HOTARARE Nr.
1135 din 10 noiembrie 2010
privind reorganizarea unor
institutii aflate în subordinea Ministerului Culturii si Patrimoniului National
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 799 din 30 noiembrie 2010
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. -Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr.
1.365/1996 privind înfiinţarea Muzeului Carpaţilor Răsăriteni, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 333 din 10 decembrie 1996, se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Muzeul
Carpaţilor Răsăriteni se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi
prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu
modificările ulterioare. Salarizarea personalului se asigură potrivit
reglementărilor în vigoare pentru instituţiile publice de profil."
Art. II. - Alineatul (2)
al articolului 2 din Hotărârea Guvernului nr. 691/2001
privind înfiinţarea Muzeului Naţional de Artă Contemporană al României,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427 din 31 iulie 2001, cu modificările şi completările
ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Numărul de posturi pentru Muzeul Naţional de Artă
Contemporană al României se stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de
posturi prevăzut în nota de la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu
modificările ulterioare. Salarizarea personalului se asigură potrivit
reglementărilor în vigoare pentru instituţiile publice de profil."
Art. III. - Alineatul
(1) al articolului 7 din Hotărârea Guvernului nr. 803/2005 privind stabilirea
unor măsuri pentru organizarea şi funcţionarea Teatrului Naţional „I. L. Caragiale" din Bucureşti,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 696 din 2 august 2005, cu modificările şi completările
ulterioare, se modifică după cum urmează:
„Art. 7. - (1) Numărul de posturi pentru Teatru se
stabileşte cu încadrarea în numărul maxim de posturi prevăzut în nota de la
pct. II din anexa nr. 2 la
Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare.
Salarizarea personalului se asigură potrivit reglementărilor în vigoare pentru
instituţiile publice de profil."
Art. IV. - Alineatul (4) al articolului 1 din Hotărârea Guvernului nr.
1.878/2005 privind înfiinţarea Centrului de Pregătire Profesională în Cultură,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 40 din 17 ianuarie 2006, cu modificările şi completările
ulterioare, se modifică după cum urmează:
„(4) Numărul maxim de posturi
al Centrului este de 62."
Art. V. - Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr. 67/2005
privind înfiinţarea Centrului de Cercetare şi Consultanţă în Domeniul Culturii,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 7 februarie 2005, cu modificările şi completările
ulterioare, se modifică după cum urmează:
„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se
stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului
nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."
Art. VI. - Hotărârea Guvernului nr. 1.089/2006 privind stabilirea unor
măsuri pentru reorganizarea şi funcţionarea Operei Naţionale din Bucureşti,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 730 din 25 august 2006, cu modificările ulterioare, se modifică
după cum urmează:
1. La articolul 4,
alineatul (1) va avea următorul cuprins:
„Art. 4. - (1) Numărul de posturi pentru Operă se
stabileşte în limita
numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu
modificările ulterioare."
2. La articolul 5
alineatul (1), litera b) va avea următorul cuprins:
,,b) director artistic, director economic, director
tehnic, director - 3 posturi."
Art. VII. - Articolul 5
din Hotărârea Guvernului nr. 1.088/2006 privind înfiinţarea Centrului pentru
Artele Spectacolului „Sala Palatului", publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 731
din 28 august 2006, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică
după cum urmează:
„Art. 5. - Numărul de posturi pentru Centru se
stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului
nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."
Art. VIII. - Alineatul
(1) al articolului 6 din Hotărârea Guvernului nr.
288/2007 privind reorganizarea Muzeului Naţional „George Enescu",
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 213 din 29 martie 2007, se modifică după cum urmează:
„Art. 6. - (1) Numărul de posturi pentru Muzeu se
stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului
nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."
Art. IX. - Alineatul (1) al articolului 5 din Hotărârea Guvernului nr.
609/2009 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea Centrului Naţional
de Cultură al Romilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 375 din 3 iunie 2009, se modifică
după cum urmează:
„Art. 5. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se
stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului
nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare."
Art. X. -Alineatele (1) şi (2) ale articolului 7 din Hotărârea Guvernului
nr. 1.064/2005 privind reorganizarea şi funcţionarea Centrului Naţional al
Cinematografiei, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 914 din 12 octombrie 2005,
cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
„Art. 7. - (1) Structura organizatorică a Centrului
Naţional al Cinematografiei se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi
patrimoniului naţional.
(2) Numărul de posturi pentru
Centrul Naţional al Cinematografiei se stabileşte cu încadrarea în limita
numărului maxim de posturi prevăzut în nota de la pct. II
din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului
Naţional, cu modificările ulterioare."
Art. XI. -Alineatele (1) şi (2) ale articolului 9 din Hotărârea Guvernului
nr. 1.063/2005 privind organizarea şi funcţionarea Arhivei Naţionale de Filme,
publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 10 octombrie 2005, se modifică după cum urmează:
„Art. 9. - (1) Structura organizatorică a Arhivei
Naţionale de Filme se aprobă prin ordin al ministrului culturii şi
patrimoniului naţional.
(2) Numărul de posturi se stabileşte cu încadrarea în
numărul maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu
modificările ulterioare."
Art. XII. - Hotărârea
Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea, funcţionarea, structura
personalului şi dotările necesare îndeplinirii atribuţiilor Oficiului Român
pentru Drepturile de Autor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 292 din 31 martie 2006, cu modificările
ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 10, alineatul
(1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 10. - (1) Structura organizatorică a Oficiului se
aprobă prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional."
2. La articolul 10, alineatul
(3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Numărul de posturi pentru Oficiu se asigură în
limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. I din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional, cu
modificările ulterioare."
Art. XIII. -Anexa la
Hotărârea Guvernului nr. 1.063/2005 privind organizarea şi funcţionarea Arhivei
Naţionale de Filme, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 10 octombrie 2005,
anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.064/2005 privind reorganizarea şi
funcţionarea Centrului Naţional al Cinematografiei, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 914 din 12 octombrie 2005, cu modificările
ulterioare, şi anexa la Hotărârea Guvernului nr. 401/2006 privind organizarea,
funcţionarea, structura personalului şi dotările necesare îndeplinirii
atribuţiilor Oficiului Român pentru Drepturile de Autor, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 292 din 31 martie 2006, cu modificările ulterioare, se abrogă
la 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
Art. XIV. - Alineatul
(1) al articolului 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1.463/2003 privind
organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional pentru Conservarea şi Promovarea
Culturii Tradiţionale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 902 din 17 decembrie 2003, cu
modificările ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 3. - (1) Numărul de posturi pentru Centru se
stabileşte în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. I „Organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale şi instituţii publice finanţate integral din
bugetul de stat" din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010
privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional,
cu modificările ulterioare."
Art. XV. - (1) Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Teatrul
Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski" din Constanţa, denumit în
continuare Teatrul, instituţie
publică aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean Constanţa, trece în
subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional şi se finanţează din
venituri proprii şi din subvenţii de la bugetul de stat.
(2) Teatrul îşi desfăşoară
activitatea în imobilul aflat în domeniul public al judeţului Constanţa, ale
cărui date de identificare sunt prevăzute în anexa nr. 1, transmis prin
Hotărârea nr. 263/2010 a Consiliului Judeţean Constanţa din administrarea
Consiliului Judeţean Constanţa în administrarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, pentru Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg
Danovski".
(3) In termen de 20 de zile de la data intrării în
vigoare a prezentei hotărâri, se preia de către Ministerul Culturii şi
Patrimoniului Naţional patrimoniul Teatrului, stabilit pe baza bilanţului contabil
de închidere, însoţit de balanţa de verificare sintetică, contul de rezultat
patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie, conturile de execuţie întocmite
pe fiecare sursă de finanţare şi celelalte anexe, inclusiv cele care se
întocmesc la finele anului potrivit normelor în vigoare, împreună cu protocolul
de predare-preluare, încheiat între Ministerul Culturii şi Patrimoniului
Naţional şi Consiliul Judeţean Constanţa.
(4) Protocolul de
predare-preluare prevăzut la alin. (3) va cuprinde şi creditele bugetare rămase
neutilizate la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, structura de
personal preluată, respectiv 141 de posturi, precum şi celelalte drepturi şi
obligaţii ce decurg din acestea.
Art. XVI. - (1) Teatrul
se organizează şi funcţionează ca instituţie publică
de spectacole, de importanţă naţională, cu personalitate juridică, în
subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional.
(2) Sediul Teatrului este în municipiul Constanţa, str.
Mircea cel Bătrân nr. 97.
(3) Teatrul are ca obiectiv
principal promovarea valorilor cultural-artistice, autohtone şi universale, pe
plan naţional şi internaţional.
(4) Pentru atingerea obiectivului prevăzut la alin.
(3), Teatrul desfăşoară următoarele activităţi principale:
a) organizează şi susţine spectacole de operă şi balet
proprii sau în colaborare cu alte autorităţi şi instituţii;
b) promovează proiecte de operă
şi balet reprezentative pentru arta românească şi universală, clasică şi
contemporană;
c) pune în valoare talentul
artiştilor din domeniul artelor interpretative, operei, baletului, al regiei şi
scenografiei;
d) sprijină debutul şi afirmarea tinerilor artişti şi
se implică în educarea prin teatru a tinerilor;
e) realizează sau dezvoltă
proiecte culturale naţionale şi internaţionale în domenii conexe artei
teatrale, în parteneriat cu artişti, organizaţii neguvernamentale, instituţii
de spectacole, alte instituţii de cultură şi structuri de profil din ţară şi
din străinătate;
f) realizează şi editează
publicaţii specifice pe orice tip de suport, pe care le
poate comercializa;
g) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin
regulamentul de organizare şi funcţionare, potrivit legii.
(5) Teatrul poate încheia
contracte de colaborare cu universităţile de profil pentru realizarea programului
propriu, precum şi pentru derularea de programe de studiu şi cercetare, în
conformitate cu legislaţia în vigoare.
(6) Teatrul are deplină autonomie în stabilirea şi în
realizarea repertoriului, a proiectelor, precum şi a programelor cultural-artistice proprii.
(7) Activitatea Teatrului este programată pe stagiuni.
Durata şi data începerii stagiunii se stabilesc prin regulamentul de organizare
şi funcţionare a Teatrului, care se aprobă prin ordin al ministrului culturii
şi patrimoniului naţional.
Art. XVII. - (1)
Funcţionarea Teatrului se asigură prin activitatea personalului angajat cu
contract individual de muncă în funcţii de specialitate artistică sau tehnică,
în funcţii auxiliare şi de întreţinere, precum şi prin activitatea unor
persoane care participă la realizarea actului artistic, în baza unor contracte
încheiate potrivit prevederilor legale privind dreptul de autor şi drepturile
conexe sau în baza unor convenţii civile, potrivit legii.
(2) Teatrul este condus de un director general - manager, numit în condiţiile prevăzute de lege.
(3) Directorul general al Teatrului conduce întreaga
activitate a instituţiei, pe care o reprezintă în raporturile cu autorităţile
publice, instituţii şi organizaţii, precum şi cu persoanele fizice şi juridice
din ţară sau din străinătate.
(4) Directorul general al
Teatrului este ordonator terţiar de credite.
(5) Directorul general al Teatrului numeşte şi
eliberează din funcţie, în condiţiile legii, personalul din aparatul propriu.
(6) In exercitarea atribuţiilor
sale, directorul general al Teatrului emite decizii.
(7) Numărul maxim de posturi
pentru Teatru se asigură în limita numărului maxim de posturi prevăzut la pct. II din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului
nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Culturii şi
Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare.
(8) Salarizarea personalului
contractual al Teatrului se realizează în conformitate cu prevederile legale în
vigoare.
Art. XVIII. - (1) Prin
decizie a directorului general, în termen de 30 de zile
de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se înfiinţează Consiliul
artistic şi Consiliul administrativ ale Teatrului.
(2) Consiliul artistic are rol consultativ şi este
format din personalităţi culturale din Teatru şi din
afara acestuia.
(3) Consiliul administrativ are rol deliberativ şi este
organizat potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare a Teatrului.
(4) Veniturile proprii necesare realizării activităţii
Teatrului se pot obţine din:
a) realizarea, direct sau în
colaborare cu alte instituţii, a spectacolelor artistice, festivalurilor şi a
altor manifestări specifice în domeniul culturii;
b) vânzarea biletelor de intrare la spectacole sau a
programelor de spectacole;
c) editarea şi vânzarea de
cărţi, studii şi alte publicaţii de specialitate;
d) realizarea de studii,
analize şi cercetări, precum şi derularea de programe şi proiecte specifice, pe
bază de contracte, inclusiv de parteneriat public-privat;
e) oferirea de asistenţă
specifică instituţiilor interesate şi prestarea de servicii culturale;
f) valorificarea drepturilor de autor în raport cu alte
persoane fizice sau juridice;
g) valorificarea bunurilor care fac parte din
patrimoniul său;
h) sponsorizări sau donaţii ale persoanelor fizice ori
juridice, române sau străine;
i) alte activităţi specifice realizate de Teatru, în
conformitate cu atribuţiile sale legale.
(5) Teatrul poate beneficia de bunuri materiale şi de
fonduri băneşti primite sub formă de prestări de servicii, donaţii şi
sponsorizări, cu respectarea dispoziţiilor legale; liberalităţile de orice fel
pot fi acceptate numai dacă nu sunt grevate de condiţii ori de sarcini care
afectează autonomia Teatrului sau care sunt contrare obiectului său de
activitate.
Art. XIX. - Hotărârea
Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Culturii şi Patrimoniului Naţional, publicată în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 116 din 22
februarie 2010, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. La articolul 11,
alineatul (5) va avea următorul cuprins: „(5) In
îndeplinirea atribuţiilor sale, ministrul culturii şi patrimoniului naţional este ajutat de un secretar de stat, un
subsecretar de stat, un secretar general şi un secretar general adjunct."
2. Articolul 12 va
avea următorul cuprins:
„Art. 12. - (1) Secretarul de stat şi subsecretarul de
stat se subordonează ministrului culturii şi patrimoniului naţional şi
îndeplinesc atribuţiile şi sarcinile stabilite de acesta.
(2) Secretarul de stat şi subsecretarul de stat coordonează
compartimente de specialitate din cadrul Ministerului Culturii şi Patrimoniului
Naţional, potrivit anexei nr. 1 şi regulamentului de organizare şi funcţionare
a ministerului."
3. Anexa nr. 1
„Structura organizatorică a Ministerului Culturii şi Patrimoniului
Naţional" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2.
4. La anexa nr. 2
„Unităţi care funcţionează în subordinea, sub autoritatea Ministerului Culturii
şi Patrimoniului Naţional ori în coordonarea ministrului culturii şi
patrimoniului naţional", nota prevăzută la pct. I „Organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale şi instituţii publice finanţate integral din
bugetul de stat" va avea următorul cuprins:
„notă: Unităţile prevăzute la nr. crt. 1-5 pot utiliza
un număr maxim de 738 de posturi."
5. La anexa nr. 2, la
pct. II „Organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi
instituţii publice finanţate din venituri proprii şi subvenţii acordate de la
bugetul de stat", după numărul curent 29 se introduce un nou număr curent,
numărul curent 291, cu următorul cuprins:
„291. Teatrul Naţional de
Operă şi Balet «Oleg Danovski» din Constanţa
|
Venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat"
|
6. La anexa nr. 2,
nota prevăzută la pct. II va avea următorul cuprins:
„notă: Unităţile menţionate la nr. crt. 1-42 pot utiliza un număr maxim de
5.780 de posturi."
Art. XX. - (1) Numărul de posturi, regulamentele de organizare şi
funcţionare şi structurile organizatorice ale instituţiilor prevăzute la art. I-XV, precum şi pentru celelalte
instituţii, servicii deconcentrate din subordinea Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional care
fac obiectul reorganizării, prin reducere de posturi, se aprobă prin ordin al
ministrului culturii şi patrimoniului naţional, la propunerea directorilor
generali/directorilor sau directorilor executivi, după caz, în termen de 10
zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
(2) Regulamentul de organizare
şi funcţionare a Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional se aprobă prin
ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional, în termen de 20 de
zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.
(3) Incadrarea personalului în
limita numărului maxim de posturi aprobat potrivit prezentei hotărâri, precum
şi încetarea raporturilor de muncă şi a raporturilor de serviciu ale
personalului devenit disponibil, ca urmare a reorganizării, se fac cu
respectarea termenelor şi a procedurilor legale aplicabile categoriei de
personal din care face parte şi a prevederilor legale privind protecţia
socială, pe baza criteriilor stabilite între conducerea autorităţii ori
instituţiei publice şi reprezentanţii sindicatelor sau, după caz, ai
salariaţilor.
Art. XXI. - Anexele nr.
1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Viceprim-ministru,
Marko Bela
Ministrul culturii şi patrimoniului naţional,
Kelemen Hunor
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Ioan Nelu Botiş
Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici,
Szakal Andras Zsolt
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA Nr. 1
DATELE DE IDENTIFICARE
a imobilului aflat în domeniul public al judeţului
Constanţa şi transmis din administrarea Consiliului Judeţean Constanţa în administrarea Ministerului
Culturii şi Patrimoniului Naţional - Teatrul Naţional de Operă şi Balet „Oleg Danovski"
Nr. crt.
|
Cod de clasificare
|
Denumire
|
Descriere tehnică/
Valoare inventar
- lei -
|
Adresa
|
Persoana juridică
de la care se transmite
bunul imobil
|
Persoana juridică
la care se transmite
bunul imobil
|
1.
|
8.29.06
|
Imobil
(teren + clădire)
|
Clădire S+P+2:
- suprafaţă construită = 2.072,07 m2
- terasă + rampă: suprafaţă = 119,49 m2
Valoare de inventar: 37.234.542,93 lei Suprafaţă teren aferent =
2.191,56 m2
Valoare de inventar: 203.055,27 lei
|
Municipiul Constanţa, str. Mircea cel Bătrân nr. 97
|
Consiliul Judeţean Constanţa
|
Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional - Teatrul Naţional
de Operă şi Balet „Oleg Danovski"
|
ANEXA Nr. 21)
(Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 90/2010)
STRUCTURA ORGANIZATORICA A MINISTERULUI CULTURII SI
PATRIMONIULUI NATIONAL
Numărul maxim de posturi - 141 (exclusiv demnitarii şi
cabinetul ministrului)
* Se organizează la nivel de serviciu, conform
legislaţiei în vigoare, prin ordin al ministrului.
** Se organizează la nivel de
compartiment, conform legislaţiei în vigoare, prin ordin al ministrului.
1) Anexa nr. 2 este
reprodusă în facsimil.