E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 213 din  5 februarie 1996    * Republicat

pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 374 din 23 decembrie 1997


SmartCity3


   ANEXA 1
                     NORME METODOLOGICE *)
de aplicare a ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice

    *) Republicate in temeiul prevederilor art. 4 din Ordinul ministrului finantelor nr. 2.143/1997, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 361 din 16 decembrie 1997.
    Normele metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 23/1995, aprobate prin Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 213/1996, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 29 din 12 februarie 1996, au mai fost modificate prin:
    Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.419/1997, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei Partea I, nr. 201 din 20 august 1997, si prin Ordinul ministrului finantelor nr. 2.045/1997, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 359 din 16 decembrie 1997.

    1. Potrivit prevederilor art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 23/1995, republicata, denumita in continuare ordonanta, comercializarea pe teritoriul Romaniei a tigaretelor, a produselor din tutun si a bauturilor alcoolice din productia interna si din import se poate face numai daca acestea sunt marcate.
    Incepand cu data intrarii in vigoare a prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 23/1995 se interzic producerea si introducerea pe teritoriul vamal al Romaniei a produselor nemarcate ce intra sub incidenta prevederilor ordonantei, cu exceptiile prevazute de aceasta.
    2. Potrivit prevederilor art. 2 din ordonanta, incepand cu data de 1 martie 1996, sunt supuse marcarii tigaretele si produsele din tutun.
    Pana la data de 1 mai 1996, agentii economici producatori, importatori si comercianti sunt obligati sa lichideze stocurile de tigarete si de produse din tutun, nemarcate.
    Incepand cu data de 1 martie 1998 se introduce sistemul de marcare pentru urmatoarele grupe de bauturi alcoolice*):
    a) bauturi spirtoase;
    b) tuica si rachiuri naturale;
    c) vinuri;
    d) bauturi pe baza de vin.
    Pana la data de 1 martie 1998, agentii economici producatori, importatori si comercianti sunt obligati sa lichideze stocurile de bauturi alcoolice prevazute la alin. 3, nemarcate.
    Nu sunt supuse sistemului de marcare bauturile alcoolice care se comercializeaza in stare varsata.
---------------
    *) A se vedea Hotararea Guvernului nr. 582/1997, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 din 7 octombrie 1997.

    3. Marcarea tigaretelor si a produselor din tutun se face prin timbre.
    Marcarea bauturilor alcoolice se face prin banderole.
    Machetele timbrelor si ale banderolelor sunt prezentate in anexa A1 la prezentele norme metodologice.
    Marcajele se tiparesc de catre unitatea specializata, autorizata de Ministerul Finantelor.
    4. Aplicarea marcajelor se face, potrivit prevederilor art. 4 alin. 1 din ordonanta, pe ambalajul individual al produsului, pe sistemul de inchidere, astfel incat prin deschiderea ambalajului sa se deterioreze marcajul.
    Banderolele pentru marcarea bauturilor alcoolice se aplica pe sistemul de inchidere a buteliilor sau a cutiilor tip tetrapak, tetrabrik etc., in forma de "U" sau "L".
    In cazul in care pachetele, cutiile sau sticlele sunt invelite in celofan sau sunt prevazute cu un alt invelis de protectie transparent, marcajele se aplica sub acest invelis.
    Produsele de natura celor supuse marcarii - nemarcate sau cu marcaje false -, devenite proprietatea statului prin confiscare, potrivit legii, vor purta marcaje speciale, realizate de catre unitatea autorizata de Ministerul Finantelor cu tiparirea acestora. Ministerul Finantelor va desemna unitatea care va aplica aceste marcaje. Valorificarea produselor respective se va face potrivit prevederilor legale in vigoare.
    5. Potrivit prevederilor art. 5 din ordonanta, responsabilitatea marcarii produselor revine agentilor economici care detin licente de fabricatie sau de import. Marcajele se aplica efectiv pe produs de catre producatorul intern sau extern.
    Aceste licente se elibereaza de catre Ministerul Agriculturii si Alimentatiei sau de catre Ministerul Finantelor, dupa caz.
    Licenta poate fi acordata numai agentilor economici - persoane fizice autorizate sau persoane juridice -, inmatriculati in Romania.
    Licenta este nominala si nu poate fi cedata direct sau indirect. Aceasta poate fi insa utilizata si de catre sucursalele sau filialele, cu sau fara personalitate juridica, ale agentului economic detinator de licenta, numai in cadrul contractului extern incheiat de acesta, contract care a stat la baza eliberarii respectivei licente de import.
    Pentru importul de produse supuse marcarii, licentele de import se acorda de catre Ministerul Finantelor in cazul tigaretelor si produselor din tutun, iar pentru bauturile alcoolice, de catre directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si, respectiv, a municipiului Bucuresti. Aceste licente se acorda in baza unei cereri-tip, prezentata in anexa nr. 1, respectiv nr. 1a), la prezentele norme metodologice.
    Cererea va fi insotita de urmatoarele documente, in fotocopii certificate pentru conformitate cu originalul:
    a) documentele legale de constituire a societatii comerciale, cu toate modificarile intervenite pana la data solicitarii licentei (statutul societatii comerciale, hotararea judecatoreasca de infiintare a acesteia, certificatul de inmatriculare la Registrul comertului, certificatul de inregistrare fiscala);
    b) cazierele judiciare ale administratorilor si directorilor executivi;
    c) contractul incheiat direct intre importator si producatorul extern sau reprezentantul acestuia. In cazul in care contractul este incheiat cu un reprezentant al producatorului extern, se va prezenta un document care sa ateste relatia contractuala dintre producatorul extern si furnizorul extern al detinatorului de licenta;
    d) scrisoare de bonitate bancara;
    e) declaratie, pe propria raspundere a solicitantului, privind sediul social, filialele, sucursalele, punctele de lucru, birourile, spatiile de depozitare, magazinele si orice alte locuri unde isi desfasoara activitatea, precum si adresele acestora.
    Cererile insotite de documentele prevazute mai sus se inregistreaza la Ministerul Finantelor si la directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, in Registrul de evidenta a cererilor pentru acordarea licentelor de import, potrivit modelului din anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
    6. Potrivit prevederilor art. 5 alin. 2 din ordonanta, produsele marcate cu timbre, banderole sau etichete, deteriorate sau marcate altfel decat se prevede la art. 3 si 4 din ordonanta, sunt considerate nemarcate, fapta sanctionandu-se potrivit prevederilor art. 15 lit. d) din ordonanta.
    7. Pentru situatiile in care nu se prevede obligativitatea marcarii, prevazute la art. 7 din ordonanta, producatorii si importatorii sunt obligati sa conduca evidente distincte, pe baza de documente justificative (pentru productia interna: fisa limita, raportul de productie, nota de predare, fisa de magazie, facturile, dupa caz, iar pentru import: factura externa, declaratia vamala de import).
    In cazul in care se schimba destinatiile initiale ale produselor prevazute la art. 7 din ordonanta, in scopul valorificarii la intern, producatorii si importatorii au obligatia marcarii acestor produse conform prevederilor art. 3 si 4 din ordonanta.
    8. Timbrele, banderolele si etichetele sunt hartii de valoare cu regim special si sunt tiparite de unitatea specializata, autorizata de Ministerul Finantelor sa le tipareasca.
    9. Pentru procurarea marcajelor, agentii economici producatori interni sau importatori, detinatori de licente, completeaza nota de comanda conform modelului din anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice, in trei exemplare, dintre care doua exemplare se depun la autoritatea emitenta a licentei.
    Fiecare comanda de timbre, banderole sau etichete de marcare se aproba de catre autoritatea emitenta a licentei, numai daca importatorul prezinta scrisoare de garantie bancara sau dovada depozitului bancar, echivalente cu valoarea accizelor corespunzatoare cantitatilor de marfuri pentru care s-au solicitat marcaje.
    In baza notelor de comanda aprobate se atribuie fiecarui producator intern sau importator de produse supuse marcarii un cod special (bazat pe codul fiscal), care se va regasi inscriptionat pe marcajele tiparite ce vor fi aplicate pe produsele fabricate sau importate de catre acestia. Sistemul de codificare speciala pentru producatorii interni sau pentru importatori este cel prevazut in anexa A2 la prezentele norme metodologice.
    Dupa aprobarea comenzii, autoritatea emitenta a licentei va intocmi o situatie centralizatoare in trei exemplare, dupa modelul din anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice. Exemplarul 1 al acestei situatii, insotit de exemplarul 1 al notei de comanda, se transmite, in termen de 5 zile de la aprobare, unitatii specializate autorizate pentru tiparirea marcajelor. Exemplarul 2 se va transmite, in acelasi termen, serviciilor de prelucrare automata a datelor din cadrul directiilor generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, iar exemplarul 3 se va pastra in arhiva proprie. Lunar, pana la data de 15 a lunii urmatoare, directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, au obligatia de a transmite Directiei generale de tehnologia informatiei financiare din cadrul Ministerului Finantelor, cumulat de la inceputul anului, situatia marcajelor aprobate, ridicate si utilizate de catre fiecare producator intern si importator de bauturi alcoolice. Aceasta situatie se va intocmi separat pentru fiecare produs supus marcarii.
    Directia generala de tehnologia informatiei financiare va transmite lunar, pana la sfarsitul lunii urmatoare, Directiei generale de legislatie impozite indirecte, situatia centralizata pe tara, pe fiecare produs supus marcarii, a tuturor marcajelor aprobate, ridicate si utilizate.
    Unitatea autorizata pentru tiparirea marcajelor realizeaza marcajele in baza situatiilor centralizatoare si este obligata sa tina evidenta tipariturilor si sa informeze lunar Ministerul Finantelor - Directia generala legislatie impozite indirecte, precum si directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, despre cantitatile livrate.
    Marcajele vor fi realizate prin emisiuni identificate printr-un cod si o serie de emisiune, aprobate de Ministerul Finantelor.
    Unitatea specializata autorizata pentru tiparirea marcajelor realizeaza marcajele pe baza notelor de comanda si numai dupa prezentarea de catre agentul economic producator intern sau importator a dovezii platii si a extrasului de cont ce atesta virarea contravalorii marcajelor comandate in contul acesteia.
    Dovada platii si extrasul de cont vor purta obligatoriu viza societatii bancare la care agentii economici producatori interni sau importatori au deschis conturi.
    Agentii economici care detin licenta de producator intern sau de importator pot utiliza marcajele aprobate numai in limita termenului de valabilitate a licentei.
    Marcajele neintroduse in tara in termenul legal isi pierd valabilitatea, cu exceptia cazurilor in care autoritatea emitenta a licentei aproba utilizarea acestora si in anul urmator celui de valabilitate a licentei.
    Utilizarea marcajelor si in anul urmator celui de valabilitate a licentei se poate face numai cu avizul autoritatii emitente a licentei, aviz ce poate fi acordat:
    a) fie prin prelungirea valabilitatii licentei precedente pana la data de 31 martie a anului urmator;
    b) fie prin acordarea unei noi licente.
    Pentru prelungirea valabilitatii licentei precedente pana la data de 31 martie a anului urmator, agentul economic trebuie sa depuna la autoritatea emitenta a licentei urmatoarele documente:
    - dovada transmisa de producatorul extern sau de reprezentantul acestuia, din care sa rezulte existenta unui stoc de marcaje care fie au fost aplicate deja pe produse si neexpediate inca beneficiarului de contract, fie exista in stoc, dar nu sunt aplicate pe produsele supuse marcarii;
    - dovada justificarii periodice, potrivit prevederilor legale, a utilizarii marcajelor aprobate;
    - actele de control incheiate de organele de control ale Ministerului Finantelor, pe linia respectarii conditiilor legale de utilizare a marcajelor.
    Autoritatea emitenta a licentei poate aproba utilizarea marcajelor peste termenul de valabilitate a acesteia, pe baza unei noi licente si in conditiile prezentarii acelorasi acte prevazute la alineatul precedent. In plus, in aceasta situatie, agentul economic importator trebuie sa indeplineasca toate cerintele prevazute de lege in vederea eliberarii licentei de import pentru anul urmator, avand un contract de import incheiat cu acelasi producator extern sau cu reprezentantul acestuia, ca si in anul precedent.
    In cazul in care, pana la expirarea termenului de valabilitate a licentei, importatorii nu justifica prin importuri efective utilizarea marcajelor exportate sau, in cazuri obiective, reimportul acestora, garantia bancara sau depozitul bancar va fi executat partial sau total, corespunzator cantitatii de marcaje nejustificate.
    Executarea garantiei bancare sau a depozitului bancar se face in baza unei cereri scrise din partea unitatii vamale catre societatea bancara emitenta.
    10. In valoarea timbrelor, a banderolelor si a etichetelor nu se includ accizele datorate bugetului de stat, achizitionarea lor de catre agentii economici producatori sau importatori facandu-se la un pret reprezentand costul si profitul aferente tiparirii.
    11. Agentii economici producatori interni sau importatori pot detine in stoc marcaje necesare pentru 3 luni.
    In cel mult 15 zile de la expirarea acestui termen, titularii prevazuti la alin. 1 sunt obligati sa prezinte stocul timbrelor neutilizate autoritatii emitente a licentei, care va dispune distrugerea marcajelor.
    De asemenea, titularii prevazuti la alin. 1 sunt obligati sa prezinte lunar, pana la data de 20 a fiecarei luni, autoritatii emitente a licentei, situatia utilizarii marcajelor.
    In caz contrar, se va solicita organelor de control abilitate de lege verificarea agentului economic in cauza, pe linia respectarii prevederilor legale privind conditiile de utilizare a marcajelor.
    12. Marcajele nu pot fi revandute altor agenti economici, cele neutilizate in termenele prevazute de lege urmand a fi restituite unitatii autorizate pentru tiparirea marcajelor, care va proceda la distrugerea acestora.
    In situatia in care un agent economic producator intern sau importator isi inceteaza activitatea, acesta are obligatia ca in termen de 15 zile sa comunice autoritatii emitente a licentei numarul si seriile marcajelor neutilizate si sa le restituie catre unitatea autorizata pentru tiparirea marcajelor, care, de asemenea, va proceda la distrugerea lor.
    Pana la eliberarea timbrelor, a banderolelor si a etichetelor catre agentii economici producatori sau importatori, acestea se depoziteaza la unitatea autorizata pentru tiparirea marcajelor, in conditii de deplina securitate.
    13. Marcajele deteriorate la agentii economici producatori interni sau importatori nu vor fi utilizate, acestea urmand regimul celor neutilizate.
    Procentul maxim admis de marcaje deteriorate este de 1% din numarul timbrelor din comanda.
    Agentii economici producatori sau importatori vor tine o evidenta distincta a marcajelor deteriorate, dupa modelul din anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice.
    Toate marcajele deteriorate vor fi lipite la sfarsitul fiecarei zile pe un formular special, destinat pentru aceasta, potrivit anexei nr. 6 la prezentele norme metodologice.
    Constatarea deteriorarii marcajelor si aprobarea motivatiilor deteriorarii acestora se efectueaza de catre unitatea autorizata pentru tiparirea marcajelor.
    Marcajele returnate se distrug lunar, sub supravegherea unei comisii formate dintr-un reprezentant al directiei generale a finantelor publice si controlului financiar de stat judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, si reprezentanti ai unitatii autorizate cu tiparirea.
    Costul marcajelor neutilizate sau deteriorate nu se restituie, iar cheltuielile legate de distrugerea lor se suporta de catre agentul economic in cauza.
    14. Potrivit prevederilor art. 11 din ordonanta, agentii economici producatori interni sau importatori sunt obligati sa tina evidenta distincta a achizitionarii, utilizarii si returnarii marcajelor, conform formularului din anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice.
    In situatia in care nu sunt respectate prevederile alin. 1, pe langa sanctiunile prevazute de ordonanta, agentii economici pierd dreptul de aprobare pentru o noua comanda.
    Organele de control au obligatia de a comunica autoritatii emitente a licentei, in termen de 15 zile de la constatare, nerespectarea obligatiilor prevazute la alin. 1.
    15. Controlul respectarii regimului legal privind tiparirea marcajelor, precum si marcarea prin timbre, banderole sau etichete a produselor de natura celor prevazute in ordonanta se exercita de catre organele de specialitate ale Ministerului Finantelor.
    Unitatea autorizata pentru tiparirea marcajelor are obligatia de a efectua expertizarea acestora la solicitarea organelor de control.
    Organele de control prevazute de lege vor informa periodic autoritatea emitenta a licentei despre constatarile referitoare la incalcarea prevederilor legale privind marcarea de catre agentii economici producatori interni sau importatori, detinatori de licente.
    16. Agentii economici producatori sau importatori au obligatia de a pune la dispozitie organelor de control toate documentele necesare bunei desfasurari a actiunilor de control, sub sanctiunile prevazute de dispozitiile legale.
    17. Contestatiile la sanctiunile aplicate de organele de control potrivit prevederilor art. 15 din ordonanta urmeaza regimul instituit de Legea nr. 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor, cu exceptia art. 25 si 27.

    ANEXA A1

                    MACHETELE
            timbrelor si banderolelor

    a) Timbre pentru tigarete si produse din tutun

                  - 45 mm -
      ____________________________  ___
     |                            |  ^
     |                            |  | -> 22 mm
     |____________________________| _v_

    b) Banderole pentru marcarea bauturilor alcoolice
    - butelii sau cutii tip tetrapak etc., peste 500 ml:
       - aplicare in forma de "U"

                       - 160 mm -
      _____________________________________________  ___
     |                                             |  ^
     |                                             |  | -> 18 mm
     |_____________________________________________| _v_

      - aplicare in forma de "L"

                   - 80 mm -
      __________________________________  ___
     |                                  |  ^
     |                                  |  | -> 18 mm
     |__________________________________| _v_

    - butelii sau cutii tip tetrapak, tetrabrik etc., sub 500 ml:
      - aplicare in forma de "U"

                   - 120 mm -
      ______________________________________  ___
     |                                      |  ^
     |                                      |  | -> 18 mm
     |______________________________________| _v_

      - aplicare in forma de "L"

                 - 60 mm -
      _______________________________  ___
     |                               |  ^
     |                               |  | -> 18 mm
     |_______________________________| _v_

    - butelii sau cutii tip tetrapak, tetrabrik etc., sub 50 ml:
      - aplicare in forma de "U"

                - 60 mm -
      _______________________________  ___
     |                               |  ^
     |                               |  | -> 18 mm
     |_______________________________| _v_

      - aplicare in forma de "L"

                - 40 mm -
      _________________________  ___
     |                         |  ^
     |                         |  | -> 18 mm
     |_________________________| _v_



    ANEXA A2

                    SISTEM DE CODIFICARE SPECIALA

    a) Tigarete si produse din tutun
    - pentru producatorii interni
                    __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __
       A        RO |__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
    accize                         codul fiscal

    - pentru importatori
              __  __  __      __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __
      A      |__||__||__|    |__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
    accize    indicativul              codul fiscal
              tarii din care
              se face importul

    b) Bauturi alcoolice
    - pentru producatorii interni
              __  __        __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __
      A      |__||__|      |__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
    accize    indicativul                codul fiscal
              judetului
             de resedinta
                  al
             producatorului

    - pentru importatori
              __  __  __      __  __  __  __  __  __  __  __  __  __  __
      A      |__||__||__|    |__||__||__||__||__||__||__||__||__||__||__|
    accize    indicativul                    codul fiscal
              tarii din care
            se face importul


    NOTA:
    In cazul in care indicativul judetului, respectiv al tarii din care se face importul, nu contine doua, respectiv trei caractere alfanumerice, acestea se vor completa cu cifra zero in fata indicativului existent.

    ANEXA 1

    Nr. ....... din ............

                                CERERE
                  pentru acordarea licentei de import

    Agentul economic ............., cu sediul in: ......................,
str. ................... nr. ...., inregistrat la Registrul comertului sub
nr. ......., cod fiscal ..............., telefon .........., fax ........,
telex ........., reprezentat prin .......................................,  domiciliat in ....................., str. ................... nr. .......,
 bl. ......, sc. ....., et. ...., ap. ....., sectorul ...................,
judetul ......................., posesorul buletinului de identitate
seria ....... nr. ........., eliberat de ..............................,
avand functia de ................, pe baza pieselor anexate la dosar,
solicit eliberarea licentei de import pentru:
    1. ...............................
    2. ...............................
    3. ...............................

            Data .....                      Semnatura
                                       .......................

    Domnului director general al Directiei generale ............. din Ministerul Finantelor.

    ANEXA 1 a)

    Nr. ........ din ......

                            CERERE
            pentru acordarea licentei de import

    Agentul economic ........................, cu sediul in: ............,
str ............... nr.........., inregistrat la Registrul comertului sub
nr. ............ , cod fiscal ........................, telefon .........,
fax ............, telex ..........., reprezentat prin ...................,
domiciliat in ................., str. ................... nr. ...........,
bl. ......, sc. ....., et. ......, ap. ......, sectorul .................,
judetul ................, posesorul buletinului de identitate seria ......
nr. .........., eliberat de ................., avand functia de .........,
pe baza pieselor anexate la dosar, solicit eliberarea licentei de import
pentru:
    1. .............................
    2. .............................
    3. .............................

             Data .............
                                             Semnatura
                                          ......................

    Directiei generale a finantelor publice si controlului financiar a judetului   .................../ municipiului Bucuresti.


    ANEXA 2

                         REGISTRUL DE EVIDENTA
             a cererilor pentru acordarea licentelor de import
 _______________________________________________________________________
|   Nr. de    |      | Numele si adresa |  Modul       | Data eliberarii|
| inregistrare| Data | solicitantului   | de rezolvare | (respingerii)  |
|             |      |                  |              |   licentei     |
|_____________|______|__________________|______________|________________|
|             |      |                  |              |                |
|_____________|______|__________________|______________|________________|
|             |      |                  |              |                |
|__ __________|______|__________________|______________|________________|
|             |      |                  |              |                |
|_____________|______|__________________|______________|________________|


    ANEXA 3
                 NOTA DE COMANDA Nr. ........
pentru timbre, banderole si etichete din ......... luna ...... anul ........

    Denumirea agentului economic: ....................................
    Codul de inregistrare fiscala: ............................./
    Codul de marcare: .............................../
    Adresa completa:
    Localitatea ......................, str. .................. nr. ......., sectorul .............., judetul ............, codul postal .............., telefon .............
 _____________________________________________________________________
|Tipul marcajului | Cantitatea | U.M | Pretul unitar| Valoarea totala |
|                 |            |     |   - lei -    |   - lei -       |
|_________________|____________|_____|______________|_________________|
|                 |            |     |              |                 |
|_________________|____________|_____|______________|_________________|
|                 |            |     |              |                 |
|_________________|____________|_____|______________|_________________|
|                 |            |     |              |                 |
|_________________|____________|_____|______________|_________________|

    Stampila si semnatura        Data aprobarii comenzii: .................
      solicitantului: Numarul marcajelor aprobate: .............
    ....................         Modalitatea de plata: ....................
    ....................


    ANEXA 4

                    SITUATIA CENTRALIZATOARE
                       a notelor de comanda
 _________________________________________________________________________
|Nr. de      | Denumirea |       |    Codul  |  Nr. de   | Nr. de marcaje |
|inregistrare|agentului  | Adresa| de marcare|  marcaje  |   aprobate     |
|            | economic  |       |           | solicitate|                |
|____________|___________|_______|___________|___________|________________|
|            |           |       |           |                            |
|____________|___________|_______|___________|____________________________|

    TOTAL: .................
                                 Semnatura si stampila
                                ............................

    ANEXA 5

                            EVIDENTA
                    marcajelor deteriorate

    Numarul licentei .........................
    Codul de marcare .........................
    Denumirea agentului economic: ...........................
    Adresa:
    Localitatea ..................., str. ..............................
nr. ....., sectorul ........., judetul ................................,
codul fiscal ..........
 _________________________________________________________________________
| Nr. crt | Cauzele deteriorarii|Nr. de timbre|Nr. de bandererole|Nr. de  |
|         |                     |             |                  |etichete|
|_________|_____________________|_____________|__________________|________|
|         |                     |             |                  |        |              |_________|_____________________|_____________|__________________|________|              |         |                     |             |                  |        |
|_________|_____________________|_____________|__________________|________|
|TOTAL:   |         X           |             |                  |        |              |_________|_____________________|_____________|__________________|________|

                                      Certificat de conducerea
                                      agentului economic
                                      Data ...............
                                      Semnatura ....................
    Organul fiscal,                          Verificat de ..........
    Semnatura .............                  Data ..............


    ANEXA 6

    Denumirea agentului economic: .................................
    Data intocmirii: ..............................................

                        MARCAJE DETERIORATE
 ________________________________________________________________
|                           |             |                      |                     |___________________________|_____________|______________________|
|___________________________|_____________|______________________|
|                           |Loc pentru   |                      |
|                           | lipire      |                      |  |___________________________|_____________|______________________|
|                           |             |                      |                     |___________________________|_____________|______________________|
|___________________________|_____________|______________________|

    Numele si prenumele persoanei            Semnatura
    care le-a utilizat  .................    sefului de sectie ...........
    Semnatura ..........................


    ANEXA 7
                             EVIDENTA
achizitionarii, utilizarii si returnarii marcajelor in luna ....... anul ......

    Denumirea agentului economic: ................... Data: .............
    Adresa:
    Localitatea ...................., str. ................,nr. ............, sectorul ..........., judetul ............, codul fiscal ..........., codul de marcare ...............
____________________________________________________________________________
 Nr.                                            Numarul  Numarul   Numarul
 crt.                                             de       de        de
                                                timbre  banderole  etichete ____________________________________________________________________________
 1. Stoc la inceputul lunii
 2. Cumparari in cursul lunii
 3. TOTAL I (rd. 1 + rd. 2)
 4. Marcaje utilizate pentru produsele
    din productia interna
 5. Marcaje expediate producatorilor
    din strainatate
 6. Deteriorate
 7. TOTAL MARCAJE UTILIZATE
    (rd. 4 + rd. 5 + rd. 6)
 8. Stoc la sfarsitul lunii (rd. 3 - rd. 7)
_____________________________________________________________________________
               Certificat de conducerea agentului economic

          Data ............. Semnatura ....................


  Organul fiscal,                              Verificat de ................
  Semnatura ....................               Data .............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 213/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 213 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 213/1996
Ordin 457 1998
privind aprobarea Normelor metodologice pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice, cu modificarile ulterioare
Ordin 126 1998
privind aprobarea Normelor metodologice pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice
Ordin 2143 1997
pentru aprobarea Normelor de completare a Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice
Ordin 213 1996
pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 23/1995 privind instituirea sistemului de marcare pentru tigarete, produse din tutun si bauturi alcoolice
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu