic autorizat să desfăşoare activităţi de
colectare a vehiculelor scoase din uz, în copie legalizată;
d) certificatul de radiere din evidenţa circulaţiei a
autovehiculului uzat, în original;
e) certificatul de moştenitor, în copie legalizată,
pentru situaţia în care persoana fizică înscrisă este moştenitoarea
proprietarului. Atunci când certificatul de moştenitor atestă existenţa mai
multor moştenitori, este necesară procura notarială prin care unul dintre
aceştia este împuternicit să acţioneze şi să încheie acte juridice în numele şi
pe seama tuturor comoştenitorilor, în vederea achiziţionării unui autovehicul
nou în cadrul Programului;
f) documentul care atestă o situaţie particulară, dacă
este cazul: căsătorie, schimbarea numelui şi/sau a prenumelui etc, în copie
legalizată;
g) prezenta notă de acceptare, în original.
1) Se menţionează
aceste date conform certificatului de înmatriculare.
2) Se completează
dacă seria motorului este menţionată în certificatul de înmatriculare.
3) Se completează
data care precedă datei programate pentru depunerea ultimei cereri de tragere
din etapă.
Subsemnatul, ................., în calitate de
proprietar al autovehiculului uzat precizat la pct. I, declar că datele
înscrise în prezenta notă de acceptare sunt verificate şi corespund celor
prezentate de subsemnat şi am fost informat cu privire la condiţiile care
trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilităţile Programului de stimulare
a înnoirii Parcului auto naţional pentru anul 2009. De asemenea, cunoscând
prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria
răspundere că nu m-am înscris cu autovehiculul uzat precizat la pct. I pe
listele altui producător validat.
Semnăturile autorizate ale producătorului validat L.S.
............................................
Beneficiar,
............................................